Kopschoppen is cool en de laatste trend.

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Nee hoor, dat werkt bij iedereen. De wet is van toepassing op lieve mensen zoals ik :smile7:, maar daar hoef je die wet niet op toe te passen. Ik gedrag me wel zonder een boete of bajes. Dat geldt voor de rest van de gewone mensen ook. Maar daar is de wet niet op ontworpen. Die is ontworpen om de querulanten die zich niet aan de wet houden aan te pakken. Die zijn er genoeg. Hebben we gevangenissen voor. En gekkenhuizen TBS instellingen.

Het enige wat we moeten veranderen is de mentaliteit. Is niet moeilijk, al zie ik het niet snel gebeuren. Niet omdat het niet kan, maar omdat de politieke wil ontbreekt. Dit D66 onderwerp is een mooi voorbeeld. D66 was niet zo zeer anti religieus, maar seculier. En nam dat redelijk serieus, vandaar dat religieuze mensen het vaak zien als een anti-religieuze partij. (Dat is heel wat anders, want die zouden alles uit de kast trekken om geloof hoe dan ook te verbieden.)

Helaas dwaalde D66 snel af het linkse kamp in. En weer uit en weer in en weer... Ze veranderen hun beleidsprogramma sneller dan Madonna haar outfits. Op een gegeven moment werd D66 de PvdA light voor mensen met centen en een schuldig geweten. Hun beleid: Wilders delenda est. De verwoesting van Wilders is hun oplossing voor alle problemen, inclusief wintertenen en globale warmte. Op dit moment is D66 niet veel meer dan de anti-PVV partij. Als Pechtold niet staat te schuimbekken over Wilders hoor je eigenlijk niets van ze.

Ze zitten dus in een berenval van eigen makelij. (D66 kennende stappen ze er net zo makkelijk uit als in...) Omdat de vernietiging van de PVV voor hun nu het kernpunt is moeten ze al hun oude standpunten daarvoor omdraaien. Het zelfde geldt eigenlijk ook voor de rest van links: ze hebben zich geworpen op de mohammedaan om hun electoraat aan te vullen en gaan daar de zure vruchten van plukken. Helaas betekend het dat wij dat ook moeten doen.

Nogmaals, de oplossing is zo simpel als wat: strikte scheiding tussen kerk en staat. Scheiding, niet opheffing of verbieden daarvan. Natuurlijk kunnen mensen voor de kerk trouwen. Maar niet alleen voor de kerk. Eerst voor de wet. Mijn ouders vierden nooit hun trouwdag voor de wet, maar uitsluitend voor de kerk. Ze hadden zoveel lak aan hun seculiere bruiloft dat mijn moeder de winkel er een uurtje voor sloot, en achter op de brommer met m'n pa ging trouwen. Die kwam uit de kas, en had z'n werkkleren gewoon aan. Niks mis mee, ieder z'n meug.

Het wordt een ander verhaal als je iemand Tongkanker toewenst namens je godheid en dan zegt dat je daar onschendbaar voor bent omdat je heilige boek dat zegt. Of vrijspraak eist als je iemand vermoord die een koran beschadigd.

Helaas gaat dat strikte scheiden dus echt niet gebeuren, want de dominee (en de pastoor) zien liever 5 madrassas om hun schooltje met de bijbel, zolang dat schooltje maar door de staat betaald wordt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De mens is gemaakt naar Gods beeld!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef: Het wordt een ander verhaal als je iemand Tongkanker toewenst namens je godheid en dan zegt dat je daar onschendbaar voor bent omdat je heilige boek dat zegt. Of vrijspraak eist als je iemand vermoord die een koran beschadigd.

Helaas gaat dat strikte scheiden dus echt niet gebeuren, want de dominee (en de pastoor) zien liever 5 madrassas om hun schooltje met de bijbel, zolang dat schooltje maar door de staat betaald wordt.
Dat laatste, of door de liefhebbers!

Maar je hebt helemaal gelijk wat het eerste betreft. (zucht) Wanneer komt de mens nu eindelijk tot inzicht?

Gelul! Wij zijn namelijk afhankelijk van de waan van de dag. Van de waan van de machthebber. Laat iedereen wakker worden en begrijpen dat al dat godsgelul uitsluitend exclusief gebaseerd is op slap gelul en vooral onwetendheid van de vroegere mens. Zo'n Ozes lijkt mij toch niet bepaald een dom figuur. Maar waarom gedraagt hij zij zich dan toch zo eigenaardig? O ja! Hij heeft last van inprentingen! En die hebben wij niet. Ik had die. Had is wat anders dan hebben!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
Pauw en Witteman, 14-3-2013.
Met onder andere de 17-jarig in Oosterhout wonende Stivan Sabinov aan het woord, die zijn uiterste best doet zichzelf het slachtoffer te maken i.p.v. een dader van de mishandeling. Daarin professioneel bijgestaan door een advocaat.
Terwijl hij 1 van de 5 is die meerdere geroutineerde kickboksstoten en trappen uitdeelt tegen het hoofd van het kansloze slachtoffer.
Wil je over je nek gaan van dit misselmakend schijnheilig buitenlands ventje kijk dan naar uitzending gemist.
Eerste link.
uizending gemist.
na 13.20 min.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr mar 15, 2013 8:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Gezien en begrepen. Die rot Hollanders toch die het die leuke allochtoontjes zo moeilijk maken.
Ik begrijp nu ook waarom er veel Marokkanen rechten studeren. Die advocaten zijn dubbel en dwars nodig om al die onbegrepen onschuldige bontkraagjes vrij te pleiten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door xplosive »

Er is een welbekende uitdrukking voor dit soort allochtoontjes :

Tuig van de richel
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Het zal niet!!! Badr Hari is het voorbeeld voor de verdachte Stivan Sabinov. De 17-jarige Stivan zegt erg tegen de bokser op te kijken.

Morgen mag het grote voorbeeld van Stivan een wedstrijd boxen. Van mij mag hij flink verliezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:Afbeelding
Pauw en Witteman, 14-3-2013.
Met onder andere de 17-jarig in Oosterhout wonende Stivan Sabinov aan het woord, die zijn uiterste best doet zichzelf het slachtoffer te maken i.p.v. een dader van de mishandeling. Daarin professioneel bijgestaan door een advocaat.
Terwijl hij 1 van de 5 is die meerdere geroutineerde kickboksstoten en trappen uitdeelt tegen het hoofd van het kansloze slachtoffer.
Wil je over je nek gaan van dit misselmakend schijnheilig buitenlands ventje kijk dan naar uitzending gemist.
Eerste link.
uizending gemist.
na 13.20 min.
Verdachten mishandeling Oosterhout ook verdacht van overval pizzeria

Laatst gewijzigd: vrijdag 15 maart 2013 - 16:07 | Auteur: Marrie Meeuwsen
Foto: Mathijs Bertens/Mainstay Media Breda


Afbeelding OOSTERHOUT - Twee van de vijf verdachten van de mishandeling in Oosterhout zouden vorig jaar een overval hebben gepleegd. Justitie bevestigt dat de jongens van zeventien en achttien jaar oud, worden verdacht van een overval aan het Heuveleind.
In december vorig jaar zou het tweetal Domino's Pizza in Oosterhout hebben overvallen. Twee gewapende mannen met bivakmutsen op overvielen toen de zaak. Er raakte niemand gewond, wel gingen de daders ervandoor met geld.


De 17-jarige jongen zat al vast voor de overval toen na het tonen van beelden van de mishandeling bleek dat hij ook daar bij betrokken was. Sinds donderdag zitten er nog vier jongens vast voor de mishandeling in Oosterhout. Drie van hen zijn minderjarig.

Stivan S.
De 17-jarige Stivan S. werd donderdag vrijgelaten maar is nog wel verdachte. Donderdagavond deed hij verhaal in het tv-programma Pauw en Witteman. Stivan S. beweert in het vraaggesprek dat de camerabeelden die zijn uitgezonden door Bureau Brabant een vertekend beeld geven. Dat leidde tot veel reacties.


Omroep Brabant
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Dat knaapje zou wel eens flink in de problemen kunnen komen. Hij is de meest professionele vechtersbaas van het hele stel. Heeft op kickboksen gezeten, en laat zien dat hij dat zeer goed beheerst. Over het algemeen geeft de rechter daar flink extra voor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Schoptuig is dreigementen beu

Afbeelding

AMSTERDAM - De Belgische verdachten van de schokkende mishandeling in Eindhoven zijn het zat dat ze drie maanden later nog steeds worden beledigd en bedreigd. ,,Deze week nog kreeg mijn cliënt een kaartje in de bus met allerlei verwensingen", zegt Freddy Mols, advocaat van een van de gezichtschoppers tegen het Nieuwsblad. ,,Het mag stoppen."



Schoptuig is dreigementen beu

Ook verslaggever Danny Ghosen van het PowNews ondervond gisteren aan den lijve dat de jongens alle aandacht goed zat zijn. Op de parkeerplaats voor het gerechtsgebouw in Antwerpen kwam het tot een hardhandige confrontatie tussen de journalist en de aanhang van hoofdverdachte Brent L. (17). Er werd geduwd en getrokken. De moeder van L. probeerde bovendien de microfoon uit de handen van Ghosen te rukken.

Hoewel de verdachten een 22-jarige jongen bijna dood hebben geschopt, lijken ze zichzelf vooral als slachtoffer te zien. Brett S. een van de andere verdachten, deed eerder al huilend in het PowNews zijn beklag: ,,Iedereen kijkt me aan op straat. Dat is niet leuk hoor. Er is zo geen toekomst voor mensen zoals mij in de maatschappij."

Het Hof van Beroep in Antwerpen doet pas op 25 april uitspraak over de uitlevering van de twee verdachten van de geruchtmakende mishandeling in Eindhoven, zo bleek gisteren. Brent L. en Brett S. worden verdacht van openlijke geweldpleging en poging tot doodslag.

Nederland vroeg aanvankelijk ook om de uitlevering van drie andere verdachten, maar justitie trok dat verzoek weer in omdat het drietal geen actieve bijdrage zou hebben geleverd aan de mishandeling. Tegen hen dient 28 maart nog een zaak, omdat het Hof nog wel een besluit moet nemen over de uitlevering waar al niet meer om wordt gevraagd.

Gerelateerde artikelen

26-03: Pas eind april besluit schoptuig

19-02: Digitale steun schoptuig

15-02: Schopper: ik ben al gestraft

15-02: Schopper blijft in cel

12-02: Uitvaagsel in beroep



De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gezichtschoppen is cool. En super met z'n allen tegen een

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
"Er is zo geen toekomst voor mensen zoals mij in de maatschappij."
Correctie meneer het Schoptuig: voor mensen zoals ik

Natuurlijk is er voor dat soort mensen geen toekomst, laat staan nog plaats. En waarom dan niet? Er is al teveel van dit waardeloze tuig in onze normen en waarden landje en dat verpest de marktverhoudingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Schepsel »

,,Iedereen kijkt me aan op straat. Dat is niet leuk hoor. Er is zo geen toekomst voor mensen zoals mij in de maatschappij."
Hebben paps en mams dit schatje niet bijgebracht dat als je iets doet, dat er een gevolg van komt?
Er is zo geen toekomst voor mensen zoals mij in de maatschappij.
Eeuwige schande heb je op je geladen en dat verdien je!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Iemand zou die knapen moeten vertellen dat dit slechts een klein voorproefje is van wat ze te wachten staat. Een normale rechter (gelukje voor die knaapjes; die hebben we niet meer) zou hun optreden niet direct in dank afnemen en flink uithalen. In de petoet krijgen ze intiem kennis met Bubba en Hassan. Maar de echte straf begint pas als ze uit de bak komen. Want met een strafblad in een crisis nieuw op de arbeidsmarkt aan de slag gaan is pas moeilijk.

Toen ik opgroeide was dat vrij duidelijk bekend aan alle jongens boven de 12. Vandaag de dag schijnen 20 jarigen het niet helemaal te begrijpen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door op z'n kop »

H.Numan schreef:Iemand zou die knapen moeten vertellen dat dit slechts een klein voorproefje is van wat ze te wachten staat. Een normale rechter (gelukje voor die knaapjes; die hebben we niet meer) zou hun optreden niet direct in dank afnemen en flink uithalen. In de petoet krijgen ze intiem kennis met Bubba en Hassan. Maar de echte straf begint pas als ze uit de bak komen. Want met een strafblad in een crisis nieuw op de arbeidsmarkt aan de slag gaan is pas moeilijk.
Toen ik opgroeide was dat vrij duidelijk bekend aan alle jongens boven de 12. Vandaag de dag schijnen 20 jarigen het niet helemaal te begrijpen.
Inderdaad op GS zijn ze zowat aan het smeken om een foto van onderstaand vrijgekomen tuig. Ik heb daar ook geen problemen mee, leer je het niet op de gangbare manier dan ga je het maar op de harde manier leren. De wraakgevoelens zijn naar mijn inzien niet onterecht. Dit soort gasten mogen hun straf niet ontlopen.
Een van de zeven verdachten die vastzitten voor de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen komt vrij. Dat heeft het gerechtshof in Leeuwarden vandaag bepaald, zo liet de advocaat van de verdachte aan persbureau Novum weten.

De verdachte was samen met twee anderen in beroep gegaan tegen een beslissing van de rechtbank om hem in ieder geval tot eind mei vast te houden. De andere twee blijven wel vastzitten.

De zeven verdachten zouden tot 29 mei moeten vastzitten, wanneer de zaak verder wordt behandeld. Volgens de rechter waren er voldoende redenen om de zes minderjarige spelers en een vader van een speler vast te houden. Een achtste verdachte was al eerder vrijgelaten.

De 41-jarige grensrechter Nieuwenhuizen van voetbalclub Buitenboys uit Almere werd in december zwaar mishandeld na een wedstrijd tegen Nieuw-Sloten. Niet veel later overleed hij.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/27/ver ... yndication
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Laat ik voorop stellen dat verreweg de meeste mensen wetten naleven omdat ze dat willen, niet omdat ze dat moeten. Als dat het wel geval zou zijn zouden we aan een miljoen agenten nog niet genoeg hebben.

Stel, je draagt een pistool op zak. Dan loop je de kans dat je dat moet gebruiken. Bijv. als je wordt aangevallen/bedreigt/beledigd. Of je je als zodanig voelt. Dat lost je probleem maar zeer beperkt op: wanneer de aanvaller niet onder de indruk is zal je toch moeten schieten. Al dan niet gericht. En dan? Dan beginnen de problemen pas echt goed. Ook als je niet geschoten hebt, maar alleen dreigt.

Er zijn vrijwel altijd omstanders die het zien en de politie bellen. Tegenwoordig heeft iedereen een mobiel, niet waar? De politie gaat dan altijd (want vuurwapen delict) vol op het orgel, alle registers open. Je wordt vrijwel zeker aangehouden. Dat betekend voorarrest en een veroordeling, minimaal, wegens verboden wapenbezit. Daar krijg je een strafblad voor. Veel beroepen verbieden een strafblad. Je raakt dan automatisch je baan kwijt. Een andere baan krijgen zal niet eenvoudig zijn met een strafblad, want dat moet je altijd opgeven, ook al word je putjesschepper.

Is het je dat waard? De meeste mensen vinden van niet, en daarom dragen ze geen vuurwapens. Grotendeels gaat deze redenatie op voor de meeste delicten, en de meeste kinderen ouder dan 12 begrijpen grotendeels hoe dat werkt. Zonder dat principe en zonder de welwillende medewerking van iedereen (eerste regel, hierboven) kan geen samenleving functioneren.

Een bestraffing is net dat beetje extra dat mensen die de eerste regel hierboven niet begrijpen duidelijk te maken dat het niet handig was. 100% haal je nooit, maar je kunt wel op 99% komen.

Deze knapen kunnen het gooien op niet toerekeningsvatbaar omdat ze het intelligentieniveau van een 12 jarige nog niet bereikt hebben.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Brett S. wordt definitief uitgeleverd voor mishandeling op Vestdijk in Eindhoven

BRUSSEL - Brett S., die verdacht wordt van de zware mishandeling op 4 januari op de Vestdijk in Eindhoven, mag worden uitgeleverd aan Nederland. Het Hof van Cassatie in Brussel heeft dat dinsdagmiddag bepaald.

Brett S. wordt binnen tien dagen aan Nederland uitgeleverd.

Hof van Beroep
Het Hof van Beroep in Antwerpen besliste eind april dat de 19-jarige Brett S. en de 17-jarige Brent L. uitgeleverd mogen worden aan ons land. De advocaten van de twee Belgische 'kopschoppers' namen hiermee geen genoegen, omdat ze zich afvroegen of de procedures goed waren gevolgd.

Het hoger beroep van Brent L., die de ergste trappen zou hebben uitgedeeld, wordt op 28 mei behandeld door het Hof van Cassatie.

Zo snel mogelijk voor de rechter
De Koninklijke Marechaussee voert de uitlevering vanaf de grens uit en maakt hierover afspraken met België. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Den Bosch. Zodra Brett S. op Nederlands grondgebied is, wordt een zittingsdatum gepland.

"Het is de bedoeling dat hij zo snel mogelijk voor de rechter in Nederland verschijnt", zo legt de woordvoerder uit. S. zal vanaf de uitlevering tot de eerste zittingsdag in Nederland vastzitten.

Veel ophef na beelden mishandeling
De mishandeling op de Vestdijk in Eindhoven deed enorm veel stof opwaaien, nadat de beelden hiervan waren uitgezonden in Bureau Brabant, het programma van Omroep Brabant, politie en justitie. Op de beelden was te zien dat een 22-jarige man uit Oirschot begin januari in elkaar werd geschopt en geslagen.

De acht jonge daders lieten hem daarna bewusteloos achter op straat. Drie verdachten meldden zich bij de Nederlandse politie en werden aangehouden. De vijf anderen meldden zich bij de Belgische politie.

'Hele leven is veranderd'
Brett S., die nu dus definitief mag worden uitgeleverd, heeft zich voor de camera van PowNews in februari verantwoord voor zijn daad. Hij barstte destijds in tranen uit. "Ik ben er elke dag mee in de weer. Ik blijf maar huilen en erover nadenken. Mijn hele leven is veranderd door een filmpje van een minuut. Dat zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb zo'n spijt van wat ik heb gedaan. Ik wil graag mijn excuses aan het slachtoffer aanbieden", zo zei hij.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/19354 ... n++++.aspx
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Kijk, en als je in Nederland even geen kans hebt om iemand half dood te trappen, dan doe je dat toch gewoon tijdens je vakantie in buitenland?

Hier wordt de kopschopper gearresteerd door de Spaanse politie.
Afbeelding

De dader ziet er echt Nederlands uit, niet waar? Volgens een meisje op twitter ( haar account is nu opslot) heet de knaap Wasim. Klinkt ook echt uit de woestijnzand klei getrokken.
Kopschoppers NL actief op Mallorca

Drie Nederlandse studenten van 18 jaar zijn zaterdag opgepakt op Mallorca voor het aftuigen van een man. Die ligt ernstig gewond in het ziekenhuis. Zijn gezicht zou ernstig verminkt zijn. Dat meldt RTL Nieuws zondag op basis van berichtgeving in de lokale krant Diario de Mallorca.

De Nederlandse studenten zijn op vakantie in Spanje. Op 3 juni zouden ze in het uitgaansgebied van s'Arenal in het zuidoosten van Mallorca slaags zijn geraakt met andere toeristen. Daarbij werd één persoon zo hard geschopt en geslagen dat hij met spoed naar het ziekenhuis moest. De Nederlanders sloegen na het voorval op de vlucht en zijn pas zaterdag ingerekend.

Het slachtoffer ligt in ernstige toestand op de intensive care van het ziekenhuis in Palma, meldt Diario de Mallorca. Zijn gezicht zou zwaar verminkt zijn.

De Nederlanders ontkennen dat ze iets met de mishandeling te maken hebben, maar volgens de krant zouden getuigen de vechtpartij hebben gezien. Eén van de drie is vrijgelaten, de andere twee blijven vast

Bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Afbeelding



Omstanders laten kopschopper zijn gang gaan

AMSTERDAM - De politie heeft beelden vrijgegeven van een kopschopper die in Amsterdam een 22-jarige man bijna dood heeft getrapt en geslagen. Bijna even schokkend als de mishandeling zelf, is het feit dat het beestachtige geweld door tientallen omstanders werd gadegeslagen zonder dat zij ingrepen
.


Schokkend: man bijna doodgetrapt

De mishandeling gebeurde tijdens Koninginnenacht. Het slachtoffer komt rond 2.00 een snack halen in de McDonald’s op de Nieuwendijk. Als hij de zaak uitloopt en zijn scooter wil pakken, wordt hij schijnbaar zonder enige aanleiding van achteren aangevallen door de dader. Die gaat direct als een idioot tekeer en laat een regen aan klappen en schoppen neerkomen op het slachtoffer.
De 22-jarige probeert te vluchten, maar even later valt de dader hem voor een tweede keer aan. Nu wordt hij bewusteloos geslagen en terwijl hij voor dood op de grond ligt, krijgt hij nog een keiharde trap tegen zijn hoofd. Bizar genoeg lopen tientallen mensen langs, maar blijft iedereen toekijken. Blijkbaar vond niemand het nodig om in te grijpen. Dat geldt ook voor het groepje van vier mannen waarvan de dader deel uitmaakt. De vrienden kijken doodgemoedereerd toe terwijl hun maat zich als een bezetene uitleeft.
Het slachtoffer is urenlang buiten bewustzijn en komt pas in het ziekenhuis weer bij. Hij houdt een zware hersenschudding over aan de mishandeling. Gezien de beelden mag hij eigenlijk nog blij zijn dat hij het überhaupt heeft overleefd.
De politie wil graag weten wie de dader is. Mogelijk herkennen mensen hem van de video. De getuigen die niet ingrepen zijn volgens de letter van de wet niet strafbaar, maar de politie heeft geen goed woord over voor hun lafhartige gedrag.


bron
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Politie toont weer schokkend uitgaansgeweld

Afbeelding

De Brabantse politie heeft maandagavond weer schokkende beelden getoond van een zware mishandeling, deze keer in het uitgaansleven van Oosterhout. Op de beelden is te zien hoe ten minste vijf verdachten een 25-jarige jongeman in een drukke uitgaanstraat slaan en schoppen en hem bewusteloos achterlaten. Veel mensen kijken toe zonder in te grijpen.
Spoiler! :
De mishandeling vond plaats op zaterdagochtend 19 januari. De aanleiding is onduidelijk.

De politie hoopt dat kijkers de geweldplegers herkennen en de politie helpen met de opsporing van de daders. Afgelopen weekeinde hebben agenten en portiers flyers in het uitgaansgebied van Oosterhout uitgedeeld om de stappers te wijzen op de uitzending in het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant.

Vergelijkbare beelden van een mishandeling in Eindhoven veroorzaakten vorige maand massale verontwaardiging en een heksenjacht op de daders.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2132 ... eld__.html

En ja hoor: Die rechters blijven maar weer ronddwalen in het wereldvreemde.


Lagere straf mishandeling Oosterhout door uitzenden beelden

door Shari Deira 25 jun 2013


Afbeelding
Het slachtoffer werd bewusteloos achtergelaten - Foto: Screenshot Bureau Brabant

De verdachten van de geruchtmakende mishandeling in een uitgaansgebied in Oosterhout krijgen een lagere straf omdat de beelden van het incident door het Openbaar Ministerie (OM) zijn verspreid.

De rechtbank in Breda spreekt van 'onherstelbaar vormverzuim'. De verspreiding van de bewakingsbeelden op televisie leidde tot een overvloed aan reacties.

Bewusteloos

De camerabeelden van de mishandeling op 19 januari werden uitgezonden door Omroep Brabant. Op de beelden is te zien hoe vijf jongemannen een 25-jarige man in een drukke straat mishandelen en bewusteloos achterlaten.

Vier van de vijf verdachten meldden zich bij de politie nadat de beelden waren vrijgegeven. De vijfde verdachte werd opgespoord door de politie.

Volgens Elsevier

Commentaar Gerlof Leistra over soortgelijke zaak in Eindhoven: Geen gezeur over privacy nu daders Eindhoven zijn gepakt
Identiteit

De rechtbank in Breda honoreert het verweer van de verdachten dat de beelden niet hadden mogen worden getoond. Het OM had de beelden eerst aan de verdachten moeten laten zien, oordeelt de rechtbank. Dat is voor de rechtbank reden om strafvermindering toe te kennen.

De identiteit van enkele verdachten zou al bekend zijn, dus was het niet nodig om de beelden te verspreiden. Het OM eiste twee weken geleden voorwaardelijke jeugddetentie van twee tot vier maanden en werkstraffen van 90 tot 180 uur.

Een zeventienjarige verdachte die betrokken was bij de schoppartij krijgt 76 dagen jeugddetentie waarvan zestig voorwaardelijk en 75 uur werkstraf.


Elsevier
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

En het gaat maar door ... Met begrip van de rechterlijke mac

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De huidige generatie officieren van justitie en rechters zijn bijna allemaal zo goed als ongeschikt voor onze kennisbeschaving waarbij logisch denken hoog in het vaandel staat en een aanbeveling inhoudt om de juiste beslissingen te kunnen nemen.

In mijn ogen zijn bijna alle huidige rechters eersteklas seniele klootzakken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Schokkende groepsmishandeling Breda

Een 28-jarige Bredanaar is afgelopen weekend slachtoffer geworden van een schokkende groepsmishandeling. Het slachtoffer werd door twee Marokkanen zo erg toegetakeld dat hij zijn jukbeen op vier plaatsen brak.

De man werd in de nacht van zaterdag op zondag in het voorbijfietsen uit het niets uitgescholden door de twee daders. Vervolgens sloeg het duo zonder genade in op zijn gezicht. De twee jongens, rond de 18 en 20 jaar oud en van Marokkaanse afkomst, maakten deel uit van een grotere groep. Hun vrienden grepen niet in, maar keken doodgemoedereerd toe hoe ze de Bredanaar aftuigden. De man moet op korte termijn worden geopereerd om zijn oogkas te reconstrueren.

De politie is diezelfde nacht nog een klopjacht begonnen op de daders, maar dat heeft tot op heden niets opgeleverd. Mogelijk zijn er getuigen die waardevolle nieuwe informatie hebben voor het onderzoek.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Mahalingam »

"Mogelijk zijn er getuigen die waardevolle nieuwe informatie hebben voor het onderzoek."
Mogelijk? Het is toch volkomen zeker dat er getuigen zijn ! Ik lees:
"....maakten deel uit van een grotere groep. Hun vrienden grepen niet in, ".
Of bedoelt de politie soms autochtone getuigen ? Want allahtone aanwezigen zullen niet getuigen tegen andere allahtonen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Kopschoppen blijft een favoriete bezigheid.
Kopschoppers op kermis Tilburg

Een 16-jarige jongen is zwaargewond geraakt bij een groepsmishandeling op de kermis in Tilburg. De jongen werd door de drie daders meermalen hard tegen zijn hoofd geschopt.

De mishandeling gebeurde woensdagavond bij de botsauto’s. Het slachtoffer hield een zware hersenschudding over aan de nietsontziende aanval. Zijn ouders hebben hem afgelopen nacht elk uur moeten wakker maken, om te controleren of hun zoon geen hersenletsel heeft opgelopen.

De politie heeft de drie vermoedelijke daders snel kunnen inrekenen. Het gaat om jongens uit Tilburg van 14, 15 en 18 jaar oud. Ze zitten nog vast.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Delftse student 'voor de lol' gemolesteerd . Wéér geval van zinloos uitgaansgeweld
Kopschoppen voor de lol


Een 24-jarige student uit Delft is slachtoffer geworden van bruut uitgaansgeweld. Max, die niet met zijn volledige naam in de krant wil, werd zaterdagochtend vroeg het ziekenhuis ingeschopt door vier mannen. Ze waren niet uit op zijn geld of waardevolle bezittingen. Ze hadden geen ruzie. De laffe daders sloegen hem in elkaar ’voor de lol’.

Max was van een feestje onderweg naar huis toen hij plotseling van zijn fiets werd getrokken. Vier ’sportschooltypes’ schopten hem gericht op het hoofd. „Wat bezielde deze mensen?” vraagt de lelijk toegetakelde student zich af. „Ze hielden niet op met schoppen.”

Een jaar geleden was Max al eens toegetakeld door een dronken, doorgesnoven gek. „Ook toen ging het om niets”, zegt hij. „Ik was samen met bevriende medestudenten een spelletje aan het spelen in een café in het centrum van Delft toen een man plotseling doordraaide. Samen met zijn vader sloeg hij ons in elkaar.”

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Marieke »

H.Numan schreef:. Maar daar is de wet niet op ontworpen. Die is ontworpen om de querulanten die zich niet aan de wet houden aan te pakken. Die zijn er genoeg. Hebben we gevangenissen voor. En gekkenhuizen TBS instellingen.
Ja, maar die TBS wil juist de PVV afschaffen.... Bijzonder dom hoor!!! : nono3: Als ik heel eerlijk ben, heb ik de neiging om te denken dat je maar half weet waar je over praat als je dat soort voorstellen doet... :shock: Overigens hoop ik dat ze de daders van dit soort aanvallen echt een lesje leren! (Doe er eventueel TBS bij, natuurlijk). Het klinkt misschien heel zoetsappig, maar ik heb er altijd aan getwijfeld of lange gevangenisstraffen wel helpen. Ik bedoel: het slachtoffer voelt zich dan inderdaad vast heel serieus genomen, en dat moet ook! Maar de dader léért er niks van, lijkt mij.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: Ja, maar die TBS wil juist de PVV afschaffen.... Bijzonder dom hoor!!! : nono3: Als ik heel eerlijk ben, heb ik de neiging om te denken dat je maar half weet waar je over praat als je dat soort voorstellen doet... :shock:
Nou zeker....
Geert Wilders vindt het “onaanvaardbaar en levensgevaarlijk” dat opnieuw een tbs’er is ontsnapt tijdens een begeleid verlof. Voor de PVV-leider is de maat vol. “Per onmiddellijk afschaffen dat tbs met verlof!!” Dat zegt hij vrijdag op Twitter. Namens de PVV heeft Kamerlid Lilian Helder schriftelijke vragen gesteld aan staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid en Justitie over de affaire. Ze dringt erop aan begeleiders van tbs'ers op verlof beter te beveiligen. Ook zou er voorafgaand aan het verlof altijd een signalement van de tbs'er naar de politie moeten gaan, zodat die meteen kan optreden bij een ontsnapping.
Domme reactie van de PVV hoor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie