Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Van tweede paspoort types met een islamitische achtergrond is niets goed te verwachten.

Met minder Marokkanen en Turken komen we tegemoet aan alle strenge milieu eisen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52146
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Op 23-11-16 stind er in'de krant:
Kickboksleraar wil hangjeugd laten zweten in sportschool
Afbeelding
Laat ze maar eens bij hém op de zaak komen. Laten ze hém maar eens intimideren met een grote mond. Laten ze hém maar eens bekogelen met stoeptegels. Bakhtali - kickboksleraar met een gouden tand - is niet bang voor de groep 'raddraaiertjes' die al weken het Vlaardingse stadshart teistert. ,,Niet om op te scheppen, maar ze luisteren sneller naar mij dan naar iemand in een pakje van de gemeente. Dat weet ik zeker.''
[...]
Vandaag gaat Bakhtali in gesprek met ONS.Vlaardingen, de tweemansfractie die de overlast regelmatig op de politieke agenda plaatst. Samen willen ze het college bewegen de plannen werkelijkheid te laten worden.
Bakhtali zegt zich geroepen te voelen. ,,Ik ben mijn sportschool met een bepaalde visie begonnen: ik wil wat voor de maatschappij betekenen. De afgelopen jaren heb ik allerlei jongeren al geholpen. Kinderen die heel onzeker zijn en gepest worden, maar ook de hangjeugd, jongeren die zeg maar van de richel dreigen te raken.''
Klink heel idealistisch nietwaar?
ONS.Vlaardingen stelde eerder deze maand voor flink meer geld uit te trekken voor het verbeteren van de veiligheid in de gemeente.
De sportschool ziet een nieuwe bron van gesubsidieerd inkomen, ze denk ik.
http://www.ad.nl/rotterdam/kickbokslera ... ~a941db3c/

En dan is er bij mij twijfel over kickboksen vanwege de vele verbanden met criminelen.

En dan komt Ebru die goozer afserveren.
Liefdesbrieven voor Ebru: 'Brand in de cel!'
Even een stukje gratis PR naar de mensen toe. Omdat leuk is om liefdesbrieven te delen. Omdat ik graag een voorbeeld stel over hoe je met fans kunt omgaan. Omdat Irshad Bakhtali in m’n Facebook messenger inbox zat. En natuurlijk omdat ik het OM graag wat werk bespaar.

Op 25 april vorig jaar begon Irshad Bakhtali zijn liefdesbrieven aan mij. Het begon met „lelijk paard, lekker voor je, branden in de cel in Turkije. Nul medelijden kutwijf.” Afgelopen zondag kwam zijn laatste epistel binnen: „lelijk hoerenkind, als ik je tegenkom… ga je zien.” Aanhoudend typje, Irshad.

Irshad Bakhtali werkt bij een sportschool. Zijn passie is sport en bewegen, en zoals zijn collega Etienne aanvult: „Irshad en ik hadden het idee om iets voor de maatschappij te willen doen en iets te betekenen voor onze toekomst, en dat zijn natuurlijk de kinderen en de investering in ze. Door ze bewust te maken van onder andere hun intrinsieke waarde, proberen we ze niet alleen motorisch iets aan te leren maar ook gelijk normen en waarden bij te brengen en dat doen wij op een in hun belevingswereld speelse manier.”

Good for you guys. Nu nog even op een ‘speelse manier’ wat normen en waarden richting mijn mailbox sturen en we hebben het er niet meer over. Bovendien gun ik Irshad op de sportschool heel veel kinderen van ouders die zijn normen en waarden op een speelse manier delen. Daarnaast ben ik geen Sylvana vies vuil wijf dus tot zover deze gratis advertentie. Graag gedaan!
https://www.metronieuws.nl/columns/2017 ... ga-je-zien
Spoiler! :
Over naar belangrijkere zaken. Je kunt het islamiseren van Nederland gerust aan de PvdA overlaten. Dat Amsterdam een verloren zaak is, weet iedereen die er ooit voet gezet heeft. Maar laten we wel zijn: applaus voor PvdA-opperhoofddoek Fatima Elatik. Als zzp’er een maandelijkse factuur voor 12.000 euro verzenden, doen niet veel mensen (en zeker geen vrouwen) haar na. Respect. Ik wou dat Fatima een carrièregids schreef: ‘How to vul your zakken’ – ik zou ’m kopen. Zeker als er tips in staan.
Gewoon vragen, ze komen het je niet brengen’; die is van mij, maar toch. ‘Knoop een doek om je hoofd’ – die zou ik dan weer niet uitvoeren en kijk daar ga je al. Aangezien we die islamisering in Rotterdam willen vermijden, wordt 29 mei een poging gedaan om in het Theater Walhalla in gesprek te gaan met de Turkse vlaggenzwaaiers op de Erasmusbrug. Uiteraard is het weer een PvdA-raadslid dat over de uitnodiging in de vorm van een cartoon valt. De enige gepaste reactie had natuurlijk moeten zijn: ‘waarom organiseren jullie dat debat niet op straat, voor de deur van het Turkse consulaat? Dat weten die Turken tenminste te vinden!’. Maar ja. PvdA. En iets met veiligheid. Hoe dan ook hoop ik dat alle ‘soldaten van Erdogan’ het lef hebben om te komen op 29 mei. Het wordt een uitdaging: ze moeten het immers deze keer bij woorden houden, geen daden. Ga je zien!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Klink heel idealistisch nietwaar?
Nou, ik heb er een beetje moeite mee dat een sportschool (lees: vechtschool) het ideale middel zou zijn om losgeslagen jongens op het rechte pad te krijgen. Ik vrees dat ze zo vooral leren erop los te slaan, wat vooral van pas komt als je op andere paden loopt dan het rechte. De rest hoef ik dan ook niet meer te horen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Pilgrim »

Huseyin Sayilgan: landverrader

5 augustus 2017, door Ebru Umar

Vadsig is ‘ie. Je zou het welvaartsvet kunnen noemen maar waarschijnlijk is het gewoon te veel olijfolie. Te vet Turks eten. Slecht Nederlands spreekt hij; even zijn naam googlen en je kunt ‘m in diverse programma’s horen praten. Nederlands schrijven doet hij nog slechter. Dat is slechts een kwestie van de Metro-Facebookpagina erbij pakken en bij de comments onder mijn laatste vlog kijken

Geobsedeerd is hij. Met Turk-zijn en Ebru’bashen. Met NSB’er spelen. Met zijn gelijk halen. Het is duidelijk dat deze man geen betaalde baan bij een Nederlands bedrijf heeft. Hij zal wel “ondernemer” zijn. Zoiets als een journalist, een ZZP’er. Maar dan anders, ondernemer – op chique.

De man laat mij koud.

Standaard gastarbeidersproduct dat het niet gered heeft in de Nederlandse maatschappij en niet verder is gekomen dan ‘zijn eigen mensen’ helpen om ook niet verder te komen. Zo’n geval dat integratie verwart met landverraden en ondertussen vasthoudt aan zijn Nederlandse paspoort als ware het de Koh-i-noor diamant uit de Britste kroon.

Afbeelding

Zo’n loser dus.

De enige reden waarom ik hier woorden aan hem vuilmaak, een column aan hem wijd (volgens mij zelfs de tweede) is omdat Nederland de NSB’ers onder ons moet kennen. Ooit waren NSB’ers Nederlanders die andere Nederlanders uitleverden aan de Duitsers. Moderne NSB’ers zijn Turken met een Nederlands paspoort die trouw zweren aan Turkije en blind hun leider in Turkije volgen. Als de leider in Turkije zegt dat er Nederlanders met Turkse roots aangegeven dienen te worden in Turkije, dan doet zo’n NSB’er dat.

Huseyin Sayilgan is zo’n NSB’er. Samen met zijn vriendjes Mehmet Salih Kaya, Ertuğrul Kurt en Kahraman Kurt heeft hij aangifte tegen mij gedaan wegens deze column.

Deze schreef ik na een nacht in ballingschap – er zouden nog vele nachten volgen eer ik op het vliegtuig terug naar Nederland mocht. En in plaats van dat Huseyin inziet dat vrijheid van meningsuiting een verworven recht is dat voor iedereen geldt in Nederland, verwacht hij een lintje omdat hij mij heeft aangegeven bij de Turkse autoriteiten. Daarnaast vindt hij van alles van me, het is echt aandoenlijk hoe hij tekeer gaat op de Metro-Facebookpagina. Integratie is een groot goed, Nederturkjes. Vrijheid ook: het is dezelfde vrijheid waarmee jullie soort mag fulmineren op internetpagina’s en waar je voor in Turkije opgepakt zou worden.

Ik haat en veracht mensen als Huseyin Sayilgan, maar vooralsnog voel ik de behoefte niet om daar een advocaat op te zetten. Nou ja, soms wel eerlijk gezegd. Als ik me verveel, wil ik wel eens overwegen Richard Korver te bellen. Ik weet dat zijn handen jeuken, maar die man verdient ook wel eens vakantie en bovendien heeft hij zijn handen vol aan andere criminelen; ik sluit niet uit andere Nederturken. Ach, en een column schrijven is ook een prima remedie tegen verveling.

En toch vraag ik me af: iemand aangeven bij een vreemde mogendheid, drieduizendkilometer verderop omdat een dictator dat eist, hoe is dat geen landverraad? Welk artikel is dat eigenlijk?

https://www.metronieuws.nl/columns/colu ... ndverrader
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie