Nederlanders schamen zich voor Nederland

Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Nederlanders schamen zich voor Nederland

Bericht door Maroc_21 »

Nederlanders schamen zich voor Nederland

1 op de 10 Nederlanders schaamt zich voor Nederland. 40% is trots op ons Koningshuis. De Nederlandse kennis van waterbeheersing, onze handelsgeest en de sportprestaties scoren het hoogst in de Nationale Trots Top 5. Op de vierde plaats prijkt het Koningshuis. Aan de andere kant jagen gebrek aan tolerantie, de Nederlandse politiek en de omgangsvormen ons het schaamrood op de kaken.

Op de vierde plaats van de Nationale Schaamte Top 5 staat ons asielbeleid. Dit zijn een aantal resultaten uit een representatief onderzoek naar de nationale trots en schaamte aan de vooravond van Koninginnedag, uitgevoerd in opdracht van Visie21. Koninginnedag is bij uitstek een dag om ons nationale gevoel te uiten. Nederland verkeert in een collectieve feeststemming. Oranje overheerst het straatbeeld en de Nederlandse vlag gaat in top. Rond deze nationale feestdag wil Visie21 weten hoe het is gesteld met ons nationale gevoel. Zijn wij, feestvierende Nederlanders, trots op ons land? Of schamen we ons? En waarvoor zoal? Trots op Nederland of schaamte voor Nederland? Ongeveer de helft (45%) van de Nederlanders is trots op Nederland. Dat we niet allemaal trots zijn op ons land, wil nog niet zeggen dat we ons ook schamen. Op de vraag of je je schaamt voor Nederland, zegt 69% heel duidelijk nee. Toch zegt bijna 1 op de tien Nederlanders (9%) zich te schamen voor Nederland. Visie21 onderzoekt Schaamte Nederlanders schamen zich voor: 1. Gebrek aan tolerantie (53%) 2. Nederlandse politiek (50%) 3. Omgangsvormen (37%) 4. Asielbeleid (34%) 5. Milieu (34%) De Nederlandse directheid is niet iets om je voor te schamen, zeggen de respondenten. Slechts 8% schaamt zich daarvoor. Gebrek aan tolerantie is de grootste bron van schaamte voor Nederlanders. Ook de schaamte voor de Nederlandse politiek is aanzienlijk (50%). Eén van de respondenten zegt hierover: ‘De Nederlandse politiek werkt met een enorme afstand van de bevolking en kijkt op hen neer zonder zich te realiseren wat zij veroorzaakt.’ Visie21 onderzoekt Trots Nederlanders zijn trots op: 1. Kennis van waterbeheersing (70%) 2. Handelsgeest (60%) 3. Sportprestaties (56%) 4. Koningshuis (40%) 5. Sociale Zekerheid (36%) Tolerantie bungelt onderaan: 25% van de Nederlanders is trots op onze tolerantie. 40% van de Nederlanders is trots op ons Koningshuis. Eén van de respondenten verwoordde het als volgt: ‘Willem-Alexander lijkt me een goede koning: vrolijk, rustig en ordelijk.’

Persbericht - www.visie21.nl 25 april 2006
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Mij wordt nooit wat gevraagd...
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:Mij wordt nooit wat gevraagd...
Jij komt nooit op straat en bovendien kijk je enqueteurs nooit vriendelijk aan... vind je het gek? :)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Mij wordt nooit wat gevraagd...
Jij komt nooit op straat
Klopt....ik werk de hele dag.
Zouden die uitzuigers ook eens moeten proberen.
en bovendien kijk je enqueteurs nooit vriendelijk aan... vind je het gek? :)
Hoe ziet zo'n ding eruit?
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:
en bovendien kijk je enqueteurs nooit vriendelijk aan... vind je het gek? :)
Hoe ziet zo'n ding eruit?
Afbeelding

;)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Tsja....
Amorele atheistische nitwit
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Waar schamen wij ons voor ?

Bericht door Islamofoob »

Dat de politiek niks durft te zeggen en zelfs stelt dat de "Islam geen gevaar" is levert mij inderdaad het schaamrood op.
Goed gezien Sjoerd, daar schamen de Nederlanders zich voor.
Wij schamen ons uiteraard niet voor hetgeen onze ouders na de oorlog hebben opgebouwd, waarvan de ouders en familie van Maroc_21 zijn komen profiteren.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

-komen profiteren zeg je :D
wat moeten de landen die vroegere kolonies van Nederland dan wel niet zeggen :P
-En houd in gedachtes dat die arme landen vandaag de dag structureel arm worden gehouden. -Omdat ze nooit kans maken om te kunnen concurreren met de landen die zich wél al hebben ontwikkeld op de wereldeconomie.-
Dat is pas iets om je voor te schamen ja :oops:
-Als Nederland niet zo rijk was geworden (door diefstal en onderdrukking) dat niemand meer het 'vuile werk' meer hoefde te doen, hadden die gastarbeiders geeneens een kans gehad om zich hier te komen vestigen. :( :cry:

Maar ja. Het maakt voor sommigen op deze site niet eens uit wat de waarheid is, hooghartigheid overheerst totaal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dag Yoshi.

Welkom op dit forum.
Wie bedoel je met
"Maar ja. Het maakt voor sommigen op deze site niet eens uit wat de waarheid is, hooghartigheid overheerst totaal."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 4:51 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Nederlanders schamen zich voor Nederland

1 op de 10 Nederlanders schaamt zich voor Nederland
Rare kop, als slechts 10% van de Nederlanders zich schamen voor Nederland. 90% schaamt zich dus blijkbaar niet voor Nederland (ik overigens ook niet, integendeel, behalve als ik in het buitenland luidruchtige landgenoten tegenkom natuurlijk :) ).
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

sorry sjoerd, maar je bent erg voorspelbaar. Dat je met het filantropische argument komt. Ik had kunnen weten dat ik dat in me berichtje gelijk had moeten toe lichten hoe het daadwerkelijk zit met die zogenaamde bedragen. Ik wil jou weleens met bewijzen zien komen dat de staat geld geeft aan die landen, (Ik weet dat ze dat ook echt wel doen) alleen wil ik dan weten hoeveel dat bedrag is, welk land hoeveel krijgt, of de nederlandse staat checkt waar dat geld heen gaat (niet in de zakken van corrupte lui in die arme landen) en of ze geld geven om een land STRUCTUREEL op gang te helpen. op een andere manier dan structureel kun je met zekerheid zeggen dat een land er alsnog geen ene moer aan heeft. Dus kom met een site ofzo van de overheid, en refereer me niet naar een of ander ministerie, heb ik al gedaan, en het is er zwaar onpluis wat betreft filantropie. Ga zelf eens bekijken hoe het zit. Als ik ongelijk heb, kom dan met bewijs dat de nlse staat het wél goed doet.
Sjoerd zegt:
Een probleem waar veel landen tegenaan lopen is dat de politiek erg corrupt is, ontwikkelingshulp en een groeiende economie komt dan niet ten goede aan de bevolking maar aan mensen met veel macht die al erg rijk zijn. :arrow: JAJA, die kennen we wel weer, sta er eens bij stil dat je een geloofwaardig rede word toegevoerd, waardoor er opeens een rede is dat het niet lukt om landen overeind te helpen.
'Oh we doen zo ons best, maar gemene, corrupte lui verpesten alles.' :twisted: Kom op brainiacs ! (zogenaamde kabinet), het gaat om mensenlevens en armoede hier MENSEN hebben dorst :!: :!: , bedenk een rede om corruptie toe te takelen.

Als het namelijk lukt om Israel door middel van financiele steun, (50 miljard per jaar van Amerika) binnen zowat 50 jaar een welvarend land op te stellen. Zie ik niet in wrm landen die niet zo brutaal aan schending van mensenrechten doen niet de zelfde hulp aangeboden krijgen.. Vreemd toch :idea:

Hoe weet jij nou of steenrijke olielanden niet aan liefdadigheid doen? En wat kan mij het een malle moer schelen of ze dat doen of niet? Het gaat nu om nederland, daar heerst een multiculturele samenleving, en zij zijn nu zo rijk, en arme landen zo arm door de koloniale geschiedenis.

Die trend waar je het over hebt, dat ze bedrijven opstellen in arme landen is omdat het geldwolfjes zijn, die het niks kan schelen of er arbeiders in nederland werk verliezen, in arme landen kunnen ze wel 8 keer minder uitbetalen, geen ziektekostenverzekering. En het is alom bekend dat ze zich aan vele veiligheidvoorschriften niet eens houden. Oeh, wat nobel van ze om daar die bedrijven op te starten. Ik zie de intentie helemaal. Oh, en zegt zelfs kinderarbeid je wat? :(

En ja, je hebt de kleine tijgers, en de Grote tijger genaamd China, houd die maar structureel tegen, dat gaat niet eens.

Wie bedoel ik met hooghartigen? vul zelf maar in.
Hint: Mensen die alleen kijken naar andermans 'fouten' en de hunne in een minder kwaad daglicht stellen of gewoonweg negeren. mogen zich best es aangesproken voelen.

En als laatst, dit is het tweede en laatste bericht hierop. Ik heb zeker niet al te veel zin om me met jullie bezig te houden. De haat straalt van me pc-scherm af. En ik ben erg gevoelig voor sferen :wink: En ik ben niet eens moslim stel je voor.
Bovendien weet ik al helemaal hoe jullie soort lui discussie voeren, zelfs balkenende zou het niet lukken om zo vermijdend te spreken. as a matter o fact balkenende zou van jullie les kenne volgen om extra oppervlakkig te zijn.

P.s.: Ik zal binnekort es, Als ik de moeite neem om jullie es lekker te shokeren een paar sites posten betreffende de betrouwbaarheid van onze regeringen, en zogenaamde democratie.
Genaaid dat het is. :( Echt heel erg.
Dan zul je wat minder bazelen over, de staat doet dit, en de staat doet dat. De staat is niet te vertrouwen. Erg he... :!:
Tis erger dan een dictatuur, waar de dictator is aan te wijzen. En waar massahersenspoeling niet subtiel gaat.

En kom nou niet van: wow jij bent paranoia,
Dat is nr.1 manier om een conspiracy theorist voor gek te verklaren. En de waarheid dus nooit boven water kan komen. Omdat het idee paranoia klinkt dat onze regering ons HARD in de maling neemt om het maar even zacht uit te drukken.
Laatst gewijzigd door Yoshi op za jun 10, 2006 1:27 am, 6 keer totaal gewijzigd.
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

bovendien is me homepage niet op een haatsite ingesteld weetjewel, heb andere dingen te doen, dan elke dag weer een haatbericht te posten over islamieten. tzegt echt wat over jullie.
En voor je met die stomme vraag komt van wie bedoel je met jullie, whoever feels spoken to okay?
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 4:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

Sjoerd schreef:*zwaai* Doeg ;)
Is this the sound of someone who is way to happy a person who throws truth in ya face is gone? Ja jij houd inderdaad van de waarheid, je hebt namelijk volop research gedaan. Totaal niet eenzijdig, of beter nog onvolledig.

Mocht je toch nog terug komen lees m'n bericht dan nog een paar keer want je hebt duidelijk een deel van mijn woorden niet goed begrepen.
Mensen dingen toe roepen zonder enige onderbouwing of toelichting en blijven zwijgen als daar vragen over komen is erg zwak.
Meer informatie over ontwikkelingshulp is te vinden op de website van de OESO. Nederland geeft per jaar ruim 3 miljard dollar uit aan ontwikkelingshulp en staat daarmee op de derde plaats van meest gevende landen. KLAP KLAP you've done your homework, tis alleen láng van voldoende, ik geef het je trug, lever het maar weer in als je álle vragen wat betreft ontwikkelingshulp die ik boven heb gevraagd hebt beantwoord
Hint: Als Nederland echt zo'n verschrikkelijk land is, vertrek dan gewoon. HIER, ril ik nou echt van, als je het niet bevalt vertrek dan, ben je nou wel helemaal in je paasei?
Ehm, wrm zou ik vertrekken uit het land waar ik geboren ben? Waar me ouders geboren zijn? Waar me grootouders geboren zijn? Waar maak je uit op dat ik nederland vreselijk vind? lang leve het gedoogbeleid :P En vele andere dingen. Maar ga niet lopen zeiken over anderen, vooral niet gezien de geschiedenis, VOORAL NIET gezien het feit dat evenveel misschien wel meer nederlanders profiteren van allerlei dingen in nederland als de allochtonen, en ze simpelweg niet besproken worden

Jongen, al die haat in je is niet goed voor je hart. Als anderen haatvol zijn, sta daar dan boven.

je bent op geen enkel argument van me volgend argument ingegaan. En dat is PRECIES wat ik bedoel met LEKKER VERMIJDEND en dus oppervlakkig.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 4:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Yoshi vriend, ik weet niet wat ik van jou moet denken.
Als er een haat spuwt ben jij het wel.
Ik krijg het koud als ik je post lees.
Wat een haat tegen Nederland.

Misschien moet je eens stage gaan lopen in SA of Afghanistan.
Voor een jaar of zo.
Iran kan ook nog.
Het blijkt dat iedereen die in dit soort landen woont heel gelukkig is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Van mij mag Amerika 100 miljard per jaar aan Israël geven.
Dat is goed besteed geld.
Wat gaat dat jou aan Yoshi.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

Ariel schreef:Yoshi vriend, ik weet niet wat ik van jou moet denken.
Als er een haat spuwt ben jij het wel. Ik haat niet vriend, l*l niet zo'n onzin, unlike others I don't wish people away, en ik doe ook niet me uiterste best om een bepaalde minderheid in Nederland totaal zwart te maken van alle kanten, als dagelijks bezigheid
Ik krijg het koud als ik je post lees. (DAT KRIJG JE VOORTDUREND HIER OP DEZE SITE JA)
Wat een haat tegen Nederland. Groei op aub een keer op, wil je. Of wees tenminste heel eerlijk met je zelf. Als ik de dingen zeg die ik zeg, dan haat ik NL gelijk? Dus Als ik in Israel geboren zou zijn, en ik zie hen oneerlijk zijn tegen Palestijnen, en ik ben daar tegen dan haat ik Israel? Ooit gehoord van Israelieten die tegen het geweld zijn tegen Palestina? WAT ZIJN DAT EEN LANDHATERS ZEG! (in jouw ogen dan)
Misschien moet je eens stage gaan lopen in SA of Afghanistan.
Voor een jaar of zo.
Iran kan ook nog.
Het blijkt dat iedereen die in dit soort landen woont heel gelukkig is.
Dit bedoel ik met hooghartigheid. Ga jij maar lekker in de bezette gebieden van palestina wonen dan. Als je denkt dat jij mij dingen kan voorstellen zoals dit, stel ik jou palestina voor, of kies maar een land uit in Afrika waar er aids heerst, dorst is en geen eten, ik betaal je vliegticket. In Zuid-Amerika heb je trouwens ook volop keus. Kunnen we als we het beide overleeft hebben, gezellig afspreken en praten over hóe geweldig we het wel niet hebben in Nederland, dankzij onze grootouders.

Dat typische je bent met óns, of tegen ons. Kwaad of Goed, beetje teveel amerikaanse hollywoodfilms gezien? Israel doet ook kwaad weet je wel zie je Amerika daar maatregelen nemen? I don't think so, hoe is kwaad en goed dan in een rechte lijn te trekken? Ik dag dat we pro-Israel waren hier in Nederland. Ze hebben zelfs hun eigen stuk grondgebied in Nederland bij het vliegveld waar IK niet mag komen als nederlands zijnde.

En o, wat is het toch opvallend, het enige waar jullie op reageren is Sj*t betreft Israel. ERRUG Opvallend zelfs. Helemaal geen verdere inhoudelijke reacties op mijn geen bericht.
Wrm o, wrm zit ik me tijd weer te verdoen? Ik ZEI toch dat jullie VERMIJDEND, en OPPERVLAKKIG zouden reageren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Eerst een paar vragen Yoshi.
Ben jij Moslim?
Heb jij de koran gelezen?
Waarom denk jij dat wij tegen minderheden zijn?
En wat heb jij tegen Isreal?
Heeft Isreal jou persoonlijk iets aangedaan waardoor je Israel haat?
Is Israël het enige land wat volgens jou mensen rechten schend?
Wat doe jij om de armoede op de wereld op te lossen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

[quote="Yoshi"]sorry sjoerd, maar je bent erg voorspelbaar. Dat je met het filantropische argument komt. Ik had kunnen weten dat ik dat in me berichtje gelijk had moeten toe lichten hoe het daadwerkelijk zit met die zogenaamde bedragen. Ik wil jou weleens met bewijzen zien komen dat de staat geld geeft aan die landen, (Ik weet dat ze dat ook echt wel doen) alleen wil ik dan weten hoeveel dat bedrag is, welk land hoeveel krijgt, of de nederlandse staat checkt waar dat geld heen gaat (niet in de zakken van corrupte lui in die arme landen) en of ze geld geven om een land STRUCTUREEL op gang te helpen. op een andere manier dan structureel kun je met zekerheid zeggen dat een land er alsnog geen ene moer aan heeft. Dus kom met een site ofzo van de overheid, en refereer me niet naar een of ander ministerie, heb ik al gedaan, en het is er zwaar onpluis wat betreft filantropie. Ga zelf eens bekijken hoe het zit. Als ik ongelijk heb, kom dan met bewijs dat de nlse staat het wél goed doet.
Sjoerd zegt:
Een probleem waar veel landen tegenaan lopen is dat de politiek erg corrupt is, ontwikkelingshulp en een groeiende economie komt dan niet ten goede aan de bevolking maar aan mensen met veel macht die al erg rijk zijn. :arrow: JAJA, die kennen we wel weer, sta er eens bij stil dat je een geloofwaardig rede word toegevoerd, waardoor er opeens een rede is dat het niet lukt om landen overeind te helpen.
'Oh we doen zo ons best, maar gemene, corrupte lui verpesten alles.' :twisted: Kom op brainiacs ! (zogenaamde kabinet), het gaat om mensenlevens en armoede hier MENSEN hebben dorst :!: :!: , bedenk een rede om corruptie toe te takelen.

Als het namelijk lukt om Israel door middel van financiele steun, (50 miljard per jaar van Amerika) binnen zowat 50 jaar een welvarend land op te stellen. Zie ik niet in wrm landen die niet zo brutaal aan schending van mensenrechten doen niet de zelfde hulp aangeboden krijgen.. Vreemd toch :idea: Bijlage nr.1 OOPS, blijkt nog meer te zijn dan wat ik dacht ook!

-Hoe weet jij nou of steenrijke olielanden niet aan liefdadigheid doen? En wat kan mij het een malle moer schelen of ze dat doen of niet? Het gaat nu om nederland, daar heerst een multiculturele samenleving, en zij zijn nu zo rijk, en arme landen zo arm door de koloniale geschiedenis.

-Die trend waar je het over hebt, dat ze bedrijven opstellen in arme landen is omdat het geldwolfjes zijn, die het niks kan schelen of er arbeiders in nederland werk verliezen, in arme landen kunnen ze wel 8 keer minder uitbetalen, geen ziektekostenverzekering. En het is alom bekend dat ze zich aan vele veiligheidvoorschriften niet eens houden. Oeh, wat nobel van ze om daar die bedrijven op te starten. Ik zie de intentie helemaal. Oh, en zegt zelfs kinderarbeid je wat? :(

-En ja, je hebt de kleine tijgers, en de Grote tijger genaamd China, houd die maar structureel tegen, dat gaat niet eens.

Wie bedoel ik met hooghartigen? vul zelf maar in.
Hint: Mensen die alleen kijken naar andermans 'fouten' en de hunne in een minder kwaad daglicht stellen of gewoonweg negeren. mogen zich best es aangesproken voelen.

OMDAT JULLIE (sjoerd/ariel) ZO GOED ZIJN IN VERMIJDEN WAT NIET WEERLEGBAAR IS, zal ik het nóg es posten.

Bijlages :P : http://www.washington-report.org/html/u ... israel.htm

http://www.globalissues.org/Geopolitics ... ending.asp
QUOTE VAN De bovenstaande site.
In 1997 alone, half of USA’s aid was related to military aid/trade—and most of that was to countries that are already wealthy, like Israel, or Turkey (which has often been one of the largest recipients of US military aid and has often been criticized for its human rights violations and crackdowns). Compare that to very poor countries like Sub-Saharan African nations that received very little aid.

http://www.themodernreligion.com/jihad/ ... press.html
http://www.csmonitor.com/2001/0927/p1s1-wogi.html Quote: 'Even small children know that Israel is nothing without America." DUS OM EVEN TERUG TE KOMEN OP HET OORSPRONKELIJKE VERHAAL, wel geld pasen aan ISrael, maar andere landen overeind helpen en blijven steunen, HO MAAR! http://ksgnotes1.harvard.edu/Research/w ... 1_walt.pdf
Het lijstje van sites in oneindig. Mijn voorstel voor de toekomst is, voordat je gaat zeuren dat Israel helemaal niet zoveel geld ontvangt, CHECK DAT EERST! Dat geld dus voor alle feiten waar je het liever niet mee eens bent. Want het komt anders zo stom over als het drna zelfs blijkt dat er Méér dan 50 miljard word gestort op rekening Jeruzalem. Dit is puur financieel. Militair is er ook nog es een flinke waarde aan poen wat de arme tax-payers (belastingbetalers) in Amerika moeten betalen voor ze.
Yoshi
Berichten: 26
Lid geworden op: za mei 20, 2006 6:48 pm

Bericht door Yoshi »

Ariel schreef:Eerst een paar vragen Yoshi.
Ben jij Moslim? Nee, ben jij Joods? (zelfde annoying vraag)
Heb jij de koran gelezen? Ehm, nee klein btje wat over gehoord.
Waarom denk jij dat wij tegen minderheden zijn? EUHM, IK ZOU NIET WETEN WRM JULLIE TEGEN de minderheid van Islamieten in ons land zijn. :D
En wat heb jij tegen Isreal? Ik heb niet iets tegen ISRAEL VERDORIE, ZOZEER IK TEGEN ONEERLIJKHEID BEN, DRINGT ET EINDELIJK DOOR? HET GAAT HIER NIET OM ISRAEL! HET GAAT HIER OM ZOGENAAMDE HULP AAN ANDERE LANDEN, WRM DOET AMERIKA DAAR NIETS AAN? WRM ALLEEN ISRAEL? weetjewel de oorspronkelijke message.
Heeft Isreal jou persoonlijk iets aangedaan waardoor je Israel haat? NEE, niet dat ik me kan herinneren, behalve Nederlands grondgebied inpikken. WAAR IK NIET MAG KOMEN. HOE DURVEN ZE!? Is Israël het enige land wat volgens jou mensen rechten schend? Ehm, ja het enige land ter wereld JA. GOOI ME GEEEN WOORDEN IN DE MOND WIL JE? HET IS HET LAND DAT MENSENRECHTEN SCHEND OP DE MEEST BRUTALE MANIER, EN TEGELIJKERTIJD HET MEESTE HULP ONTVANGT. LEKKER EERLIJK ALLEMAAL
Wat doe jij om de armoede op de wereld op te lossen? WAT DOE JIJ OM DE ARMOED IN DE WERELD OP TE LOSSEN?
JONGEN, tis israel dit israel dat, HET GAAT DAAR NIET OM. TIS EEN VOORBEELD VAN DAT H'ÉT WEL KAN. SNAP JE?! :roll: ~

niet tegen israel. TEGEn ONEERLIJKHEID, oke?
Ik ben niet gelijk haatvol als ik bepaalde dingen vreemd vind.
En ik ben VOORAL niet gelijk moslim. Waar baseer je dat op uit de dingen die ik zeg? VOOR ons, OF MOSLIM, wat ben jij vaagies zeg.

En noem me maar voortaan Yoshi-vriendin. Aangezien de laatste keer dat ik gecheckt had ik een vagina had.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou, dat komt dan goed uit. :D
Dan mag jij me voortaan meisje noemen.

Waarom denk jij dat Amerika alleen hulp aan Israël geeft?
Heb jij wel eens onderzoek gedaan? Het is natuurlijk erg gemakkelijk om zomaar in het wilde weg kreten te slaken .
Ik heb nu geen tijd om jou iets wijzer te maken, want ik had al op mijn werk moeten zijn.
Ik weet zeker dat iemand anders jou kan vertellen wat Amerika allemaal doet om de armoede op de wereld te verhelpen.

Verder lijkt het me een goed plan om eerst voor dat je kritiek levert wat meer leert over Islam.

Ik zie dat jij een idealist bent, maar de manier hoe jij nu te werk gaat is niet de goede manier.
Eerst gedegen onderzoek, en dan pas schreeuwen.

Groetjes.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 4:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie