Verkiezingstijd.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

Wie heeft er trouwens dat spotje met Henk Spekman gezien? Wat een giller :vhappy; PvdA staat dus niet voor Arbeid.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

King George schreef:‪Aanhoudende topdrukte op het stembureau waar ik zitting heb.‬
Dan weet ik nu zeker welke twitteraar jij bent.

Succes en sterkte met de drukte. Ik ga over 10 min stemmen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Het is niet te hopen dat dit het landelijke beeld wordt :

Onze peiling in Heemskerk: VVD fors aan kop, D66 tweede
Ik hoop het ook niet xplosive. Maar als Nederland nu massaal voor Rutte, Klaver en Pechthold gaan stemmen, dan verdienen ze islam en een kapot Nederland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door sjun »

Ariel schreef:Vanavond is het slotdebat, morgen mogen we stemmen.

Wilders en Asher stonden tegenover elkaar.

PvdA-lijsttrekker Asscher en Wilders botsen hard over de stelling dat Nederland "van ons allemaal" is. Asscher had die stelling aangedragen in het NOS-slotdebat.

Wilders vroeg of hij daar voor DENK stond, of voor de PvdA. Het blijkt dat DENK ook de verkiezings slogan "Nederland is van ons allemaal. " gebruikt.

Afbeelding

Wilders vroeg of het wel goed ging met de PvdA-lijsttrekker. Hij zei dat Asscher Woodstock-teksten bezigde en dat veel Nederlanders helemaal niet het gevoel hebben dat het land van ons allemaal is, maar zich door de PvdA-beleid tweederangsburgers voelen.

Straks gaat Wilders in debat met Gert Jan Segers over Islam.
Even kijken dan maar:


:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Terugkijken: Wilders veegt de vloer aan met Asscher. “Nee, Nederland is niet van ons allemaal, maar van Nederlanders”

Door Michael van der Galien, 15 maart 2017

Afbeelding

Blijkbaar moet je tegenwoordig duidelijk maken dat Nederland inderdaad alleen van Nederlanders is.

Gisteravond mochten Lodewijk Asscher en Geert Wilders het tegen elkaar opnemen in het grote lijsttrekkersdebat van de NPO. En ja, het was een fantastisch moment. Asscher bewees weer eens een politiek-correcte onbenul te zijn, terwijl Wilders in zin na zin de vloer met hem aanveegde.

Het mooiste van Asscher is natuurlijk dat hij maar niet kan bevatten dat een man als Wilders wel afgeeft op immigranten die zich niet aanpassen, maar dat dit niet betekent dat hij ook iets tegen immigranten heeft die zich wél aanpassen. Voor Asscher betekent kritiek op tuigmarokkanen en relturken automatisch dat je een hekel hebt aan alle allochtonen. Hij kan het onderscheid tussen geïntegreerde en niet-geïntegreerde immigranten niet maken. En dat is natuurlijk precies waarom de PvdA zo in elkaar dondert en werkelijk geen enkele linkse kiezer nog vertrouwen in dat clubje heeft.

Ook herhaalde Asscher enkele keren dat Aboutaleb van Rotterdam de raddraaiers had “aangepakt”, precies zoals Wilders dat wil. Maar dat is feitelijk onjuist. Ja, de betoging werd uiteindelijk beëindigd door de ME, maar er werd op dat moment (vrijwel) niemand opgepakt. Al die lui die daar stonden te protesteren en het noodbevel aan hun laars lapten hadden meegenomen moeten worden naar het bureau. Maar deed Aboutaleb dat? Natuurlijk niet. Hij liet de ME de demonstratie beëindigen, en dat was het dan. De volgende dag stond het de relturken in kwestie vrij om weer los te gaan.

Anders dan Asscher begrijpt Wilders dat de Nederlandse kiezer het daar onderhand helemaal mee gehad heeft.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... erlanders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Gemeente Amsterdam grijpt in bij stembureau in Turkse moskee

15 mrt 2017, Koen Nederhof en Mike Muller

Afbeelding

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam heeft woensdag ingegrepen bij een stembureau in een Diyanet-moskee in stadsdeel Oost. Er hingen Turkse vlaggen en posters aan de muur. Rond twee uur ’s middags is een Diyanet-vlag (een religieuze organisatie die valt onder de Turkse overheid) weggehaald door een medewerker van het centrum. Ook zijn inmiddels de posters verwijderd.

Kiezers hadden via Twitter geklaagd dat er campagnemateriaal van de Turkse president Erdogan ligt en aan de muren hangt, maar dat lijkt niet het geval.

Wel klinkt er uit de radio klinkt Turkse muziek en er liggen Diyanet-folders op de tafel, zeggen Amsterdammers, die in de moskee hun stem uitbrachten. ,,Campagneuitingen in het stembureau zijn niet toegestaan. We hebben iemand erheen gestuurd om dit te corrigeren’’, laat een woordvoerster van de gemeente weten. ,,We hebben nog geen klachten van kiezers binnengekregen.’’

De Kiesraad laat weten dat in algemeen zin ,,er geen activiteiten in een stemlokaal mogen worden ontplooid die de kiezer beïnvloeden’’. Of daar sprake van is in dit geval, kan een woordvoerster niet zeggen. ,,Maar als mensen bezwaar hebben, moeten ze dat meldden bij de voorzitter van het bureau.’’

Volgens Elise Steilberg, die vanochtend ging stemmen bij de moskee, was de voorzitter van het bureau echter niet happig op het opnemen van bezwaar. ,,In dat geval moeten kiezers zich tot de gemeente wenden’’, aldus de Kiesraad.
Opheldering

Raadslid Dilan Yesilgöz van de VVD in Amsterdam wil opheldering van burgemeester Eberhard van der Laan en kaart de kwestie zodirect aan in de gemeenteraad. “In onze beleving is dat geen neutrale plek meer om te stemmen”, zegt het raadslid. Zij wil weten of de gemeente dat ook vindt en of er maatregelen worden genomen.

Volgens de gemeente worden de stemlokalen wel gecontroleerd, maar kunnen die mensen ,,niet overal tegelijk zijn’’. In dit geval waren ze nog niet langs geweest en kwamen de signalen van Twitter eerder binnen dan een melding door de gemeente-agenten.

PVV’er Martin Bosma kwam aan het begin van de middag poolshoogte nemen. Hij gaat Kamervragen stellen, liet hij aan De Telegraaf weten. Bosma is boos over de Turkse aankleding en noemt het stembureau ’bezet gebied’.

De voorzitter van het stembureau heeft de ophef inmiddels gesust. ,,Als dit een volleybal-vereniging was, hingen er vlaggen van die vereniging.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Nederlandse kiezers willen niet met journalisten praten

Geplaatst op 14 maart 2017

Afbeelding

Rode politiek-correcte journalisten van de Zweedse krant “Aftonbladet” waren in het Nederlandse Volendam op zoek naar “racistische kiezers” die van plan zijn om op Geert Wilders te stemmen. Volendam ligt maar een half uurtje rijden van Amsterdam verwijderd, direct aan het IJsselmeer, en hier heeft de helft van de bevolking tijdens de laatste verkiezingen op Geert Wilders gestemd. De Zweedse journalisten deden bijna een hele dag lang hun best, maar deze “racisten” wilden absoluut niet met hen praten.

Hun bericht:

“De beide mannen voor het rijtjeshuis schudden afwijzend hun hoofd. Ze willen absoluut niet met Zweedse journalisten praten. De mannen zijn 35 tot 40 jaar oud. Ik heb nauwelijks tijd om me voor te stellen wanneer eentje zegt: “Wij zijn niet geïnteresseerd.”

Ik toon mijn verbazing. Het antwoord komt in de vorm van een vraag: “Is uw krant links of rechts?”

Ik leg uit dat “Aftonbladet” een sociaaldemocratische teneur heeft, maar verder apolitiek is.

“Nooit van zijn leven zal ik met een sociaaldemocratische krant praten”, zegt de woordvoerder.

Steeds opnieuw stuitten we op dergelijk gedrag. [...] Diegenen die wel wilden praten, zeiden dat ze niet op Wilders willen stemmen, maar dat ze het eens zijn met zijn opvattingen over de immigratie – een van Wilders´ grote verkiezingsthema´s: “Ik ben geen racist, maar ik denk dat we genoeg economische vluchtelingen hebben gekregen”, zegt de tegelzetter Peter Snijder. [...] “We kunnen het ons niet veroorloven om te blijven betalen voor al deze mensen. Ze zien Europa als het beloofde land, waar ze verzorgd worden zonder er iets voor te doen. Waarom zou ik vijf dagen in de week hard werken om mijn gezin te onderhouden wanneer migranten alles voor niks krijgen? Wij zijn anders.” Hij kijkt zijn vriend Reinier Smit aan, die het met hem eens is: “Ik heb niets tegen buitenlanders, maar wanneer diegenen die hier naartoe komen vrouwen verachten en denken dat de christenen stront zijn, dan weet ik dat we gewoon te verschillend zijn. Dat functioneert niet. Als Nederlander zal ik mijn plaats niet aan iemand uit een heel andere cultuur, die hij me wil betwisten, opgeven.”


De krant “Aftonbladet” heeft als kop gekozen:

“Ingen vill erkänna att de ska rösta på Wilders”. (Niemand wil toegeven dat hij op Wilders stemt).

Dat klinkt per slot van rekening veel beter dan “Niemand wilde met ons praten” (“Ingen ville snakke med oss”).

De journalisten moeten nu terug om de migratiepolitiek van de humanitaire grootmacht schoon te schrijven. Ook maandag vond er weer een poging tot moord plaats. In Malmö werd voor een restaurant op een man geschoten.

Over de actuele situatie in Zweden zegt de regionale politiechef Ulf Johansson:

“We hebben in Stockholm onlangs een groot aantal misdaden en schietpartijen gehad. In de afgelopen dagen hadden we in Stockholm vijf moorden, natuurlijk is dat alarmerend en zeer ernstig.” De politie van Stockholm doet op dit moment onderzoek naar 47 moorden en 57 pogingen tot moord. Dit jaar vonden er al 17 schietpartijen in de Zweedse hoofdstad plaats, waarbij zeven mensen om het leven kwamen en 14 gewond raakten.

Bron: www.pi-news.net

Door: “Alster”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/14 ... en-praten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

:...een stembureau in een Diyanet-moskee in stadsdeel Oost."

dat is wat je noemt de kat op het spek binden. Zeker in deze tijd vol Turks/Ottomaans nationalisme.
En dus kan je verwachten:
De gemeente Amsterdam heeft woensdag ingegrepen bij een stembureau in een Diyanet-moskee in stadsdeel Oost. Er hingen Turkse vlaggen en posters aan de muur.
Wat moedig van de gemeente Amsterdam. Maar ja, ze konden niet anders dan de wet uitvoeren.
Zijn er elders ook Turkse moskeeten als stembureau in gebruik?
En wat is de smoes van de stembureau voorzitter (werkt aan de UvA)?
Voorzitter stembureau moskee sust ophef
Rob Tijssen, de voorzitter van een in opspraak geraakt stembureau in Amsterdam, snapt weinig van de commotie. De gemeente greep woensdag in, omdat er Turkse vlaggen en ’Turks-nationalistische’ posters hingen. ,,Als dit een volleybal-vereniging was, hingen er vlaggen van die vereniging.
Leden van stembureau's worden kennelijk niet getest op onbenul.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2780 ... ust__.html
Afbeelding
Zo te zien was dit een tijdelijk opgehangen vlag.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Nou ja... :shock: Utrecht.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
In Nijmegen worden kiezers bij het Turks Cultureel Centrum in Nijmegen begroet door een grote poster van een Turkse nationalistische leider. Dat schiet 's morgens bij een stemmer in het verkeerde keelgat.

'Dit beeld' is een grote afbeelding van Alparslan Türkeş, een Turkse nationalistische politicus die in 1997 overleed. Het hangt prominent in het Turks Cultureel Centrum in Nijmegen dat vandaag tevens stembureau is.

De voorzitter van het stembureau verweert zich tegen de klacht van de man. Zij werpt tegen dat een beeltenis van Beatrix, de voormalige koningin, ook in het centrum hangt. Het is volgens haar de eerste keer dat hierover een klacht komt. „Ik zit hier nu voor de zesde keer en heb er nooit opmerkingen over gehad. Het zal wel te maken hebben met alle commotie rond Turkije en Nederland.”

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

En Reuters DENKT dat Nederland al bij Turkije hoort.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

:razz: Toch wel leuk al die mopperende Nederlanders. Als ze allemaal PVV gestemd hebben zitten we goed.

Inwoners van Biddinghuizen snappen niet dat er geen Nederlandse, maar wel een Turkse vlag bij de moskee in het dorp hangt. In de moskeet zit een van de drie stembureaus die de plaats rijk is.
Afbeelding
Naast de Turkse vlag hangt wel de vlag van de plaats zelf. „Daar had ook de Nederlandse vlag bij moeten hangen”, zegt Carrie Plomp (75) tegen De Stentor. „We kiezen een Nederlands parlement, met Nederlanders, waar ze ook van oorsprong vandaan komen. De Turkse president heeft ’ons tot op het bot beledigd”, stelt Plomp.

Voorzitter Burhan Akce heeft bij de recente opening gezegd dat zijn gebouw voor het hele dorp is. „Er komen twee vlaggenmasten bij”, zegt hij. „Een voor de stichting waarbij deze Turkse moskee is aangesloten. En jawel: eentje voor de Nederlandse vlag.” Die komt dus net te laat, zo klinkt het.

Volgens de voorzitter zijn de meesten positief over de locatie van het stembureau. Een enkeling moppert, vooral over de vlag.
bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

En ook nu weer . . . waar zijn al die zogenaamde 'goede' Turken die WEL het Nederlandse paspoort en hun verbondenheid aan Nederland in ere willen houden? Gaan die soms niet stemmen? Juist ZIJ hadden hiertegen kunnen en moeten protesteren? Hoe?

Als godverdomme GOEDE Nederlanders! Maar . . .

Turken blijven Turken. Net zo goed als Marokkanen Marokkanen blijven.

En dat zal altijd wel zo blijven tot zelfs na hun dood. Pas dan merken we dat ze inderdaad niks met Nederland te maken willen hebben. Daar zorgt hun familie wel voor. Het lijk gaat linea recta terug naar moslimland. Want onze aarde is vies en deugt niet! Het enige dat hen interesseert is het Nederlandse paspoort. Want niet het moslimpaspoort geeft hen voordeel, maar uitsluitend het Nederlandse paspoort waarmee zij op onze kenniseconomie en superieure beschaving mogen parasiteren zo lang de PVV niet de dienst uitmaakt in Nederland.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

“Meneer Rutte! Hartelijk dank voor de succesvolle hulp in de verkiezingsstrijd!” “Meneer Erdoğan! Idem dito!”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Grappig, grappig grappig. [icon_lol.gif] Leuk filmpje

Op Terra Winsum heerste vandaag verkiezingskoorts. Onder leiding van mevrouw Tineke hadden leerlingen een heuse verkiezing georganiseerd.

Tot de verkiezingen waren drie linkse twee rechtse en 2 middenpartijen toegelaten. Alle leerlingen en alle leerkrachten/medewerkers mochten een stem uitbrengen, er waren posters in en rond de school opgehangen en er waren tijdens de lessen partijprogramma’s doorgespit.

Om 13.45 uur waren de stemmen geteld en maakte mevrouw Tineke de uitslag bekend.

De PVV had de meeste stemmen gekregen, dit toch wel een tikkeltje tot ongenoegen van mevrouw Tineke.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Grappig, grappig grappig. [icon_lol.gif] Leuk filmpje

Op Terra Winsum heerste vandaag verkiezingskoorts. Onder leiding van mevrouw Tineke hadden leerlingen een heuse verkiezing georganiseerd.

Tot de verkiezingen waren drie linkse twee rechtse en 2 middenpartijen toegelaten. Alle leerlingen en alle leerkrachten/medewerkers mochten een stem uitbrengen, er waren posters in en rond de school opgehangen en er waren tijdens de lessen partijprogramma’s doorgespit.

Om 13.45 uur waren de stemmen geteld en maakte mevrouw Tineke de uitslag bekend.

De PVV had de meeste stemmen gekregen, dit toch wel een tikkeltje tot ongenoegen van mevrouw Tineke.

Ze hadden wel meer problemen in het noorden...
http://www.dvhn.nl/groningen/PVV-favori ... 62956.html

Onze Ton (hij heeft in het onderwijs gezeten) doet het goed.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Het is fijn dat de Partij voor de Dieren op winst staat en de PVV ook, maar dat de VVD verreweg de grootste partij blijft is diep droevig. Dus deze uitslag beleef ik met gemengde gevoelens, maar over het geheel genomen als teleurstellend. Het is wel een lichtpuntje dat de PVV in de Tweede Kamer gezelschap gaat krijgen van Forum voor Democratie. Daarmee kan hopelijk de komende jaren het anti-islam-geluid per saldo toch krachtiger door gaan klinken. Maar het is niet genoeg. Het is veel te weinig. En als je bedenkt dat een fascistische partij als DENK nu waarschijnlijk met 3 zetels in de Tweede Kamer komt dan is het eigenlijk een zwarte dag.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Je kunt gerust stellen dat bij deze verkiezingen de politieke correctheid gewonnen heeft en dat blijkbaar door toedoen van het overgrote deel van de Nederlandse bevolking. Die wetenschap maakt dat ik mij hier steeds minder Nederlander ga voelen. Zijn wij een land van laffe landverraders? Blijft Geert Wilders voor de overgrote meerderheid der Nederlanders "de eeuwige loser" ?

Het gevoel dat bij mij nu overheerst is dit : Europa is verloren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Het gevoel dat bij mij nu overheerst is dit : Europa is verloren.
Ook mijn idee. Het is een trieste avond, en het wordt morgen een trieste dag .

Ik haat die schijnheilige koppen van Rutte en Pechthold. Van mij mogen ze nu beide doodvallen. Ik zou er zo overheen stappen.

Rutte roept.. verkeerde populisme gestopt, en Pechthold roept 'Populisme is gestopt'

En de Nederlandse burgers, die hebben verloren , alleen weten ze het nog niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Ik denk dat velen het idee hebben gekregen dat Rutte toch wel een geschikt alternatief was voor Wilders vanwege zijn optreden in de crisis met Turkije.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik denk dat velen het idee hebben gekregen dat Rutte toch wel een geschikt alternatief was voor Wilders vanwege zijn optreden in de crisis met Turkije.
Dan zijn die mensen dom. Heel dom. Maar dat merken ze straks wel.

:redface2: Ik ben een slechte verliezer. Dat merken jullie vast wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: Ruziënde Kuzu doet Vogelaartje

Geplaatst op 15 maart 2017

Afbeelding

Weglopen en niet antwoorden: nieuwe beelden van een politicus in het nauw. Als hij gaat stemmen wordt Denk-lijsttrekker Kuzu door PowNed gevraagd naar de provocaties van Erdoğan, maar hij geeft niet thuis.

Bekijk HIER de video!

Bron: www.telegraaf.nl

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/15 ... gelaartje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

Ik ben net zo ruim een uur thuis en tijd om tanden te gaan poetsen en te gaan slapen. Heb de prognoses aanschouwd. De PVV heeft anders dan de VVD winst geboekt en is een continue parlementaire factor. Nooit eerder werd de PVV de tweede partij in de TK en het was het tweede beste verkiezingsresultaat in de TK ooit. De PVV is here to stay! Ik hou het wel kort, want ik was gisterochtend al om 07:00 in het stembureau en vanaf 09:00 was het alleen maar topdrukte. Het stemmen tellen na 21:00 was ook een chaotische martelgang. Tegen drie uur was ik pas thuis. Nog even een uurtje met een wijntje voor de televisie gezeten. Meer analyses over de verkiezingen en de formatie volgen nader. Aan alle PVV-stemmers die wèl zijn opgekomen en verstandig hebben gestemd hulde, want zij hebben een pro-Nederlandse stem uitgebracht. Zag trouwens ook aan hoeveel volksvreemdheid Nederland het paspoort heeft prijsgegeven. Toestanden als dat er corrigerend moest worden opgetreden indien de Muzelman meende samen met zijn vrouw in het stemhokje te moeten zijn, omdat de Muzelvrouw niet onafhankelijk en zelf mocht stemmen. Het stemvee van Peppi en Kokki uit Turkije, zal ik maar zeggen. Meer later. En over de PvdA hoeven we het niet meer te hebben, want die is er nagenoeg niet meer. Dat is dan wel weer winst voor Nederland.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Zoals het er nu naar uitziet krijgt de PVV 20 zetels en wordt daarmee de tweede partij achter de VVD die nu 33 zetels zou scoren. Een schrale troost, want ik had de zetelverdeling tussen die 2 partijen liever andersom gezien.

GroenLinks blijft waarschijnlijk steken op 14 zetels en de ChristenUnie op 5 zetels (geen winst dus voor de dhimmi's van de ChristenUnie).

De VVD en de PVV hadden samen 56 zetels (41 + 15) en straks krijgen VVD, PVV en FvD waarschijnlijk samen 55 zetels (33 + 20 + 2). Al met al is er binnen dit speelveld in totaal niet veel veranderd, zij het dat de VVD wel ingeleverd heeft ten opzichte van de anti-islampartijen, maar de VVD had dus wat mij betreft wel veel meer mogen inleveren. Hoe die Mark Rutte toch weer met zijn leugens en schijnheiligheid wegkomt is mij een raadsel. Ook onder VVD-stemmers moeten dan toch heleboel dommerikken zitten is mijn conclusie.

Doordat FvD nu 2 zetels krijgt komt ook Theo Hiddema in de Tweede Kamer. Dat lijkt mij niet verkeerd, want Theo Hiddema (die op 1 april 73 jaar oud moet worden) kan zijn mondje aardig roeren en is bovendien juridisch goed onderlegd. Hopelijk mag Theo Hiddema veel langer doorleven dan Hans Jansen (want die haalde de leeftijd van 73 niet).

Voor wie het verder nog wil volgen kan hier kijken. Ze hebben daar blijkbaar ook een onderzoek gedaan naar leeftijd en opleidingsniveau. Van de getoonde partijen komt de PvdA als het meest oubollig uit de bus en (je snapt het niet) de PVV als laagst scorende qua opleidingsniveau. Blijkbaar zijn (volgens mij) veel laagopgeleiden (de PVV-stemmers) dan toch ontzettend slim.

Uitslagen in detail per gemeente zijn hier te bekijken. Als je naar beneden scrollt kun je rechts een gemeente uitkiezen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

King George schreef:Wie heeft er trouwens dat spotje met Henk Spekman gezien? Wat een giller :vhappy; PvdA staat dus niet voor Arbeid.
Het hele treurige filmpje van de wanhopige Spekman Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie