Junaid I bedreigde Wilders om cartoonwedstrijd

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Junaid I bedreigde Wilders om cartoonwedstrijd

Bericht door Pilgrim »

Groen licht voor Mohammed-cartoonwedstrijd Wilders in Tweede Kamer

12 juni 2018 17:39

Afbeelding

PVV-leider Geert Wilders mag een Mohammed-cartoonwedstrijd organiseren in het gebouw van de Tweede Kamer. De Nationaal Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid Dick Schoof ziet geen veiligheidsrisico's omdat de tentoonstelling wordt gehouden in het streng beveiligde en besloten gedeelte, waar ook de fractie van de PVV is gehuisvest.

De woordvoerder van de NCTV bevestigt een tweet van Geert Wilders hierover. "De NCTV heeft de voorzitter van de Tweede Kamer laten weten uit oogpunt van veiligheid geen bezwaar te hebben tegen de tentoonstelling", zegt hij.

Ook Kamervoorzitter Khadija Arib heeft geen bezwaar tegen de cartoonwedstrijd. "Voor een bijeenkomst in zijn eigen fractiekamers, zoals Wilders nu van plan is, is geen toestemming nodig."

'Iedereen mag meedoen'
Wilders zegt dat hij de wedstrijd later dit jaar gaat organiseren. Hij zit zelf in de jury, samen met de Amerikaan Bosch Fawstin, die in 2015 een prijs won met cartoon van Mohammed op een evenement in Texas. Wilders was daar te gast. Vlak nadat hij was vertrokken probeerden twee jihadisten een aanslag te plegen. Die mislukte.

Wilders zei eerder dat het hem te doen is om de vrijheid van meningsuiting en niet om een provocatie. Iedereen mag meedoen aan de wedstrijd, zolang het onderwerp van de ingezonden cartoon maar Mohammed is. De hoofdprijs bedraagt 5000 euro, beschikbaar gesteld door een gulle gever die anoniem wenst te blijven.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/poli ... eede-kamer
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed cartoon wedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Wilders zei eerder dat het hem te doen is om de vrijheid van meningsuiting en niet om een provocatie.
Wilders kan wel zoveel zeggen als hij wil, maar deze wedstrijd, die ik overigens toejuich, staat in het teken van vrijheid van meningsuiting, maar is tevens bedoeld als

PROVOCATIE!

Provoceren is echter wettelijk niet verboden. Net zo min als het uitlokken van misdaad. Dus . . . doorgaan!

Alhoewel het mij genoegzaam bekend is dat rechters corrupt zijn en met twee maten meten vanwege hun verschillende petten die zij maar al te graag op hun hoofd verwisselen al naar gelang hoe zij gemutst zijn en of zij mogelijk slecht hebben geslapen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed cartoon wedstrijd

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: PROVOCATIE!

.
En Hans, doe jij ook mee aan de Mohammed-cartoonwedstrijd ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed cartoon wedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: PROVOCATIE!
En Hans, doe jij ook mee aan de Mohammed-cartoonwedstrijd ?
Nu zeg ik JA. Ik wilde het nog vermelden. Ik dacht ik eraan en liet het na. Waarom?

Omdat ik de gestoorde onvolmaakte mens ben. Alsof ik er geen interesse in heb. Ach, weet je wat het is . . . we kunnen allemaal wel een duwtje in de rug gebruiken. En ik krijg nu al een idee. Ik vraag Mercator mij te helpen. Hij heeft altijd van die geniale invallen en maakt altijd geniale roughs. Ruwe originele schetsen die ik zo kan gebruiken. Dan is hij de geniale bedenker en ben ik zijn knecht, de uitvoerder. Wij vormen het duo spic @ span waar het gaat om de Islam en zijn achterlijke moslims op hun plaats te zetten waar zij thuishoren: in het rariteiten cabinet van de profeet. In deze frivole wedstrijd waarin de met historische vuiligheid besmette pedofiele psychopaat profeet Mohammed de hoofdrol speelt, is het een waar genoegen om onze fantasie bot te vieren op de historische Arabische sadist van het ultieme kwaad dat de mislukte mensensoort 'moslims' kenmerkt.

Ik ga aan de slag! Het valt mij reuze mee dat dit zo maar mag in door moslims overbevolkte benauwende tijdperk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door King George »

Wij hebben een eigen pretplaatjes rubriek. :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Wij hebben een eigen pretplaatjes rubriek. :greeting2:
Heel goed King! Altijd goed om inspiratie op te doen. En zeker ook voor onze gewaardeerde bezoekers op dit Forum, waarbij ik natuurlijk graag moslims in de etalage van mijn voorkeur plaats.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Wij hebben een eigen pretplaatjes rubriek. :greeting2:
Die van mij mag er ook bij. En jawel, ik doe mee. En ik ga voor de winst.
Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
King George schreef:Wij hebben een eigen pretplaatjes rubriek. :greeting2:
Die van mij mag er ook bij. En jawel, ik doe mee. En ik ga voor de winst.
Afbeelding
Mogelijk dat IK, dat wil zeggen ik met mijn computer een probleem heb, godverdomme! Ik zie ook jouw plaatje niet. Hallo gezellige vriend! Je kent ons clubhuis. Zend jouw plaatje even via de Whatsup aan mij!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Ariel »

Die inzending van Pizzaman kan ik niet zien, maar zo wel. :razz:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jezus wat een groot beeld. Dank je wel Ariel. Maareh . . . de prijsvraag gaat over een cartoon van Mohammed. Of snap ik deze niet? Of misschien toch wel . . . volgens Mohammed was alles hakbar wat Allah akbar in de weg stond. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re:Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:Jezus wat een groot beeld. Dank je wel Ariel. Maareh . . . de prijsvraag gaat over een cartoon van Mohammed. Of snap ik deze niet? Of misschien toch wel . . . volgens Mohammed was alles hakbar wat Allah akbar in de weg stond. :roll:
Nou bij mij doet ie het ook niet, en ik gebruik precies dezelfde link als Ariel. :roll:

En ik heb zomaar wat gekliederd hoor, ik weet ook niet of het per se Mo moet zijn die er op staat.
Dat hoor ik dan wel weer en dan gaan we het zien, ik kan vast wel iets verzinnen.
Maar volgens mij moet een cartoon actueel zijn en ergens op slaan. Wat dus net gebeurd is.
D'r staat ook dat je je cartoons alvast kunt insturen. Volgens mij klopt dat dan alvast niet.
Dan krijg je er een heleboel die ratsen gewoon wat van Internet.

Een echte, actuele cartoon die maak je met de losse pols, in een uur of misschien iets meer, ter plaatse.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: Een echte, actuele cartoon die maak je met de losse pols, in een uur of misschien iets meer, ter plaatse.
Mercator flikt het hem in vijf minuten. Zijn verbeeldende zeggingskracht is enorm.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert

Geplaatst op 13 juni 2018

Afbeelding

Mohammed in het Parlement. Voor het eerst zal er een Mohammed-cartoonwedstrijd worden georganiseerd in de Tweede Kamer. Ik zal de datum binnenkort bekendmaken. Cartoons kunnen nu al worden ingezonden, via: [email protected]

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Ariel »

Al Qaida wil Geert Wilders laten neersteken om cartoonwedstrijd

De Mohammed cartoonwedstrijd die PVV-leider Geert Wilders in het leven heeft geroepen komt hem op nieuwe doodsbedreigingen te staan. Terreurorganisatie Al Qaida roept nu op hem neer te steken.

Steekaanval
Gisteren maakte PVV-leider Wilders bekend dat hij groen licht heeft gekregen van de Nationaal Coördinator Terrorisme Bestrijding om een Mohammed-cartoonwedstrijd in de Tweede Kamer te organiseren. De ludiek bedoelde actie zet veel kwaad bloed, vooral op Sociale Media. Op internet wordt nu al openlijk gedreigd met een steekaanval.

Al Qaida
Ook de terroristische organisatie Al Qaida heeft weet gekregen van Wilders’ voornemen om cartoontekenaars die de profeet Mohammed beledigen in het zonnetje te zetten. Dat stelt Azazel van den Berg, die op internet infiltreert in radicaal islamitische chatgroepen om in de gaten te houden wat daar wordt besproken rondom aanslagen en dergelijken. Op Twitter schrijft Azazel:

Afbeelding

Bloed vergieten
De PVV-leider heeft de laatste jaren veelvuldig doodsbedreigingen naar zijn hoofd gekregen, maar deze klinkt wel weer een stuk serieuzer. Dat wordt de komende maanden extra goed opletten voor Wilders en zijn beveiligersteam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Al Qaida wil Geert Wilders laten neersteken om cartoonwedstrijd

De Mohammed cartoonwedstrijd die PVV-leider Geert Wilders in het leven heeft geroepen komt hem op nieuwe doodsbedreigingen te staan. Terreurorganisatie Al Qaida roept nu op hem neer te steken.
Ik had ook al een aantal bedreigers en zeurpieten, die krijgen van mij de middelvinger.
Daar heb ik leuke plaatjes voor gevonden, onder ander van Donald Trump. :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
Pizzaman schreef: Een echte, actuele cartoon die maak je met de losse pols, in een uur of misschien iets meer, ter plaatse.
Mercator flikt het hem in vijf minuten. Zijn verbeeldende zeggingskracht is enorm.

Afbeelding
Ja, het gaat er bij een GOEDE cartoon om wat het ding zegt, niet om het tekentalent op zich.
Dat het duidelijk herkenbaar is als spotprent en zo, is eigenlijk van secundair belang.

Het probleem van 'tevoren insturen' is dat de actualiteit er dan van af gaat.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door King George »

Meet Muhammad the jihadi crow

Afbeelding
link
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders voor “Breitbart”: Mohammed komt naar het Nederlandse parlement

Geplaatst op 15 juni 2018

Afbeelding

Later dit jaar zal het Nederlandse parlement het toneel worden van een unieke en historische gebeurtenis. In de beveiligde kantoren van mijn partij, de Partij voor de Vrijheid (PVV), in het gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag, zullen we een internationale Mohammed-cartoonwedstrijd houden.

Over de exacte datum van de wedstrijd moet nog worden beslist, maar de Amerikaanse cartoonist Bosch Fawstin, de winnaar van een soortgelijke wedstrijd in mei 2015 in Garland, Texas, heeft onze uitnodiging geaccepteerd om naar Nederland te komen om als beoordelaar op te treden. De wedstrijd staat open voor alle nationaliteiten. Iedereen die een cartoon van Mohammed wil maken, kan zijn/haar werk naar onze speciale cartoon-mailbox sturen: [email protected]

De wedstrijd is niet bedoeld om wie dan ook te provoceren of te beledigen. Wij organiseren die, omdat de vrijheid van meningsuiting de belangrijkste vrijheid is die wij bezitten. Tegenwoordig wordt deze vrijheid van twee kanten aangevallen. Zowel de islam als onze eigen westerse politieke elites proberen die vrijheid aan banden te leggen.Ze proberen allebei om ons de mond te snoeren.

De islam verbiedt elke vorm van islamkritiek. Hij verbiedt ook het afbeelden van Mohammed, de stichter ervan. In het Westen moeten we echter geen ideologische beperkingen aan de vrijheid van meningsuiting accepteren. De vrijheid van meningsuiting is de belangrijkste vrijheid die we hebben. Het is onze plicht om ons daarvan te bedienen, waar en wanneer we maar kunnen.

Het feit dat de islam zich “beledigd” voelt door kritiek, mag niet leiden tot censuur.

Bovendien is het echte probleem niet dat de islam zich zo gemakkelijk beledigd voelt, het echte probleem is dat de islam het recht meent te hebben om diegenen te vermoorden door wie hij zich beledigd of bekritiseerd voelt. Dat is de reden waarom in 2004 de Nederlandse filmmaker Theo van Gogh werd vermoord. Dat is de reden waarom er cartoonisten zijn aangevallen. Dat is ook de reden waarom mensen zoals ik al jaren gedwongen zijn om, na islamitische doodsbedreigingen, ondergedoken te leven. Dat is ook de reden waarom de Britse islamcriticus, Tommy Robinson, ernstig in gevaar is.

Ondanks de gruweldaden moeten we ons echter niet tot zwijgen laten brengen. De Amerikaanse grondlegger Benjamin Franklin zei dat “degenen die de vrijheid opgeven om veiligheid te verwerven, geen van beide verdienen en beide zullen verliezen”. Het is belangrijk om te beseffen dat hoe meer onze vrijheid van meningsuiting wordt bedreigd, des te meer we ons moeten inspannen om die in de praktijk brengen. We moeten de islam laten zien dat de vrijheidslievende mensen in het Westen nooit zullen buigen voor bedreigingen en nooit hun vrijheid van meningsuiting zullen inperken.

Ons tweede probleem is dat de westerse politieke elites de islam gerust willen stellen door zijn critici de mond te snoeren. Dat is de ware reden waarom de Britse autoriteiten Tommy Robinson, nadat hij verslag had uitgebracht over een rechtszaak tegen voornamelijk islamitische kinderverkrachters, zo snel in de gevangenis hebben gezet. Dat is ook de reden waarom ik al twee keer in mijn eigen land voor de rechtbank ben gesleept. Dat is de reden waarom zogenaamde ‘hate speech’ wetten – wetten die worden gebruikt tegen islamcritici – overal in het Westen worden geïntroduceerd, met uitzondering van de Verenigde Staten, met zijn grondwettelijk gewaarborgde eerste amendement.

De islam wil ons de mond snoeren, onze leiders willen daar ruimte voor bieden. Daarom is het voor ons tijd om een standpunt in te nemen. Door ons uit te spreken of door cartoons te maken, geven wij uitdrukking aan onze vrijheid van meningsuiting. Wat we ooit als een natuurlijk onderdeel van ons bestaan, als ons geboorterecht, beschouwden, is nu iets waar we opnieuw voor moeten strijden. We doen dit op een absoluut niet-gewelddadige manier. Dat doen we niet met het zwaard, maar met de pen, inclusief de tekenpen van de cartoonist.

Eerder deze week gaf de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid NCTV het groene licht om de Mohammed-cartoonwedstrijd in onze parlementaire kantoren te organiseren. We beginnen nu met onze voorbereidingen. Het afbeelden van Mohammed is een daad van bevrijding, een eerbetoon aan de vrijheid.

De Partij voor de Vrijheid (PVV) is de partij in Nederland die zich richt op het verbeteren van het leven van de Nederlanders. We staan voor economische welvaart, lagere belastingen, betere gezondheidszorg, fatsoenlijke pensioenen. Maar we beseffen dat vrijheid altijd al het meest waardevolle bezit van onze mensen is. Vrijheid van meningsuiting is altijd een Nederlands handelsmerk geweest. Zij heeft Nederland groot gemaakt. De afgelopen decennia is de politieke correctheid haar echter beginnen te ondermijnen. De PVV wil haar in haar oude glorie herstellen. En daarom zullen we de vrijheid van meningsuiting eren met een Mohammed-cartoonwedstrijd.

Bron: www.breitbart.com

Door: Geert Wilders

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres” en “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/15 ... parlement/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Mahalingam »

En in Pakistan denken een stel beroepsmoslims er garen bij te spinnen om religieuze haat aan te wakkeren. Dat gezamelijk haten geeft veel gevoelens van verbroedering.
Hier zie je de mannen met baarden in jurken.

Afbeelding
https://twitter.com/BilalKhanWriter/sta ... 3869485057
Afbeelding
In Lahore, de tweede stad van Pakistan, gingen zondag tientallen mensen de straat op uit protest tegen het plan van Wilders om spotprenten van Mohammed tentoon te stellen in de Tweede Kamer. Een islamitische jeugdorganisatie roept de Nederlandse overheid en de Verenigde Naties op om in te grijpen, zodat de cartoonwedstrijd, die volgens de Pakistanen ‘de profeet beledigt‘, niet kan doorgaan.

Vrijdag demonstreerden Pakistanen ook al in de hoofdstad Islamabad, waar ze met protestborden de straat opgingen en foto’s van Wilders vertrapten en in brand staken. Met slogans als ‘#HangGreetWilders (sic)’ ‘Tegen blasfemie van de heilige profeet Mohammed’, ‘Wij houden van Mohammed’ en ‘Godslastering is terreur, geen vrijheid van meningsuiting’ tientallen mannen en kinderen hun ongenoegen. Zelf is Wilders allerminst onder de indruk van de ophef, getuige een tweet waarin hij de demonstranten ‘idioten’ noemt.
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... rs-628547/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Ai, :shock: we krijgen een Pakistaanse bom op ons hoofd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom zijn moslims zo leugenachtig hypocriet, agressief moordzuchtig, waar het gaat om het beledigen van de profeet door - uiteraard - niet-moslims?

Omdat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims', de meest achterlijke mensensoort sinds de heilige woestijngedachte uit de Arabische woestijn tot bloei kwam en dat in direct verband stond met de vieze smerige perverse Arabische pedofiele psychopaat profeet, sadist en heidense dictator, roverhoofdman en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Moslims hebben hun haat en agressie niet van een vreemde. Hoe vreemd en tegenstrijdig dit ook overkomt, volgens moslims is Mohammed een heilige, een lieverdje van het eerste uur vol vredesideeën en aangename conversaties met andersdenkenden. Over pedofilie, discriminatie, haat, sadisme, Arabische woestijn psychose wordt met geen woord gerept. Zouden al die Pakistani soms analfabeet zijn? :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Mahalingam »

Even nog over de Pakistaaanse bomdreiging:
Islamabad: ‘If I am given an atom bomb, I will wipe Holland off the face of the earth,’ declared an extremist from Pakistan, Khadim Hussain Rizvi. A competition to draw cartoons of the prophet is being held in Holland. To stop this competition, Moulana Rizvi has directly asked for an atomic bomb to destroy Holland completely. Khadim Hussain Rizvi is the rising new extremist leader in Pakistan and the demonstrations organised by him, crippled the cities of Rawalpindi and the Pakistani capital of Islamabad.
http://www.newscast-pratyaksha.com/engl ... ain-rizvi/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Even nog over de Pakistaaanse bomdreiging:

Het wachten is nog slechts op de bestorming en in de fik steken van de Nederlandse ambassade. :thinking:

Pakistan en India zijn op dit ogenblik de meest vieze onbeschaafde landen in de wereld. Afrika niet meegeteld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Ariel »

Politiek krijgt dreigmailbom om cartoonwedstrijd
  • For couple of days hearing that you are going to conduct a blasphemous contest in Neither-land.
    Are you nonsense or have gone mad.That conducting an activity to hurt billions of people through an attaching on blasphemous contest.

    Its warning from Muslim nation. and listen carefully. We Muslims are always ready to sacrifice for our Beloved Prophet (Peace be upon him). We have a great history and culture.

    And our religion give us message of peace. But any dog bark on our Beloved Prophet (Peace be upon him) or ISLAM.

    He must be ready for war with us.

    You Know about our history very well that Muslims never attack on other religions or faith.

    If you did not stop this contest, you will see a destroyed national economy.
    And in other part have to put dead bodies, you a nation who cant live without wine. So you are nothing in front of us.

    You have announced a battle with Almighty Allah ( The God) and his true followers, You have pay for it.
    History is the witness that we send to hell people who bark against ISLAM and Any Prophet of God.
    We will finish each and every person who is involved in this contest.

    To speak about a true faith is terrorism, So stop it or ready to die like pig or dog.

    Greert as you are illegal baby of Israel, Soon will cry when we will come to your parliament. and show you what we are & what can we do.

    STOP blasphemous contest ...........
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders cartoonwedstrijd

Bericht door Ariel »

Blok buigt zich over onrust door cartoonwedstrijd Wilders

Minister Blok van Buitenlandse Zaken komt "zeer snel" met een reactie op de cartoonwedstrijd van PVV-leider Wilders. Aanleiding is de groeiende onrust in Pakistan. De Pakistaanse regering heeft de Nederlandse zaakgelastigde ontboden omdat Wilders zich schuldig zou maken aan belastering van de islam.

Blok zegt dat hij, namens het kabinet, heel binnenkort met een reactie komt. Wat hem betreft moet voorop staan dat vrijheid van meningsuiting in Nederland een groot goed is en alle ruimte moet krijgen. Tegelijkertijd wil hij ervoor zorgen dat de belangen van Nederlanders die ergens wonen of werken waar veel protest is tegen spotprenten over de islam, veilig gesteld worden.

Wilders kondigde twee maanden geleden aan dat hij later dit jaar een cartoonwedstrijd wil houden over de profeet Mohammed. Wanneer precies, heeft hij nog niet besloten, maar er zouden inmiddels al zo'n tweehonderd inzendingen binnen zijn. De beste cartoons zullen door Wilders en een jury worden geselecteerd.

Eventuele stappen
In Pakistan is na de aankondiging van de wedstrijd een aantal keer fel gedemonstreerd tegen Wilders en Nederland. Afgelopen vrijdag waren duizenden woedende mensen op de been in de hoofdstad Islamabad Volgens Blok groeit het ongenoegen over de wedstrijd, "mogelijk ook in andere landen". Hij zal daarom in het kabinet bespreken welke stappen er genomen kunnen worden.

Blok verwees naar 2008, toen Wilders zijn anti-islamfilm Fitna uitbracht. Ook toen gingen in Pakistan duizenden woedende mensen de straat op. Destijds instrueerde het ministerie van Buitenlandse Zaken diplomaten om te benadrukken dat de film niet het standpunt van de Nederlandse regering verkondigde.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding Schoof liet in juni al weten dat hij vanuit het oogpunt van veiligheid geen bezwaar heeft tegen de wedstrijd. Kamervoorzitter Arib zei dat Wilders voor een bijeenkomst in zijn eigen, streng beveiligde PVV-fractiekamers geen toestemming nodig heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie