WAT MOETEN WE NOU DOEN?!

Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: WAT MOETEN WE NOU DOEN?!

Bericht door Marieke »

Ik moet ook wel toegeven dat ik geregeld tegen mensen zeg dat de islam mij gevaarlijk lijkt. Maar op heel veel websites mag je dat niet eens zeggen! :shock: Voorbeeld: ik was op de website van Nu.nl aan het reageren, bijvoorbeeld op berichten over de islam.
Ik heb een aantal keer tegen mensen gezegd: 'Hier heeft u een link waarop u de Koran online kunt lezen. Naar mijn mening staat die vol haat en geweld. Wilt u hem a.u.b. even lezen? En oordeel dan zelf.' En toen kreeg ik een ban!! Ze mailde naar mij de vraag of ik 'op kon houden met haat zaaien!'
Nou, sorry hoor, maar vindt u dat terecht??? Dat valt toch gewoon onder de vrijheid van meningsuiting?? Of ga ik inderdaad te ver?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WAT MOETEN WE NOU DOEN?!

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Gefeliciteerd met je ban Marieke...Zie het als eervol. En welkom in de wereld van de linkse medemens.
Die mensen op Nu.nl zijn niet wereldwijs, of misschien zit daar op de redactie een moslim te modereren. En die vindt het waarschijnlijk niet leuk als jij zegt dat de koran vol haat en geweld staat . Trek het je niet aan meisje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: WAT MOETEN WE NOU DOEN?!

Bericht door mercator »

Marieke schreef:Ik heb een aantal keer tegen mensen gezegd: 'Hier heeft u een link waarop u de Koran online kunt lezen. Naar mijn mening staat die vol haat en geweld. Wilt u hem a.u.b. even lezen? En oordeel dan zelf
Het verboden Mein Kampf is een stationsromannetje in vergelijking met het smerige haatboek Koran. En toch wordt dat laatste met alle respect behandeld omdat het zgz "godsdienstig" is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: WAT MOETEN WE NOU DOEN?!

Bericht door Manon »

Het riedeltje dat I.S. vooral NIKS met islam te maken heeft moet rigoureus ondersteund worden in alle media.

Iemand die de koranhoofdstukken 8, 9, 5 leest weet al genoeg.

Dus blijven ontkennen dat de keizer geen kleren aan heeft is de boodschap.
Soera 8 vers 60: "Maak voorbereiding om Allah's vijand te terroriseren."
Of "Wanneer gij een ontmoeting hebt met ongelovigen, houwt dan in op de nekken." (soera 47 vers 4).
"Neemt van de ongelovigen niemand als medestander. Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen dan waar jullie hen vinden." (soera 4 vers 89)(G.Wilders citeert de koran)
heeft allemaal NIKS met de koran te maken hoor! helemaal NIKS.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie