DENK. Nu met fractievoorzitter Stephan van Baarle.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Wat een enge foto. Kuzu kijkt alsof hij een grote overwinning heeft gehaald, en misschien is dat ook zo.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

We zien een standaard belastering (vooroorlogs cliché) van de antisemieten: De Jood en Het Kapitaal.
'DENK wakkert antisemitisme aan'
De fractie van DENK is begonnen aan een veldtocht tegen 'de Israëlische lobby'. Fractievoorzitter Tunahan Kuzu stelde recent tijdens begrotingsbesprekingen dat Israël ('een autoritaire schurkenstaat') via het CIDI desinformatie zou verspreiden in Nederland. Hij beschuldigde het CIDI er bovendien van dat het erop uit is om de definitie van antisemitisme zó op te rekken dat kritiek op Israël automatisch antisemitisch zou zijn.

Het is echter Kuzu zelf die desinformatie verspreidt. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël handelt compleet onafhankelijk van de Israëlische en de Nederlandse overheid. Het ontvangt donaties van Nederlandse particulieren. Bovendien is de zogeheten 'werkdefinitie antisemitisme' waar Kuzu over klaagt, juist bedoeld om het onderscheid tussen legitieme kritiek op Israël en antisemitisme duidelijk te maken.

Slecht huiswerk

Het Europees Parlement heeft de lidstaten afgelopen zomer opgeroepen de 'werkdefinitie antisemitisme' over te nemen om antisemitische haatmisdrijven beter te kunnen bestrijden. Kuzu heeft duidelijk zijn huiswerk niet goed gedaan. De werkdefinitie is een hulpmiddel en een richtlijn voor justitie, politie, burgers, politici en zelfs voor critici van Israël.

Het is in ieders belang dat het onderscheid tussen kritiek op Israël en antisemitisme duidelijk wordt. Zo hoef je je als criticus van Israël geen zorgen te maken over beschuldigingen van antisemitisme. Het zou logisch zijn als ook DENK zou pleiten voor het toepassen van deze werkdefinitie.
Spoiler! :
Uitgescholden
DENK kan nog veel leren over het verschil tussen antisemitisme en kritiek op Israël. Keer op keer krijgt de partij het voor elkaar om de verdenking van antisemitisme op zich te laden. Zo werden Marokkaans-Nederlandse PvdA'ers afgelopen januari achter de schermen voor Joden 'uitgescholden' door DENK-aanhangers. Dit vanwege hun vermeende gebrek aan loyaliteit aan de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap.

In september sprak Kamerlid Selçuk Öztürk tijdens een debat over 'de lange arm van Israël en de Joden' die de Tweede Kamer zou proberen te beïnvloeden. Alsof dat niet genoeg was, verspreidde DENK via sociale media een afbeelding die duidelijk inspeelt op anti-Joodse vooroordelen. Zie de afbeelding bij dit artikel, waarop een man met keppel is te zien die in de schaduw van de politieke achterkamertjes duistere zaken bespreekt.

Stereotype
Het CIDI heeft deze zaken stuk voor stuk aangekaart. DENK blijkt echter keer op keer niet bereid zich te distantiëren van deze antisemitische tendensen. Onder het mom van 'kritiek op Israël' bestendigt de partij het eeuwenoude, antisemitische beeld van de achterbakse, manipulatieve en invloedrijke Jood.

De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, vooral in ons parlement. Echter, deze vrijheid brengt ook verantwoordelijkheid met zich mee. DENK gaat hier onverantwoord mee om. In plaats van racisme écht te bestrijden, houdt DENK juist schadelijke vooroordelen in stand. Vooroordelen waartegen ontelbaar veel Nederlanders al decennia strijden. De partij stelt in haar programma een halt toe te willen roepen aan de 'groeiende tendensen van xenofobie, homofobie, islamofobie, moslimhaat, afrofobie, antisemitisme en racisme'.

DENK zou er goed aan doen zich te houden aan het eigen partijprogramma. Een goede eerste stap lijkt mij het afzweren van alle tendensen van antisemitisme in de eigen partij.
https://www.ad.nl/politiek/denk-wakkert ... ~aa1b1c00/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:"Arib en ik hebben nu eenmaal een verleden met elkaar,..."
Hoe noemen we dat? Diefjespraat.
Misschien heeft ie het over gevoeligheden als de Armeense genocide, ik noem maar wat...
Of we ontdekken hier een Turkse wiprelatie. Ik zou 't ook niet weten.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Vandaag een opiniestuk van Tunahan Kuzu in het Algemeen Dagblad. "CIDI misbruikt antisemitisme voor politieke doeleinden".

Het is maar dat u dat weet.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Lijsttrekker Denk: 'Marokkaanse jongeren hebben het zwaar te verduren gehad' :huh:

Mourad Taimounti, de lijsttrekker van Denk in Amsterdam, verwacht bij de gemeenteraadsverkiezingen zeker vijf zetels te gaan halen. 'Wij gaan nadrukkelijk zorgen voor de mensen die de afgelopen twintig jaar niet gehoord zijn', aldus Taimounti vanavond in AT5's Park Politiek.

Denk haalde tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in maart van dit jaar bijna 20 procent van de stemmen in Nieuw-West. Taimounti snapt waar die populariteit van zijn partij vandaan komt. 'Heel veel mensen hebben letterlijk gezegd: ik voel me de afgelopen jaren steeds minder thuis in Nederland. En dan heb ik het niet over de eerste, tweede generatie, maar over de derde en vierde generatie.'

'Marokkaanse jongeren hebben het de afgelopen tien jaar zwaar te verduren gehad in Amsterdam, vier keer zo vaak werkeloos dan de witte jongeren in de stad. Maar als je kijkt naar de Universiteit van Amsterdam, de uitstroom van studenten, en je kijkt naar de Zuidas en hoeveel procent je er daarvan terugvindt, dan is dat schrikbarend laag.'

Om deze vormen van arbeidsdiscriminatie te voorkomen, stelt Denk voor om discriminerende ondernemers op te nemen in een 'Racisme Register', wat betekent dat deze bedrijven niet meer in aanmerking komen voor aanbestedingen van de overheid. Taimounti: 'Als overheid moeten wij het goede voorbeeld geven. Dat betekent dat als iemand discrimineert, willens en wetens, dat je die daadwerkelijk goed moet aanpakken.'

Maar racisme is toch al strafbaar? Taimounti: 'Aangiftes worden niet eens opgenomen, er zijn cijfers van het meldpunt discriminatie dat de aangifte niet wordt opgenomen, mensen worden heengezonden met het argument: we kunnen het niet bewijzen. (...) Heel veel aangiftes blijven liggen op het bureau van de welwillende, of onwelwillende agent.'

Denk is niet de enige nieuwe politieke partij die hoge ogen kan gaan gooien bij de gemeenteraadsverkiezingen. Ook BIJ1 van Sylvana Simons kan waarschijnlijk op flink wat aanhang rekenen. En aan de andere kant van het spectrum heeft het Forum voor Democratie van lijsttrekker Annabel Nanninga ook kans op zetels in de gemeenteraad.

Taimounti gaat het debat met die laatste partij niet uit de weg, maar daar houdt het wel mee op. 'Ik wil graag met haar in debat, zeker weten. Maar wij doen geen zaken met xenofobe partijen, dus iemand die de stad met een haatboodschap wil besturen, daar gaan we geen zaken mee doen
.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Denk 27 min. lang tegen Leefbaar in Buitenhof( StaatsTV).
https://www.vpro.nl/buitenhof/speel~POM ... kuzu~.html
Kuzu (Denk) noemt Eerdmans (Leefbaar) pathologische leugenaar
Tunahan Kuzu van DENK en Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam zijn vandaag hard met elkaar in botsing gekomen in het televisieprogramma Buitenhof. Kuzu noemde Eerdmans een 'pathologische leugenaar'. Eerdmans bestempelde Kuzu op zijn beurt als 'aanvoerder van de vijfde colonne' van Turkse buitenlandse invloed in Nederland.
[...]
Maar volgens Kuzu wordt de samenleving geteisterd door vooroordelen, waardoor migrantengroepen zich niet thuisvoelen. ,,Vaak door ophitsing en vijanddenken door onder andere de politiek'', aldus de DENK-leider. ,,Nederland heeft wat mij betreft geen integratieprobleem, Nederland heeft een acceptatieprobleem.''

Eerdmans stelt dat veel Turkse Nederlanders zich voelen aangetrokken door de Turkse president Erdogan, daarbij ,,aangemoedigd door de heer Kuzu''. Volgens de Leefbaar-politicus wakkert Kuzu anti-Nederlandse sentimenten aan.
https://www.ad.nl/politiek/kuzu-denk-no ... ~ad5541ca/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Er is een acceptatieprobleem omdat er ook een integratieprobleem is. :cool:

Wie niet wil integreren wordt niet geaccepteerd!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Er is een acceptatieprobleem omdat er ook een integratieprobleem is. :cool:
Typisch kenmerk van de mislukte mensensoort moslims. Zij accepteren onze normen en waarden niet. NEE, zij stellen al 1400 jaren eisen die de andersdenkende mens als minderwaardig verklaren. Eisen, eisen en nog eens eisen stellen. De volgeling van de vuile vieze gore smerige pedofiele anti-mens, sadist, zelfbenoemde profetenkeutel en Arabische oorlogsterrrist Mohammed eist respect. Respect verdienen door te integreren, past niet in het beeld van de volgeling van de weerzinwekkende mislukte Arabische pedofiele mens Mohammed. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

DENK staat voor gelijkwaardigheid.

Dat betekent dat er in DENK geen moslims gehuisvest zijn. Je kunt me veel wijs maken, maar zou het echt zo kunnen zijn dat Kuzu geen moslim is?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Wie maakt problemen voor de kamervoorzitter Khadija Arib (PvdA)? Niet de PVV maar de Turken van DENK die iets anders denken over democratie. En over de rol van vrouwen.
DENK wil eind maken aan ‘partijdige Kamervoorzitter’
In een voorstel over de taakomschrijving van commissievoorzitters, waartoe ook de voorzitter van de Tweede Kamer behoort, wil de fractie van DENK expliciet laten opnemen dat de Kamervoorzitter elke partij op gelijke manier dient te behandelen. Volgens DENK moet een externe partij beoordelen of de regels worden nageleefd.
[...]
Kamervoorzitter Khadija Arib is het mikpunt van de voorgestelde maatregel. Dat meldt De Telegraaf. Volgens DENK staat de voorzitter van PvdA-huize niet boven de partijen.

Zo zou ze de drie Kamerleden van DENK harder aanpakken dan andere Kamerleden, en hen vaker het woord ontnemen. Dat resulteerde al in opstootjes in de Tweede Kamer. Beelden daarvan werden door de partij op YouTube geplaatst.
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... le-575049/


Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Denk haalde tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in maart van dit jaar bijna 20 procent van de stemmen in Nieuw-West.
Het is zij tegen wij. Hoofddoeken zijn niet minder zichtbaar in de samenleving, maar nemen in aantal juist drastisch toe. De hoofddoek bedekt bewust de oren als een duidelijk signaal naar onze westerse beschaving dat de mislukte mensensoort moslims niet gehoord wil worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Kruising Coolsingel en Blaak, Rotterdam. Daar staan stoplichten en fietsers komen zowel van links als van rechts. Deze scooter kwam van rechts.

Afbeelding

Was het een verwarde man die een echte Nederlander van de sokken reed? Nee het was niet Öztürk maar Kuzu. Een "lone grey wolf" dus.
Hier zie je hem staan.

Afbeelding

Het is niet bekend of hij heeft moeten blazen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het was een mogelijke islamitische aanslag door Kuzu onder het motto: "Ik denk dus ik rijd aan."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Volgens mij heeft een Turk een Marokkaan half plat gereden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door King George »

Links naast de man met grijs haar en een blauwe jas op zijn rug gezien zie ik een bontkraagje.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Ik lees elders:
"De bestuurder van de scooter was nog aanspreekbaar, ..."
maar ik lees niet in welke taal hij aangesproken werd.
En er is getwitterd:
Ahmed Aarad‏ @AhmedAarad
BREAKING: Kuzu pleegt aanslag en rijdt een scooter-Nederlander aan. Foto's @BartNijman @Pritt
https://twitter.com/AhmedAarad/status/9 ... 1965209600

En de vraag wordt gesteld: is zijn BMW X5 soms een geschenk van Erdogan ter waarde van 80.000 euro?
Als kamerlid vangt hij per jaar 100.000 euro dacht ik. Of was het niet zijn auto? En reed hij niet zelf?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

DENK als stoorzender in de tweede kamer. Je ben antidemocraat in hart en nieren of je bent het niet.
Denk krijgt veeg uit de pan
Denk-Kamerlid Selçuk Öztürk is in het parlement aangesproken op zijn ’respectloze’ gedrag. De politicus klaagde in het parlement over de Tweede Kamervoorzitter en haar vervangers omdat ze zijn partij slecht zouden behandelen en regelmatig zouden afkappen in debat. Andere partijen denken echter dat Denk het er zelf naar heeft gemaakt.
[...]
Het moest vanochtend een eenvoudig debat worden over een simpele wijziging van het reglement van orde, maar Denk-politicus Öztürk kaapte het debat volledig. Hij viel Kamervoorzitter Arib en haar vervangers aan. Volgens hem wordt zijn partij vaker dan andere partijen het woord ontnomen. Als reden voor die vermeende andere behandeling hintte Öztürk zelfs op discriminatie, onder meer door een vergelijking met etnisch profileren te maken. Al heeft de voormalige PvdA’er ook het idee dat Forum voor Democratie relatief vaak de mond wordt gesnoerd en zou het afkappen daarmee dus gebeuren om ’de gevestigde orde’ te beschermen.
[...]
Het verwijt van Denk schoot bij andere partijen in het verkeerde keelgat. Zo wees VVD-Kamerlid Sven Koopmans zijn collega van Denk er op dat die altijd vanuit zijn zetel door politieke bijdrages heen schreeuwt- zelfs als iemand voor de allereerste keer in de Kamer het woord voert, bij de zogenoemde ’maiden speech’. En dan klagen over de orde, verzuchtte de VVD’er.

Öztürk liet de kritiek van zich af glijden en bepleitte een ’Engels systeem’ met meer reuring in de debatzaal en nam de vrijheid om zich te gedragen alsof zo’n systeem al de praktijk is.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1586124 ... uit-de-pan
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Vanwege de komende verkiezingen maakt DENK een promo filmpje. Dat ging niet van een leien dakje. Er waren wat problemen met de spelling.
DENK plaatst, verwijdert, plaatst, verwijdert en plaatst schijtlollig filmpje vol spelfouten
Afbeelding

"Hallo Allemaal met een extra hoofdletter! We staan hier in het partijkantoor van DENK in Venendaal met één e en we hopen dat jullie bij de verkiezingen allemaal op DENK gaan stemmen, ook in Shiedam zonder c..."

Ho wacht jongens Schiedam is mét een c - even eraf - laat die andere crack maar gewoon staan - opnieuw uploaden - ho wacht jongens weer eraf - Veenendaal is met extra e - ja weer erop

Hallo Allemaal!

Om positief af te sluiten: DENK is dan wel weer voor het aanbieden van Portugees, Spaans, Mandarijn, Turks en Arabisch op scholen. Al zou Nederlands misschien ook een ideetje zijn.

Afbeelding

Afbeelding
https://www.geenstijl.nl/5140456/stelli ... de-turken/
https://twitter.com/DenkNL/status/956928446961192961
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:DENK als stoorzender in de tweede kamer. Je ben antidemocraat in hart en nieren of je bent het niet.
.....
Öztürk liet de kritiek van zich af glijden en bepleitte een ’Engels systeem’ met meer reuring in de debatzaal en nam de vrijheid om zich te gedragen alsof zo’n systeem al de praktijk is.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1586124 ... uit-de-pan
Misschien als ie dat zo graag wil, dat ie dan ook een knal op z'n muil kan krijgen, gebeurt elders ook. Kuzu style, ik zeg doen!

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

In Rotterdam toont Kuzu de lijsttrekker. Dat is niet de spijtoptant van NIDA, de Turk Aydin Peksert geworden maar Stephan van Baarle die voldoende Turks bloed heeft (vanwege vader) om mee te mogen doen.
De anderen die mee mogen doen op de lijst zijn: jongerenwerker Mounaim Kasimi, psychosociaal hulpverlener Esma Küçük, advocaat Natasha Hoesein, docent Faouzi Achbar en Denk-beleidsmedewerker Enes Yigit.
https://www.volkskrant.nl/politiek/denk ... ~a4562503/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Afbeelding
Mijn god! Al die enthousiaste kopvodden op de achtergrond. Verschrikkelijk! We gaan een gezellige tijd tegemoet. Het is niet wij tegen hun, maar zij tegen ons. Al die kopvodden houden een duidelijk signaal van afkeuring van onze beschaving, normen en waarden, en andersdenkende mensen in. Tsja, wat de mislukte mensensoort moslims zich zoal meent te kunnen veroorloven om hun parasitaire gedrag te etaleren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Uit bovenstaande link:
Het lijkt er dus op dat de VVD hun verkiezingsposters met “In Rotterdam spreken wij Nederlands” weer uit de mottenballen mag halen… Niet iedere aanstaande politicus in de stad lijkt namelijk te begrijpen dat je een verkiezingscampagne voert in de algemeen geaccepteerde (en in raadszalen zelfs vereiste) voertaal van het land. Het is immers wel zo netjes als alle burgers gewoon kunnen volgen wat je zegt, en niet één kleine kliek.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie