Sylvana: mijn verkiezingsprogramma
Geplaatst op 7 januari 2017
Hierbij presenteer ik mijn overtuigende verkiezingsprogramma, dat zeker vele allochtonen moet aanspreken:
Art. 1a: Verbod op discriminatie van moslims en andere allochtonen door blanken (één richting).
Art. 1b: Verbod op Zwarte Piet op basis van zijn kleur.
Art. 1c: Verbod op Sinterklaas en Kerstmis, zodat de moslims zich niet uitgesloten voelen.
Art. 1d: Verbod op homoseksualiteit, zodat Nederland een schoner land wordt.
Art. 1e: Verbod op alcohol, zodat dronken mensen niet tegen moslims aanlopen.
Art. 1f: Verbod op alle kritiek of negatieve meningen over de islam.
Art. 1g: Verbod op alle partijen die Art. 1f uitoefenen.
Art. 1h: Verbod op mannen in zwembroeken, zodat ook moslimvrouwen het strand kunnen gebruiken zonder dat ze geil worden op het lichaam van een halfnaakte man. Bikini is niet verboden, omdat moslimmannen wel mogen geil worden.
Art. 1i: Verbod voor bouwvakkers om in het openbaar hun T-shirt uit te trekken.
Art. 1j: Verbod op fysieke fouillering van allochtoon door de politie. Dit moet voortaan slechts verbaal: “Meneer, heeft u een mes of vuurwapen bij u? Nee? Oké, u mag gaan.”
Art. 1k: Verbod op meer dan 10% van de normale straf op strafbare feiten door allochtoon, zodat ze niet in angst hoeven leven. Criminaliteit zit immers in onze cultuur.
Zo zijn er veel meer punten, inclusief de toepassing van sharia, die onze cultuur moeten verrijken, maar ik ga direct naar Art. 1s:
Art. 1s. Verbod op meningsuiting die anders is dan die van mij.
Stem straks op mijn partij en wij zullen samen de zogenaamde Nederlandse cultuur wegvagen. Indien Wilders straks toch wint, en Artikel 1. van de grondwet verwijderd wordt, zal ik mijn partij “Artikel” gaan noemen, naar mezelf dus.
Door: “Landerdoek”
https://ejbron.wordpress.com/2017/01/07 ... programma/