Arnoud van Doorn,

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Deze had ik nog niet eerder gezien.
Heb jij de video helemaal uitgekeken? Ik vond het na 6 minuten welletjes. Hoelang en hoevaak kan een mens excuses aanbieden. :nietverstaan: Deze toespraak heeft hij gehouden in Indonesie.

Misschien als Arnoud een baard laat groeien hij wat meer charisma krijgt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Deze had ik nog niet eerder gezien.
Heb jij de video helemaal uitgekeken?
O nee! Ik heb het een 20 minuten aangehoord terwijl ik iets anders op mijn computer deed. In die tijd heb me uiteraard enorm zitten ergeren. Je wilt wat terugzeggen. Het is zo duidelijk dat die man zo vreselijk dom is. Alle godsdiensten hebben bepaalde technieken om mensen erbij te lappen die door de meeste mensen doorzien worden, anders zou iedereen nu onderhand wel een jehova-getuige zijn. Het is om te lachen dat Van Doorn zo pocht over de vriendelijkheid van zijn nieuwe moslimvrienden, alsof dat een product van het geloof is. Zou hij ze nog zo vriendelijk vinden als hij er probeert uit te stappen? En dan is er nog zijn gelul over 2 miljard gelukkige moslims. Volgt hij het nieuws wel? Trouwens hij begon zijn preek met dat alle politieke partijen hier de islam vijandig gezind zijn. Hij weet toch dat dat niet zo is? Hij heeft zich blijkbaar in no-time de overdreven slachtofferrol die bij zijn geloof hoort eigengemaakt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: En dan is er nog zijn gelul over 2 miljard gelukkige moslims. Volgt hij het nieuws wel?
:smile7: Het valt mij ook op dat het aantal moslims zo snel gegroeid is . Een paar jaar geleden waren het er nog maar 1.3 miljard. Het aantal fluctueert ook enorm. Dan is het opeens 1.5 miljard, en andere hebben het over 1.7 miljard...Ik hou het voorlopig op 1.3 miljard. Dat zijn er meer dan genoeg. Moslims zijn op dit moment flink bezig om elkaar uit te roeien, dus misschien gaan we nu weer terug naar 1.2 miljard.
Trouwens hij begon zijn preek met dat alle politieke partijen hier de islam vijandig gezind zijn. Hij weet toch dat dat niet zo is? Hij heeft zich blijkbaar in no-time de overdreven slachtofferrol die bij zijn geloof hoort eigengemaakt.
Misschien moeten we eens aan self-fulfilling prophecy gaan doen, en moslims werkelijk vijandig benaderen. Dan krijgt onze vriend Arnoud toch nog gelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: En dan is er nog zijn gelul over 2 miljard gelukkige moslims. Volgt hij het nieuws wel?
:smile7: Het valt mij ook op dat het aantal moslims zo snel gegroeid is . Een paar jaar geleden waren het er nog maar 1.3 miljard. Het aantal fluctueert ook enorm. Dan is het opeens 1.5 miljard, en andere hebben het over 1.7 miljard...Ik hou het voorlopig op 1.3 miljard. Dat zijn er meer dan genoeg. Moslims zijn op dit moment flink bezig om elkaar uit te roeien, dus misschien gaan we nu weer terug naar 1.2 miljard.
Stel dat het getal van 2 miljard moslims klopt en dat het uit twee helften van mannen en vrouwen bestaat. De 1 miljard vrouwen kun je niet voor vol aanzien. Immers oa een getuigenis van 2 vrouwen is gelijk aan die van 1 man, ze erven de helft. Dan moet men ze ook niet voor vol aanzien als men ze gaat tellen, en dat betekent dat 1 miljard moslimvrouwen, als 500 miljoen gerekend moeten worden. Kortom, 2 miljard moslims = 1,5 miljard moslims.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Misschien moeten we eens aan self-fulfilling prophecy gaan doen, en moslims werkelijk vijandig benaderen. Dan krijgt onze vriend Arnoud toch nog gelijk.
De haat die Van Doorn en veel andere moslims menen te ervaren komt voort uit wat Freud projectie noemde. De boeken van de islam zitten vol haat en de negativiteit die dat bij de niet-gelovigen uitlokt geeft voor de moslims weer het bewijs dat ze gehaat worden. Maar ze zitten vast in middeleeuwse (pre-Freud) denkbeelden, dus zien ze niet in dat ze hun eigen haat op de ander projecteren. Ik haat trouwens niks en niemand daar het een ongezonde emotie is die geassocieerd wordt met hartziekten. Daarom heb ik juist veel respect voor moslims en hun islam! Maar het is wel dezelfde respect die ik ook voor gifslangen heb.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Scarlatti »

Ik ben ervan overtùigd dat die smeerlap v n vandoorn uit LAFHEID muslem/mohammedaan is geworden... hij ziet de schier onafwendbare 'BUI' hangen en sluit zich liever bij de 'slachters' dan bij de 'geslachten' aan...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Was eens....

Afbeelding

Nu zijn commentaar op een valentijn foto van een Joodse man : @Eliezeryair "Hoi schat, hoeveel kinderen en bejaarden heb je vandaag vermoord? "Minstens 10". Echt? Ik ben zo trots op je lieverd!"

Afbeelding
Eliezer Yair ‏ook niet misselijk kaatst terug...@ArnoudvDoorn: "hoi lieverd, hoe was het op school? O kijk, je nieuwe bomgordel. Zo kun je veel joden vermoorden."

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Eliezer Yair ‏ook niet misselijk kaatst terug...@ArnoudvDoorn: "hoi lieverd, hoe was het op school? O kijk, je nieuwe bomgordel. Zo kun je veel joden vermoorden."

Afbeelding
De terugkaatsing is niet te overtreffen. Van Doorn had beter z'n bek kunnen houden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud de Haagse moslim is weer in het nieuws. Never a dull monent met deze allah aanbidder. Hij waarschuwt mohemmadaanse ouders dat ze op moeten letten, want de regering gebruikt NSB praktijken en paait kinderen voor infiltrant.
WAARSCHUWING VOOR OUDERS

Waarschuwing voor ouders: laat je kind geen informant worden

Enige tijd geleden hebben wij gewaarschuwd voor praktijken waarbij (minderjarige) jongeren worden geronseld als informant voor de politie en andere overheidsdiensten.

Naar aanleiding van de ophef daarover is er toegezegd dat deze praktijken zouden stoppen.
Helaas hebben we opnieuw meerdere jongeren gesproken die zijn benaderd voor “samenwerking” (informant dus).

Laten we voorop stellen dat het terecht is dat men alert is op terrorisme (...) en wil voorkomen dat mensen uitreizen naar oorlogsgebieden.

Maar dan wel op een wijze die wettelijk geoorloofd is, en moreel en ethisch is te verantwoorden.
Minderjarigen inzetten als informant is een verwerpelijke werkwijze waarbij kwetsbare jongeren voor hun leven kunnen worden getekend.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Het is natuurlijk niet zo dat een jongere wordt benaderd door een agent in uniform of een ambtenaar met een zonnebril die zich legitimeert als iemand van de CID of AIVD/MIVD.

Het gaat veel “slimmer”.
Veelal wordt er gewerkt via een “tussenpersoon”. Dat kan een jongerenwerker zijn, een straatcoach of een vertrouwenspersoon van de school. Soms ook gewoon een trainer van de sportclub of een “bekende” (die al informant is). Let wel, gelukkig laat niet iedereen in deze functie zich daarvoor lenen, maar het gebeurt helaas wel.

Deze spreken de jongere op een “relaxte en informele” wijze aan, meestal terloops of “toevallig” op straat.
Dit gaat meestal gepaard met complimenten en interesse (“Jij bent goed bezig op school of in de wijk, jij bent echt een voorbeeld voor andere jongeren” enz.).

Het doel is om een vertrouwensband te creëren om zodoende de jongere het gevoel te geven dat deze persoon “oké” is.
In eerste instantie is er weinig aan de hand. De ronselaar zal misschien zelfs wel helpen met kleine dingetjes zoals bemiddelen bij problemen op school of thuis, het “regelen” van zaken zoals een bijbaantje of een stageplek of het “fixen” van bijvoorbeeld een kleine boete of openstaande taakstraf.

Langzaam aan zal er in de “informele” gesprekjes worden gesproken over politiek of religie, en dat het “belangrijk” is om te zorgen dat het rustig blijft in de wijk en dat je “een verantwoordelijkheid” hebt naar je omgeving.

Dat is het punt dat er meer specifieke vragen worden gesteld, bijvoorbeeld over een bepaalde persoon in de wijk, bij je op school of op de sportclub. Soms ook over een familielid (In de trant van “we maken ons een beetje zorgen” of “hier kun je ons goed bij helpen”). Veelal staat hier iets tegenover, denk aan VVV bonnen, cadeaubonnen of een dagje met familie en vrienden naar de Efteling of gaan paintballen. In enkele gevallen zelf gewoon contant geld.

Maar ook nieuwe sportschoenen of het wegwerken van “problemen” zoals een belastingschuld of een huurachterstand van ouders.

Dat is het moment dat je niet meer terug kunt..

Je hebt al informatie gegeven, en stoppen wordt niet geaccepteerd.
Opmerkingen als “je wilt toch niet dat je vrienden of familie weten dat je met ons samenwerkt” of erger: “Je oom is hier illegaal, we knijpen een oogje dicht maar dan blijf je wel voor ons werken”.

Het mag helder zijn dat deze psychische druk voor kinderen zwaar is. Vaak worden ze depressief, gaan de resultaten op school achteruit en kunnen ze agressief gedrag gaan vertonen of worden ze moeilijk in gedrag thuis en op school.

Kortom: een absoluut ongewenste situatie waarbij naïeve kinderen worden belast met zaken die ze voor de rest van hun leven kunnen schaden.
Wees hier als ouders en/of oudere broer of zus zeer alert op! Praat met je kinderen als je vermoedens hebt dat dit speelt. En nog belangrijker: maak ze duidelijk dat dit speelt en waarschuw ze voor mensen met mooie beloftes of “cadeautjes”. Niks is voor niks…
De verleidingen zijn groot, maar kinderen kunnen absoluut niet zien wat voor schadelijke effecten dit kan hebben op de lange duur.
Leer ze een “gezond wantrouwen” aan en hamer erop dat ze altijd waakzaam zijn.

Binnen de politiek zullen wij ervoor blijven vechten dat deze praktijken stoppen.
“Terrorisme” en criminaliteit aanpakken is goed, maar niet over de ruggen van onschuldige kinderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Verrader Arnoud van Doorn verschijnt op Turkse tv om vuurtje tegen Nederland nog eens lekker aan te wakkeren

Afbeelding
Foto: Arnoud van Doorn geeft een interview aan de Turkse zender A Haber. Bron: Screenshot A Haber / Twitter.

Door Tim Engelbart 19 maart 2017

Er zijn weinig dingen die smeriger zijn dan stoken tegenover je eigen land op een propagandakanaal van een ander land dat momenteel niet bepaald op vriendschappelijke voet met Nederland staat. Arnoud van Doorn (oud-PVV’er, tegenwoordig fulltime salafist) doet het gewoon.

De weerstand tegen de Turkse oppressie in Nederland heeft niets te maken met Turkije, aldus het Haagse raadslid Arnoud van Doorn (ooit PVV, nu PvdE) gisteren op de Turkse televisiezender A Haber. Nee, het heeft te maken met het “bestrijden van de islam,” aldus de man die duidelijk de weg kwijt is. Zo beweert hij althans op de Turkse televisie in een interview waarin Van Doorn het ruiterlijk opneemt voor president Erdogan die hij een “sterke leider” noemt.

Ook blijkt Van Doorn niet vies van een complottheorie of twee. Volgens de man is er “een oorlog met de islam” aan de gang, die West-Europa al zou voeren sinds 11 september. De oorsprong van het conflict zou teruggaan tot het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk aan het einde van de Eerste Wereldoorlog. De Europese regeringsleiders zouden op dat moment in het geheim hebben besloten om nooit meer moslims in Europa toe te laten. Nu aan het begin van de 21e eeuw de islam toch groeit in omvang op dit continent, raken ze in paniek en proberen ze via een strijd met Erdogan de religie in een hoek te duwen.

Waarom Europa de islam zo haat? Volgens Van Doorn is het economische systeem binnen de islam veel “eerlijker” dan de seculiere vrije markt die we hier in het Westen hebben. Ook de mensenrechten zouden beter gewaarborgd worden in het Midden-Oosten dan in Europa (proest). Dit alles is een bedreiging voor politici in Nederland en onze buurlanden, zo verklaart het Haagse raadslid de Europese weerstand tegen Turkije, die eigenlijk weerstand tegen de islam zou zijn.

Van Doorn gaat verder: ook worden de Turken gezien als gevaar, omdat het volk steeds trotser en zelfbewuster zou worden.

Echt, hoe kan je je als Nederlander zo verlagen tot het worden van een propagandaspreekbuis van een regime dat ons land “nazaten van nazi’s”, “fascisten” en “moordenaars van 8000 Bosniërs” noemt? Arnoud van Doorn zou zich heel erg diep moeten schamen.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Ex-PVV’er Arnoud van Doorn draait helemaal door: vergelijkt Palestijnen met Holocaustslachtoffers

Afbeelding
Foto: Youtube / TRT World

Door Paul van der Bas 5 mei 2017

De tot de islam bekeerde voormalige PVV’er lijkt steeds verder te radicaliseren. Gisteren bereikte hij een voorlopig dieptepunt met een bizarre cartoon op Twitter naar aanleiding van Dodenherdenking.

Dat het voormalige PVV-raadslid Arnoud van Doorn sinds zijn bekering tot de islam volledig de weg kwijt is, wisten we al. Zo pleitte hij voor een alcoholverbod in Den Haag. Dat hij er tegenwoordig ook niet voor terugdeinst om Joden van alles en nog wat de schuld te geven, tot de mislukte coup in Turkije aan toe, was ook al bekend. Gisteren, op de dag dat Nederland de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog herdenkt, liet Arnoud van Doorn zich weer van zijn meest trieste kant zien:

https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status ... 2682096640

Terwijl Nederland stilstond bij de gevallenen van de oorlog – waarin 90 procent van de Nederlandse Joodse gemeenschap werd vermoord – vond Van Doorn het nodig om de Palestijnen gelijk te stellen aan slachtoffers van de Holocaust. Een slechtere vergelijking is nauwelijks denkbaar. In de Tweede Wereldoorlog werd de Joodse gemeenschap in Europa gedecimeerd. De Palestijnse bevolking groeit daarentegen als kool – er is geen enkele sprake van een genocide. Bovendien zijn de Palestijnen allesbehalve slachtoffers: Israël heeft hen al vaak aangeboden om een eigen staat op te richten, maar de Palestijnen wilden hier niets van weten. In plaats van een eigen staat te bereiken middels vreedzame onderhandelingen, kozen zij er keer op keer voor om hun doel op gewelddadige wijze te bereiken.

Palestijnse terreurbewegingen plegen zelfmoordaanslagen, steken baby’s dood en schieten raketten af op Israëlische vaders, moeders en kinderen. Het is dan ook dieptriest om hen gelijk te stellen aan de zes miljoen Joden die in de Tweede Wereldoorlog werden vermoord. Dat doet geen recht aan de enorme misdaad die de Holocaust was. Het is dieptriest dat Van Doorn de nagedachtenis van oorlogsslachtoffers door het slijk haalt (op 4 mei nota bene) om een politiek punt te scoren.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Ex-PVV’er Arnoud van Doorn draait helemaal door: vergelijkt Palestijnen met Holocaustslachtoffers
Stel voor dat ik een grondige hekel zou hebben aan joden - kritiek heb ik genoeg op joden, maar dan voornamelijk op gelovige (orthodoxe) joden - wat zou mij dan nog beletten om moslim te worden? Laat ik het anders stellen. Wat zou mij kunnen aanmoedigen daarin?

Mij aansluiten bij de islam, het verbond van achterlijke diep geestelijk gestoorde parasieten op onze kennisbeschaving!

Ik kan dan naar hartenlust mijn gal spugen op de joden, door Israël als nazistaat neer te zetten die het voorzien heeft op het uitroeien van de joden Palestijnen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Raadslid Khoulani niet vervolgd voor 'toekomstige kindermoordenaars'-uitspraak

Het Haagse raadslid Abdoe Khoulani (Partij van de Eenheid) wordt niet vervolgd omdat hij in juni op Facebook een groep Israelische jongeren,'toekomstige kindermoordenaars en bezetters', noemde. Dat meldt het Openbaar Ministerie woensdag. Het OM vervolgt hem wel voor de belediging van een vrouw uit Utrecht. Die noemde Khoulani in een gesprek via Facebookmessenger een 'blonde teef' een 'achterlijk blind wijf'.

De uitlatingen van Khoulani waren een reactie op een bericht van SGP-leider Kees van der Staaij, die een foto van de jongeren - die op bezoek waren in Nederland - had geplaatst. Na de uitspraken deden verschillende mensen aangifte van disriminatie, laster en smaad. Khoulani wordt hiervoor niet vervolgd, omdat zijn uitspraken niet discriminerend zijn, volgens het OM.

'Het discriminatieverbod geldt voor onveranderlijke kenmerken van een groep. Denk aan ras, afkomst of huidskleur', schrijft het OM als uitleg in een persbericht. Als mensen daar op worden aangevallen dan kunnen ze zich daar niet tegen verweren, dat is strafbaar. Maar de uitspraken van Khoulani voldoen hier niet aan. 'Als de uitspraak gericht was geweest op de Joodse afkomst van de scholieren, zou dat wel strafbaar zijn geweest', schrijft het OM.

Geen aangifte slachtoffer

Voor de klachten smaad, laster en belediging geldt dat het iemand daar alleen voor vervolgd kan worden als het slachtoffer aangifte doet. Dat is in deze zaak niet gebeurd.

De uitspraken kwamen Khoulani op veel kritiek te staan. De jongerenorganisatie van het CIDI noemde uitspraken 'aniti-semitisch' en ze zouden aanzetten tot haat. De Israelische ambassadeur in Nederland schreef een brief aan burgemeester Pauline Krikke. Hij noemde de reactie van Khoulani 'schandalig en onacceptabel.'

Steun voor IS

Het raadslid, dat al eerder in opspraak kwam door in een tweet zijn steun voor terreurgroep IS uit te spreken, is altijd achter zijn uitspraken over de jongeren blijven staan. 'Het is de waarheid, misschien een pijnlijke waarheid', zei hij eerder tegen Omroep West.

Khoulani zegt in een eerste reactie dat hij de uitspraak inzake de uitspraken over de Israëlische jongeren wel had verwacht. 'Dit valt binnen de vrijheid van meningsuiting.'

Onverstandig

Het raadslid wacht nog af wat het OM precies gaat doen in de andere zaak. Khoulani wijst erop dat hij destijds direct ook al zei dat hij die uitlatingen beter niet had kunnen doen en dat ze onverstandig waren. Maar ook dat ze een reactie waren op 'racistische uitspraken' van de vrouw uit Utrecht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Het Haagse raadslid Abdoe Khoulani (Partij van de Eenheid) wordt niet vervolgd omdat hij in juni op Facebook een groep Israelische jongeren,'toekomstige kindermoordenaars en bezetters', noemde.
Vreemd, want dit is duidelijk groepsbelediging, en strafbaar.
Het OM vervolgt hem wel voor de belediging van een vrouw uit Utrecht. Die noemde Khoulani in een gesprek via Facebookmessenger een 'blonde teef' een 'achterlijk blind wijf'.
Nog vreemder, want dit is niet meer dan een persoonlijke beoordeling en bovendien met betrekking tot één individu. Volgens dezelfde "logica" mogen wij deze bruine kaffer dan ook geen hersenloze bijziende proleet noemen. Het OM moet terug in zijn hok en zich bezighouden met concrete bedreiging. Zo lang er minder Geertbedreigers in de bak zitten dan Wilders beveiligers heeft, is er meer dan genoeg werk aan de winkel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:
Het Haagse raadslid Abdoe Khoulani (Partij van de Eenheid) wordt niet vervolgd omdat hij in juni op Facebook een groep Israelische jongeren,'toekomstige kindermoordenaars en bezetters', noemde.
Vreemd, want dit is duidelijk groepsbelediging, en strafbaar.
Het OM vervolgt hem wel voor de belediging van een vrouw uit Utrecht. Die noemde Khoulani in een gesprek via Facebookmessenger een 'blonde teef' een 'achterlijk blind wijf'.
Nog vreemder, want dit is niet meer dan een persoonlijke beoordeling en bovendien met betrekking tot één individu. Volgens dezelfde "logica" mogen wij deze bruine kaffer dan ook geen hersenloze bijziende proleet noemen. Het OM moet terug in zijn hok en zich bezighouden met concrete bedreiging. Zo lang er minder Geertbedreigers in de bak zitten dan Wilders beveiligers heeft, is er meer dan genoeg werk aan de winkel.
Je wil niet weten hoeveel jeuk ik soms heb om er een een schop te verkopen.
Ik ga 't nog een keer doen ook, als ik de kans krijg om er mee weg te komen.
Dat soort wauwelkezen verkondigt geen mening, dat lult alleen maar uit de nek.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Pilgrim »

Abdoe Khoulani en de treurige kwaliteit van de Nederlandse rechtstaat

Geplaatst op 9 november 2017

Afbeelding

Abdoe Khoulani verkondigt zijn opvattingen in zijn hoedanigheid als gemeenteraadslid van Den Haag. Hij is onderdeel gaan uitmaken van het Nederlandse bestuursapparaat en in die functie oefent hij invloed uit op ONZE samenleving. De man zit in de Haagse raad voor de Partij van de Eenheid. Dat is een islamitische partij. De interpretatie van eenheid die hij voorstaat, komt uit de koker van het boek dat hem inspireert: de Koran. De Koran erkent maar ÉÉN gerechtvaardigde vorm van eenheid in een samenleving: de eenheid die ontstaat wanneer de opvattingen van de islamitische geloofsleer gezaghebbend zijn geworden voor iedere burger in de samenleving. Of die nu moslim is of niet. De islamitische leefregels die in de Sharia zijn vastgelegd, zullen voor iedereen geldend zijn. De islamitische gelovige is daar een voorstander van, omdat hij of zij er van overtuigd is dat deze rechtstreeks van Allah komen. De eenheid die Khoulani voorstaat, is NIET democratisch, maar theocratisch.

In een democratisch functionerende samenleving zien wij hier een functionaris die wil dat de democratie verdwijnt en de theocratie haar macht ontplooit. Abdoe Khoulani staat niet op zichzelf, helaas. Ik weid over dit gegeven nogal uit, omdat de absurde situatie van innerlijke tegenspraak, die onder invloed van het politiek-correcte geneuzel is ontstaan, blijkbaar gewoon getolereerd moet worden.

Hoe kan een ooit zo gezonde bestuursvorm (de democratie) zichzelf zo succesvol de das omdoen?

Het is een vraag die iedere Nederlander die nog kan nadenken zich eens moeten stellen. De schuldigen daaraan zitten in de hoek waar de verwarde denkers zich verzamelen. Deze groep hemelfietsers zijn ontstegen aan de realiteit. Zij houden aan hun ‘’idealen’’ vast en zien die als wenselijk en zegenrijk. Tijdens het ontstijgen aan de realiteit is het vermogen tot kritisch nadenken verdampt. Wij vatten deze politici en een ieder die hun opvattingen deelt, samen onder de term “politiek correcte elites”. Vooral dat laatste woordje is nogal misplaatst, maar laten wij maar zeggen dat zij tot dusverre helaas de richting bepalen waarin de samenleving zich volgens hen moet ontwikkelen.

Ook politiek-correct, belichaamd in het kabinet Rutte 3, predikt het bestaan van zoiets als de eenheid van onze samenleving. Maar is die gepredikte eenheid dezelfde als de eenheid die Khoulani voor ogen staat? Geloven onze “vooruitstrevende” elites dus in een vorm van theocratische eenheid? Of geloven zij in een democratische eenheid die iedereen als juist accepteert? Een eenheid waarin iedereen de rechtsgeldigheid van onze wetten erkent? Een eenheid waarin de Nederlandse wet voor IEDEREEN geldt? Gelooft onze overheid in ÉÉN wet voor IEDEREEN?? Een wet waaraan IEDERE inwoner zich MOET houden? Of zijn onze elites weer eens bezig met het beroemde Nederlandse poldermodel, waarin iedere tegenstelling door onophoudelijk overleg uiteindelijk zal worden overbrugd? Waarin ook de tegenstelling theocratie/democratie uiteindelijk niet meer bestaat? Het is de vraag of politiek-correct zelf het antwoord kent. Wij realisten weten dat de veronderstelde eenheid pure fictie is.

Afbeelding
Abdoe Khoulani: “ISIS is geen bende moordende piraten.”

Khoulani’s opvattingen leveren daarvoor het bewijs. Hij is een supporter van ISIS. Zo wil hij bijvoorbeeld dat die terreurorganisatie in Bagdad een grote zuivering doorvoert. Dat zou Irak gezonder maken. Wij weten zo langzamerhand wel hoe de Islamitische Staat zijn zegenrijke invloed in de gebieden waar hij de macht heeft gegrepen laat gelden. Geen “tegenstander” wordt ontzien. Ook kinderen worden afgeslacht, of soms tot moordenaars opgevoed.

Ik vraag mij af of deze Haagse politicus op enigerlei wijze zelf verbonden is met de organisatie die hij zo duidelijk bewondert. Mocht dat zo zijn, dan rijst de vraag of zo’n man wel onderdeel van ons bestuurssysteem zou mogen zijn.

Geplaatst tegen de achtergrond van zijn sympathie voor ISIS is Khoulani’s opmerking over “kindermoordenaars” ronduit misplaatst en hypocriet! Israël probeert in de uitvoering van haar recht op zelfverdediging zoveel mogelijk burgers te ontzien! Zelfs in hun omgang met gevangengenomen terroristen leven de Israëli’s de regels van de Conventie van Genève na.

De absurde aantijgingen die de man uitspreekt, komen voort uit de grote haat die hij koestert tegen Israël en de Joodse inwoners van dat land en tegen de Joden in het algemeen. Zijn opmerkingen aan het adres van Israël maken dat heel duidelijk.

De redenering die het OM volgt om de man vrij te spreken van haat zaaien, is ongelofelijk: “Als de uitspraak zou zijn gericht op de Joodse afkomst van de scholieren, zou volgens het OM wél sprake zijn van een strafbaar feit”.

Welnu, is het niet zo dat Israëlische kinderen overwegend van Joodse afkomst zijn??

Dat weet het OM heel goed. Hier wordt met vage woorden gegoocheld om een veroordeling van Khoulani te omzeilen. Andermaal blijkt weer hoe omzichtig onze rechtspraak te werk gaat wanneer het gevaar dreigt dat een onrechtmatige daad of uitspraak van islamitische medeburgers moet worden bestraft. De Nederlandse wet blijkt niet meer voor iedereen te gelden.

Andermaal wordt het gelijk van Geert Wilders bewezen. Het wordt de hoogste tijd dat zijn partij de richting gaat bepalen van de te volgen Nederlandse politiek.

Lees verder nog eens: https://ejbron.wordpress.com

Door: “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/09 ... echtstaat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Haags gemeenteraadslid Arnoud van Doorn wil ‘stap voor stap haatcolumnisten wegjagen

Heeft Ebru Umar, Annabel Nanninga en Afshin Ellian in het vizier'
Arnoud van Doorn

"Haatcolumnist weggejaagd bij Haagse Hogeschool". Mooi om te zien dat (islamitische) studenten mondiger worden en niet meer alles accepteren. +1 voor de nieuwe generatie! Nu de rest vd #haatcolumnisten nog
Arnoud van Doorn

Welke haatcolumnist zullen we morgen eens wegjagen?
  • 60%......Ebru Umar
    23%......Annabel Nanninga
    17%'......Afshin Ellian
Stap voor stap. Dan hebben we er langer plezier van
Het voor het verkopen van softdrugs aan minderjarigen, lokaalvredebreuk en schenden van zijn ambtsgeheim veroordeelde Haagse raadslid Arnoud van Doorn (Partij van de Eenheid) wil ‘stap voor stap haatcolumnisten wegjagen’. Dat meldt de oud-PVV’er op Twitter. Hij reageert daarmee op het nieuws vrijdag dat een docent van de Haagse Hogeschool onder druk van studenten is gestopt met zijn columns in het online studentenblad van de hogeschool. De studenten noemen zijn uitlatingen in de maandelijkse rubriek ‘islamofoob en seksistisch’ en eisten via een petitie dat het college van bestuur er openlijk afstand van neemt.

Van Doorn richt zijn pijlen op Ebru Umar (Metro), Annabel Nanninga (inmiddels politica in wording voor Forum voor Democratie) en Afshin Ellian (Elsevier).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ali Yas »

Die Arnoud is mij echt een doorn in het oog. Wat een vreselijke NSB'er is dat toch.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Dat deze man nooit aangeklaagd wordt is wonderlijk.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Dat deze man nooit aangeklaagd wordt is wonderlijk.
Wij mogen ook twitteren dat de hel wat extra kolen behoeft en dat het te hopen valt dat moeder Aarde zich over spoedig over alle jihadisten zal ontfermen. Dus nee, Arnoud mag dit zeggen. Veel bezwaarlijker zijn zijn uitspraken over Nederland als een land waar moslims het zwaar hebben. Dat is laster.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Pilgrim »

Opnieuw aangifte tegen antisemitisch raadslid Arnoud van Doorn, ditmaal voor “moge Allah de zionisten vernietigen”

Door Tim Engelbart, 23 mei 2018

De ex-PVV’er, zie zichzelf de afgelopen jaren heeft omgetoverd in een antisemitische islamist, moet zich binnenkort wellicht weer voor de rechter komen verantwoorden vanwege z’n doldwaze gedrag. Ditmaal heeft de Partij van de Eenheid-voorman op social media geroepen dat ene Allah de ‘zionisten’ zou moeten gaan vernietigen.
Arnoud van Doorn
@ArnoudvDoorn

Vandaag in Palestina weer tientallen jonge mensen door kogels van de zionistische bezettingsmacht vermoord. Het wordt druk in het Paradijs.
Moge Allah swt de zionisten vernietigen
23:44 - 14 mei 2018
Wellicht moet het Haagse raadslid Arnoud van Doorn binnenkort weer plaatsnemen in het verdachtenbankje bij de rechter. Joodse organisaties CIDI en CIJO hebben namelijk aangifte gedaan tegen Van Doorn, omdat de tot moslim bekeerde politicus het kennelijk steeds niet kan laten om met z’n hand in de antisemitische snoeppot te zitten. Ditmaal sprak hij de vurige wens uit dat de islamitische god zich eens op agressieve wijze buigt over degenen die Israël een warm hart toedragen. Van Doorn hoopt dat de eindbaas van de islam in één woedende uithaal afrekent met alle zionisten ter wereld.

Voor CIDI en CIJO is de maat vol. Zij hebben aangifte gedaan:

“Het Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI) en CIDI’s jongerenorganisatie CIJO hebben dinsdag aangifte gedaan tegen Arnoud van Doorn, raadslid voor de Partij van de Eenheid (PvdE) in de Haagse gemeenteraad. Van Doorn schreef op 14 mei op Twitter “Moge Allah de zionisten vernietigen”, in combinatie met twee gewelddadige emoticons.

Volgens de twee organisaties roept het raadslid met deze tweet op tot haat en geweld. Omdat het niet de eerste keer is dat Arnoud van Doorn en de Partij van de ‘Eenheid’ haat en verdeeldheid zaaien in de hofstad, besloten CIDI en CIJO aangifte te doen.”


Eerder nog noemde Van Doorn Israëlische scholieren “terroristen in wording” en noemde hij joden “landrovers”. Ook in de rechtbank heeft Van Doorn het nodige meegemaakt: in 2014 werd de verwarde man annex politicus veroordeeld tot een taakstraf vanwege illegaal wapenbezit en het verhandelen van drugs aan minderjarigen.

Van Doorn zelf toont trouwens allesbehalve rouw. Op Instagram zegt hij de behandeling van de zaak door de politie schouderophalend af te wachten: “Nou succes ermee. Ik ben niet bang voor de zionistische lobby. Ik vrees alleen Allah swt.” Dat moet dus best een angstaanjagende gast zijn, die Allah Swt.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... rnietigen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn wil met u in discussie over een interessante vraag.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn: ‘Nazi’s waren de goeden die Europa tegen zionisme beschermden!’

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Raadslid Arnoud van Doorn extra beveiligd

Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn krijgt extra beveiliging vanwege het overlijden van PVV’er Willie Dille begin augustus. Volgens Van Doorn is dit de uitkomst van een dreigingsanalyse die van hem is gemaakt. „Ik werd al bedreigd, maar de bedreigingen zijn toegenomen’, zegt Van Doorn tegen Omroep West. Maandag sprak hij met burgemeester Krikke uitgebreid over de beschuldigingen en dood van Dille.

In een filmpje dat Dille op Facebook plaatste zei ze dat ze is ontvoerd en verkracht door een groepje moslims. Ze suggereerde dat Van Doorn achter de verkrachting zou zitten. Ex-PVV’er Van Doorn is bekeerd en zit inmiddels voor de moslimpartij Partij van de Eenheid in de Haagse gemeenteraad. Enkele dagen na de publicatie van dit filmpje pleegde Dille zelfmoord. Van Doorn ontkent de aantijgingen.

Volgens Van Doorn hebben het filmpje en de dood van Dille ervoor gezorgd dat de bedreigingen aan zijn adres zijn toegenomen. Het Openbaar Ministerie (OM) wil niet ingaan op de vraag of er een dreigingsanalyse is uitgevoerd en of Van Doorn extra beveiliging krijgt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Mahalingam »

De sponsors van Arnoud (religekken in de golfstaten) kunnen blij zijn. Want Arnoud heeft zelfs de internationale pers gehaald !
Dutch Muslim politician says one day of atonement can't fix Israel's sins
The remarks were made last week on Yom Kippur, the Jewish day of atonement

A controversial Dutch Muslim politician - who once said he prayed to Allah to “exterminate the Zionists” - tweeted last week that the Jewish practice of fasting on Yom Kippur is “not enough” to atone for Israel’s sins.
Arnoud Van Doorn is a member of the Islamist Party for Unity serving on the Hague’s city council who used to belong to the right-wing Dutch Freedom Party (PVV) until he converted to Islam in 2012.

On September 18 van Doorn tweeted, “Israel celebrates Yom Kippur tomorrow. I’d make it a month. One day to reflect on all its errors and regret them is not enough.”
Dutch media quickly denounced van Doorn’s remarks as anti-Semitic while hundreds took to social media to criticize him.

Van Doorn followed up his original tweet with another stating that in Israel “one politician after another is being tried for corruption.” Many social media users responded that at least the corrupt politicians in Israel are facing trial, unlike corrupt leaders of Israel’s neighboring countries.

This is not the first time van Doorn has been under fire for anti-Semitism. In May, a prominent Dutch anti-Semitism watchdog, the Center for Information and Documentation on Israel, filed a complaint against the city councilman for tweeting he prayed Allah would “exterminate the Zionists.”
The complaint alleged van Doorn was inciting violence when he wrote on May 14, “It’s busy in heaven,” referring to over 60 Palestinians (about 50 of whom were claimed by Hamas as members of its military wing) who were killed that day in clashes with Israeli Defense Forces (IDF) at the Gaza-Israel border. “May Allah exterminate the Zionists.”
https://www.i24news.tv/en/news/internat ... ael-s-sins
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie