Almere

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Almeerse islamitische homo club

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Afbeelding

Dit zijn de fanboys van van sheikh dr. Haitham al-Haddad . De Moslimjongeren Almere is een jongerenorganisatie die zich bezig houdt met de verspreiding van de islam en het vormen van het religieus bewustzijn in Almere.
Volgens mij is dit in Almere een exclusieve homo club van elkaar op een islamitische wijze onanerende mohammedanen. Want ik zie niet één vrouw! Nou ja, een paar. Dat zijn de jongetjes zonder baardgroei. Ik heb zo’n hekel aan dit soort wanstaltige buiten de pot van onze kennisbeschaving piesende Marokkaanse huichelaars.

Afbeelding

Doelgroep: broeders en zusters
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Almeristan????

Bericht door Nick »

circe schreef:Ik vraag me wel af of moslims deze acties wel zo leuk vinden. Hoe kunnen ze nu nog onderscheid maken tussen échte vrome niet-verkrachtbare moslima's en wèl verkrachtbare ongelovige kaffers als ze allebei hetzelfde uniform dragen?

[icon_lol.gif]
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Mahalingam »

Nee maar...
GroenLinks schrikt van heftige reacties op hoofddoekjesactie
De fractie van GroenLinks in Almere is geschrokken van het grote aantal heftige reacties op het dragen van een hoofddoek tijdens de raadsvergadering van vorige week.[...]
Volgens fractievoorzitter Willy-Ann van der Heijden heeft de actie 'iets in de samenleving geraakt.' Ze kreeg veel positieve, maar ook hele negatieve reacties op de actie. Met name via de reactiefunctie op nieuwssites gaven veel mensen hun mening. Bij de negatieve reacties zaten geen ernstige bedreigingen.[...]
De partij staat nog steeds achter de actie en is ook niet van plan de vrijheid van meningsuiting te laten inperken door negatieve reacties.
http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/11 ... ekjesactie

Voor Mohammedaansen is die hoofddoek er omdat ze vrijheid van godsdienst hebben.
Dat argument gaat voor atheïstische Gr. Linksers zelf niet op.
Voor hun is hun hoofddoek een uiting van meningsvrijheid.

Zullen ze ooit leren dat ze zich niet mogen vermommen als Mohammedanen?
Pact van Omar:
"Wij zullen niet proberen op de moslims te lijken door het imiteren van een van hun kledingstukken, hoofdsieraden, tulband, schoeisel, of de scheiding van hun haar.".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pact_van_Omar
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Almeristan????

Bericht door Schepsel! »

Ze mogen het doen van mij- niemands vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt, ook die van de PVV'er niet, ze supporten immers één groep maar doen geen aangifte ofzo. Het is echter wel zeer laakbaar en discutabel, en in feite gewoon een groot ''stem niet op ons, we zetten ons meesterlijk voor aap met die achterlijke dingen en scharen ons duidelijk achter een symbool van onaangepastheid en onderdrukking en diens draagsters''
(^v^)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

[img]http://i62.tinypic.com/2ylvl11.jpg[/img] Toon van Dijk schreef:Terwijl D66 en Leefbaar strijden over wie het liefst voor Marokkaans tuig is moesten twee Almeerders het ontgelden. http://t.co/42RlBHY9kW
https://twitter.com/ToonvanDijk_PVV/sta ... 8312379393
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Ariel »

In Almere kun je zijn wie je bent, over deze stelling binnen het thema ’leefbaarheid’ waren de meningen gisteravond verdeeld tijdens Het Grote Lijsttrekkersdebat van Almere Vandaag en Corrosia. Er ontstond een pittige discussie tussen de PvdA en Leefbaar Almere enerzijds en de PVV anderzijds.
’PVV werkt apartheid in de hand’

Roelie Bosch van de ChristenUnie bleef proberen naar verbindingen te zoeken, om gezamenlijk tot oplossingen te komen. Maar volgens Leefbaar-lijsttrekker Frits Huis probeerde zij ’een krokodil met een edelhert te verbinden’. ,,En dat gaat echt niet lukken!’’

PvdA-lijsttrekker John van der Pauw zei blij te zijn dat je in Almere nog met een hoofddoekje op naar de markt kunt. ,,Als het aan de PVV ligt kan dat straks niet meer.’’

Volgens PVV-voorman Toon van Dijk zijn het juist de autochtone Nederlanders die in Almere niet kunnen zijn wie ze zijn. ,,Neem nou de bewoners van de Vanillestraat, die hun huizen in een vesting hebben veranderd vanwege de terreur door Marokkaans straattuig. En jonge meiden die in de bus door Marokkanen voor hoer worden uitgemaakt, die kunnen ook zichzelf niet meer zijn.’’

Huis noemde het partijprogramma van de PVV ronduit discriminerend. ,,U werkt apartheid in de hand’’, verweet hij Van Dijk.

,,Iedereen moet zich gewoon aan de wet houden’’, reageerde Van Dijk. ,,Er zijn in Almere twaalf jeugdbendes, met vooral Marokkaanse jongeren die voor veel overlast zorgen. Daar moet je keihard tegen optreden en we zijn dan ook nog steeds voor het invoeren van stadscommando’s.’’

Huis benadrukte dat ook iedereen zich aan de grondwet moet houden. ,,Jullie zijn tegen islamtische scholen, dat is vrijheid van onderwijs, tegen het bouwen van moskees, dat is vrijheid van geloofsovertuiging. Ook wij vinden dat je hard moet optreden, ongeacht of het om allochtone of autochtone jongeren gaat.’’

De PVV vindt dat de invloed van extremistische takken van de islam niet moet worden onderschat. ,,En die wordt uitgedragen in de moskee. We moeten de islamisering van Almere een halt toeroepen’’, aldus Van Dijk.

Volgens Van der Pauw focust Van Dijk ’op kleine groepjes, waar hij vervolgens een grote groep verantwoordelijk voor maakt’. ,,De PVV is de partij van het wantrouwen. Besturen doe je op basis van vertrouwen’’, aldus Van der Pauw. ,,Wij zijn ook in de Vanillestraat gaan kijken en hebben geluisterd naar oplossingen die bewoners aandroegen. Die hebben wij voorgelegd aan burgemeester Jorritsma en daar is ook iets mee gedaan.’’

Bosch vond dat de heren allemaal sterke taal lieten horen. ,,Maar samenwerken doe je samen. Het helpt niet jezelf tegenover elkaar te stellen. Problemen moeten we samen oplossen. We moeten verbinding zoeken.’’ Huis kon niet begrijpen dat de ChristenUnie verbinding wilde zoeken ’met een partij die anderen uitsluit, die apartheid in de hand werkt’. ,,Mijnheer Huis wil hier het lokale Pechtoldje spelen, door de PVV steeds op deze manier weg te zetten’’, reageerde Van Dijk. ,,Nou, dat ben ik liever dan de lokale Geert Wilders’’, beet Huis terug.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Woonlasten in Almere omhoog, grootste stijging in OZB

ALMERE - De woonlasten voor inwoners van Almere stijgen in 2014 met gemiddeld 0,3 procent ten opzichte van 2013. Dat blijkt uit cijfers die de Vereniging Eigen Huis heeft gepubliceerd. In 2014 is een meerpersoonshuishouden gemiddeld 692,18 euro kwijt aan woonlasten.


Het grootste deel van de stijging zit in de onroerendezaakbelasting (OZB). Die gaat in Almere ten opzichte van 2013 met liefst 2,51 procent omhoog naar 258,01 euro per jaar. Almere zit hiermee nog wel onder het landelijke gemiddeld. De OZB stijgt in 2014 gemiddeld gezien met 2,9 procent ten opzichte van 2013.

Bekijk hier een kaart van de verschillende lasten.

http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... n-ozb.aspx
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Almeerse islamitische homo club

Bericht door Mahalingam »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Afbeelding

Dit zijn de fanboys van van sheikh dr. Haitham al-Haddad . De Moslimjongeren Almere is een jongerenorganisatie die zich bezig houdt met de verspreiding van de islam en het vormen van het religieus bewustzijn in Almere.
[...]
Kijk eens naar deze foto:

Afbeelding
Dit is nummertje 22 op de PvdA lijst van Almere.
En kijk eens naar die foto van de haatbaarden club: zittend de tweede van rechts.
Juist, dat is hem.
Uit zijn PvdA profiel valt niet op te maken dat hij fundi is.
En dat wordt nu publiek. En de PvdA doet alsof hun neus bloed. Geeft niks, maakt niks uit, onze partij en leden hangen geen haatbaard ideologie aan.
PvdA: Foto kandidaat-raadslid met shariageleerde ongelukkig
De foto werd vorige maand genomen tijdens een bezoek dat Al-Haddad bracht aan de Moslimjongeren Almere. PvdA-fractievoorzitter John van der Pauw zei na afloop van die bijeenkomst te zijn geschrokken van wat hij daar hoorde. Hij wil dan ook dat zijn kandidaat-raadslid afstand neemt van de uitspraken van al-Haddad.
Buyatui heeft er geen moeite mee dat de foto gemaakt is. Hij stelt na herhaaldelijk vragen de extreme denkbeelden van al-Haddad niet te delen.
http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/11 ... ongelukkig
En daar geloof ik nu geen woord van sinds ik die video van de ronselende en liegende Turk in Soest gezien heb.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Dat gejank om minder minder minder is een vals alibi voor een vooropgezet cordon sanitaire. Wat duidelijk is, is dat Almere minder minder minder cordon sanitaire nodig heeft en meer meer meer PVV.

Het volgende zegt ons alweer genoeg: Geheime deal uitsluiting PVV Den Haag, maand voor verkiezingen
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Ariel »

Oeps.... :shock:
Afbeelding
Huis Marokkaans gezin beklad

Met trillende handen staat de bewoonster van het bekladde huis aan de Roald Amundsenstraat in de deuropening. Op haar voordeur is door een nog onbekend persoon met zwarte verf een hakenkruis gespoten en zijn er enkele racistische teksten geschreven. Aan de zijkant van het huis is de tekst ,,oprotten, kutmarokkaan’’ aangebracht.

De bewoonster van het huis is zwaar geschrokken. ,,Ik dacht: ’dit kan toch niet waar zijn?’’’ Ze geeft aan dat ze niet weet waarom juist haar huis is beklad. ,,Misschien is het een wraakactie. Mijn ex-man heeft hier in de buurt wel problemen gehad maar hij woont hier al heel lang niet meer.’’

Ze geeft aan dat ze zich niet veel met andere mensen bemoeit. ,,Als ik buurtbewoners zie dan zeg ik hoi en groet ik ze, maar ik houd me verder op mezelf.’’ De bewoonster woont nu vier jaar in Almere en al 34 jaar in Nederland.

De bewoonster kwam rond een uur of acht beneden en zag toen dat haar voordeur onder gekalkt was. Toen ze de deur opendeed om te kijken wat er precies opstond werd ze geconfronteerd met de discriminerende leuzen. ,,Mijn zoontje van vier was zich wel een beetje bewust van wat er aan de hand was, maar mijn dochter van tweeënhalf gelukkig niet. Die vond het interessant dat de politie kwam.’’ Daar ligt voor haar ook de angst: dat haar kinderen hier de dupe van worden.

Buurtbewoners kwamen aan met een grote bos bloemen om de bewoonster een hart onder de riem te steken, iets dat ze heel erg waardeerde. ,,Dit is toch niet te geloven’’, zuchtte één van de buren.

De politie heeft een buurtonderzoek ingesteld.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Ariel »

Uiteraard is het bekladden weer de schuld van Wilders. Het is vreemd dat er zo weing comotie over dit geval is. Is er misschien toch iets anders aan de hand wat men liever niet in het openbaar brengt?
Hoewel ze het nog nauwelijks kan bevatten, zoekt ze wel naar een motief: „Er hebben zich in oktober 2013 wat incidenten in de straat afgespeeld, maar dat had geen directe betrekking op mij. Dat zou een link kunnen zijn, maar ik ben er ook van overtuigd dat er met de speech van Wilders over ’minder Marokkanen’ haat gezaaid is in de maatschappij. Bij het horen van die speech kreeg ik al het gevoel dat het de verkeerde kant opgaat, er werd een grens overschreden en het vuurtje is opgestookt”, vertelt de geboren Marokkaanse, die opgroeide in Leiden en sinds vier jaar in nieuwbouwwijk Almere Poort woont.

In de buurt is geschokt gereageerd. Een achterbuurvrouw bracht spontaan een bos bloemen als blijk van medeleven. „Gewoonweg angstaanjagend is het”, verzucht Parwiz Najeb, die schuin tegenover de alleenstaande Marokkaanse moeder woont. Zelf is hij van Afghaanse afkomst: „Dit gaat nog verder dan bij iemand een steen door de ruit gooien. Dit is echt eng.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Almeristan????

Bericht door Pilgrim »

Op die voordeur staat het hakenkruis weer eens verkeerd om. Echte neonazi's zullen zo'n fout volgens mij niet zo gauw maken. Gewoon domme tokkies of... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Of een actie van een stelletje islamitische parasieten om Nederlanders en met name rechtse Nederlanders in diskrediet te brengen.

Of linkse klojo's die hetzelfde willen doen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Almeristan????

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:Op die voordeur staat het hakenkruis weer eens verkeerd om. Echte neonazi's zullen zo'n fout volgens mij niet zo gauw maken. Gewoon domme tokkies of... :thinking:
hahaha, goed opgemerkt Pilgrim.

Domme tokkies kennen - net zoals wij - vooral de foute nazi-hakenkruizen.

(ik testte mezelf even, automatisch teken ik een Dolfje. Wij tekenen geen swastika's.

Test het zelf even uit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Ariel »

Feestje bevrijdingsdag Almere, en de zegeningen van de getinte lichtontvlambare medemens.

Afbeelding

Tijdens het bevrijdingsfestival in Almere is maandag een ruzie tussen twee mannen flink uit de hand gelopen.

De twee kregen het met elkaar aan de stok terwijl iedereen om hen heen de vrijheid vierde. Een van de twee mannen trok daarbij een enorm slagersmes.

Hier een grote foto van van de vechtpartij.

http://instagram.com/p/noWGzvps7Y/#
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Ariel »

Politie laat messentrekker lopen

De man die maandag tijdens het bevrijdingsfestival in Almere iemand te lijf ging met een groot slagersmes, gaat vrijuit. De messentrekker is na de vechtpartij gevlucht en omdat het slachtoffer geen aangifte doet, laat de politie de zaak lopen.

,Rond 18.30 uur kwam er melding binnen van de beveiliging over een vechtpartij waarbij over en weer geslagen werd en een mes zou zijn getoond. Op dat moment waren de betrokkenen echter alweer hun eigen weg gegaan", legt een politie woordvoerder uit. ,,Het is ons daarom niet bekend wie de dader is. Met het slachtoffer hebben we wel gesproken, maar die wenst geen aangifte te doen. Mogelijk zijn zij bekenden van elkaar. Zolang er geen aangifte wordt gedaan, zullen wij er verder geen actie ondernemen in deze zaak."

De vechtpartij zorgde voor de nodige beroering. Tientallen mensen waren er getuige van hoe een van de kemphanen een groot slagersmes trok en daarmee zijn tegenstander probeerde neer te steken. Enkele van de omstanders waren moedig genoeg om het mes af te pakken en de mannen uit elkaar te halen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Khalid K., een inwoner uit Almere met foto`s van afgehakte hoofden

Khalid K., een inwoner uit Almere, ging om te vechten voor het kalifaat. Nu zijn naam Abu Abdurrahman al-Iraqi is, publiceert hij regelmatig foto's met de afgehakte hoofden.

Afbeelding

Zijn laatste foto overtrof alles - zeven afgehakte hoofden gespietst op spikes. Ik ben niet van plan om te schrijven over het humanisme van de islam. Ik kan alleen maar zeggen dat de buren van Khalid perspektivochku kunnen verwachten dat deze krijger van Allah naar huis terug zal terugkeren, naar hun rustige stad en op straat zal lopen naast hun kinderen ... Ja, en nog veel meer. Voorstanders van het kalifaat zijn de belangrijkste drijvende kracht achter het islam overspoelde Europa met antisemitische Free Gaza demonstraties. Kijk wie Joden van "genocide" beschuldigt ... Hier is een link naar de door hem afgehakte hoofden! http://ssmaker.ru/663c26d4/

orginele tekst: Халид К., гражданин Нидерландов и житель тихого городишки Алмере, отправился воевать за халифат. Теперь его зовут Абу Абдурахман аль-Ираки, и он периодически публикует в Твиттере свои фотки с отрубленными головами. Последняя фотка превзошла все остальные - семь отрубленных голов, насаженных на пики.
Я ничего не буду писать по поводу гуманизма ислама. Скажу только, что соседи Халида уже представляют себе перспективочку, что этот воин Аллаха решит вернуться домой в их тихий уютный городишко и будет гулять на улице рядом с их детьми...
Да, и еще. Сторонники халифата являются главной движущей силой прокатившихся по Европе антисемитских демонстраций Free Gaza. Посмотрите, кто обвиняет евреев в "геноциде"...
Вот ссылка, но она не для слабонервных. Предупреждение: на фото отрубленные головы! Кликать осторожно:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Geldautomaat gekraakt


Een geldautomaat van ING aan de Haagbeukweg in Almere is zaterdagochtend vroeg gekraakt. Daarbij is een onbekende hoeveelheid geld meegenomen.


Getuigen hebben vier daders aan het werk gezien, meldt Omroep Flevoland. Die zouden zijn gevlucht op scooters. Er is nog met behulp van een politiehelikopter gezocht naar de daders, maar die zijn niet gevonden.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/2289 ... akt__.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Zou het een actie Stand up for Islam of een andere vorm van jizya opstrijken of zo geweest zijn? Of een inzamelingsactie voor die zielig gevonden moeten worden Palestijntjes?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Almeristan????

Bericht door King George »

Politie zoekt getuigen van straatroven in Almere [video]
http://t.co/Up53dkSsfy
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Bushokjespaar

Bericht door King George »

Corleone schreef:
Bushokjespaar voorlopig bij Leger des Heils

ALMERE -
Een echtpaar dat 3 maanden heeft geleefd in een bushokje in Almere, wordt voorlopig opgevangen door het Leger des Heils. Dat is besloten na overleg tussen de gemeente Almere, GGD Flevoland en het Leger des Heils.

De oplossing is niet definitief, liet de gemeente Almere maandagavond weten. „Er wordt gezocht naar een oplossing voor de lange termijn.”

De twee werden in april uit hun huis gezet. Ze woonden daarna eerst bij een kennis, maar kwamen in augustus toch op straat terecht. De man en de vrouw, die meervoudig gehandicapt is en in een rolstoel zit, 'woonden' sindsdien in een bushokje bij het industrieterrein Gooisekant. Omstanders en buschauffeurs voorzagen de twee regelmatig van eten en drinken.

Hulpverleningsdiensten zijn al langere tijd in overleg met het echtpaar op zoek naar passend zorgaanbod, aldus de gemeente Almere. De man en vrouw was eerder opvang aangeboden in Baarn, maar dat sloegen ze af omdat ze dan gescheiden zouden worden.
Als ik nou het volgende daar tegenover zet:
Midden-Drenthe bevriest aantal asielzoekers

De gemeente Midden-Drenthe 'bevriest' per direct het aantal asielzoekers op een vakantiepark bij het piepkleine dorpje Oranje. Volgens waarnemend burgemeester Ton Baas (VVD) mogen er niet meer vluchtelingen komen dan er nu zijn, zei hij maandagavond na een ingelaste raadsvergadering. Dat zijn er nu rond de 300.

In Oranje, dat slechts 140 inwoners telt, is de afgelopen tijd veel onrust ontstaan sinds de gemeente Midden-Drenthe en het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) aankondigden dat 1400 asielzoekers uit vooral Syrië en Somalië op het vakantiepark worden ondergebracht. Nagenoeg alle inwoners en ook veel politieke partijen vinden dat aantal „absurd”.

Het betekent een vertienvoudiging van de bevolking en dat is volgens inwoners „nog nooit eerder in Nederland vertoond”. In een petitie die door nagenoeg iedereen is ondertekend, eisten zij dat de plannen van tafel gaan omdat Oranje „volledig wordt ontwricht”. „We zijn gast in eigen dorp geworden”, stelden ze. Volgens hen zijn 250 tot 300 asielzoekers meer dan genoeg. Veel inwoners vinden dat ze totaal niet gekend zijn in de plannen van het gemeentebestuur en het COA en spreken van een „overval“ en „een besluit dat ons door de strot is geduwd”.

Volgens interim-burgemeester Baas is een adempauze op zijn plaats. „De besluitvorming had anders gekund en anders gemoeten”, erkende hij. Er is er tijd nodig „om te bekijken hoe we nu verder kunnen gaan”. Hij kondigde aan direct met het COA in gesprek te gaan om het aantal asielzoekers nu niet verder te laten groeien.
Mag ik dan even hardgrondig vloeken, GVD wat een tyfus zooi.
http://www.uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=27&t=1630
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Mahalingam »

Annemarie Jorritsma stopt komende zomer met burgemeester zijn.
Ze gaat rentenieren of zo.
Er klinkt al veel gejammer over dit grote verlies voor de stad.
Nu zal er een grote stoelendans om het vrijgekomen pluche gehouden worden.
Eerst zal worden uitgemaakt welke partijkaart de burgemeester dient te hebben en dan worden lijstjes met namen (uit de nomenclatura) samengesteld.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Mahalingam »

De afgelopen week waren er veel Almeerders in het nieuws. Omdat het slecht met hun af liep.
Almeerder ernstig mishandeld in Tiel
Een 34-jarige man uit Almere is vrijdagnacht ernstig gewond geraakt toen hij op de Varkensmarkt in Tiel mishandeld werd.

Naar aanleiding van de mishandeling zijn 2 mannen aangehouden. Rond kwart voor 2 's nachts kreeg de politie een melding van een vechtpartij op de Varkensmarkt. Op die plek troffen agenten de 34-jarige man op de grond aan, hij was niet aanspreekbaar.

Het slachtoffer werd met verwondingen aan zijn hoofd naar het ziekenhuis in Utrecht gebracht. De 2 verdachten zijn 22 en 45 jaar oud en komen uit Tiel. De aanleiding voor de vechtpartij wordt nog onderzocht.
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... n-tiel.htm
'Dood Almeerder gevolg van mislukte drugsdeal'
De dood van de 24-jarige Almeerder die woensdag uit het Twentekanaal werd gehaald, zou het gevolg zijn van een mislukte drugsdeal. Dat meldt de Twentsche Courant Tubantia.
http://laatste24.nl/nieuws/almere-dood- ... -drugsdeal
Een 42-jarige man uit Hengelo is donderdagmiddag 18 december aangehouden omdat hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 24-jarige man uit Almere.

Het Team Grootschalige Optreden dat de gewelddadige dood onderzoekt van een 24-jarige man uit Almere heeft donderdagmiddag 18 december 2014 een 42-jarige man uit Hengelo aangehouden.
http://www.politie.nl/nieuws/2014/decem ... erder.html
Almeerse verdachten van moord Amsterdammer in maart voor rechter
De inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen de man en de vrouw uit Almere die verdacht worden van betrokkenheid bij de dood van een 45-jarige Hindoestaan uit Amsterdam is op 24 en 26 maart volgend jaar. Dit maakte de rechtbank Amsterdam vandaag bekend.
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... ammer.aspx
Vier maanden cel na vechtpartij in Anno
De rechtbank Lelystad heeft de 31-jarige Almeerder veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf voor mishandeling en openlijk geweld in café Anno. De man duwde op 6 september een 17-jarige bezoekster van het café van de trap en mishandelde twee andere gasten.
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... -anno.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Almeristan????

Bericht door Mahalingam »

Journalisten in verrijkte streken snappen maar niet dat ze net zoals in Allahstan alleen maar kunnen werken als ze voor bewaking zorgen. Anders worden spullen gestolen, auto's ingedeukt en camera's vernield.
In Allahstan worden journalisten ook ontvoerd voor losgeld of onthoofding; dat hebben we hier nog niet.
Camera van journaliste De Telegraaf vernield
ALMERE - Een verslaggeefster van De Telegraaf is vrijdag in het centrum van Almere belaagd door een aantal jongemannen die niet wilden worden gefilmd. Haar camera werd omgegooid en raakte beschadigd. De krant heeft aangifte gedaan.

Volgens De Telegraaf stond de camera niet eens aan en zijn er dus geen beelden gemaakt van het voorval. De drie jongens hebben de verslaggeefster zelf niet aangeraakt. Ze raakte niet gewond.
De vrouw was aan het werk voor Telegraaf TV en wilde het publiek vragen stellen over de belastingaangifte
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2379 ... eld__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie