DENK. Nu met fractievoorzitter Stephan van Baarle.

Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Schepsel »

Het maakt me wat treurig om me te realiseren dat iets stompzinnigs als DENK mogelijk ook al in de Tweede Kamer komt na maart. DENK, FvD, VNL en dat soort clubs hebben in feite niks te melden, laat ze toch gewoon lekker bloggen ergens ofzo, wat is dat met het narcisme van sommige mensen om altijd te denken dat zij een toevoeging zijn, nota bene voor het parlement. :nietverstaan:

Hebben we straks Erdogan in de Tweede Kamer. Joechei in de gloria! :bestwishes:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door xplosive »

Ja, wat wil je, als het islamitisch fascisme eenmaal een voet tussen de deur heeft dan perst het de rest van het lichaam er ook nog wel doorheen. En dat is dus precies wat we nu zien gebeuren met dank aan goedmensen die dit toelaten onder het mom van "tolerantie".
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Ooit zaten Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu in de PvdA en praten toen de bekende PvdA politici taal.
Toen pleegden ze zetelroof en kwamen met een eigen partijprogramma.
En nu komt DENK boos aangelopen met 'Die PvdA, ze hebben ons programma gejat!"
Een kenmerkende Mohammedaanse omkering want met oorzaak en gevolg hebben ze niet zoveel op.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Ooit zaten Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu in de PvdA en praten toen de bekende PvdA politici taal.
Toen pleegden ze zetelroof en kwamen met een eigen partijprogramma.
En nu komt DENK boos aangelopen met 'Die PvdA, ze hebben ons programma gejat!"
De gehele kamer blijkt uit enorme ego's te bestaan. Misschien moet je zo'n opgeblazen ego hebben om je omhoog te werken?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:Ooit zaten Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu in de PvdA en praten toen de bekende PvdA politici taal.
Toen pleegden ze zetelroof en kwamen met een eigen partijprogramma.
En nu komt DENK boos aangelopen met 'Die PvdA, ze hebben ons programma gejat!"
Een kenmerkende Mohammedaanse omkering want met oorzaak en gevolg hebben ze niet zoveel op.
Afbeelding
Dus eigenlijk inspireert Recep Tayyip Erdoğan de PvdA...
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Sommige apen hebben lange tenen.
Weet je wie ook lange tenen hebben? De leden van DENK.
En op die tenen is getrapt. Door wie? Door radio-DJ Giel Beelen (BN-er of zoiets):
  • ‘Rustig Sylvana,’ zei de Radio-host nadat hij een bandje had afgespeeld van een hysterische aap.
Taalkunstenaar Kuzu:
‘Eigenlijk zou een streep getrokken moeten worden door het gedrag van Giel Beelen.’
Hij wenst dat die DJ (op zijn minst) brodeloos gemaakt wordt.
Die radio-DJ Giel Beelen is te zien in een reclamefilmpje van de overheid. DENK vindt dat nu niet meer kies. Dus eruit knippen die man. Zo doen ze dat in Turkije ook.
Dat geeft dan een krantenkop:
DENK wil dat Plasterk ingrijpt na opmerking Giel over Sylvana
http://www.elsevier.nl/nederland/achter ... na-391866/
Over het gedrag van een DENK-er: "Ook partijgenoot Farid Azarkan reageerde. In een Facebook-filmpje schiet hij een voetbal tegen een foto van Derksen."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

DENK is een semi religieuze partij van Turkse signatuur, opgericht vanuit restafval onder de mensen die ontspoord zijn, op een zijspoor van de samenleving zijn gerangeerd, en zich verzetten tegen integratie en het aanvaarden van de cultuur waarop zij parasiteren.

Zeg ik het zo goed of doe ik de mensen van DENK nog tekort?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Ik zat nog even te mijmeren over dat:
  • Taalkunstenaar Kuzu:
    ‘Eigenlijk zou een streep getrokken moeten worden door het gedrag van Giel Beelen.’
Waar komt dat "streep trekken vandaan? Had hij dat zelf bedacht? Dat werd mij duidelijk toen ik het anti-discriminatie spotje van de overheid zag waarin die Giel B. optreedt.


"Zet een streep door..."
Ik ken wel: "Haal een streep door..." en "Zet een streep onder..." en "Zet een punt achter...".
"Zet een streep door..." is een nieuwkomer in onze taal. Net zoals het fameuze "Ik weet waar jouw huis woont."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

De maker van het filmpje heeft zijn excuses aangeboden. Alsof hij er iets aan kan doen want toen hij de filmpje maakte stond Beelen nog niet in kwade reuk.
Hij heeft zijn product nu verbeterd: Beelen is nog wel te zien maar met een zwart vierkant voor zijn kop. Waarom zwart? Foute mensen zwart maken, is dat wel juist? Geeft dat geen verkeerde associatie met "zwart is slecht" zoals "rood is gevaar"?

Afbeelding
https://player.vimeo.com/video/189753183
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Hij heeft zijn product nu verbeterd: Beelen is nog wel te zien maar met een zwart vierkant voor zijn kop. Waarom zwart? Foute mensen zwart maken, is dat wel juist? Geeft dat geen verkeerde associatie met "zwart is slecht" zoals "rood is gevaar"?
Zeer juist opgemerkt. We moeten nu alert correct blijven en juist handelen volgens de vernieuwde linkse slinkse Gutmensch-regels om het OM op afstand te houden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Zeg ik het zo goed of doe ik de mensen van DENK nog tekort?
Ik vind van wel. Het gaat om mannen die ondanks hun middelmatigheid de wind hun hele leven in de rug hebben gehad en daardoor het recht hebben zichzelf en hun lotgenoten luidkeels te beklagen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Giel Beelen zat bij DWDD (StaatsTV) een beetje voor noppes (voor aap?) want Sylvana kwam niet opdraven. Ze zou ziek en ellendig zijn. Nee dus. Ze was niet ziek.
Sylvana zei DWDD af om Giel Beelen te ontwijken
Giel, die in het programma nogmaals zijn excuses maakte voor een misplaatste grap vorige week over Sylvana, zei aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk dat ze er niet was omdat ze ziek op bed lag. Maar dat klopt volgens haar niet. ,,De reden was niet 'wegens ziekte' maar 'wegens geen behoefte om met Giel te gaan zitten doen alsof dit over mij en/of hem gaat'", aldus Sylvana.
http://www.ad.nl/show/sylvana-zei-dwdd- ... ~a2d93d78/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Met twee leuke filmpjes op DDS site.
Nee, hè? Reizend circus DENK gaat Turks nationalisme nu ook exporteren naar België

Sorry, zuiderburen. Wij hadden liever ook een ander export-product gehad dan Tunahan Kuzu en zijn hypocriete geblaat over xenofobie…

Terwijl Kuzu’s leermeester Recep Tayyip Erdogan in Turkije vol op de xenofobe tour gaat en zo’n beetje de hele Koerdische partij DHP arresteert, pakt zijn Nederturkse onderdaan Tunahan Kuzu dat anders aan. Die maakt een trip naar de Universiteit van Antwerpen, om daar te pleiten tegen het “xenofobe nationalisme” dat Nederland in zijn greep houdt. En niet alleen Nederland, heel West-Europa!

Kuzu zegt normaalgesproken niet op uitnodigingen van het buitenland ingaat, omdat hij zich met DENK op Nederland wil richten (nee, de ironie van die opmerking ontgaat me niet). Maar voor deze ene keer maakt de spirituele leider van de Nederturken een uitzondering en reisde hij af naar het zuiden.

Maar denk niet dat Kuzu daar erg inhoudelijk is geweest. Nee, dat is ook niet de stijl van de man. Dat is wat goedkope leuzes zoals “ik ben tegen xenofobisch nationalisme” scanderen. Dan nog even een selfie maken…

…inclusief mislukte anekdote over zijn eigen studietijd. En dan zit het bezoek er al weer op! Terug naar Nederland, om daar samen met Sylvana pogen de laatste beetjes Zwarte Piet af te breken,en ons wijs te maken dat we allemaal een racist zijn. Ohja, en dat nieuwe buzzword ‘xenofoob nationalisme’ nog een paar keer laten horen. Opdat wij allemaal weten hoe fout we zijn. Wij autochtonen, of we nu in Nederland of België wonen, zijn de grote schuldigen. En waag het eens daaraan te twijfelen, want dan ben je een PVV’er en dus ook een nazi.

Nogmaals, erg triest dat onze Vlaamse vrienden gisteren ook kennis hebben gemaakt met Kuzu’s verknipte denkbeelden. Maar toch had ik het ergens niet erg gevonden als de man gewoon daar was gebleven!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door King George »

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Ik wil graag aangifte doen tegen Mevrouw Sylvana Simons omdat zij mij ervan beticht een racist te zijn en daarmee een verdeeldheid tussen de ethnisch Nederlandse bevolking en onze gekleurde medemens propagandeert. Ik kan mijn veiligheid op straat nu niet meer garanderen door deze mevrouw haar haatzaaierij. Ook heeft dit negatieve gevolgen voor mijn zaak omdat ik als racist wordt betiteld door deze mevrouw. In Nederland is sprake van anti-culturisme en niet van racisme.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Al bijna 23K haattekeningen tegen Sylvana

S. Reedijk, 07 november 2016

Afbeelding

Op het web circuleert een petitie tegen plaatjesdraaier-goes-politica Sylvana Simons. De petitie is in twee dagen al bijna 23.000 keer ondertekend.

De petitie roept op om aangifte tegen Simons te doen omdat ze verdeeldheid tussen de etnisch Nederlandse bevolking en onze gekleurde medemens propagandeert. "Ik kan mijn veiligheid op straat nu niet meer garanderen door deze mevrouw haar haatzaaierij", staat op het digitale petitiepapier te lezen. Beetje gekke insteek wel, want aangifte doen kan ALTIJD, daar is geen petitie voor nodig.

De teller staat op het moment van schrijven op 22.833 handtekeningen. Argumenten variëren van "Omdat ze stom is" tot "Vanwege de misplaatste en tenenkrommende verongelijktheid en vanwege het oogklepracisme van mevrouw Simons en haar soortgenoten."

Weet u nog niet of u de petitie moet tekenen? Zie hier wat Sylvana van u vindt en oordeel zelf of u dat haatzaaien vindt:
Sylvana Simons
op donderdag
De reden dat ik gisteravond niet tegenover Giel zat bij DWDD was niet "wegens ziekte" maar "wegens geen behoefte om met Giel te gaan zitten doen alsof dit over mij en/of hem gaat."
(En ja, ik ben ook nog steeds ziek)
Verder sluit ik me aan bij wat Sunny Bergman vanmorgen deelde:
... Meer weergeven
https://www.powned.tv/artikel/al-bijna- ... en-sylvana
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Verkiezingsprogramma DENK: term 'integratie' schrappen

De term 'integratie' moet vervangen worden door 'wederzijdse acceptatie', 'koloniale' straatnamen moeten afgeschaft worden en Nederland moet formeel excuses maken voor de slavernij. Het verkiezingsprogramma van de politieke beweging DENK staat in het teken van de strijd tegen discriminatie.

In het verkiezingsprogramma 'Denkend aan Nederland' schrijft de beweging dat er 'in Nederland meer mensen zijn die geïntegreerde mensen moeten accepteren, dan mensen die nog zouden moeten integreren'. De partij vindt daarom dat er een ministerie van Acceptatie zou moeten komen. De samenleving is veranderd en dat moet geaccepteerd en omarmd worden, schrijft DENK.

Opvallende punten uit het verkiezingsprogramma:
Kindermisbruik voortaan bestraffen met chemische castratie
Burgers krijgen inspraak bij de inzet van de politie in hun wijk
Term 'integratie' schrappen voor 'wederzijdse acceptatie'​
Nieuwe nationale feestdag: Nationale Dag staatsburgerschap
Idee loslaten dat 'wij in het Westen bepalen wat beschaving en vooruitgang is'
Duizend agenten opleiden om racisme tegen te gaan. DENK spreekt van 'racismepolitie'
Eind aan etnisch profileren politie
Stemrecht vanaf 16 jaar

Angst en egoïsme
"We hebben gezien dat angst, onderbuikgevoelens, xenofobie en egoïsme aan het toenemen zijn", zei politiek leider Tunahan Kuzu bij de presentatie van het programma. Die toename komt volgens DENK doordat politici en 'bepaalde media' die angst en xenofobie hebben gevoed.

Voor andere politieke partijen heeft Kuzu geen goed woord over. PVV-leider Geert Wilders is bezig de 'bodem van de beschaving verder naar beneden te duwen'. Premier Mark Rutte gaat volgens Kuzu mee in de 'race naar de bodem van de beschaving'. Kuzu noemt vicepremier en kandidaat-lijsttrekker van de PvdA Lodewijk Asscher de 'koning van het meten met twee maten'. D66-leider Alexander Pechtold maakt volgens de leider van DENK 'etnisch paternalistische' opmerkingen. Kuzu: "Hoeveel generaties moet je nog hier nog wonen voordat je niet meer als nieuw wordt behandeld?"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Wat ze ook willen is dat het Ministerie van Oorlog dat wij uit piëteitsoverwegingen het Min. van Defensie zijn gaan noemen nu de naam Ministerie voor Vrede gaat krijgen.

Ze hebben soms een boek gelezen ? Geheten 1984? Want ideeën komen bij aanhangers van de religie van de Vrede nooit zomaar uit de lucht vallen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Wat ze ook willen is dat het Ministerie van Oorlog dat wij uit piëteitsoverwegingen het Min. van Defensie zijn gaan noemen nu de naam Ministerie voor Vrede gaat krijgen.

Ze hebben soms een boek gelezen ? Geheten 1984? Want ideeën komen bij aanhangers van de religie van de Vrede nooit zomaar uit de lucht vallen.
[icon_lol.gif] Newspeak van de partij van de allochtonen...'wederzijdse acceptatie'​ .

Nou ja, dat is niet zo vreemd, want ze noemen Islam ook een religie van vrede, en de koran een boek vol vredelievende teksten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

En we zijn er nog niet Mahalingam. Denk heeft nog veel meer leuke ideeen.
DENK wil ’koloniale’ straatnaambordjes schrappen

Nederland zoals we het nu kennen moet op de schop. Verwijzingen zoals op straatnaambordjes naar ’het koloniale verleden’ moeten worden geschrapt en ook het ministerie van Defensie kan worden afgeschaft. Dat staat in het verkiezingsprogramma van DENK, de partij die door de twee afgescheiden PvdA’ers Kuzu en Öztürk is opgericht en waar onder meer presentatrice Sylvana Simons zich bij heeft gevoegd.

Zo zou de Coentunnel, vernoemd naar de ’schurk’ Jan Pieterszoon Coen, volgens de partij een nieuw naambordje moeten krijgen, evenals alle andere straten, bruggen, tunnels en musea die namen hebben die verwijzen naar de tijd dat Nederland nog kolonies had.

Daarentegen moet de regering ’slavernij-erfgoed’ zoals de plantages in Suriname, helpen financieel te onderhouden als herinnering aan het ’slavernijverleden’. Bovendien verlangt de partij daar nog ’formele excuses’ voor.

Ministerie van Vrede
De verdediging van Nederland wordt wat betreft DENK overbodig. Het ministerie van Defensie moet vervangen worden door een Ministerie van Vrede en Wederopbouw. Het leger mag zich namelijk alleen nog daarop richten. En een procent van alles wat we verdienen zou naar ontwikkelingssamenwerking moeten gaan.

Terrorisme
Onder het kopje ’aanpak van terrorisme’ staat niets over terrorisme uit islamitische hoek, maar schrijft de partij dat er een ’Actieplan Integratie Aanpak Extreemrechts Geweld’ moet worden ingevoerd, „omdat de dreiging van extreemrechts door diensten wordt onderschat.” Ook moet er een racisme-politie worden opgericht, die zich speciaal op de bestrijding van racisme focust.

Een ander markant punt uit het programma is diversiteitsquota’ voor allochtonen en vrouwen, zowel bij de overheid, bij stages als in de top van het bedrijfsleven. „Het gaat niet meer om de kwaliteit, maar om de gelijke geschiktheid voor hetzelfde werk. Dan mag je best een voorkeur geven”, aldus voorman Kuzu.

Overigens waren bij de presentatie van het partijprogramma voornamelijk mannen aanwezig, de vrouwen bleken zich in de keuken over de hapjes te ontfermen.

Voor journalisten verlangt de partij van ’trap er niet in’ een journalistieke eed.
Wat betreft dat het ministerie van Defensie vervangen moet worden door een Ministerie van Vrede en Wederopbouw, en dat het leger zich voor namelijk alleen nog daarop mag richten, dat zou Edrogan goed uitkomen. Die kan dan zo met zijn leger binnen vliegen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2524
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

Ik hoop dat die lui 3 zetels krijgen. Ja, dat hoop ik echt.
En er dan een dikke bende van maken, maardat hoef ik niet hopen, dat gebeurt toch wel. :finger:

Misschien dat PvdA stemmend Nederland dan ziet wat ze in het zadel hebben geholpen.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. :emm2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Kuzu: ‘Moord op Van Gogh was geen terrorisme’

DENK-voorman Tunahan Kuzu maakt zich zorgen dat Nederland zich teveel concentreert op islamitisch terrorisme. Volgens hem is er in Nederland nog nooit een terroristische aanslag gepleegd door moslims, en telt de moord op Theo van Gogh niet mee.

Kuzu zat maandagavond aan tafel bij tv-programma Pauw om zijn verkiezingsprogramma uit te leggen. Daarin wordt met geen woord gerept over jihadisten en radicale moslims. ‘Onze zorg is dat we het rechtsextremisme uit het oog verliezen’, zei Kuzu, verwijzend naar het meest recente dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTV) waarin vooral wordt ingegaan op het gevaar van jihadisme.

‘Terwijl we weten dat er in Nederland één aanslag is gepleegd met een terroristisch oogmerk, en die was op een moskee,’ beweerde Kuzu. Jeroen Pauw reageerde dat ‘u toch ook weet dat er een aanslag op Theo van Gogh is gepleegd?’ Die was niet aangemerkt als een terroristische daad, volgens de politicus van DENK.

‘Bewuste poging om bevolking vrees aan te jagen’
Maar de moord op Van Gogh, gepleegd op klaarlichte dag in november 2004, was wel degelijk een terroristische aanslag, bepaalde de rechter. De rechtbank in Amsterdam achtte het ‘primair wettig en overtuigend bewezen’ dat de daden van moslimextremist Mohammed Bouyeri een terroristisch oogmerk hadden. Hij werd veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

De verdachte heeft welbewust beoogd de Nederlandse bevolking vrees aan te jagen,’ concludeerde de rechtbank. Daarin slaagde Bouyeri: ‘De terroristische aanslag heeft in de samenleving grote gevoelens van angst en onveiligheid teweeggebracht.’ Ook de groep waartoe hij behoorde, de Hofstadgroep, werd door de rechtbank in Rotterdam, het Hof in Den Haag en de Hoge Raad aangemerkt als terroristisch netwerk.
Pauw wilde ook nog even "een klein" dingetje met Kuzu bespreken...Dat was de genocide op Armeniërs. Een klein dingetje...Pauw wordt met de dag gekker en minder geloofwaardig. Ja, dan kan met je gebeuren als je een Turkse moslima als vriendin hebt. Dan wordt genocide op Armeniërs "EEN KLEIN DINGETJE" en nodig je de idioten van DENK wekelijks uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52324
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Hier een verhaal over hoe je de DENK beweging kan zien als een zeer consequent vervolg op en het logisch doortrekken van de wereldbeschouwing van PvdA, Gr. Links en D666.
De wens om tot multiculturalisme te komen geeft een partij zoals Denk.
DENK wil burger heropvoeden. Waar zagen we dat eerder?
DENK moeten wij begrijpen vanuit de recente Nederlandse linkse geschiedenis. Bij de PvdA leerde de nieuwe beweging dat minderheden tot de onderdrukte en zielige groepen horen aan wie vooral alle rechten toekomt, schrijft Afshin Ellian.
Spoiler! :
De sociaaldemocratie bracht zijn eigen minderheid voort. Overal in de grote steden van Nederland zorgde de PvdA dat minderheden in en buiten de partij konden en kunnen deelnemen aan de macht.

Deze sociaaldemocratische ambitie was niet gefundeerd in de gelijke spreiding van kennis, macht, kennis en inkomen. Het ging om positieve discriminatie. De minderheden zelf hoefden niet noodzakelijkerwijs in de sociaaldemocratische geschiedenis of idealen te geloven.

Was dat het geval geweest, dan zouden de gebeurtenissen anders zijn verlopen. Maar gaandeweg ontdekte de partij in de minderheden een belangrijke groep kiezers. Dat geldt ook voor partijen als GroenLinks en D66.

En toen was er DENK
Twee afvallige sociaaldemocraten met een sterk Turkse achtergrond hebben een eigen beweging opgericht: DENK. Lang heb ik nagedacht om deze beweging tegen de achtergrond van de Nederlandse geschiedenis te kunnen plaatsen. Het is geen conservatieve religieuze beweging. Als dat zo was, zouden ze naar een eigen zuil streven. Dat willen ze niet.

Weliswaar bagatelliseren ze de ernst van de jihadistische strijd en de dreiging van het islamisme, maar er zijn ook geen aanwijzingen dat ze sympathie koesteren voor de fundamentalistische islam. Wat niet is, kan nog komen. Het blijft natuurlijk een raadsel waarom de voorman van DENK de jihadistische aard van de moord op Theo van Gogh ontkent.

Wij moeten DENK begrijpen vanuit de linkse geschiedenis
DENK moeten wij begrijpen vanuit de recente Nederlandse linkse geschiedenis. Daar hebben ze geleerd dat Nederland een multiculturele samenleving is. Daarnaast leerden ze bij de PvdA dat minderheden tot de onderdrukte en zielige groepen horen aan wie vooral alle rechten toekomt.

Om een en ander in de geschiedenis recht te zetten, leerden ze bij de PvdA en GroenLinks dat er een positief, discriminerend beleid moet worden gevoerd ten gunste van minderheden. Deze zienswijze werd negatief gefundeerd: de oorspronkelijke Nederlandse bevolking bestaat uit een grote groep foute mensen die nu moet worden gedwongen om bij te dragen aan het herstel van de mondiale rechtvaardigheid.

Ook leerden ze dat de overheidspogingen soms stranden, omdat ze door niet-linkse mensen worden getorpedeerd.

Stevig geworteld in de multiculturele ideologie
De PvdA-pupillen van Turkse of Marokkaanse afkomst gaan het oorspronkelijke sociaaldemocratische beleid tot en met de uiterste consequenties doordenken. Dat is het partijprogramma van DENK.

De multiculturele ideologie wordt niet alleen door de PvdA uitgevoerd. Ook D66 is een van de grondleggers van deze ideologie. Het partijprogramma van DENK is gewoon een eerlijke en consequente doordenking en voortzetting van de multiculturele ideologie van de PvdA en D66.

Daarom willen ze alle mensen opvoeden tot voorbeeldige multiculturele burgers. Ze willen daarbij gebruik maken van middelen die door de PvdA en D66 zijn gecreëerd: positieve discriminatie met overheidsdwang. Maar dat is niet alles. Er moet nog meer gebeuren.

DENK komt met een fantasieprogramma
Een onderdeel van de opvoeding van Nederlanders is het bestrijden van gedachten, woorden en uitingen die de fundamenten van de multiculturele ideologie zouden aantasten.

Ook hier grijpt DENK naar middelen die door PvdA en D66 vurig worden verdedigd: de zogenaamde antiracistische en anti-discriminatoire bepalingen uit het Wetboek van Strafrecht.

Er moet een racismeregister komen en wiens naam daarin voorkomt, mag niet meer voor de overheid werken. Er moet ook een speciale politie-eenheid van duizend man worden opgericht, die racisme en discriminatie gaat bestrijden. Veroordeelden moeten verplicht in contact komen met het slachtoffer. Het is een fantasieprogramma om volwassen mensen te heropvoeden tot modelburger!

Denk doet eigenlijk aan totalitair denken
Deze fantasie kwam en komt ook voor in de totalitaire staten: de heropvoeding van burgers. In Noord-Korea wordt dit met succes toegepast. De multiculturele ideologen wilden niet toegeven dat in de multiculturele ideologie een vorm van het totalitair denken schuil gaat.

De partij DENK is een Turkse uitvinding, het Turkije van Erdogan. De voormannen zijn Erdogan-aanhangers. Ze willen overheid en onderwijsinstellingen zuiveren van wat zij als racisme kwalificeren. Dankzij deze mensen wordt het belangrijke begrip discriminatie een leeg en lachwekkend fenomeen.

DENK is geen ‘denkend aan Nederland’, maar DENK is denkend aan Erdogan.
http://www.elsevier.nl/nederland/opinie ... er-401152/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie