Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Bouwmarkt beklad met anti-PVV tekst
Bouwmarkt Fixet in Jubbega is beklad met anti-PVV teksten. Ze zijn gericht aan Nick Sikkenk, een PVV-kandidaat voor de Provinciale Staten die in het Friese plaatsje woont.

Op de muur staat in blauwe verf geschreven:
,,Nick Sikkenk
Stop met je werk voor de PVV
Op naar de nul zetels"

De tekst is ondertekend met 'Fries Verzet'. Kamerlid Harm Beertema van de PVV suggereert echter dat de Anti-Fascistische Aktie (AFA) achter de bekladding zit. Hij twitterde: ,,Alweer een bekladding door AFA Friesland; de fascisten van vandaag, onder het masker van de antifascist."

In de afgelopen weken zijn verschillende huizen van Friese PVV'ers beklad met verf.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Ai....Dat is lachen. Ik lees net bij geen GeenStijl dat de Friese AFA suffertjes het verkeerde pand bekliederd hebben.
Het beoogde slachtoffer, Nick Sikkenk, werkt namelijk helemaal niet voor de Fixet in Jubbega. Dat zegt een medewerker tegenover GeenStijl. "Nick Sikkenk. Nick Sikkenk, zegt u? Er werkt hier helemaal geen Nick Sikkenk." Hahahahahahahahahahahaha. Hilarisch, als het niet zo triest zou zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door King George »

Stop met je werk voor de PVV
Op naar de nul zetels
Daarom: Op 18 maart STEM VOOR JE VRIJHEID, STEM VOOR JE LAND, STEM VOOR JE FAMILIE, STEM PVV!!!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door Ariel »

PVV-vrijwilliger Richard Wilmsen (31) is maandagmiddag geschopt en geslagen toen hij aan het flyeren was in Eindhoven. Hij had bij een man een flyer in de brievenbus gestopt die daar niet van gediend was. Deze man kwam achter hem aan en pakte hem vast, terwijl hij 'ik neuk je de moeder' riep. Vervolgens gaf hij Richard een schop onder zijn kont. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt."
PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven: 'Ik neuk je de moeder'

Rond halfvier was Eindhovenaar Richard aan het flyeren met een andere PVV-vrijwilliger in de Abrikozenstraat toen het misging. "Ik let goed op de stickers op de deuren en of ik er wel of niet drukwerk in mag doen. Ik had bij de bewuste man een flyer in de bus gedaan. Toen ik tien brievenbussen verder was, vloog deze man opeens naar buiten."

'Schop onder de kont'

Richard werd opeens door de woedende man aangesproken, zo vertelt hij. "Je moet niet gaan flyeren hier, anders word je in elkaar geslagen", zou de man hebben gezegd. De man liep weg, maar draaide zich weer om. "Het leek wel of hij opeens kortsluiting had of zo. Binnen een paar tellen was hij bij me en pakte hij me vast. Toen riep hij: 'Ik neuk je de moeder'."

Vervolgens pakte de man Richard vast en sloeg hij hem. Ook probeerde hij Richard omver te treken. "Dat lukte niet. Daarna gaf hij mij een schop onder de kont en gooide hij de flyer in mijn gezicht. Hij zei dat ik hier de volgende keer zou flyeren, hij ervoor zou zorgen dat ik dit niet kon doen."

'Zie je normaal alleen op tv'

PVV-vrijwilliger Richard is erg aangedaan door wat er maandagmiddag gebeurd is. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben dit niet gewend. Zoiets zie je normaal alleen op tv."

Volgens Richard zou de man die hem heeft aangevallen dat hebben gedaan omdat die zou denken dat de PVV tegen buitenlanders is. "De PVV is natuurlijk niet tegen buitenlanders. We zijn gewoon met democratisch werk bezig. Dat moeten we kunnen doen."

Aangifte gedaan

Richard heeft maandagavond aangifte gedaan. "De politie had me geadviseerd om geen aangifte te doen, omdat er niets over van zou blijven. Dat doe ik nu juist wel. Na de 'Minder, minder, minder'-uitspraken van Geert Wilders lagen er voorgedrukte aangiftes klaar. Dan kunnen ze deze aangifte ook wel opnemen."

bron
Richard
Zojuist moeten aandringen om aangifte te MOGEN doen..... Volgens de politie was namelijk een interne melding voldoende... #pvv
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door King George »

Zulk een taalgebruik als "Ik neuk je moeder." zijn wij normaal gesproken gewend van geïmporteerde culturele verrijkers. Was dat ditmaal ook het geval?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islamitisch virus is haast niet te stoppen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Zulk een taalgebruik als "Ik neuk je moeder." zijn wij normaal gesproken gewend van geïmporteerde culturele verrijkers. Was dat ditmaal ook het geval?
Kan haast niet anders! Marokkaanse kinderen die door moskee vaders in de drek van de Koran zijn opgevoed zijn een smet op onze cultuur, samenleving en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door Ariel »

Jongens bekennen bekogelen huis PVV'er

Drie jongens van 14 jaar uit Etten-Leur hebben dinsdag bij de politie bekend dat ze betrokken zijn geweest bij pesterijen en vernielingen aan het huis van de Brabantse PVV-kandidaat Jake Owen Raats. De politie heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Het huis van de PVV'er in Etten-Leur was de afgelopen tijd diverse keren doelwit en werd onder meer bekogeld met stenen. De jongens hebben gezegd dat een poster van PVV-leider Geert Wilders voor de ramen de aanleiding was voor de pesterijen maar ze hebben ook gezegd ze geen hekel hebben aan de PVV.

De politie kwam de jongens op het spoor na twee tips. Ze moesten zich dinsdagochtend melden op het politiebureau. Ze werden aangehouden en de hele dag verhoord. Ze hebben alle recente vernielingen toegegeven, aldus een politiewoordvoerder. De jongens zijn daarna weer vrijgelaten. Het Openbaar Ministerie zal ze een boete of taakstraf aanbieden.

Jake Owen Raats vertelde woensdag in een reactie dat een van de jongens wel eens heeft aangebeld en hem heeft uitgescholden, onder meer voor racist. Het geeft volgens hem een goed gevoel dat de daders zijn gevonden. De poster van Geert Wilders haalt hij na de verkiezingen weg.

Wilders noemde het vorige week nog onaanvaardbaar dat PVV-kandidaten met geweld worden geconfronteerd. Hij vindt dat ze moeten worden beschermd.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door King George »

Wat mij betreft maar eens gelijk de namen en rugnummers en de politieke of andere ideologische doctrine die zij met de paplepel meegegoten hebben gekregen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
erniesam
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 4:28 pm

Re: Aanslagen op huizen en auto's PVV-ers

Bericht door erniesam »

Uiteraard is het ontzettend triest dat PVVers vogelvrij zijn verklaard, maar every cloud has a silver lining. Deze acties van Antifa en verdwaalde moslimsympathisanten kunnen voor hen weleens averechts werken. Dit roept natuurlijk sympathie op voor de getroffen PVVers alsmede wrok en frustratie tov van de geweldplegers. PVV wordt zo de (werkelijke) slachtofferrol in de schoot geworpen en dat kon nog wel eens goed uitpakken.

Nu nog de staatsmedia omtoveren tot een naar objectiviteit neigende nieuwsinstantie en dan eindelijk eens de werkelijke stem van het volk horen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ik heb links altijd al verafschuwd. Vanwege haar a-sociale karakter

Bericht door Hans v d Mortel sr »

erniesam schreef: Nu nog de staatsmedia omtoveren tot een naar objectiviteit neigende nieuwsinstantie en dan eindelijk eens de werkelijke stem van het volk horen.
Waar rook is, is vuur. Alle onrust is veroorzaakt door de smerige politiek en haar leiders. Uiteraard heeft het net zo smerige bankwezen hierin een voortrekkersrol vervuld. Wat een smerig corrupt onbeschaamd tering zooitje waarmee we tegenwoordig te maken hebben. Ik kan het zeggen en weten. Ik ben tenslotte de jongste niet meer. Het is de ervaring die meetelt. Ja toch?

Het moet gezegd. De echt christelijke partijen zijn nog het minst corrupt. De PVV valt ook wel mee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie