Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

#OPHEF! Johan Derksen benoemt Marokkanenprobleem in voetbalwereld

'Er zijn heel wat clubs naar de klote gegaan door teveel Marokkaanse jongens in het team'

12-04-2016, 11:21

“Ik zal wel worden weggezet als een racist, maar dat interesseert met geen reet, ik praat uit ervaring. Ik ben ooit verhuisd uit Gouda vanwege Marokkaanse jongeren, dus ik weet er alles van. Ik schaam me daar niet voor.”




TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De strijd tegen het racisme

Bericht door Mahalingam »

De strijd tegen het racisme laait weer op dankzij deze man:

Afbeelding

Dit is een bekende Nederlander en hij heet Johan Derksen. Hij praat op de TV over voetbal.

Hij wordt er van beschuldigd minder Marokkanen te wensen, net zoals Wilders.
maar het is een misverstand. Hij wil alleen maar minder Marokkanen in voetbalteams. Maar dat onderscheid is te subtiel voor Mohammedanen; dat er minder wordt gewenst is al erg genoeg.
Derksen: Clubs hebben soms te veel Marokkaanse spelers
Volgens Derksen functioneren sommige clubs niet meer of verdwijnen ze zelfs door een te groot percentage spelers met een Marokkaanse achtergrond. ,,Ik zal wel worden weggezet als racist, maar dat interesseert me dus geen reet'', aldus Derksen.

Volgens Derksen zijn er clubs 'naar de klote gegaan' omdat hun velden in de buurt lagen van plekken waar veel Marokkaanse gezinnen wonen. ,,Marokkaanse spelers krijgen dan de overhand in de selectie en dat functioneert dus bijna nergens. Nederlandse jongeren gaan naar andere clubs. Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen.''
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/articl ... lers.dhtml
Een poging om hem af te remmen, lukte niet.
Terwijl presentator Wilfred Genee Derksen wees op zijn wellicht ongenuanceerde uitspraken, ging Johan nog even fijntjes door op het onderwerp. Met een ernstig gezicht: ,,Het werkt niet als Marokkanen in amateurclubs de overhand krijgen. Er wordt nooit eerlijk over gesproken in dit land. Maar het is wel degelijk een probleem. Een veel groter probleem dan we met z'n allen willen onderkennen. Ik ben niet voor niets verhuisd uit Gouda waar veel Marokkanen wonen.''
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/articl ... lers.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Gillen, [icon_lol.gif] die koppen van zijn tafelgenoten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Je mag tegenwoordig niet eens meer de waarheid zeggen. Iedereen die wel eens op een voetbalveld komt weet dat hij gelijk heeft. ...........En kop op Johan. Nu niet de keutel intrekken. Wees sterk.
Marokkanen-uitspraak Derksen krijgt staartje

Johan Derksen heeft de woede van Marokkaanse Nederlanders op zijn hals gehaald met uitspraken in het tv-programma Voetbal Inside. Volgens Derksen gaan veel clubs „naar de klote” door een te groot aandeel van voetballers met Marokkaanse roots. Organisaties denken aan aangifte.

Volgens Derksen zitten er in sommige teams te veel Marokkaans Nederlanders. Clubs gaan daaraan kapot, zegt de voetbalanalist. „Die krijgen dan de overhand in de selectie. Dat functioneert bijna nergens”, zegt hij. „Nederlandse jongeren gaan weg. Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen.”

Volgens Derksen heerst er een taboe. „Er wordt nooit eerlijk over gesproken in dit land. Maar het is wel degelijk een probleem. Ik zal wel worden weggezet als racist, maar dat interesseert me dus geen reet.”

Het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders (SMN) heeft de uitspraken „met afschuw” aangehoord. Volgens de groep draagt Derksen bij aan stigmatisering en discriminatie. De SMN eist excuses van Derksen en van de directie van RTL. Ook denkt men na over aangifte.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Bericht door Ariel »

Farid Azarkan
In navolging van #Wilders wil nu ook @Derksen_Gelul Minder Marokkanen. Denk dat ik zo aangifte ga doen.
Afbeelding
Instructie: doorhalen wat niet van toepassing is.
Bij dezen verklaar ik, [fatsoenlijke deugburger uit het morele reservaat / al dan niet welbespraakte moslim met het introspectieve vermogen van een amoebe / andersoortige appendix van de verworpenen der aarde] dat Johan Derksen een [ontiegelijke racistenlul / schrijftafelmoordenaar van 6 miljoen moslims] is. De uitspraken van dhr. Derksen [kloppen natuurlijk gewoon, en je mag alles zeggen, maar het hoeft niet / zijn een symptoom van een klimaat van uitsluiting die Marokkanen geen keus laat dan hun maatschappelijke frustraties op het veld te uiten]. Weet u wie ook een snor had? [Ja / Nee].
Voetbal is [een edele sport die verbroedert / boerenvermaak voor mannen die stuivers naar zwervers gooien]. Dat moet zo blijven. Natuurlijk zijn er [culturele uitdagingen door jongeren met mogelijkheden / de prille zaadjes van een burgeroorlog], maar dat betekent niet dat er niet gewoon gemoedelijk een balletje getrapt kan worden.
Hiervoor is echter wel nodig dat [volksmenners, fascisten, verdelers en agitatoren / realisten, zelfbehoudiërs, nuchteren en common sense-gezinden] voor eens en altijd in de kerkers verdwijnen.
Was getekend,
[Sunny / Appa / Tofik / Zandneger]

PS. Farid Azarkan is zelf een gigantische paardenlul, want deze oud top-ambtenaar heeft zich inmiddels bij de Erdogaanse mini-sultans van DENK gevoegd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Bericht door King George »

Ik keek gisteren naar Pauw. Daar was Farid Azarkan te gast. En hij voelde zich beledigd door Johan Derksen. Hij eiste excuses. Johan Derksen gaf aan om deze eis maar bij de rechter neer te leggen. :roll: Kortom: Hij veegde zijn reet af met die gesubsidieerde janker uit de groep van eeuwig beledigden. Dit gaat leuk worden.
Laatst gewijzigd door King George op wo apr 13, 2016 11:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Bericht door Ariel »

Voor wie het fragment terug wil kijken. http://pauw.vara.nl/media/355844

Ik vond deze uitspraak van Johan erg leuk....'Wie denk je wel dat je bent' Hij was gericht aan Farid Azarkan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Bericht door King George »

We krijgen hier nog gratis amusement aangeboden. :vhappy;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

Bericht door antidotum »

    Ariel schreef:Voor wie het fragment terug wil kijken. http://pauw.vara.nl/media/355844

    Ik vond deze uitspraak van Johan erg leuk....'Wie denk je wel dat je bent' Hij was gericht aan Farid Azarkan.
    'Wie denk je wel dat je bent?'

    De alfahaantjes denken allemaal dat ze meer zijn dan de kaffirs.

    Reden: zij worden opgevoed, vanaf de geboorte, met eer, terwijl wij eer moeten verdienen.
    Daar zit het eeuwige probleem van de Marokkaanse korte lontjes.
    Oorzaak: de Qur'aan.
    Mahalingam
    Berichten: 52311
    Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Mahalingam »

    Een Marokkaanse woordvoerder, Farid Azarkan, begint te stomen als Derksen zegt:
    'Ik zou nooit een Marokkaanse speler kopen'
    en dan geeft hij ook nog uitleg waarom. Dat kan Farid in zijn zak steken.
    Hier op 1:50 begint het in de video op:
    http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... en___.html

    Zal de Mohammedanisering van het voetbal net zo'n resultaat opleveren als in het Pakistaanse cricket? Vroeger ooit top, nu niks meer.
    Rare today in Pakistani cricket is the public soundbite, or even private utterance, not bracketed by bismillah (in the name of Allah) or inshallah (God willing). The team prays together fastidiously, recites ayats (Koranic verses) in its huddles, and celebrates personal and collective milestones with the sajda (the act of kneeling in Muslim prayer); they all fast during Ramadan, some even during games.
    http://www.espncricinfo.com/wisdenalman ... 52265.html
    Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Let op: dit is een oud bericht. Nederland, juli 2010 Misschien kan Johan dit voorbeeld gebruiken als hij weer eens uitgenodigd wordt in een praatprogramma.
    Marokkaanse leden pleegden coup bij Haagse voetbalclub

    Bij voetbalclub GSC Esdo in Den Haag pleegden Marokkaanse leden in 2010 een coup door in groten getale naar de ledenvergadering te komen, en daar een volledig Marokkaans bestuur te kiezen. In de zeskoppige leiding van het eerste elftal zitten vier Mohameds. Oud-bestuurslid Jaap Kanters sprak van een coup ‘op slinkse wijze’. ‘Het is allemaal van tevoren bekokstoofd,’ aldus Kanters, die vanwege de overname zelf ook moest opstappen. Uit onvrede vertrokken 52 autochtone spelers, vier complete elftallen.

    Geen karbonaadjes meer in kanine
    Voorafgaand aan de coup veranderde GSC Esdo met de komst van steeds meer Marokkaanse leden: zo werden de etiketten van de sterke drank en biertap afgeplakt en kon je in de kantine geen karbonaadjes meer krijgen.

    Vrijwilligsters niet uitgenodigd op feest
    Kanters ‘Ook gedraagt men zich heel anders ten opzichte van de vrouwen die zich als vrijwilliger jarenlang hebben ingezet voor de club. Zo zijn de vrouwen die het hele seizoen achter de bar hebben gestaan niet eens uitgenodigd voor het feest om de afsluiting van het seizoen te vieren. Dat terwijl deze dames zich al jaren het vuur uit de sloffen lopen.’

    Anno 2016 is bij GSD Esdo het volledige bestuur Marokkaans. Ook vrijwel alle elftallen zijn volledig Marokkaans. Onlangs werd GSC Esdo door de KNVB uit de competitie gehaald.
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Asscher tegen Derksen: Inderdaad, Marokkanen weren is racistisch
    Vicepremier Asscher vindt het racistisch om Marokkanen te weren van voetbalclubs. Op zijn Facebook-pagina reageert Asscher op uitspraken van de voetbalanalist Johan Derksen.

    Die zei maandag in het programma Voetbal Inside dat "er heel wat clubs naar de klote zijn gegaan omdat ze in een wijk liggen met veel Marokkaanse gezinnen". Ook zei hij dat hij verwachtte weggezet te worden als racist. "Inderdaad. Het is racistisch om Marokkanen te weren van de voetbalclub", schrijft Asscher op Facebook.

    Asscher vindt dat problemen met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers best benoemd mogen worden en dat tegen individuen maatregelen moeten worden genomen.

    "Het probleem zelf ongemoeid laten en clubs aansporen geen Marokkaanse jongens aan te nemen is het probleem afwentelen op Anass of Mouad, lieverdjes die ik ken uit de Fjes. Jongens die al zo vaak last hebben van vooroordelen over Marokkanen", aldus Asscher. "Samen sporten, dat helpt. En niet beoordeeld worden op je groep, maar op je gedrag - en je voetbalkwaliteiten!"
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Hebben we nu wel of geen Marokkanenprobleem in het amateurvoetbal? Volgens Hugo Borst en Johan Derksen wel, maar wanneer je je oor te luister legt in politiek Den Haag is er he-le-maal niets aan de hand…
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Bijval voor Johan Derksen. Bij bijna een derde van alle stilgelegde voetbalwedstrijden zijn Marokkaanse of Turkse spelers betrokken. Dat stelt de hoogleraar Bestuur en Organisatie en oud-KNVB-bestuurder Paul Verweel in reactie op voetbalanalist Johan Derksen.

    Allochtonen zijn relatief oververtegenwoordigd bij excessen op voetbalvelden, bevestigt Verweel.

    Hij had als vicevoorzitter jeugd bij de KNVB jarenlang toegang tot de achtergronden bij de cijfers van de bond. Zodoende zag hij de namen van betrokken clubs én spelers.

    ,,Nog steeds zo’n zeventig procent van de incidenten wordt dus veroorzaakt door autochtone Nederlanders’’, zegt Verweel ter nuancering. ,,En excessen doen zich voor bij minder dan 1 procent van de wedstrijden. Maar die excessen overvleugelen natuurlijk de wedstrijden waar het wel gezellig is.’

    De KNVB stelt het percentage niet te herkennen. De bond registreert incidenten niet op basis van etniciteit. ,,Elke speler die over de schreef gaat, pakken we aan.” :huh:
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Zwartmeer
    Berichten: 12339
    Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Zwartmeer »

    Ik kijk hier vanop! Derksen moest anders niks hebben van Geert Wilders...
    Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
    Gebruikersavatar
    Pilgrim
    Berichten: 51240
    Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
    Locatie: Dhimmistad

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pilgrim »

    Hij noemde Wilders destijds geloof ik extremistisch...
    De Islam is een groot gevaar!
    Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
    Gebruikersavatar
    Pizzaman
    Berichten: 2510
    Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pizzaman »

    Volgens mij ga ik dit forum wel lollig vinden... :roll:
    Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
    Gebruikersavatar
    Zwartmeer
    Berichten: 12339
    Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Zwartmeer »

    Pizzaman schreef:Volgens mij ga ik dit forum wel lollig vinden... :roll:
    You ain't seen nothing yet!
    Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
    Gebruikersavatar
    Pizzaman
    Berichten: 2510
    Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pizzaman »

    Zwartmeer schreef:
    Pizzaman schreef:Volgens mij ga ik dit forum wel lollig vinden... :roll:
    You ain't seen nothing yet!
    Joh ik heb al zoveel gezien dat gelooft zelfs de meest geïndoctrineerde zwakzinnige mstonede mafkees niet eens.
    Maar ik ben benieuwd, laat me graag verrassen. Met uitzondering dan van: door een AZC of een moskeet naast de deur, dan.
    Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Welkom Pizzaman . Voel je thuis.
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Zwartmeer
    Berichten: 12339
    Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Zwartmeer »

    Asscher vindt dat problemen met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers best benoemd mogen worden en dat tegen individuen maatregelen moeten worden genomen.

    "Het probleem zelf ongemoeid laten en clubs aansporen geen Marokkaanse jongens aan te nemen is het probleem afwentelen op Anass of Mouad, lieverdjes die ik ken uit de Fjes. Jongens die al zo vaak last hebben van vooroordelen over Marokkanen", aldus Asscher. "Samen sporten, dat helpt. En niet beoordeeld worden op je groep, maar op je gedrag - en je voetbalkwaliteiten!"
    Een paar jaar geleden kwam een amateurclub in het nieuws met inmiddels zoveel Marokkanen dat de biertap moest verdwijnen en ook werden vrouwelijke vrijwilligsters, die zich jaren voor die club hadden ingezet, niet meer op prijs gesteld. Het zal hier wel ergens op het forum staan. Natuurlijk werd er niemand verzocht weg te gaan maar als het niet meer gezellig is vertrekken mensen vanzelf. In bepaalde wijken heb je dat ook. Asscher vindt dus dat problemen met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers best benoemd mogen worden en dat tegen individuen maatregelen moeten worden genomen. De man begrijpt er dus niks van. Of misschien, zo dom is ie ook niet, begrijpt hij het heel goed, maar heeft ie de oplossing ook niet dus lult ie maar wat goed klinkende onzin.
    Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
    Gebruikersavatar
    Pizzaman
    Berichten: 2510
    Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pizzaman »

    Ariel schreef:Welkom Pizzaman . Voel je thuis.
    Dank Ariel. Ik hoop dat er hier een beetje discussie is.
    Elders is het ook gezellig, maar weinig discussie.
    En op sommige andere fora is simpelweg te weinig mogelijk. :hypocrite:
    Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
    Gebruikersavatar
    Pizzaman
    Berichten: 2510
    Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pizzaman »

    Zwartmeer schreef:
    Asscher vindt dat problemen met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers best benoemd mogen worden en dat tegen individuen maatregelen moeten worden genomen.

    "Het probleem zelf ongemoeid laten en clubs aansporen geen Marokkaanse jongens aan te nemen is het probleem afwentelen op Anass of Mouad, lieverdjes die ik ken uit de Fjes. Jongens die al zo vaak last hebben van vooroordelen over Marokkanen", aldus Asscher. "Samen sporten, dat helpt. En niet beoordeeld worden op je groep, maar op je gedrag - en je voetbalkwaliteiten!"
    Een paar jaar geleden kwam een amateurclub in het nieuws met inmiddels zoveel Marokkanen dat de biertap moest verdwijnen en ook werden vrouwelijke vrijwilligsters, die zich jaren voor die club hadden ingezet, niet meer op prijs gesteld. Het zal hier wel ergens op het forum staan. Natuurlijk werd er niemand verzocht weg te gaan maar als het niet meer gezellig is vertrekken mensen vanzelf. In bepaalde wijken heb je dat ook. Asscher vindt dus dat problemen met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers best benoemd mogen worden en dat tegen individuen maatregelen moeten worden genomen. De man begrijpt er dus niks van. Of misschien, zo dom is ie ook niet, begrijpt hij het heel goed, maar heeft ie de oplossing ook niet dus lult ie maar wat goed klinkende onzin.
    Johan Derksen heeft simpelweg gelijk. Ik weet geen moer van voetbal,
    maar ben zelf vanwege de oprukkende hallahakkabar generatie uit de randstad vertrokken.

    Asscher is er gewoon eentje van "wiens brood men eet diens woord men spreekt".
    Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
    Gebruikersavatar
    Ariel
    Berichten: 89878
    Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Ariel »

    Pizzaman schreef:
    Dank Ariel. Ik hoop dat er hier een beetje discussie is.
    Elders is het ook gezellig, maar weinig discussie.
    En op sommige andere fora is simpelweg te weinig mogelijk. :hypocrite:
    Lieverd, hier is bijna alle mogelijk. Wij zijn hier niet zo politiek correct. En wat betreft de discussie. Als jij die aangaat dan volgen wij. ( heel gedwee. )
    The heart of the wise inclines to the right,
    but the heart of the fool to the left.
    Gebruikersavatar
    Pizzaman
    Berichten: 2510
    Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

    Re: Voorbedrukte aangifte tegen Johan Derksen

    Bericht door Pizzaman »

    Ariel schreef:
    Pizzaman schreef:
    Dank Ariel. Ik hoop dat er hier een beetje discussie is.
    Elders is het ook gezellig, maar weinig discussie.
    En op sommige andere fora is simpelweg te weinig mogelijk. :hypocrite:
    Lieverd, hier is bijna alle mogelijk. Wij zijn hier niet zo politiek correct. En wat betreft de discussie. Als jij die aangaat dan volgen wij. ( heel gedwee. )
    Gewoon hakken & zagen hoor, ik schrik nergens van.
    Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
    Plaats reactie