Provinciale Statenverkiezingen.

Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Mahalingam »

Vanwege de paniek bij de overheid in Utrecht zeggen alle partijen dat ze stoppen met de campagne.
De enige uitzondering is het FvD. Die zeggen zich niet te laten sturen door terroristen. Want anders moeten we zeggen : "Terrorisme werkt".
Ook de stakings manifestaties zijn afgelast vanwege.
Ophokken vol kinderen werden afgesloten. Totdat iemand op het idee kwam dat het misschien veiliger zou zijn voor die kinderen als ze thuis zijn en niet op een kluitje zitten.
Er is een soort vrijwillige avondklok ingesteld.
En de moskeeten worden extra bewaakt. Zou het dan soms om een Islamitische kwestie gaan? (Koerden, Turken, Erdoganners, Gülemisten, Grijze Wolven...) Kerken niet newaakt maar ja, die zijn vandaag dan ook leeg (behalve als er een begrafenis is of zo).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Stem 20 maart PVV!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

Leden Nijmegen Rechtsaf controleren woensdag ‘Turks stemlokaal’: ‘Angst voor beïnvloeding stemkeuze’

Leden van de actiegroep Nijmegen Rechtsaf houden aankomende woensdag - de dag van de verkiezingen voor Provinciale Staten - de wacht bij een stemlokaal in een Turks Cultureel Centrum in de Nijmeegse wijk Hatertse Hei.

In de ruimte die woensdag dient als stemlokaal hangen onder meer een Turkse vlag en een portret van Alparslan Türkeş. Dat is de voormalige leider van de Grijze Wolven, een extreemrechtse beweging in Turkije. Een kwalijke zaak, vindt Michel van den Bergh van Nijmegen Rechtsaf. De gemeente Nijmegen gaat het stembureau nog controleren op zaken die niet zijn toegestaan, reageert een gemeentewoordvoerder: ,,Maar dat is gebruikelijk en doen we voorafgaand aan de verkiezingen bij alle stembureaus.”

Van den Bergh stuurde vorige week een brief aan de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, waarin hij stelt dat door de inrichting van het stemlokaal ‘de scheiding tussen staat en kerk wegvalt’ en ‘er sprake is van buitenlandse beïnvloeding’. Van den Bergh: ,,Zoiets kan de stemkeuze beïnvloeden. Zeker binnen de Turkse gemeenschap, waarin sowieso veelal behoudend en conservatief wordt gestemd. Daar komt nog eens bij dat DENK aan deze verkiezingen meedoet, een partij die innig is verweven met het Turkse regime.”

Misverstand
Volgens hem reageerde Bruls weinig begripvol op zijn brief: ,,De burgemeester is van mening dat het stemlokaal aan alle wettelijke vereisten voldoet en dus geen reden bestaat om in te grijpen.”

Het is niet de eerste keer dat het stemlokaal in opspraak is: ook tijdens de Tweede Kamerverkiezingen (2017) en Gemeenteraadsverkiezingen (2018) werd geprotesteerd tegen de Turkse uitingen in het lokaal. Vorig jaar waren het Van den Berg en enkele medestanders van Nijmegen Rechtsaf die naar het stembureau aan de Citroenvlinderstraat gingen en ter plaatse eisten dat de Turkse vlag en de poster van Türkeş verwijderd zouden worden. Medewerkers van het stemlokaal ontrokken de vlag aan het zicht en haalden het portret van Türkeş weg. Een gemeentewoordvoerder liet destijds weten dat de beeltenis van Türkeş er überhaupt niet had mogen hangen: ,,De poster had verwijderd moeten worden. Er is iets misgegaan.’’

Stella Braam, die meerdere boeken over de Grijze Wolven schreef, vindt dat een afbeelding van Türkeş niet in een stemlokaal mag hangen: ,, Dit is zeer bedreigend voor mensen van Koerdische afkomst, Armenen en mensen uit Turkije die niet op Erdogan stemmen, maar er een progressief gedachtegoed op nahouden.”

‘Geen intimidatie’
Anderzijds: is de aangekondigde aanwezigheid van leden van Nijmegen Rechtsaf in het stemlokaal ook geen intimidatie? Van den Bergh: ,,Zeker niet. We zullen ons netjes en rustig gedragen, maar willen wel controleren dat alles ordelijk verloopt. Dat recht hebben we.”

In een reactie laat de gemeente weten dat alle stembureaus worden gecontroleerd om onregelmatigheden: ,,Er is tot dusverre nog nooit iets aangetroffen wat in strijd was met wet- en regelgeving. Vorig jaar hebben we een vlag weggehaald: niet omdat die vlag of andere tekenen niet mogen volgens de wet, maar omdat de vlag te veel afleidt van waar het om gaat, namelijk een stem uitbrengen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:Vanwege de paniek bij de overheid in Utrecht zeggen alle partijen dat ze stoppen met de campagne.
De enige uitzondering is het FvD. Die zeggen zich niet te laten sturen door terroristen. Want anders moeten we zeggen : "Terrorisme werkt".
Ook de stakings manifestaties zijn afgelast vanwege.
Ophokken vol kinderen werden afgesloten. Totdat iemand op het idee kwam dat het misschien veiliger zou zijn voor die kinderen als ze thuis zijn en niet op een kluitje zitten.
Er is een soort vrijwillige avondklok ingesteld.
En de moskeeten worden extra bewaakt. Zou het dan soms om een Islamitische kwestie gaan? (Koerden, Turken, Erdoganners, Gülemisten, Grijze Wolven...) Kerken niet newaakt maar ja, die zijn vandaag dan ook leeg (behalve als er een begrafenis is of zo).
Het bleek om een doorgesnoven 37 jarige Turk Gökmen Tanis van de Marshallaan 384, Kanaleneiland Utrecht te gaan die hier dus nooit meer aan het werk komt en levenslang blijft mee eten uit de staatsruif. Ook in eigen gemeenschap heeft hij bepaald geen beste reputatie en die wordt er natuurlijk niet beter op als je in het openbaar vervoer op het vermoorden van je schoonzus uit bent. Ik ben benieuwd of hij op de ledenlijst van Denk terug te vinden is. Wellicht kan de partij eens ondervraagd worden op de ideeën die tot de gebeurtenissen in Utrecht zouden kunnen hebben geleid?

Intussen mogen er natuurlijk op justitie vragen worden gesteld over de geringe monitoring van een man die op 4 maart nog moest voorkomen voor een gewelddadige verkrachtingszaak. In elk geval wordt weer duidelijk dat de multiculturele idealen beslist niet altijd zegenrijke injecties voor de leefomgeving betekenen, dat er misschien eens minder snel een verblijfsvergunning moet worden verleend en dat de permanente status daarvan ook best bevraagd mag worden om te voorkomen dat Nederland tot in lengte van jaren met cumulerende kosten wordt opgezadeld.

Oh ja: Aangezien binnenkort de Ramadan weer aanbreekt kunnen er weer de nodige bloedsuikerspiegeleffecten verwacht worden. Houdt uw ogen en oren dus goed open.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Mahalingam »

Terreur werkt. Hoeveel miljoenen aan schade aan de economie brengt de reactie op het gebeuren op?
‘Bij een aanslag moet je verkiezingscampagnes juist niet stilleggen’
Dat politieke partijen zo vlak voor de verkiezingsdag hun campagnes opschortten vanwege de aanslag in Utrecht, begrijpt Edwin Bakker, hoogleraar terrorisme en contra-terrorisme aan de Universiteit Leiden, niet. “Ze geven toe aan angst en lijken weinig weerbaar”, oordeelt hij.

De rustige manier daarentegen waarop de autoriteiten omgingen met de aanslag maandagochtend, prijst Bakker. Verstandig om het dreigingsniveau alleen in Utrecht te verhogen en niet ook over andere delen van het land een hoger niveau af te roepen, zegt hij. Ook de samenleving zelf dacht mee, constateert de hoogleraar tevreden, zoals Utrechtse bedrijven die tijdelijk dichtgingen en sportclubs die sloten.

Dat politieke partijen hun activiteiten staakten, noemt hij onbegrijpelijk. “Dan denk ik: jongens, juist als terrorisme het motief is, moet je dat niet doen. En als terrorisme niet het motief is, dan slaat het werkelijk helemaal nergens op. Ik ben daar vrij fel in, ik vind het niet passen.”
Ontwrichtend

Waar overheidsdiensten hard werken om te zorgen dat iedereen weer snel gewoon aan de slag kan, buigen de meeste politieke partijen te snel, vervolgt Bakker. Het hoogste dreigingsniveau gold alleen voor Utrecht. “Dat daar even niet wordt gedebatteerd, is logisch, maar kan dat niet gewoon doorgaan in Friesland, of Limburg?” Het laat in zijn ogen zien dat deze aanslag ontwrichtend werkte waar dat niet nodig was. Als angst verspreiden om de democratische rechtsstaat aan te vallen zijn doel was, bereikt de verdachte dat zo te gemakkelijk.
https://www.trouw.nl/democratie/-bij-ee ... ~aa652cc2/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan de kiezers (8/10)

Door: jndkgrf, 9:31, 18 maart 2019

Afbeelding

Ik stem uit protest en met gezonde tegenzin PVV, maar ik snap FvD-stemmers (en SP'ers) ook heel goed

Beste kiezers,

Misschien hadden jullie het nog niet door, maar ik wil dat het huidige kabinet van VVD, CDA, D66 en ChristenUnie verdwijnt, voor het te laat is.

Waarom? Omdat Rutte 3 begeesterd is geraakt door de klimaatmaffia, de migratiemaffia en de Brusselse maffia.

En dat wordt nog erger na de verkiezingen van woensdag, want dan kan dit kabinet sowieso niks zonder de steun van het vréselijke GroenLinks van het reken-, taal- en kluswonder Jesse Klaver.

Het Klimaatakkoord, dat ons van het gas, uit de auto en in de financiële misère gaat storten, moet van tafel. En dat lukt alleen als er een wederopbouwkabinet komt van VVD (de oude VVD dan), FvD, PVV, CDA en SGP. Dat is gezien de peilingen een reële optie, dus dat hoeven we alleen (via de getrapte Eerste Kamerverkiezingen) maar even te regelen. En ja, op zo’n kabinet valt ook heel veel kritiek te hebben (ik zal de eerste zijn), maar het alternatief (Jesse 1) is duizend keer erger.

Ik krijg regelmatig de vraag: “Wat moet ik dan stemmen?”

Nou moet je van mij helemaal niks, maar als je niet wilt dat ‘Rutte 3’ ‘Jesse 1’ wordt, is het slim om op een partij te stemmen die géén gedoogsteun (of erger) gaat geven aan Rutte 3.

FvD, PVV, SP, 50PLUS en Partij voor de Dieren liggen dan het meest voor de hand. De vraag is: in hoeverre vertrouw je politici die dat (min of meer) beloven? Het blijven immers politici :-) Dat moet je zelf maar beoordelen.

Ik krijg ook regelmatig de vraag: “Wat stem je eigenlijk zelf?”

Aangezien ik er een groot voorstander van ben dat journalisten transparant zijn, zal ik dat hier maar gewoon vertellen.

Ik stem deze keer PVV.

Dat heeft te maken met mijn hang naar vrijheid, mijn voorliefde voor underdogs en mijn verloren geloof in de integriteit van politici.

Ik heb begin vorig jaar The Post Offline opgericht. Een ‘verzetskrantje’. In eerste instantie omdat de huidige politieke elite in Den Haag en Brussel steeds nadrukkelijker de vrijheid van meningsuiting (VvMU) en vooral de vrijheid van meningsvorming (VvMV) begon aan te tasten.

Hoe bizar het ook klonk: alleen met een papieren krantje, waarvan de inhoud bij de lezers thuis wordt bezorgd en dat zonder advertenties kan bestaan, kun je voorkomen dat de overheid de verspreiding van je ‘content’ kon (laten) verhinderen en dat de overheid weet wie wat leest.

In Nederland is D66-minister Kajsa Ollongren de verpersoonlijking van het in ‘1984’ door George Orwell adequaat beschreven kwaad. De énige politicus die dit kwaad vanaf de eerste dag bestrijdt, is PVV’er Martin Bosma. Verder niemand.

Martin Bosma komt op voor de vrijheid die mij zo lief is en die de politieke elite aan banden aan het leggen is, met onder veel meer het nepnieuws over ‘nepnieuws’, de eisen aan internetbedrijven om onwelgevallige meningen te ‘deplatformen’ en de dreiging met wettelijke censuur- en strafmaatregelen zoals die in Frankrijk en Duitsland al gelden. Hij is op het gebied van de VvMU en de VvMV wat CDA’er Pieter Omtzigt op het MH17-dossier was tót die zich vanwege de coalitiebelangen liet wegmanipuleren.

Nu ik toch namen noem: Fleur Agema.

Terwijl de politieke elite de gezondheidszorg uitsluitend nog met de rekenmachine benadert, doet PVV’er Fleur Agema dat ook met haar hart. En dan niet alleen in verkiezingstijd, zoals D66-voorman Rob Jetten en CDA-minister Hugo de Jonge begin deze maand, maar altijd.

Daarmee is zij één van de heel weinige politici die echt opkomt voor de generatie die het hardst geraakt wordt door de bezuinigingen op de zorg: de generatie die dit land heeft opgebouwd na de Tweede Wereldoorlog.

Zet de kilte van GroenLinks-jonkvrouw Corinne de Jonge van Ellemeet (beter bekend als ‘Corinne Ellemeet’, want dat klinkt wat volkser) met haar plan om geriaters verplicht te laten ‘meekijken’ bij 70-plussers die in het ziekenhuis komen voor een nieuwe heup of chemotherapie eens tegenover de bevlogenheid van Fleur Agema voor mensen die het minder goed hebben getroffen in het leven. Dan zou je je toch juist dood schamen als je op GroenLinks stemt?

En dan de man die -op Theo van Gogh na- het beste bewijs is dat de vrijheid waarmee ik ben opgegroeid niet meer vanzelfsprekend is: Geert Wilders. Sinds oktober 2004 krijgt de PVV-leider 24 uur per dag, 7 dagen per week de meest verregaande beveiliging die in dit land mogelijk is. Later dit jaar ‘viert’ hij zijn derde lustrum als gevangene van de uitwassen van de islam.

Waar al die leden van de politieke elite de Nederlandse bevolking keer op keer kunnen bedonderen op hun route naar hun volgende door partijgenoten geregelde baantje, staat op alleen maar de méning van Geert Wilders letterlijk de doodstraf.

Alleen dat al is reden genoeg om uit solidariteit eens een keer op de PVV te stemmen.

Het verschil met eerdere gelegenheden is dat het nu ook echt zin heeft. Een stem op de PVV is niet alleen een proteststem, waarmee premier Rutte net zo hard lachend zijn kont afveegt als met de uitslag van referendums. Een stem op de PVV is ook een stem die binnen een paar maanden een einde maakt aan het bewind van het VVD/CDA/D66/ChristenUnie-kabinet.

Als er namelijk ooit een mogelijkheid was te zorgen dat het kabinet in de Eerste Kamer haar meerderheid verliest, dan is het nu. Zélfs met de steun van GroenLinks én van de PvdA, die in Rutte 2 alles en iedereen in Nederland verloochende, is een meerderheid van 38 zetels in de Eerste Kamer twijfelachtig – als de boze, bezorgde en teleurgestelde kiesgerechtigden tenminste van hun luie reet komen om die zes partijen weg te stemmen.

Dat verdienen ze, omdat ze bijvoorbeeld rond het Klimaatakkoord het meest ranzige politieke spel speelden dat je je maar kunt indenken. Zonder dat wij er ook maar één keer over hebben kunnen stemmen, jagen ze de Nederlandse burgers van het gas, uit de auto en op hoge kosten omdat een maffiose combinatie van klimaatindustrie en klimaatsekte handel respectievelijk karmapunten ruikt. En daarbij regeert de leugen natuurlijk weer, met die van Mona Keijzer over de energierekening als eerste, maar zeker niet laatste, voorbeeld.

Het bestuur is er niet meer voor de burger, de burger is er voor het bestuur.

Ik wil echt dat dat stopt.

En ik geloof dat het beste signaal een strategische proteststem op de PVV is.

Dat is de kortste weg naar de val van het kabinet, naar nieuwe verkiezingen voor de Tweede Kamer en naar een wederopbouwkabinet van VVD, FvD, PVV, CDA en SGP.
Het is ook wel een dingetje.

Ik heb namelijk ooit geschreven dat ik (bij wijze van spreken) de benen van mijn kinderen zou breken als ze PVV zouden stemmen. En nu ga ik het dus zelf doen…

Gedwongen door de VVD van Mark Rutte, die de side-kick van Groen Links is geworden.

En door mijn tegendraadse karakter.

Het is voor een teleurgestelde vrijheidshunkeraar namelijk véél makkelijker om FvD te stemmen. Misschien na woensdag wel de grootste partij van Nederland.

Maar ik kies dan toch liever voor solidariteit met mensen als Martin Bosma, Fleur Agema en de man die levenslang heeft, Geert Wilders.

En ik kom daar open voor uit.

Is dat zakelijk handig? Ach, ik wil niet eens werken voor opdrachtgevers die menen zich te mogen bemoeien met mijn politieke keuzes – wel voor de leden van ‘mijn’ krantje.

Kost dit vrienden? Dat waren dan geen vrienden.

Peter R. de Vries (verder een eersteklas luldebehanger) heeft op zijn been de tekst ‘On bended knee is no way to be free’ laten tatoeëren.

Dat is ook hoe ik leef.

Dus ik stem, uit protest en met gezonde tegenzin omdat ik vind dat Wilders moslims te veel over één kam scheert, PVV.

Maar ik snap FvD-stemmers (en SP’ers) ook heel goed.

Eigenlijk snap ik vooral VVD’ers niet. Die stemmen woensdag namelijk gewoon op Jesse Klaver.

Groet,

JanD

PS. Mevrouw Dijkgraaf vroeg of ik jullie nu wel op de donatiemogelijkheid ging wijzen. “Dat kan weleens handig zijn”, zei ze. Maar zo ben ik niet.

https://tpo.nl/2019/03/18/briefje-van-j ... zers-8-10/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe site ‘De fouten van VVD Rutte’ in aanloop naar verkiezingen goed bezocht

Xander, 19-03-2019

Afbeelding
De premier en zijn schaduwpremier? Zeker als we naar het extremistische klimaat- en energiebeleid van Ruttes derde kabinet kijken lijkt dit geen vergezochte bewering meer. (Afbeelding: Getty Images (2)).

Peilingen wijzen op enorm verlies voor VVD, D66 en CDA - Leugens over (on)veiligheid van Nederland pijnlijk aan het daglicht na aanslag Utrecht en recente onthullingen politie

Op 5 maart schreven we in het artikel ‘Bij FvD vertrokken lid die vorig jaar de media haalde richt pijlen nu op VVD en Rutte’ over twee nieuwe websites waarmee het voormalige FvD lid R. van Gemert de kiezers wil confronteren met wat hij ‘de fouten van VVD en Rutte’ noemt, in de hoop dat zoveel mogelijk mensen in de komende jaren op de PVV of het FvD zullen stemmen en de VVD daardoor terugkeert van haar almaar linkser wordende koers. Van Gemerts regelmatig aangevulde websites werden in enkele weken tijd al duizenden keren bezocht.

Van Gemert herhaalt dat hij vindt dat ‘mensen niet meer in de leugens van de VVD moeten trappen,’ een stelling die overigens in veel commentaren op tal van websites wordt onderschreven. ‘Nederland gaat ermee naar de knoppen, op velerlei gebied: normen en waarden, leefbaarheid, toekomst, betaalbaarheid van het leven voor burgers en bedrijfjes, financieel als land, bestuurlijk, èn op het gebied solidariteit, saamhorigheid, veiligheid, onderwijs en zorg.’

De leugens op het gebied van bijvoorbeeld veiligheid komen in het licht van de recente onthullingen dat de politie veel misdrijven opzettelijk lichter registreert (iemand die zwaar wordt mishandeld wordt een ‘ruzie’ genoemd, een inbraak ‘vernieling’, e.d.), en burgers ontmoedigt om aangifte te doen omdat er toch niets mee gedaan wordt, plus natuurlijk de naar ‘eerwraak’ afgeschaalde terreuraanslag in Utrecht (met een paar dode omstanders die de ‘pech’ hadden in de buurt van deze in zijn eer aangetaste moslim te zijn), nu wel erg pijnlijk aan het daglicht.

Middenklasse en lage inkomens ‘uitgeknepen’
‘De VVD is alleen maar een zeer goed reclamebureau,’ vervolgt van Gemert. ‘Ze vertellen mooie praatjes, maar de waarheid is echter anders. Er wordt niets voor de normale Nederlander gedaan. Aangezien de VVD rechts hoort te zijn, en dat zègt te zijn maar het in de praktijk niet is, is rechts zijn kracht kwijt. De middenklasse wordt daarom nu gewoon uitgeknepen.’

En niet alleen de middenklasse – wat dacht u van de lage inkomens, pensioenen en uitkeringen, waaronder heel veel mensen die buiten hun schuld niet (meer) kunnen werken, die hun huur-, zorg- en energielasten de afgelopen jaren fors hebben zien stijgen, terwijl daar nauwelijks compensatie tegenover staat.

Integendeel, allerlei broodnodige toeslagen werden door het kabinet Rutte stapsgewijs afgebouwd, en dat allemaal om linkse stokpaardjes zoals de extreem kostbare omschakeling op zogenaamd ‘groene’ –maar onbetrouwbare- energie en de te verwachten enorme stroom ‘Marrakesh’ migranten te kunnen bekostigen.

Frits Bolkestein was volgens Van Gemert de laatste echte liberaal, maar ‘die is ondertussen allang bij het grofvuil gezet. Vroeg of laat gaat zich dat wreken. Rutte doet echter alles om aan de macht te blijven, dat is overduidelijk te zien.’

‘Rutte wilde altijd al geen rechtse VVD meer’
Achter de schermen zou er in de ooit liberale partij dan ook enorm veel onvrede heersen over het onmiskenbare feit dat ‘de VVD niet meer rechts is. Dat is ook wat Rutte altijd gewild heeft. Hij wilde immers al in 2004 fuseren met D66,’ de partij die zeker onder Rob Jetten niets anders dan een kopie van GroenLinks is geworden, met een flauw neoliberaal sausje erover.

De conclusie van sommigen dat GL leider Jesse Klaver dankzij Rutte en Jetten feitelijk tot schaduwpremier van ons land is bevorderd, lijkt dan ook niet zover gezocht.

Mark Rutte ‘laat rechts liggen aan FvD en PVV, en eet zelf D66 leeg. Een soort vijandige overname dus, zoals grote bedrijven dat ook doen. Wat dat betreft heeft hij goed naar zijn vriend Polman van Unilever gekeken,’ besluit Van Gemert.

Peilingen wijzen op enorm verlies, maar heeft dat ook gevolgen?
De peilingen wijzen uit dat VVD, D66 en het volstrekt identiteitsloos geworden CDA ieder morgen op circa 10 virtuele Kamerzetels verlies moeten rekenen, dus zo’n 30 in totaal. Alleen de CU zou zijn 5 zetels behouden of er zelfs een of twee winnen. Een coalitie die de steun van meer een derde tot twee vijfde van zijn kiezers kwijtraakt zou er zich in normale tijden bezinnen op zijn koers en/of nieuwe verkiezingen uitschrijven.

Maar dit zijn geen normale tijden meer; dit zijn tijden waarin de meeste politici er geen enkel probleem mee hebben om ingrijpende besluiten over hun land en volk te nemen, zonder hun onderdanen daar enige echte zeggenschap over te geven. Immers: alle partijen willen feitelijk hetzelfde (alleen de gewenste snelheid verschilt enigszins), en de twee enige partijen die daarvan afwijkende doelstellingen hebben worden samen met hun kiezers zwart gemaakt, aan de kant gezet en verketterd.

Dit zijn tijden waarin de democratie en de vrijheid van meningsuiting met ieder verstreken jaar onder Brussels gezag verder worden uitgehold, en we als volk langzaam maar zeker gedwongen worden om onder valse voorwendselen en met gemanipuleerde wetenschappelijke ‘feiten’ de aan een religie grenzende ideologie van een extreemlinkse elite te accepteren, en daar met onze welvaart, veiligheid en toekomst, en zeker die van onze (klein)kinderen, voor te betalen.

Het lijkt ons volk echter nog te goed te gaan om zich hier massaal zorgen over te maken. Of blijkt misschien morgen al het tegendeel?

Xander

(o.a.) (1) http://www.defoutenvanvvdrutte.nl
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ed-bezocht
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

20 MAART: Kies voor Nederland. Stem PVV!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

Ik zou graag willen weten op welke partij de postbezorger stemt, en in welke wijk hij "vergeten"is om de stempassen te bezorgen.

Anyway...Deze man mag nooit meer post rondbrengen.
'Verdwenen' stempassen in postzak bij bezorger thuis

"Het maakt mij niet uit wat je stemt, maar je hebt het recht om te stemmen. Dat wordt me ontnomen." Jacob van Holten wacht al dagen met enkele buren op de postbode voor hun stempassen. Enkele bewoners van het Henegouwerplein, de Aleidisstraat en 1e Middellandstraat in Rotterdamse wijk Middelland hebben een dag voor de verkiezingen nog geen stempassen ontvangen.

Dinsdagmiddag heeft bewoner Willem op de Henegouwerlaan alsnog zijn stempas ontvangen. "Het is een rommeltje. Ik heb de stempas nu gekregen omdat we stampij maakten. Ik vraag me af of ze bij de rest ook bezorgd zijn."

Een buurman van Van Holten zegt een medewerker van de gemeente aan de lijn te hebben gehad. Die vertelde dat ze woensdag alsnog hun stempas in een stemlokaal in de buurt kunnen ophalen.

Postbedrijf Sandd laat in een reactie weten op de hoogte te zijn dat in bepaalde wijken geen stempassen zijn ontvangen en in gesprek te zijn met de gemeente.

Van Holten heeft herhaaldelijk bij de gemeente aangegeven dat de stempassen nog niet zijn bezorgd. "De gemeente is op de hoogte en heeft de burgers in deze wijk niet goed geïnformeerd."

Postzak met stempassen
"Ontzettend vervelend", zegt Hestia Reukema, directeur dienstverlening van de gemeente Rotterdam, in een reactie. Ze vertelt aan RTV Rijnmond dat na een gesprek met Sandd bleek dat een postbezorger nog een tas met stempassen thuis had staan. Die passen zijn nu alsnog bezorgd. "Daarnaast hebben we iedereen die heeft gebeld een vervangende stempas aangeboden."

Voor mensen die nog steeds geen pas hebben ontvangen is er geen oplossing. Dinsdag om 12:00 uur was de uiterste termijn. Reukema weet niet hoeveel mensen woensdag niet kunnen stemmen door de bezorgfout. Volgens haar gaat het om individuele gevallen, niet om een hele straat.

Mensenwerk
Voor de volgende verkiezingen gaat de gemeente opnieuw met Sandd om te tafel zitten om afspraken te maken. "Het blijft altijd mensenwerk", zegt Reukema. "Wij nemen elke melding serieus en we betreuren het zeer, maar het zal echt om incidenten gaan."

De gemeente zegt ook toe de communicatie rond vervangende stempassen te optimaliseren. Dan moeten de systemen draaien en alle bestanden op orde zijn die bij de stembureaus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

De volkskrant geeft stemadvies. :shock:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders slotdebat PS-verkiezingen 2019
PVVpers - Gepubliceerd op 19 mrt. 2019



Tegen islam en voor vrijheid!
PVVpers - Gepubliceerd op 19 mrt. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Islamitische christenvervolging...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Provinciale verkiezingen: Globaal overzicht van waar u vandaag voor stemt

Xander, 20-03-2019

Afbeelding
Afbeelding: Getty Images (2).

Forum voor Democratie in peilingen bijna even groot als de VVD – Nadruk bij meeste partijen op ‘duurzaamheid’ en ‘klimaat’

Dat de leiders van de grote partijen gisterenavond opnieuw heftig met elkaar in debat gingen onderstreept dat de Provinciale Statenverkiezingen vandaag veel meer over landelijk beleid gaan dan over de provincies zelf. Immers, de coalitie zal als de peilingen kloppen zijn meerderheid in de Eerste Kamer kwijtraken en afhankelijk worden van de samenwerking met andere partijen, waarbij GroenLinks duidelijk de voorkeur lijkt te hebben van het kabinet Rutte III. Dat zal gezien de almaar linkser wordende koers van de regering weinigen verbazen. Desondanks hier toch een globaal overzicht van wat de grotere landelijke partijen in provincies zeggen van plan te zijn.

(Tussen haakjes de laatste virtuele 2e Kamer zetelverdeling volgens peil.nl):

VVD (-11 naar 22)
‘Duurzaam Doorpakken’ staat er op het programma van de VVD in Zuid Holland. De ‘liberalen’ zetten traditioneel in op versterking van de economie en infrastructuur. De provinciale opcenten –waar de provincies steeds meer beleid van financieren- moeten ‘waar mogelijk’ worden verlaagd.

Het ‘duurzame’ doorpakken vertaald zich in versterking van het stedelijke Openbaar Vervoer ,het beschermen van waardevolle landschappen en ‘innovatieve landbouw’. Opmerkelijk is een pleidooi om de kustlijn te verbreden, dus in zee te gaan bouwen.

Met een kleinere overheid en meer ruimte voor ondernemers leest het hier en daar bijna als een traditioneel liberaal programma, ware het niet dat daar onder de grote leider in Den Haag al heel lang erg weinig van terecht is gekomen.

Forum voor Democratie (+18 naar 20)
De verwachte monsterzege van Thierry Baudet doet het FvD de VVD op slechts 2 zetels naderen. De partij heeft een helder overzicht van alle provincies opgesteld, en wil dat de provincies zich voortaan gaan beperken tot kerntaken en minder subsidies gaan verlenen. De commissaris van de Koning moet voortaan rechtstreeks worden gekozen. Ook moeten gemeenten alleen nog fuseren als bewoners daar voor zijn, en moeten er meer woningen worden gebouwd.

Het Forum wil stoppen met de aanleg van nog meer windmolenparken en zonneweiden, en Schiphol verplaatsen naar zee (een overigens extreem kostbaar plan dat tientallen miljarden euro’s gaat kosten, en waarvan het nut nooit bewezen is). Allerlei ‘duurzaamheids’plannen die ten koste gaan van de landbouw moeten eveneens van tafel.

GroenLinks (+3 naar 17)
Zoals kan worden verwacht ligt de nadruk bij de extreemlinksen op vrijwel alle beleidsterreinen op ‘groen’ en ‘duurzaam’. Mensen moeten zoveel mogelijk gaan fietsen, waar meer (snel)fietspaden voor moeten worden aangelegd. Verder wordt de economie ondergeschikt gemaakt aan de natuur, waar zwaar in geïnvesteerd moet worden (wie of wat dat moeten gaan betalen is echter onduidelijk).

De provincies moeten hun steentje bijdragen aan het ‘redden van de wereld’, zoals we letterlijk kunnen lezen. Samen met andere utopische doelstellingen –zoals veel minder vlieg- en autoverkeer, en dat wat er nog wel mag zijn moet zo snel mogelijk elektrisch- lijkt het wel of we hier niet met een politieke partij, maar met een religieuze beweging te maken hebben.

PVV (-5 naar 15)
De winst van het FvD gaat niet alleen ten koste van de VVD, maar ook van de PVV. De partij van Geert Wilders is in bijvoorbeeld Noord Brabant voorstander van de invoering van een referendum. Verder moeten de boeren worden beschermd tegen allerlei maatregelen die hen in hun bestaan bedreigt.

Net als het FvD wil de PVV geen geld meer over de balk gooien aan nieuwe windmolens en andere ‘nepmaatregelen’. Het welzijn van de Nederlanders in de provincies wordt weer voorop gesteld. Mede daarom moet er een einde aan steeds meer en grotere AZC’s worden gemaakt. Op economisch gebied moeten er meer betaalbare woningen worden gebouwd, en files en verkeersknelpunten worden opgelost met meer en betere wegen.

PvdA (+3 naar 12)
De sociaaldemocraten krabbelen weer ietsje op na hun legendarische knock-out, maar zijn nog altijd geen schim van de grote volkspartij die ze ooit waren. Desondanks passeren traditionele linkse standpunten gewoon weer de revue, zoals de nadruk op ‘gelijke kansen’ en ‘rechtvaardige verdeling van welvaart’, en natuurlijk ook het milieu, het klimaat (meer windmolens), ‘verduurzaming’ en cultuur. In 2040 moeten de provincies ‘klimaatneutraal’ zijn.

Ook de PvdA wil meer fiets, OV en dienstverlenende bedrijven. Bij alles gelooft de partij nog altijd in een ‘sterke (sturende) rol van de overheid’, dus het tegenovergestelde van het FvD en de PVV. De programma’s lezen als ‘heel veel geld uitgeven’ om bepaalde doelstellingen te verwezenlijken, maar wie dat allemaal moet gaan betalen is ook hier de grote vraag.

SP: (-2 naar 12)
De SP wordt door sommigen beschouwd als de minst onrealistische partij op links, maar heeft nooit kunnen profiteren van de teloorgang van de PvdA. De SP had in het verleden inderdaad een aantal goede inzichten, zoals de tegenstand tegen de invoering van de euro, om redenen die nu allemaal zijn uitgekomen.

Van dat realisme lijkt –op anti-commerciële standpunten over de gezondheidszorg na- weinig meer te bespeuren; ook de socialisten stellen de natuur en het klimaat namelijk boven de landbouw, bedrijven en infrastructuur (alsof die zaken niet samen zou kunnen gaan). In dit opzicht heeft de partij inmiddels meer weg van GroenLinks dan van de PvdA.

D66 (-8 naar 11)
De ‘jojo’ partij bij uitstek zit weer in een flinke dip. Of dat te maken heeft met het feit dat vooral de klimaatstandpunten van D66 gekopieerd lijken te zijn van GroenLinks, is ons niet bekend. De extreemlinksliberalen willen dat de provincies hoe dan ook fors gaan investeren in ‘schone’ energie, laadpalen en het isoleren van huizen, en daarnaast in meer fietspaden. De ‘oude’ economie (waar ons land nog steeds veruit het grootste deel van onze welvaart van moet hebben) moet daarvoor gaan betalen.

D66 is de meest pro-Europese partij en wil de rol van de EU daarom verder versterken. Europa wordt zelfs ‘ons binnenland’ genoemd, oftewel: Nederland is slechts een regio, een provincie op zich. Het komt er feitelijk op neer dat de grote besluiten worden overgeheveld naar de Brusselse superstaat. Grenzen zijn er eigenlijk niet meer, vindt D66, en dat geldt zeker voor mensen die hier naartoe willen komen.

CDA (-9 naar 10)
In een eerder artikel noemden we het CDA ‘identiteitsloos’. Natuurlijk hebben de christendemocraten zo hun standpunten, maar dat lijkt op landelijk niveau een samenraapsel, een soort mix van andere programma’s te zijn, al ligt ook bij hen de nadruk op ‘verduurzaming’ en ‘het klimaat’.

Op provinciaal niveau zien we echter meer dan bij andere partijen aandacht voor (klein)plaatselijke belangen zoals het behoud van streekziekenhuizen, basisscholen en huisartsen, en ondersteuning en stimulering van het MKB.

We lezen in bijvoorbeeld het programma voor Friesland realistische stellingen zoals ‘het vaststellen van provinciale spelregels voor innovatiesubsidies moet zijn gericht op een doel en niet op een voorgeschreven resultaat’, en ‘het accepteren van de kans van falen van innovaties’. Hierin verschilt het CDA wèl van de meeste bovenstaande (vooral linkse) partijen.

Vermoedelijk presteert het CDA hierom traditioneel goed in de provincie.

CU (+2 naar 7)
Tenslotte nemen we het kleine ‘GroenRechts’ in dit overzicht mee omdat het een coalitiepartij is, en tevens de enige in de regering die op winst staat.

‘GroenRechts’, omdat ook bij de christenen heel veel gewicht wordt gelegd op ‘groen’ en ‘duurzaam’. De partij komt net als het CDA traditioneel op voor de boeren, maar die moeten toch een ‘transitie’ maken, omdat de natuur feitelijk boven hun belangen moet worden gesteld. Ter compensatie moeten ze een ‘eerlijke prijs’ voor hun producten krijgen.

De provincies moeten in 2040-2050 ‘klimaatneutraal’ zijn, waarbij het ‘Parijs’ akkoord maatgevend is. Er moet vooral energie bespaard worden, en zoveel mogelijk woningen moeten van het aardgas af. Ook verkeer en mobiliteit moeten op ‘groen’, dus mensen moeten overstappen op fiets en OV. De CU zet eveneens in op ‘leefbaarheid’ en ‘cultuur’.

De nadruk op klimaat is dermate groot, dat als het CU gestript zou worden van zijn christelijke identiteit een fusie met GroenLinks weinig meer dan een kwestie van het zetten van twee handtekeningen zou zijn.

Xander

Bronnen: diverse partijprogramma’s
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... voor-stemt
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

“De zittende politicus” (reprise)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Stem dit illustere trio vandaag definitief weg!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Ga stemmen vandaag en stem PVV!
PVVpers - Gepubliceerd op 20 mrt. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Mahalingam »

Noemen ze dit nu 'collateral damage' van de verkiezingen?
Steen door de ruit bij LPF-raadslid in Eindhoven: ‘Een gerichte actie om mijn PVV-poster’
Langman haalde de poster met het hoofd van Geert Wilders zondag al weg, nadat er een steen naar zijn ruit was gegooid. Die miste het raam, maar de schrik bij Langman zat er toen al goed in. ,,Als ik alleen had gewoond, had ik nog een poster opgehangen. Maar ik heb met meer mensen rekening te houden. Mijn vrouw bijvoorbeeld.’’ De poster ging van het raam, maar dat weerhield mensen niet om maandagnacht alsnog een steen richting de etagewoning te gooien. Dit keer wél raak.
https://www.ad.nl/binnenland/steen-door ... ~a066765c/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

De eerste exit poll is binnen; Zuid-Holland. Geen goed nieuws voor de PVV. De concurrentie van FvD heeft zich wellicht laten gelden. Ik moet zeggen dat ook ik heb gewikt en gewogen alvorens PVV te hebben gestemd. Ik vond de verleiding FvD een eerlijke kans te bieden ook groot.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Noord-Brabant geeft eenzelfde trend weer.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Groeten uit Utrecht Kanaleneiland. Dit is tegen de kieswet.

Afbeelding

https://www.geenstijl.nl/5146819/foto-k ... stemhokje/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Gelderland is binnen.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Exit poll Senaat.


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

Wilders teleurgesteld over uitslag, onder indruk van score Forum

Verlies met buiging

DEN HAAG - Verliezen vinden ze niet leuk bij de PVV, maar voorman Geert Wilders vindt de uitslag toch nog meevallen. „Het is teleurstellend, maar een beperkt verlies”, maakte hij duidelijk na het bekend worden van de exitpoll. „We zullen het unieke PVV-geluid met net zo veel enthousiasme laten horen.”

Wilders vond het meevallen, omdat Forum voor Democratie veel meer won, dan hij verloor. Hij verklaarde evenwel ’een diepe buiging’ te maken voor de winnaar.

De PVV-voorman moest deze campagne vechten voor zijn plek. Twee jaar geleden maakte de kiezer zijn partij nog de tweede partij van het land, als alternatief op rechts voor de VVD. Maar met de opkomst van Forum voor Democratie bleek er nog iemand in dat gat te kunnen springen.

Wilders erkent dit, maar geloofde ook dat de kiezers tussen PVV en Forum niet één op één uitwisselbaar zijn. Op campagne afgelopen zaterdag in Volendam en Spijkenisse bleek volgens hem maar weer eens dat hij er echt is voor de gewone man. „Deze mensen zie je niet op een congres van Forum”, sneerde hij, doelend op de wat meer elitair geachte kiezers van Thierry Baudet. Toch bleek in Zuid-Holland de partij te halveren, waar Forum een mokerslag uitdeelde.

Geen dealtjes
De PVV-voorman probeerde zich in de campagne van de partij van Baudet te onderscheiden door te stellen dat hij een echte oppositiepartij leidt, en Rutte niet aan de macht zal helpen door dealtjes te sluiten. Daar leek Forum wel een opening voor te bieden. Ondanks dat soort tikjes richting elkaar zag Wilders geen brood in een onderlinge strijd met Baudet. „Rutte is de lachende derde als wij de pijlen op elkaar richten”, zei hij tijdens de campagne.

Wilders leek desondanks wel te beseffen dat er in zijn nek werd gehijgd. Waar hij eerder nog wel eens een debat oversloeg of tv-optredens afwees, verscheen hij nu in allerlei programma’s.

„Het is belangrijk dat ik meer zichtbaar ben”, verklaarde Wilders tegenover deze krant. Maar volgens hem is dat omdat hij extra zijn best moet doen de achterban te mobiliseren omdat hijzelf niet op het stembiljet staat. Het zijn immers provinciale verkiezingen. Maar met landelijke gevolgen: de Eerste Kamer wordt zo indirect gekozen. De PVV-campagne focuste op dat landelijk aspect met het thema ’stuur Rutte weg’.

Bijl en messen
Opnieuw werd het Wilders niet makkelijk gemaakt om campagne te voeren. De zwaarbewaakte politicus werd in Heerlen opgewacht door een man met een bijl en messen. Die kon door ingrijpen van de politie opgepakt worden.

Wilders overtuigde zijn kiezers dit keer niet meer zoals eerder. Maar de PVV-leider is vaak afgeschreven; telkens kwam hij terug.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

FILMPJE: Voorproefje van het late NOS Staatsjournaal

Afbeelding

Bekijk HIER het filmpje!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie