Malaysia Airlines. MH17

Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Opmerkelijk, vliegen er geen Russische vliegtuigen in de regio om De Krim te beschermen?
Zal wel, maar het gaat dus over het gebied waar de hevige Russisch-Oekraïense oorlog in de maanden vooraf aan die 17de juli in 2014 werd uitgevochten. Het oostelijk deel van Oekraïne.
Op dat slagveld werd door de luchtmacht van de Russische Federatie geen aanvallen met vliegtuigen uitgevoerd.
Overigens, de MH17 kwam uit het westen en vloog in oostelijke richting.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door sjun »

Dan nog kan het door Kiev Oekraïners zijn neergeschoten en centen te kunnen vangen van Soros en de Navo te betrekken bij de aanpak van Rusland.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Dan nog kan het door Kiev Oekraïners zijn neergeschoten en centen te kunnen vangen van Soros en de Navo te betrekken bij de aanpak van Rusland.
Pfffft . . . Is dat niet een beetje ver gezocht Sjun? Of neem je nu de boel in de maling?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Dan nog kan het door Kiev Oekraïners zijn neergeschoten en centen te kunnen vangen van Soros en de Navo te betrekken bij de aanpak van Rusland.
"Dan nog kan het ..........................................." [icon_lol.gif]
Poe?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Nog wat interessante filmpjes over ooggetuigen die zagen hoe jachtvliegtuigen de MH17 uit de lucht schoten en dus NIET een BUK-raket.

Eye Witnesses of MH17 crash tell their stories
Gepubliceerd op 22 jul. 2015



MH17 Witnesses Refute US Paid Netherlands Report
Gepubliceerd op 14 okt. 2015



Hier meer filmpjes:

https://www.youtube.com/user/RussiaInsi ... query=mh17
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Nu dus in het andere topic.
Kwartje nog steeds niet gevallen, Pilgim?
Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:De MH17 toetssteen.
https://www.youtube.com/user/RussiaInsi ... query=mh17
Toetssteen? Wat bedoel je hier in dit geval mee?
Als een infobron veel leugenbabbels betreffende de MH17 in het pakket heeft zitten is de kans zeer groot dat de rest met andere onderwerpen van dezelfde slechte kwaliteit zijn. Zelf gebruik ik de MH17 toetssteen als snelle methode om aangeleverde info ongelezen in mijn weg-met-die-rotzooi-prullenbak te werpen. Het Sorosfilmpje hoef ik dus niet te bekijken. Dat scheelt weer mijn kostbare tijd.
Een andere toetssteen is bijvoorbeeld het 9/11 gebabbel over een inside job.
Die filmpjes gaan heel duidelijk over ooggetuigen die gezien hebben hoe jachtvliegtuigen de MH17 uit de lucht schoten en dus niet een BUK-raket.
Het zijn geen ooggetuigen, het zijn betaalde leugenaars die met hun leugenpraatje een Russisch roebeltje bijverdienen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:Nu dus in het andere topic.
Kwartje nog steeds niet gevallen, Pilgim?
Ik snap je 'kwartje' wel, alleen ik beoordeel deze infobron een beetje anders dan jij. Bedankt voor de tip trouwens. [icon_lol.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:Nu dus in het andere topic.
Kwartje nog steeds niet gevallen, Pilgim?
Ik snap je 'kwartje' wel, alleen ik beoordeel deze infobron een beetje anders dan jij. Bedankt voor de tip trouwens. [icon_lol.gif]
Ben je inmiddels in staat gebleken om een ietsje meer realiteit te stoppen in dat andere MH17 sprookje, dat infantiele flauwekulverhaaltje uit Poetin's leugenfabriek met soms wel 2 Sukhoi Su-25 vliegtuigen?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Dat is waarschijnlijk geen sprookje. Al vanaf het begin hoorde ik verhalen dat getuigen één of twee vliegtuigen gezien hadden, terwijl niemand een raket gezien had. Oekraïne is gewoon verdachte in deze zaak, maar toch ging onze regering hier gewoon mee samenwerken om de zaak op te lossen en negeerde gewoon de uitgestoken hand van Rusland. Wat helemaal idioot is is het feit dat ze bandjes met opgenomen gesprekken van de geheime dienst van Oekraïne (met een twijfelachtige reputatie vooral op het gebied van mensenrechten) als 'bewijs' geaccepteerd hebben.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Dat is waarschijnlijk geen sprookje. Al vanaf het begin hoorde ik verhalen dat getuigen één of twee vliegtuigen gezien hadden, terwijl niemand een raket gezien had+. Oekraïne is gewoon verdachte in deze zaak, maar toch ging onze regering hier gewoon mee samenwerken om de zaak op te lossen en negeerde gewoon de uitgestoken hand van Rusland. Wat helemaal idioot is is het feit dat ze bandjes met opgenomen gesprekken van de geheime dienst van Oekraïne (met een twijfelachtige reputatie vooral op het gebied van mensenrechten) als 'bewijs' geaccepteerd hebben.
Het antwoord op de vraag is dus: Nee.
Dat zie je vaak met gelovigen, ze willen het sprookje niet kwijt, dus ze raken het ook niet kwijt.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Het antwoord is dus in feite JA! :smile7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Het antwoord is dus in feite JA! :smile7:
Het antwoord is in feite: Nee!
Overigens, de Russen hebben dat MH17 sprookje met die vliegtuigen ook al afgedankt. Daarvoor in de plaats is de leugen "het was een Oekraïense BUK" in de plaats gekomen. Je loopt dus achter.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Kun je ook bewijzen dat de getuigen in bovengenoemde filmpjes leugenaars zijn of mogelijk niet oprecht? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Kun je ook bewijzen dat de getuigen in bovengenoemde filmpjes leugenaars zijn of mogelijk niet oprecht? :thinking:
Dat maakt niet uit, voor PoetinPositivo's en/of complottheoristen van jouw kaliber zal geen enkel "bewijs" kunnen voldoen om jou van je gemeen hardnekkige geloof af te kunnen helpen. Als bij mij het kwartje in minder dan een half uur na het eerste bericht op de TV van het neerhalen van de MH17 valt en bij jou na meer dan 2,5 jaar nog steeds niet, dan hou ik er rekening mee dat het bij jou nooit zal gebeuren. Zoals ik al eerder schreef, jij bent net als de meerderheid van het FFI een PoetinPositivo van het soort dat ook helemaal niet wil dat het kwartje valt.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Zoals ik al eerder schreef, jij bent net als de meerderheid van het FFI een PoetinPositivo van het soort dat ook helemaal niet wil dat het kwartje valt.
Jij snapt ook echt helemaal niks hè? Maar misschien ben je wel verzot op al die kwartjes. Bij de vrienden van FFI vallen doorgaans uitsluiten de €'s. Een gegeven paard kijken wij van FFI echter niet in de bek. Dus een kwartje van TT is ook welkom. Dat deponeren we dan in de pot voor onverwachte uitgaven voor het geestelijke welzijn van anderen. Bijvoorbeeld in het geval Teva T. en zijns gelijken :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Bij jou zit een ander kwartje dwars.
Teva Teff schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Als ik niet zo'n scepticus zou zijn, ...............
Jij bent geen scepticus.
Laat dat even rustig bezinken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:Kun je ook bewijzen dat de getuigen in bovengenoemde filmpjes leugenaars zijn of mogelijk niet oprecht? :thinking:
Dat maakt niet uit, voor PoetinPositivo's en/of complottheoristen van jouw kaliber zal geen enkel "bewijs" kunnen voldoen om jou van je gemeen hardnekkige geloof af te kunnen helpen. Als bij mij het kwartje in minder dan een half uur na het eerste bericht op de TV van het neerhalen van de MH17 valt en bij jou na meer dan 2,5 jaar nog steeds niet, dan hou ik er rekening mee dat het bij jou nooit zal gebeuren. Zoals ik al eerder schreef, jij bent net als de meerderheid van het FFI een PoetinPositivo van het soort dat ook helemaal niet wil dat het kwartje valt.
Je hebt dus helemaal geen bewijs! Precies zoals ik verwachtte. Het is gewoon een aanname of een hardnekkig geloof dat Poetin achter die aanslag zit. Bij PoetinNegativo's van jouw kaliber zal geen enkel bewijs kunnen voldoen om jou van je gemeen hardnekkige geloof af te kunnen helpen. Als bij mij de rijksdaalder in minder dan een half jaar na het eerste bericht op de TV van het neerhalen van de MH17 valt en bij jou na meer dan 2,5 jaar nog steeds niet, dan hou ik er rekening mee dat het bij jou nooit zal gebeuren. Zoals ik al eerder vermoedde, jij bent net als de meerderheid van de Nederlandse goegemeente een PoetinNegativo van het soort dat ook helemaal niet wil dat het kwartje (laat staan een rijksdaalder) valt. :razz:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Jezus Christus :shock: wat een ontzettend slecht geschreven imitatie van een Autonoom Realist. Totaal geen eigen originaliteit, een volkomen ontbreken van humor. Teva Teff op een cabareteske manier nadoen, dat is natuurlijk gedoemd te mislukken.
Gelukkig voor je kunnen jouw even blinde als domme PoetinPositivovriendjes mijn bloed wel drinken dus die zullen dit kinderachtig napratertje van je geweldig vinden.
Ik zie er zelf vooral heel veel cognitieve dissonantie vanaf druipen, wat ik van mijn kant best wel heel grappig vind.
Nog meer filmpjes met 'betrouwbare getuigen' die ze daar in het verre oost Europa hebben zien vliegen?
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo mar 26, 2017 2:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Gelukkig voor je kunnen jouw even blinde als domme PoetinPositivovriendjes mijn bloed wel drinken
In Poetin-land houden de moslims zich rustig en er komen er geen meer bij da's voldoende om daar positief over te zijn. Wie nu dat vliegtuig heeft neergehaald zullen we nooit te weten komen is dat nu zo moeilijk om te accepteren?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Ik wacht nog steeds op de bewijzen dat de ooggetuigen die vliegtuigen hebben gezien toneelspelers of bedriegers waren...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik wacht nog steeds op de bewijzen dat de ooggetuigen die vliegtuigen hebben gezien toneelspelers of bedriegers waren...
De overtuiging van een waarachtig Autonoom Realist moet voldoende zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Gelukkig voor je kunnen jouw even blinde als domme PoetinPositivovriendjes mijn bloed wel drinken
In Poetin-land houden de moslims zich rustig en er komen er geen meer bij da's voldoende om daar positief over te zijn. Wie nu dat vliegtuig heeft neergehaald zullen we nooit te weten komen is dat nu zo moeilijk om te accepteren?
Ik zit niet in jouw "we". Dat bevalt mij goed. Dat wil ik vooral zo houden. Wat niet moeilijk is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik zit niet in jouw "we". Dat bevalt mij goed. Dat wil ik vooral zo houden. Wat niet moeilijk is.
Heb jij vandaag je pil al ingenomen Teva. Niet vergeten hoor. Je begint wat warrig en onrustig te worden.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Een biljartbalkale britse homo. De grootste schoft van alle Europese PoetinPositivo's.
Dat moet jullie vast wel aanspreken.

.
Graham Phillips.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo mar 26, 2017 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Waarom is dat nou weer een schoft?

Ik zit hier nog steeds op je bewijzen te wachten... :sly7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie