Wilders. Een nieuw rechtszaak om minder, minder.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Wilders. Een nieuw rechtszaak om minder, minder.

Bericht door Ariel »

Nou, er breekt weer een vervelende tijd voor Wilders aan. De minder, minder, minder Marokkanen-uitspraak van Geert Wilders is strafbaar. Het Openbaar Ministerie merkt hem vanwege de uitlatingen aan als verdachte, zo maakte het donderdag bekend. De PVV-voorman is uitgenodigd voor verhoor. Hij wordt concreet verdacht van belediging van een groep mensen op grond van ras en het aanzetten tot discriminatie en haat.
Het OM heeft nog geen definitief besluit genomen of het Wilders ook gaat vervolgen voor de uitspraak. De kans daarop is wel groot. ,,De verdenking is dusdanig, dat strafvervolging in de rede ligt", aldus het OM

Ook uitspraken die Wilders op 12 maart deed tijdens een bezoek aan een markt in het Haagse stadsdeel Loosduinen, horen bij de verdenking. Wilders zei daar dat hij ,,minder Marokkanen'' wilde.
Wilders vindt het onbegrijpelijk dat het OM hem als verdachte heeft aangemerkt.
"Het is schandelijk, terwijl de wereld in brand staat richt het OM zijn pijlen op een volksvertegenwoordiger die problemen benoemt," aldus de PVV-voorman in een reactie. "Het OM kan zijn tijd beter besteden door zich meer te richten op de Nederlandse Syriëgangers die voor meer dan driekwart uit Marokkanen bestaat. Dit is de wereld op zijn kop."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door King George »

Zoals te verwachten konden Diederik Samson en Hans Spekman wel wegkomen met hun uitspraken over Marokkanen. Het scheelt dus wat voor partijkaart je hebt. Wie had er overigens anders verwacht?

Uitspraken Samsom en Spekman niet strafbaar

PvdA-leider Diederik Samsom en partijvoorzitter Hans Spekman worden niet vervolgd voor hun uitspraken over Marokkanen. De uitlatingen zijn niet strafbaar, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam donderdag.


Samsom had in 2011 in NRC Handelsblad gezegd dat Marokkaanse jongeren een „etnisch monopolie” op straatoverlast hadden. Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: „De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.” Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het „over gedrag en niet over ras”.

Ongeveer 140 mensen hadden aangifte gedaan tegen de PvdA'ers wegens discriminatie. Onder de klagers waren PVV'ers, die wilden terugslaan voor de discriminatie-aangiften tegen Geert Wilders. Die had tijdens een campagnebijeenkomst gezegd dat Den Haag „een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen” zou moeten worden. Ook liet hij zijn publiek scanderen dat er „minder, minder, minder” Marokkanen zouden moeten zijn. Die uitlatingen zijn wel strafbaar, aldus het OM.

Volgens Wilders gingen de uitspraken van Samsom en Spekman verder dan die van hemzelf. „Als Vrouwe Justitia echt blind is, dan zouden dit soort uitspraken gelijk behandeld moeten worden”, zei Wilders destijds.
De Telegraaf
Laatst gewijzigd door King George op do okt 09, 2014 10:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Mahalingam »

Ik lees elders:
Samsom had in 2011 in NRC Handelsblad gezegd dat Marokkaanse jongeren een 'etnisch monopolie' op straatoverlast hadden. Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: 'De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.' Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het 'over gedrag en niet over ras'.
http://www.volkskrant.nl/politiek/om-wi ... ~a3764835/
En Geert had het over aantallen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Ariel »

Wilders moet zwijgen tijdens verhoor' is het advies van Bram Moszkowicz. Geert Wilders moet gehoor geven aan de oproep van het Openbaar Ministerie om vragen te beantwoorden, zegt Bram Moszkowicz die de PVV-voorman tijdens de eerste rechtszaak bijstond als advocaat, ,,maar ik zou hem adviseren om zich te beroepen op zijn zwijgrecht”, zegt Moszkowicz.
De voormalig advocaat heeft de indruk dat het OM dit keer zekerder is van zijn zaak. Er wordt nu al in een persbericht aangegeven dat ,,strafvervolging in de rede ligt”. Dat lag anders in de eerdere procedure. Het OM besloot destijds Wilders niet te vervolgen, maar werd daar vervolgens toe gedwongen via een zogenoemde artikel 12-procedure.
Moszkowicz ziet de beslissing van het OM om Wilders eerst te horen als ,,een tussenstap. Ik snap dat wel. Alvorens reeële stappen te zetten is het goed om hem te laten uitleggen wat hij nu precies heeft bedoeld. Maar als ik zijn advocaat was, zou ik hem aanraden zich te beroepen op zijn zwijgrecht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokkaanse islamisten, terroristen, ISisten.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Rechters, het OM, we bemerken steeds vaker dat katten in het nauw rare sprongen maken. Weg is de zelfverzekerdheid, twijfel heerst alom. Wat te doen? Niet reageren Lena! Maar wat doen die intellectuele linkse eikels? Die gaan olie in plaats van water op het vuur gooien. Dom. Daar gaan we weer. De ezels hebben zich blijkbaar nog niet genoeg aan de Wilders steen gestoten. Bovendien bevordert deze reactie van het OM tweespalt en haat onder de bevolking. Dus wie moet er nu eindelijk eens aangeklaagd worden? Juist, de incapabele ontoerekeningsvatbare aasgieren van het parket Onkunde Chaos en Huichelarij (OCH). We glijden langzamerhand steeds sneller af naar een bijna burgeroorlog.

Advies aan Wilders en onze samenleving. Ga met z'n allen roepen:

Wij willen minder Marokkaanse ISIS-strijders in Den Haag.

Eens kijken wat het OM hierop heeft aan te merken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Eliabe »

De beslissing van het OM is heel begrijpelijk.
Ze hebben 2 keuzes, wel strafbaar of niet strafbaar.
Kiezen ze voor strafbaar, dan komt er wel een hoop commentaar van de mensen die het er niet mee eens zijn, met een hoop geschreeuw van een paar dagen. Na die paar dagen vallen die mensen weer in slaap.
Kiezen ze voor niet strafbaar, tsja, dan kunnen ze meer ellende verwachten, maatschappelijke onrust met de daarbij behorende ellende.
Mijn mening is dat in deze zaak wederom de angst en het wegkijken gaat winnen.
Wat ze bij het OM niet begrijpen is dat op deze manier de spanning nog meer gaat toenemen.
We moeten ons niet de vraag stellen, gaat de bom barsten, maar wanneer gaat deze bom barsten.
Ik ga ervan uit dat we deze climax binnen een paar jaar bereiken.
Het enigste positieve wat ik hierin zie, is dat het goede gaat winnen en dat is niet de islam.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef: Het enigste positieve wat ik hierin zie, is dat het goede gaat winnen en dat is niet de islam.
Ik ga mee met de rest van je post, maar je laatste zin zou ik veranderen in ........Ik hoop dat het goede gaat winnen en dat goede is niet de islam.

Ik ben niet zo optimistisch als jij Eliaba. En stel dat het goede gaat winnen, ( wat ik wel denk) dan zal dat niet in ons leven zijn, maar over lange lange jaren. Waarschijnlijk zullen onze kleinkinderen het niet eens meemaken.

Maar ik hoop dat jij gelijk hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Volg even filmpje over Van Riessen en commentaar van Geert G

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef: Ik ben niet zo optimistisch als jij Eliaba. En stel dat het goede gaat winnen, ( wat ik wel denk) dan zal dat niet in ons leven zijn, maar over lange lange jaren. Waarschijnlijk zullen onze kleinkinderen het niet eens meemaken.

Maar ik hoop dat jij gelijk hebt.
Ariel, WO I en WO II hebben we overwonnen en dan zouden we dit onbewuste gevoelloze voordierlijke oerwoudgedrag niet in de hand kunnen houden?
Er gaat een moment komen van, tot hier en niet verder en dat moment kon wel eens eerder zijn dan wij denken en uit een hoek komen die wij totaal niet verwachten.
Met het halt toeroepen zullen Amerika en Engeland aanvangen en de leiding nemen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef: Ariel, WO I en WO II hebben we overwonnen en dan zouden we dit onbewuste gevoelloze voordierlijke oerwoudgedrag niet in de hand kunnen houden?
Er gaat een moment komen van, tot hier en niet verder en dat moment kon wel eens eerder zijn dan wij denken en uit een hoek komen die wij totaal niet verwachten.
Met het halt toeroepen zullen Amerika en Engeland aanvangen en de leiding nemen.
Ik hoop oprecht dat jij paranormaal begaafd ben Eliabe. Ik zou deze oplossing toejuichen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef: Ik hoop oprecht dat jij paranormaal begaafd ben Eliabe. Ik zou deze oplossing toejuichen.
Paranormaal begaafd ben ik niet. ik kijk alleen naar de geschiedenis.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door King George »

Nostradamus voorspelde in de zestiende eeuw zo rond de laatste eeuwwisseling een acapolyps in de strijd tussen Europa en de Islam. Wel, laten we 2001 dan als dat moment nemen. Voorts voorzag hij een oorlog die meer dan 27 jaar zou gaan duren en dat de winnaar in de Nieuwe Wereld zou opstaan. Met de Nieuwe Wereld bedoelde hij de andere kant van de plas.

Ik help Nostradamus hopen dat hij profetisch was, maar dan zal er een radicale koerswijziging moeten komen in de zelfonderwerping aan de Islam, waar ook Amerika, eens het land van de hoop, onder gebukt gaat.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Mahalingam »

De website van het OM geeft persberichten.
Zo lezen we daar het persbericht: "Uitlatingen Samsom en Spekman niet strafbaar".
En ook: "Wilders verdacht van strafbare uitlatingen over Marokkanen"
En als extra in het Engels voor de internationale pers: "Wilders suspected of making criminal remarks about Moroccans".
Wat een service !
En ja, Wilders is een bekende naam elders in de wereld, maar Samsom of Spekman? Who are those?

https://www.om.nl/actueel/nieuws/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door King George »

Boekverbrander Mohammed Rabbae komt ook weer eens uit zijn riool gekropen:
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... it_om.html

Willen wij meer of willen wij minder Rabbae?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door King George »

Links Nederland bekent boeken willen verbieden


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Eliabe »

King George schreef:Boekverbrander Mohammed Rabbae komt ook weer eens uit zijn riool gekropen:
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... it_om.html

Willen wij meer of willen wij minder Rabbae?
Moet je de Reaguursels onder het artikel lezen, echt genieten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door King George »

Dan heeft Nederland toch nog meer sprekende realisten in plaats van dat ze alleen maar tot de zwijgende meerderheid die zal blijven zwijgen blijven behoren. En dat geeft hoop.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Pilgrim »

King George schreef:Links Nederland bekent boeken willen verbieden

Afbeelding
Het valt me op dat Mohammed Rabbae hier hetzelfde gebaar met het opgeheven vingertje maakt als de ISIS-terroristen. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Marokkaanse islamisten, terroristen, ISisten.

Bericht door Eliabe »

'Hans van de Mortel' schreef: We glijden langzamerhand steeds sneller af naar een bijna burgeroorlog.
Ik denk ook dat dit de bom is die gaat barsten waar ik eerder over sprak.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Pilgrim »

King George schreef:Nostradamus voorspelde in de zestiende eeuw zo rond de laatste eeuwwisseling een acapolyps in de strijd tussen Europa en de Islam. Wel, laten we 2001 dan als dat moment nemen. Voorts voorzag hij een oorlog die meer dan 27 jaar zou gaan duren en dat de winnaar in de Nieuwe Wereld zou opstaan. Met de Nieuwe Wereld bedoelde hij de andere kant van de plas.
Leuk! 2001 is volgens mij aardig correct. Er komen maar zelden jaartallen voor in voorspellingen. Een bekend voorbeeld waarin dat wel het geval is is de beroemde voorspelling van Nostradamus over het jaar 1999 (C10:72).

'In het jaar 1999 en zeven maanden, zal de grote Vorst der verschrikking (of terreur) uit de hemel komen. Hij zal de grote Koning der Mongolen tot leven wekken. Daarvoor en daarna zal Mars op goed geluk regeren'.

l'An mil neuf cens nonante neuf sept mois,
Du ciel viendra un grand Roy d'effrayeur:
Resusciter le grand Roy d'Angelmois,
Avant apres Mars regner par bon-heur.


Op het eerste gezicht lijkt het of deze voorspelling niet is uitgekomen of toch wel? Het doet veel mensen sterk denken aan de aanslagen in New York in september 2001. De ‘koning van Angelmois’ werd vaak vertaald als koning van de Mongolen, maar dat is waarschijnlijk fout. Sommigen denken dat Angelmois Amerika betekent. Nostradamus had het over de zevende maand in het jaar 1999 omdat hij dacht vanuit de Juliaanse kalender. Maar toen rond 1600 de Gregoriaanse kalender werd ingevoerd, werd de zevende maand... september (septa betekent zeven). Het verschil van twee jaar kan op diezelfde manier verklaard worden. Ik heb hier zelf niet veel verstand van, maar ik lees deze uitleg over de kalenderwijziging op diverse websites en ik zie het nergens tegengesproken, dus ik ga er maar vanuit dat het correct is. De koning der terreur of verschrikking is Osama Bin laden die a.h.w. met meerdere vliegtuigen vanuit de hemel komt en een enorme aanslag pleegt. Er staat dus eigenlijk:

In 2001, september, zal een grote terroristenleider a.h.w. vanuit de lucht (dus vanuit de hemel) terreur en verschrikking zaaien. Hij zal daardoor de president van Amerika tot activiteit prikkelen. Daarvoor en daarna zal er oorlog zijn (Mars is de god van de oorlog).

http://users.skynet.be/bk260689/NOSTRADAMUS.htm

Dat de Amerikaanse president tot activiteit gewekt werd leidde tot de inval in Irak en Afghanistan.

De oorlog die 27 jaar zal duren is de Vierde Wereldoorlog en begint met een nucleaire aanval. Er gaan drie politieke moorden aan vooraf.

Door den Antichrist worden weldra drie vernietigd.
Zeven en twintig jaar zal zijn bloedige oorlog duren.
De ketters worden gedood, de gevangenen verbannen.
Mensen bloed stroomt, het water wordt rood gekleurd;
het hagelt(*) op aarde.
(C 8:77)

(*Dit is de zogenaamde centenaarshagel en een neveneffect van de atoomoorlog. Idem met bijvoorbeeld Openb.: 8:7.)

Deze laatste wereldoorlog heeft niets meer met de Islam van doen. Er zijn eigenlijk maar relatief weinig voorspellingen die over de confrontatie met de Islam gaan of beter gezegd over de ondergang er van. Volgens de profetieën zal de Islam op een dag door een toekomstige machtige pan-Europese leider uit Europa weggevaagd worden en vervolgens ook wereldwijd ten gronde gericht worden. Hij is ook de overwinnaar van de Derde Wereldoorlog (tegen Rusland en haar bondgenoten).
Laatst gewijzigd door Pilgrim op vr okt 10, 2014 6:23 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Mahalingam »

Pilgrim schreef:
King George schreef:Links Nederland bekent boeken willen verbieden

Afbeelding
Het valt me op dat Mohammed Rabbae hier hetzelfde gebaar met het opgeheven vingertje maakt als de ISIS-terroristen. :thinking:
Dit is het gewone betweter vingertje met de linker (poep)hand.
Salafisten doen het met de rechter (reine) hand.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teveel Marokkanen en in Zaandam nu ook al teveel Turken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
King George schreef:Nostradamus voorspelde in de zestiende eeuw zo rond de laatste eeuwwisseling een acapolyps in de strijd tussen Europa en de Islam. Wel, laten we 2001 dan als dat moment nemen. Voorts voorzag hij een oorlog die meer dan 27 jaar zou gaan duren en dat de winnaar in de Nieuwe Wereld zou opstaan. Met de Nieuwe Wereld bedoelde hij de andere kant van de plas.
Leuk! 2001 is volgens mij aardig correct. Er komen maar zelden jaartallen voor in voorspellingen. Een bekend voorbeeld waarin dat wel het geval is is de beroemde voorspelling van Nostradamus over het jaar 1999 (C10:72).
Ver voor de tijd dat de muur viel, las ik in een pocketboek over Nostradamus, dat ik met tien exemplaren onder mijn klanten had verspreid omdat het in die tijd min of meer nog niet zo bekend was, dat het Russische imperium in elkaar zou storten met in zijn kielzog de muur. Het jaartal was angstwekkend correct, zo veel later bleek. Van de inhoud achteraf bijstellen en manipuleren kon geen sprake zijn.

Alles is mogelijk. Ik erken dat er mensen bestaan met bijzondere bovennatuurlijke gaven. Ik ben gek op muziek, maar kan geen muziek spelen. Mijn hersenen laten dat niet toe. Nou lekker dan. Zo zijn er ook 'helderzienden'. En zowel onder artsen, politici, helderzienden en wetenschappers, bestaan er oplichters. Niet dan? Nou dan!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een nieuw rechtzaak om minder, minder.

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Ik lees elders:
Samsom had in 2011 in NRC Handelsblad gezegd dat Marokkaanse jongeren een 'etnisch monopolie' op straatoverlast hadden. Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: 'De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.' Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het 'over gedrag en niet over ras'.
http://www.volkskrant.nl/politiek/om-wi ... ~a3764835/
En Geert had het over aantallen.
Hoe ziet het Marokkaanse "ras" er in feite uit?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Rassen vraagstuk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef:
Mahalingam schreef:Ik lees elders:
Samsom had in 2011 in NRC Handelsblad gezegd dat Marokkaanse jongeren een 'etnisch monopolie' op straatoverlast hadden. Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: 'De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.' Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het 'over gedrag en niet over ras'.
http://www.volkskrant.nl/politiek/om-wi ... ~a3764835/
En Geert had het over aantallen.
Hoe ziet het Marokkaanse "ras" er in feite uit?
Een ras onderscheidt zich in bepaalde erfelijke eigenschappen die je weer onderverdelen kunt. Zo heeft elk hondenras zijn verschillen. Het Marokkaanse ras onderscheidt zich door islamitische overeenkomstige kenmerken, die toch weer anders zijn dan bij de islamitische Turken. Het verschil? Kijk hier maar even.
Spoiler! :
Afbeelding
Marokkaanse vieze enge islamitische kopvod propagandiste

Afbeelding
Turkse luxe islamitische kopvod propagandiste


Voor een uitgebreid overzicht waaraan godsdienstwaanzin gekoppeld is: http://www.alatoerka.nl/2009/10/27/hoof ... de-landen/
Ook nog altijd leuk:
http://wijblijvenhier.nl/10481/hoofddoe ... van-geert/ (je zult maar zo’n moeder hebben)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie