Arnoud van Doorn,

Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Ik bekijk deze foto. En ik bekijk hem nog eens.
Ik voel onbegrip.
Staat dat buiten model grote bontkraagje (hoe clichématig kan het?) daar nu met een angstaanjagend buitenaards monster? Of moet dat een behulpzame DJINN voorstellen? Wie een idee heeft: gaarne.

En als troostprijs vraag: zijn dat zijn 3 vrouwen? Of is het gewoon familie?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef: Ik bekijk deze foto. En ik bekijk hem nog eens.
Ik voel onbegrip.
De veelkleurige DJINN is een Frankfurt-Marxistisch meesterwerk dat daar gewoon in de openbare ruimte staat, het lijkt in de handen te staan van de bontkraag maar dat is dus louter een fotografisch effect. Ik vind de kleding intrigerender: ze lijken wel bijzonder oversize condooms aan te hebben, met in de plaats van het zaadreservoir een uitsparing voor hun Islamitische kop.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Manon »

Het is mij wel duidelijk. Ook nu hebben we weer te maken met een allegaartje van een corrupte rechter. De rechter in kwestie lijkt mij wel het type die in een rechtsstaat probeert te functioneren met een gestolen rechtersdiploma. Rechterlijke uitspraken in Nederland gaan steeds meer lijken op een goedkope kermisattractie.
ik denk dat het ook wel iets is van : de vijand van de PVV vijand is onze vriend.....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Moslims voor Arnoud:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door H.Numan »

Dat beloofd wat. Zulk krom Nederlands kwam je tot dusverre alleen bij de NVU tegen. :sheik:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Stel dat het waar is dat het OM in beroep gaat, dan begrijp ik dat. Arnoud schept op dat zijn werkstraf voorwaardelijk is, en dat zijn boete door iemand anders betaald wordt. :nietverstaan: Tja...dan krijg je als OM de pee in.

En wat een hoogmoed in al die steunbetuigingen. Ik ben even op bezoek gegaan naar de facebook van de PvdE.

En kijk eens wat een leuke foto met onderschrift ik daar vond. ( lol)
Afbeelding

Masha allah!

Hoe mensen de islam omarmen!!

"Eindelijk een koran boek, de eerste dat ik vast hou ( smile gezicht ) "

ZO ZIE JE MAAR, IK HEB DIT NOOIT VERWACHT ZE WAREN ZO BLIJ ALSOF ZE EEN MILJOEN HEBBEN GEWONNEN!!

#DAWAH
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef er al over, Arnoud en zijn achterban hebben last van Moslimfanatici zoals zij ze noemen. [icon_lol.gif] Nou, zoals wij wel begrepen zijn deze Moslimfanatici onze buren van "De ware religie" . Abu Uthman is niet dol op de nieuwe bekeerling Arnoud en hij schreef een pittige collumn in zijn lijfblad. Hoe durft de nieuwe moslim kritiek te uiten naar een echte geboren moslim. Foei!!!

Reactie op Arnoud: “Laat die PVV-retoriek toch gewoon achterwege!”

Het is al een tijdje terug dat ik mijn column schreef over de onmogelijkheden van het democratische systeem om islamitische wensen/wetten door te voeren. Pas dit weekend ontstond er wat ophef over omdat het werd aangehaald als een van de ‘leidende‘ opiniestukken in de boycotcampagne tegen de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. Vreemd, ik ben nergens een leider van en roep al helemaal niet op tot geweld, wil dat ook niet, maar zie mij als moslim verplicht om te waarschuwen tegen het verraderlijke systeem.

Een van de meest opmerkelijke uitspraken, vind ik die van Arnoud van Doorn. Het zou hypocriet zijn. Pas moslim en nu al dergelijk termen om de moslimgemeenschap mee te vervuilen. Ik wil me dan toch openlijk afvragen of dat de rol is die je als (nieuwe) moslim zou moeten willen vervullen. We hebben al genoeg leden van de gemeenschap die de term ‘hypocriet’ tot stopwoordje hebben verheven.

Waar ik echter meer over struikel is de enorme nuanceloze uitspraken die volgen. Want als men niet stemt, kan men beter naar Jemen vertrekken om daar vervolgens in een tent te gaan wonen, aldus Arnoud. Noem het toevallig, maar ik vind het toch erg op PVV-retoriek lijken. Er is blijkbaar geen middenweg. Wat een extremisme! Het is dezelfde retoriek als die van Wijbenga. (Toeval, of is dat een bijwerking van de politiek?) Waarom is het voor hen zo vanzelfsprekend dat degene die niet stemmen, of daartoe oproepen, een uitkering zouden hebben? Of gebruik maken van de subsidieregelingen? Sta je als ‘volksvertegenwoordiger’ dan zo ver van het volk af dat je dergelijk onzin begint uit te kramen? Wie eist, bewijst. Statistieken graag!

Stemmen is niet verplicht in Nederland. En zoals ik al voorrekende, hebben de democraten hun systeem zo in elkaar gezet dat het voor een minderheid – en dat zijn de moslims in Nederland – vrij weinig kunnen betekenen. Dat is niet gek, dat is de essentie van democratie. De meerderheid beslist.

Niet mee doen met dergelijke praktijken, betekent echter niet dat je geen meerwaarde voor de maatschappij kan zijn. Sterker nog, ook met, en beter gezegd juist met, een studie ben je een meerwaarde. Daar waar Arnoud mensen ronselt om naar Jemen te trekken en hen aanmoedigt om met school te stoppen, wil ik de studenten juist stimuleren om vooral de studie door te zetten. Het is zeer ondoordacht om je door een semi-ambtenaar (want dat zijn die minderheids-raadslieden toch eigenlijk wel) te laten werven om naar Jemen te gaan. De overheid staat je waarschijnlijk al bij de grens op te wachten.

Ook op andere manieren kun je de maatschappij van dienst zijn. Wees goed voor je buren, voor je wijk en voor de rest van je omgeving. Doe vrijwilligerswerk, spreek de jongeren aan op hun verantwoordelijkheid en help hen met hun moeilijkheden. Vaak is een luisterend oor al een hele verlichting. Help de armen, bezoek de zieken en nodig iedereen uit naar de islam.

Zo kan ik nog wel uren doorgaan, want de lijst van degelijke goede daden is lang. En voor geen van alle is het een voorwaarde om gestemd te hebben. Met andere woorden, stemmen is niet alleen zinloze en verspilde moeite, het is ook niet alleen theologisch onverantwoord, het is ook nog eens géén voorwaarde om een goede burger te zijn.

Het is campagnetijd. Dat betekent niet alleen dat politici zieltjes proberen te winnen. Het is heel simpel gezegd ook gewoon zorgen voor een baangarantie. Zonder jouw stem, heeft Arnoud binnenkort geen baan meer. En aan gezien het voor kleine partijen zeer moeilijk is om stemmen te winnen, zal er dus meer spanning heersen in de fractiekamer van Arnoud en Khoulani. Ik ga er dan ook maar even vanuit dat Arnoud zijn uitspraken deed in een paniekaanval waarbij hij het zich al voor zich zag om zélf naar de sociale dienst te moeten wandelen. Maar goed Arnoud, wees niet bang om je baan te verliezen. Allah is degene die rizq schenkt.

En hoeveel empathie of sympathie we voor de persoon Arnoud kunnen hebben, mogen dergelijke uitspraken er niet toe leiden dat we de drogredenen van zijn kant (of welke kant dan ook) accepteren. Een discussie voer je op inhoud, en niet op personen.

Abu Uthman
Gastcolumnist

http://dewarereligie.nl/2014/03/03/actu ... chterwege/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Islampartij gaat landelijk

De Partij van de Eenheid (PvdE) doet mee aan de landelijke verkiezingen in 2017. Volgens PvdE-lifractievoorzitter Abdoe Khoulani leeft de partij enorm onder de Islamtische gemeenschap en voorziet de PvdE moslims in hun behoefte.

''We worden overstelpt met vragen waarom we niet in meer steden mee doen'', laat Khoulani weten. ''Ook hebben we honderden verzoeken ontvangen vanuit het hele land om mee te doen met de verkiezingen voor de Tweede Kamer.''

Tijdens de gemeenteraadsverkliezingen doet de PvdE mee in Den Haag, Amsterdam en Roermond. Met ruim een miljoen moslims in Nederland gaat de Partij van de Eenheid er vanuit dat het realistisch is om 2 tot 3 zetels in de Tweede Kamer te behalen.

De landelijke Partij van de Eenheid zal net als de lokale afdelingen uitgaan van de 'eigen kracht van de Islamitische gemeenschap'. Een positieve pro-actieve houding en bruggen slaan tussen moslims en de niet-moslims is de kernboodschapm, aldus de partij.

bron
Heel goed. Ik hoop dat ze winnen en 40 zetels halen. Jammer voor ons, maar ik gun het Nederland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Zelf zijn ze niet zo optimistisch, die Partij van de Eenheid (=Ummah):
  • Met ruim een miljoen moslims in Nederland gaat de PvdE er vanuit dat het realistisch is om 2 tot 3 zetels in de Tweede Kamer te behalen.
Per zetel zijn nu 65.000 stemmen nodig.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door H.Numan »

Ik gok op een totaal van < 60.000 voor deze baardjes. Turken willen meer Turken zien in die partij; marokkanen uitsluitend marokkanen. Baardjes meer shariah; snorren meer mohammedanisme maar niet te fanatiek. Toegeven aan een groep roept de bloedwraak van anderen op. Da's ons geluk. Ze vechten elkaar vooralsnog de tent uit.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Er moeten tenslotte ook nog wat stemmen voor de PvdA overblijven...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Nee nee, het is niet wildplassen waar de PvdE aan doet maar wildplakken.
Dat mag ook niet en dus hebben we weer Boze Moslims.
Lijsttrekker moslimpartij opgepakt voor 'wildplakken'
DEN HAAG - Lijsttrekker Abdoe Khoulani van de islamitische Partij van de Eenheid heeft een uur moeten brommen in de cel wegens wildplakken van verkiezingsposters.

De voorman werd op heterdaad betrapt bij het voormalige belastingkantoor tegenover station Den Haag HS. Ook zijn neef en een ander lid van het campagneteam waren druk in de weer met een lijmkwast. De drie heren zijn in afzonderlijke busjes naar het bureau afgevoerd om tekst en uitleg te geven over hun daad.

Per persoon kregen ze een boete van 140 euro. Khoulani is woest over het verplichte bezoek aan een ’ijskoude politiecel’. Volgens een woordvoerder van de Haagse politie ging het om een standaardprocedure. „In dit deel van de stad is er op het gebied van criminaliteit en geweld veel aan de hand. Door mensen mee te nemen naar het bureau ontstaan er geen discussies op straat en kunnen voertuigen weer voor andere zaken worden gebruikt.”
De politie heeft geen zin in 'politieke' discussies op straat.
Afkoelen die hap in een ijskoude politiecel schijnt te werken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Die Arnoud van Doorn toch...je blijft je verbazen

Bericht door King George »

Drugs dealen aan jongeren was ons al bekend. Hier nog wat meer strapatsen van de tot de Islam bekeerde, dus met de rug naar de liberaal-democratische Nederlandse samenleving toe staande New Born Muslim Arnoud:


Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Voor als je er interesse in hebt: de verkiezingscampagne van Arnoud.
Korte docu over Arnoud van Doorn: van Wilders naar Mohammed
http://www.vice.com/nl/vice-news/van-wi ... r-mohammed
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Haagse Fractie van Partij van de Eenheid failliet verklaard

Afbeelding

Claim van ex-medewerker kon niet meer worden betaald


Lees verder
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

De vetpot die geen vetpot bleek te zijn. Het zitten op het pluche kon niet zorgen voor extra poen.
Namens de stichting werkte Yilmaz voor de fractie, maar die kon en wilde zijn salaris niet meer betalen. Yilmaz beschuldigt de partij van frauduleus handelen. Yilmaz diende aldus Khoulani een claim in van 8000 euro en kreeg gelijk van de rechter.
http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... verklaard/
En Arnoud? (waarom heeft die niog geen Mohammedaanse naam?)
Ex-PVV-er Arnoud van Doorn stond ook op de lijst van de Partij van de Eenheid. Hij haalde het woensdag niet en beraadt zich op een toekomst in de landelijke politiek.
Arnoud gaat het dus hogerop zoeken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn heeft weer een nieuw ideetje. Niks geen islam light, of een suikerversie van de koran volgen, nee, we gaan de zuivere islam aanhangen zegt broeder Arnoud. Heel goed. Ik ben voor.. Ik hoop dat broeder Arnoud snel met nog meer goeie ideeën komt. Het lijkt me goed als Nederland kennis maakt met de zuivere islam. Deze grappige culturele feestjes kunnen heel goed gevierd worden op het Scheveningse strand.
Oud raadslid: Nieuwe moslimorganisatie moet 'zuivere islam' volgen

Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn, van de islamitische Partij van de Eenheid, wil een streng islamitische organisatie oprichten die opkomt voor de belangen van Nederlandse moslims. Dat laat hij weten via sociale media.

Die organisatie moet een kritische gesprekspartner voor de overheid worden. 'Zonder subsidie', benadrukt hij. Gesubsidieerde organisaties als het Landelijk Beraad Marokkanen en het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) voldoen volgens Van Doorn namelijk niet.

Van Doorn is kritisch over de oproep van de bestaande moslimorganisaties aan Saoedie-Arabië, om geen handelsboycot in te stellen tegen Nederland. 'Die ontwikkelingen tonen aan dat ze het draagvlak onder de moslimgemeenschap kwijt zijn', aldus het raadslid.

'Zuivere islam'

De nieuwe organisatie moet uitgaan van de 'zuivere islam', schrijft Van Doorn, 'geen liberale "polderislam" zoals mensen als Marcouch en Halsema dat voorstaan. Geen "westerse" islam die alleen tot doel heeft om onze gemeenschap te laten assimileren in plaats van te integreren', vervolgt hij zijn betoog.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-05-2 ... lam-volgen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Theologische zuiverheid.
Hoe moet je aan een Mohammedaan de mate van zuiverheid vast stellen?
Streven naar zuiverheid leidt tot totale intolerantie en pogingen tot dominantie over personen die 'minder zuiver' zijn.

De GIA in Algerije raakte in de greep van 'zuiverheid' toen bleek dat de Wil van Allah niet in hun voordeel uitpakte. Ze gingen elkaar onderling de maat nemen wat moord en doodslag opleverde. Toen was hun einde nabij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Ahhh, wat schattig..... :heart: Arnoud van Doorn gaat naar Saudie-Arabië . Hij vindt het „jammer dat de verhouding zo verstoord zijn dat Saudi-Arabië het noodzakelijk vindt om gepast te actie te nemen”.
„Liever had ik gezien dat het niet nodig was. Maar het gaat niet alleen om die stickertjes van de PVV. Dat was slechts de laatste druppel. Saudi-Arabië ergert zich al heel lang aan het opgeheven moraalvingertje, terwijl in Nederland de islamitische bevolkingsgroep in de verdrukking zit. Ze storen zich al een tijdje aan de toenemende islamfobie en de politieke peilingen voor Geert Wilders”, aldus de lijsttrekker van zijn eigen Islamitische Partij voor de Eenheid (PvdE).„Jammer dat de boycot nodig is, maar ik heb wel begrip voor de reactie Saudi-Arabië”, zegt Van Doorn, die als PVV-er vroeger zelf werd uitgemaakt voor islamofoob. Van Doorn, die een eigen consultancy heeft voor samenwerking tussen bedrijven in Nederland en Saudi-Arabië, reist veelvuldig naar dat land, niet alleen voor de hadj maar ook voor zaken. Morgen vertrekt hij er weer heen voor een driedaagse zakenreis. „Ik probeer daar uit te leggen dat Wilders niet in de regering zit, dat het een soloactie is van de PVV. Ik vertel dat dit in Nederland past in de vrijheid van meningsuiting.”De bekeerde politicus meent dat de boycot „geen permanent sanctie wordt, maar een tijdelijke maartegel, waarmee Saudi-Arabië een signaal wil afgeven dat het twee voor twaalf is”. Van Doorn: „Deze sanctie kan ook snel worden teruggedraaid.” Hijzelf en geloofsgenoten verwachten geen visumproblemen. „Alleen zakelijke visa worden geweigerd. Saudi-Arabië kan apparatuur niet alleen bestellen in Nederland, maar ook in Zweden, Duitsland of Zwitserland. Nederland is meer afhankelijk van Saudi-Arabië dan andersom. Nederland is dit niet gewend, da’s vast even schrikken.”

Even de vertaling van dit bericht. Als Nederland buigt voor Islam en voor Saudi-Arabië dan komt alles goed. En misschien is het een extra goed plan om als bonus onze Arnoud minister president te maken. Daarna komt alles weer goed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Heeft die Van Doorn eigenlijk ooit wel op eigen kracht ook maar ene zetel weten te bereiken?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Arnoud van Doorn is boos

Bericht door Ariel »

Via Geen Stijl.... Dit is lachen. De Partij van de Eenheid van Arnoud van Doorn :sheik: stelt schriftelijke vragen in de Haagse Gemeenteraad over een uitspraak die een Haagse politieagent gedaan heeft in een uitzending uit 2010. Maar ja, beter laat dan nooit. [icon_lol.gif]
Dit is de gewraakt uitzending. Kijken vanaf 6:15

In deze uitzending van 'Z.O.Z', het volgende over Marokkaanse straatschoffies: 'Dat zijn Berbers. Berber komt van het woord Barbaar. En dat is inderdaad cultureel ingebakken dat ze wat wilder zijn. Wat makkelijker op straat leven. Wat ruiger. Je zou kunnen zeggen dat het GENETISCH meegekomen is.

Ik zou zeggen... Blame the Grieken, want die hebben het woord βάρβαρος uitgevonden om niet-Grieken aan te duiden..

Deze rel is aangestoken door onze mede barbaren van Wij Blijven hier.

En dit zijn de vragen die onze Arnoud gesteld heeft...

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Mahalingam »

Als het zo erg is, waarom dient Arnoud el Hagistani dan geen klacht in? Dat is momenteel echt in de mode.
Maar ik zie dat er gezegd werd:
"Een Marokkaanse man. En die legde mij uit dat .... berber.... barbaar.... erfelijk...."
Hij herhaalt wat hem verteld werd. Nergens blijkt uit het verdere verloop dat hij deze uitleg accepteert als waarheid. En ook niet als onzin.
Was hij verplicht om van die uitleg publiekelijk afstand te nemen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:Was hij verplicht om van die uitleg publiekelijk afstand te nemen?
Ik denk het niet. Hij legt dat dat hem verteld is en daardoor zit er al een voorbehoud ingebakken. Maar raar toch dat deze oude uitspraken nu pas onder de loep genomen worden. Van Doorn zat zeker om wat publiciteit verlegen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Mahalingam »

Ach, dat rammadannen gaat je niet in de koude kleren zitten als beginneling en de dagen komt je met veel verveling door wachtend tot je weer 'mag' eten en drinken. Ieder verzetje dat je aandacht daarvan afleidt is welkom.
Hoe lang geleden was de uitspraak van de 'bijna' ombudsman? Toch ook jaren en jaren.

Een van de dingen die men verliest bij het Mohammedaan worden is besef van de geschiedenis. Die wordt opgevuld met een wensdroom.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie