2017. We krijgen een nieuwe regering.

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: In principe is vrije marktwerking beter.
Goed dat je niet vergeet te vermelden:

In principe.

Want . . . vrije marktwerking gaat er echt niet van uit om jouw portemonnee te sparen. Ik word telkenmale kots en kots kotsmisselijk van de almaar weer in beeld opdoemende kartelvormingen. En dat houdt blijkbaar nooit op. Nadenken! Hersens gebruiken! Dat heeft een reden. De opgelegde boetes - want kartelvorming mag niet - liegen er niet om. Conclusie? Moet ik het nu nog gaan uitleggen ook?

Het is één grote rotzooi in de Zorg.
10 minuten mag de arts uittrekken voor een 'klant' die bij hem komt 'winkelen'. Want klant is hij en blijft hij. Zo is het en blijft het, hoe de vieze gore smerige politiek dit ook wendt of keert. Moet ik het nu nog verder gaan uitleggen ook? Ik word kots, kots en kots misselijk van dit soort achterlijkheid en kortzichtig dom gedrag door de medewerkers van de overheid, dat je doorgaans exclusief tegenkomt bij moslims.

Nu begrijp ik pas waarom de Nederlandse politiek zich zo voelt aangetrokken tot de achterlijkheid van wat moslims zo aantrekt: De parasietenreligie Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
Pizzaman schreef: In principe is vrije marktwerking beter.
Goed dat je niet vergeet te vermelden:

In principe.

Want . . . vrije marktwerking gaat er echt niet van uit om jouw portemonnee te sparen.
Natuurlijk niet. VRIJE marktwerking gaat er van uit dat een kant iets WIL hebben.
En dan krijg je twee balansen, de eerste is 'hoe graag wil ie het VS hoeveel wil ie betalen'.
De tweede balans is 'Hoeveel kan ik er aan verdienen VS wat willen ze betalen'.

Je kan dat beïnvloeden, bv je maakt meer reclame, doet 'imagebuilding', et cetera.
Of je koopt groot in, dan zorg je voor lagere kosten zodat je meer verdient.
Maar in de vrije markt is ook concurrentie. Wie weet kan een ander het goedkoper.
Of bouwt een beter imago op. Of levert simpelweg beter spul aan de klant.

Maar in de zorg klopt er geen reet van. Ten eerste is het NODIG, geen kwestie van'willen kopen'.
Ten tweede is de prijs vastgelegd, derhalve gaat het alleen nog om zo goedkoop mogelijk inkopen.
Ten derde is er geen enkele keus tussen kwaliteit. En ten vierde... inderdaad Hans:
Hans v d Mortel sr schreef:Ik word telkenmale kots en kots kotsmisselijk van de almaar weer in beeld opdoemende kartelvormingen. En dat houdt blijkbaar nooit op. Nadenken! Hersens gebruiken! Dat heeft een reden. De opgelegde boetes - want kartelvorming mag niet - liegen er niet om. Conclusie? Moet ik het nu nog gaan uitleggen ook?

Het is één grote rotzooi in de Zorg.
10 minuten mag de arts uittrekken voor een 'klant' die bij hem komt 'winkelen'. Want klant is hij en blijft hij. Zo is het en blijft het, hoe de vieze gore smerige politiek dit ook wendt of keert. Moet ik het nu nog verder gaan uitleggen ook? Ik word kots, kots en kots misselijk van dit soort achterlijkheid en kortzichtig dom gedrag door de medewerkers van de overheid, dat je doorgaans exclusief tegenkomt bij moslims.
Zie, jij snapt het tenminste. Waarom denk jij dat er een PvdA-er hoofd is van een Amsterdams ziekenhuis?
https://www.vumc.nl/afdelingen/over-vumc/organisatie/
Hans v d Mortel sr schreef:Nu begrijp ik pas waarom de Nederlandse politiek zich zo voelt aangetrokken tot de achterlijkheid van wat moslims zo aantrekt: De parasietenreligie Islam.
Dat is geen nieuw idee, Hitler vond de islam ook al veel beter geschikt dan het christendom...
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

Echt jammer dat Forum voor Democratie de PVV leeg eet. Ik had al het gevoel dat dat gaat gebeuren. :cry:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Echt jammer dat Forum voor Democratie de PVV leeg eet. Ik had al het gevoel dat dat gaat gebeuren. :cry:
Maar dat gebeurt toch niet? FvD wint zes zetels, terwijl de PVV er slechts twee verliest (maar dat hoeft niet dankzij het FvD te zijn). De combinatie is dus vier zetels groter!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Echt jammer dat Forum voor Democratie de PVV leeg eet. Ik had al het gevoel dat dat gaat gebeuren. :cry:
Maar dat gebeurt toch niet? FvD wint zes zetels, terwijl de PVV er slechts twee verliest (maar dat hoeft niet dankzij het FvD te zijn). De combinatie is dus vier zetels groter!
Twee teveel naar mijn idee Pilgrim.

Hij zou ze moeten weghalen van D66 en VVD. Maar dat gebeurd niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef: Maar dat gebeurt toch niet? FvD wint zes zetels, terwijl de PVV er slechts twee verliest (maar dat hoeft niet dankzij het FvD te zijn). De combinatie is dus vier zetels groter!
Twee teveel naar mijn idee Pilgrim.

Hij zou ze moeten weghalen van D66 en VVD. Maar dat gebeurd niet.
Ariel heeft gelijk. Beter tellen Pilgrim! D666 heeft nu een zetel meer dan de PVV. Dat is triest, heel erg triest!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Echt jammer dat Forum voor Democratie de PVV leeg eet. Ik had al het gevoel dat dat gaat gebeuren. :cry:
Maar dat gebeurt toch niet? FvD wint zes zetels, terwijl de PVV er slechts twee verliest (maar dat hoeft niet dankzij het FvD te zijn). De combinatie is dus vier zetels groter!
Twee teveel naar mijn idee Pilgrim.

Hij zou ze moeten weghalen van D66 en VVD. Maar dat gebeurd niet.
Toch wel hoor, alleen zitten er bij de PVV ook veel twijfelaars.
Hou er ook rekening mee dat de linkse kranten ook links stemmen.
Oftewel, dat D66 er op vooruit gaat, valt te betwijfelen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door xplosive »

DENK stabiel op 3 zetels. Dat baart me nog het meeste zorgen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:DENK stabiel op 3 zetels. Dat baart me nog het meeste zorgen.
Dat zullen er alleen maar meer worden naar mate er meer moslims het land in komen. De democratie zal onze dood betekenen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:DENK stabiel op 3 zetels. Dat baart me nog het meeste zorgen.
Ik vind het mooi dat het cliëntelisme en salafisme zichtbaar is.
Wat mij betreft mogen ze daarom blijven.
Ariel schreef:
xplosive schreef:DENK stabiel op 3 zetels. Dat baart me nog het meeste zorgen.
Dat zullen er alleen maar meer worden naar mate er meer moslims het land in komen. De democratie zal onze dood betekenen.
Door de onderlinge haat zal het hard tegenvallen, de islam presteert niks en zal het ook hier laten afweten.
Bovendien is het mooi om te zien hoe het gaat lopen wanneer (en dat gaat gebeuren) Turken en Marokkanen ruzie krijgen.
Het meest lachen zal nog worden als ze d'r eentje in een boerka naar binnen proberen te werken.
Het leuke is ook dat het stemmerspubliek 'opvallend' gaat worden, ook voor de rest van Nederland.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Door de onderlinge haat zal het hard tegenvallen, de islam presteert niks en zal het ook hier laten afweten.
Bovendien is het mooi om te zien hoe het gaat lopen wanneer (en dat gaat gebeuren) Turken en Marokkanen ruzie krijgen.
Het meest lachen zal nog worden als ze d'r eentje in een boerka naar binnen proberen te werken.
Het leuke is ook dat het stemmerspubliek 'opvallend' gaat worden, ook voor de rest van Nederland.
Dat ben ik met je eens. Daar had ik even niet aan gedacht. Er zullen in Nederland toch ook Turken wonen die wel gezegend zijn met gezond verstand.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Mahalingam »

Het kan ook zijn dat ons land betwist gebied wordt. En dat er net zoals in de Romeinse tijd een grens gaat lopen langs de Rijn. Ten Westen het Keizerrijk Marokko en ten Oosten het Turkse Kalifaat.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:Het kan ook zijn dat ons land betwist gebied wordt. En dat er net zoals in de Romeinse tijd een grens gaat lopen langs de Rijn. Ten Westen het Keizerrijk Marokko en ten Oosten het Turkse Kalifaat.
:roll:
Daarom ben ik ook opgehoepeld (eigenlijk ben ik politiek vluchteling in eigen land).
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marokkanen en Turken liggen elkaar niet.

Nooit het verschil opgevallen in de heidens religieuze hoofdbedekking tussen deze twee groepen van in lompen gehulde achterstandsmensen? Mohammedanen moeten geen negers. Moslims willen geen varkens in de buurt. Maar er bewegen net zoveel varkens in Nederland als mensen (inclusief islamieten). Moslims eisen respect. Moslims drinken geen alcohol, want daar zou je eens lollig van kunnen worden. Respect voor islamieten is nergens voorhanden in Europa. In alles en nog wat rest volgelingen van de pedofiele Arabische woestijnpsychopaat Mohammed maar één ding: parasiteren. Maar presteren, ho maar!

Laat die islamitische hufters elkaar maar de tent uit vechten in Europa. Dat geeft overlast. Maar wie daarover te klagen heeft kan zich het beste tot ex Marxista trutwijf Frau Merkel wenden. Volgens mij heeft zij haar scheve kutje reeds geschoren om de islam ter wille te zijn en de indruk te wekken dat zij zich tot de achterlijkheidsreligie islam voelt aangetrokken om redenen die mij tot dusver niet bekend zijn. Misschien dat de eerste de beste psychiater hier uitsluitsel over kan verschaffen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

De jongens van de onderhandel tafel VVD, CDA, D66 en CU hebben er zin an.
Verhoging van het lage btw-tarief is in beeld bij de partijen die onderhandelen over een nieuw kabinet. Dicht bij de formatietafel valt te horen dat er serieus over wordt gedacht de prijzen omhoog te laten gaan en zo geld binnen te harken om bijvoorbeeld verlaging van de inkomstenbelasting te kunnen betalen.

Onder meer voedsel, kappers, schoenmakers en dierentuinen vallen nu onder het lagere tarief van 6 procent. Eerdere pogingen van de politiek om daaraan te tornen, sneuvelden. Maar nu er wederom geld gevonden moet worden om de dure wensen van VVD, CDA, D66 en CU te bekostigen, liggen er nieuwe plannen op tafel om het tarief op te trekken.
Dus met één hand geven ze het gepeupel een tientje meer per maand, en met de andere hand graaien ze 20 euro per maand uit je portemonnee.

:scratch: Schiet lekker op boys....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door King George »

Wat merken we toch al veel van die schreeuwende koppen op de voorpagina's van de kranten vol goed nieuws dat het geld naar de burger zal toestromen.

Heeft de nieuwe regering in formatie soms een nieuwe persvoorlichter?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

Dijselbloem zorgde vandaag voor een staaltje mocro propaganda, en de pers smult.

Haci speelde zichzelf afgelopen maart in de kijker bij burgemeester Aboutaleb. In het kader van De Week van het Geld legde Haci het Nationaal Geldexamen af en gaf daarbij volgens Aboutaleb het beste antwoord op de vraag: ‘Als jij mini-minister van Financiën Rotterdam zou zijn, waar zou je dan je geld aan uitgeven?’.

De scholier besteedt het budget het liefst aan opvangkampen en vluchtelingen, vrede en rust in de stad (iedereen een gelijke behandeling) en monumenten. Ook wil hij de handel met andere landen stimuleren. Aboutaleb kroonde Haci tot mini-minister van Financiën.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Prinsjesdag 2017 in teken van meer Islam

Van onze speciale verslaggever die liever dieper denkt dan graaft.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Mahalingam »

Rutte roept altijd dat hij een kleinere overheid wil en dat het Kabinet ook niet zo groot hoeft te zijn.
Maar ja, het hemd is nader dan de rok.
Veel partijen willen een vinger in de pap, dus dat worden veel vingers. Of die allemaal wat nuttigs te doen hebben, dat zal afwachten zijn.
Rutte-III groeit uit tot 25 bewindslieden
Premier Mark Rutte laat zijn streven voor een klein en sober kabinet varen, nu er aan de formatietafel wordt gesproken over het aantal bewindslieden in Rutte-III. De partijen willen 16 ministers en 9 staatssecretarissen aanstellen.
[...]
Rutte-2 heeft nu dertien ministers en zeven staatssecretarissen. Bronnen rond de formatie vragen zich nu juist af of er wel genoeg werk is om te verdelen als dat aantal stijgt naar 25 bewindspersonen. ,,Wat moeten al die staatssecretarissen gaan doen?’’, aldus een betrokkene. ,,Het rare is dat we nu eerst vaststellen dat er negen staatssecretarissen moeten komen om alle partijen voldoende invloed te geven en pas daarna nadenken op welke departementen die terecht moeten komen.’’
En hoe zal de verdeling zijn?
In het plan zou de VVD zes ministers mogen leveren, CDA en D66 allebei vier en de ChristenUnie twee. De VVD draagt daarnaast dan vier staatssecretarissen aan, het CDA en D66 twee en ChristenUnie één.
[...]
Zo zou D66 azen op een ministerie van Klimaat en Energie en voelt het CDA er wel voor het opgeslokte ministerie van Landbouw in ere te herstellen.
https://www.ad.nl/binnenland/rutte-iii- ... ~a57acde1/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

Mark Rutte verkondigde trots de 5 volgende nieuwe ministeries aan.

Ministerie van Afvalza(k)ken.

Ministerie van Voetbal.

Ministerie van Europese Zaken

Ministerie van Windmolens en Zonnenpanelen

Ministerie van Afrikaanse en Arabische العربية, zaken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Ariel »

In Nederland mogen we weer inschikken. Rutte III: meer vluchtelingen welkom En D66 zal er voor zorgen dat er zo snel mogelijk wat witgoed blanke Hollanders zich laten euthaniseren. En wie daar zelf geen zin in heeft, zal gehopen worden door een D66 arts.

Uiteraard zal een D66 rechter dan even snel kijken of er geen strafrechtelijk handelingen gepleegd zijn, maar uiteindelijk zal de arts en de familie vrij gesproken worden , zodat ze daarna legaal opa op kunnen ruimen.

Proost. Afbeelding
Momenteel nodigt Nederland vijfhonderd mensen per jaar uit om zich hier te vestigen. Die worden vooral uit vluchtelingenkampen gehaald.

De ChristenUnie en D66 hebben er geen geheim van gemaakt dit aantal te willen verhogen en betrokkenen zeggen dat dit is gelukt. De CU probeerde het aantal vluchtelingen dat naar Nederland wordt gehaald te verhogen richting 1500. Naar verluidt wil de nieuwe coalitie tegen de 1000 vluchtelingen ontvangen. Het akkoord werd dinsdag bereikt; de uitwerking vindt nog plaats.

De tegemoetkoming aan CU en D66 gebeurt omdat die partijen op het gebied van het kinderpardon weinig comfort geboden kon worden. Er is aan de formatietafel over gesproken om de uitvoering daarvan te verruimen. Dat bleek juridisch uiteindelijk een vrijwel onhaalbare kaart en het was onduidelijk hoeveel meer mensen profijt zouden hebben van een verruiming van de regels. Dat leverde CU en D66 dus waarschijnlijk niet veel winst op.

Volgend jaar komen er volgens de huidige verwachting in totaal circa 37.000 asielzoekers naar Nederland. Die groep is in verschillende secties opgedeeld. Naast de stroom die zelf hierheen komt, wordt een deel van de asielzoekers die in Zuid-Europa aankomt over het continent verdeeld. Tevens worden er mensen als onderdeel van de Turkijedeal, in ruil voor het stoppen van migranten die over zee willen komen, over Europa verdeeld. Daar bovenop wordt dus deze groep, van momenteel vijfhonderd mensen, hervestigd.

Die laatste groep wil het nieuwe kabinet uitbreiden. Daarbij wordt door CU vooral gekeken naar Turkse vluchtelingenkampen waar veel Syriërs zitten. Onder hen zijn overigens ook christelijke vluchtelingen die het in Turkije niet makkelijk hebben; een groep waar de partij van Segers veel aandacht voor heeft.

D66 trok vooral aan de bel als het ging om vluchtelingen die het daar moeilijk hebben vanwege hun geaardheid.

Asiel is tijdens de formatie een moeilijk onderwerp gebleken. Vooral CU en VVD liggen ver uit elkaar. Toch zijn er afspraken gemaakt. De partijen willen onder meer nieuwe overeenkomsten als de Turkijedeal kunnen sluiten. Op die manier wordt de ongecontroleerde migratie via zee gestopt en krijgt Europa in ruil een beperkt, gecontroleerd aantal vluchtelingen er voor terug. De afspraak is wel dat nieuwe deals de mensenrechtelijke toets moeten kunnen doorstaan.

Als er nieuwe, Europese afspraken worden gemaakt over het hierheen halen van migranten, wordt het aan de formatietafel afgesproken aantal hervestigers niet verminderd. Dat is vast beklonken tussen de vier formerende partijen. Als Nederland meedoet, komt die groep er ’bovenop’.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De enige partij die MEER achterlijke mensen uit de parasietenreligie Islam hier welkom wilde heten is GroenLinks.

Vandaar dat het wel haast onmogelijk was om met de islamitische zakkenwasser Klaver tot een akkoord te komen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 2017. We krijgen een nieuwe regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit kabinet was, is, en zal worden als een stuk speelgoed dat werkt aan de hand van een opwindsleutel die is kwijtgeraakt in de hersenpan van oplichtersbeest en nep kabinetsbaas Rutte.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie