Forum voor Democratie (FVD)

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Ariel »

En is dit waar, of een hoax.

Regeerakkoord moet er dan aan, migratie steviger beteugeld en klimaatplannen van tafel
Forum voor Democratie wil kabinet helpen overeind te blijven

Als Rutte III z’n meerderheid in de Eerste Kamer verliest, wil Forum voor Democratie best de helpende hand toesteken om het kabinet overeind te houden. Maar dan moet natuurlijk wel het regeerakkoord eraan, migratie steviger beteugeld en die malle klimaatplannen van tafel.

Zie hier de inzet van FvD voor de komende Provinciale Statenverkiezingen, die ook indirect de samenstelling van de senaat bepalen. Aan zelfvertrouwen ontbreekt het de partij niet, zo bleek tijdens het partijcongres in Amsterdam.

Het is inmiddels een beproefd recept op het congres van Forum voor Democratie, dat ondanks zijn slechts driejarige bestaan al een partij is met gestaalde structuren. ’s Morgens in besloten setting de partijzaken. Met meer dan 25.000 leden, dus op dat vlak geen klachten, valt er te horen. Voor de regionale afdelingen zijn uit 1500 kandidaten na indringende gesprekken 300 kandidaten geselecteerd om straks ’stabiele fracties’ mee te vullen.

’s Middags de toespraken, met strafpleiter en Kamerlid Theo Hiddema als cabaretnummer. Deze keer wordt hij geflankeerd door beroepsmopperaar Johan Derksen, die het eerste exemplaar van Hiddema’s biografie in ontvangst neemt. Hij verklaart zich tussen wat grappen door hartstochtelijk FvD-stemmer. De speeches worden voorafgegaan door een filmisch overzicht van zaken waarop Nederland trots kan zijn. Waren het een jaar geleden de Deltawerken, koeien en Koningsdag die voorbijflitsten, nu gaat de geschiedenisles langs de afsluitdijk van Cornelis Lely en de verdraagzaamheid jegens andersdenkenden van Erasmus. Toen namen we de wapens op tegen de Spanjaarden, zegt Baudet in voice-over „die ons net als tegenwoordig de Europese Unie vanuit Brussel op tirannieke wijze bestuurden.”

Gezellig
Mooie dingen. We gooien ze te grabbel, zo waarschuwen vanaf het podium partijwetenschapper Paul Cliteur, Amsterdams fractieleider Annabel Nanninga en lijsttrekker voor de Eerste Kamer Henk Jan Otten. De boerenzoon uit Drenthe deelt met de zaal behalve de inzet van zijn partij voor de komende verkiezingen iets van zichzelf. Otten dankt met een snik in zijn stem zijn ouders die hem die solide basis meegaven. Hij vertelt over zijn studie in het Groningen van de jaren tachtig. „Toen was het nog gezellig in Nederland. Een beetje zoals in dat liedje Vijftien miljoen mensen. Toen je nog niet bij elke tweet moest nadenken: wie heb ik nu weer beledigd?”

Migratie en klimaat
Mocht de jonge partij nog inhoudelijk zoekende zijn naar z’n beginselen, de piketpalen die Otten en partijleider Baudet slaan in de Rai, lijken de richting vast te zetten. Forum heeft twee speerpunten: migratie en klimaat. Het Pact van Marrakesh komt veelvuldig voorbij als boksbal, de niet bindende, maar daardoor niet minder politiek gevoelige internationale migratieafspraken waartegen Forum als eerste in Den Haag te hoop liep. Inmiddels ligt het de coalitie als steen op de maag.

Wat klimaat betreft is er volgens Baudet ’een bijna mystiek geloof in de invloed die wij zouden hebben op klimaatverandering’. Al die miljarden die het klimaatakkoord van Parijs de landen dwingt voor zoiets abstracts? „Duizend miljard om 0,007 graden opwarming te voorkomen.”

Weg ermee, zegt Otten. Tenminste, als dit kabinet na de Statenverkiezingen zaken wil doen met FvD. „En met ons valt zaken te doen.”

’Niet handig’
Het is precies deze ’constructieve opstelling’ die de jonge leden Bert-jan Van der Linden (18) en Sietse Koopmans (20) aanspreekt in Baudet. „Debatteren betekent dat je luistert naar elkaars argumenten en je laat overtuigen als die hout snijden”, zegt Sietse. „Een andere manier, maar ook een ander geluid, waardoor ik weer vertrouwen krijg in de politiek”, zegt Bert-Jan.

Dat gevoel hebben ondernemer Lars (24) en student Paul (23) ook. Zij kwamen bij FvD wegens het pleidooi voor het bindend referendum. Ze voelen zich thuis bij de grote lijn van minder migratie en klimaatscepsis. Al hebben ze ook kritiek. Paul: „Thierry heeft soms een wat neerbuigende houding. Niet handig als je het volk zegt te begrijpen en je de ambitie hebt om premier te worden. Dat weet hij zelf ook.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Ariel schreef:En is dit waar, of een hoax.


Regeerakkoord moet er dan aan, migratie steviger beteugeld en klimaatplannen van tafel
Dit gaat niet gebeuren. Dus of FvD zal niet moeten gaan gedogen wil het geloofwaardig blijven of het zal zich knollen voor citroenen laten gaan verkopen en dat is politieke zelfmoord.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Het zal het linkse kartel niet lekker zitten dat de virtuele winst van FvD niet van de PVV wordt afgesnoept, maar van het kartel.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Zo... namens de Anne Frank club pakt de Telegraaf uit tegen PVV en FVD, past wel aardig in wat ze in de Tweede Kamer denken.
’PVV en FvD hanteren extreemrechtse samenzweringstheorie’
Donderdag 6 december 2018

Ze stellen bijvoorbeeld dat de PVV en Forum voor Democratie (FvD) zich bedienen van een theorie over „omvolking”, het idee dat de overheid bewust zou aansturen op „vernietiging van de autochtone blanke Europese bevolking.” De Anne Frank Stichting noemt dat een extreemrechtse samenzweringstheorie.

Telegraaf
PVV & FVD hebben groot gelijk, dat is mij dunkt iets anders dan een samenzweringstheorie!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:

Bericht door Ariel »

Stanley schreef:Zo... namens de Anne Frank club pakt de Telegraaf uit tegen PVV en FVD, past wel aardig in wat ze in de Tweede Kamer denken.
’PVV en FvD hanteren extreemrechtse samenzweringstheorie’
PVV & FVD hebben groot gelijk, dat is mij dunkt iets anders dan een samenzweringstheorie!
Ja, begrijpelijk . De Anne Frankstichting krijgt geld van Soros, dus moeten ze de PVV en FVD de grond in boren. Juist deze twee partijen die de Anne Frankstichting juist op handen moet dragen.

Dom, dom, dom...Ik hoop dat ze eens hun dwaasheid in zien.

:scratch: :scratch: :scratch:
Ze stellen bijvoorbeeld dat de PVV en Forum voor Democratie (FvD) zich bedienen van een theorie over „omvolking”, het idee dat de overheid bewust zou aansturen op „vernietiging van de autochtone blanke Europese bevolking.” De Anne Frank Stichting noemt dat een extreemrechtse samenzweringstheorie.

Tegelijk stellen de onderzoekers vast dat de PVV „een heldere lijn” heeft, namelijk dat extreemrechts niet welkom is. FvD neemt volgens hen minder duidelijk afstand van extreemrechtse organisaties en hun aanhangers. Dat is ook lastiger, aldus de opstellers van het rapport, aangezien de partij anders dan de PVV leden heeft. Iedereen die dat wil kan zich dus aansluiten. Volgens het instituut komen aanhangers van extreemrechtse clubs als Voorpost, NVU, Erkenbrand, Pegida en Identitair Verzet ook op FvD-bijeenkomsten af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Pilgrim »

Volgens het instituut komen aanhangers van extreemrechtse clubs als Voorpost, NVU, Erkenbrand, Pegida en Identitair Verzet ook op FvD-bijeenkomsten af.
Al deze clubs worden weer keurig op een hoop gegooid zie. NVU is inderdaad een neonazi-club, maar Pegida en Identitair Verzet hebben daar niets mee te maken. 'Extreem rechts' bestaat trouwens niet. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Mahalingam »

Ollongren en Baudet kunnen zegje doen bij hof
Minister Kajsa Ollongren (Binnenlandse Zaken) en Thierry Baudet, voorman van Forum voor Democratie (FVD), mogen bij het gerechtshof in Amsterdam een mondelinge toelichting komen geven over het beklag dat Baudet heeft ingediend tegen de minister.

De beklagkamer heeft dat besloten. De twee politici zijn niet verplicht om te komen en kunnen zelf een afspraak maken, zei een woordvoerster vrijdag.
https://www.parool.nl/amsterdam/ollongr ... ~a4613869/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Pilgrim »

BAUDET IS GEEN RACIST

Geplaatst op 31 december 2018

Afbeelding

Demoniseren is de menselijke hel. Een hedendaagse toepassing van het begrip vrijheid volgens J.P. Sartre door Samuel Braun, psychotherapeut. Dit artikel is een poos geleden geschreven. Ik heb het niet geplaatst, omdat de demonisering van Baudet even geluwd is. Nu vanwege de a.s. Provinciale Statenverkiezingen begint de demonisering opnieuw. Dus dit artikel is helaas weer actueel.

City Hall is een Italiaanse bar-bistro in het centrum van Leiden. Hier bespreek ik wekelijks met mijn vriend A. de toestand in de wereld. Nog voordat hij een slok van zijn glas wijn nam, zei A.: ‘R., is Baudet een racist?’

Ik wist meteen waar deze vraag vandaan kwam. Nadat de opmerking van Baudet over de homeopathische verdunning op de achtergrond is geraakt, heeft men een nieuwe ontdekking gedaan: in 2016 heeft Yernaz Ramautarsing, tweede op de FvD-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam, in een interview met Brandpunt gezegd dat IQ-verschillen tussen verschillende volkeren wetenschappelijk bewezen zijn en dat hij ook graag gezien had dat het anders was. Dat zwarte mensen hyperintelligent waren en dat Surinamers het hoogste gemiddelde IQ van de wereld hadden, maar dat het niet zo is. Sinds die vondst wordt FvD nagezeten. Noch Baudet noch Hiddema willen Ramautarsing afvallen. Daarom wordt FvD nu geframed als racistische partij, met als hoogtepunt het verkiezingsdebat op 9 februari in De Balie tussen de landelijke fractievoorzitters.

Ik zei dat Baudet geen racist is. A. vroeg hoe ik dat wist en ik antwoordde dat ik het hem zelf gevraagd heb. Dit trok A.’s interesse. Hij wilde weten wanneer ik Baudet gesproken heb. Dat was in mei 2017, toen ik uitgebreid met hem lunchte in een Amsterdamse bistro. De ex van mijn jongste dochter is al een paar jaar een goede vriend van Baudet en had op mijn verzoek een afspraak voor ons vieren geregeld, ook mijn vrouw Y. was erbij. Aanvankelijk ging het gesprek over onszelf, zoals dat gaat bij een eerste kennismaking. Baudet was open en wij spraken ook over onszelf, maar dit zal u weinig interesseren. Het doel van deze lunch was met Baudet een stuk te bespreken dat ik schreef over demonisering volgens Jean-Paul Sartre.

Maar daarvoor ging het over racisme. Ik wilde weten hoe hij daar over dacht. Baudet keek zuur toen ik hem vroeg hoe hij over racisme denkt, maar leek wel blij zijn gedachten daarover te kunnen vertellen. Hij zei ongeveer hetzelfde wat hij nu steeds zegt en herhaalde dat racisme het beoordelen van mensen op hun uiterlijk en afkomst is, dat hij dat op geen enkele wijze doet en ten stelligste verwerpt. Hij zei te staan voor een open, tolerant en democratisch Nederland, waar individuele eigenschappen bepalend zijn en niet ras, sociale klasse, huidskleur, geslacht of seksuele geaardheid.

Sartre. De hel, dat zijn de anderen
Na de uitleg van Baudet las ik voor wat ik geschreven had:

De Franse filosoof Jean Paul Sartre, geboren in 1905, was de filosoof van de vrijheid. Hij legde uit: de existentie van de mens gaat aan zijn essentie vooraf. Nemen wij een object, bijvoorbeeld een tafel, dan wordt de tafel ontworpen, dus dat is zijn essentie. Daarna wordt hij gemaakt: dat is zijn existentie.

Bij de verschillende geloofsovertuigingen gaat eveneens de essentie van de mens aan zijn existentie vooraf. De essentie van de mens bestaat in het goddelijk denken, en pas daarna volgt zijn existentie, zijn bestaan. Volgens Sartre is de mens vrij, dat impliceert dat zijn existentie aan zijn essentie vooraf gaat. Dus de mens wordt geboren en bepaalt zelf hoe hij leeft, wat hij doet, wat hij gelooft. De mens is anders dan een tafel, die bijvoorbeeld rond is en dat niet kan veranderen. De mens kan, als hij gisteren te veel gegeten heeft, vandaag besluiten te vasten.

Zo spreekt Sartre over de facticiteit van de mens en de transcendentie naar de vrijheid. De mens is niet een dronkaard, een veelvraat of een racist. Hij kan veranderen, transcenderen. Sartre noemde het kwade trouw als iemand beweerde dat hij er niets aan kon doen dat hij zo was, immers de omstandigheden. Ik noem dit individuele kwade trouw. Bij demonisering noem ik het relationele kwade trouw, omdat de anderen je dan vastpinnen op jouw facticiteit. Dit begrip is ook goed toepasbaar in de psychotherapie (ik ben psychotherapeut). Immers, hoe zou een mens anders kunnen veranderen als zijn essentie als vaststaand al bestond?

De ander vastpinnen op zijn facticiteit is volgens Sartre vrijheid dodend. Je zegt iets over homeopathische verdunning, dan ben je een racist en word je gedemoniseerd. Er wordt niet gevraagd wat je bedoeld hebt, je krijgt niet de kans om te transcenderen, maar wordt vastgepind op jouw facticiteit. Zo maken ze van Trump door grab them by the pussy een vrouwenmisbruiker en wordt van Jan Roos door zijn grap over homo’s een homohater gemaakt, wat hij duidelijk niet is.

Hiermee houdt de demonisering niet op. De media en de elite gaan daarmee door. Aanvankelijk werd over Fortuyn gezegd dat hij anders was dan Wilders omdat hij minder hard was, maar toen Fortuyn nog leefde, werd hij ook volledig gedemoniseerd. Nu wordt Baudet ook van alle kanten gedemoniseerd, hoewel hij de dingen veel minder hard zegt dan Wilders. Dat bewijst dat de vrijheid dodende media elk afwijkend geluid willen doden.

‘De hel, dat zijn de anderen’ is afkomstig uit het toneelstuk Huis Clos (Met gesloten deuren). Er zijn in het stuk drie acteurs, die in een kamer zijn bijeengebracht. Het stuk speelt in de hel, waarmee Sartre niet de bijbelse plaats der gedoemden bedoelt, maar het leven in onze eigen wereld. De drie beginnen met elkaar te praten en al gauw kent men elkaars verleden, elkaars facticiteit. Op dat moment begint de hel, iedereen krijgt een etiket. De man is een lafaard, een van de vrouwen is lesbienne en de andere een kindermoordenares. Er is voor deze drie, omdat zij al dood zijn, geen mogelijkheid meer te transcenderen. Dan roept de man, Garcin, de lafaard: ‘Ha, wat een grap! Een braadrooster is niet nodig, de hel dat zijn de anderen.’ Dit leidt ons tot de conclusie dat demoniseren onze vrijheid bedreigt en dat demoniseren de menselijke hel is.

Toen ik klaar was met mijn verhaal, zei Baudet : ‘Goed stuk, Sam’. Maar hij leek niet erg geïnteresseerd in Sartre.

‘En toen?´, vroeg A.

‘Toen heb ik dit stuk opzij gelegd tot vandaag. Ik denk dat het van betekenis kan zijn, als ik het nu nog publiceer’. Dat vond A. ook.

13 februari 2018

Door: Samuel Braun

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/31 ... en-racist/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Pilgrim »

Thierry Baudet (FvD) over de islam...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Mahalingam »

Verslaggever Omrop Fryslan c.q. Leeuwarder Courant heeft puntje van kritiek en verwijt FVD elitair gedrag waarop Thierry de bal terugkaatst en vraagt waarom vind U dat.
De beste man ziet zich voor het blok gezet want oei oei dit is nieuw voor hem dat een politicus echt luisterd i.p.v. enkel maar praat.
Verslaggever bazelt wat en zegt dan dat door het bestaande establishment ook best wel zinnige dingen worden gedaan waarop Thierry zegt... oh in de 2 jaar dat ik er zit heb ik daar weinig van gemerkt.
Moraal van het verhaal door zijn nieuwe manier van politiek voeren is Thierry gewoon een paar maatjes te groot voor de jongens en de meisjes die zich nu journalist wanen.
Dit over het bezoek aan Drachten waar de zaal uitpuilde en mensen in weer en wind stonden.
https://www.geenstijl.nl/5146707/thierrymars/

Video van het natte gebeuren:
https://twitter.com/fvdemocratie/status ... 8557619201
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Helaas heeft Geert Wilders, ondanks ook mijn stem, niet gewonnen, maar ook met het FvD kan er een misschien een begin gemaakt worden. Dan moeten ze dit standpunt over de Islam natuurlijk wel hard blijven maken.
  • FVD:

    Door de komst van grote groepen (islamitische) immigranten zijn een aantal verworvenheden en kernwaarden van onze samenleving onder druk komen te staan. Het partijkartel heeft dit probleem de afgelopen dertig jaar genegeerd – waardoor het nu compleet uit de hand is gelopen en hele bevolkingsgroepen tegenover elkaar zijn komen te staan.

    Er is een nieuw startpunt nodig waarin we duidelijk definiëren wat we van mensen en (religieuze) instellingen in Nederland verwachten en duidelijk aangeven waar onze grenzen liggen.

    Voorop staat dat iedereen mag geloven wat men maar wil. Boeken moeten uiteraard niet worden verboden. Maar iedereen heeft ook het recht om de overtuigingen en godsdiensten van mensen in al hun aspecten te bekritiseren, te ridiculiseren of te bespotten. Belijders van godsdiensten dienen de pluriformiteit van alle levensbeschouwingen te respecteren, dus ook van concurrerende godsdiensten, van humanisme en atheïsme, van critici, wetenschappers en cartoonisten. De vrijheid van meningsuiting dient altijd te prevaleren boven de vrijheid van godsdienst.

    Invoering van de Wet Bescherming Nederlandse Waarden (Wet BNW). Alle instanties (scholen, religieuze instellingen, etc.) dienen vijf fundamentele waarden te onderschrijven:

    Wanneer religieuze leefregels conflicteren met de Nederlandse wet, gaat de Nederlandse wet altijd voor.
    Iedereen heeft het recht te geloven wat hij of zij wil; dus ook het recht om van zijn of haar geloof af te vallen.
    Iedereen heeft het recht godsdienstige ideeën te bekritiseren, te ridiculiseren, te analyseren en in twijfel te trekken.
    Alle mensen zijn fundamenteel gelijkwaardig, ongeacht geslacht, ras of seksuele gerichtheid.
    De partnerkeuze is vrij; uithuwelijking en kindhuwelijken zijn onaanvaardbaar.

    Bij schending van deze waarden volgt een waarschuwing en een boete; na een tweede waarschuwing volgt sluiting, beëindiging van de activiteiten en strafrechtelijke vervolging van de verantwoordelijke functionarissen.

    Religieuze scholen moeten hun leerlingen in aanraking brengen met andere levensovertuigingen en hun leerlingen de ruimte bieden een ander geloof of géén geloof te omarmen. Het curriculum geeft ruimte aan kennis in de breedste zin en de holocaust wordt op alle scholen onderwezen.

    Er komt een verbod op buitenlandse financiering van religieuze scholen en instellingen.

    Er komt een verbod op het dragen van niqaabs, bivakmutsen en andere gezichtsbedekkende kleding in het openbaar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Laatst gewijzigd door King George op do mar 21, 2019 7:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Ariel »

Demonstranten roepen op Baudet dood te schieten

Er zijn beelden opgedoken van gemaskerde anti-fascisten die zaterdag tijdens een demonstratie in Amsterdam openlijk riepen Thierry Baudet te vermoorden.
Als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer zouden zijn, zou Forum voor Democratie (FVD) net als bij de Provinciale Statenverkiezingen als grote winnaar uit de bus komen. De partij van Thierry Baudet zou 26 zetels in de wacht slepen, een winst van maar liefst 24 ten opzichte van het huidige zetelaantal, zo blijkt uit de wekelijkse peiling van Maurice de Hond.

Volgens De Hond komt de winst van Forum voor Democratie vooral van kiezers die zich zorgen maken over hun financiële toekomst en bedreigingen zien door veranderingen in de wereld. Hij denkt dat degenen die nu FVD zouden kiezen, voorheen PVV en SP stemden. Hun overstap zou een effect zijn van ontwikkelingen in de laatste drie maanden. De zetelwinst die FVD op de VVD heeft geboekt, stamt al van voor die tijd, aldus De Hond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

En ook het onderwijs gaat weer vol op het orgel voor het demoniseren van Thierry Baudet.

Hadden we al een universitair docent geesteswetenschappen aan de Universiteit Utrecht, genaamd Corné Hanssen, die oproep tot politieke moord:

Afbeelding
https://www.retecool.com/corne-hanssen-is-raar/


Nu is er weer een tutje voor het basisschool leslokaal, genaamd, Ingrid Braskamp, dat (kleine) kinderen penetreert met politiek correct geleuter:

Afbeelding
https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... dat-ze-is/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Dan kan dit er ook nog wel bij. Krimpen a/d IJssel heeft een (CDA-)burgemeester, genaamd Martijn Vroom, die een link wil leggen tussen Thierry Baudet en Nazisme. Dat zijn nou die burgemeesters die bij stille tochten hun mond vol hebben over naast elkaar staan en lief zijn voor elkaar. Behalve dan voor FvD natuurlijk...
Iemand zei tegen me dat de elite geen boeken leest. Ofzo. Dus heb ik wat boeken die ik voor m’n studie doornam maar weer op de leesstapel gelegd.

Kijken of ik er nog weer wat van op kan steken.
https://www.facebook.com/mwvroom/posts/ ... 9571984535

https://www.ad.nl/rotterdam/burgemeeste ... ~a5fce2e9/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door silkyboxershortXL »

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Hoog tijd dat de AIVD eens wat alerter wordt en wellicht nu al hoog nodig dat Thierry Baudet beter beveiligd wordt.

In ieder geval heeft FvD voor het doen van aangiften met Theo Hiddema een goede advocaat in dienst.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door King George »

Ingrid Braskamp geeft les aan Openbare Daltonbasisschool De Klinker in Vlaardingen.

Afbeelding

Laten we het schoolbestuur eens even gaan aanschrijven. In 1874 werd het Kinderwetje van Van Houten al ingevoerd tegen kinderarbeid. Maar kleine kinderen inzetten als kindsoldaten voor haar eigen politieke agenda tegen andersdenkenden schijnt voor Hare Braskamp anno 2019 geen enkel probleem te zetten.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Ariel »

Job Cohen heeft gistermorgen in Nieuwsweekend gezegd dat er meer vergelijkingen tussen Baudet en Hitler gemaakt moeten worden door journalisten.

Geen grapje. :shock:

https://www.nporadio1.nl/nieuwsweekend 23 maart. Blok van 9 tot 10, vanaf 29ste minuut.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Pilgrim »

Aan Volkert van der Graaf

Posted on 24 maart 2019, by Jan Dijkgraaf

Afbeelding

Beste Volkert,

Je wordt geroepen. Ze willen dat je je kunstje uit 2002 gaat herhalen.

Eenlingen. Zoals die domme, domme docent aan de universiteit van Utrecht, die zich letterlijk afvragen waar je bent.

Opiniemakers. Zoals de veelgeprezen cartoonisten van NRC Handelsblad en de Volkskrant en de ranzige politiek commentator van NPO Radio 1, die het wat subtieler aanpakken.

En links-extremisten. Zoals die deelnemers aan de ‘Mars tegen racisme’ gisteren in Amsterdam. Waar de SP’ers, de GroenLinksers en de PvdA’ers crimineel tuig van de Internationale Socialisten en Antifa legitimeerden.

“We hebben in Christchurch kunnen zien waar deze ideeën (van Forum voor Democratie, JD.) toe leiden”, sprak organisator Ewout van den Berg van ‘Comité 21 maart’.

En blijkbaar vonden Lilian Marijnissen, Jesse Klaver en Lodewijk Asscher die rechtstreekse link van Thierry Baudet met de walgelijke slachting van 50 moslims, nu negen dagen geleden, in Nieuw-Zeeland, wel prima want ik heb niet gehoord dat ze zich van dat schorremorrie distantieerden.

Het zal me niks verbazen als ze gisteren voor jou met de pet rond zijn gegaan.

Niet dat jij je door geld laat stimuleren om je oude beroep van moordenaar weer op te pakken, maar zo’n dubbele bijstandsuitkering is ook niet meer wat-ie geweest is.

Toch?

Diep van binnen weet ik dat je wijzer bent.

De enige reden waarom Thierry Baudet in de peiling voor de Tweede Kamerverkiezingen van vandaag sléchts op 26 zetels staat, is omdat hij als persoon ook een grote groep kiezers níet aanspreekt.

Als zijn partij bij nieuwe verkiezingen de moord-bonus incasseert én de extra stemmen van een voorman die ook als persoon de massa aanspreekt én de extra stemmen van mensen die bij een winnaar willen horen, kan het zomaar zijn dat je het tegenovergestelde bereikt van waar je voor wordt ingehuurd.

Maar dat snap jij ook wel.

De vraag is of de bazen bij de Volkskrant, NRC en de Publieke Omroep en Lilian Marijnissen, Jesse Klaver en Lodewijk Asscher ook zo slim zijn.

Dan distantiëren ze zich eindelijk van de echte fascisten.

Groet,

JanD

PS. Met de code ‘PaulPot’ krijg je alleen vandaag nog het zeteltal van GroenLinks in de Eerste Kamer (9) als korting bij een lidmaatschap van The Post Offline.

https://www.briefjevanjan.nl/aan-volker ... r-graaf-3/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Forum voor Democratie (FVD)

Bericht door Maarten »

Ik hoop van harte dat Thierry een lot als die van wijlen Pim gespaard gaat blijven...
Plaats reactie