Malaysia Airlines. MH17

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Een biljartbalkale britse homo. De grootste schoft van alle Europese PoetinPositivo's.
Oei!!!! :shock: Teva is een homofoob. En hij heeft ook een hekel aan kale mannen. :scratch:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: De overtuiging van een waarachtig Autonoom Realist moet voldoende zijn.
Volledigheidshalve:
De overtuiging van een waarachtig Autonoom Realist ,die zichzelf op de meest adequate manier zelfstandig en vrijwillig weet te huisvesten in een gebouw dat mogelijk als een inrichting dient voor zelfgenoegzame hoog begaafde uitvinders van het waarheidswiel dat als een perpetuum mobile ronddraait in hun hersenen, moet voldoende zijn. De Autonoom Realist voelt zich daarbij eens te meer op zijn gemak dankzij de tot rust manende prozak pillen die met regelmaat van de klok toegediend worden door het mirakel van het ultieme medelijdengevoel Ariel.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Een biljartbalkale britse homo. De grootste schoft van alle Europese PoetinPositivo's.
Oei!!!! :shock: Teva is een homofoob. En hij heeft ook een hekel aan kale mannen. :scratch:
Deze Engelse schoft is kaal en homo.
Homofobie is geen echte fobie, het is een dom verzinseltje welke ook door domme mensen gebruikt wordt om zo gemakkelijk normale mensen uit te kunnen schelden.
Ik heb een weinig hoge dunk van mensen die anderen beschuldigen van het hebben van een nepfobie.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ik zie dat er zich weer een meute gevormd heeft.
[icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Ik zie dat er zich weer een meute gevormd heeft.
Zo erg is het niet hoor. Je wordt uitgelachen ja, door iedereen, maar dat ligt niet aan iedereen. Kom gewoon van dat paard en dan zul je zien dat ze hier best meevallen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Ik zie dat er zich weer een meute gevormd heeft.
Zo erg is het niet hoor. Je wordt uitgelachen ja, door iedereen, maar dat ligt niet aan iedereen. Kom gewoon van dat paard en dan zul je zien dat ze hier best meevallen.
Sorry, je komt deze keer net te laat.
Met de feitelijke constatering dat er zich weer een meute heeft gevormd en het feit dat de inbreng van deze meute niets met het topiconderwerp van doen heeft maar een zielige poging tot een metzijnallenzijnwesterk treiterij, had ik eigenlijk al besloten om voorlopig verder alleen maar op MH17 dingetjes te gaan reageren.
.
.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:. Kom gewoon van dat paard en dan zul je zien dat ze hier best meevallen.
Ja, of uit je ivoren bakstenen onneembare toren komen.

Door je avatar kan een ieder zien wie je bent. je vorige avatar was een politie agentje. Jij kerntaak op dit forum was het opsporen van foute en fake berichten. Toen je merkte dat jij niet door onze botte hersenen door kon dringen, ging jij je stenen toren in. Je sluit je af voor de "gewone mensen" en roept zo nu en dan eens uit je raampje..."Jullie zijn dom. Jullie moeten naar mij luisteren. Jullie weten niks"

Ik ben benieuwd naar je volgende avatar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hier is ie!

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering dat er zich weer een meute heeft gevormd ...
Dit kunnen we helaas niet goedkeuren. Probeer het nog eens.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

En ik zit nog steeds op de bewijzen van Tefa te wachten dat de ooggetuigen van de vliegramp leugenaars waren. :sly7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door King George »

“Het verbergen van de onderste steen” — Pieter Omtzigt praat met Willem Middelkoop over MH17

“Iedereen praat er continu over alsof het een ramp was… Hier heeft er iemand met een raket op een vliegtuig geschoten.”


In gesprek met Willem Middelkoop voor Café Weltschmerz is Pieter Omtzigt bijzonder open geweest over het onderzoek naar de ramp — wacht, het neerschieten — van vlucht MH17. Hij begon meteen sterk aan het gesprek dat gisteren op YouTube gezet werd. Toen Middelkoop zei dat ze zouden praten over “de crash” onderbrak de CDA’er hem meteen. “Het neerschieten bedoel je.

Vervolgens legde hij uit dat er nogal een verschil is tussen een “ramp” en een aanslag. “Bij een ramp denk ik aan iets dat er echt een samenloop van omstandigheden is die we niet leuk vinden, dat de bliksem is ingeslagen of er is metaalmoeheid in de vleugel geweest of, nou ja, noem het allemaal maar op. Dat zijn rampen. Hier heeft er iemand met een raket op een vliegtuig geschoten,” aldus de man die ook wel bekendstaat als de pitbull van het parlement.

Daarna gingen de twee dieper op de materie in. Omtzigt legde uit dat het gebied bijzonder goed in de gaten werden gehouden door Amerika, door Rusland (“dat natuurlijk gewoon partij is, hoe hard ze dat ook ontkennen”) en door Oekraïne. Er vlogen allerlei vliegtuigen rond, alles werd nauwlettend gevolgd. Ze wisten ook allemaal dat er militaire vliegtuigen naar beneden waren geschoten in die regio.

Ongelooflijk genoeg zou alle radardata van de betrokken landen verdwenen zijn. Zoals Omtzigt uitlegt is dat volstrekt ongeloofwaardig.

In de drie jaar sinds MH17 neergeschoten werd heeft Omtzigt er van alles aan gedaan om eindelijk boven water te krijgen wat er precies gebeurd is. Zoals hij uitlegde aan Middelkoop hebben zijn Kamervragen bijzonder weinig opgeleverd. Je kunt dan ook alleen maar concluderen dat Rusland, Amerika, Oekraïne, én Nederland om wat voor reden dan ook niet willen dat de waarheid bekend wordt.

Ja, dat lees je goed: ook de Nederlandse regering probeert dit verhaal onder het tapijt te vegen.




DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Hier heeft er iemand met een raket op een vliegtuig geschoten
Hebben ze het over een vanaf de grond afgevuurde BUK raket?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

1000 dagen MH17. Onderste steen in infoblubber

11 april 2017 / Door Joost Niemöller

Afbeelding

Morgen is het duizend dagen geleden dat vlucht MH17 werd neergehaald. Het officiële onderzoek ernaar is weggezakt in een treurig makende hoeveelheid quasi informatie, voor een belangrijk deel gebaseerd op de Oekraïense geheime diensten.

Burgerjournalist Max van der Werff maakte vandaag dit uitgebreide en heldere overzicht over het aangedragen ‘bewijs’ materiaal van het Joint Investigation Team (JIT), het internationale verband waaraan het Nederlandse OM zich verbonden heeft voor het voorbereidende onderzoek voor een rechtszaak. Stuk voor stuk kunnen deze zogenaamde bewijsstukken bij een deugdelijke rechtszaak de prullenbak in. Het overzicht van Van der Werff is interessant voor wie door alle quasi informatie door de bomen het bos niet meer ziet. Je moet er wel even de tijd voor nemen.

De echt harde informatie, in de vorm van radarbeelden en satellietfoto’s, bevindt zich op hoger niveau, bij de Amerikaanse en Russische geheime diensten. Om het onderzoek uit te voeren met gebruikmaking van deze noodzakelijke informatie, zijn er politieke veranderingen op dat hoge niveau nodig. Het onderzoek moet structureel anders uitgevoerd kunnen worden. Objectief, en niet, zoals nu, maar door één betrokken partij. Vandaar dat ik meewerkte aan een open brief aan Trump om hem te vragen het juridische onderzoek naar dat hogere niveau te tillen.

Over die open brief was veel te doen, onder andere in de Volkskrant, waarin de ondertekenaars werden toegedicht ‘Poetin-fans’ te zijn. De kans dat het überhaupt tot onderzoekssamenwerking komt tussen de VS en Rusland lijkt afgenomen, omdat Trump, anders dan hij beloofde in de campagne, juist aan lijkt te sturen op verdere escalatie met Rusland.

Dat is de treurige stand van zaken nu. Over een eventuele rechtszaak is nog niets bekend; niets over wie de rechtszaak zal voeren, in welk land, volgens welk rechtssysteem, wanneer. Het JIT, waaraan het Nederlandse OM is verbonden, liet vorig jaar in een persconferentie met veel holle worden en dure animatiefilmpjes eigenlijk alleen maar weten niet over harde informatie te beschikken. De kritiek op deze JIT conferentie kwam niet alleen van Russische kant, maar was ook in de Maleisische media te lezen. Opmerkelijk, omdat de Maleisische overheid censuur toepast op de berichtgeving. Kennelijk is JIT partner Maleisië ook zeer ontevreden.

Oekraïne, een van de partners van het JIT, moet ook ontevreden zijn, want stuurt inmiddels aan op eigenstandige rechtsgang via het Internationale Strafhof. Australië, een van de andere JIT partners, lijkt er van overtuigd te zijn dat Oekraïense gevechtstoestellen betrokken waren bij de aanslag, maar het rapport erover, wordt niet openbaar gemaakt.

Het karretje van het JIT rijdt dus steeds verder de infoblubber in. Net als de informatie over de onderste steen. Propaganda wint het van de waarheid. Wat rest zijn wanhopig aandoende Kamervragen.

http://joostniemoller.nl/2017/04/1000-d ... foblubber/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Onder de PoetinPositivo's circuleren er 2 alternatieve waarheden over de op 10 kilometer hoogte uiteenrijten van een vol burgerlijk lijntoestel.
De belangrijkste alternatieve waarheid is dat het MH17 vliegtuig neergeschoten is door 1 of meerdere straaljagers van de Oekraïense luchtmacht.
De tweede alternatieve waarheid van de Poetinpositivo's is dat het verkeersvliegtuig is neergehaald door een Oekraïense Bukraket.
Joost Niemöller is jarenlang een lawaaimakende aanhanger van beide leugenverhaaltjes geweest, is hij dat nu nog steeds?
De leugenpropagandafabriek van de Russische Federatie die kletsverhaaltje 1 (die met de straaljagers) de wereld in heeft geholpen, heeft al lang afstand genomen van dit beschuldigend leugenpraatje. Je zou dan toch denken dat alle aanhangers van het Poetinpositivisme volgen. Dat lijkt maar moeizaam te gebeuren, echt sektegedrag als je het mij vraagt.
Maar goed mijn vraag is eigenlijk meer over het anti-nato, anti-US en pro-Ruslandventje Joostmöller.
Heeft hij inmiddels een duidelijke keuze kunnen maken tussen leugenverhaaltje 1 en 2?
Nog even over "Alternatieve Waarheid". Dat is een gefantaseerd verhaal welke wordt uitgedragen en naast het werkelijke verhaal wordt gelegd als de echte gebeurtenissen niet bevallen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Afbeelding

1000 dagen na neerschieten MH17.
Nog steeds geen verdachte opgepakt!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:1000 dagen na neerschieten MH17.
Nog steeds geen verdachte opgepakt!
1000 dagen.
En nog steeds is het kwartje bij Ariel niet gevallen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:1000 dagen na neerschieten MH17.
Nog steeds geen verdachte opgepakt!
1000 dagen.
En nog steeds is het kwartje bij Ariel niet gevallen.
Wat ben jij een naar mannetje Teva. Zo trollerig.

Maar heb jij wel gehoord of gelezen dat er een verdachte opgepakt is?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Je kan Poetin niet zomaar oppakken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Pilgrim »

Je moet wel héél veel kwartjes thuis hebben... :sly7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Vandaag las ik dit artikel in de Telegraaf.
Veteraan herkent stem MH17-verdachte
Een gemakkelijk artikel.
Gelukkig wordt in dat artikel Bellingcat genoemd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Ik ga er niet eens meer op reageren. Goeie morgen Teva. icon_wave.gif

Bewijs... Bellingcat en van horen zeggen.

Nou ja, als een autonoom realist hier intrapt, dan is zijn autonome realiteit ver te zoeken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Sorry teva. Ik heb je laatste post verziekt. Niet met opzet. Het spijt me. Ik heb de verkeerde knop gebruikt toen ik je beantwoorde,

Ik hoop dat jij de post kan herstellen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Sorry teva. Ik heb je laatste post verziekt. Niet met opzet. Het spijt me. Ik heb de verkeerde knop gebruikt toen ik je beantwoorde,

Ik hoop dat jij de post kan herstellen.

Vriendelijke groet.
Je bent een hele goede moderator, Ariel. Jammer van deze uitglijder van je. Een vies plekje op je vrijwel smetteloze staat van dienst. Het maakt verder niet uit. Tegenover deze ene post die je niet opzettelijk verziekte staan er 100 die je wel opzettelijk hebt verziekt. Dat verzieken, wegmaken, stiekem veranderen, verplaatsen en op andere manier censureren wat jou niet bevalt, ik ben dat al 10 jaar van je gewend. Hieronder staat die weer zoals ik hem vanmorgen ongeveer geplaatst heb. Inclusief de link naar het artikel van Bellingcat die jij weer niet wil lezen.
Onthou die naam, deze Russische militair staat vlakbij de top van de daderspyramide.
Sergey Nikolaevich Dubinsky
.
.
.
Vandaag las ik dit artikel in de Telegraaf.
Veteraan herkent stem MH17-verdachte
Een gemakkelijk artikel.
Gelukkig wordt in dat artikel Bellingcat genoemd.
The Role of Sergey Dubinsky in the Downing of MH17
Het wordt voor de Nederlandse regering tijd om de uitlevering van deze moordenaar te gaan eisen bij de Russische Federatie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:. Dat verzieken, wegmaken, stiekem veranderen, verplaatsen en op andere manier censureren wat jou niet bevalt, ik ben dat al 10 jaar van je gewend..
Nou nou. Dat is nogal een beschuldiging.

: nono3: Ik ben het niet met je eens, dat begrijp je wel. Ik verander niet stiekem posten van leden, en als ik niet censureer is het ook niet goed. Dan krijg ik jou ook op mijn nek. Ik kan het in jouw ogen nooit goed doen.

Wil jij dat ik de naam van onze wim weer uit het woordcensuur haal, zeg het dan even, maar neem dan eerst even contact met Boudewijn A op of die het ook goed vindt.

Het was inderdaad een domme fout van me vanmorgen toen ik half slaperig en heel snel jou antwoord gaf. Ik gebruikte niet de citaat knop, maar het wijzig bericht knopje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:. Dat verzieken, wegmaken, stiekem veranderen, verplaatsen en op andere manier censureren wat jou niet bevalt, ik ben dat al 10 jaar van je gewend..
Nou nou. Dat is nogal een beschuldiging.

: nono3: Ik ben het niet met je eens, dat begrijp je wel. Ik verander niet stiekem posten van leden, en als ik niet censureer is het ook niet goed. Dan krijg ik jou ook op mijn nek. Ik kan het in jouw ogen nooit goed doen.

Wil jij dat ik de naam van onze wim weer uit het woordcensuur haal, zeg het dan even, maar neem dan eerst even contact met Boudewijn A op of die het ook goed vindt.

Het was inderdaad een domme fout van me vanmorgen toen ik half slaperig en heel snel jou antwoord gaf. Ik gebruikte niet de citaat knop, maar het wijzig bericht knopje.
Bloembollenvelden al vergeten?
Plaats reactie