'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Mahalingam »

Dankzij Marcouch nemen PVV-kiezers voorzorgsmaatregelen
De meeste mensen die bij de overheid werken, durven niet aan te geven dat ze op de PVV hebben gestemd of gaan stemmen. Dat weet Marcouch ook. Omdat dit tot de taboesfeer behoort.

Deze kiezers zijn ook bang voor represailles van de kant van hun superieuren: wie wil binnen de overheid met de PVV worden geassocieerd? Ahmed Marcouch bewijst waarom veel kiezers van de PVV uit voorzorg hun keuze niet openbaar maken.

Wie de opvatting van Marcouch consequent doortrekt, begeeft zich op een bizarre en gevaarlijke weg. Het gelijkheidsbeginsel is de reden dat Marcouch de PVV-kiezers wil verbieden om bij de politie te werken. Dit betekent dat het gelijkheidsbeginsel hier ook van toepassing is: het beroepsverbod van Marcouch moet dan ook gelden voor alle moslims die in de islam geloven. Alle gelovige moslims geloven in de Koran en handelingen van de profeet Mohammed. En die zijn volledig in strijd met het gelijkheidsbeginsel.
Aldus Afshin Ellian. En hij gaat door met:
Marcouch brengt zijn partij in diskrediet
Marcouch is geen jurist, bovendien is hij ook geen ervaren politicus. Hij brengt met zijn uitspraken zijn partij in diskrediet. Bovendien vervreemdt Marcouch de PvdA van de gewone kiezer.

De kiezers van de PVV zijn burgers van dit land. Straks wil de PvdA, net als alle andere partijen, juist deze groep kiezers aan zich binden. Maar PvdA-Kamerlid Marcouch wil PVV-kiezers bestraffen voor schending van artikel 1 van de Grondwet in hun hoofd, in hun gedachte.

Ter bescherming van art.1 van de Grondwet wil Marcouch artikel 3 van de Grondwet schenden: ‘Alle Nederlanders zijn op gelijke voet in openbare dienst benoembaar.
http://www.elsevier.nl/opinie/blog/2016 ... da-410509/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Schepsel »

Ik wil geen islamitische agent, want die onderschrijft het idee dat:

-niet-islamitische mensen onwaardige varkens zijn die schatplichtig horen te zijn aan de moslim danwel te worden vermoord. Als dat ze teveel is, zijn ongelovigen in hun beeld in ieder geval minderwaardige mensen die in de hel thuishoren.

-Vrouwen minderwaardig zijn en vol schaamte en onderworpenheid horen te zijn, niet in staat tot een simpele getuigenis, geestelijk dom zijn. Indien niet moslim zijn ze nóg lager, hoeren die verkrachting verdienen, uitschot etc. Verkrachting is hun eigen schuld, huiselijk geweld tegen vrouwen is geen probleem in de islam, tot moord aan toe.

-Joden Untermenschen zijn, zelfs stenen verraden ze aan moslims

-Homo's mogen/moeten worden uitgestoten op z'n best, vermoord op z'n meest islamitisch.

-Polytheïsten/atheïsten/etc geen recht hebben op leven.

-Afvalligen niet moeten worden beschermd, maar vervolgd.

-etc etc etc etc

Ik ben in dat opzicht banger voor een moslim-agent dan een moslim voor een PVV-er zou moeten zijn... :nietverstaan:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:
Ik ben in dat opzicht banger voor een moslim-agent dan een moslim voor een PVV-er zou moeten zijn... :nietverstaan:
Je hebt het prima uitgelegd. Logisch ook. Iedere politicus zou moeten kunnen beamen dat het mohammedanisme onze regelrechte vijand is en niet thuishoort in een democratie. Die Marcouch, die soms best wel goede ideeën heeft, worstelt al jaren met zijn identiteit, zijn afkomst, zijn ouders en voorouders. Vergelijk hem maar eens met Sylvana. Je hoeft geen psycholoog te zijn om te kunen begrijpen hoe verward sommige mensen zijn en blijven, ondanks dat de helpende hand voor het oprapen ligt. Zoals hier bij het opraapforum van FFI. Wij helpen bijvoorbeeld iedere mohammedaan door hem niet moslim maar mohammedaan te noemen, en bovenal door hem aan de hand van klip en klaar wijsheid en makkelijk te begrijpen uitleg, en door het woud van de achterlijke chaotische perverse kwaadaardige discriminerende religieus fascistische haatreligie van het mohammedanisme te leiden. Wij van FFI zijn er voor de goedwillende mohammedaan die meer wil weten waarom zijn religie niet deugt, niet geaccepteerd mag worden en waarom hij als aanhanger van het mohammedanisme nooit mag en zal integreren in een tolerante democratische samenleving die de fascistische geloofsdictatuur van het mohammedanisme verwerpt op basis van de rede.

Op FFI is nog nooit één mohammedaan in de ban gedaan zolang hij probeerde zijn perverse haatreligie hier te verdedigen.

Wij van FFI hanteren altijd een luisterende gedachte naar de noden en zieleroerselen van anderen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Prachtig! Prachtig, hoe kalm en overtuigd Wilders met zijn keurig nette betoog Samsom op de kast wist te jagen.

Ik begreep Wilders direct. Was ook niet zo moeilijk, Samsom was razend. Oude wonden open halen. Waarom ook niet? Mohammedanen geloven nog altijd in de oprechtheid van de historische Arabische sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed. In de PvdA zullen ze die pedofiele oorlogsmisdadiger wel willen vededigen door met opgeheven hoofd te vermelden dat hij goed voor de weduwen in zijn tijd was. Maar waarom is die oude wond Marcouch nooit gedesinfecteerd? Die Marcouch had toch allang uit de PvdA verwijderd moeten worden? Is niet gebeurd.

De PvdA is een zelfvernietigingspartij die niet van ophouden weet waar het aankomt op het uitkiezen van het eigen touw om opgehangen te worden aan de hoogste boom voor politieke verliezaars. Wilders legde pardoes de zere vinger op de open wond van de PvdA (Partij van de Allahtonen). Je moet toch wel heel dom en banaal zijn uitgegleden in de rede om niet onmiddellijk door te hebben dat Samsom niet inging op de kritiek van Wilders. Hij had beter zijn mond kunnen houden. Dat is altijd het beste bij zo'n waarheidsrede van Wilders. Maar Marcouch heeft blijkbaar toch iets goeds gedaan ondanks zijn ongeschiktheid als medemens in onze kennisbeschaving. Hielp hij zo waar oude eenzame onzeker ter been zijnde vrouwtjes bij het oversteken? Nee, hij ging de wijk in om met moskeevaders te praten over hun geradicaliseerde zonen die het nut van westers onderwijs niet inzagen. Volslagen nutteloze bezigheden. We weten trouwens ook niet wat Marcouch gezegd heeft. Dat zou best iets kunnen zijn in de geest van: "Allah akbar! Laat uw zonen nu nog geen olie op het vuur gooien van Allah. Onze tijd komt nog wel. ga door met meer zonen maken. De Koran biedt u de mogelijkheid dat bij meerdere vrouwen te doen. Ik zal proberen daar subsidie voor aan te vragen. Maan ondertussen uw zonen tot rust. Tot onze tijd gekomen is. Met het huidige Europese beleid hoeven we ons geen zorgen te maken. Allah akbar. Vredemet de profeet!"

Heerlijk, heerlijk. Ik ga u nogmaals kijken en luisteren naar Wilders. Al is het alleen maar om te zien en aan te horen hoe zielig Samsom zich liet kenmerken als een klein kind dat zojuist zijn snoepgoed is afgenomen. icon_thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za dec 03, 2016 12:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Ariel »

Kijk nou eens...Hier schrik ik van. :shock: We zien hier een agent die eigenlijk geen agent mag, en kan zijn.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Ariel »

Gejat vanuit een papieren krant. Enjoy.
Spoiler! :
Op een Haags terras zucht een PVV-Kamerlid diep. Hij behoort niet tot de partijgenoten die binnenkort besluiten wie er op de kandidatenlijst komen te staan voor de Tweede Kamerverkiezingen. Geert Wilders bepaalt dat samen met vice-fractievoorzitter Sietse Fritsma en senator Gidi Markuszower.

Het zuchtende Kamerlid heeft geen idee hoe hij ervoor staat. Dat baart hem zorgen. Te meer omdat hij van origine uit een beroepsgroep komt waar PVV’ers niet bepaald met open armen worden ontvangen. „Als ik straks niet meer op de lijst kom, heb ik een probleem. Dan ben ik werkloos. Ik slaap er slecht van”, bekent hij.

In de PVV zien ze het duidelijk: de drempel die mensen over moeten voordat ze voor de partij op de lijst gaan, is hoog. Zo hoog dat mensen er soms op het allerlaatste moment van af zien. En wie er eenmaal zit, heeft ook een probleem. Want hoe kom je als oud-PVV’er nog aan een reguliere baan?

René Dercksen, Eerste Kamerlid en fractievoorzitter in de Utrechtse Provinciale Staten, heeft meermaals meegemaakt dat PVV’ers in de dop niet voor hun politieke geaardheid durven uit te komen. „Een jongedame zou op de lijst komen in Utrecht, maar haar werkgever dreigde met ontslag.” Een ander bleef ondanks druk van buiten op de lijst, maar wilde in geen geval met naam en foto op de PVV-site. „Hij bouwt websites en was bang dat opdrachtgevers zich zouden terugtrekken.”

PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch bewijst hoe ver het gaat. Hij vindt het zelfs de normaalste zaak van de wereld om mensen ’die het gedachtegoed van de PVV aanhangen’ te weigeren als politieagent. Hij twitterde afgelopen week dat ze daar ’niks te zoeken’ hebben omdat ze mensen niet gelijk zouden behandelen.

Partijleider Geert Wilders vindt het onacceptabel dat PVV’ers zo het leven zuur wordt gemaakt. „Of je nou voor GroenLinks, de SP, de VVD of de PVV uitkomt: we zijn allemaal legale, democratische partijen. Ik vind het verschrikkelijk dat dit zo gebeurt. Ik hoop ook dat dat minder gaat worden.” Hij vertelt dat het probleem het ergst speelt in de provinciale staten en de gemeenteraden. „Wie daar werkt heeft er namelijk nog een inkomen naast nodig. Die mensen zijn veel kwetsbaarder.”

Cijfers over hoe het PVV’ ers in de maatschappij vergaat, bestaan echter niet omdat er bijvoorbeeld niet specifiek per partij wordt bijgehouden hoeveel ex-politici niet meer of moeilijk aan het werk komen en dus wachtgeld ontvangen.

Aan de telefoon en in gesprekken vertellen oud-partijleden van de PVV over hun worsteling met het zoeken naar een nieuwe baan. Een van hen zegt inmiddels wel driehonderd sollicitatiebrieven te hebben verstuurd. Hij werd slechts twee keer voor een gesprek uitgenodigd. „Het kan haast niet anders dan dat dit aan mijn politieke verleden ligt.” Met zijn naam wil hij niet in de krant. Dat kan zijn kansen nog verder doen slinken, denkt hij. Een ander zegt dat het hem inmiddels goed gaat als zzp’er, maar ook hij wil absoluut niet bij naam worden genoemd. „Dat kan me klanten kosten.”

De oud-Kamerleden van de PVV die wel opnieuw ’in loondienst’ aan de slag zijn, zitten vooral in de politiek. Johan Driessen en Joram van Klaveren bijvoorbeeld zijn de partij Voor Nederland gestart. Richard de Mos is fractievoorzitter van zijn eigen Groep De Mos in de Haagse gemeenteraad.

Oud-minister Gerd Leers probeert met zijn bedrijf GP-Staffing ex-politici weer aan de bak te helpen. Volgens hem is het voor PVV’ers inderdaad moeilijk om na hun politieke carrière elders aan de slag te gaan. Bedrijven zitten, zegt hij, sowieso steeds minder te wachten op mensen die een politieke functie hadden. „Men wil neutraal blijven. Daarom zeg ik altijd dat politici eerst tijd nodig hebben om te ontkleuren, bedrijven willen niet met een bepaalde kleur geassocieerd worden. Een PVV’er heeft een hele scherpe kleur. Dan is dat natuurlijk lastig.”

Binnen de PVV valt te horen dat het daarom zelfs geaccepteerd wordt als iemand na de politieke loopbaan daar publiekelijk afstand van neemt. Er zou geen andere manier zijn om serieus te worden genomen op de arbeidsmarkt.

Wilders bevestigt dat nieuwkomers zich ’toch een paar keer achter de oren krabben’ voordat ze de knoop doorhakken en op de lijst gaan staan. „Dat is onmiskenbaar waar.”

De PVV-voorman heeft legio voorbeelden van hoe dat uitpakt. „Ik ken mensen in de Provinciale Staten die problemen kregen met hun baan in het onderwijs. Sommigen hebben een promotie niet gekregen, anderen komen niet meer aan het werk en bij weer anderen werd het contract niet verlengd. Dus die zijn eigenlijk verkapt ontslagen. Er zijn echt heel veel mensen die er enorm last van hebben gehad. Zeker bij de overheid kan dat gewoon niet.” Voor de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer had Wilders dit jaar uiteindelijk meer aanmeldingen dan ooit. „Het houdt dus gelukkig niet iedereen tegen.”

Niet alleen professioneel worden er drempels opgeworpen voor PVV’ers, ook privé gebeurt het. Kamerlid Dion Graus vertelt dat zijn moeder tegen jan en alleman verantwoording moet afleggen over de politieke keuzes van haar zoon. Het excentrieke Kamerlid mocht zelfs niet op de begrafenis van zijn tante komen. „Want ik zou een bruinhemd zijn.”

Het gevaar van zoveel tegenwerking is dat mensen kunnen gaan denken dat de hele wereld tegen ze is. Ook als De Telegraaf vraagt naar nare ervaringen, houden sommige PVV’ers de boot af. „Daar ga ik niet op in”, laat senator Marjolein Faber kortaf weten. Collega Gom van Strien gooit zelfs de hoorn op de haak. Anderen beloven terug te bellen, maar laten nooit meer iets van zich horen. Angst dat hun woorden verkeerd vallen bij partijleider Wilders, kan daarbij een rol spelen.

Kamerlid Martin Bosma wil wel het een en ander kwijt. „Ik ben twaalf jaar geleden gewoon uit de kast gekomen als PVV’er. Mij leverde dat weinig problemen op, maar anderen wel.” Hij vertelt over een kind van een partijgenoot (geen Kamerlid) dat opeens niet meer zou worden opgesteld op het voetbalveld, omdat de trainer een D66’er was. „Anderen hebben ruzie gekregen met vrienden. Dat is eigenlijk schering en inslag”, meent hij.

Ronald Sørensen, voormalig Eerste Kamerlid voor de PVV, maakt er soms maar een grapje van als mensen niks van zijn politieke voorkeur moeten weten. „Laatst groette ik iemand die in gezelschap was. Hij zei snel: ’ik ken hem van het voetballen hoor’. Dat klopte, maar ik kon het toch niet laten om te zeggen: ’nee, hij is actief bij ons’. Dat was natuurlijk een grapje.”

Bij de PVV’ers steekt het vooral dat ze nog steeds niet als een gewone partij worden behandeld. Geert Wilders twijfelt er niet over dat zijn mensen zo aan een baan zouden kunnen komen als ze bijvoorbeeld van het CDA waren geweest. „Dan waren ze met vlag en wimpel en appeltaarten binnengehaald.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Pizzaman »

Nou, kom op - wie meldt zich aan? icon_clap.gif :victory:

Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door King George »

Hiermee heeft Marcouch dan weer geen probleem:

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Pilgrim »

PVV gaat Nederland terugveroveren

Geschreven: 03 december 2016

De PVV wil in 2018, bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen, in zoveel mogelijk gemeenten mee gaan doen. Want de Partij Voor de Vrijheid is niet alleen van de Nederlanders en voor de Nederlanders, maar ook door de Nederlanders.

PVV-leider Geert Wilders: ‘‘We durven de stap te gaan zetten om straks op heel veel plaatsen in het land lokaal vertegenwoordigd te zijn. De politiek-correcte elite beeft vast en zeker bij die gedachte en dat is goed nieuws voor Nederland. Binnenkort maak ik via mijn Facebookpagina meer informatie bekend over de aanmeldmogelijkheden’’.

Meld u aan door een motivatiebrief en uw CV te sturen naar [email protected]

Bron: www.pvv.nl
Lees eveneens HIER.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Pilgrim »

Ahmed Marcouch wil geen moslims bij de politie

Geplaatst op 5 december 2016

Afbeelding

Wat PVDA -Kamerlid Ahmed Marokkouch betreft mogen mensen “met een PVV-overtuiging” niet bij de politie werken (zie video onderaan), omdat ze alvast tegen moslims zouden zijn. Maar het mes snijdt aan twee kanten, en daarbij snijdt Ahmed eigenlijk ook nog eens in zijn eigen vingers. Want als een PVV-aanhanger wegens zijn persoonlijke mening niet bij de politie mag werken, omdat hij vooringenomen zou zijn, discriminerend, racistisch, islamofobisch – en de rest van de standaard woorden – dan zou dat automatisch betekenen dat ook moslims eigenlijk niet bij de politie mogen werken. En dit is zelfs tien keer zo waar, want voor de moslims is het niet eens een persoonlijke anti-christenen, anti-homo, anti-vrouwen enz. mening, maar juist een bevel van niemand minder dan Allah zelf.

Dus, gezien juist vanuit Marcouchse perspectief, wanneer volgens de islam alle christenen afgemaakt moeten worden, hoe zou dan een moslimagent een priester behandelen die door het rode stoplicht fietst. Of hoe zou het zijn als een moslimagent ´s nachts twee homo’s ’s in een park betrapt op wat dubieuze activiteiten? Volgens de koran dient de agent die homo’s niet aan te houden of weg te sturen, maar juist af te slachten.

Maar wij kunnen nog een stukje verder gaan; hoe kunnen wij het toelaten dat moslims als cipiers in gevangenissen werken waar er tussen de berg moslims soms ook christenen te vinden zijn, en zelfs ook homo’s? En als het een vrouwengevangenis is, mogen de moslim-cipiers ze wel verkrachten, indien ze zich niet correct bedekken, zoals toegestaan in de islam. Pedofielen tellen hier niet mee, want dan zijn ze toch een soort culturele collega’s.

Daarmee blijft er nog maar één vraag over: Oh Ahmedana, waarom pak jij je koffers niet?



Door: “Landerdoek”

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/05 ... e-politie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door xplosive »

 
Kandidaat-gemeenteraadsleden voor de PVV moeten er rekening mee houden dat hun zakelijke en sociale leven ernstig lijdt onder hun keuze voor de partij van Geert Wilders. Dit blijkt uit verhalen van 21 voormalig lokale- en regionale PVV-politici met wie NRC sprak. Acht kwamen na hun PVV-tijd niet meer aan een baan of kregen minder opdrachten. Verscheidene geïnterviewden zijn bedreigd, sommigen verloren het contact met vrienden of familie.

Risico
De PVV wil in maart 2018 in zestig gemeenten meedoen aan de raadsverkiezingen. Volgens partijleider Wilders zit er “een zeker risico” in de keuze om PVV-politicus te worden. Dat klopt, zeggen de oud-PVV’ers, vooral bij het vinden van werk.

Sommigen voelen zich genoodzaakt hun PVV-verleden te verzwijgen. Antoine Janssen, oud-PVV-gedeputeerde in Limburg, liep opdrachten mis toen hij als zzp’er actief was als projectmanager. Janssen: “Dan kreeg ik te horen: ‘We gaan het toch niet doen, omdat u een PVV-achtergrond heeft.’”

(ANP)
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 'Ik stem PVV, maar loop er niet mee te koop'

Bericht door Pizzaman »

Ik zal ook wel opdrachten mislopen, maar dat interesseert mij geen ene reet.
Ik ben namelijk WEL de goedkoopste EN de beste.

O ja, last van valse bescheidenheid heb ik ook niet.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie