Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Ariel »

Moslima’s in Arnhem zwemmen halal: zonder mannen en met de luiken dicht

De zonwering naar beneden, camera's uit, geen toegang voor mannen en alleen badjuffen langs de kant: in zwembad Valkenhuizen kunnen vrouwen sinds september ‘halal zwemmen’. Oftewel: zwemmen zonder dat een man je ziet in badkleding. Niet naar de zin van de Arnhemse PVV omdat ‘een publieke voorziening als een zwembad voor segregerende en anti-emancipatoire zwemuren wordt ingezet’.

De moslima's die zondagmiddag bij Valkenhuizen zwemmen prijzen zich gelukkig. ,,Het is voor mij de enige mogelijkheid”, zegt een 28-jarige Hollandse uit Arnhem Presikhaaf. Toen ze zestien jaar was bekeerde ze zich tot de Islam. ,,Nu kan ik met mijn kinderen zwemmen. Wel met bedekkende zwemkleding, want ook vrouwen mogen elkaar niet bloot zien. :huh: Maar daar is niet iedereen zo streng in als ik.”

De zwemkleding die de ongeveer vijftig aanwezige vrouwen dragen loopt inderdaad uiteen van bikini tot burkini. Mualla Turcut (45) verblijft in badpak in het ondiepe water omdat ze niet kan zwemmen. ,,Ik zou wel zwemles willen, maar dat is met mannen. Dat vind ik onprettig omdat Arnhem klein is. In Turkije ga ik wel de zee in met mannen in de buurt, omdat ik daar anoniem ben.”

Zo is het volgens Bilgen Sari (37) eigenlijk niet bedoeld. Of je een man kent of niet kent, zou niet uit moeten maken. ,,De essentie is dat mannen je niet horen te zien in badkleding. Omdat je heilig bent voor je eigen man. En voor de mannen geldt het ook. Zij dragen een zwembroek tot op hun knieën en over hun navel heen. Die delen moeten bedekt zijn.” Sari draagt buiten een hoofddoek, maar vandaag binnen alleen een bikini, want ze kan door geen man gezien worden. ,,Geweldig hoor, dat deze gelegenheid er is. Het wordt echt gewaardeerd.”

Op de vraag of zij ook vindt dat vrouwenzwemmen bijdraagt aan de islamisering van Nederland (zoals de PVV stelt) barst zwemster Jet Veenstra in lachen uit. ,, Wat een flauwekul. Ik zwom hier altijd al op zondagmiddag en nu het alleen voor vrouwen is, vind ik de sfeer zelfs beter. Je ziet om je heen hoeveel plezier deze vrouwen hebben.”
Even later: ,,Trouwens, mijn vriendin die hier altijd zwom met haar man baalt wel. Zij kunnen nu niet meer samen. Dat begrijp ik wel, maar ach, ze kunnen ook naar de Grote Koppel uitwijken.” Zo denkt een 28-jarige Hollandse moeder in het kinderbad er ook over. Ze woont vlakbij het zwembad en hoort in haar omgeving geklaag over het vrouwenzwemmen. ,,Hoewel ik geen moslima ben is dit voor mij een uitkomst. Ik ben niet slank en voel me prettiger tussen alleen vrouwen.”

Sportbedrijf Arnhem is niet onder de indruk van de vragen die de Arnhemse PVV-fractie stelde over het afgeschermde zwemmoment op zondagmiddag in Valkenhuizen en op maandagavond in de Grote Koppel. ,,Het is belangrijk dat ook kwetsbare doelgroepen ( lol) gebruik kunnen maken van het zwembad en leren zwemmen in Nederland-waterland. Het aanbieden van een vrouwenzwemuur is daarnaast voor het Sportbedrijf interessant omdat het leidt tot een goede bezetting van het zwembad.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Ariel »

Gefeliciteerd Arnhem. Arnhem krijgt voor het eerst in de geschiedenis een moskee met minaret
Voor het eerst in de geschiedenis krijgt Arnhem waarschijnlijk een moskee met een minaret. De Ayasofya-moskee wil vanuit de wijk Klarendal verhuizen naar een nieuwe locatie aan de Westervoortsedijk, aan de rand van de nieuwe woonwijk Nieuwe Kade Kwartier.

Het gemeentebestuur wil meewerken aan een oplossing voor de al jaren in ruimtenood verkerende moskee, door op die plek een stuk grond te verkopen. Na de zomer verwacht de gemeente de eerste stap te zetten, met het sluiten van een reserveringsovereenkomst met de financier van de nieuwe moskee.

De Islamitische Unie, gebruiker van de moskee, is al meer dan twintig jaar op zoek naar nieuwe huisvesting omdat de ruimte aan de Sonsbeeksingel niet voldoet. Het is er te krap, je kunt er niet parkeren en het pand heeft geen uitstraling.

De afgelopen decennia kwamen diverse alternatieve locaties voorbij, zoals de Rosendaalsestraat, de Agnietenstraat en de Hemonylaan in Klarendal, alsook het HKA-terrein in Sint Marten. Die haalden het allemaal niet, onder meer vanwege weerstand uit de buurt.

Volgens Bahaeddin Budak, voorzitter van de nieuwbouwcommissie van de moskee, is de afgelopen vier jaar met de gemeente toegewerkt naar de nu voorliggende optie. Het plan is een gebouw van twee verdiepingen te realiseren met een totaal vloeroppervlak van 2.000 vierkante meter en een slanke toren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Mahalingam »

Sinds 1 juli moeten inwoners van Arnhem betalen per zak restafval. 80 cent.
En de riool/afval belasting die de gemeente heft is niet noemenswaardig veranderd.
Kosten
Afvalstoffenheffing 1 januari tot en met 30 juni 2020 (één vast tarief)
  • Eenpersoonshuishouden € 99,72
    Meerpersoonshuishouden € 134,88
Afvalstoffenheffing 1 juli tot en met 31 december 2020
  • Vast tarief voor alle huishoudens € 81,30
    Variabel tarief (per 30 liter afvalzak) € 0,80
Gevolg:
'Viezigheid ligt rond je flat'

"Er staan soms wel zeven zakken", weet de bewoonster. "Je ziet dat het losgehaald wordt door kraaien, meeuwen of katten. Dan heb je de viezigheid rondom je flat liggen." Reken maar eens uit als je voor iedere zak 80 eurocent moet betalen, stelt zij. "Je hebt hier gezinnen met vier of vijf kinderen."
Wie hebben er nu 4 tot 5 kinderen? De meeste inboorlingen niet.
"Bovendien hebben ze de containers kleiner gemaakt, dus je kunt maar een half zakje kwijt: het slaat helemaal nergens op." De buurtbewoonster denkt dat de gemeente 'er nog wel achter zal komen'. "Die krijgen hier veel werk aan." Ook gooien mensen volgens haar hun restafval bij het oud papier of plastic, wat nog wel gratis weggegooid mag worden. "Niemand die het ziet."
Gescheiden vervuild afval dat niemand wil hebben. Dan maar de verbrandingsoven in. Telt het dan mee als biomassa?
En de linksen blijven geloven in de goede inborst van de burger:
'Goede hoop'

PvdA-raadslid Vincent Bouma heeft nog wel vertrouwen in het huidige systeem. "In alle steden waar diftar wordt ingevoerd, zie je dat het aantal afvaldumpingen de eerste drie tot zes maanden toeneemt", legt hij uit. "Daarna neemt het langzaam af, wordt het weer schoon en gaan mensen zelfs minder restafval produceren."
Bouma heeft dan ook 'goede hoop' dat het ook in Arnhem nog goed gaat komen. "Mensen moeten er even aan wennen en zich beseffen dat ze altijd al voor hun afval betaalden. Dat is niets nieuws."

Volgens Bouma is alles wel goed geregeld, alleen had de communicatie 'anders gemoeten'. Hij meent dat mensen door goed te scheiden echt geld kunnen besparen. Er zit voor hem wel een grens aan hoe lang de problemen kunnen aanhouden. "Die is nu nog niet bereikt. Maar zitten we over een jaar of anderhalf nog in dezelfde troep, dan moeten we nog eens heel goed kijken of we hier wel mee door moeten gaan."
"Ook een goed systeem kan in sommige steden niet werken", besluit Bouma. "Maar laten we hopen dat het in Arnhem wel lukt."
En tot nu toe heeft hij daarin gelijk: in conservatieve Christelijke streken lukt het wel, in de rood/groene gemeenten niet.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... t-een-ramp
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Mahalingam »

En de mensen van "(TV programma) Hart van Nederland " zouden langs komen om heel Nederland te laten zien wat een bende het is in Arnhem.
De gemeente kreeg daar lucht van en zulke slechte PR voor hun duurzaamheid klimaatstreven is ongewenst. En dus werd krachtdadig en supersnel ingegrepen.

Afbeelding
Toeval bestaat in Arnhem

16 juli 2020

Afgelopen week heeft Arnhem Centraal weer veel aandacht besteed aan de torenhoge bergen afval naast de ondergrondse containers. Een interview met omroep Gelderland leidde tot aandacht van Hart van Nederland, dat met ons een interview zou komen houden op een vervuilde locatie. Nou, die vervuilingen waren tot gisterenmiddag volop te vinden. Dit programma had ook voor een reactie contact opgenomen met de gemeente. Wat schetst onze verbazing dat zowel gisterenavond als vanmorgen volop groene Suezwagens als bezige bijtjes door wijken als Presikhaaf en Broek aan het rijden waren om alles schoon achter te laten.

Die actie gaf ons een heel dubbel gevoel. Enerzijds is het voor het imago van onze stad beter om deze ellende niet op de landelijke TV uit te zenden. Die actie gaf ons een heel dubbel gevoel. Enerzijds is het voor het imago van onze stad beter om deze ellende niet op de landelijke TV uit te zenden. Anderzijds lijkt het fopgedrag. En wie wordt daar nu uiteindelijk beter van? Vandaar dat we met onze vragen willen achterhalen hoe het zit en daarmee de kans te geven mogelijke foute indrukken weg te nemen..
https://www.arnhemcentraal.info/wie-fop ... mst-media/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Pilgrim »

Fatwa uitgeroepen in Arnhem

Geplaatst op 16 september 2020

Afbeelding

Arm Arnhem! Vroeger liefkozend ‘Het Haagje van het oosten’ genoemd vanwege de, net als in Den Haag, wonende zgn. Indië-gangers. Het was ooit een chique stad met als middelpunt de Velperweg, waar nog authentieke villa’s staan uit die tijd. Een welvarende stad dus, die kapotgebombardeerd werd in de Tweede Wereldoorlog en als een feniks uit de as herrees daarna! Ik heb mijn jeugd doorgebracht in die stad en genoten van het uitgaansleven in de ‘roaring seventies’ huppelend van de King’s Cave naar de Struisvogelbar en door naar de Korenmarkt, die nu voornamelijk bevolkt wordt door ‘zich vervelende jongeren’.

De afgelopen 50 jaar is de stad, onder invloed van de door de staat getekende verdragen, waar de gemiddelde burger niets van af weet, sterk veranderd. De hardwerkende inwoners van Arnhem trokken weg uit hun oorspronkelijke woongebieden zoals Presikhaaf (inmiddels omgedoopt tot Presikije) Oud Zuid (Malburgen Oost en West), omdat de huizen die daar vrijkwamen werden toebedeeld aan ‘nieuwe Arnhemmers’. In het begin ging het nog geleidelijk, en ach, we waren wel wat gewend, Arnhem is altijd een multiculti stad geweest waar iedereen van welke kleur of gezindte dan ook gewoon mee deed, en die enkele mohammedaan met dat maffe bidmutsje in die lange jurk werkte je op de lachspieren, ja ècht, je mocht en kon er nog om lachen.

Inmiddels heeft Arnhem een ware omvolking ondergaan, maar niemand durft dat te zeggen. Men schuift braaf aan in de rij in de supermarkt waar een gehoofddoekte moslima of bekeerling met een minachtend lachje de boodschappen scant. Men kijkt er niet meer vreemd van op dat geheel gesluierde ‘dames’ zich voortbewegen in de openbare ruimte en accepteert geluidsoverlast en irritatie tijdens de ramadan, want dat ‘hoort’ er tegenwoordig bij! Niemand die er wat van zegt, want dat is niet politiek correct! Maar ertussen wonen? Nee, dat willen ze niet! Dus werkt de gemiddelde Arnhemmer zich het apenzuur om een koophuis (want huurhuizen zijn niet beschikbaar of onbetaalbaar) te kunnen kopen, het liefst zo ver mogelijk verwijderd van de aanhangers van de religie van de vrede!

Maar vluchten kan niet meer! De buitenwijken puilen inmiddels uit, dus sinds een aantal jaren wordt er volop gebouwd in de binnenstad, waar yup ’s zich woningen toe-eigenen voor de prijzen tussen de € 500.000,- en € 700.000,-! Heerlijk wonen in de binnenstad! Hoge plafonds met grote ramen waardoor men zicht heeft op het hippe interieur dat men tegenwoordig ‘industrieel’ noemt!

Maar nu we het daar toch over hebben: ook het voormalige industriegebied in Arnhem moet eraan geloven en wordt sinds een aantal jaren volgebouwd. De eerste fase: koopwoningen voor de vanaf prijzen van € 350.000,- en € 450.000,- zijn inmiddels verkocht en daarna zal de 2e fase met (sociale) huurwoningen volgen. De gemeente besloot de kopers enige transparantie in de bouwplannen te bieden door bekend te maken dat er een grote moskee gepland staat mèt minaretten in die nieuwe wijk! Al 25 jaar wordt er om gesoebat en “eindelijk is het zover” jubelde Denk Arnhem “Het werd tijd!”

Arnhem is een echte slaapstad, men maakt zich niet druk, men praat er ook niet over, maar toch!!! Ineens bleek er in de week van de Airborne-herdenkingen een anonieme brief bezorgd te zijn bij de bewoners van het Nieuwe Kade Kwartier, waarin men werd geïnformeerd over de eventuele negatieve gevolgen die zo’n moskee voor de woonomgeving zou kunnen hebben. Binnen no time voelde een overijverige buurtbewoner zich genoodzaakt de burgemeester (Marcouch) hier hoogstpersoonlijk van op de hoogte te brengen, en ook de krant (De Gelderlander) werd geïnformeerd en sprak van een opruiende (!) brief, omdat er een ‘link’ met de Tweede Wereldoorlog werd gelegd, foei!! Er werd ter geruststelling aan de lezers een politieonderzoek aangekondigd om dit anoniempje, dat zich verschool onder de schuilnaam Het Geweten Van Arnhem, te ontmaskeren!! Als echte ‘burgervader’ liet Marcouch zich niet onbetuigd en spuugde een fatwa op zijn twitter account (zie hieronder).

Ahmed Marcouch (@ahmedmarcouch) heeft getweet: Beste mensen, mijn buren vragen of u hun brievenbus niet wilt besmeuren met vuiligheid. Of ik daar iets tegen doen kan. Nou, laten we maar eens beginnen met het verzoek aan u uw gif achter uw lippen te houden.
https://twitter.com/ahmedmarcouch/statu ... 2213129219

Wat zal de volgende stap zijn na de openbare steniging op het marktplein van arm anoniempje met de dood tot gevolg? Worden de mensen die het eens waren met de inhoud van de brief, en dat beantwoordden met een re-tweet ten nadele van deze ‘burgervader’, opgepakt en op transport gezet naar een heropvoedingskamp?? Eén ding is zeker: door het op zijn twitter account openbaar maken en afkeuren van deze brief heeft de burgemeester van Arnhem kleur bekend voor zover we dat nog niet wisten. Hij is en blijft een echte salafist!

Arnhem is verloren ben ik bang, vreselijk!!

Door: “Helena”

https://ejbron.wordpress.com/2020/09/16 ... in-arnhem/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Ariel »

Jonge moslims bijeen in Arnhem om op te komen voor de profeet

Afbeelding

In het centrum van Arnhem hebben moslimjongeren een bijeenkomst gehouden om op te komen voor de profeet Mohammed. Zo'n vijftig deelnemers stonden op anderhalve meter van elkaar en luisterden naar toespraken in het Nederlands en het Arabisch. Er werd ook gezongen.

De demonstratie was georganiseerd naar aanleiding van de publicatie van omstreden cartoons met en van Mohammed, met name in Frankrijk. Volgens de jongeren wordt de profeet daar op een negatieve manier afgeschilderd. "Hij wordt in verschillende varianten belachelijk gemaakt", zei een van hen.

Met de demonstratie wilden ze getuigen dat Mohammed juist staat voor liefde en verdraagzaamheid. "Als ze zouden weten wie Mohammed echt is, dan zouden ze zoiets nooit doen."

De politie hield van een afstand een oogje in het zeil, schrijft Omroep Gelderland. De manifestatie verliep rustig. Voorbijgangers keken even of liepen door.

Franse vlag in brand gestoken
In veel landen in het Midden-Oosten is geprotesteerd tegen Frankrijk en in het bijzonder tegen president Macron, die zich kritisch uitliet over radicale moslims na de moord op de Franse leraar Samuel Paty. De Franse vlag en posters met de afbeelding van de president werden in brand gestoken.

In Beiroet kwamen na het vrijdaggebed honderden mensen vanuit de moskee naar de residentie van de Franse ambassadeur met spandoeken. Ook kwamen er bussen vanuit de noordelijke havenstad Tripoli naar de hoofdstad. De betogers gooiden met stenen en de oproerpolitie zette traangas in.

Volgens correspondent Daisy Mohr wordt met name heftig gereageerd in landen die goede banden hebben met Turkije. De Turkse president maakte deze week ruzie met zijn Franse ambtgenoot.

"Bijvoorbeeld in Qatar werden Franse producten vorig weekend al uit de schappen gehaald. Conservatieve landen als Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten houden zich relatief rustig. Vanuit de autoriteiten lijken zij zich op dit moment graag zo veel mogelijk van hun gematigde kant te willen laten zien", zegt Mohr.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12625
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door sjun »

Zolang deze jonge moslims blind blijven voor wat 'de profeet der Mohammedanen' voorleefde en leerde heeft het weinig zin met deze mensen in discussie te gaan. Ze schilderen je immers hun eigen islam voor als dat zo uitkomt en niet de misogyne, discriminatoire en fascistoïde opvattingen die Mohammed zelf volgens koran, hadith en soenna praktiseerde. De maatschappij moet dus veel beter worden voorgelicht over het systeem van islam en wat dit voor de samenleving waarin het wortel schiet betekent als er geen paal en perk aan gesteld wordt.

Lees ook: Naarmate de influx vordert zal islam zich meer en meer mani(e)festeren als gewelddadige maatschappelijontwrichtende component. Niet elke moslim gedraagt zich zo, maar de leer is er volkomen duidelijk over.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Ariel »

Voor de vijfde avond op rij is er zondagavond grote overlast van vuurwerk geweest in de Arnhemse wijk Geitenkamp. Jongeren gooiden onder meer met nitraten, strijkers en cobra's. ,,Het leek wel oorlog”, aldus een buurtbewoner.

Ook legden zij vuurpijlen op de grond, die ontploften op auto's, woningen en bij mensen. Verder werden er branden gesticht, vernielingen gepleegd en gooiden de jongeren met ‘bommen’ naar mensen.

Veel bewoners stonden doodsangsten uit. Zij zijn verbaasd dat de politie niet hard heeft opgetreden. Zover bekend zijn er zondagavond geen aanhoudingen verricht. Omwonenden spreken daar schande van en willen uitleg van burgemeester Ahmed Marcouch.

,,Je belde 112, maar dan kreeg je te horen dat ze alleen kwamen als er iemand gewond was geraakt en medische behandeling noodzakelijk was. Dit mag niet, ik voel me onveilig in mijn eigen buurt. Ik weet niet of ik aankomende nacht nog thuis blijf slapen”, liet een buurtbewoner bijvoorbeeld weten.

Vrijdag kreeg de politie ook meerdere meldingen van grote groepen jongeren die overlast veroorzaakten door vuurwerk af te steken in de wijk. Ook werd er vuurwerk naar auto’s gegooid en er zou in de lucht zou zijn geschoten, wat nog wordt onderzocht, aldus de politie.
Dit is het antwoord van de burgemeester.
Burgemeester Arnhem: even niet piepen over missen van vuurwerk

„We kunnen nu echt even niet piepen over het missen van vuurwerk dit jaar. Het ziekenhuis ligt vol en er is geen plaats voor afgerukte vingers of verbrande oogleden. We moeten onze omgeving ervan overtuigen af te zien van de fatale combinatie drank, drugs en vuurwerk.” Dat schrijft de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch maandag op Facebook. In de Arnhemse wijk Geitenkamp zijn al vijf avonden achter elkaar grote problemen met vuurwerkoverlast.

De politie heeft tot nu toe zeven verdachten opgepakt. Inwoners van Geitenkamp zijn boos dat de politie niet harder ingrijpt. De politie zou zondagavond ook niet gereageerd hebben op meldingen van verontruste buurtbewoners.

Marcouch is maandagmorgen in de wijk op bezoek geweest. Hij heeft beloofd dat hij gaat uitzoeken wat er zondagavond is gebeurd met de meldingen. „Want ik wil juist heel graag dat dwaze pijlenwerpers worden opgepakt”, schrijft hij. Hij dringt aan op meldingen over aankoop en opslag van illegaal vuurwerk, „want dat redt mensenlevens.”

Onrust
De onrust in de wijk is ontstaan door de reactie van voornamelijk jongeren op het vuurwerkverbod, dat het kabinet deze maand heeft afgekondigd voor de komende jaarwisseling. Doel van dit verbod is om de extra belasting van de al zwaarbelaste zorg tijdens de jaarwisseling te voorkomen. De Arnhemse jeugd gooit met zware knallers als cobra’s en nitraten en laat vuurpijlen sissend over het wegdek schieten. Er worden ook her en der brandjes gesticht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Mahalingam »

Wonen er veel liefhebbers van geiten in de Arnhemse wijk Geitenkamp?
Dat lijkt er wel op want de pers bericht over jeugdigen en 'jeugdigen'. (2 soorten dus)
En onveranderlijk weet de pers te melden dat de overlastgevers van elders kwamen. (een andere verrijkte wijk soms?)
Het was goed te merken dat er mensen, waaronder veelal jongeren, niet in de wijk Geitenkamp woonden. ‘Ze kwamen vermoedelijk om vandalisme te plegen’, aldus de buurt.
Met video: https://www.gelrenieuws.nl/2020/11/vide ... nkamp.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Ariel »

Gewapende straatroven teisteren Arnhem-Noord: drie slachtoffers in anderhalve week

Ten minste drie mensen zijn de afgelopen weken het slachtoffer geworden van straatroven in Arnhem-Noord. Het gaat telkens om een groepje van drie daders die slachtoffers bedreigen of wapens gebruiken.

Een man werd zondag 24 januari 2021 rond 21.00 uur op de Thomas a Kempislaan bij de St. Antonielaan onder bedreiging van een wapen beroofd van zijn telefoon. De daders zouden drie jongens zijn, ongeveer 15 of 16 jaar oud, met donkere huidskleur waarbij de afkomst mogelijk Afrikaans was.

Eén van hen had een grijze hoodie en joggingbroek aan, een ander droeg een gele muts of hoofddoek, zwarte jas en grijze joggingbroek. De daders droegen mondkapjes, meldt de politie.

Blauwe mondkapjes
Een jongeman werd een dag later rond 20.45 uur door drie jongens gedwongen zijn telefoon af te staan onder bedreiging. Dat gebeurde op de St. Antonielaan. De daders hadden donkere kleding aan, allen met een pet en daar overheen een capuchon en blauwe mondkapjes.

Op dinsdag 26 januari werd een man beroofd van zijn telefoon en diverse pasjes. Dat gebeurde rond 20.00 uur in het Sonsbeekpark aan de kant van de Zijpendaalseweg. Bij de beroving werd een wapen gebruikt. De daders werden door de aangever omschreven als drie mannen van rond de 20 jaar oud met normaal postuur. Ze droegen donkere kleding.

De recherche onderzoekt of deze zaken met elkaar in verband kunnen worden gebracht en of het mogelijk om dezelfde daders gaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ahmed Marcouch de burgemeester van Arnhem.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Een oude foto van hem in Amsterdam in de zomer. Doet iets met schoonmaken.
Nu is er verbazing want deze foto illustreert het verhaaltje:
Gelukkig nieuwjaar, Arnhem! Ik hoop dat het voor u goed begonnen is, gezellig aan de ontbijttafel.
Zo sta je ’s nachts met duizend Arnhemmers samen langs de Rijn af te tellen en alle vuurwerkvreugde te delen –en zo sta je ’s morgens op straat
https://twitter.com/ahmedmarcouch/statu ... 2984287558
Dit zet mensen op het verkeerde been.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie