Verkiezingstijd.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Op de gevel van het gebouw van Limburg1, de regionale Limburgse omroep, is vannacht een boodschap gekalkt. 'Dion Graus, waarom is Wilders nog niet vermoord?', is te lezen op de gevel van de televisiestudio.

Wat er precies wordt bedoeld met de boodschap is onduidelijk.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Ik zie het dus zwart in, want stemmers zijn bang voor verandering, en zo dom als het achtereind van een koe
Ik deel dat gevoel.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

Ariel schreef:Op de gevel van het gebouw van Limburg1, de regionale Limburgse omroep, is vannacht een boodschap gekalkt. 'Dion Graus, waarom is Wilders nog niet vermoord?', is te lezen op de gevel van de televisiestudio.

Wat er precies wordt bedoeld met de boodschap is onduidelijk.
Spoiler! :
Afbeelding
Het links-fascisme komt dus weer eens naar ons toe.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Niet te geloven. Twee artikelen (één uit de Trouw , en één uit de NRC ) die ook voor rechtse lezers de moeite waard zijn om te lezen.

Trouw!!!
Het is mijn morele plicht om op Wilders te stemmen

Ik heb nooit gestemd, want echte mannen stemmen niet; ze krijgen toch wel hun zin. Deze keer ben ik echter gedwongen om te stemmen, omdat het voor mij onmogelijk is om niet op Wilders te stemmen. Ik voel het als mijn morele plicht.

Eerder schreef ik hier wat ik niet goed vind aan Wilders, nu zal ik schrijven wat ik wel goed vind aan hem. Om te beginnen is daar zijn grote morele en fysieke moed. Geert Wilders is de enige Nederlandse politicus die op de dodenlijst van Al-Qaida en andere islamofascisten staat. Dat is niet alleen een eerbiedwaardig onderscheidingsteken voor hem, het is ook een schande voor al die andere Nederlandse politici die nagelaten hebben om, onder het uitroepen van ‘Wij zijn allen Geerten Wildersen!’, datzelfde doodvonnis over zich af te roepen. Iets wat getuigd zou hebben van solidariteit met een mede-volksvertegenwoordiger.
NRC !!!
Het hele scenario was vorige week al bekend

Die Turkse minister Kaya (Gezinszaken) dacht natuurlijk: als Jesse Klaver een meet-up met zijn achterban kan houden, kan ik het ook. De tijd van de fax ligt achter ons, we hebben Facebook – mevrouw Kaya had haar meet-up ook achter een laptop in Ankara kunnen afdoen. Maar dat had niet zo’n fijn conflict opgeleverd.

Zaterdag was die minister symbool van de onverzettelijkheid aan weerskanten. Het vreemde was: midden vorige week kreeg ik in Den Haag al gedetailleerd uitgelegd hoe het weekeinde zou verlopen: eerst de minister van Buitenlandse Zaken die het land niet inkwam, daarna de komst van een Turkse minister per auto – het hele scenario was bekend.

Ik vermoed dus dat Nederland dit wilde, en dat vooral Rutte profiteert: als de relatie met een groot buitenland onder druk staat, willen burgers een vertrouwde bestuurder in plaats van een twitteraar. De tragiek van Wilders: ook nu zijn analyse achteraf correct was, verliest hij het op stijl en presentatie. Een gevoel dat zijn kiezers kennen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Toch zou het wel eens kunnen zijn dat veel potentiële PVV-stemmers zo gedesillusioneerd geraakt zijn door alle peilingen, die het zetelaantal voor de PVV steevast richting afgrond hebben gepeild in de laatste weken, dat hen de moed in de schoenen zinkt om de gang naar de stembus te maken. Je zult straks nog zien dat ruim de helft van de potentiële PVV-stemmers niet eens komt opdagen om te gaan stemmen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Toch zou het wel eens kunnen zijn dat veel potentiële PVV-stemmers zo gedesillusioneerd geraakt zijn door alle peilingen, die het zetelaantal voor de PVV steevast richting afgrond hebben gepeild in de laatste weken, dat hen de moed in de schoenen zinkt om de gang naar de stembus te maken. Je zult straks nog zien dat ruim de helft van de potentiële PVV-stemmers niet eens komt opdagen om te gaan stemmen.
Wie weet. Ik hoop het niet. Maar als Wilders wint dan maakt hij een mega prestatie. Wat is die man slecht neergezet door de media.

Enfin. Donderdag ochtend zullen we het weten.

Fingers crossed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

Het ziet er naar uit dat het weer de opkomst niet tegenwerkt:
"droog weer met een mix van wolkenvelden en zonnige momenten. Op de dag van de verkiezingen is het 11 tot 14 graden. "
Windkracht 3. 40% zon vooral in de middag.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Enfin. Donderdag ochtend zullen we het weten.
Als we eerlijk zijn op FFI weten we toch al wat er gaat gebeuren. Wilders gaat een goeie score neerzetten maar uiteraard geen absolute meerderheid en dan maakt het niks uit of hij nu 18 % of 49 % haalt: hij wordt erbuiten gehouden. Dat is het Belgische scenario .
Ik heb naar dat zgz. debat Rutte/Wilders gekeken. Ik wist al welke kant het uitging toen de Rotterdamse Erasmus universiteit omstandig werd geprezen voor haar gastvrijheid. Een universiteit is een broedplaats van Marxistische propaganda en dat vertaalde zich in het luidruchtig applaus telkens als Rutte iets snedigs vertelde.
Verder heb ik niks nieuws gehoord . Ook veel te kort om 3 onderwerpen even in elk 10 minuten af te ratelen. Wilders praatte te snel zodat die -voor mij toch-doorzichtige pose van Rutte als "bedaarde en verantwoordelijke staatsman" nog beter( of eigenlijk: nog erger) uit de verf kwam. Blijkbaar trappen heel wat lui daar graag in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

Turken en Marokkanen die liggen niet zo goed bij elkaar. En toch, als puntje bij paaltje komt dan kiezen ze voor het gezamelijke Moslim-zijn.
Zo ijveren de Erdogan Turken om op DENK te stemmen vanwege het geloof. Niet alle Marokkanen lopen daar warm voor.
Marokkaanse moskeebestuurders maakten er vandaag al een punt van dat ze er klaar mee zijn te worden lastiggevallen door de moslim-muppets van DENK:
  • “Sommige moslims durven er niet voor uit te komen dat ze kritiek hebben op DENK of overwegen op een andere partij te stemmen, aldus de RMMN zondag. Potentiële kiezers worden continue aangesproken op hun godsdienst en etniciteit door DENK. De RMMN denkt dat deze aanpak polariserend werkt en de integratie in de weg kan staan, zo stelt de raad.”
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... temadvies/

Dat was op zondag .En dat werd op maandag politiek opgepikt natuurlijk.
De moskeeën vinden nu een luisterend oor bij onze regering, die bij monde van minister Lodewijk Asscher stelt dat deze praktijken “niet alleen ongepast, maar ook tegen de wet” zijn. Iedereen mag immers stemmen wat hij of zij zelf wil:
En dat is dan vandaag aanleiding om een gezamelijk front te vormen tegen de seculiere wereld om hun heen. ( Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland = RMMN)
Marokkaanse moskeeën: Media hadden het fout, DENK intimideert ons toch niet
Gezamenlijke verklaring DENK en RMMN
  • “Het RMMN heeft vastgesteld dat in de media ten onrechte de indruk is gewekt dat leden en politici van DENK moskeebesturen en moskeebezoekers onder druk hebben gezet om voor DENK te kiezen. Dat heeft het RMMN nooit bedoeld.

    De RMMN heeft wel enkele signalen ontvangen van moslims die een sfeer ervaren waarin ze niet vrijuit kunnen aangeven dat ze kritiek hebben op DENK omdat andere moslims dat niet toelaten.

    Het RMMN en DENK hebben een constructief gesprek gehad met elkaar waarin kritiek en zorgen zijn gedeeld. DENK vindt het belangrijk dat alle moslims zelfstandig een keuze maken op wie ze willen stemmen

    Het RMMN en DENK vinden dat je afkomst of je religieuze identiteit niet automatische je stem hoeft te bepalen. DENK staat er voor dat een ieder de ruimte krijgt om zijn of haar mening te uiten en roept iedereen op, ongeacht de politieke voorkeur, om elkaar met respect te behandelen.Het RMMN steunt de thema’s van DENK zoals het aanpakken van racisme en discriminatie en het beschermen van de godsdienstvrijheid.

    Het RMMN en DENK hebben afgesproken dat ze de zorgen van de moslimgemeenschap zullen delen, waaronder het je vrij voelen om te kiezen voor een politieke partij en daar aandacht voor te hebben. DENK erkent dat het RMMN politiek onafhankelijk is.
.
http://politiek.tpo.nl/2017/03/13/marok ... eert-toch/

"...om elkaar met respect te behandelen" gaat over Moslims onderling.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ikke ben een twijfelaar. Want ik DENK denk tenminste na. Het kan zelfs nog gebeuren op het moment dat ik in het stemhokje sta. Bedenk wel dat ik anders nu nog bij de Jehovah's Getuigen een ijverige uitslover voor Jehovah zou zijn, als ik geen twijfelaar zou zijn.

Maar . . . de meeste mensen zijn GEEN twijfelaar. Zij hebben al lang geleden hun voorkeurstem-positie ingenomen. Zij waren het eens met Wilders en zijn daar moeilijk vanaf te brengen. Zij twijfelen niet, ondanks dat Rutte cum suis daar alle moeite toe hebben genomen.

Bestaat er een alternatief voor Wilders? Jazeker! Ook 50+ lijkt mij geen gek idee. En het Forum voor Democratie. Maar die zijn te laat en hebben nog een lange weg te gaan. Onderschat Rutte niet als politieke boef. Maar onderschat ook het volk niet. En al zeker niet de 'gewone' man.

Ik ben een positivo die het ook niet weet. Ik zei: Wilders mag blij zijn met 25 zetels. Want hij heeft zijn gezicht niet mee. Met een smoel als Pechtold zou dit zeker vier zetels schelen in de peiling. Rutte is een goede leider, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het goed doet. Erdogan is ook een goede leider. Zet die twee naast elkaar dan heb je Jut en Jul op de bühne en de show must go on.

Inhoudelijk was Wilders elke keer zeer sterk en ik heb hem nog nooit op een leugen mogen betrappen. Als de kiezers er ook zo over denken stemmen zij voor de hand liggend beslist NIET op Rutte en al helemaal niet op de verkwanselpartij van de eigen normen en waarden: PvdA (Partij van de Allahtonen). Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Populisme
Wie is daarmee begonnen met dat woord te gebruiken als een plaketiket van een denigrerende gedachte? Wat dacht je wat? Dat kwam van links. Zoals ook het plaketiket haat zaaien, discriminerend bezig zijn, uitsluiten, en wat zoal de revue passeerde uit het hoofd van de politieke Gutmensch. Het gaat echter om de inhoud. Vandaar dat de kiezers op de PVV gemêleerd zijn. Vanwege de duidelijk onveranderlijke inhoud. Ik vind het overigens jammer, maar zo zijn er meer zaken, dat Wilders het Koranverbod niet koppelt aan de logica van het verstand: Hitler is dood en Mohammed ging dezelfde weg. Zij lieten beiden een onacceptabel boek na. Mein Kampf werd verboden. Maar de Koran heeft men nagelaten te verbieden. En ik weet waarom. Weet u het ook?

Dat is vanwege de opgeklopte overdreven betrokkenheid van onze regeringen met de Godsdienstwaanzin van moslims en de overbodige wet op Godsdienstvrijheid die eindelijk eens en voor altijd in de prullenbak moet. Je doet er mohammedanen geen plezier mee. Vandaar dat het de hoogste tijd is om de achterlijkheid uit een boekje zoals de Koran te associëren met de achterlijkheid van mensen die bereid zijn zich als geestelijk onvolwaardige burgers aan mensen met een opvallend gemiddeld hoger IQ op te dringen. Ik kan het weten, want ik was een van hen. Maar dan wel van goeden huize in de categorie ongevaarlijk. Ik was immers aanhanger van de vredelievende begripvolle persoon Jezus en niet van het sadistische historische oorlogszieke woestijnzwijn Mohammed, die nadat hij zijn seksuele aspiraties op een oude fiets had uitgeprobeerd, zijn ervaring ging botvieren op een kind van zes. Dat volgens de islamgeleerden Mohammed pas zijn leuter voor het eerst in Aisha stak toen zij negen was, toont eens te meer aan hoe verderfelijk krankzinnig in de geest ALLE mohammedanen zijn. Niet één uitgezonderd.

Want een moslim zonder verering van pedofiel Mohammed is als een getrouwde Marokkaanse moslim die staat op een stoel in de keuken en klaarkomt met de deegroller over zijn lul op de aanrecht terwijl zijn vrouw bezig is met koken.

O ja, en nog wat. Nog niet zo lang geleden moest de toekomstige premier Pim Fotuyn dood. Omdat hij homo én tegelijkertijd ook nog eens anti-islamitisch gezind was. Een onterecht dodelijke combinatie. Rutte is homo maar GEEN anti-moslim premier. Nu weet u dus waarom Fortuyn dood moest.

Nu is de tijd rijp. Wilders is anti-islam, maar geen homo. Het zou dus in de goede richting kunnen verkeren. Zou Frau Merkel dan toch gelijk hebben met haar uitspraak dat angst een slechte raadgever is? In ieder geval hebben de linkse en de grootste christelijke partij de rijen gesloten en het zekere voor het onzekere genomen - zij hebben Wilders bij voorbaat uitgesloten. Blijkbaar is de tijd er nog niet rijp voor om intolerant te zijn tegen intolerante mensen. Het virus islam gedijt als nooit tevoren. Omdat de dragers ervan zich in kamelendraf vermenigvuldigen.

HEINEKEN IS EEN MERK. MOHAMMEDANEN WETEN NIET HOE TE GENIETEN VAN HET LEVEN. WANT MOHAMMED IS GEEN KWALITEITSMERK. HIJ IS EEN B-MERK. MET DE B VAN BOERENLUL. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Het zal toch niet? :no1:

De VVD lijkt bij de verkiezingen flink te gaan profiteren van de diplomatieke rel met Turkije. In de slotpeiling van I&O Research stijgt de partij nu van 24 naar 27 zetels. Die virtuele winst gaat onder meer ten koste van de PVV: Geert Wilders daalt van 20 naar 16 zetels in de peiling.

En Hans.. :shock: Jij gaat toch niet op de marxistische partij van Nagel stemmen? Want dat is 50+ . Laat de PVV niet in de steek. Elke stem telt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Het zal toch niet? :no1:

De VVD lijkt bij de verkiezingen flink te gaan profiteren van de diplomatieke rel met Turkije. In de slotpeiling van I&O Research stijgt de partij nu van 24 naar 27 zetels. Die virtuele winst gaat onder meer ten koste van de PVV: Geert Wilders daalt van 20 naar 16 zetels in de peiling.

En Hans.. :shock: Jij gaat toch niet op de marxistische partij van Nagel stemmen? Want dat is 50+ . Laat de PVV niet in de steek. Elke stem telt.
Ojee! Met marxisme wil ik niets te maken hebben. Ik vind het een smerige ondermaatse gluiperige actie van Rutte. Wilders mag daar niet de dupe van worden. Ik zal zorgen dat mijn ex en mijn zoon en ik morgen op de PVV gaan stemmen. Trouwens, ik heb de afgelopen tijd alleen maar propaganda gemaakt voor de PVV, maar dat wilde nog nie zeggen dat ik er zelf op ga stemmen. Maar nu dus zeker wel. Beloofd is beloofd. Want nogmaals, ik heb Wilders nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Ik ben zonder meer voor uittreding van Nederland uit de EU en dat andere is genoegzaam bekend.

Iets anders lieve mensen. Het leven is een illusie. De baas is de Zeitgeist, wie dat ook is. In ieder geval niet God. En hopelijk ook niet Rutte, ook al lijkt die verdomd veel op God qua kunst van het liegen. Ook al gaat Rutte verder, het is de koers van Trump die de route bepaalt. En daar hebben we de komende tijd best de nodige houvast aan. Zie je het al voor je, een bezoek van Rutte aan Trump? Ik denk - het gezicht van Trump in gedachte nemende - dat hij die lachenbek grijnzende Rutte niet echt voor vol zal aanzien.

Morgenavond weten we meer. Gaan we donderdag lekker nabeschouwen met z'n allen. Doen!

Ook al krijgen we niet gelijk, dan hebben we nog altijd wel gelijk.
(tenminste wat islam en het daarbij behorende aantal foute mensen - mohammedanen - betreft)

Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo mar 15, 2017 2:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Ik zie in gedachten alweer die walgelijk triomferende grijns op het smoelwerk van Mark Rutte dansen. Ik kan die afgrijselijke huichelachtige arrogante grimas gewoonweg niet meer zien!

De grijns regeert ..... de media regeren ..... over de (bijna) domste kudde op aarde die men ooit zag ..... !

Over een tijdje staat die ploert Mark Rutte gewoon weer verraderlijk en "beminnelijk" grijnzend die compleet van de pot gerukte Erdogan weer naar de mond te praten! Waarom vergeten mensen toch zo gauw?
 
 
 
Afbeelding
 
 
 
Wordt die nachtmerrie dan toch weer werkelijkheid?
 
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:Toch zou het wel eens kunnen zijn dat veel potentiële PVV-stemmers zo gedesillusioneerd geraakt zijn door alle peilingen, die het zetelaantal voor de PVV steevast richting afgrond hebben gepeild in de laatste weken, dat hen de moed in de schoenen zinkt om de gang naar de stembus te maken. Je zult straks nog zien dat ruim de helft van de potentiële PVV-stemmers niet eens komt opdagen om te gaan stemmen.
"Potentiële PVV stemmers' is heel wat anders dan daadwerkelijke PVV-stemmers.
Over de laatste merkte Hans vd Mortel al terecht op:
'Hans van de Mortel' schreef:Maar . . . de meeste mensen zijn GEEN twijfelaar. Zij hebben al lang geleden hun voorkeurstem-positie ingenomen. Zij waren het eens met Wilders en zijn daar moeilijk vanaf te brengen. Zij twijfelen niet, ondanks dat Rutte cum suis daar alle moeite toe hebben genomen.
Wat die potentiele PVV-stemmers betreft, men moet daar niet teveel moeite voor doen.
Ofwel ze stemmen wel PVV, ofwel ze stemmen niet PVV. Indien niet, fuck them and the horse they rode in on.
Immers niet iedereen zit het licht, maar aan knipperbollen heeft men in het donker niets, aan ploflampjes evenmin.
ook al verspreiden deze zelf geen duisternis, daar geeft niemand ene cent voor en ik dus ook niet.

Wat dat betreft, die stemmen volgende keer net zo hard PvdA of D66, en wie weet vorige maal ook, en verspreiden aldus wel degelijk duisternis.
Ze zijn even nuttig als de apothekers uit Aleppo, POTENTIEEL dan wel. En dus, oftewel, al reeds, van geen enig bewezen nut.
Wat gewoon betekent dat niemand ene reet aan die lui heeft tenzij ze het daadwerkelijk doen.

En zo niet...
Ik hoop dan ook dat ze achteraf smoren in de spijt, en dat mag je letterlijk nemen.
Ik wens ze niets beters toe dan dat ze in hun eigen mes vallen, zogezegd.

Da's overigens niet haatdragend, alleen maat eerlijk, zoals het een goed PVV-er betaamt. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Vanavond is het slotdebat, morgen mogen we stemmen.

Wilders en Asher stonden tegenover elkaar.

PvdA-lijsttrekker Asscher en Wilders botsen hard over de stelling dat Nederland "van ons allemaal" is. Asscher had die stelling aangedragen in het NOS-slotdebat.

Wilders vroeg of hij daar voor DENK stond, of voor de PvdA. Het blijkt dat DENK ook de verkiezings slogan "Nederland is van ons allemaal. " gebruikt.

Afbeelding

Wilders vroeg of het wel goed ging met de PvdA-lijsttrekker. Hij zei dat Asscher Woodstock-teksten bezigde en dat veel Nederlanders helemaal niet het gevoel hebben dat het land van ons allemaal is, maar zich door de PvdA-beleid tweederangsburgers voelen.

Straks gaat Wilders in debat met Gert Jan Segers over Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Gert Jan Segers begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat als christenen ruimte geven aan de islam dat dit dan christelijke zelfmoord is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:Gert Jan Segers begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat als christenen ruimte geven aan de islam dat dit dan christelijke zelfmoord is.
Misschien moesten ze hun oren eens te luisteren leggen bij oude christelijke voorvechters van het geloof, die de islam al duizend jaar geleden netjes wisten te fileren. De huidige christelijke partijen, de SGP uitgezonderd, zijn naar mijn smaak ietsje te verlegen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

TIP VOOR WIE NOG GAAT STEMMEN.

Als ik zo direct het stemlokaal binnentreedt roep ik luid en duidelijk: "Goeiemorgen! Ik kom stemmen op de PVV."

Doen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:TIP VOOR WIE NOG GAAT STEMMEN.

Als ik zo direct het stemlokaal binnentreedt roep ik luid en duidelijk: "Goeiemorgen! Ik kom stemmen op de PVV."

Doen!
[icon_lol.gif] Oke..Ik zal kijken of ik dat durf.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:TIP VOOR WIE NOG GAAT STEMMEN.

Als ik zo direct het stemlokaal binnentreedt roep ik luid en duidelijk: "Goeiemorgen! Ik kom stemmen op de PVV."

Doen!
Roepen deed ik al... en... Ik heb zo'n T-shirt... :cool:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Ik heb gestemd.

En eerlijk is eerlijk, ik ben toch trouw aan de Partij voor de Dieren gebleven. Bij mij is het altijd een tweestrijd tussen het gevecht tegen de veeteelt en het gevecht tegen de islam. Maar ik heb sterker getwijfeld dan ooit tevoren of ik mijn stem in plaats daarvan op Forum voor Democratie of de PVV zou uitbrengen.

Niettemin hoop ik toch wel, daar waar mensen niet op de Partij voor de Dieren stemmen, dat de anti-islam-stemmen de VVD-stemmen ruimschoots gaan overtreffen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Ik heb gestemd.

En eerlijk is eerlijk, ik ben toch trouw aan de Partij voor de Dieren gebleven.
Ook de dieren hebben behoefte aan een stem xplosive.

Je kan/moet eens de discussie met Marianne Thieme aan gaan , en haar vertellen dat ze verkeerd bezig is als ze blijft stemmen voor meer asielzoekers. Asielzoekers zijn grote vleeseters, en halal slachters, en dat zijn toch de mensen die Thieme liever niet ziet in Nederland ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Je kan/moet eens de discussie met Marianne Thieme aan gaan , en haar vertellen dat ze verkeerd bezig is als ze blijft stemmen voor meer asielzoekers. Asielzoekers zijn grote vleeseters, en halal slachters, en dat zijn toch de mensen die Thieme liever niet ziet in Nederland ?
Ja, dat is een goed argument. Marianne Thieme legt het zwaartepunt vooral bij het klimaatprobleem. En dat klimaatprobleem (slechte oogsten, droogte) jaagt heel veel moslims naar Europa toe. Maar meer aandacht voor andere (jihadistische) motieven voor moslims om Europa binnen te dringen is ook hard nodig.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Het is niet te hopen dat dit het landelijke beeld wordt :

Onze peiling in Heemskerk: VVD fors aan kop, D66 tweede

Daaruit :
De VVD gaat riant aan kop bij een eerste telling van de stemmen van deze krant in stembureau 9 in Heemskerk, qua verkiezingen de meest gemiddelde gemeente van Nederland. In de eerste uren van deze verkiezingsdag kreeg de partij van Mark Rutte hier 26 procent van de stemmen.

D66 staat voorlopig tweede, met 12 procent.
26 procent van de stemmen landelijk zou goed zijn voor 39 zetels in de Tweede Kamer (!)

Waar gaat dit naar toe?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

‪Aanhoudende topdrukte op het stembureau waar ik zitting heb.‬
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie