Verkiezingstijd.

Hans v d Mortel sr

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben van mening dat de laatste tijd verbetering is opgetreden. Zowel bij DWDD als bij Pauw.
Wilders is hoe dan ook in het jaar dat nog niet afgelopen is constant in beeld geweest. Met bloedstollende mooie uitspraken die niet aflatend de vinger op de zere plek van de maatschappij leggen: tolerantie tegenover het walgelijke mohammedanisme en aanhang dat vanaf zijn oorsprong strijd voert tegen tolerantie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

‘Premier Wilders’ komt eraan! PVV veruit de grootste in nieuwe Peilingwijzer mede dankzij Sylvana Simons

Door Michael van der Galien, 30 november 2016

Afbeelding
Foto: Bron: Screenshot Pauw / VARA & Screenshot Sylvana Simons / Facebook.

De PVV gaat volgens de nieuwste Peilingwijzer ruim aan de leiding met maar liefst 31 virtuele zetels. De nep-liberalen van de VVD moeten genoegen nemen met (maximaal) 28 zetels. Het gat bedraagt dus tenminste 3 zetels tussen de twee partijen die vrijwel zeker om de winst zullen strijden bij de verkiezingen van 15 maart, 2017.

De Peilingwijzer gaat wat anders te werk dan de meeste andere pollsters. Als je naar de peiling van Maurice de Hond kijkt zie je bijvoorbeeld altijd dat hij één zetelaantal geeft per partij. De peiling van EenVandaag doet dat ook. In die laatste peiling staat de PVV op 31 zetels, in de eerste zelfs op 33 zetels.

Als gezegd werkt het bij de Peilingwijzer anders. In die peiling komt de PVV namelijk uit op minimaal 27 zetels en maximaal 31 zetels. Noem het maar een foutmarge van vier zetels. De VVD is significant minder groot: die komt ergens tussen de 24 en 28 zetels uit. In beide scenario’s — minimaal en maximaal — bedraagt de achterstand van de nep-liberalen op de PVV dus drie zetels volgens de Peilingwijzer.

Dat is nogal een wijziging ten opzichte van de vorige Peilingwijzer waarvan de resultaten op 3 november gepubliceerd werden. Toen was de VVD namelijk met 26 tot 30 virtuele Kamerzetels de grootste. Wilders en kornuiten moesten toen genoegen nemen met 23-27 zetels.

Met andere woorden, de rollen van de PVV en de VVD zijn omgedraaid.

Hoe dat komt? Nou, ten eerste is er natuurlijk het walgelijke beleid van het nachtmerriekabinet Rutte II. Wilders zet zich daar al jaren tegen af, wat het volstrekt logisch maakt dat juist zijn partij electoraal profiteert van het wanbeleid van de regering. Daarnaast lijkt de verkiezingsoverwinning van Donald Trump ook positief uit te pakken voor de PVV. De (rechtse) kiezer is nu namelijk tot de conclusie gekomen dat er niets mis is met anti-establishment populisme. Als ze het in Amerika aandurven met een man als Trump, waarom wij in Nederland dan niet met Wilders?

Tenslotte is er nog het minder, minder, minder-proces tegen Wilders. Volgens de Peilingwijzer heeft dat proces — dat overduidelijk politiek getint is en weinig te maken heeft met gerechtigheid — namelijk ook een enorme impact. Zo vertellen veel mensen die zich recentelijk bij de PVV hebben aangesloten dat het proces de belangrijkste reden is voor hun overstap. Heel verrassend is dat niet. Tijdens het vorige proces tegen de PVV-leider, in 2009, ging het namelijk ook geweldig met zijn partij in de peilingen. Opmerkelijk genoeg komt dat vooral doordat ‘cultureel gematigden’ zo’n proces abominabel vinden en switchen om hun steun te tonen voor zowel Wilders zelf als het vrije woord.

Met andere woorden, Wilders profiteert van de haat van links tegen hem. Hoe meer ze hem vervolgen en kapot proberen te maken, hoe groter de PVV wordt. Heel gek, maar op de één of andere manier zag iedereen dat natuurlijk al van verre aankomen. Nou ja, iedereen behalve knetterlinkse individuen en partijen. Die denken namelijk nog steeds dat ze Wilders de mond kunnen snoeren met behulp van de wet.

Zo werkt het niet in Nederland, jongens. Nederlanders zijn behoorlijk recalcitrant van aard en hebben helemaal niets met politieke strafprocessen.

En dat is niet alles. Volgens de onderzoekers van I&O groeit de PVV namelijk ook vanwege de hetze tegen Zwarte Piet.

Wilders mag Sylvana Simons, Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk dus wel een dankbriefje sturen. Hoe harder zij tegen onze cultuur en tradities aanschoppen, hoe meer kiezers de overstap maken naar de PVV.

Als ik Geert was zou ik Sylvana vandaag nog even opbellen met het verzoek om haar oorlog tegen Zwarte Piet en de Nederlandse geschiedenis in het algemeen lekker voort te zetten. Met een beetje mazzel (voor hem) zorgt ze er in haar eentje voor dat Wilders de nieuwe premier van Nederland wordt.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... na-simons/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
‘Premier Wilders’ komt eraan! PVV veruit de grootste in nieuwe Peilingwijzer mede dankzij Sylvana Simons
Laten we alsjeblieft de huid van de beer niet verkopen voordat hij geschoten is. Ik vind dat eng. Niet doen, deze opgeblazen taal. Waarschijnlijk is die voorzichtigheid nog steeds de invloed van mijn calvinistische opvoeding.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Pizzaman

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik ben van mening dat de laatste tijd verbetering is opgetreden. Zowel bij DWDD als bij Pauw.
Wilders is hoe dan ook in het jaar dat nog niet afgelopen is constant in beeld geweest. Met bloedstollende mooie uitspraken die niet aflatend de vinger op de zere plek van de maatschappij leggen: tolerantie tegenover het walgelijke mohammedanisme en aanhang dat vanaf zijn oorsprong strijd voert tegen tolerantie.
Ik denk toch dat je dat verkeerd ziet.

Er is geen verbetering opgetreden, men toont slechts (in hun ogen) steeds meer perfide beelden van 'de duivel' in de Linkse Kerk.
Bij DWDD en Pauw treedt derhalve geen verbetering op. Hooguit is er sprake van het zich realiseren dat hun broodheer wellicht het onderspit zal delven.

Waar echter WEL sprake van is, is dat de uitspraken van Wilders, die al jarenlang glashard hetzelfde zijn, steeds herkenbaarder worden.
Of, zo u wilt, steeds onontkenbaarder de waarheid bevatten. Ook al beeldt men hem af als satan... de stralenkrans ontgaat onderhand niemand meer.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Hans v d Mortel sr

Advocaat Spong is nog een van de weinigen die echte vennijdige publiekelijke onderuithaling van Wilders aan de orde stelt. Je moet toch wel lef hebben om als gerenommeerd advocaat van de duivel Wilders te demoniseren van demagogie. Demagogie hoort bij nazi-Duitsland en zijn Führer. Spong vereerde hiermee in feite Hitler. Want hij was enorm onder de indruk van het betoog van Wilders. Hij benadrukte dit in herhaling. Maar kon het niet nalaten tevens te verwoorden dat dit grandioze verweer van Wilders naar de rechters toe demagogisch was. Ook dat benadrukte Spong in herhaling.

Spong is een geslepen geniepig oberekenbaar sujet in toga.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

De AOW is eigenlijk al afgeschaft

Geplaatst op 30 november 2016

Afbeelding

Maar dat mag u natuurlijk nog niet weten. Dus doet de overheid net alsof ze noodgedwongen, helaas, het is nu eenmaal niet anders, de leeftijd ietsje pietsje moet verhogen voor u van Drees kunt gaan trekken. Met stukjes en beetjes gaat de AOW-leeftijd omhoog. Elke keer een heel klein beetje. Op dit moment krijgt u geen AOW als u 67 bent geworden, maar pas als u 68 wordt. Niet in de maand waarin u 68 wordt, maar de maand er op. Dus als u op 2 juli geboren bent, mag u een hele maand extra door werken! Heerlijk toch? Dat laatste geintje is al een tijd van kracht, overigens. Want de overheid laat de kaasschaaf op de AOW los, net zo lang tot er niks meer van over is. Of tot u zegt: nu is het genoeg! Zolang u alles gelaten accepteert, gaat de regering door met het verminderen van de AOW.

Er zijn maar twee partijen die dat complete onzin vinden. Eentje terecht, dat is de PVV. Eentje minder terecht, dat is de 50+ partij. Die partij is letterlijk een ‘één onderwerp’ partij. Erg jammer dat alle andere onderwerpen Henk Krol totaal niet interesseren. Gesteld dat Henkie de Pensioendief de keuze krijgt: AOW terug naar 65, maar wel met ongelimiteerde moskeeën en immigratie, gaat hij direct akkoord. Behalve dat hij in de Kamer zit om zijn eigen zakken te vullen en te voorkomen dat hij wegens verduistering zakjes mag gaan plakken, zit Krol enkel in de Kamer om de belangen van pensioengerechtigden te behartigen. Alle andere onderwerpen interesseren 50+ bijzonder weinig. Zeg maar gerust: niets. Als je haar programma doorleest, nemen pensionado onderwerpen vele pagina’s in beslag, en de rest kan je op de achterkant van een oude envelop kwijt. Hou je nog ruimte over ook. Als u het een beetje vreemd vindt dat een erkend verduisteraar van pensioengeld vecht voor uw pensioen en AOW, dan heeft u nog geen Alzheimer.

De PVV is een heel ander verhaal. Daar is het behoud van de AOW een onderdeel van haar totale programma, en niet eens het belangrijkste onderdeel. Dat is de strijd tegen het mohammedanisme en het behoud van onze nationaliteit. Voor de PVV is dat iets dat je niet kunt uitruilen. Voor Krol totaal geen probleem. Dus behoud van AOW uitruilen tegen meer moskeeën en immigranten, daar hoef je bij Wilders niet mee aan te komen.

Oké, terug naar de AOW. De AOW is een wettelijke verplichting voor u om te sparen voor uw oude dag. Of u het leuk vindt of niet, u moet AOW betalen. Andersom heeft de overheid net zo goed verplichtingen, maar die kunnen daar een stuk gemakkelijker vanaf. Ze doen het gewoon niet meer. Wat kunt u doen? Helemaal niks. Enkel zwoegen, zweten en vooral zwijgen. Als u graag wilt doorwerken tot u er dood bij neervalt: stem dan vooral op de VVD, PvdA, CDA of D66.

Heel simpel gesteld is de AOW een systeem waar u vanaf uw 20ste tot uw 65ste voor betaald. (Nu dus tot uw 68ste, na de verkiezingen vrijwel zeker tot 70-75 jaar.) Elk jaar spaart u ongeveer 2,25%. Als u om wat voor redenen dan ook één of meerdere jaren geen AOW betaalt, wordt dat percentage later ingehouden. De AOW werd ingevoerd in 1956. Voor de meeste mensen is dat zo onderhand de ouwe oertijd, maar in 1956 stond onze economie er heel wat slechter voor dan nu. We hadden de Watersnoodramp van 1953 net achter de rug, Indonesië waren we kwijt en de gasbel in Slochteren moest nog gevonden worden. De eerste generaties kreeg die AOW ‘voor niks’, d.w.z. die kregen een volledige uitkering zonder dat ze daar voor betaald hadden. Toen kon dat dus wel. Als je 40 jaar nodig hebt om je AOW op te bouwen, betekent dit dat de eerste generatie die zelf haar eigen AOW volledig betaalde pas in 1996 65 jaar is geworden. Dus van 1956 tot 1995 moest er geld bij. Nu hebben we opeens geen centjes meer? Gelooft u het serieus?

We hebben echter wel voldoende centjes om heel donker Afrika binnen te halen. En het Midden-Oosten. We hebben ook meer dan genoeg geld om mensen in Marokko en Mali aan cultuur te laten snuiven. Hun eigen cultuur, natuurlijk. Want wij Nederlanders hebben geen cultuur. Dat zegt onze eigen, geïmporteerde, koningin zelf. Die kan het weten.

In Oisterwijk krijgen asielzoekers – een eufemisme voor criminele profiteurs – per persoon € 10.000,- om een woning in te richten. Als we de AOW stellen op € 750,- per per maand plukt de gemeente Oisterwijk voor iedere criminele profiteur 13 bejaarden kaal. Dus om 50 criminele profiteurs van een interieurtje te voorzien, er zijn er veel meer, stroopt de gemeente Oisterwijk zonder een centje gewetensproblemen een compleet bejaardentehuis. Ze heeft nog minder scrupules dan bontkraagjes en slaapt er geen nacht minder om.

Is de AOW op? Welnee. Maar u gelooft echt alles, als het maar lang genoeg herhaald wordt. Ik weet niet welke politicus ooit zei: geef mij een maand de controle over de media, en iedereen gelooft dat de aarde plat is. Waarschijnlijk was het Goebbels. In 1950 zei koning Juliana dat ons land overvol was, en of u zo vriendelijk wilde zijn om op te donderen. Velen hebben dat gedaan, er wonen nu behoorlijk wat Nederlanders in Australië, Nieuw Zeeland en Canada om die reden. Vandaag hebben we geen 10, maar 17 miljoen inwoners, en veel meer niet-productieven dan toen.

In 1960 hoefde je echt niet aan de komen met ‘voor dat geld zet ik de wekker niet’. Als je pa arbeider was, of ambtenaar, dan ging je op je 15e van school af om te werken. Punt uit. Als er geen werk was, dan had je of vet pech, of je ging potloden langs de straat verkopen. Naar de universiteit om Tibetaans trommelen te studeren? Echt niet! Wajang kenden we wel, dat was boter. Wajong kenden we niet. Dat was een stuk werkschuw tuig waar men wel raad mee wist.

Dus het fabeltje, iets anders is het echt niet, dat er niet genoeg mensen zijn om de AOW op te brengen, is onzin. Maar we hebben zo ongeveer elk decennium een fabeltje dat aan iedereen als onfeilbare waarheid wordt voorgehouden, waarna het stilletjes verdwijnt. Hier een lijstje met de meest populaire fabeltjes waar we bijna allemaal in geloofden:

- 1950: Nederland is vol, ten dele overvol. Na 1960 hoorde je er weinig meer over.
- 1965: Flowerpower, kabouters, witte fietsenplan, kraken. Gekraakt wordt er volop, witte fietsen zijn niet meer nodig, want het stelen van een fiets is (de facto) niet meer strafbaar.
- 1970: De seksuele revolutie. Alles kan, mag en moet. Kinderen hebben seksuele gevoelens. Incest is gewoon een familiespelletje, net als ganzenborden. De Stichting Martijn kwam 40 jaar te laat (gelukkig).
- 1970: De IJstijd mythe. De BBC zond een populair wetenschappelijke documentaire uit die insloeg als een bom. In die docu werd een nieuwe IJstijd aangekondigd die binnen twee jaar zou kunnen plaatsvinden. Ongeveer gelijktijdig kondigde de Club van Rome het einde van de wereld aan.
- 1980: Zure regen. Luchtvervuiling zou de zuurgraad van regenwater zo hoog maken dat alle bossen binnen een paar jaar verdwijnen.
- 1990: Global warming. Na de val van het IJzeren Gordijn moesten we ons ergens zorgen over maken, dus verzon men dit.
- 2000: De multiculturele samenleving is de oplossing voor alle problemen.
- 2008: Banken kunnen prima functioneren als ze schulden aan elkaar verkopen en 0% rente geven. Ze kunnen ook niet omvallen. Concurrentie is dodelijk voor grote banken, dat moeten we met z’n allen niet willen.
- 2009: Grenzen zijn nergens nodig voor. Sinterklaasje, kom maar binnen met je slaaf!
(Waarbij wij nu en Sinterklaas en de slaaf zijn.)
- 2010: Europa moet alle asielzoekers van waar ook ter wereld opvangen met tenminste 4 sterren accommodatie en een ridderorde.
= 2012: De AOW is op. Bejaarden zijn rijk, kapitalistisch, egoïstisch en overbodig. Euthanasie is nu flink verruimd. Toeval?

Al die fabeltjes, daar geloofden we ooit rotsvast in. Een aantal roeptoeters (Al Gore, bijvoorbeeld) werden er wereldberoemd en schatrijk mee. Nu wordt u wijs gemaakt dat de AOW op is. Waarom?

Heel simpel. De AOW is een enorme berg geld. Sterker nog: een financiële Mount Everest. Dat geld is “van iedereen”, dus van niemand. Er zijn meer dan genoeg lobbygroepen die dat geld prima kunnen besteden. Als de regering dat zelf niet zou kunnen, wel te verstaan. Dus van alle kanten wordt er gekeken hoe we dat geld kunnen opmaken. Van alle kanten, links (PvdA, D66, CDA), midden (VVD) en rechts (de rest, minus de PVV en 50+), weet men prima redenen te verzinnen waarom er geen geld meer is en dat bejaarden eigenlijk grenzeloze egoïsten zijn. Want sparen voor je oude dag, dat is zo ontzettend ouderwets. Bijna net zo dom als werken voor je geld. Dat doe je toch niet?

Beste mensen, het is aan u. Op 15 maart kunt u laten weten hoe u over de AOW denkt. Als u vindt dat bejaarden kunnen creperen, stem dan vooral op het CDA, D66, de VVD of de PvdA. Als de wereld in elkaar kan zakken, zolang u uw AOW maar krijgt, dan is 50+ de beste keuze. Of u stemt op de PVV, want dat kan natuurlijk ook.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/30 ... fgeschaft/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Hans v d Mortel sr

Dacht ik het niet . . . Numan! Een van Thailands beste columnisten. Een gedreven kanjer van groot formaat. icon_thumbup.gif

O ja! En de grootste pertinente leugen? We worden gemiddeld ouder. Mensen zijn altijd al oud geworden. Volgens de tot geestelijke corruptie veroordeelde aanhangers van de gestoorde evolutietheorie overleven de sterksten. Tja . . . toch vervelend dat kanker daar geen rekening mee houdt. Ook onze corrupte volksverlakkersregering doet aan massale volksoplichting door leugenachtige regeringsvoorlichting.
Ariel

Bericht door Ariel »

Ik heb ooit eens een speciaal topic voor Numan geopend. Daar ga ik voortaan zijn artikelen plaatsen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Hans v d Mortel sr

Ariel schreef:Ik heb ooit eens een speciaal topic voor Numan geopend. Daar ga ik voortaan zijn artikelen plaatsen.
Doe het dan dubbelop. Zodat wij daar nog eens af en toe kunnen smullen en onze hersenen aanscherpen. Maar ik vind ook dat een ieder van buitenaf zijn artikelen in de juiste daarvoor geschikte topic moet kunnen lezen. Zoals hierboven. :rolleyes:
Ariel

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Ik heb ooit eens een speciaal topic voor Numan geopend. Daar ga ik voortaan zijn artikelen plaatsen.
Doe het dan dubbelop. Zodat wij daar nog eens af en toe kunnen smullen en onze hersenen aanscherpen. Maar ik vind ook dat een ieder van buitenaf zijn artikelen in de juiste daarvoor geschikte topic moet kunnen lezen. Zoals hierboven. :rolleyes:
Dat is gebeurd. De orginele artikelen staan in het topic waarin ze gepost zijn.
Ariel

Bericht door Ariel »

Wat triest weer.

Eng hoor. Die Wilders. Die heeft zomaar Israëlische contacten . : nono3:
AIVD keek naar Israëlische contacten Wilders

De AIVD heeft in 2009 en 2010 onderzoek gedaan naar de Israëlische contacten van Geert Wilders. De geheime dienst deed onderzoek naar aanleiding van een tip over de gesprekspartners van Wilders, onder meer bij de Israëlische ambassade in Den Haag.

Dat meldt de Volkskrant vrijdag op basis van eigen onderzoek naar twaalf jaar beveiliging van de PVV-leider. Volgens de krant bestonden er vragen over Wilders' loyaliteit en mogelijke Israëlische beïnvloeding.

Wilders had destijds nauwe banden met invloedrijke Israëliërs, zoals een hoge generaal. Die contacten zouden nu volgens de krant zijn bekoeld omdat Wilders zijn politieke ideeën niet in beleid omzette en daardoor minder interessant werd voor de Israëliërs.

Naslag
Voor het onderzoek zijn geen telefoons afgetapt of mensen geobserveerd. Er is alleen 'naslag' gedaan, wat inhoudt dat de AIVD in de eigen systemen kijkt of de persoon in kwestie daarin voorkomt.

Wat het onderzoek van de AIVD heeft opgeleverd, is niet bekend. Ook is niet bekend of toenmalig minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst op de hoogte was. Voor alleen het doen van naslag zou dat overigens ook niet nodig zijn geweest.

Oog op Wilders
De Telegraaf meldde in 2007 reeds dat de AIVD een oogje op Geert Wilders had. Deze krant meldde destijds dat de dienst hem jarenlang schaduwde bij bezoeken die de politicus bracht aan de Israëlische ambassade in Den Haag. De geheime dienst zou de gangen van Wilders naar het ambassadeterrein registreren en legde vast hoe lang diens bezoekjes duurden.

Wilders eiste destijds naar aanleiding van de publicatie dat toenmalig premier Balkenende naar de Tweede Kamer kwam om tekst en uitleg te geven. "Het is een grof schandaal dat de geheime dienst een politicus tijdens zijn normale werkzaamheden volgt en in de gaten houdt", luidde het toenmalige commentaar van Wilders. De AIVD stelde destijds in een reactie dat de registratie van Wilders’ bezoekjes gebeurde “in het kader van de beveiliging”.

'Het zal ze niet lukken'
Tegen de Volkskrant wilde Wilders niet reageren. Maar via Twitter meldt hij vrijdag: ,,Rechtszaken, AIVD, de elite probeert alles om mij uit te schakelen. Maar het zal ze niet lukken. 15 maart rekenen we met ze af! #stempvv."

Ariel

Bericht door Ariel »

Diederik Samsom over Trump, Geert Wilders en PVV-ers. Interview: De Mr. Trump in Nederland hebben we al: Geert Wilders.
De Mr. Trump in Nederland hebben we al: Geert Wilders.

"Nee, er zijn overeenkomsten, maar ook grote verschillen. Onder al het vreselijke taalgebruik, de xenofobie en het racisme van Trump hebben heel veel mensen een boodschap van hoop gezien."

"Ik heb wel vaker gezegd dat veel mensen die nu op de PVV stemmen in essentie PvdA-kiezers zijn. Als je gewoon als huisvader bang bent voor de toekomst van jouw baan of die van jouw kinderen - en dan maar op Wilders stemt - dan is dat onze tekortkoming en niet de kracht van de PVV."

Is niet hét probleem voor de PvdA dat de gevestigde partijen maar niet luisteren naar wat de kiezer zou willen? En dat de kiezer daarom zijn toevlucht zoekt bij personen die de onvrede wel adresseren? Trump in Amerika, Wilders in Nederland.

"Ja, wij zijn de gevestigde orde, want wij nemen al 40 jaar verantwoordelijkheid met redelijk succes. Kijk maar eens waar Nederland nu staat."

Als de gevestigde orde echt succes had zouden jullie nu ook hoog moeten staan in de peilingen.

"Er is nog heel veel te doen. Ik praat veel met PVV-stemmers. Ik zoek ze bewust op, omdat ik voel dat het onze kiezers zijn. In die gesprekken komt bijna altijd aan de orde dat zij ook wel weten dat Wilders de oplossingen niet heeft. Zij verwachten dat wij met de oplossingen komen."

"Wij moeten met de antwoorden komen en dat zijn er twee: onderwijs en investeren in nieuwe banen en een nieuwe economie. Ik zie nu een meerderheid ontstaan voor een nationale investeringsbank..."

...Sorry, maar hier zit toch toch geen PVV-kiezer op te wachten: een nationale investeringsbank?

"Die zit te wachten op nieuwe banen, meer banen en meer economische bedrijvigheid. Wij willen er 100.000 banen bij in de publieke sector."

"Onze kiezers, mensen die verwachtingen hebben van de Partij van de Arbeid, zitten tijdens een crisis in de hoek waar de hardste klappen vallen."

"Ik stond eind 2013 voor een groep vijftigplussers: werkloos, elke week 300 sollicitatiebrieven sturen, nul reacties. Die vroegen mij met tranen in hun ogen: waar ben je nou, met je vooruitgang. Ik snap heel goed dat die mensen even zijn afgehaakt."

Dat mensen overlopen naar Wilders heeft er ook mee te maken dat mensen hun wijken hebben zien veranderen door de komst van mensen van buiten. Zij zijn bang dat Nederland geen Nederland meer zal zijn of dat nu al niet meer is. Wat gaat u daartegen doen?

"De PvdA werkt daar al vele jaren aan. Als je terug gaat naar de jaren zeventig en tachtig dan kun je de PvdA en andere partijen verwijten dat zij sommige problemen niet zagen aankomen. Maar al meer dan tien jaar zijn wij bezig met integratievraagstukken. We hebben het nog lang niet helemaal onder controle en dat punt zal ook nooit helemaal bereikt worden, maar we zien wel vooruitgang."
Ariel

Bericht door Ariel »

PVV stijgt verder. Tien zetels verschil met VVD. Kom op Geert, verpest deze winst niet door brallerige opschepperige pietpraat.

Afbeelding
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Wij willen er 100.000 banen bij in de publieke sector."
Die socialisten zullen het nooit leren. 100.000 overheidsjobs erbij verergeren de economische crisis ipv ze te verbeteren.
Samsom zou s naar Franstalige België moeten gaan kijken, daar zijn ze of werkloos of ambtenaar. En beiden kunnen alleen overleven door subsidies vanuit Vlaanderen of de EU. In Wallonië lukt dat(voorlopig nog), maar bij wie gaat Nederland bedelen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
King George

Bericht door King George »

"De PvdA werkt daar al vele jaren aan. Als je terug gaat naar de jaren zeventig en tachtig dan kun je de PvdA en andere partijen verwijten dat zij sommige problemen niet zagen aankomen. Maar al meer dan tien jaar zijn wij bezig met integratievraagstukken. We hebben het nog lang niet helemaal onder controle en dat punt zal ook nooit helemaal bereikt worden, maar we zien wel vooruitgang."
Hûh, welke vooruitgang? Demografisch is Nederland alleen maar meer vervuild geraakt.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator

Bericht door mercator »

King George schreef:Hûh, welke vooruitgang? Demografisch is Nederland alleen maar meer vervuild geraakt.
De enige "vooruitgang" die Nederland en de PvdA zou kunnen voorleggen is dat er nog geen moslim-aanslagen met honderden doden zijn gebeurd zoals in Frankrijk en België. Maar dat komt nog wel.
Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:De enige "vooruitgang" die Nederland en de PvdA zou kunnen voorleggen is dat er nog geen moslim-aanslagen met honderden doden zijn gebeurd zoals in Frankrijk en België.
Dat zou nestbevuiling zijn. En het zou aan iedereen duidelijk hebben gemaakt wat de bedoeling is.

Maar we hebben natuurlijk wel een paar aanslagen gehad: van een mohammedaan op een cineast en van een vriendje van mohammedanen op een politicus. De les die we daarvan hebben geleerd is dat publieke figuren hun bek moeten houden als het over Mohammed gaat. We hebben er niet van geleerd dat de islam weg moet, wat we misschien wel hadden geleerd als willekeurige burgers waren vermoord.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
sjun

Bericht door sjun »

Je zou bijna vergeten dat er ook nog issues als verBrusseling, islamisering en beknotting en met beiden meekomende beknotting van de vrijheid van meningsuiting en ondergraving van de democratie spelen.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:We hebben er niet van geleerd dat de islam weg moet, wat we misschien wel hadden geleerd als willekeurige burgers waren vermoord.
Ik vraag me af welke smeerlapperijen de moslims moeten uithalen zodat er écht s tegen opgetreden wordt. Van 9/11 tot de massamoord in Nice dit jaar hebben ze niet stil gezeten en het enige resultaat is dat het gepamper nog toeneemt.
Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Ik vraag me af welke smeerlapperijen de moslims moeten uithalen zodat er écht s tegen opgetreden wordt. Van 9/11 tot de massamoord in Nice dit jaar hebben ze niet stil gezeten en het enige resultaat is dat het gepamper nog toeneemt.
Hou maar op met je dat afvragen, want zo'n daad bestaat niet. Men durft de optie niet aan de islam als oorzaak aan te wijzen en blijft de pijlen dus richten op het ongrijpbare "terrorisme". Het is dweilen met de kraan open.
Hans v d Mortel sr

Ali Yas schreef:
mercator schreef:Ik vraag me af welke smeerlapperijen de moslims moeten uithalen zodat er écht s tegen opgetreden wordt. Van 9/11 tot de massamoord in Nice dit jaar hebben ze niet stil gezeten en het enige resultaat is dat het gepamper nog toeneemt.
Hou maar op met je dat afvragen, want zo'n daad bestaat niet. Men durft de optie niet aan de islam als oorzaak aan te wijzen en blijft de pijlen dus richten op het ongrijpbare "terrorisme". Het is dweilen met de kraan open.
De aanhangers van de profeet, waaronder de zogenaamde 'gematigde' Marokkaanse mohammedanen hebben het er maar moeilijk mee. Toch nemen we geen kopvod minder waar. De grote fout ligt bij ons. Werkelijk! Want wij praten niet over het probleem islam en gedragen ons als welwillende makke schapen tegenover de zich superieur in de eindoverwinning wanende 'gematigde' islam. Wat dacht je wat als waar dan ook in de nabijheid van mohammedanen luidkeels wordt gesproken over de afkeer van islam en moslims en door de regering aan Marokkanen met een Nederlands paspoort de keuze wordt gesteld voor het Nederlandse of Marokkaanse paspoort? En er een lijst wordt opgesteld van namen bij de geboorte van kinderen waar Arabische islamitische en Turkse moeilijk uit te spreken namen op voorkomen die verboden zijn.

Dat zal ze leren te integreren.

Maar dat gebeurt niet. Wij zijn tolerant en blijven bij de pakken neerzitten.
King George

Bericht door King George »

Wilders onverminderd populair in volkswijk

Geplaatst op
09 december 2016
Laatste update
09 december, 22:19

Geert Wilders is en blijft een held in de Haagse wijk Loosduinen. Daar verandert het vonnis van de rechtbank niets aan. Integendeel, hij lijkt hier nog wel populairder dan ooit. In wijkcentrum De Henneberg, op een steenworp afstand van het marktplein waar hij bijna drie jaar geleden voor het eerst sprak over 'minder Marokkanen als het even kan', heeft de politicus de onvoorwaardelijke steun van bezoekers.
Het wordt te gek met al die buitenlanders in ons land. We moeten nog oppassen dat wij ons straks niet aan hén moeten aanpassen - Neeltje
,,Het is schandalig dat hij überhaupt is vervolgd door het OM. Kennelijk mag je niet eens meer zeggen wat je vindt in dit land,'', zegt bezoeker Marco van Dam (55), die hier geregeld een 'bakkie' drinkt. ,,Aan de andere kant werkt het straks wel weer in zijn voordeel bij de verkiezingen. Hij is nu een martelaar en blijft hoe dan ook een winnaar.''

Neeltje (55), vrijwilligster achter de bar, is verbijsterd dat de rechtbank meent dat de politicus zich schuldig heeft gemaakt aan het aanzetten tot discriminatie. ,,Oké die minderminder-uitspraak was misschien niet zo handig door hem geformuleerd, maar het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. Een groot goed. Bovendien, als je het mij vraagt zeg ik ook minder. Iedereen hier denk ik. Het wordt te gek met al die buitenlanders in ons land. We moeten nog oppassen dat wij ons straks niet aan hén moeten aanpassen. Wilders zegt tenminste wat de mensen denken maar niet durven zeggen.'' Neeltje zegt het wél, maar wil niet met haar achternaam in de krant. Uit angst voor represailles.

Niet bang
De 75-jarige Francien van den Berg, 'biljartkoningin' van het wijkcentrum, is daar niet bang voor. ,,Zet me maar met naam en foto in de krant hoor. Ik ben er fier op dat ik PVV'er ben.'' De geboren en getogen Loosduinse vertelt vol trots dat ze zelfs op de foto staat met haar grote held, toen hij in 2014 een bezoek bracht aan de markt. ,,Natuurlijk krijgt Wilders mijn stem in maart. Hij heeft gelijk in alles wat hij zegt. De regering haalt bij ons ouderen het geld weg en geeft het aan dat zooitje. Mijn zus krijgt in haar verzorgingstehuis niet eens fatsoenlijk te vreten en die vluchtelingen krijgen hier alles.''

Franciens biljartleraar, die niet met zijn naam in de krant wil omdat hij ooit een bekende speler was bij voetbalclub Feyenoord, vindt het jammer dat Geert niet de 'hersens heeft van Pim Fortuyn'. ,,Maar hij benoemt in elk geval wel de problemen. Deze week was nog in het nieuws dat 63 procent van de bajesklanten van allochtone afkomst is. Dat zegt toch wat, of niet?''

ED
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
sjun

Bericht door sjun »

Ali Yas schreef:
Misschien werkt dit?
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:Misschien werkt dit?
:greeting2:
Nee. Dit zijn namelijk "extremisten".
sjun

Bericht door sjun »

ZIj volgen wat Mohammed gedaan zou hebben. Hij leefde het al voor bij Khaybar. Dus wat is hier dan extremistisch aan? Hooguit zou je kunnen zeggen dat er tegenwoordig wat minder mensen doen aan wat islam groot maakte en kun je misschien onderscheid gaan maken tussen nauwgezette volgelingen van Mohammed en een wat minder op zijn zaak toegespitste massa die minder op de hoogte is met koran, hadith en soenna.

Bill Warner legt het nog even uit.

Why We Are Afraid, A 1400 Year Secret, by Dr Bill Warner
Plaats reactie