Verkiezingstijd.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Niet normaal. Bezoek Wilders aan Zaandam afgelast Laf van het dierenasiel.
Een bezoek van Geert Wilders aan de stichting Dierenzorg in Zaandam gaat niet door. Antifascisten wilden demonstreren en de stichting was bang voor de veiligheid van mensen en dieren, meldt de plaatselijke nieuwssite De Orkaan.

Wilders zou bij het bezoek gezelschap krijgen van Kamerlid Dion Graus en kandidaat-Kamerlid Vicky Maeijer. Graus had het bezoek geregeld met een Zaanse politiebrigadier.
Vanmorgen schreven we over het Zaanse antifascistische actiefront dat opriep tot protest tegen de komst van Wilders, Graus en Maeijer bij de Zaanse Stichting Dierenzorg.

Net ontvingen wij het bericht dat het bezoek door de stichting Dierenzorg is afgeblazen.

Het actiefront was boos omdat Stichting Dierenzorg een podium zou geven zou geven aan ‘de haatdragende standpunten van de PVV’.

Wij spraken Lousie Verra, de voorzitter van Dierenzorg. Zij is teleurgesteld:
  • ‘Dieren hebben geen politiek kleur en dat hebben wij als dierzorg ook niet. Er was sprake van antidemonstraties en er was veel negatieve aandacht sociale media. Wij waren bang dat de veiligheid van onze mensen en dieren in het gedrang zou komen.’
Later zal de stichting naar buiten komen met een officiële verklaring. De medewerkers en de pers die donderdag aanwezig zouden zijn worden ingelicht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Deze verwarde man sprak zalvend.

Afbeelding

"Angst voor islam is mensen aangepraat"
Via GeenStijl.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hebben we het hier over de spindoctor van Angela Merkel?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door sjun »

Speciaal voor de onderwijzer Emile Roemer: Lees eens een boek.. Wie zulke lieden politiek mandaat verleent draagt wat mij betreft bij aan de islamisering van Nederland.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Populisten in verkiezingstijd!
Gepubliceerd op 7 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Het was feest vandaag in Breda. Geert Wilders kwam op visitie, en het was er druk. Heeeeeeeeeeeeeeeeel druk. Zo druk dat menig kamerlid op verkiezingstournee stink, en stink jaloers moet zijn.

Oh, ja, en het regende ook nog.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rutte had het iets minder druk.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

PVV-flyerdag in Breda
Gepubliceerd op 8 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

PVV: Roemer en de islam...
Gepubliceerd op 7 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

Een bezoek van Geert Wilders aan de stichting Dierenzorg in Zaandam gaat niet door. Antifascisten wilden demonstreren en de stichting was bang voor de veiligheid van mensen en dieren, meldt de plaatselijke nieuwssite De Orkaan.
En nu komt het bericht dat ten huize van Wilders twee jonge katjes uit het asiel wonen. (roodwitte poezen)
Ze hebben nog geen namen en het is wachten op de eerste foto's van ze.
https://twitter.com/DanielBom/status/839736411234394114
Met video van Geert met zijn vraag.
Ik stel voor de namen Pief en Paf.

Het was in september 2015 dat zijn kat Lola op 22 jarige leeftijd is overleden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2776 ... ers__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Ik stel voor de namen Pief en Paf.

Het was in september 2015 dat zijn kat Lola op 22 jarige leeftijd is overleden.
Ik stel voor La, en Lo. Dit in loving memory of Lola.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
Nou ja! Dit houd je toch niet voor mogelijk toch? Waarom heb je dit eigenlijk geplaatst Mahalingam?

Ik was toch al aan het twijfelen om op Wilders te stemmen. Maar ik heb geen andere keuze in de zin dat anders het getij niet gekeerd kan worden. Ik opteer eigenlijk voor het Forum Voor Democratie (FVD).

Deze video was echt verschrikkelijk. Op zo'n man ga je toch niet je stem uitbrengen? Wat een eersteklas slap tafereel van keuvelkunst. Leuke vrouw die Ebru. Volgens mij heeft een of andere spindoctor, met Geerts toestemming, hem in een politiek keurslijf gedirigeerd. Geert is uitermate voorzichtig geworden met zijn antwoorden en uitspraken over moslims en weegt zijn woorden steeds meer op een gouden schaal. Waarom nou toch? Om zijn kans om weer ingesloten te worden door andere partijen te vergroten? Wilders wil best het debat aangaan, maar is als een klein kind wanneer hij ondervraagd wordt. Ik herinner mij een video waarin een simpele mohammedaan simpele vragen aan Wilders stelt waar Wilders niet uitkwam. Dat zal mij niet kunnen overkomen. Om reden dat ik GEEN politicus ben en een moslim bij mij geen poot heeft om op te staan. Laat staan een islamitische poot tussen mijn open deur van tolerantie. Ik zal die video proberen te achterhalen. Wilders is in wezen gewoon een hele lieve aardige man. Wilders zijn hedendaagse 'softe' verhaal over islam strookt ook niet met mijn 'waarheid'' die ik als volgt wil ventileren:

Islam is een smerige vieze vuile pedofiele sadistische tweedehands parasietenreligie die onder geen beding past in de 21e eeuw omdat elke wil en bereidheid om te integreren in onze levenswijze van tolerantie voor andersdenkenden ontbreekt.
Islam is een virus en mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn de dragers van dat verschrikkelijke virus. Wie als gelovige en niet gelovige Jezus met Mohammed vergelijkt, kan maar tot een conclusie komen, Geert:

Mohammedanen deugen niet. Hooguit als varkensmest.

Marokkanen, Turken, Irakezen en andere Arabieren zijn voor mij acceptabel. Als zij maar geen mohammedaan zijn. Ik ben toch geen randdebiele klootzak met een minderwaardigheidscomplex? Wat krijgen we nou?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Ze hebben nog geen namen en het is wachten op de eerste foto's van ze.
We hoeven niet langer te wachten. Geert heeft juist de eerste foto van het stel getwitterd.

Lief... :heart: :heart:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door King George »

Lief!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Lief!
Kan wel zijn, maar ik moet ze niet in mijn tuin zien. Mensen zijn asociale dieren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Deze video was echt verschrikkelijk. Op zo'n man ga je toch niet je stem uitbrengen?....
Natuurlijk wel. Geert laat hier gewoon zien dat hij best geschikt is voor een ontbijtje.
Dat doet ie uitstekend, en hij blijkt ook nog Libelle-taal te kunnen spreken, naast het Jip-en-Janneke.
Dat moet ik Thierry nog zien doen... Hoewel ik hem zeker een aanwinst vind!
'Hans van de Mortel' schreef:Marokkanen, Turken, Irakezen en andere Arabieren zijn voor mij acceptabel. Als zij maar geen mohammedaan zijn. Ik ben toch geen randdebiele klootzak met een minderwaardigheidscomplex? Wat krijgen we nou?
Natuurlijk zijn deze niet acceptabel. De gevolgen van jarenlange neef-nicht huwelijken laten zich niet verenigen met de kennismaatschappij.
Slechts indien men kan bewijzen zelf de broek op te houden (dmv een soort Greencard-systeem) is er over toelating te denken.


NB: 'Favoriet zijn de namen Henk en Ingrid.' volgens de Telegraaf. Ik denk: kan niet beter.

Heb zelf twee van die monsters,gezien ze raskatten zijn, waren de eigenschappen bekend.
Een Russich Blauw (de naam Poetin lag voor de hand) --> Bliksem.
Een Brits Korthaar (de naam Nigel of Churchil... ) --> Donder.
Nu heb ik dus een snelle Bliksem en een luie Donder.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Wat us hier nu weer aan de hand.... :emm2: Er zijn zwaarbewapende agenten naar het verkiezingsdebat in Ede

Voor het pand staan zwaarbewapende agenten. Daarnaast zijn twee bussen van de ME ter plaatse. Wat er precies aan de hand is, is nog niet duidelijk. De politie wil hierop nog geen antwoord geven. Volgens getuigen dragen de agenten kogelwerende vesten en staan op het dak van CineMec politiemannen met machinegeweren.
Zwaarbewapende agenten zijn donderdagavond uitgerukt naar het christelijke lijsttrekkersdebat in Ede. Dat melden Gelderse media. Bezoekers mogen naar binnen, maar worden wel gefouilleerd.

Het is nog niet duidelijk wat er aan de hand is. Burgemeester Cees van der Knaap zou zijn opgeroepen vanwege een calamiteit.

Het debat wordt gehouden in bioscoop CineMec. Lijsttrekkers Sybrand Buma (CDA), Gert-Jan Segers (ChristenUnie) en Kees van der Staaij (SGP) doen mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Politie mannen met geweer staan op het dak, maar het debat gaat binnen gewoon door. :nietverstaan: Volgens de burgemeester is er een calamiteit.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

PvdA-vrijwilligers hebben het zwaar

„Leuk!” Een bulderende stem klinkt door de Schilderswijk. „Ik geloof er nog in, hoor! Aan de slag!” De stem is afkomstig van de Haagse PvdA’er Wouter Booij. Hij zweept een kluit vrijwilligers op. Ze gaan vandaag met rode rozen en flyers langs de deuren. De sociaaldemocraten hopen in de Schilderswijk nog zoveel mogelijk kiezers ervan te kunnen overtuigen aanstaande woensdag op de PvdA te stemmen, misschien wel tegen beter weten in.

Staatssecretaris Klijnsma (Sociale Zaken) is ook van de partij. Ook zij spreekt de troepen bemoedigend toe. „Ik heb het nog nóóit zo rood gezien”, roept ze tegen de veertig mensen in PvdA-jasjes. „Het zindert overal”, doet ze er een schepje bovenop. „Campagnevoeren is hartstikke leuk. Heel veel plezier!”
Afbeelding
Zwaar
Dat het helemaal niet overal zindert, vertelt vrijwilligster Cora den Oudste even later. „Het is zwaar.” Ze trekt voor de partij al campagnevoerend het land door. „Jongeren kennen de PvdA niet meer. Ze weten niet eens waar de afkorting voor staat. Allochtonen stemmen veelal op Denk. En toen ik in Den Bosch was, ben ik huilend naar huis gegaan. De mensen waren zo grof gebekt. Veel PVV-stemmers.”

Richard Heijnen, de zoon van voormalig PvdA-Kamerlid Pierre Heijnen, trotseert vandaag eveneens de kou. Met een stapel PvdA-magazines en rode rozen staat hij met een paar partijgenoten voor station Den Haag Hollands Spoor. Ook hij is al verschillende keren de straat op gegaan. „Soms gaat het goed, en soms wat minder. Overtuigen? Daar ben ik niet de allersterkste in.”

Een rotdag beleefde Richard toen hij laatst voor een Albert Heijn in Moerwijk stond te flyeren. „Ik ben voor ’landverrader’ uitgemaakt. De PvdA is er voor alle Nederlanders, ook voor nieuwe Nederlanders. Dat vinden sommige mensen kennelijk niet zo prettig.”

De jonge PvdA’er baalt ervan dat zijn partij het in de peilingen zo slecht doet. „Waarom het niet lukt? Wat ik veel hoor op straat is dat veel mensen ons afrekenen op de samenwerking met de VVD. En de VVD heeft daar helemaal geen last van”, verzucht hij.

’We gaan verliezen’
De doorgewinterde PvdA-vrijwilliger Gamal Ahmed heeft een dikke stapel flyers meegenomen. Hij wandelt ermee door de Schilderswijk. In zijn uppie. „We lopen in de verkiezingen behoorlijk achter”, analyseert hij. „En dat komt ook niet meer goed. Mensen zijn boos. We gaan dik verliezen. Het doet pijn”, geeft hij toe.

Gamal doet zijn stinkende best. Wie maar wil, drukt hij een flyer in handen. „Gaat u stemmen? Weet u al op wie?” Een groepje Marokkanen nadert. Ze kijken naar de folder in de uitgestoken hand van Gamal, maar reageren resoluut: „Nee, de PvdA hoeven we niet. Wij gaan voor Denk”, zegt één van de mannen. „Waarom? Dat weet je best. Lodewijk Asscher heeft de uitkering van mijn vader in Marokko verlaagd. Echt hoor, wij gaan voor Denk.”

Voor Gamal is het niet de eerste keer dat hij zoiets meemaakt. Veel Nederlanders met een Turkse of Marokkaanse achtergrond gaan volgens hem voor de partij van Kuzu en Öztürk. Hij gokt dat het om ongeveer de helft gaat.

Ondertussen rolt de laatste peiling binnen van Ipsos. Daarin levert de PvdA ten opzichte van vorige week opnieuw een zetel in. De partij staat inmiddels op een schamele 11 zetels. Met nog maar zes dagen tot aan de stembusgang zijn het voor Gamal en zijn partijgenoten weinig zonnige berichten.

Hij laat zich echter niet kisten. „Ik doe gewoon alles wat ik kan doen”, reageert hij en vervolgt zijn weg door de Schilderswijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Eigenlijk gaat het tegen mijn principe in, maar laten we even naar Alexander P luisteren. Hij is Turkse zieltjes aan het winnen, en hij is leuk. 'Wat is een hoofddoekje? Mijn moeder draagt er ook één'
Afbeelding
Op weg naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart spreken we met D66-lijsttrekker Alexander Pechtold. Tegen de stroom in vindt hij de islam een verrijking voor Nederland. Tegelijkertijd is hij ook kritisch op de integratie van Turkse Nederlanders. ''We verwachten dat het Nederlanderschap een belangrijke plek inneemt en niet alleen gebruikt wordt als het uitkomt.''

Is islam een belemmering voor de integratie?

''Nee, tenminste niet zoals ik de islam ken. Er zijn excessen bij ieder geloof. De Koran is een boek zoals de Bijbel. Je moet oude boeken nooit te letterlijk nemen.''

U zei dat u opkomt voor de godsdienstvrijheid van moslims. Bent u niet bang dat u daarmee stemmen verliest en uitgemaakt wordt voor moslimknuffelaar?

''Ik sta voor godsdienstvrijheid voor iedereen en word daarom al voortdurend uitgemaakt voor islamknuffelaar, en ook nog wel ergere dingen. Ik ben bedreigd en ben ook naar de rechtbank geweest voor dat soort zaken. Ik zal niet zeggen dat dat me koud laat dan zou ik liegen, maar stemmen kwijt raken, nee. Ik ben van sommige dingen diep overtuigd. Dat heeft niets met mij als politicus te maken dat heeft gewoon te maken met mijn opvoeding en hoe ik in het leven sta. Ik kan onderhandelen over de AOW-hoogte of hoeveel we aan wegen en openbaar vervoer uitgeven maar over de principes van rechtvaardigheid daar onderhandel ik niet over. Al zou het me zetels kosten dan nog vind ik het van belang dat ik laat zien dat ik hiervoor sta. Ik heb zelfs het gevoel dat je tegenstanders dat meer waarderen dan dat gezwalk en gedraai.''

Waarom is islam een verrijking voor Nederland?

''Kijk, dan komt mijn achtergrond als kunsthistoricus om de hoek kijken. Als ik kijk naar de Nederlandse kunstgeschiedenis zie ik een continue uitwisseling van culturen en die zijn bijna altijd verrijkend geweest. Die hebben altijd geleid tot nieuwe inzichten en nieuwe smaak en nieuwe kunstvormen en stijlen. Daar is onze hele geschiedenis van doordrongen. We hebben ons laten beïnvloeden door Egyptenaren we hebben ons laten beïnvloeden door de meubelstijlen van Franse koningen. We hebben uit China porselein gehaald wat we weer gingen kopiëren. Ons eten bestaat uit allerlei invloeden. Onze klassieke muziek komt uit Duitsland en Oostenrijk en moderne varianten uit Angelsaksische landen. Ik wil er maar mee zeggen dat juist die uitwisseling goed is, dat zet aan tot nadenken. Het leukste in een mensleven is dat je nieuwe dingen ontdekt. En Nederland heeft dat toch meer dan andere landen in zijn genen.''
Genoeg. :shock: Wie nog meer wil lezen gaat maar naar de site van Zaman.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Bizar. Buiten staan gewapende agenten, wegen naar Ede zijn afgesloten , politie wil verder geen informatie geven

Afbeelding

Maar binnen in de zaal vertrouwt men op God, en bespreekt men dit soort Christelijke stellingen.

Afbeelding

En 90% van de zaal is het eens. :huh:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:En 90% van de zaal is het eens. :huh:
Tja, waarom zou het ook anders zijn? Op de radio hoor je allerlei partijen voorbij komen (PvdA en D66 vooral), maar de PVV en SGP niet. En dat is maar één symptoom van het alomtegenwoordige Stockholmsyndroom.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

En wat er nou aan de hand was in Ede? Wie zal het zeggen. Het gevaar is weer geweken, en de politie is weer naar huis. Waarom mogen wij niet weten waarom de politie donderdagavond uitgerukt is naar het christelijke lijsttrekkersdebat in Ede.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Moslims hebben op dit moment meer vertrouwen in democratie dan in Allah.
Moskeeën roepen achterban op te gaan stemmen

DEN HAAG - Tientallen moskeeën roepen de Nederlandse moslimgemeenschap op om volgende week te gaan stemmen. Tijdens het vrijdaggebed zullen imams het belang van de verkiezingen ook nog eens onderstrepen. Stemmen is „een kans die een moslim niet aan zich voorbij mag laten gaan”, melden de islamitische organisaties in een verklaring van donderdagavond.

Ze waarschuwen ook voor de gevolgen van wegblijven. Dat kan nadelig uitpakken „voor hun aanwezigheid in Nederland en zelfs als steun dienen voor politieke partijen die rechten en vrijheden van specifiek moslims willen beknotten en daarmee discriminatie en racisme aanmoedigen.”

’Stem op betrouwbare partijen’
De moskeeën adviseren hun achterban te stemmen op „betrouwbare en goedwillende partijen die ernaar streven om de belangen van alle Nederlanders te behartigen.”

„Moslims stemmen vaak niet massaal, ze zijn zich ook niet altijd bewust van hun stemrecht en van de gevolgen. Daarom is deze oproep hard nodig”, licht bestuursvoorzitter Abdelhamid Taheri van de Haagse as-Soennah-moskee de oproep toe. In totaal onderschrijven 62 organisaties, vooral moskeeën, de boodschap.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:En wat er nou aan de hand was in Ede? Wie zal het zeggen. Het gevaar is weer geweken, en de politie is weer naar huis. Waarom mogen wij niet weten waarom de politie donderdagavond uitgerukt is naar het christelijke lijsttrekkersdebat in Ede.
Houd het maar op een oefening. Dezelfde komedie zagen we maanden geleden bij Schiphol toen er gecontroleerd werd op terroristen met een auto. Mijn zoon bracht mij naar Schiphol. Ik moest naar Sofia en wilde mijn vliegtuig niet missen. Dus ik stapte uit de auto en dacht: "jullie kunnen van mij de pot op." Boven aangekomen moest ik langs de manschappen van de marechaussee. "Halt! Waar komt u vandaan?" Ik antwoordde dat ik mijn vliegtuig moet halen en uit de auto ben gestapt. "Waar staat uw auto?" vroeg het zwaar bewapende elite-onderdeel aan mij. Ik wees hem naar beneden en vertelde erbij dat mijn zoon in de auto zit. Ik kreeg een bekeuring. Ondertussen reed langzaam een busje met lachende Marokkanen erin voorbij. De bijzitter had mij eerder uitgenodigd in te stappen, maar dat weigerde ik. Nu had ik er spijt van. Daar was mijn zoon en kon ik instappen bij hem. Dus ik had net zo goed in de auto kunnen blijven zitten. Gelukkig was er nog tijd voor het inchecken. De bekeuring heb ik nooit ontvangen. Waarschijnlijk door de overvloed aan klachten van mensen die WEL hun vliegtuig hebben gemist. Na een week was de controlepost opgeheven. Achterlijk zooitje. Neem lessen in Israël! Daar weten ze wel hoe ze onopvallend terrorisme weten te voorkomen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie