Scientology: is dit wel Cruise zijn baby?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Scientology: is dit wel Cruise zijn baby?

Bericht door sprot »

AMSTERDAM - Schrijver Andrew Morton doet schokkende uitspraken over Tom Cruise , die zijn dochtertje Suri op Rosemary Baby-achtige wijze zou hebben verwekt en nu David Beckham tot Scientology zou willen bekeren!

Morton heeft een biografie over de acteur geschreven, die in Amerika uitkomt. Volgens de schrijver, die ook de biografie van Prinses Diana schreef, is Cruise de op één na machtigste figuur binnen de Scientology kerk. Zo zou voetballer David Beckham bovenaan het lijstje staan om in te lijven.

Morton beschrijft in de biografie van Cruise de hechte vriendschap van hem en Scientology-leider David Miscavige. Sommige Scientology-aanhangers zouden geloven dat Suri met het zaad van Scientology-oprichter Ron Hubbard zou zijn verwekt, net zoals in de film Rosemary's baby, waarin een vrouw een duivelskind draagt, meldt de Daily Mail.

Tom Cruise heeft tijdens zijn huwelijk met Nicole Kidman nooit kinderen kunnen verwekken en koos toen voor adoptie. Ook voor zijn tweede kind met Katie Holmes zouden ze inmiddels medische hulp hebben ingeschakeld.

Toeval?
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Dat de uitvinder van de Cruise missiles een belangrijke positie heeft in die sekte lijkt me vreemd. Of misschien ook niet: ze erkennen de macht van Mammon: het Geld.
En David Beckham bekeren? Dan hebben zij buiten zijn wijfje gerekenend!

Afbeelding

Scientologie is een enge sekte. Volgens hun zit de wereld zo in elkaar:
lang geleden werden op deze planeet een groot aantal aliens gedropt die hun stoffelijke staat verloren zijn. Dat gebeurde niet vrijwillig en zodoende zijn ze een beetje gek. Wij mensen worden door die wezens geinfiltreerd en ze zijn als parasieten. Ze zijn de oorzaak van al onze ziekten, problemen en tegenslagen. Scientology heeft de juiste technieken om deze wezens uit te drijven. Lukt je dat (kost veel geld) dan kan je al je menselijke talenten ontplooien en wordt je als een soort superman.
Waar die aliens blijven als ze uitgedreven worden, is nooit verklaard. Ik vrees voor mileuvervuiling.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

"Help me Obi Wan Kenobi."
Waarom ik dit zeg?
Kijk dan maar eens naar een video van dhr. T. Cruise.
http://gawker.com/5002269/the-cruise-in ... o-suppress

Af en toe gebruikt die sekte-taal:
SP=suppressive person: iemand die dwars ligt, tegen de Church of the Holy Litigation (= scientology) is. Algemeen: een onderdrukker van anderen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

15 maart wordt er een wereldwijde demonstratie voor hun kerken gehouden, je kunt je aanmelden op dit forum, mensen willen anoniem blijven omdat de kerk een reputatie heeft critici via rechtzaken en andere middelen kapot te maken, daarom draagt men maskers tijdens de protesten:

http://forums.enturbulation.org/index.p ... b0208b9751

deze draad is voor amsterdam:

http://forums.enturbulation.org/viewtop ... b0208b9751
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Plaats reactie