Malaysia Airlines. MH17

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Bloembollenvelden al vergeten?
Ahhhh... Daar heb je me. :scratch: Maar dat was zo'n vies plaatje Teva. Die hoop stront moest opgeruimd worden. Het hele forum stonk er naar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Bloembollenvelden al vergeten?
Ahhhh... Daar heb je me. :scratch: Maar dat was zo'n vies plaatje Teva. Die hoop stront moest opgeruimd worden. Het hele forum stonk er naar.
Wat ik zei, stiekem veranderen en nog een keer veranderen en gedeeltes van mijn tekst wissen en je eigen tekst er bij verzinnen en dan alles vastzetten.
Overigens, er is in dat topic nog een bijdrage van mij gewist. Totaal en zonder verder moderatiecommentaar. Wil je reden daarvan nog met ons delen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Overigens, er is in dat topic nog een bijdrage van mij gewist. Totaal en zonder verder moderatiecommentaar. Wil je reden daarvan nog met ons delen?
Joh. Zonder waarschuwing? :thinking: Ik zou het niet meer weten. Ik kan je alleen maar één goed advies geven, doe voortaan normaal , blijf ontopic , en dan doe ik geen gekke dingen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Overigens, er is in dat topic nog een bijdrage van mij gewist. Totaal en zonder verder moderatiecommentaar. Wil je reden daarvan nog met ons delen?
Joh. Zonder waarschuwing? :thinking: Ik zou het niet meer weten. Ik kan je alleen maar één goed advies geven, doe voortaan normaal , blijf ontopic , en dan doe ik geen gekke dingen.
Ik schoot weer in de lach van je. Ik leg misschien nog wel een keer uit waarom.
Maar heb je het nieuws een beetje kunnen volgen vandaag? Het lijkt er op dat jouw blinde liefde voor die 2 despotenschoften, Poetin met zijn Buk en Assad met zijn Sarin, onhoudbaar aan het worden is.
Wanneer geef je het eindelijk op, Ariel?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Alsof we daar liefde voor zouden hebben... [icon_lol.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Wanneer geef je het eindelijk op, Ariel?
Ik geef niet op lieverd. Maar ik trap niet zoals jij in fake nieuws omdat dat je goed uitkomt. . Ik gebruik mijn gezond verstand, en ik laat me niet indoctrineren door de NOS en andere media zenders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Alsof we daar liefde voor zouden hebben... [icon_lol.gif]
Nou, een klein beetje heeft Teva gelijk Pilgrim . Kijk eens wat een kerel . :heart: Dat doet Teva hem niet na.

Afbeelding

En wat betreft Assad.. :heart: .Die is niet knap, en geen echte kerel zoals Putin, maar hij lijkt me wel lief.

Koninginnedag in Syrie. Leuk hé...
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Alsof we daar liefde voor zouden hebben... [icon_lol.gif]
Nou, een klein beetje heeft Teva gelijk Pilgrim . Kijk eens wat een kerel . :heart: Dat doet Teva hem niet na.

Afbeelding

En wat betreft Assad.. :heart: .Die is niet knap, en geen echte kerel zoals Putin, maar hij lijkt me wel lief.

Koninginnedag in Syrie. Leuk hé...
Afbeelding

Uw liefde voor smerige dictators is opmerkelijk groot.

Ergens verbaast het niet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:

Uw liefde voor smerige dictators is opmerkelijk groot.

Ergens verbaast het niet.
Uw gevoel voor humor is even groot als een Stofdeeltje. Misschien zelfs iets kleiner. Maar dat geeft niet. Lieden zoals u hebben ook recht op een mening.

Het verbaast mij daarom niet dat u door uw gebrek aan humor valt op andere dictators, zoals Juncker, Soros, en sommige van hun vrindjes, die misschien , nee...niet misschien, maar waarschijnlijk, veel smeriger zijn dan Assad en Putin.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door King George »

Ariel schreef: als een autonoom realist hier intrapt, dan is zijn autonome realiteit ver te zoeken.
Die gaat op een tegeltje. :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Ariel schreef: als een autonoom realist hier intrapt, dan is zijn autonome realiteit ver te zoeken.
Die gaat op een tegeltje. :greeting2:
Best wel grappig van al die meutemannetjes en hun grote leidster die leeft van de vereringen van haar trouwe en haar nimmer afvallende volgelingen. Die haar ook direct te hulp schieten als de mevrouw het een beetje moeilijk heeft in de discussie.
Die stelselmatige collectieve dubbelfaal met het begrip Autonoom Realist.
Faal 1: De domme pogingen om met "Alternative Facts" aan te tonen dat ik geen Autonoom Realist ben.
Faal 2: De domme pogingen om met "Alternative Facts" aan te tonen dat ze zelf Autonoom Realist zijn.
Er komt een keer een moment dat Ariel zich met de lariekoekbabbeltjes van de DesInformantenMedia (DIM) zich niet meer van de realiteit kan afsluiten en dan met een enorme dreun plat op haar bek gaat. En dan staan al de volgelingen beteuterd om haar heen.
De val een sekteleider is altijd leuk, ik kan me daar al jaren van tevoren op verheugen.
Nog even waar het om ging.
Gisteren was er genoeg nieuws welke opnieuw het ware gezicht van BukrakettenPoetin en SarisAssad lieten zien.
Ariel ziet niets, deze is veel te druk bezig met soppen.
En om weer terug on topic te gaan.
Gisteren op EenVandaag (MSM).
MH17: Opnieuw aanwijzingen voor Russische betrokkenheid
Goed begrijpend lezen! En goed begrijpend kijken en luisteren. Tenminste dat is mijn advies
En dan 1 seconde nadat jullie dat gedaan hebben lekker elkaar overschreeuwen dat het MSM, dus niet waar is en dat jullie allemaal super Autonoom Realist zijn die wel beter weten.
Behalve de alternatieve waarheid sekteleider Ariel, die is een stuk slimmer en de rest weer een stapje voor.Die roept het al voordat ze al die moeite doet om te lezen, kijken en luisteren.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:

Uw liefde voor smerige dictators is opmerkelijk groot.

Ergens verbaast het niet.
Uw gevoel voor humor is even groot als een Stofdeeltje. Misschien zelfs iets kleiner. Maar dat geeft niet. Lieden zoals u hebben ook recht op een mening.

Het verbaast mij daarom niet dat u door uw gebrek aan humor valt op andere dictators, zoals Juncker, Soros, en sommige van hun vrindjes, die misschien , nee...niet misschien, maar waarschijnlijk, veel smeriger zijn dan Assad en Putin.
@ Ariel
Dat gaat niet meer lukken. Dat jij tijdens je leven nog doorkrijgt wat een drogreden is en daarbij het besef dat je door jouw stelselmatige grootgebruik van drogredenen van bijna alle soorten je geloofwaardigheid bij normalen al heel lang geleden bent kwijtgeraakt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Behalve de alternatieve waarheid sekteleider Ariel, die is een stuk slimmer en de rest weer een stapje voor. Die roept het al voordat ze al die moeite doet om te lezen, kijken en luisteren.
Kijk eens aan. [icon_lol.gif] De eer is te groot. Ik ben nu al bevorderd tot sekteleider.

Heel grappig.

Dank Teva. :heart:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Behalve de alternatieve waarheid sekteleider Ariel, die is een stuk slimmer en de rest weer een stapje voor. Die roept het al voordat ze al die moeite doet om te lezen, kijken en luisteren.
Kijk eens aan. [icon_lol.gif] De eer is te groot. Ik ben nu al bevorderd tot sekteleider.

Heel grappig.

Dank Teva. :heart:
U reputatie brokkelt snel af. Dat is terecht. U misbruikt uw bevoegdheden als moderator. Kennelijk heeft u vrij spel.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: @ Ariel
Dat gaat niet meer lukken. Dat jij tijdens je leven nog doorkrijgt wat een drogreden is en daarbij het besef dat je door jouw stelselmatige grootgebruik van drogredenen van bijna alle soorten je geloofwaardigheid bij normalen al heel lang geleden bent kwijtgeraakt.
Lieverd, ga vandaag lekker koningsdag vieren en maak lol.

Hier hangt de vlag al uit, Afbeelding en wij gaan zo direkt naar Katwijk waar het altijd enorm druk en gezellig is.

Sfeerbeelden
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
We gaan in de haven paling kopen, en het is jammer dat ik als sekteleider bij jou geen paling kan bezorgen.

Anyway...Prettige dag toegewenst Teva.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef: U reputatie brokkelt snel af. Dat is terecht. U misbruikt uw bevoegdheden als moderator. Kennelijk heeft u vrij spel.
Absoluut mijn beste man. Ik heb op dit forum meer macht dan Allah.

U ook een feestelijke dag toegewenst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef: U reputatie brokkelt snel af. Dat is terecht. U misbruikt uw bevoegdheden als moderator. Kennelijk heeft u vrij spel.
Absoluut mijn beste man. Ik heb op dit forum meer macht dan Allah.
Dat lijkt me juist. Geniet er maar van.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Boudewijn Abma schreef:Dat lijkt me juist. Geniet er maar van.
Realiseer je je wel dat we je zo een ban kunnen geven? Maar dat doen we (nog) niet omdat we je tolereren. Tolereren betekent dat we je verdragen, hoe weerzinwekkend je vaak ook overkomt. Linksmensen hebben aan het begrip 'tolerantie' een andere en omgekeerde betekenis gegeven. Bij hun betekent 'tolerantie' dat ze je de mond snoeren omdat je 'intolerant' zou zijn. De omgekeerde wereld dus. Als wij ons op een dergelijke linkse site ons net zo gedragen als jij hier krijgen we binnen de kortste keren een ban en dat is in het verleden ook gebeurd (en dan waren we nog heel wat beleefder dan jij). Deze vorm van linkse censuur staat bekend als 'meulenbelten' omdat je op de site van Anja Meulenbelt al voor de geringste vorm van kritiek een ban kreeg en je posten gewist werden. Het is me trouwens al vaak opgevallen dat je op de zogenaamde rechts sites en fora veel meer kan zeggen dan op de links en de islamitische. Dus wie is er nu echt tolerant. Halvegare Gutmenschen zoals jij en ook moslims kunnen hier rustig hun zegje doen zonder dat ze er gelijk af gegooid, maar meestal vertrekken ze uit zichzelf omdat ze de kritiek niet aan kunnen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

We?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Ja, 'we'! (Er zijn meerdere moderators.)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Ja, 'we'! (Er zijn meerdere moderators.)
O!
Dus jij zit er zelf niet bij? Bij die we.
( die 2 MH17-linken van mij nog aangeklikt? Deze en deze )
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Ik zit zelf ook bij de 'we' en eigenlijk beschouwen we alle gelijkgezinden ook een beetje als 'we', hoewel de eindverantwoordelijkheid bij het mod-team ligt.

Wat je links betreft, zie ik nog steeds geen echt bewijs. De een of andere krant vermeldt dat de een of andere Russische hoge piet iets gezegd heeft (wat ook gewoon een mening kan zijn). Nou en? Ook de advocaat Geert-Jan Knoops komt tot die conclusie:
Volgens internationaal rechtsgeleerde Geert-Jan Knoops zal er veel meer voor nodig zijn dan een aantal verklaringen van betrokkenen om eventueel tot berechting te kunnen komen, als het überhaupt al tot een rechtszaak zal komen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Gelijkgezinden = 1) Geestverwant 2) Gelijkgestemde 3) Iemand met dezelfde overtuiging
Gelijkgezinden klinkt best wel religieus.
Jullie gelijkgestemden geloven allemaal onvoorwaardelijk dat BukrakettenPoetin onschuldig is aan het uit de lucht schieten van het MH17 verkeersvliegtuig?
En afvalligheid komt in jullie kringen niet voor? Mag ook niet voorkomen?
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Maarten »

Ariel schreef: En wat betreft Assad.. :heart: .Die is niet knap, en geen echte kerel zoals Putin, maar hij lijkt me wel lief.

Koninginnedag in Syrie. Leuk hé...
Afbeelding
Maar zijn vrouw, Asma, die mag er wel wezen :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Asma_al-Assad

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze ziet er eigenlijk heel Europees uit...Afstammelinge van kruisvaardersbloed? :wink2:
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Je zou toch helemaal vergeten dat dit topic over het uit de lucht schieten van een verkeersvliegtuig gaat.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Teva Teff op wo mar 14, 2018 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie