Gebanned op Fok forum NL

Akkersloot

Gebanned op Fok forum NL

Berichtdoor Akkersloot » Do Aug 07, 2003 10:11 pm

Helemaal geen bericht en ook geen antwoord bij navragen. Maar bij controle op het plaatsen van een reactie op de homepage berichten "Je bent niet gemachtigd hier te reageren omdat je bent gebanned op dit forum".
Iemand had zich kwaad gemaakt omdat ik zei dat Jezus in de hel zit. (Als Jezus zegt dat ik als "ongelovige" in de hel kom, waarom mag ik dat dan niet van hem zeggen).
Moderator Schorpioen ook volledig onderuit geluld. Mocht de koran niet vergelijken met Mein Kampf "omdat ik de koran niet helemaal heb gelezen kan je daar geen oordeel over velgen". "Waarom heb je dan wel een oordeel over Mein Kampf, heb je die dan helemaal gelezen :lol: )
Drie moderators zijn wel anti-koran. Maar op het forum wordt ook niets vermeld van mijn verbanning.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Aug 10, 2003 9:51 pm

Ai akkerslootje toch!
Meestal zijn moderators jonge mensen die voor de eerste maal in hun leven kennis mogen maken met een bepaalde vorm van "macht" !

Hoe ouder en wijzer de moderator, hoe minder gebanned wordt, en hoe meer gemodereerd!

Als je ziet hoe op sommige forums met de banvloed rond de oren wordt geslagen indien je niet de richting van de zogenaamde 'ik ben machtig want moderator' volgt, bekruipt me het ongemakkelijke gevoel wat er gebeuren zou indien de wereld in handen van de jonge machtswellustelingen zou zijn! Vreselijk!

Gelukkig is dit een forum waar wijsheid en ouderdom primeren boven ondoordachte macht!

Misschien ook even iets om bij stil te staan als jongere persoon. :wink:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Akkersloot

Berichtdoor Akkersloot » Zo Aug 17, 2003 12:27 pm

Nou ben weer terug mogen komen op dat forum. Zonder e-mail bericht overigens. Heb het dus zelf moeten ontdekken.

Maar volgens een moderator was het volgende al op het randje (het volgende heb ik overigens als een nieuwe topic geplaatst onder "verschillende visies op de islam".

"Aanslagen 11 september "daad tegen de globalisering""

"Natuurlijk hebben de aanslagen van 11 september met de armoede in de derde wereld te maken" zei mevr Roddick (body shop) vooraanstaand figuur uit de anti-globaliseringswereld.
Eerst dacht iedereen natuurlijk dat de aanslagen van 11 september iets met de Amerikaanse steun aan Israel te maken hadden maar gezien de rethoriek van Bin Laden was het iedereen al snel duidelijk, de Islam hoort te strijden tegen de "ongelovigen". Alleen de anti-globalisten is het natuurlijk nog niet duidelijk. Het ligt volgens hen aan de armoede in de derde wereld die dan weer veroorzaakt worden door het bestaan van handelsbarrieres of juist het niet voldoende bestaan van handelsbarrieres. (Wat is mij nog steeds niet duidelijk. Maar ook weinig stenen en moletov-cocktails gezien met een tekst er op)

Wat ik nou zo "leuk" vind is dat ze zeggen dat de aanslagen van 11 september een politiek doel dienden ("tegen de armoede in de derde wereld", waar ik dus absoluut niet mee eens ben). Maar als ze nu zeggen dat de islam gebruikt wordt voor politieke doeleinden mogen we dan ook niet de vraag stellen ofdat de islam van het prille begin af aan een politiek doel dient.

Een waarlijk teken voor lieden die aandachtig zijn.

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Do Dec 02, 2004 12:29 am

Ik (Maisur) ben ook geband om niets op http://forums.marokko.nl.
Vraag: Welke god?
Antwoord: De god van de vrede.
MIjn antwoord: Dus niet de god van de Quran.
Reactie: Ban.
Overigens zonder waarschuwing of enig ander bericht.

http://forums.marokko.nl/showthread.php ... e=35&pp=15

Hoe is nu in "godsnaam" een redelijke discussie mogelijk?
Bannen, dreigen, moorden enz.

Angelika

Berichtdoor Angelika » Do Dec 02, 2004 12:44 am

Ik ben al na 2 postings gebanned op www. maroc. nl omdat ik schreef dat Yasser Arafat een rasterrorist was.
Wel jammer dat deze site een grote som subsidie krijgt.

Dan Cannon

Berichtdoor Dan Cannon » Do Dec 02, 2004 7:07 pm

Angelika schreef:Ik ben al na 2 postings gebanned op www. maroc. nl omdat ik schreef dat Yasser Arafat een rasterrorist was.
Wel jammer dat deze site een grote som subsidie krijgt.
\

Misschien zou je een mailtje moeten sturen naar de politieke partijen.

Iemand die zelf een eigenaar is van een website mag zelf de regels bepalen.
Maar als er subsidie wordt gegeven is het min of meer publiek bezit, en hoort iets als vrijheid van meningsuiting te gelden.
Immers, je betaald indirect mee.
Islam is anti-ongelovigen, dus ben ik anti-Islam.

Ik ben de grootste minderheid in de wereld: een individu - David Gulbraa.

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Do Dec 02, 2004 8:38 pm

Als je ziet hoe moslims in die forums tekeer gaan tegen joden, ongelovigen en homosexuelen. De meest gore verwensingen worden geuit. Maar als iemand zegt dat de god van de Quran geen god van de vrede kan zijn wordt hij onmiddelijk geband wegens godslastering.

Het ergste is dat het ook zo gaat toegaat in de echte moslimwereld.

Terug naar “Nederland”