Het wel en wee van D66, nu onder bezielde leiding van Rob Jetten

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Amsterdams D66 raadslid: ‘homoseksualiteit is een zonde’

04/02/2018

Afbeelding

Bron: Twitter.

Homoseksualiteit is een zonde in de islam. Dat is voor ons geen discussiepunt. Het is een persoonlijke keuze...

Aldus Yassmine El Huppeldinges, raadslid D66 Amsterdam. Niet meteen deze mevrouw belachelijk maken, want waarschijnlijk is ze van haar fiets gevallen, gezien het verband om haar hoofd.

Anyway, in haar bio op Twitter lees ik dat ze zichzelf o.a. presenteert als ‘geboren Amsterdamse’. Ik heb toch een heel ander beeld van een ‘geboren Amsterdamse’, maar wellicht heb ik een afslag gemist. Verder roept deze voorzitster van de Poldermoskee over homoseksualiteit:

Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Het is een persoonlijke keuze waar ik je niet mee lastig zal vallen. Maar ik kan als voorzitter van de moskee natuurlijk niet zeggen: welkom, uit hier in de moskee gewoon je zonde!

Dit is toch gewoon onversneden discriminatie, waarde landgenoten. Als je als homo/lesbienne geboren bent, ben je dus ‘zondig’ volgens dit raadslid van D66. Of liever gezegd: Duwdievuilehomovaneenflat66. Of van een penthouse, maar dat is weer een ander verhaal.

Zeg Kajsa Ollongren, u vindt uzelf toch zo liberaal? Waarom horen wij u nu niet? Ach, u heeft het waarschijnlijk veel te druk met Thierry Baudet, want die racist is ‘een groot gevaar voor de Nederlandse kernwaarden’ en o ja, ‘Baudet gaat verder waar de PVV ophoudt.’

Zeg, Ollongren, mooie Zweedse Dubbelpaspoorter, mooie kuttesmuller, u bent zo lesbisch al het maar zijn kan. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar er zit een broeidoek in Amsterdam die uw geaardheid een zonde vindt... En feit is, als u haar moskee zou willen bezoeken, u de toegang geweigerd zal worden...

Dit is geweldige ironie voor mensen die sympathiseren met de PVV en Forum voor Democratie. De ene sluit de andere uit binnen D66. Juist iets wat ze krampachtig verdedigen. Gelijkheid voor iedereen, gelijke kansen. Geen groepen mensen uitsluiten.

Haha !

Wat een show !

https://boilingpoints.wordpress.com/201 ... een-zonde/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Mahalingam »

Nog even over die ex-burgemeester van Wassenaar Jan Hoekema wiens vrouw Marleem Barth (PvdA) extra huurkorting regelde bovenop al die extra beloningen die al bijeengegraagd waren.
Hij heeft (hoe kan het anders, we hebben immers een nomenclatura) een nieuw baantje gekregen en daar motten ze hem niet. Maar dat doet er niet toe, kwaad plebs kan genegeerd worden.
Gemeente wil burgemeester Jan Hoekema kwijt
Langedijk - De druk op waarnemend burgemeester Jan Hoekema van Langedijk om af te treden neemt toe. Vooral zijn eigen partij D66 is van mening dat Hoekema op moet stappen. Hoekema raakte eerder in opspraak omdat hij bij zijn vertrek als burgemeester van Wassenaar 17.800 euro opstreek, bovenop de normale wachtgeldregeling.

Daarover schrijft het Noordhollands Dagblad. Hoekema stort het geld terug. Maar volgens Dirk Boonstra van Hart voor Langedijk/D66 moet Hoekema „Gewoon wegwezen.” „Hoekema moet hoeder van integriteit en moraliteit zijn.”

Geheime afspraken
Ook anderen zijn het erover eens. „Ik sta voor transparantie en openheid. Ik laat deze waarden niet door een partijgenoot opzij zetten. Ik wil geen associatie met geheime afspraken”, zo schrijft partijgenoot Floris de Boer in een column. Annelies Kloosterboer van Kleurrijk Langedijk sluit zich daar bij aan. „Zijn positie lijkt onhoudbaar.”

Maandagavond sprak een delegatie van de gemeenteraad over de zaak met commissaris van de koning Johan Remkes. Jan Hoekema was, wegens een vakantie, niet bereikbaar voor commentaar.

Graaien
Ook rond de vrouw van Hoekema, PvdA-prominent Marleen Barth, is de nodige ophef. Al jaren is Barth samen met echtgenoot Jan Hoekema, oud-burgemeester van Wassenaar, in het nieuws met verhalen over onder meer intimidatie van raadsleden en ’gegraai’.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1634474 ... kema-kwijt

Momenteel is er een brandende kwestie in de 1-ste Kamer. Over de orgaanroof.
En wie is daar niet bij? Marleen Barth de fractievoorzitter van de PvdA. Die is op vakantie in de Maladiven (waar momenteel een staatsgreep is en geen democratie bestaat want democratie is niet-Islamitisch gedoe.)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door King George »

In de gemeente Stigtse Vecht was er een D'66-wethouder De Groene. Deze wilde graag een subsidie lospeuteren voor een kinderdagverblijf welke een pand huurt van zijn partner. Dit kunnen we toch wel belangenverstrengeling noemen, nietwaar? Collega-wethouder Zivkovic kaartte deze integriteitskwestie aan bij de burgemeester. Je zou als weldenkend mens denken dat integriteit moet worden beloond en dat corruptie moet worden gestraft. Niet bij D'66 dus. Daar moest wethouder Zivkovic zelf het ontgelden.

  • "Ik vind dat je moet luisteren naar het volk en degene die op je partijen stemmen", reageert een inwoner van de gemeente Stichtse Vecht. "Dan je eigen zo af laten gaan, dat klopt niet." Een ander: "Ze zeggen altijd dat ze voor de burger bezig zijn, maar het blijkt dat ze er toch een beetje voor zichzelf zijn."

    Afgelopen week ontstond onrust binnen de partij vanwege een integriteitsonderzoek naar wethouder De Groene, partijgenoot van wethouder Zivkovic. De Groene had er op aangedrongen bijna € 200.000 subsidie te verlenen aan een kinderopvang die een pand huurt van zijn partner.

    Zivkovic voerde daarna gesprekken met burgemeester Witteman van Stichtse Vecht over de vermeende belangenverstrengeling van zijn collega-wethouder. Dat viel verkeerd bij zijn partij. Die nam het hem kwalijk dat hij met de burgemeester sprak en besloot Zivkovic van de kieslijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen te halen.

    Zivkovic zei eerder dat hij denkt dat zijn partijgenoten van hem af willen. "Ze zoeken een aanknopingspunt, maar ik vind dit wel een heel zwak inhoudelijk punt. Hoe kan je me nou kwalijk nemen dat ik een integriteitsonderzoek met de burgemeester bespreek? Ik vind het raadselachtig. Ze hadden echt wat beters moeten verzinnen als ze van me af willen."

    "Dat kan ik juist niet rijmen met D66", vertelt Zivkovic tegen RTV Utrecht. "Pas ik dan niet bij D66 of passen die mensen niet bij D66? Ik draai hem gewoon om."
https://rtvrondevenen.nl/artikel/986612 ... rkiezingen
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

Lol. Nederlandse Russen doen aangifte tegen Pechtold wegens discriminatie.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Maarten »

Mooi...Ik ken persoonlijk ook een Russische, zal haar gaan aansporen om aangifte te gaan doen. Is deze gebruiker, de threadstarter:
http://lagelanden.informe.com/forum/ope ... t6192.html

Zal het wel laten weten indien ze daadwerkelijk de stap tot aangifte zal gaan doen.

Russen zijn echter geen Marokkanen...Het zijn geen klagers, ze zijn meer passief. Russen zijn ook een onzichtbare minderheid in NL, net als bv Duitsers (die laasten vormen in mijn woonplaats de grootste minderheid,maar niemand die het weet)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

De “democratie” van D66...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Mahalingam »

Nu is dus iedereen donor.
Als ik het goed begrijp is de Staat nu eigenaar van mijn organen die na mijn (half?)dood ter beschikking komen.
Voor een Nederlands staatsburger op Nederlands grondgebied, lijkt mij de wet duidelijk.
Maar wat als een toerist, zeg een Turk, hier verongelukt en orgaandonor kan zijn. Heeft de Staat dan dezelfde rechten?
En als een illegaal voor orgaandonatie in aanmerking komt, is het ontnemen van organen dan niet ook illegaal?
En wat met Mohammedanen die niet willen dat hun organen aan ongelovigen gegeven worden?
Vragen, vragen...
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

En op national television zit een vrouw uit blijdschap te huilen omdat de wet er door is en zij een orgaan nodig heeft. Ze wacht nu met spanning af tot er snel een jong gezond mens een auto ongeluk krijgt, zodat zij zijn of haar organen kan scoren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door King George »

Meer dan 30.000 nieuwe nee-registraties na akkoord
https://www.ad.nl/politiek/meer-dan-30- ... ~a702acb5/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe verkiezingsfolder D66...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

D66 oogst hoon met voorstel ‘groen leger’

Berend Sommer, 27 feb 2018

Afbeelding

Een voorstel van regeringspartij D66 om de Nederlandse krijgsmacht te vergroenen is met hoon ontvangen. D66-Kamerlid Salima Behaj presenteerde daartoe vandaag een initiatiefnota. Volgens Belhaj is een milieuvriendelijk leger niet alleen veiliger, maar ook effectiever.

‘De innovatieve kracht van Defensie kan van groot belang zijn voor het halen van de klimaatdoelstellingen,’ schrijft Belhaj in haar nota. Belhaj ziet een mogelijk verband tussen klimaatproblematiek en het ontstaan van militaire conflicten: ‘Bij conflicten, onder meer veroorzaakt door klimaatverandering, waarbij de veiligheid van mensen in gevaar wordt gebracht, is Defensie vaak betrokken. Het ligt het dan ook voor de hand dat Defensie een proactieve en kordate aanpak kiest om klimaatverandering tegen te gaan.’

Lees verder>>>
Zie ook HIER.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

D66... en het “groene leger”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe wervingsposter Defensie...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

De Russen kunnen wel inpakken :finger:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

Ook leuk. :smile7:


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Dit is het Marokkaanse D66 vrouwtje Salima Belhaj De bedenker van het groentetuintje.

Haar Portefeuilles zijn: Defensie materieel; Defensie personeel; Voortgang missies; Veteranenbeleid.

Wat wil ze?
Ik wil dat iedereen, ongeacht afkomst of achtergrond, de vrijheid voelt zichzelf te zijn in Nederland. Óók bij Defensie. Ik ga me daarom hardmaken voor veel meer diversiteit bij Defensie. Ook als je afwijkt van de norm man, wit en hetero hoor je thuis bij Defensie. Dat is nu nog niet altijd ’t geval. Meer diversiteit en frisse aanwas helpen om de gesloten cultuur te doorbreken.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Afbeelding
Dit is het Marokkaanse D66 vrouwtje Salima Belhaj De bedenker van het groentetuintje.

Haar Portefeuilles zijn: Defensie materieel; Defensie personeel; Voortgang missies; Veteranenbeleid.

Wat wil ze?
Salima Belhaj schreef:Ik wil dat iedereen, ongeacht afkomst of achtergrond, de vrijheid voelt zichzelf te zijn in Nederland.

Dat wordt lastig met D66 als aangever.
[quote}Óók bij Defensie.
Onnozele trut zonder enig verstand. Befehl ist Befehl. Zeker bij Defensie. Of wil je onze veiligheid soms in gevaar brengen met je vrij te voelen in Nederland bij Defensie waar ook vrouwen van deel uit maken? Vrij voelen om seksuele avances te maken? We zijn juist in een ingewikkeld seksueel taboe tijdperk beland waar iedereen het over heeft. Trut!
Ik ga me daarom hardmaken voor veel meer diversiteit bij Defensie.
Wat is dan de norm voor meer diversiteit, trut?
Ook als je afwijkt van de norm man, wit en hetero hoor je thuis bij Defensie.
Dus als ik het goed begrijp trut, gaat je voorkeur uit naar vrouwelijke bruine lesbische en islamitische homo's.
Dat is nu nog niet altijd ’t geval. Meer diversiteit en frisse aanwas helpen om de gesloten cultuur te doorbreken.”
Mijn god trut! Wat bedoel je nu weer met 'frisse aanwas' en diversiteit? Minderjarige pubers? Ook afgerichte varkens misschien in dienst bij defensie?

Toon mij uw leider Pechdrol, en zie hier mijn commentaar op zijn 'frisse aangekweekte diversiteitsgewassen'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: D66 met Alexander Pechthold aan het roer

Bericht door Pilgrim »

Ze heeft een onnozele (pardon) naïeve uitstraling. :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie