DENK. Nu met fractievoorzitter Stephan van Baarle.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Laten we even niet vergeten wat het Turkse 'stemadvies' was: stem op de Turken op de lijst van D66 ! Ik lees van een jaar geleden:
Turkse kiezers: van PvdA naar D66
Maar liefst 47 procent van de Turkse Nederlanders die zegt te gaan stemmen op 18 maart stemt op D66. De PvdA ziet haar kiezers onder de Turkse Nederlanders dalen naar 17 procent. Dat blijkt uit een peiling van de migrantenzender Demet TV. Aan de peiling hebben 2400 Turkse Nederlanders deelgenomen.
En er is een generatiekloof:
. In de leeftijdscategorie 18 – 25 jaar zegt 65 procent op D66 te stemmen. Bij oudere Turken blijft juist de PvdA populair. Van hen (55 – 65 jaar) zegt 34 procent op de PvdA te stemmen. D66 haalt onder oudere Turken 31 procent van de stemmen.
http://www.wereldjournalisten.nl/artike ... _naar_d66/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Oh, dear. Grote kans op een Binnenhof binnenbrand . En wie weet wordt het een uitslaande brand. Er is iets ergs gebeurd. De VVD en de PVV hebben openlijk vermeld dat ze het duo Kuzu en Öztürk niet vertrouwen, en dat ze bang zijn dan straks alle uiterst vertrouwelijke zaken die besproken worden in de commissie-stiekem, allemaal bij Erdogan terecht komen. Als dat maar goed gaat. :scratch:
Roep om screening AIVD uit angst voor Turkse ogen en oren. Stiekem moet stiekemer

Dat bepleit onder meer de VVD. Die partij en andere Kamerleden maken zich zorgen over ’de lange arm van Ankara’ in het Nederlandse parlement.

Fractievoorzitters van partijen die door verkiezingen in de Kamer komen, mogen zitting nemen in de commissie-stiekem. Dat kan ook de Turks-Nederlandse Kamerleden Kuzu en Öztürk gebeuren, die met hun partij Denk op één virtuele zetel staan. Dat zit niet iedereen lekker, vanwege hun vermeende warme banden met Ankara. Dit terwijl in ’stiekem’ zeer gevoelige geheime informatie van de inlichtingendiensten wordt gedeeld.

De VVD wil dan ook verscherpte eisen aan toetreding tot de commissie en bepleit een AIVD-screening voor alle leden. Ook de PVV wil veel strengere eisen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het kan zo simpel. Mensen met twee paspoorten mogen geen stemrecht hebben, laat staan ons volk en natie vertegenwoordigen. Maar politiek is smerig, dom en niet te vertrouwen.

We hebben het nu over de Turken die altijd Turk zullen blijven en nooit interesse in het Nederlanderschap hebben getoond, MAAR UITSLUITEND BELANGSTELLING HADDEN VOOR HET NEDERLANDSE PASPOORT! Voor Marokkanen geldt precies hetzelfde. Geen interesse in het Nederlanderschap, wel in het NEDERLANDSE PASPOORT. Alle Turken en Marokkanen geven hun kinderen NOOIT een Nederlandse naam, maar bijna altijd een naam waarbij zij zich het beste thuisvoelen.

Ook in Nederland floreert de geheime dienst van Marokko. Beide landen, die al sowieso van huis uit vieze smerige fascistische islamitische dictatuurstaten zijn, houden al hun onderdanen, die verplicht hun afkomst in ere moeten houden, dusdanig in de gaten dat dit soort overbodige mensen zich nooit wil en kan thuis voelen en aanpassen aan onze normen en waarden.

Volgende week zonder visum naar Nederland reizen voor alle Turken als smaakmaker voor de binnenkort te verwachten toetreding tot de EU. De visa voor Marokkanen vanuit Marokko naar Nederland worden op voorhand nog steeds afgewezen. Dat geldt overigens niet voor de wilde horden islamitische 'inboorlingen' uit de middeleeuwse perverse Arabische cultuurlanden die binnenvallen met de EIS op verblijf (asielrecht). Asiel afgewezen? Geen probleem. Binnen is binnen en krijgen is de kunst. Geen moslim die meer teruggaat. Nou ja, hoogstens om zijn vrouw met kopvod of in burka en negen kinderen hier naartoe te halen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Tegenwoordig zijn de fractievoorzitters van de partijen die bij de verkiezingen zijn gekozen lid van de commissie. Dat is niet altijd zo geweest. De Communistische Partij Nederland werd niet vertrouwd en kreeg geen uitnodiging.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Tegenwoordig zijn de fractievoorzitters van de partijen die bij de verkiezingen zijn gekozen lid van de commissie. Dat is niet altijd zo geweest. De Communistische Partij Nederland werd niet vertrouwd en kreeg geen uitnodiging.
DENK bestond nog niet tijdens de verkiezingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Ik twijfel er niet aan. Die DENK zal zeker een zetel krijgen. En als er een Turks stemadvies komt dat die partij aanprijst, dan wel meer dan 2 zetels. En zouden ook Marokkanen op ze stemmen (nu nog heel onwaarschijnlijk) dan wel 5 zetels.

Om problemen in de toekomst te voorkomen zal de regeling dat fractievoorzitters in de stiekem-commissie behoren te zitten wel veranderen.
Maar de Turken zullen zich hoe dan ook gepiepeld voelen als ze geen staatsgeheimen mogen weten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Ach arme... :smile7: Kamerlid Kuzu eist beveiliging
Tunahan Kuzu eist beveiliging, nu er via sociale media en andere kanalen bedreigingen tot hem worden gericht. Het Kamerlid van de door hem en Selcuk Öztürk opgerichte partij DENK vindt dat VVD-collega Ockje Tellegen een hetze heeft gecreëerd, via een interview dat ze gaf aan De Telegraaf. Kuzu eist nu beveiliging.

„De hetze vanuit een groot deel van de mainstream media en collega-politici, waaronder VVD-er Ockje Tellegen, creëren een sfeer waarin men niet meer zichzelf mag zijn. Zodra je het geluid laat horen van de mensen die zich onvoldoende vertegenwoordigd voelen, word je aangevallen door de gevestigde orde”, laat Kuzu weten via een persbericht.

Tellegen zei eerder deze week tegen De Telegraaf dat ze wil dat leden van de Commissie Stiekem door de AIVD worden gescreend. Kuzu en Öztürk gaven eerder aan de arrestatie van columniste Ebru Umar wegens haar kritiek op de Turkse president Erdogan niet af te keuren. Tellegen ziet daarin een bewijs voor het effect van de ’lange arm van Ankara’.

Kuzu en Öztürk willen Kamervragen stellen over de kwestie. Daarnaast eist Kuzu beveiliging voor volksvertegenwoordigers die regelmatig bedreigd worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

DENK, denk eens na. Jullie zijn NIET de nieuwe Joden.

Walgelijke Tunahan Kuzu van DENK vergelijkt in het dagblad Trouw juist op 4 mei Nederturken met nazi-slachtoffers:
“Beseffen we in die twee minuten van totale bezinning ook hoe de Tweede Wereldoorlog heeft kunnen plaatsvinden? Hoe een minderheid in de samenleving door een meerderheid tot ongewenst werd bestempeld? Hoe diezelfde minderheid stelselmatig werd beschimpt en in een kwaad daglicht werd gesteld? En hoe een groot deel van de maatschappij niet besefte wat er werkelijk aan de hand was? En zien we misschien ook de parallellen met onze huidige samenleving, waarin moslims en mensen met een migrantenachtergrond worden verdrukt?

In Nederland is in de loop der jaren een voedingsbodem gegroeid voor een steeds extremer gedachtengoed. Maar zijn de gevolgen van dergelijk gedachtengoed niet juist wat we elk jaar herdenken bij Nationale Dodenherdenking?”
Op en top een ongenuanceerd vergelijk als je de Tweede Wereldoorlog misbruikt om de Nederturken in een slachtofferrol te kunnen zetten. Het riekt ernaar dat deze blatende Turk met dubbel paspoort vergeten is dat er tijdens deze oorlog 6.000.000 Joden simpelweg als slachtvee zijn afgevoerd naar Duitse concentratiekampen.

Beste Kuzu, maak u hard voor een betere integratie in plaats van dit wanstaltige vergelijk te maken. Onze Nederturken kunnen nog veel leren van de Nederlandse Joodse gemeenschap namelijk. De Nederlandse Joden stonden en staan NIET “bovenaan” in tabellen met cijfertjes zoals: criminaliteit (groepsgeweld, -terreur, moorden, loverboys), subsidie (eigen scholen, anti-discriminatiebureau’s, koffiehuizen, zalencentra, belangengroepen), school drop-outs, werkloosheid, huiselijk geweld, analfabetisme, homohaat, joden- en ongelovigenhaat, uitkeringsafhankelijkheid, overgewicht, babysterfte, autosomaal recessieve aandoeningen en geestelijke handicaps als gevolg van inteelt? Voor de Nederturk is er nog een lange weg te gaan!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is wat die twee Turken vertegenwoordigen in Nederland:

Een afspiegeling van de Turkse democratie. Een mengsel van overwegend religieus geïmdoctrineerde godsdienstwaanzin met een kort lontje, en de tegenpartij die niet met zich laat sollen. Een kijkje in de Turkse politieke gaarkeuken met een niet te ontluchten Allah-luchtje.

https://www.facebook.com/NowThisNews/vi ... 407940816/
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Dit is wat die twee Turken vertegenwoordigen in Nederland:

Een afspiegeling van de Turkse democratie. Een mengsel van overwegend religieus geïmdoctrineerde godsdienstwaanzin met een kort lontje, en de tegenpartij die niet met zich laat sollen. Een kijkje in de Turkse politieke gaarkeuken met een niet te ontluchten Allah-luchtje.

https://www.facebook.com/NowThisNews/vi ... 407940816/
Ik hoop dat er eens flink wat uitlekt, een Demmink-zaakje zou niet te versmaden zijn,
of iets met die onderste steen van Rutte, of een ander lekker schandaaltje.
Bijvoorbeeld iets over de JSF wie daar toch steeds weer meer bakken geld voor beschikbaar stelt.

En moge het dan tot gevolg hebben dat die twee DENKers op het eerste vliegtuig worden gezet, of beter nog,
gefusilleerd als zijnde spionnen van een vreemde mogendheid. Maar ja... de meeste dromen zijn bedrog,vrees ik.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Het was Ockje Tellegen (VVD) die de kwestie van het lidmaatschap van DENK-ers aan de Commissie Stiekem aanzwengelde. Ockje is nu de Gebeten Hond.
DENK-voorman Tunahan Kuzu bedreigd
Tunahan Kuzu wordt bedreigd via social media en andere kanalen. Dat laat het DENK-Kamerlid donderdagmiddag weten in een persverklaring. Hij wijst met de beschuldigende vinger naar de media en het VVD-Kamerlid Ockje Tellegen.
  • “De hetze vanuit een groot deel van de mainstream media en collega-politici, waaronder VVD-er Ockje Tellegen creëren een sfeer waarin men niet meer zichzelf mag zijn. Zodra je het geluid laat horen van de mensen die zich onvoldoende vertegenwoordigd voelen, word je aangevallen door de gevestigde orde.”
Tellegen werd naar eigen zeggen aan het denken gezet door de discussie rondom de in Turkije opgepakte columniste Ebru Umar. Kuzu en Öztürk wilden dit niet afkeuren. Tellegen ziet daarin een bewijs voor het effect van de ’lange arm van Ankara’.
http://politiek.tpo.nl/2016/05/05/denk- ... -bedreigd/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

“De hetze vanuit denktank DENK, waaronder twee verdachte Turken en een Marokkaanse snelbabbelaar, creëren een sfeer waarin men niet meer zichzelf mag zijn."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Het blijkt dat de baas van DENK, de EchteTurk (= ÖzTürk) ook een duit in het zakje gedaan heeft door, net nu wij Fortuijn herdenken, zijn nagedachtenis te gebruiken voor eigen gewin.
Partijvoorzitter Öztürk zegt: “Fortuyn werd ook (onterecht) weggezet als gevaarlijk. Wij zullen ons niet laten weerhouden om Nederland een plek te maken waar iedereen zich thuis kan voelen. Voor rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, solidariteit en de bestrijding van de dubbele maat!”
De DDS zegt: "Fortuyn werd vermoord om zijn mening, Kuzu en Öztürk vinden het prima als iemand wordt opgesloten om zijn mening".
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... van-hetze/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Turkse en Nederlandse loyaliteit onverenigbaar

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: De DDS zegt:
Dit irriteert mij mateloos.
DDR (Deutsche Democratische Republiek). OK! Het lijkt erop. Ben ik dan zo'n enorme klootzak dat ik niet weet wat DDS betekent? Hier wordt zonder na te denken DDS vermeld, zonder openbaring. Ik heb voor jaren een grandioze bloedhekel aan het ongeremd hanteren van weerzinwekkende samentrekking van betekenissen dat alles te maken heeft met ongeremde gemakzucht en onnadenkendheid. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
Mahalingam schreef: De DDS zegt:
Dit irriteert mij mateloos.
DDR (Deutsche Democratische Republiek). OK! Het lijkt erop. Ben ik dan zo'n enorme klootzak dat ik niet weet wat DDS betekent? Hier wordt zonder na te denken DDS vermeld, zonder openbaring. Ik heb voor jaren een grandioze bloedhekel aan het ongeremd hanteren van weerzinwekkende samentrekking van betekenissen dat alles te maken heeft met ongeremde gemakzucht en onnadenkendheid. :sly7:
Meh... dat betekent DeDagelijkseStandaard, 1 of andere vage internet site...
Nouja, wel een leuke, veel interessante stukjes.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Meh... dat betekent DeDagelijkseStandaard, 1 of andere vage internet site...
Nouja, wel een leuke, veel interessante stukjes.
Eens was het een redelijk rechtse site, maar dat was vroeger.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Mahalingam schreef: De DDS zegt:
Dit irriteert mij mateloos.
DDR (Deutsche Democratische Republiek). OK! Het lijkt erop. Ben ik dan zo'n enorme klootzak dat ik niet weet wat DDS betekent? Hier wordt zonder na te denken DDS vermeld, zonder openbaring. Ik heb voor jaren een grandioze bloedhekel aan het ongeremd hanteren van weerzinwekkende samentrekking van betekenissen dat alles te maken heeft met ongeremde gemakzucht en onnadenkendheid. :sly7:
Meh... dat betekent DeDagelijkseStandaard, 1 of andere vage internet site...
Nouja, wel een leuke, veel interessante stukjes.
Oh ja! En nu maar proberen te onthouden. Mijn reclamestudio had de naam Studio HVM. Klinkt goed, maar een afschuwelijke naam. Dat was vroeger al mode met letters die ergens een betekenis hadden, maar die niemand kon raden. Ik durfde echter niet origineel te zijn en paste mij aan bij de gangbare (walgelijke) trend van dat moment. icon_thumbdown.gif Overigens wel met succes. Maar dat was ik.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

Ik weet niet hoe de trends in Belgie zijn wat dat betreft.
Wij hadden hier een trend met "de namen van de kinderen".
Heetten ze Marietje en Petertje, dan werd dat "MarPee".

Maar DDS is mij wel bekend, inderdaad voorheen een vrij rechtse site.
Misschien zijn ze gewoon vooral recalcitrant, GeenStijl zeikt ook iedereen af, zonder uitzondering.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu hadden groot nieuws. Om 13:30 uur kwam DENK met een belangrijke mededeling! En wat voor belangrijk nieuws hadden de Turken te vermelden? :rolleyes: Daar komt tie....Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK!

Sylvana Simons wie ? Daar moet ik meer van weten. Wie is Sylvana Simons. :thinking:
En dit is dus Sylvana Simons. Silvana Hildegard Simons is een Nederlands televisie- en radiopresentatrice. WOW!!!!!

Afbeelding
Gefeliciteerd DENK, met jullie nieuwe aanwinst. DENK kan nu niet meer stuk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Die Sylvana wordt door Geen Stijl beschreven als professioneel gekwetst praathoofd. Ze is anti-Piet en voor slavernij-herstelbetalingen (net zoals kortgeleden het OIC (Arabieren) dat ook is geworden)

Maar nu over DENK door Ibrahim Wijbenga:
Bij de PVV zullen ze zich in de handen wrijven, omdat DENK de vooroordelen over en stereotypen van moslims alleen maar lijkt te bevestigen.

Hoe doet DENK dat? Als eerste de kwestie over de Armeense genocide. Een motie over het bespreekbaar maken van de erkenning daarvan werd breed gesteund in de Kamer. Wat doen Öztürk en Kuzu? Ze vragen een hoofdelijke stemming aan. Daardoor is er beeld en geluid van alle afzonderlijke Kamerleden. Hierdoor kunnen zij Turks-Nederlandse Kamerleden van andere partijen op komaf aanspreken. DENK eist cliëntelisme.

Tweede voorbeeld. Öztürk en Kuzu vragen per motie om beveiliging van alle 450 moskeeën, zoals ook de synagogen beveiligd worden. Dat doen ze hoewel ze heel goed weten dat niet alle moskeeën bescherming nodig hebben en maatwerk op gemeentelijk niveau volstaat. Ook hier vragen zij een hoofdelijke stemming aan, met als doel de Kamerleden Mustafa Amhaouch (CDA) en Ahmed Marcouch (PvdA) voor het blok te zetten.
[...]
In een debat met Kamerlid Malik Azmani (VVD) zei Kuzu het opvallend te vinden dat de VVD voor de asielportefeuille „een exotische naam naar voren schuift”. Weer die suggestie dat er een vorm van verraad wordt gepleegd en biculturele Nederlanders slechts katvangers zijn.
http://www.nrc.nl/next/2016/05/18/een-p ... li-1619269
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Sylvana Simons gaat ‘als prominent lid van DENK in de politieke arena inbreng leveren op het gebied van media en cultuur, emancipatie, zorg en onderwijs’ staat er geschreven in de Telegraaf.

Dus beste vrienden op dit forum. Nog een jaar wachten, en dan wordt Sylvana onze nieuwe minister van media en cultuur, emancipatie, zorg en onderwijs. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
OLV
Berichten: 80
Lid geworden op: za mei 14, 2016 9:28 am

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door OLV »

Het wordt wel 'n echt allegaartje van racisme-jankmensen. Je kunt er op wachten tot bv. Quinsy Gario zich hier ook bij aan gaat sluiten.

Uit tactische overwegingen is het natuurlijk allemaal prima dat zo'n partijtje wat mag blaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

OLV schreef:Het wordt wel 'n echt allegaartje van racisme-jankmensen. Je kunt er op wachten tot bv. Quinsy Gario zich hier ook bij aan gaat sluiten.

Uit tactische overwegingen is het natuurlijk allemaal prima dat zo'n partijtje wat mag blaten.
Je moet maar zo denken, zo hebben we goed zicht op alle geestelijk gestoorde moslims en zeur negers.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie