VVD met Dilan Yeşilgöz aan het roer

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Ariel »

Een goede manager tijdens de crisis, maar ook de man die ons uit de crisis leidt?

ANP

Hét gezicht van de coronacrisis in ons land is premier Mark Rutte. Aanvankelijk wat lacherig handenschuddend, maar nu in een centrale rol, met een klein team vertrouwelingen om zich heen.

Veel partijen prijzen zijn rol als crisismanager. Toch zijn er ook vragen of hij het coronavirus aanvankelijk niet heeft onderschat. "Die vragen zijn er ook binnen de coalitie, maar zelfs de meeste oppositiepartijen vinden het nu nog te vroeg om deze vraag hardop te stellen", zegt politiek verslaggever Arjan Noorlander. "Rutte zelf benadert de crisis zo a-politiek mogelijk."

Tegenspraak organiseren
Uri Rosenthal, crisisdeskundige, oud-minister en vertrouweling van de premier, denkt dat Rutte bij uitstek geschikt is om een crisis te leiden. "Het is een misverstand dat er bij een crisis maar één is die op alle knoppen drukt. In een crisis gaat het er juist om dat je beseft dat anderen het werk moeten doen, en dat moet je arrangeren. En dat kan Rutte als geen ander."

Volgens Rosenthal is Rutte ook iemand die tegenspraak organiseert. "Rutte is een man die precies wil weten hoe het in elkaar zit. Hij is niet tevreden met algemene verhalen of theorieën, hij vraagt naar de feiten." Toch zijn juist die feiten niet altijd voorhanden: kenmerk van een crisis is dat je niet alle informatie hebt, maar wel beslissingen van levensbelang moeten nemen.

Anders dan in andere landen heeft de premier in ons staatsbestel eigenlijk geen heel grote rol, zegt hoogleraar bestuursrecht Paul Bovend'eert. "We zijn in Nederland niet zo gesteld op sterke leiders. Qua bevoegdheden heeft de premier niet zo veel in de melk te brokkelen, heel anders dan in het buitenland." Zo beschikt Rutte niet over "doorzettingsmacht" om besluiten door te drukken. Ook kan hij geen ministers ontslaan, zoals bondskanselier Angela Merkel in Duitsland wel kan.

Dit is ook terug te zien in de manier waarop de crisis bij ons wordt aangepakt. Zo verschilt onze lockdown niet veel met andere landen, maar volgens Rosenthal wel hoe die tot stand wordt gebracht. "In Frankrijk zegt president Emmanuel Macron met instructies en commando's 'Dit moet je doen'. Bij ons is de anderhalve meter een sterk pleidooi. Mensen zijn bereid zich zo te gedragen, maar dan moeten ze wel weten waarom."

Tien jaar poepen
Van tv-toespraak tot benadrukken dat we genoeg wc-papier hebben om tien jaar te poepen: Rutte is ook voor het grote publiek het gezicht van de crisis. "In het begin was D66 echt kritisch op de vele verschillende persconferenties, waar ook te jolig werd gedaan. Maar sinds de tv-toespraak van Rutte gaat de crisiscommunicatie steeds beter", zegt D66-fractievoorzitter Rob Jetten.

Rutte introduceert termen als "de intelligente lockdown" en probeert ook vooruit te kijken met termen als "het nieuwe normaal" in de "anderhalvemetersamenleving".

Vooruitkijken
Toch zijn er volgens politiek verslaggever Noorlander ook vragen over de rol van Rutte na de eerste crisisfase. "De rol van pragmatische crisismanager past helemaal bij hem, maar binnen de coalitie zijn ook mensen die het tijd vinden om vooruit te kijken. Binnenkort komen de politieke keuzes weer op tafel, want deze crisis zal verstrekkende gevolgen hebben. Gaat hij zich dan weer opstellen als de kampioen bezuinigen?"

Volgens Thierry Baudet van Forum voor Democratie is Rutte meer een situatiemanager, dan een crisismanager. "Hij kijkt naar de bestaande situatie, maar kijkt niet vooruit. Dat blijkt wel uit het feit dat we in februari nog een vliegtuig met mondkapjes richting China hebben gestuurd."

GroenLinks-leider Jesse Klaver prijst juist de crisisaanpak van Rutte, maar stelt wel vraagtekens bij de volgende fase. "Hoe bouwen we een nieuwe samenleving na corona? Om dat nieuw vorm te geven moet je een visie hebben, een stip op de horizon. Zo goed als Rutte is als crisismanager, op dat terrein heeft hij zich nog niet bewezen."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Ariel »

Rutte: er zijn fouten gemaakt

Tijdens de coronacrisis zijn ’fouten gemaakt’. „Ongetwijfeld”, dat erkent premier Rutte, nu Nederland al een paar maanden strijdt tegen het virus.

Om welke uitglijders het precies gaat, geeft hij daarbij niet aan. Wel spreekt de minister-president over verpleeghuizen en de thuiszorg waar later beschermingsmiddelen zoals mondkapjes beschikbaar kwamen dan in de ziekenhuizen.

„Het is crisis en in een crisis is het onvermijdelijk dat er fouten worden gemaakt”, zegt Rutte over het uitgestippelde coronabeleid. Een ’evaluatie’ later moet volgens hem maar uitwijzen waar het precies mis is gegaan.

Inmiddels valt in de Haagse coulissen te beluisteren dat een parlementaire enquête over de corona-aanpak zal worden gedaan. Zelfs in het kabinet gaan betrokkenen ervan uit dat die er op een gegeven moment komt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

’Rutte laat eigen achterban stikken’

24-4-2020

Afbeelding

Beste Mark Rutte, waarom steek je geen hand uit naar de ondernemers, die ervoor hebben gezorgd dat jij al drie periodes minister-president bent, vraagt lezer Paul Grubben in een brief gericht aan de premier.

Sinds 14 oktober 2010, ben jij minister-president van Nederland. Dit heb jij mede te danken aan de steun van ondernemend Nederland. Al sinds jaar en dag zijn de Nederlandse ondernemers een belangrijke pijler onder jouw en ook mijn partij. Op de persconferenties over het corona virus hoor ik jou het woord ‘ondernemer’ niet of slechts incidenteel noemen. Waarom bied jij hun geen enkel perspectief, terwijl jij tijdens verkiezingscampagnes het Nederlandse bedrijfsleven en met name het MKB steeds de motor van de Nederlandse economie noemt?

Waarom toon jij geen gevoel richting de vele kleine ondernemers, die steeds meer en steeds sneller naar de rand van het ravijn geduwd worden? Waarom praat jij niet over de vele tienduizenden arbeidsplaatsen, die verloren zullen gaan? Waarom zeg jij niets tegen al die landgenoten, die dadelijk van de bijstand of van een uitkering moeten gaan leven? Waarom vergeet jij de economie, die ooit door jou het pokon van onze samenleving werd genoemd? Mark, waarom?

Paul Grubben

Maasbree

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Merkels poedel...

Afbeelding

“Maar Angela, ik denk dat...” “Het interesseert me niet wat jij denkt.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

De staatsgreep van Rutte

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Even ter herinnering...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Maarten »

Jammer dat de gemiddelde burger blind is, of zou het achterlijkheid zijn? Kan er met de pet niet bij dat er idioten zijn die op de VVD stemmen. icon_thumbdown.gif
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door mercator »

Maarten schreef:Jammer dat de gemiddelde burger blind is, of zou het achterlijkheid zijn? Kan er met de pet niet bij dat er idioten zijn die op de VVD stemmen. icon_thumbdown.gif
Maar dat is overal zo in Europa. Macron, Merkel en die communist in Spanje schieten allemaal omhoog in de peilingen ondanks de knoeiboel die ze hebben aangericht.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Mark Rutte - De marionet van Soros & co
12 okt. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Premier Rutte: Ik ben ook anders gaan denken over Zwarte Piet

04 juni 2020

Afbeelding

Premier Mark Rutte is in de afgelopen jaren anders gaan denken over het uiterlijk van Zwarte Piet. "Ik behoorde ook tot de groep die zei: 'Zwarte Piet is nu eenmaal zwart'", zei de premier donderdag in de Kamer waar onder meer werd gedebatteerd over de antidiscriminatieprotesten. Daar denkt hij nu anders over.

De premier was jarenlang een uitgesproken tegenstander van de aanpassing van het uiterlijk van Zwarte Piet. Naar eigen zeggen is hij van inzicht veranderd na gesprekken met mensen die hun bezwaren duidelijk maakten. "Toen ik mensen tegenkwam die zeiden: 'Ik voel me ongelooflijk gediscrimineerd, omdat die Piet zwart is', dacht ik: dat is het laatste wat je wil bij het sinterklaasfeest."

Rutte deed de openbaring na een discussie over het gebruik van de term institutioneel racisme. De premier erkende woensdag dat "systematisch racisme" ook in Nederland een probleem is. Hierbij krijgen mensen vanwege hun migratieachtergrond, geloof of seksuele geaardheid niet altijd gelijke kansen, maar institutioneel racisme noemde de premier "sociologisch jargon".

Onder institutioneel racisme wordt onder meer discriminatie op de arbeidsmarkt en woningmarkt en etnisch profileren verstaan; structuren binnen instituties met macht die groepen mensen ongelijk beoordelen en behandelen.

Op aandringen van DENK-Kamerlid Tunahan Kuzu en GroenLinks-leider Jesse Klaver erkende de premier dat institutioneel racisme in Nederland wel degelijk voorkomt, maar dat hij de term niet wil gebruiken. Dat zou een te groot deel van de Nederlanders afschrikken. Volgens de premier kunnen zij in de verdediging schieten, omdat ze het gevoel kunnen krijgen weggezet te worden als racist, terwijl ze dat niet zijn.

Rutte vindt niet dat het uiterlijk van Zwarte Piet vanuit de overheid moet worden aangepast. Volgens hem is de traditie al aan het veranderen. "Over een aantal jaar zullen die Pieten niet meer zwart zijn, is mijn verwachting. Het is een volkscultuur die verandert in de tijd onder druk van het maatschappelijk debat."

https://www.nu.nl/politiek/6055918/prem ... -piet.html
Dit verbaasd me helemaal niets. Een echte slappeling!!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door King George »

Voortaan verplicht eerst iedere dag in gesprek met KOZP, De Grauwe Eeuw, Antifa voordat de werkzaamheden kunnen gaan beginnen? Mark Rutte is er verder naar links gedegenereerd geraakt gek genoeg voor.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Ariel »

De premier was jarenlang een uitgesproken tegenstander van de aanpassing van het uiterlijk van Zwarte Piet. Naar eigen zeggen is hij van inzicht veranderd na gesprekken met mensen die hun bezwaren duidelijk maakten. "Toen ik mensen tegenkwam die zeiden: 'Ik voel me ongelooflijk gediscrimineerd, omdat die Piet zwart is', dacht ik: dat is het laatste wat je wil bij het sinterklaasfeest."

Op aandringen van DENK-Kamerlid Tunahan Kuzu en GroenLinks-leider Jesse Klaver erkende de premier dat institutioneel racisme in Nederland wel degelijk voorkomt, maar dat hij de term niet wil gebruiken.

Rutte vindt niet dat het uiterlijk van Zwarte Piet vanuit de overheid moet worden aangepast. Volgens hem is de traditie al aan het veranderen. "Over een aantal jaar zullen die Pieten niet meer zwart zijn, is mijn verwachting. Het is een volkscultuur die verandert in de tijd onder druk van het maatschappelijk debat."
Wat is Rutte toch een ongelofelijke lul. Hij waait met alle winden mee, en hij ziet het verschil tussen de fake pijn van zwarte Nederlanders en mensen die werkelijk pijn hebben omdat hun weer een traditie ontstolen is niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Aan Mark Rutte

Posted on 5 juni 2020 by Jan Dijkgraaf

Afbeelding

Meneer Rutte,

Toen ik u gisteren in de Tweede Kamer hoorde zeggen dat u anders over Zwarte Piet bent gaan denken, dacht ik even: wat een mietje!

En dan natuurlijk niet in de Dikke Van Dale-betekenis van ‘mannelijke homoseksueel’, maar van ‘slappeling, halve zachte’.

Ik dacht: u heeft vast die beelden gezien van rapper Akwasi op de Dam. Die hangt bij de Staatsomroep altijd de Grote Verbinder uit, maar als hij voor een select gezelschap van boze subsidieslurpers en linkse kerk-bezoekers spreekt, komt er andere taal uit.

Luister maar:



Het is een wat kromme zin, maar hij zei dus maandag in zijn speech op de Dam: “Op moment, in november, dat ik een Zwarte Piet zie, ik trap hoogstpersoonlijk op zijn gezicht.”

Tja.

Dan kan een premier van alle Nederlanders twee dingen doen.

Hij kan het preventief opnemen voor Keesje van 5, die elk jaar verkleed als Zwarte Piet naar de intocht in Wijk bij Duurstede gaat, en die Akwasi wegens bedreiging laten aanpakken door politie en justitie.

Of hij gaat door de knieën en belooft Akwasi bij de eerste de beste gelegenheid in de Tweede Kamer dat Keesje van 5 het nooit meer zal doen.

Een premier van alle Nederlanders die een slappeling, een halve zachte is, zal kiezen voor het laatste.

Dacht ik even.

Daarna realiseerde ik me dat ik weer te veel bij de waan van de dag leefde.

U bent niet anders gaan denken over Zwarte Piet omdat u een mietje bent, maar omdat u Mark Rutte bent.

Het is een patroon.

Sterker: het is uw énige principe.

Ik moest niet boos op u worden, namens Keesje van 5 uit Wijk bij Duurstede die als-ie niet uitkijkt in november in elkaar wordt geslagen door rapper Akwasi, ik moest even de archieven induiken.

Gedaan!

Ik vond er een boekje van uw hand. Het heette ‘Orde op Zaken’. En daarin las ik allemaal dingen die mij best aanspraken.

Zoals: “Automobilisten zijn al genoeg geld kwijt aan het bezit en gebruik van hun auto. Er moet elk jaar 500 miljoen euro extra komen voor de uitbreiding van het wegennet. De maximumsnelheid moet worden verhóógd naar 130 kilometer per uur.”
Bent u anders over gaan denken.

En: “Er moet ruimte komen voor kernenergie.”

Bent u anders over gaan denken.

En: “De landbouw is onmisbaar voor onze en de Europese voedselvoorziening en is met de groei van de wereldbevolking van steeds groter belang voor onze export. Daarnaast speelt de agrarische sector een belangrijke rol als beheerder van ons typische Nederlandse landschap, onze cultuur en onze tradities.”

Bent u anders over gaan denken.

“Burgers moeten -ook ’s avonds- onbekommerd kunnen gaan en staan waar ze willen, zonder gevoelens van onveiligheid. Zonder veiligheid is er geen vrijheid. In alle gevallen, van vandalisme tot terrorisme, is een krachtig antwoord van de overheid nodig. Overlast en criminaliteit moeten snel en keihard worden aangepakt. De overheid dient de wet- en regelgeving strikt te handhaven.”

Bent u anders over gaan denken.

En: “Wij verwachten, stond er, dat mensen de kansen grijpen die hun worden geboden. Gelijke rechten zijn er voor iedereen. Maar ook gelijke plichten. Allochtonen zijn niet zielig. De overheid is geen plaatsvervangende geluksmachine die alle problemen oplost.”

Bent u anders over gaan denken.

En: “De toegang tot de sociale zekerheid voor vreemdelingen moet worden beperkt. Het is niet eerlijk dat mensen door foute prikkels te snel in een uitkering belanden en daarin blijven.”

Bent u anders over gaan denken.

En: “De ongecontroleerde toestroom van kansarme en laagopgeleide migranten leidde tot grote problemen in de wijken, op scholen, op de arbeidsmarkt en op het vlak van criminaliteit. Die toestroom moet worden gestopt. Gemeenten dienen de opvang van uitgeprocedeerde asielzoekers en illegalen, op welke wijze dan ook, te beëindigen.”

Het wórdt niet eentonig, het ís eentonig: bent u anders over gaan denken.

Dus het is niet dat u bang bent dat Akwasi en die andere ‘verbinders’ van het Bruine Leger Keesje van 5 uit Wijk bij Duurstede in zijn gezicht gaan trappen (uiteraard in een groep, uiteraard verkleed zoals vroeger in de VS de Black Panthers).

U bent geen mietje.

U kreeg gewoon ontzettende jeuk van het feit dat u over Zwarte Piet nog níet van mening was veranderd.

En dat deed u dus alsnog.

Mag ik u een suggestie doen voor uw volgende draai?

Ga eens ‘anders denken’ over de subsidies aan ál die extremistische identiteitsactivisten die tweespalt in de samenleving proberen te zaaien tussen inwoners met veel en inwoners met weinig pigment...

Groet,

JanD

https://www.briefjevanjan.nl/aan-mark-rutte-27/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

MARK RUTTE, DE BESCHAAFDE NEDERLANDSE GECULTIVEERDE BOER
DIE ALS POLITIEKE GLADJANUS ZICH STEEDS MEER AAN HET
BEWIJZEN IS, HEEFT EERLIJKHEID INGERUILD VOOR HYPOCRISIE
WAAR HIJ AL JAREN NAAR OP ZOEK WAS. DE HELPENDE HAND?
HET SCHORRIEMORRIE DAT ZWART GEBLAKERD IS.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

We hebben een winnaar!!!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door hans van de mortel »

Oh . . . !

Ik dacht zo op het eerste gezicht aan de winnaar van de zwarte lul. [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Mark Rutte: “The Great Pretender”
10 uur geleden in première gegaan

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: VVD met Mark Rutte aan het roer

Bericht door Pilgrim »

“Voorrang”...

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; “rené”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie