Meiden van Halal lopen weg bij programma over seks op tv

Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Meiden van Halal lopen weg bij programma over seks op tv

Bericht door Sjeng »

Meiden van Halal lopen weg bij Sonja

Bron: Fok!

De 'Meiden van Halal' zijn weggelopen uit het VARA-programma 'Sonja' dat zaterdagavond werd uitgezonden. Ze waren geshockeerd door de expliciete beelden uit onder meer 'Spuiten & Slikken' die werden vertoond. De islamitische meiden waren door Sonja Barend uitgenodigd om te komen praten over de ontwikkeling van seks op tv.

Sonja die met haar laatste serie programma's bezig is, werpt in de afleveringen een blik op het Nederlandse tv- verleden. Gisteravond was het onderwerp seks. Naast de 'Meiden van Halal' (Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi) waren onder meer ook Sophie Hilbrand en Menno Buch uitgenodigd.

Nieuwe taboes
De dames halal hadden kennelijk niet verwacht dat er zulke expliciete beelden van seks op tv waren vertoond in het Nederlandse omroeplandschap, en verlieten daarom de studio. Tot groot verdriet van Sonja Barend die juist in de uitzending ook de vraag wilde opwerpen of het grote aantal nieuwe Nederlanders na de seksuele revolutie weer nieuwe (of oude) taboes met zich meebrengen.

Volgens diverse sprekers aan tafel bij Sonja is dit inderdaad het geval. Een aantal vrije (liberale) seksnormen die veel Nederlanders hebben, zouden absoluut niet te verenigen zijn met bijvoorbeeld het islamitische geloof van veel nieuwe Nederlanders.

De Meiden van Halal wilden wel aan Sonja uitleg geven over hun wegloopactie, maar alleen zonder publiek. Sonja stemde daarmee in. Aan het eind van de uitzending waren de meiden dan ook te zien met een verklaring. Die kwam er op neer dat sommige principes volgens de meiden belangrijker zijn dan een tv-uitzending. Ook zeiden ze dat de vrije normen die veel Nederlanders hanteren, niet moeten worden opgedrongen aan moslimmeiden. Dat zou alleen maar averechts werken en ze vervreemden van de maatschappij.

Faisal Mirza van de website Wij Blijven Hier, juicht in een column de actie van de meiden toe. Volgens hem begint het een sport te worden om een moslim het zo moeilijk mogelijk te maken in een programma.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Re: Meiden van Halal lopen weg bij programma over seks op tv

Bericht door Bengazi »

Sjeng schreef:Meiden van Halal lopen weg bij Sonja

Bron: Fok!

De 'Meiden van Halal' zijn weggelopen uit het VARA-programma 'Sonja' dat zaterdagavond werd uitgezonden. Ze waren geshockeerd door de expliciete beelden uit onder meer 'Spuiten & Slikken' die werden vertoond. De islamitische meiden waren door Sonja Barend uitgenodigd om te komen praten over de ontwikkeling van seks op tv.

Sonja die met haar laatste serie programma's bezig is, werpt in de afleveringen een blik op het Nederlandse tv- verleden. Gisteravond was het onderwerp seks. Naast de 'Meiden van Halal' (Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi) waren onder meer ook Sophie Hilbrand en Menno Buch uitgenodigd.

Nieuwe taboes
De dames halal hadden kennelijk niet verwacht dat er zulke expliciete beelden van seks op tv waren vertoond in het Nederlandse omroeplandschap, en verlieten daarom de studio. Tot groot verdriet van Sonja Barend die juist in de uitzending ook de vraag wilde opwerpen of het grote aantal nieuwe Nederlanders na de seksuele revolutie weer nieuwe (of oude) taboes met zich meebrengen.

Volgens diverse sprekers aan tafel bij Sonja is dit inderdaad het geval. Een aantal vrije (liberale) seksnormen die veel Nederlanders hebben, zouden absoluut niet te verenigen zijn met bijvoorbeeld het islamitische geloof van veel nieuwe Nederlanders.

De Meiden van Halal wilden wel aan Sonja uitleg geven over hun wegloopactie, maar alleen zonder publiek. Sonja stemde daarmee in. Aan het eind van de uitzending waren de meiden dan ook te zien met een verklaring. Die kwam er op neer dat sommige principes volgens de meiden belangrijker zijn dan een tv-uitzending. Ook zeiden ze dat de vrije normen die veel Nederlanders hanteren, niet moeten worden opgedrongen aan moslimmeiden. Dat zou alleen maar averechts werken en ze vervreemden van de maatschappij.

Faisal Mirza van de website Wij Blijven Hier, juicht in een column de actie van de meiden toe. Volgens hem begint het een sport te worden om een moslim het zo moeilijk mogelijk te maken in een programma.
Voor mij hoeft Spuiten en Slikken ook niet.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Kinderachtig gedoe.

Deze jonge vrouwen hadden dit kunnen weten gezien het onderwerp en anders hadden ze er naar moeten vragen. Dat zou ik gedaan hebben in hun plaats. Hoe wordt de discussie op gang gebracht? Watvoor beelden worden er getoond?

Weglopen is kinderachtige aandachtstrekkerij.
Tot groot verdriet van Sonja Barend die juist in de uitzending ook de vraag wilde opwerpen of het grote aantal nieuwe Nederlanders na de seksuele revolutie weer nieuwe (of oude) taboes met zich meebrengen.
De actie van de meiden van halal mag je als een volmondig "ja" beschouwen.
Volgens diverse sprekers aan tafel bij Sonja is dit inderdaad het geval. Een aantal vrije (liberale) seksnormen die veel Nederlanders hebben, zouden absoluut niet te verenigen zijn met bijvoorbeeld het islamitische geloof van veel nieuwe Nederlanders.
Een van de vele redenen waarom Moslimmigratie zwaar moet worden ingeperkt. Anders zijn we straks onze vrijheid kwijt.
De Meiden van Halal wilden wel aan Sonja uitleg geven over hun wegloopactie, maar alleen zonder publiek.
Als je openlijk wegloopt hoor je het ook openlijk toe te lichten. Zijn ze zo onbeholpen dat ze niet direct aan het publiek kunnen uitleggen waarom ze zoiets doen?
Aan het eind van de uitzending waren de meiden dan ook te zien met een verklaring. Die kwam er op neer dat sommige principes volgens de meiden belangrijker zijn dan een tv-uitzending. Ook zeiden ze dat de vrije normen die veel Nederlanders hanteren, niet moeten worden opgedrongen aan moslimmeiden. Dat zou alleen maar averechts werken en ze vervreemden van de maatschappij.
Zij kozen ervoor om mee te doen aan dat programma. Niks opdringen dus. Vertegenwoordigers van strengchristelijke groepen informeren van te voren of er bepaalde voor hun anacceptabele zaken aan bod komen en nemen dan hun beslissing. Zij zijn blijkbaar onbeholpen en onprofessioneel dat programma ingerold. Of ze hebben opzettelijke meegedaan om weg te kunnen lopen en zo meer publiciteit voor hun programma te genereren. Dat kan ook.
Bengazi schreef: Voor mij hoeft Spuiten en Slikken ook niet.
Voor mij hoeven "Spuiten en Slikken" en "de Meiden van Halal" allebei niet en daarom kijk ik niet naar deze programma's. Beide worden gemaakt door vulgaire mensen. Binnen 30 seconden ben je daar achter. Ik heb de meiden van Halal op hun achterlijke giechelgak manier met een homoseksuele man zien praten. Toen had ik genoeg gezien. "Spuiten en Slikken" is een zo'n "oh kijk ons eens controversieel zijn"programma. Als ik voorlichting wil lees ik wel een boek of een internetsite. Dan hoef je niet dat soort egotrippers aan te zien.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mooi in scene gezet.
Al die programmas worden op voorhand gerepeteerd. Die meiden hadden voor de werkelijke opnames de beelden gezien. Hun reactie, van weglopen, is op het ogenblik van de repetie als meest spectaculaire aangenomen. Hoe meer spektakel, hoe beter voor het programma.
Weglopen. Als ze het echt niet hadden willen zien, hadden de meiden van Halal de handen voor de ogen kunnen houden. daarna volmondig meedoen aan het programma. Ze kiezen voor de strategie van het weglopen, om te kunnen tonen hoe ze overal het slachtoffer gemaakt worden van het disrespect voor hun emoties. Kinderachtig. Een poging om een precedent te scheppen tot het PC corrigeren van de inhoud van TV-programmas.
Sex op TV uitzenden is niets opdringen. Je kan thuis altijd de TV afzetten, of naar een ander programma overzappen.
Of ze hebben opzettelijke meegedaan om weg te kunnen lopen en zo meer publiciteit voor hun programma te genereren.
Zo is het. Zij hebben publiciteit gezocht voor hun Islamitisch programma. DIt is niet verteld geweest. Ook de reden dat er geen publiek bij hun verklaring mocht zijn. Iemand had die opmering kunnen maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Sex op TV uitzenden is niets opdringen. Je kan thuis altijd de TV afzetten, of naar een ander programma overzappen.
Als je werkelijk geen risico wil lopen dan kijk je eerst in de gids wat het onderwerp is.

Het zijn gewoon een stelletje aandachtstrekkers. Sonja Barend had beter de opnamen kunnen overdoen, dan had ze kunnen verzwijgen dat de meiden van Halal er waren geweest. Zij willen niet in het programma, geef ze dan ook helemaal hun zin.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op zo nov 19, 2006 7:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik blijf het grappig vinden...
gelovigen geloven dat god de mens (uiteraard zonder kleren!) geschapen heeft en dat de mens heen moet gaan en zich moet vermenigvuldigen (kinderen krijgen door met elkaar gemeenschap te hebben).
Krijg je dan de mens te zien zoals god hem geschapen heeft en doet de mens waarvoor god hem/haar gemaakt heeft, is het opeens niet goed meer. whistling:
Ik vind hier een tegenstrijdigheid in zitten.. je moet toch kunnen zien zoals de mens is, en de mens zien tijdens een van de belangrijkste daden van de mens (reproductie).
Als je echt van god zijn schepsels en plannen houdt, en van het leven, moet je me dunkt minder moeite hebben met seks op tv. :rock:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Sonja Barend had beter de opnamen kunnen overdoen,
Ze wist van tijdens de repetitie dat de meiden gingen weglopen. Dan zal er even over gediscussieerd geweest zijn. Halal meiden die weglopen is spektakel. Licht en kameras zullen even verplaatst zijn om dit tijdens de opnames te kunnen volgen.
dan had ze kunnen verzwijgen dat de meiden van Halal er waren geweest.
Sonja had tijdens de repetitie ook kunnen zeggen, weg is weg.
Zij willen niet in het programma, geef ze dan ook helemaal hun zin.
Nu hebben beiden krantenkoppen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Dan Cannon
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 17, 2003 10:03 pm

Bericht door Dan Cannon »

Waarom hebben die vervloekte feministes toch hun ideeen opgedrongen aan de rest van de maatschappij.

Dat heeft alleen maar averechts gewerkt en die oudjes van de maatschappij vervreemd.
Islam is anti-ongelovigen, dus ben ik anti-Islam.

Ik ben de grootste minderheid in de wereld: een individu - David Gulbraa.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Loor goes Halal

17 november 2006


Na het succes van seizoen 2005, kreeg de NPS serie 'De Meiden van Halal' in 2006 een vervolg. De serie wordt gepresenteerd door drie zwaar gehoofddoekte, Marrokaanse zusjes met een grote mond, die middels hun programma een brug proberen te slaan tussen moslims en niet-moslims. De meiden wekten aanvankelijk nog mijn sympathie, maar na het zien van een aantal afleveringen, blijkt vooral dat ze zelf nog een lange weg hebben te gaan, als het gaat om het overbruggen van een grote mentaliteitskloof.

Met de verkiezingen in het vooruitzicht, legden de meiden deze laatste weken de lijsttrekkers van de grote partijen langs hun 'politieke meetlat'. Flink door elkaar kakelend en op aanvallende toon worden onze politieke leiders door de dames onder vuur genomen. Op het onbeschofte af (Ali B. blijft overigens met stip op nr.1 staan), interrumperend en driftig wijzend met hun vingertjes, laten ze Wouter Bos (PvdA) volledig buigen voor hun eisenpakket en klagen ze tegen Jan Marijnissen dat er te weinig allochtonen op de lijst van de SP staan. 'Dit komt omdat jullie zelf veel te mak zijn', antwoordt een onvermurwbare Marijnissen. Een klein puntje gescoord door Marijnissen, maar niet bij de Halalmeiden.

Wanneer de meiden nogal lacherig een VVD bijeenkomst bezoeken, hebben ze het over een aantal rotte appeltjes die de partij op de lijst heeft staan. Dat Ayaan Hirsi Ali (ex-VVD) ons land heeft verlaten, spijt de dames niet - ze voelen zich zelfs enorm beledigd door deze ex-politica slash rotte appel. Een zorgwekkende uitlating en wederom koren op de molen van alle (islamitische) Ayaan-haters.

Als in dezelfde aflevering Marco Pastors een groep leerlingen van een slecht aangeschreven VMBO-school mag toespreken, nemen de dames zelf ook plaats in de klas. Aan alle kanten druipt de afkeer van Pastors van hun gezichtjes, maar deze laat zich niet in een hoek drijven en houdt zijn rug recht, als hij door een bijna onverstaanbare puber op agressieve toon wordt tegengesproken. Bijna de hele klas, die voor 90 % uit moslimjongeren bestaat, heeft begrip voor de moord op Theo van Gogh. De meiden protesteren opvallend genoeg niet.

Homosexualiteit is ook uit den boze voor dit allesbehalve moderne drietal, daar zijn ze heel duidelijk over. Uiteraard pleiten ze voor het mogen dragen van een hoofddoek tijdens het uitoefenen van openbare en ambtelijke functies en vast staat, dat ze ooit met een moslimman zullen trouwen, of, in het uiterste geval, met een (westerse) man die zich tot de islam bekeert. Hoe vooruitstrevend.

Het woord integratie vervangen ze liever door het woord acceptatie. Nu kan ik me daar best in vinden, maar dan moet er wel sprake zijn van enige wederkerigheid, beste dames. Dus ook acceptatie van homosexualiteit en onze westerse opvattingen.

Tussen neus en lippen door hebben de door de mand vallende moslima's het nl. over de schandalige inmenging van het superieure westen, als tijdens de meetlatsessie met Mark Rutte de aanwezigheid van Nederland in Afghanistan ter sprake komt. Het superieure westen, waarin deze meiden een kans krijgen om een eigen televisieprogramma te maken, krijgt op slinkse wijze een trap na.

Hun vrolijk gekleurde hoofddoekjes, onberispelijk Nederlands en moderne kleding, moeten als bliksemafleiders dienen, maar ik zie niet hoe de zusjes, op basis van hun conservatieve uitspraken, het verschil gaan maken of zelfs die zo gewenste brug kunnen slaan. Nergens hebben ze mij kunnen overtuigen van enige vernieuwing binnen de opvattingen van de gemiddelde moslimjongere. Hooguit wordt er in deze reeks schoorvoetend toegegeven dat moslimjongetjes het binnen het gezin een stuk makkelijker hebben dan moslimmeisjes, en sneller, soms te snel, aan de aandacht van de ouders ontsnappen, waardoor ontsporing op de loer kan liggen.

De enige conclusie die ik uit dit programma trek, is dat ook deze meisjes nog enorm veel verwachten van de inzet van de Nederlandse politiek - deze moet zich in alle bochten wringen om het de gemiddelde allochtoon naar de zin te maken, maar over de eigen verantwoordelijkheid hoor ik de meiden nauwelijks spreken, behalve dat ze terloops melden dat iedere allochtoon zich aan de Nederlandse wet dient te houden. Dat de invoering van de sharia voor hen niet onwelkom zou zijn, wordt evenmin onder stoelen of banken gestoken. "Mijn sharia is toch heel okay?", jengelt de oudste van het stel, als Rutte ze meldt ernstig tégen de invoering van een islamitische wetgeving te zijn.

En wie heeft het drietal niet onlangs gezien in de uitzending van Pauw en Witteman, waarin ze overduidelijk geen afstand namen van de omstreden uitspraken over Hirsi Ali en Van Gogh, gedaan door de imam Fawaz Jneid van de Haagse As Soennah-moskee? Schouderophalend vroegen de dames aan hun gastheren om het ergens anders over te hebben.

'De Meiden van Halal' is een goedbedoeld initiatief, maar blijkt uiteindelijk een niemendalletje, dat het wij-zij gevoel flink in stand houdt en waarin heilige huisjes keurig rechtop blijven staan. Met dank aan de NPS.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Zou hetzelfde hebben gedaan.



Ps: vind Hajar een mooie meid.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ps: vind Hajar een mooie meid.
Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser schreef:
Ps: vind Hajar een mooie meid.
Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk.

:D
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Of op hun glimlach..
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Heb trouwens een 5.6 gehaald voor mijn schoolexamen wiskunde.

Het gemiddelde van de 5hafvo lag bij 5.2, knap he(van Jihad).
Haden dezelfde fouten, maar het is meneer niet opgevallen.


:oops:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Heb trouwens een 5.6 gehaald voor mijn schoolexamen wiskunde.

Het gemiddelde van de 5hafvo lag bij 5.2, knap he(van Jihad).
Haden dezelfde fouten, maar het is meneer niet opgevallen.


:oops:
Wat stom van jou..
Ik zou me dood schamen om dit hier te vertellen.

PS..
Wat heeft dit met de meiden van halal te maken?
En ik geloof dat maar weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in deze domme opmerking van je.
Laatst gewijzigd door Ariel op ma nov 20, 2006 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Heb trouwens een 5.6 gehaald voor mijn schoolexamen wiskunde.

Het gemiddelde van de 5hafvo lag bij 5.2, knap he(van Jihad).
Haden dezelfde fouten, maar het is meneer niet opgevallen.


:oops:
Wat stom van jou..
Ik zou me dood schamen om dit hier te vertellen.


Hoezo :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Omdat het en laag cijfer is, en je dit proefwerk niet op eigen kracht gemaakt hebt.

En nogmaals....
Wat heeft dit met de meiden van halal te maken?
En ik geloof dat maar weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in deze domme opmerking van je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Omdat het en laag cijfer is, en je dit proefwerk niet op eigen kracht gemaakt hebt.

En nogmaals....
Wat heeft dit met de meiden van halal te maken?
En ik geloof dat maar weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in deze domme opmerking van je.


Dat is hoog, voor mij doen !


Als je er niet geintresseerd in ben, waarom reageer je er dan op ?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Omdat het en laag cijfer is, en je dit proefwerk niet op eigen kracht gemaakt hebt.

En nogmaals....
Wat heeft dit met de meiden van halal te maken?
En ik geloof dat maar weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in deze domme opmerking van je.


Dat is hoog, voor mij doen !


Als je er niet geintresseerd in ben, waarom reageer je er dan op ?

Omdat ik je wil laten weten dat dit forum geen speeltuin is, maar een plek waar we serieuze discussie voeren.

En dat lage cijfer van jou kan mij geen klap schelen.
Het maakt mij niks uit of jij je leven lang dom wil blijven en straks hooguit misschien een baantje achter een kassa kan vinden.
En wie weet misschien vind je helemaal wel geen werk als je zo doorgaat.
En ja… dan moet je inderdaad SP stemmen, want dan krijg je tenminste nog een uitkering.
Dan kunnen wij voor jou het geld verdienen.

Leuk als je totaal geen eigenwaarde hebt meisje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:
Ariel schreef:Omdat het en laag cijfer is, en je dit proefwerk niet op eigen kracht gemaakt hebt.

En nogmaals....
Wat heeft dit met de meiden van halal te maken?
En ik geloof dat maar weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in deze domme opmerking van je.


Dat is hoog, voor mij doen !


Als je er niet geintresseerd in ben, waarom reageer je er dan op ?

Omdat ik je wil laten weten dat dit forum geen speeltuin is, maar een plek waar we serieuze discussie voeren.

En dat lage cijfer van jou kan mij geen klap schelen.
Het maakt mij niks uit of jij je leven lang dom wil blijven en straks hooguit misschien een baantje achter een kassa kan vinden.
En wie weet misschien vind je helemaal wel geen werk als je zo doorgaat.
En ja… dan moet je inderdaad SP stemmen, want dan krijg je tenminste nog een uitkering.
Dan kunnen wij voor jou het geld verdienen.

Leuk als je totaal geen eigenwaarde hebt meisje.

Doe nog wel havo ja, en ben van plan carriere te maken insa'Allah.


Mohim, praat niet meer met jou !


Doei.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zo snel op je teentjes getrapt, Chaimae?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:Zo snel op je teentjes getrapt, Chaimae?


Jaa.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae kan niet tegen haar verlies.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat kan je tegenwoordig met een havo diploma doen.
Niks...
Hooguit een lullig baantje vinden.

En wat raar dat je niet met mensen praat als ze het niet met je eens zijn.
Als je mijn dochter was gaf ik je een pak op je broek, en zorgde ik er voor dat je wel serieus ging studeren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Wat kan je tegenwoordig met een havo diploma doen.
Niks...
Hooguit een lullig baantje vinden.

En wat raar dat je niet met mensen praat als ze het niet met je eens zijn.
Als je mijn dochter was gaf ik je een pak op je broek, en zorgde ik er voor dat je wel serieus ging studeren.


Dan word ik wel huisvrouw, zo beter ?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie