Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Mahalingam

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Berichtdoor Mahalingam » Do Aug 08, 2013 1:58 pm

Arnoud van Doorn zegt:
    أَشْـهَدُ أَنْ لا إِلـهَ إِلاّ الله ، وَأَشْـهَدُ أَنَّ مُحَمّـداً عَبْـدُهُ وَرَسـولُه
In De Volkskracht wordt graag vuile was van de PVV gepubliceerd. Heeft Arnoud nog iets sappigs te vertellen? Hij was woensdag bij Knevel.
Bekeerde Van Doorn: 'Ik ging mee met PVV zonder kennis van de islam'
De bekeerde ex-PVV'er Arnoud van Doorn neemt het zichzelf kwalijk dat hij in zijn tijd bij de PVV standpunten heeft ingenomen over de islam, zonder dat hij kennis van die religie had. Van Doorn gaf woensdag bij het tv-programma Knevel & Van den Brink zijn eerste interview over zijn bekering tot de islam sinds hij hier in februari voor uitkwam. 'Ik ben meegegaan met het gedachtegoed van de PVV zonder me te verdiepen in de ware islam.'

Tegen de PVV koestert hij geen wrok. 'Wilders is een intelligente man met verfrissende standpunten. Ik ben niet anti-PVV.' Van Doorn is nog steeds actief als onafhankelijk raadslid in Den Haag. 'Mijn collega's van de PVV groet ik gewoon.'
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11018/PVV/article/detail/3488785/2013/08/08/Bekeerde-Van-Doorn-Ik-ging-mee-met-PVV-zonder-kennis-van-de-islam.dhtml
Waarom groet die ex-collega's? Die gaan toch allemaal naar de hel toe? Zeker weten voor hem nu.
Hier is die op de TV (vanaf 23:00)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359547
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Aug 08, 2013 5:54 pm

De bekeerde ex-PVV'er Arnoud van Doorn neemt het zichzelf kwalijk dat hij in zijn tijd bij de PVV standpunten heeft ingenomen over de islam, zonder dat hij kennis van die religie had. Van Doorn gaf woensdag bij het tv-programma Knevel & Van den Brink zijn eerste interview over zijn bekering tot de islam sinds hij hier in februari voor uitkwam. 'Ik ben meegegaan met het gedachtegoed van de PVV zonder me te verdiepen in de ware islam.'

Hij heeft dus niks geleerd van zijn fout. Eerst ging ie zonder kennis van de islam zich tegen de islam keren. En nu heeft ie zich zonder kennis door de aanhangers van dat geloof een oor laten aannaaien.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

King George

Berichtdoor King George » Wo Sep 04, 2013 2:46 pm

Of deze bekeerling is na pas een half jaar Moslim te zijn geworden nog wat onwetend over de Islam en het haatepistel de Koran of hij heeft zich inmiddels al aardig bedreven in Islamitische taqiyya.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Sep 04, 2013 4:26 pm

King George schreef:Of deze bekeerling is na pas een half jaar Moslim te zijn geworden nog wat onwetend over de Islam en het haatepistel de Koran of hij heeft zich inmiddels al aardig bedreven in Islamitische taqiyya.

Ik heb nog een paar filmpjes met die gast gezien. Mijn conclusie is dat de indoctrinatie met de suikerversie van de islam goed bij hem is aangeslagen. Hij zegt dat hij nog niet zoveel over de islam gelezen heeft. Propaganda materiaal is wat hij bedoelt. Natuurlijk heeft hij dat net zoals dat de meerderheid der moslims niet in de gaten. Uiteindelijk is islam vooral zelfbedrog. Ik weet ook zeker dat van Doorn niet aan de hand van een onderzoek in de bronnen zelf tot de conclusie is gekomen dat de islam een vrouwvriendelijke godsdienst is. Dat is hem aangepraat.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Sep 09, 2013 12:47 pm

Arnoud (heeft die dan nog geen muzelman naam?) twitterde opeenvolgend:
    Vandaag eindelijk de definitieve beslissing. We gaan door met onze nieuwe partij. Met dank aan alle vrijwilligers en sponsors (1)

Een jonge frisse partij, uiteraard voor iedereen, maar op bais van islamitische normen en waarden, en met respect voor elkaar (2)

Tijd dat we als Islamitische gemeenschap onze verantwoordelijkheid nemen. Binnenkort meer via de nieuwe website (3)
En, zoals hij al eerder zei: er is een vijver met 1 miljoen moslims om in te vissen. Dan moet pluche toch wel voor hem en zijn vriendjes bereikbaar zijn?
Vriendjes:
Afbeelding
Nourdeen Wildeman, Arnoud van Doorn, Jacobnl.

Carel Brendel weet te twitteren: "Bij de vorige mislukking waren er ook al een miljoen Nederlandse moslims."
Hij doelt op de poging van Jacques Visker en Henny Kreeft met de Nederlandse Moslim Partij .

Bekeerden hebben geen kans om veel aanhang te krijgen die erop vertrouwt dat hun belangen door die verse gelovigen kunnen worden behartigd.
Met die Moslim omroepen was dat ook zo: zet Turken en Marokkanen bij elkaar en ze vechten elkaar te tent uit.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 09, 2013 9:10 pm

Van Doorn begint moslimpartij. Goed plan

Joost Niemöller

Waarom partij ex-PVV-er Arnoud van Doorn een succes wordt, en wat daar goed aan is.

Per tweet kondigde de ex-PVV'er Arnoud van Doorn aan dat hij een Nederlandse moslimpartij gaat beginnen. Inmiddels wordt hij van alle kanten gefeliciteerd. Groot nieuws enz.

Nu gaat het om twee kwesties:

1. Wordt het een succes?

2. Is het een goede zaak?

1. Ik schat in dat het een succes wordt. Er zijn één miljoen moslims in Nederland, maar ze zijn hopeloos verdeeld langs etnische, sektarische en theologische lijnen. (Vaak komt dat in de praktijk op hetzelfde neer.) Geen Turk zal een Marokkaanse moskee betreden en omgekeerd. Turken stemmen ook niet op Marokkanen. Surinaamse moslims zijn weer een groep apart. Een Nederlander als gezicht voor zo’n partij lost alles op. Aan zijn vele media optredens, ook op de televisie, hebben we kunnen zien dat Van Doorn een rustige, zelfs saaie indruk maakt. Dat komt wijs over. Ook als Van Doorn geconfronteerd wordt met problemen, weet hij dat op de tv rustig te pareren, op een manier die media training doet vermoeden. En als dat niet het geval is, dan is hij een natuurtalent.

Ik schat in dat ook veel Nederlanders op hem willen stemmen vanuit multiculturele idealen. Een belangrijke andere reden voor zijn succes is gelegen in de financiering. Arnoud van Doorn heeft na zijn bekering een tocht door Saoedi-Arabië gemaakt, is daar ontvangen in hoge kringen, mocht zelfs in de moskee van de profeet bidden in Medina. Wat allemaal op verheugde toon werd vastgelegd in de Saoedische media.

Als Van Doorn in staat is om dat lijntje naar Saoedi-Arabië open te houden, en waarom niet, dan zal het geld binnen gaan stromen, kan hij de partij organisatie professioneel opzetten, wordt hij een internationaal fenomeen.

Er is nog een aspect: De aanwezigheid van Van Doorn in het politieke spectrum zal voor de media een dankbare aanleiding zijn om Wilders te pesten. Daar gaan we dus veel over horen. En publiciteit zal Van Doorn wel nodig hebben om stemmen te vergaren.

2. Is het een goede zaak? Ik denk het wel. De invloed van de Nederlandse moslims is nu uitermate ondoorzichtig, met name via lobbygroepen binnen de PvdA. Met een succesvolle islampartij zal er een duidelijke discussie komen over de rol van de politieke islam in dit land. Een echte islampartij zal ook de invoering van de sharia voorstaan. Hoe denkt Van Doorn daarover? Komt de invoering van de sharia in het partijprogramma? En zo ja, gaat de rechter dan ingrijpen, omdat de sharia niet in overeenstemming is met de democratie?

Laat die discussie maar gevoerd worden. En laten de moslims op de een of andere vorm maar deel worden van het politieke landschap. Het is de beste manier.

Dus ja, het wordt een succes, en ja, ik juich dit initiatief alleen maar toe.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... -goed-plan

Ik ben ook voor. Ik had nooit gedacht dat ik dat ooit eens zou zeggen. Gutmenschen gaan de islam zien voor wat hij werkelijk is. Dat schept alleen maar duidelijkheid.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

gerard_m

Berichtdoor gerard_m » Ma Sep 09, 2013 9:46 pm

Helaas maakt hij niet duidelijk waar de islam voor staat, maar preekt hij de suikerversie.

op basis van islamitische normen en waarden, en met respect voor elkaar

Dat is in de regen lopen en droog blijven. Gaat niet werken. Met preken voor respect en tolerantie gaat hij de moslims niet achter zich krijgen. De media wel trouwens.

Ach met maatjes als Wildeman en Jacobnl valt geen discussie te voeren is mijn ervaring van ontdekislam. Zodra je met argumenten komt, haken ze af en worden ze boos.
Dat wordt binnen de kortste keren herrie in de tent. Ik verheug me erop :twisted:
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 10:43 am

Allah is Arnoud van Doorn aan het testen. Zo gaat dat in Islam. Allah only tests those who He loves. Arnoud zit gebeiteld met de liefde van Allah. icon_thumbup.gif

Maar...De zware beschuldigingen van het OM zijn wel een domper voor hem, omdat hij deze week grote politieke ambities aankondigde. Zo wil hij met een nieuwe islamitische partij een gooi doen naar een zetel in de Tweede Kamer. Eergisteren kondigde de Arnoud een fusie aan met de islamitische Partij voor de Eenheid in de hofstedelijke gemeenteraad.

Het Openbaar Ministerie (OM) gaat de ex-PVV'er Arnoud van Doorn vervolgen. Aanklachten: handel in hennep, schending van het ambtsgeheim, het in bezit hebben van een alarmpistool en medeplichtigheid aan diefstal in het Haagse stadhuis.

De tot de islam bekeerde ex-PVV'er lekte stukken over de 'nationalisering' van het World Forum, zo bleek eerder dit jaar. De politie luisterde destijds zijn mobiele telefoon af in een onderzoek naar drugshandel en stuitte zo bij toeval op deze schending van het ambtsgeheim.

Van Doorn erkende dat hij inderdaad hennep verkocht aan onder meer minderjarigen. Zelf sprak hij van een undercoveractie, die nodig was om een grote drugsbaron te ontmaskeren.

Van Doorn kondigde deze week nog aan een nieuwe islamitische partij te willen oprichten, waarmee hij het tot in de Tweede Kamer hoopt en verwacht te schoppen.

Het is nog niet duidelijk wanneer Van Doorn voor de rechter moet verschijnen.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... oslim.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Sep 13, 2013 11:43 am

Van Doorn erkende dat hij inderdaad hennep verkocht aan onder meer minderjarigen. Zelf sprak hij van een undercoveractie, die nodig was om een grote drugsbaron te ontmaskeren.

Raar dat je drugs aan minderjarigen moet verkopen om een grote drugsbaron te ontmaskeren. Zo weet ik nog wel een paar. Wapens aan verkopen aan minderjarigen om wapenhandelaren te ontmaskeren. Illegale loten verkopen om gokbazen te ontmaskeren. EPO verkopen aan wielrenners om dopingnettenwerken op te rollen. Heeft iemand anders nog ideeën?

King George

Berichtdoor King George » Vr Sep 13, 2013 11:58 am

Moslim worden om radicalen te kunnen ontmaskeren?! :vhappy;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 11:59 am

Van Doorn zelf noemt de stap van het OM tegenwerking door de Staat bij zijn oprichtingsplannen voor een nieuwe moslimpartij.

Ibrahim Wijbenga de Friese moslim twittert...

Het was me het moslimweekje wel.Sluiting Ibn Khaldoun, de achterban bij #PenW nu vervolging O.M. @ArnoudvDoorn &de week is nog niet voorbij

Waarop onze Arnoud antwoord...Tsja, een kat in het nauw maakt rare sprongen...

Denken deze bekeerlingen nou werkelijk dat de Nederlandse staat bang voor ze is? De heren Wijbenga en van Doorn hebben het "wij zijn slachtoffer " gevoel feilloos eigen gemaakt.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 9:06 pm

Spannend. We zullen het zien. Maar als hij 5 zetels haalt, dan krijgen andere partijen minder stemmen. Ook leuk. :victory:

Arnoud van Doorn mikt op drie tot vijf zetels

Arnoud van Doorn hoopt met zijn nieuwe islamitische partij drie tot vijf zetels te halen bij de volgende landelijke verkiezingen.

"Er zijn anderhalf miljoen moslims in Nederland, zeventig procent is boven de 18 jaar. Dus drie tot vijf zetels moet mogelijk zijn", zegt hij vrijdag.

Deze week maakte Van Doorn, die eind 2011 uit de PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad werd gezet en zich daarna tot de islam bekeerde, bekend een partij te starten.

Volgens hem voeren media en politiek een hetze tegen de islam, en moeten moslims voor zichzelf opkomen.

Vrijdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Van Doorn gaat vervolgen wegens wiethandel, diefstal van stukken uit het stadhuis in Den Haag, schending van het ambtsgeheim en het bezit van een alarmpistool. Van Doorn wil inhoudelijk niet op de zaken ingaan.

"Maar ik heb een jaar niks gehoord van het OM en een dag nadat ik aankondig met een moslimpartij te komen hebben zij een persbericht klaar."

"Ik weet niet of men zit te wachten op een goed georganiseerde islamitische partij met een groep intelligente hoog opgeleide mensen", zegt Van Doorn. "Ik denk dat men dat ziet als bedreiging, maar wij worden daar alleen maar sterker van."

http://www.nu.nl/politiek/3575066/parti ... etels.html

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Sep 13, 2013 10:52 pm

"Ik weet niet of men zit te wachten op een goed georganiseerde islamitische partij met een groep intelligente hoog opgeleide mensen", zegt Van Doorn. "Ik denk dat men dat ziet als bedreiging, maar wij worden daar alleen maar sterker van."

Goed georganiseerd in deze heeft vooral betrekking op goed van de frauduleuze mogelijkheden op de hoogte zijn. En daar de islam zo gemakkelijk als bedrog te ontmaskeren is kan erbij de dombo's die er intrappen weinig sprake van intelligentie zijn. Hoog opgeleide mensen? Diploma zeker op de Ibn Ghaldoun scholengemeenschap gehaald.

"Ik denk dat men dat ziet als bedreiging, maar wij worden daar alleen maar sterker van."

Hieruit blijkt toch echt hoe intelligent die man moet zijn. Hij denkt dat ze zijn islamitische partij als bedreiging zien. Ipv met geruststellende woorden te komen zegt ie dat bedreiging goed is. Goed dat ze het zo opvatten. Daar wordt van partij sterker van. Ik vraag me in godsnaam af hoe ze bij de PVV ooit deze gast, die ook nog eens hennep aan jongeren verkoopt om drugsbasen te ontmaskeren, hebben binnengehaald. In ieder geval mogen ze blij zijn dat ie vrijwillig vertrokken is naar waar hij thuishoort.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 11:01 pm

Ik krijg ook de indruk dat Arnoud een hoge dunk van zich zelf heeft, en ik vermoed dat de man lijdt aan Grootheidswaan en dat de man een narcist is. Hij wil graag positief in de belangstelling staan en belangrijk zijn..

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Sep 14, 2013 6:22 am

Ariel schreef:Ik krijg ook de indruk dat Arnoud een hoge dunk van zich zelf heeft, en ik vermoed dat de man lijdt aan Grootheidswaan en dat de man een narcist is. Hij wil graag positief in de belangstelling staan en belangrijk zijn..

Allah is ook narcistisch en heeft grootheidswanen. In het boek dat hij ons schonk staat ontelbare malen dat hij de beste is, alles weet, volmaakt is, alles kan, enz. Je mag je afvragen waarom dit er zo ingestampt moet worden. Is een keer niet genoeg? En de mensen die in dit boek geloven verdedigen het vooral met verluidde stem, retoriek, en kromme logica, en dat met de borst naar voren. Het zijn net pauwtjes. Dus dat de islam een groot aantal narcisten onder zijn aanhangers heeft lijkt me heel waarschijnlijk. En dan vooral de fanatiekelingen. En daar mag je drugdealer van Doorn inmiddels wel toe rekenen.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Za Sep 14, 2013 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Za Sep 14, 2013 10:28 am

Zwartmeer schreef:Je mag je afvragen waarom dit er zo ingestampt moet worden. Is een keer niet genoeg?

Leugenaars denken altijd dat als een leugen maar vaak genoeg herhaald wordt dat die leugen dan vanzelf als waarheid geaccepteerd wordt. Zoveel herhalingen wijst dus op leugenachtigheid en feitelijk worden door al die herhalingen die herhaalde uitspraken als leugens ontmaskerd. De Koran staat vol met oeverloze herhalingen. Wat zegt dit over de Koran? Juist!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Sep 15, 2013 2:13 am

Zwartmeer schreef:Allah is ook narcistisch en heeft grootheidswanen. In het boek dat hij ons schonk staat ontelbare malen dat hij de beste is, alles weet, volmaakt is, alles kan, enz. Je mag je afvragen waarom dit er zo ingestampt moet worden. Is een keer niet genoeg?

Nee, natuurlijk niet. Eerstens is de kracht van reclame herhaling, herhaling en herhaling. Tweedens is hun glorie periode volmaakt verleden tijd. Militair en economisch slaan ze nog geen deuk in een zacht pakje boter. Derdens zijn ze intellectueel zo achterlijk als huize Zonnevreugd.

Dat doet nogal zeer. Vandaar hun geschreeuw. Ze proberen zichzelf te overtuigen dat er iets is dat ze wel kunnen. (Anders dan geiten aaien en tasjes trekken.)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Sep 15, 2013 1:55 pm

Waarom ik Arnoud van Doorn wantrouw

Geplaatst door Chris Develing op 15 september, 2013

Afbeelding

Arnoud van Doorn was lid van de PVV en zat namens die partij in de gemeenteraad van Den Haag. Hij stapte op, bekeerde zich tot de islam en werd naar eigen zeggen ‘bruggenbouwer’. Hij wil Nederland informeren over de ware Islam en zo een brug slaan tussen moslims en niet-moslims en met name wil hij critici overtuigen van de vredelievendheid van de islam.

De paradox van zijn bekering
Arnoud van Doorn deelde jarenlang het islamstandpunt van Wilders en stond achter de film Fitna. De paradoxale aard van zijn bekering brengt met zich, dat de heer Van Doorn voor zijn openlijke kritiek en beledigingen aan het adres van Muhammad, Allah en de islam in het algemeen, zonder meer ter dood zou zijn gebracht in een sharia staat zoals het huidige Saudi-Arabië. Was dit gebeurd, dan zou hij nooit zijn toegekomen aan zijn recente bekering tot de islam, aangezien zijn latere broeders hem allang onthoofd zouden hebben. Of de heer Van Doorn zich dat beseft, weet ik niet, maar het zou voor mij een belangrijke overweging zijn omtrent de vraag of ik wel thuishoor in de islam. Dat de koran en de sunnah (het voorbeeld van hun profeet Muhammad) deze straf op beledigingen legitimeren staat buiten kijf. Alle grote jurisprudentiescholen (Madhabs) die de soennitische islam kent zijn het hierover eens.

De normen en waarden van Arnoud van Doorn
Tijdens zijn interview, eerder dit jaar bij Knevel & Van den Brink, werd hem de vraag gesteld of hij zich niet ongemakkelijk voelde bij het feit dat hij in Saudi-Arabië was op uitnodiging van het koningshuis, wetende dat ex-moslims die er christen worden de doodstraf krijgen. Hij antwoordde: "Nee, daar voel ik me niet ongemakkelijk bij. Integendeel." Omdat hij werd onderbroken kon hij zijn zin niet afmaken, maar de inleiding doet het ergste vermoeden: de heer Van Doorn is het spoor volledig bijster. Even nog dacht ik dat hij, vanwege zijn kortstondige kennismaking met de islam, simpelweg nog niet was toegekomen aan de shariawetgeving omtrent afvalligheid. Maar nu blijkt dat hij daarmee bekend is en er geen enkel probleem in ziet. Natuurlijk, hij probeerde nog een rookgordijn op te trekken door te doen alsof de Saudische wetgeving niet gestoeld is op de sharia maar uiteindelijk moest hij, na uitstekend doorvragen van Andries Knevel, toegeven dat het doden van ex-moslims die christen werden geen exces is. Hoe het kan dat de heer Van Doorn, dit alles wetende, nog steeds moslim is; het is mij een raadsel.

Islam bashen
Het is zelfs zo erg dat Arnoud van Doorn niet meer door heeft hoe irrationeel en tegenstrijdig hij is. Zo zei hij letterlijk dat het "islam-bashen in de mode lijkt te zijn", terwijl hij in de zelfde zin toegeeft dat het letterlijk ‘christen-bashen’ in Saudi-Arabië geen exces betreft en hij er bovendien geen enkel probleem mee heeft. Een grotere tegenstrijdigheid in de normen en waarden van één mens is nauwelijks denkbaar. Wel is hij consistent met het zoeken van de slachtofferrol, waar de salafisten en wahabisten uitmuntend goed in zijn. Waar moslims figuurlijk gebasht worden, voelt Van Doorn zich geroepen zich op te werpen om tegen dit ‘vreselijke onrecht’ ten strijde te trekken. Daar waar hij het doden van afvallige moslims met geen woord veroordeelt. Een schokkende constatering. Het is eigenlijk vreemd dat niemand aan tafel uit protest opstond en wegliep na zo’n uitspraak. Zo weinig kritiek wil en/of durft men te uiten richting een man die een weerzinkwekkende ideologie op tafel uitrolt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Politieke partij op basis van islamitische normen en waarden
En dit is dan de man die een islamitische partij heeft opgericht, waarvan de berichten op Twitter al duidelijk maken dat veel moslims nu al hun stem hebben toegezegd, terwijl het partijprogramma nog niet eens is geschreven. Moslims noemen de drogreden dat een partij, gestoeld op islamitische normen en waarden helemaal hun ding is. Maar feit is dat zij noch Arnoud van Doorn weten wat de Islamitische normen en waarden precies inhouden. Het gaat dus om het grijpen van de macht en meer niet. Het gaat om winnen. Niet van je politieke tegenstanders, maar van je ideologische vijanden. En dat is het gevaar dat schuilt achter de nieuwe partij van Arnoud van Doorn: dat mensen erop gaan stemmen, uitsluitend omdat het een soennitische partij is, met als doel de islam meer voet aan de grond te krijgen in Nederland. Ik kan me dan ook niet onttrekken aan het vermoeden dat Van Doorn vanuit Saudi-Arabië wordt gesponsord. Want hij heeft het vast niet alleen gehad over de gordijnen van de Ka’aba (het gebouw met de zwarte steen waarnaar moslims vijf maal daags bidden) met al die hoge piefen in het tirannieke land dat moslims de doodstraf geeft wanneer ze slechts van geloof veranderen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... n-wantrouw
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Sep 15, 2013 10:04 pm

Aardig artikeltje! Maar ik heb nog wel wat aanvullingen...
Natuurlijk, hij probeerde nog een rookgordijn op te trekken door te doen alsof de Saudische wetgeving niet gestoeld is op de sharia maar uiteindelijk moest hij, na uitstekend doorvragen van Andries Knevel, toegeven dat het doden van ex-moslims die christen werden geen exces is. Hoe het kan dat de heer Van Doorn, dit alles wetende, nog steeds moslim is; het is mij een raadsel.

Het godsbeeld van de moslims is sowieso een van een achterlijke god. Of was het geen fout van Allah om zijn belangrijke boodschap voor mensheid aan de corrumperende joden te openbaren? Dit wel wat moslims geloven. Dus van Doorn ook. Begrijpelijk is dan dat het voor hem logisch is dat afvallige moslims een kopje kleiner gemaakt worden. Hoewel het Allah niet de geringste moeite zou kosten om in een split seconde de hele mensheid islamitisch te maken begrijpt van Doorn de ernst van de situatie. Hij snapt waarom Allah een eeuwen durende gigantische omweg kiest boven die split seconde. En wat van Doorns belangrijke taak daarin is. Er hoort toch ergens in het rijtje Mohammed Utman Ali ook een van Doorn.
En dit is dan de man die een islamitische partij heeft opgericht, waarvan de berichten op Twitter al duidelijk maken dat veel moslims nu al hun stem hebben toegezegd, terwijl het partijprogramma nog niet eens is geschreven.

Nou het partij programma is al 1400 jaar oud.
Moslims noemen de drogreden dat een partij, gestoeld op islamitische normen en waarden helemaal hun ding is. Maar feit is dat zij noch Arnoud van Doorn weten wat de Islamitische normen en waarden precies inhouden. Het gaat dus om het grijpen van de macht en meer niet. Het gaat om winnen.

Ik ben bij dat filmpje met van Doorn in discussie geraakt met of ander vaag figuur die de islam verdedigt. Ik heb hem gevraagd wat nou de typisch islamitische normen en waarden zijn die andere geloven niet hebben. Ik wacht nog steeds op antwoord...

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Sep 24, 2013 9:19 pm

Arnoud de moslim heeft weer een interview gegeven. Hij hoopt dat zijn kinderen moslim worden.

Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn schoof maandagmiddag aan bij Sound of The City Den Haag. Nog niet zo lang geleden was hij nog lid van de PVV, de partij die het niet zo heeft op de Islam. Inmiddels heeft hij de partij van Geert Wilders verlaten en is hij zelfs bekeerd tot de islam. En onlangs maakte Van Doorn bekend een nieuwe islamitische partij te willen oprichten. Reden genoeg dus voor Aashna om de politicus uit te nodigen in de studio.

Reactie familie & vrienden
Sinds Arnoud moslim is, is hij een paar vrienden kwijt geraakt. "Je raakt wat mensen kwijt aan vrienden, je krijgt wat mensen ervoor terug. Dat zijn soms hele pijnlijke processen. Soms is het ook weer juist heel mooi. Ik heb allerlei nieuwe mensen leren kennen, die van mij van heel veel toegevoegde waarde zijn in mijn leven," aldus de politicus. Zijn familieleden hebben het inmiddels wel geaccepteerd. Hij heeft veel gesprekken met ze gehad. Voor sommigen kwam het als schok omdat ze niet op de hoogte waren van het proces. Van Doorn had namelijk alleen zijn moeder en vriendin vanaf het begin erbij betrokken.

Arnoud's vriendin is zelf christen en hoeft van hem geen moslim te worden. Zijn drie pleegkinderen van 10, 16 en 22 jaar hebben allemaal de vrije keuze. Hij hoopt desondanks wel dat ze moslim worden. Zijn jongste kind, die van Marokkaanse afkomst is, is wel al een keer meegegaan naar de moskee. Ook zijn ook zijn 16-jarig kind en zijn moeder zijn een keer mee geweest.

Nieuwe partij
Van Doorn heeft nog geen naam voor zijn nieuwe partij. De partijleden zijn er namelijk nog niet helemaal uit, aldus de politicus. Wat hij wel weet is dat zijn de partij niet alleen maar islamitisch is: "Het is een partij die voor iedereen is, iedereen is welkom. Het is wel een partij op basis van islamitische normen en waarden". Hiermee wil hij voorkomen dat er verzuiling gaat plaatsvinden en dat ze zich als groep apart gaan zetten.

Ze willen bovendien vooral jonge mensen tussen de 16 en 35 jaar bereiken. De politicus vindt dat de 1,7 miljoen moslims in Nederland niet worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer en daar moet verandering in worden gebracht. Zo ondervinden veel islamitische jongeren problemen bij het solliciteren naar een baan of stageplek. Het is bovendien deze groep mensen die hem benaderd heeft om met deze fractie aan de slag te gaan. Volgens van Doorn zitten er ook bekende mensen in de groep. De namen worden binnenkort bekend gemaakt.

http://www.funx.nl/index.php/home/denha ... lim-worden

xplosive

Berichtdoor xplosive » Di Sep 24, 2013 10:05 pm

Dat Nederland 1,7 miljoen moslims telt is nieuw voor mij. Ik had eerder begrepen dat er volgens de officiële stastistieken minder dan 1 miljoen moslims in Nederland zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

King George

Berichtdoor King George » Wo Sep 25, 2013 4:04 pm

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 11, 2013 5:38 pm

Wow!!!! die Arnoud van Doorn. :smile7: Hij is een rijzende ster in het midden oosten, en natuurlijk ook hier in Nederland. We zijn trots op deze nieuwe Mekka ganger. Felicitaties alround van mening Moslim. "the honour Islam gives you.." zegt een jaloerse maohammedaan.

Bekeerde ex-PVV'er krijgt mantel imam Mekka -

De imam van de Grote Moskee in Mekka heeft voormalig PVV'er Arnoud van Doorn geprezen door hem zijn eigen mantel om te hangen. Imam Abdul Rahman Ibn Abdul Aziz as-Sudais kreeg applaus na het bijzondere gebaar, zo meldden Arabische media woensdag.

Afbeelding

Van Doorn ontmoette de hoge geestelijke dinsdag in de Saudische hoofdstad Riyad, waar hij een religieuze conferentie bijwoonde. Het Haagse gemeenteraadslid verraste vriend en vijand begin dit jaar toen hij bekendmaakte dat hij zich tot de islam had bekeerd. Hij stapte al eerder uit de PVV, die de islam fel bekritiseert.

Andere conferentiegangers prezen de bekering van de Nederlandse politicus tegenover de Engelstalige nieuwssite Arab News. „Allah heeft hem naar het juiste pad geleid”, zei een van hen.

Van Doorn deed zelf ook van zich horen. „Mooi cadeautje gekregen van #Sudais tijdens conferentie in Riyadh. Niks mis met tweehands kleding :-)”, meldde hij op Twitter.

BRON

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 10, 2014 12:13 pm

Afbeelding

Ex-PVV'er Arnoud van Doorn ( links ) is lijsttrekker bij de islamitische partij

Gescheiden zwemmen in Den Haag

De islamitische Partij van de Eenheid (PvdE) wil gescheiden zwemmen herinvoeren in Den Haag. Dat staat in het gisteren gepresenteerde verkiezingsprogramma.

„Zo kunnen de vrouwen die zich niet prettig voelen in een bad met mannen, ook weer gaan zwemmen”, valt te lezen in het partijprogramma dat begint met de tekst ’In de naam van Allah, de Barmhartige de Erbarmer’. De politieke club waar Abdoe Khoulani en ex-PVV’er Arnoud van Doorn samen lijsttrekker zijn, wil verder dat de islamitische wijze van opvoeden wordt erkend binnen pedagogische beroepsopleidingen en de jeugdzorg. Daarnaast zet de huidige tweemansfractie keihard in op de bestrijding van shishalounges in de hofstad.

De PvdE doet op 19 maart naast Den Haag voor het eerst mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam en Zwijndrecht

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 10, 2014 12:15 pm

Ariel schreef:
Afbeelding

Ex-PVV'er Arnoud van Doorn ( links ) is lijsttrekker bij de islamitische partij. Ik hoop dat hij wat zetels van de PvdA kan afsnoepen

Gescheiden zwemmen in Den Haag

De islamitische Partij van de Eenheid (PvdE) wil gescheiden zwemmen herinvoeren in Den Haag. Dat staat in het gisteren gepresenteerde verkiezingsprogramma.

„Zo kunnen de vrouwen die zich niet prettig voelen in een bad met mannen, ook weer gaan zwemmen”, valt te lezen in het partijprogramma dat begint met de tekst ’In de naam van Allah, de Barmhartige de Erbarmer’. De politieke club waar Abdoe Khoulani en ex-PVV’er Arnoud van Doorn samen lijsttrekker zijn, wil verder dat de islamitische wijze van opvoeden wordt erkend binnen pedagogische beroepsopleidingen en de jeugdzorg. Daarnaast zet de huidige tweemansfractie keihard in op de bestrijding van shishalounges in de hofstad.

De PvdE doet op 19 maart naast Den Haag voor het eerst mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam en Zwijndrecht

Terug naar “Nederland”