Bidden om Jezus in een moslimvisioen

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Sep 04, 2008 3:33 pm

bah Hans, best wel een beetje jammer :roll: maar ik geloof dat ik begin te zien wat je ah uitleggen bent,
van een kant best jammer, :razz: maar ja, zachte heelmeesters stinkende wonden :evil:
iig is de islam verspreiding op t moment wel de enige stroming die de mens over de hele wereld naar het leven staat..
openlijk dan :roll: :wink: de paus wil weer geen condooms verstrekken, heeft ws de pest in :evil: :lol: :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Sep 04, 2008 4:38 pm

Scarlatti schreef:bah Hans, best wel een beetje jammer :roll: maar ik geloof dat ik begin te zien wat je ah uitleggen bent,
van een kant best jammer, :razz: maar ja, zachte heelmeesters stinkende wonden :evil:
iig is de islam verspreiding op t moment wel de enige stroming die de mens over de hele wereld naar het leven staat..
openlijk dan :roll: :wink: de paus wil weer geen condooms verstrekken, heeft ws de pest in :evil: :lol: :wink:

Mijn beste, een mens mag geloven in wat hij wil. Maar dring dat niet op aan een ander. En al helemaal niet met geweld. Dat is wat religie ten voeten uit kenmerkt. Mijn vrouw heeft wat rare achterlijke heidense gebruiken overgenomen uit Afrika. Tja, ze komt als witte vrouw uit Cuba, en Cuba is verweven met Afrikaanse cultuur. Daar is niet onderuit te komen. Alles heeft zijn charme en verleidingen. Ze is in Cuba ook al eens naar een ’waarzegster’ geweest. Ze brandt kaarsjes en soms denk ik ’hee, heb ik hier godverdomme met een moslima te maken?’ Dat is wanneer zij zegt dat je een nieuw huis met je rechter voet moet binnengaan. Of was het links? Ik neem aan met rechts. Waarom mag joost weten. Maar voor de rest is zij onschadelijk. Onschadelijk, onbeschoft, agressief en zeer intelligent. Ze heeft psychologie, pedagogie en scheikunde gestudeerd. Maar daar heb ik niks aan. Ze is liever lui dan moe. Dat komt omdat zij borderliner is. Dat wist ik 14 jaar geleden niet. Daar moet je van afblijven!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Sep 04, 2008 6:00 pm

ja lieverd, er is veel waar je van af moet blijven in t leven :wink: :evil: en al helemaal van een bordercollie euh liner :razz:
ach idd, wat onschuldige gebruikjes zo hier en daar who cares as long as you getnt slit yr throat wat jou! :evil: :razz: :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

bijwoner

Re: Bidden om Jezus in een moslimvisioen

Berichtdoor bijwoner » Do Sep 04, 2008 8:58 pm

hans van de mortel schreef:
bijwoner schreef:hans van de mortel en anderen:
Op dit forum wordt -terecht- kritisch omgegaan met allerlei religies.

Gautama Boeddha, de grondlegger van het boeddhisme, heeft eens gezegd: Ons bestaan is zo vergankelijk als de herfstwolken.
Het gadeslaan van geboorte en dood van levende wezens is als het kijken naar de bewegingen van een dans.
Een mensenleven is als een bliksemflits in de lucht, en kolkt voorbij als een stroompje dat van een steile berg naar beneden raast.

We zijn op deze aarde even stil blijven staan om elkaar te ontmoeten, elkaar lief te hebben, te delen. Dit is een waardevol moment, maar het is voorbijgaand. Het is een kort intermezzo in de eeuwigheid. Als we samenzijn met genegenheid, vrolijkheid en liefde, zullen we weelde en vreugde voor elkaar scheppen. En dan is dit moment op aarde de moeite waard geweest.

Zolang (...) niet op hun knieën voor mij verschijnen en hun zonden bekennen voor wat zij hebben aangericht tegen de individueel vrije mens, blijft er voor mij maar één ding over: ze verachten (...) in hun met geweld beveiligde huis van religie.

(...) Een simpel teddybeertje was duidelijk in staat een enorme schade aan te richten in hun geestelijk denkvermogen. Bent u op zoek naar een verwrongen geest? Meld u dan nu aan bij islam! Misschien kunt u nog meedoen met hun jaarlijkse poppenkast ’ramadan’.

Godsdienstwaanzin wordt veroorzaakt in groepsverband. Het is de geestelijk onvolwaardige mens die nog in zijn poepluier rondloopt en meent dat de beste verzorging komt van diegene die hem met opzet zijn luier weer laat bevuilen. Zo blijft hij afhankelijk van machtuitoefenende profiteurs: de christelijke sekteleider, de bisschop, de paus, de ayatolla, de moefti, de imam, de kalief, de mahdi of de mollah.

De enige betekenis die de mens aan religie schenkt is niet die van god, maar zijn eigen associatie. (HvdM)

Hans van de mortel,
Je vraagt het onmogelijke * vanuit een menselijke positie
en bent vervolgens verontwaardigd dat de mensen
niet voldoen** aan je verwachtingen.

Ra ra ra, welke religie volg jij nu nog steeds?

* Je vraagt excuses van al die luitjes
die geschapen vanuit stof , alweer verworden zijn tot stof.

Alleen de levende God, voor Wie het Tijdsbegrip
niet naar menselijke maatstaven in te vullen is,
kan & zal deze verantwoording van ons vragen.

Wat je 'de ziekte van Jezus' noemt, is vooral:
Hij was niet manipuleerbaar en deed onverkort wat Zijn Vader van Hem vroeg.
Vanuit jou manier van redeneren is zoiets zeker een ziekte!

** Je verwachtingen van de meelezende tijdgenoten is,
dat ze anders reageren dan jijzelf doet.
Dat zal niet gaan mannetje, niet bij je vrouw en niet bij je (andere) tegenstanders.
Een ieder wordt -volgens de Bijbel- beproefd naar zijn of haar mogelijkheden.
Vanduit die optiek kan ik je feliciteren:
een echtgenote met borderline is normaal gesproken tragisch moeilijk -
voor zover ik daar een flauwe indruk van gekregen heb
vanuit literatuur & media- voor zowel zichzelf als de omgeving/naasten.

Hij ( God) slaat je mogelijkheden en vaardigheden
klaarblijkelijk hoog aan, dat je dit moet meedragen,
vooral omdat je meent dit zonder interventie van Hem te moeten doen.

Sterkte toegewenst: het verklaart een deel van je heftigheid qua uitingen.

:king:

SDX

Berichtdoor SDX » Do Sep 04, 2008 9:33 pm

kan & zal deze verantwoording van ons vragen. [b]

Nou bijwoner, ik hoop ooit oog in oog te staan met die 'levende god' van jou. Ik heb anders nog een paar akkefietjes met hem af te handelen, hij/zij/het zal mij daarvoor wel degelijk verantwoording mogen afleggen ! :mad:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

Ketter

Berichtdoor Ketter » Do Sep 04, 2008 10:00 pm

kan & zal deze verantwoording van ons vragen.

Sjongejonge,

Gegeven de definitie van 'levend' (een wezen met werkende organen, in tegenstelling tot 'dood') is God noch levend noch dood.

Gegeven het feit dat je toegeeft dat het 'Tijdsbegrip' van God sowiso 'in te vullen' is, spreek je niet over God. Immers het tijd en God zijn makkelijk te combineren, ook naar menselijke maatstaven: hij staat erbuiten.

Sorry, bijwoner, maar ik ben niet snel onder de indruk van tovertaal.

Nochtans, voor mij is het duidelijk, gegeven de werking van de wereld is het weinig waarschijnlijk dat een "God", of wat dan ook, na je dood je gaat opwekken om je te feliciteren met het feit dat je in hem "geloofd" ondanks het feit dat hij een (wel zeer pervers) potje verstoppertje met ons speelde.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

SDX

Berichtdoor SDX » Do Sep 04, 2008 10:30 pm

Nochtans, voor mij is het duidelijk, gegeven de werking van de wereld is het weinig waarschijnlijk dat een "God", of wat dan ook, na je dood je gaat opwekken om je te feliciteren met het feit dat je in hem "geloofd" ondanks het feit dat hij een (wel zeer pervers) potje verstoppertje met ons speelde.

Jammer, ik had nog een paar zaken af te 'handelen' met dat almachtig opperwezen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

bijwoner

Bidden om Jezus in een Moslimvisioen

Berichtdoor bijwoner » Vr Sep 05, 2008 12:41 am

SDX schreef:
kan & zal deze verantwoording van ons vragen. [b]

Nou bijwoner, ik hoop ooit oog in oog te staan met die 'levende god' van jou. Ik heb anders nog een paar akkefietjes met hem af te handelen, hij/zij/het zal mij daarvoor wel degelijk verantwoording mogen afleggen ! :mad:

"SDX",
Als je de Bijbel beter kent, weet je dat de voorwaarden die je nu stelt,
in dit geval door jou persoonlijk verdedigt gaan worden.
Klaarblijkelijk beschouw jij de HJC niet als de enig juiste advocaat die jou terzijde zal staan.
Je hebt het immers over die 'levende god van jou'.
Hierbij breng je meteen afstand tussen de levende God en jouzelf.
Daarin ben je helemaal vrij, ongeacht wat Kerkleiders of Moskee leraren vertellen.
Het voert nu te ver om zo'n toekomstig dispuut hier weer te geven.
Vanuit de verwachting dat menig Moslim ook nog 'wat op zijn of haar lever heeft' , heb ik in de ParallelKoran wel zo'n dispuut opgenomen.

Op het weblog van mij zou je dat terug moeten kunnen vinden.
Zelf ben ik licht chaotisch in administratief opzicht,
dus kan ik niet nu vermelden in welke Soera
en welke pagina je het kunt vinden.

Daar komt bij, dat de zoekmachines mondiaal niet 'de wil hebben' ons hierin te helpen.
Met de PK doorbreek ik een groot taboe,
wat tot nu toe gekoesterd is door iedereen
die wil profiteren van andervrouws leed.

Het neemt niet weg, dat ik 'hvdm' nu tijdelijk opnieuw extra gebedsaandacht zal geven.
Dit draadje ging oorspronkelijk om de Christelijke voorbede voor Moslims,
zodat ze desnoods via een visioen contact met Hem gaan krijgen.
(Dat gaat sneller als je nuchter leeft.)
Tegelijkertijd zal ik ook zijn vrouw gedenken,
want daar kan het alleen maar beter mee gaan,
bij gebedsverhoring, nietwaar?

bijwoner

Berichtdoor bijwoner » Vr Sep 05, 2008 2:39 am

Scarlatti schreef:bah Hans, best wel een beetje jammer :roll: maar ik geloof dat ik begin te zien wat je ah uitleggen bent,

Scarlatti,
zojuist heb ik je link gevolgd, die 1.36 uur duurde.
De pretentie van 'whatthewestneedtoknow.com' is terecht:
Iedereen in het Westen zou het moeten zien en beseffen
dat negeren van de geschiedenis van de Koran,
gelijk staat aan collectieve zelfmoord.
Naar mijn bescheiden mening,
kan de ParallelKoran dat verschil maken,
waardoor de misleidde Moslims tot het inzicht komen
dat Allah een neppertje is.

Vooralsnog is mijn conclusie,
dat de 2% van de mensen die 85% van de mondiale wereld bezitten,
dit via de media en politiek tegen houden.
Het wordt tijd dat er afgerekend wordt met de incompetentie van deze manipulatoren.

Tegelijkertijd dienen wij juist tijdens de ramadan in 2008,
meer dan ooit te voren voor de Moslims te bidden tot de levende God.
Wie nooit anders dan haat en angst in het Arabisch heeft ingedronken,
zal tot op zijn of haar fundamenten geschokt worden
wanneer de Heilige Geest van Jezus Christus
door de Islamitsiche verpakking heen kijkt
en ingaat op hun uitnodiging tot contact.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Vr Sep 05, 2008 8:48 am

Hoi bijwoner,

je zegt t maar als ik t mis heb met wat ik nu ga proberen duidelijk te maken,

door die ' gesprekken' met islaminside die maar eindeloos en eindeloos doorgaan, en ik versteld stond/sta van het opgebrachte geduld van de mensen hier t.o.v. hem, bekroop mij al meermalen het gevoel alsof er 2 volkomen verschillende talen werden gesproken.

1 van islaminside, met zijn opvoeren vdie koranteksten en 1 van deze kant met het aantonen van de tegenstrijdigheden vdie koranteksten van hem.

Ik kreeg de indruk dat er in wezen langs elkaar heen gesproken werd, van beide kanten werd getracht de ander een zienswijze bij te brengen, ik vind het best wel moeilijk de juiste woorden te vinden om uit te leggen wat ik zàg..
van zijn kant blééf hij maar uitleggen hoe goed Allah t wel allemaal meende en dat de 'uitwassen' niet zouden toegestaan zijn door de koran,
ondanks de vele voorbeelden die er te geven waren/zijn waar dat dan wel gebeurt, maar dat wimpelt hij steeds weg, net een soort blinde vlek van hem,
en van deze kant het weerleggen van alles wat hij zegt met simpel de koranteksten er bij halend waar het weerlegd wordt wat hij net te berde had gebracht en hij weigert dat weer te zien en kwakt er weer een bunch aan txt tegenaan, en zo gaat dat maar door en door,
hij ziet het als kwade opzet van deze kant en deze kant snapt maar niet dat het geen opzet van hem is om zo door te blijven gaan en lijkt wel niet te kùnnen zíen hoe in tegenspraak het is wat hij uitspreekt,

toen Hans dat stuk neerzette, vdie 'verkooptechniek' vd Jehova-getuigen, hoe die 'les' kregen hóe de bijbel te brengen/verkopen aan de moslim,
dacht ik bulb: bulb: jà zó is het, de manier van dènken is zóóóo ànders dat ms die Jehova aanpak zou kunnen werken,
want het leek me alsof zìj de sleutel hadden gevonden hoe t werkt bij 'de moslim'
ik zal t gaan zoeken waar dat ook al weer stond,
ik vond het zo hèlder en ik begreep toen dat islaminside nooit 'getròffen' zou kùnnen worden door de zo goed bedoelde aanpak van de mensen hier, die met vaak eindeloos geduld hem probeerden te laten zien hoe tegenstrijdig de koran is.. en hij zijn ogen en verstand gesloten houdt voor wat er in realiteit gebeurt
en eerlijk gezegd, ik denk dat dat ook een gebed zonder eind zal zijn want hij zíet het gewoon niet, zo verschrikkelijk geïndoctrineerd als zijn denken is,
het is gewoon triest om te lezen en te weten dat mèt hem dus t gros zo denkt, iig velen,
en dat is een verschrikkelijk iets en laat nog eens overduidelijk zien hoe 'devious' die koran/islam werkt en hoe die imams precies weten dat blindelings naleven van die koranteksten in stand te houden, want als dat niet in stand wordt gehouden en mensen vooral ook de TIJD krijgen om zèlf na te denken en kritisch de teksten te bekijken, dat de islam binnen de kortste keren óver zou zijn, ophoudend te bestaan en dat willen ze ten koste van alles voorkomen, want zij zijn dan ineens ook hùn macht over hen kwijt, hùn makkelijke baantjes van de baas spelen over al die moslims wat hen aanzien ook geeft natuurlijk :roll: ..

en ja, wellicht in mijn wellicht naïeviteit, of wellicht toch ook de hoop in mij, dat er tòch idd die 'levende' God ìs,

denk ik dat het de moeite waard is om tòch te bìdden dat er besef bulb: voor hen komt
want buiten al de verschrikkingen die de islam met zich meebrengt, is het ook zó verschrikkelijk onéérlijk dat 'de moslim' beroofd is van zijn/haar identiteit,
dat hen geen kans is gegeven een leven te leiden wat zijzelf mogen kiezen zonder àl die indoctrinatie tot dat voorgeschreven geweld,
te kunnen leven als ieder ander zonder dat weerzinwekkende kunstmatig aangebrachte superioriteits gevoel bij 'de moslim' t.o.v. iedere niet-moslim

nou, méér zeggen zou ws enkel inhouden dat ik in herhaling verval en dat willen we niet, nietwaar :wink: :razz:
mochten er nog meer bulb: gaan branden bij me, dan zet ik dat alsnog wel hierbij..

groetjes
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

bijwoner

Bidden om Jezus in en moslimvisioen

Berichtdoor bijwoner » Vr Sep 05, 2008 12:49 pm

Scarlatti schreef:Hoi bijwoner,

je zegt t maar als ik t mis heb met wat ik nu ga proberen duidelijk te maken,

door die ' gesprekken' met islaminside die maar eindeloos en eindeloos doorgaan, en ik versteld stond/sta van het opgebrachte geduld van de mensen hier t.o.v. hem, bekroop mij al meermalen het gevoel alsof er 2 volkomen verschillende talen werden gesproken. (...)

groetjes
Scarlatti

Hallo Scarlatti,
Je geeft precies weer wat er **speelt,
zolang er geen dialoog aan de keukentafel
of in de maatschappij tot stand komt.
Overigens, die film die ik zag dateerde uit 2006.
Toen was ik nog bezig aan de ParallelKoran
en daarom heb ik hem toen bewust
niet bekeken, om hierdoor niet be'invloed te worden.

Zoals je weet, heb ik naar het voorbeeld* van de HJC,
een zegen ingebouwd als ze mij alsnog vermoorden.
Dan zal er Deo Volenthe als gratis freeware in de gehele EU
tegelijkertijd de ParallelKoran in de kranten verschijnen.

Allereerst in gevangeniskranten -in Nl zitten 5x meer Koran
ge'inspireerde misdadigers, dan niet-Koran ge'inspireerde misdadigers.

Tevens in alle gratis huis-aan-huis kranten en ook via betaalde kranten,
voor zover ze behoren bij een uitgever met een semi-landelijke dekking.

De eventuele revenu'en die de PK teweeg zal brengen,
worden via een dan door het ND ingestelde fonds verdeeld
over de rechthebbende auteurs -
mits men aantoonbare schade geleden heeft
zonder compensatie vanwege de te verwachten mondiale aandacht.
Ruw geschat leven er momenteel 40 miljoen Moslims binnen de EU grenzen.
Zodra men mondiaal geconfronteerd wordt met
de door mij aangetoonde plagiaat en fraude
uit de Bijbel in de Koran,
in combinatie met statistieken van de Wereldbank
aangaande 'uitblijven van zegens via Allah',
is het rap gedaan met dat generatie onvriendelijke geloof.

Er zal dan een herijking plaats vinden aan de keukentafels en in echterlijke bedden:
man en voruw zijn gelijkwaardig volgens de levende God,
in die zin dat ze elkaar aanvullen zonder boven elkaar te staan.

Ook het Sharia erfrecht zal dan vervallen, omdat meisjes en vrouwen
nu standaard 50% krijgen van evenredige rechten .

Kortom: ja een op een gesprekken zijn tamelijk vruchteloos.
Confrontatie met plaatselijke wetten in combinatie met mondiale erkenning van
de fouten in de Koran, een geheel ander perspectief!
Tot nu toe wordt de destructieve kracht van de Koran misbruikt
door de 2% wereldheersers,die 85% van de wereld controleren en/of bezitten.
Zij leven van 'de angst en pijn in de rest van de wereld'
en streven naar een blijvende vervangingsvraag.
Overheden zouden ons -naar Romeinen 13- hiertegen moeten beschermen.
Zolang de VML niet verboden wordt te beginnen in NL, blijft deze malle molen draaien.
Het lucratieve van de zware straffen voor Samir A c.s. is juist,
dat de argumentatie gebaseerd is op 'het voornemen' politicy te vermoorden.
Wijlen P.F. is echter vermoord door manipulatie via het VML netwerk,
waardoor we dit dus als een criminele organisatie
kunnen bestempelen en de aangeslotenen 'in de gevangenis etalage zetten'.

De bewijslast hiervoor zit 'in mijn voeten' .
De animo om mij van hoofd, handen en voeten te ontdoen,
is in de Islamitische wereld historisch laag.
Het wegvallen/blokkeren van de Koranische giften aan de thuisland bewoners
vanuit de EU zou een te zware wissel trekken op de verzwakte Islamitische samenlevingen.

Momenteel speelt weer de discussie rondom pati'enten dossiers.
Echter, hoewel ik geen pati'ent ben,
ben ik wel een onvrijwillig proefkonijn van de overheid/VML.

Ziekenhuizen weigeren onderzoek te doen naar mijn voeten,
terwijl mobiele telefoons b.v. uitvallen zodra ik in de buurt kom.
Hun argument is, dat zij geen bewijslast tegen zichzelf behoeven aan te dragen.
Ik pleit er daarom voor, dat de Overheid -naar Bijbelse maatstaven- terwijl ik nog leef
via transparant onderzoek mij beschermt tegen de manipulatie door de VML
ongeacht of dit ten koste gaat van ziekenhuis belangen.
Tegelijkertijd weiger ik iedere menselijke bescherming,
zodat een eventuele gek alsnog 40.000.000 Moslims indirect
van de Koranische misleiding kan bevrijden.

Alleen de levende God kent het tijdstip en de manier waarop ik
bij Hem terug geroepen zal worden. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Tevens maak ik bezwaar tegen het beschermen van mijn privacy door de overheid, zolang dit proeftraject doorloopt -zelfs na mijn dood.

* Het vermoorden van de HJC bracht ons vrijspraak van onze zonden, gesteld,
dat we accepteren dat de HJC de Zoon van God is met wie we een geloofsrelatie mogen aangaan.
Hij zal dan tevens onze advocaat zijn, op het moment dat 'De Boekrol geopend wordt'.

** De lengte van deze regels kort ik bewust in.
Dat is met het oog op vertalingen,
die dan wellicht eenvoudiger tot stand gebracht kunnen worden.
Zoals je weet, heeft mijn pc een mondiaal bereik,
dus ik werk nu graag mee aan deze transparantie!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 05, 2008 1:41 pm

Beste bijwoner.
Omdat jij de lengte van je regels inkort, is jouw post heel moeilijk te lezen.
De ingekorte regels is namelijk een van de reden waarom ik jouw posten niet lees.

De post wordt ook door deze ingekorte regels heel lang. Veel scrollwerk dus.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

bijwoner

Berichtdoor bijwoner » Vr Sep 05, 2008 2:38 pm

Ariel schreef:

Beste bijwoner.
Omdat jij de lengte van je regels inkort, is jouw post heel moeilijk te lezen.
De ingekorte regels is namelijk een van de reden waarom ik jouw posten niet lees.

De post wordt ook door deze ingekorte regels heel lang. Veel scrollwerk dus.

Ariel,
Fijn dat je dit opnieuw verteld...
Graag zou ik voor een tijdje de bijdragen van 'hansvandemortel' willen bannen op mijn adres, gezien de veelvuldig godslasterlijke uitspraken, die het aanzien van de site teniet doen.

Tegelijkertijd zal ik thuis in geestelijk opzicht voor hem blijven strijden: als Christen geloof ik, dat het beste nog komt en dat gun ik hem zeker!

Ariel

Re: Bidden om Jezus in een Moslimvisioen

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 05, 2008 2:48 pm

bijwoner schreef:
Ariel,
Graag zou ik voor een tijdje de bijdragen van 'hansvandemortel' willen bannen op mijn adres, gezien de veelvuldig godslasterlijke uitspraken, die het aanzien van de site teniet doen.

Die mogelijkheid bestaat niet op dit forum.
De enige oplossing om Hans zijn posten niet te hoeven lezen is dit forum niet meer bezoeken bijwoner.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

bijwoner

Re: Bidden om Jezus in een Moslimvisioen

Berichtdoor bijwoner » Vr Sep 05, 2008 3:17 pm

Ariel schreef:
bijwoner schreef:
Ariel,

Die mogelijkheid bestaat niet op dit forum.
De enige oplossing om Hans zijn posten niet te hoeven lezen is dit forum niet meer bezoeken bijwoner.

Vriendelijke groet.

Ariel,
Dat is waar en goed ook!
Via www.maroc.nl ben ik gebanned, maar dat is ook logisch: de Islam/Koran/Hadith erkent geen inspraak van burgers. Je bent 'onderworpene aan Allah' of niet. Zit je bij www.maroc.nl dan wordt automatisch zo'n onderworpen houding opgenomen in de huisregels.

Nou, Ariel,
Dat 'scrollen' waar jij het steeds over hebt, zal ik dan ook maar uitproberen. Dan loop ik wel het risico van veel manipulatoren, dat ik me alleen met gelijk gestemden omring en daarmee 'bedrijfsblind'. Er is dan 'een welkom bij de club' te verwachten?

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Vr Sep 05, 2008 3:46 pm

Bijwoner?

ik begrijp iets niet :? je zegt min of meer dat ik het goed begrepen zou hebben en dan lijkt t of je me antwoord gaat geven en eerlijk gezegd snap ik weinig tot niets van je post aan mij, tenminste zo heb ik die post opgevat, denk je dat je me dat wat helder zou kunnen vertellen?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Vr Sep 05, 2008 4:12 pm

Bijwoner schreef:

Graag zou ik voor een tijdje de bijdragen van 'hansvandemortel' willen bannen op mijn adres, gezien de veelvuldig godslasterlijke uitspraken

Jezus zelf werd ook beschuldigd van Godslastering. Het kan de beste dus overkomen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

bijwoner

Berichtdoor bijwoner » Za Sep 06, 2008 11:53 pm

Lodewijk Nasser schreef:Bijwoner schreef:

Graag zou ik voor een tijdje de bijdragen van 'hansvandemortel' willen bannen op mijn adres, gezien de veelvuldig godslasterlijke uitspraken

Jezus zelf werd ook beschuldigd van Godslastering. Het kan de beste dus overkomen.

Lodewijk Nasser,
Zoiets kan de beste overkomen, dat is waar. Momenteel heb ik er hier slechts over gedebatteerd.
Binnen de islamitische gemeenschap in NL - en mogelijk ook daarbuiten-is er deze ramadan echter een eigenaardige toename van pc storingen!

Ik baseer dit gegeven op grond van een Moslim collega van mij, die tot voor kort een prima pc bezat en sinds gisteren een kapotte trafo heeft.
'Helaas' de muntjes ontbreken deze maand voor een nieuwe, ach het is ramadan, we kunnen wel zonder? Zoiets komt niet toevallig bij een enkeling!

Tijdens 'mijn acteren op www.maroc.nl' speelde zo'n kwestie ook in het Midden Oosten, maar dan wat groter.
We waren in debat gegaan over de paspoort kwestie -speelde eind vorig jaar- en het Egyptische gerechtshof zou een uitspraak doen. Op de vooravond daarvan, werden intercontinentale kabels in de plaatselijke oceaan gemold.

Resultaat: 3 weken geen dataverkeer naar het M.O. via de kabels.
Begin 02-2008 gebeurde dit opnieuw, nu meer richting China/Taiwan.
Onderzoek bracht aan het licht: sabotage want: anker erachter, zeesleper laten blazen en ja hoor: kapot!

Kijk, dat is nog eens een opmerkelijke manier van 'acteren'.
Men is in het M.O zo benauwd voor een publieke discussie
over de oorspronkelijkheid en originaliteit van de Koran,
dat men voor lief nam dat bijvoorbeeld datacentra in India voor 4 weken plat gingen,
waardoor o.a. NL banken plots moesten uitwijken voor hun 'goedkope ICT krachten'. Die Indie'ers zaten een maandje zonder werk!

Daarom ben ik een groot voorstander van massale voorbede door Christenen ten gunste van de Moslims, zodat zij -desgewenst via visioenen-erachter komen dat de HJC nog leeft, terwijl Mohammed al lang dood en begraven is!
De HJC is niet zomaar een Profeet -wel volgens de Koran- anders zou Hij nu niet nog leven en Zich aan Moslims openbaren!

Tegelijkertijd zal 'hvdm' nu extra voorbede krijgen -wat ik verwacht via meelezertjes- zodat ook het gezin waarin hij vertoeft beter tijden gaat krijgen. Persoonlijk gun ik iederen het goede en zal hemel & aarde bewegen om dat te laten gebeuren. In tegenstelling tot de Koran, worden de Bijbellezers hiertoe ook aangespoord:
heb oog voor wat er bij je naaste leeft, evenredig voor je eigen belangen.
De Koran ziet dat bepaald anders, want ja, je bent onderworpen of niet en de gevolgen daarvan zal je voelen ook, toch?

Lodewijk Nasser, naar ik aanneem ben jij niet 'gebanned op marco.nl'.
Check voor de zekerheid of ook deze chatters plotsklaps internet beperkingen met hardware hebben, tijdens deze ramadan?
Struisvogelpolitiek is niet alleen voorbehouden aan Imams!

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Zo Sep 07, 2008 12:02 am

Dank voor je reactie. Op Marokko.nl kom ik niet; het is niet bevorderlijk voor mijn bloeddruk.

Uw opmerking over kabelstoringen en Islam lijken mij enigszins vergezocht.

Kan dat ook niet rijmen met mijn eerder gemaakte opmerking.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.

Willem Elsschot (1882-1960)

bijwoner

Bidden om Jezus in een Moslimvisoen

Berichtdoor bijwoner » Zo Sep 07, 2008 12:23 am

Lodewijk Nasser schreef:Dank voor je reactie. Op Marokko.nl kom ik niet; het is niet bevorderlijk voor mijn bloeddruk.

Uw opmerking over kabelstoringen en Islam lijken mij enigszins vergezocht.

Kan dat ook niet rijmen met mijn eerder gemaakte opmerking.

Lodewijk Nasser,
Ik heb het relatieve voordeel dat mijn bloeddruk standaard te laag is.
Een flinke chat brengt mij helemaal 'op peil'.

Google gerust even op 'datakabel breuk' 'Islamitische pc storingen' of bekijk archieven van het Nederlands Dagblad.

In chats op dit Forum worden aanhangers van de Koran niet altijd even 'heus' bejegent.
Dat is natuurlijk wederzijds, dus dat evenwicht raakt amper verstoord.
Klaarblijkelijk, kan 'het' zelfs 'de slechtsten overkomen', vandaar mijn toelichting. Zullen 'hvdm' c.s. ook een glimlach ervaren....

Het NOS journaal liet een kort item zien op -dacht ik vrijdag- inzake de buitengewone toename van chats tussen Moslims onderling
in relatie tot dialogen aan de keukentafel.

Mijn veronderstelling is niet zo raar, temeer daar in de moskee de sexen 'gescheiden' worden en het voor de mannen steeds lastiger wordt
de veronderstelde Koranische suprematie van de jongen/man te handhaven.
Menig imam zal gesuggereerd hebben, dat het wenselijk is de chats via het internet maar even te dimmen.

Sneu natuurlijk, als je straks als Moslim man niet meedeeld in het kinddeel van het meisjes of de vrouw, wegens de veronderstelde Koranische incompententheid van zo'n meisje of vrouw om 100% per direct te beheren/ontvangen.

Misleiding is nooit goed te praten, want manipulatie gaat eraan vooraf.
Dat ik de ParallelKoran geschreven heb is overigens geen eigen verdienste: zonder 'een wenk van God' was ik er niet mee gestart of er gereed gekomen. Alle eer aan hem, Die mij/ons geschapen heeft!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 07, 2008 12:30 am

Bedankt omdat je de zinnen niet meer afkort bijwoner. Je posten lezen nu veel prettiger.

Vriendelijke groet.

hans van de mortel

Bidden. Wat is bidden?

Berichtdoor hans van de mortel » Za Okt 10, 2009 11:04 am

Chaimae schreef:
Mahalingam schreef:Geef je ze enige kans, Chaimae?
Ik bedoel: geloof jij in de kracht van het gebed?
Acht je het mogelijk dat door dit bid-offensief Moslims visioenen krijgen over Jezus?

Nooit geschoten is altijd mis, hé.
Het valt te proberen. 'Onderschat nooit de kracht van het gebed.'

Bidden is het gebruiken van een praatpaal waarvan je weet dat het antwoord-mechanisme ontbreekt

Conclusie: mensen die in God geloven en met hem communiceren via die praatpaal zijn niet gek, maar wel hardstikke dom!

bijwoner

Re: Bidden. Wat is bidden?

Berichtdoor bijwoner » Za Okt 10, 2009 10:47 pm

hans van de mortel, je tijd bij de Jehova getuigen verbittert je nog steeds! Laat dat nu eens los, dat je jaren voor de gek gehouden bent!
Manipulatie = nooit afkomstig van de levende God! Het aanbidden van meer dan 1 God , is niet mogelijk - zonder verschillende waarderingen aan die goden te geven. "Je zult de ene haten en de andere liefhebben", zei de HEER Jezus Christus daarover.

De Koranische Profeet was daarom niet echt achterlijk, dat hij in de Kaába de bestaande 364 afgodsbeeldjes -voor iedere dag een ander- van Mekka liet inmetselen. De aanwezigheid van die beeldjes, is nu de reden dat een niet-Moslim de doodstraf krijgt als deze die bedekte steen aanraakt. Dan Brown heeft wel het gore lef allerlei zoekacties naar Bijbelse ornamenten op touw te zetten, maar Mekka liet hij tot nu toe links liggen. Dan Brown gelooft wel in beveiliging, maar daar heeft hij dan ook veel muntjes voor over. De Moslims doen de beveiliging van die steen, gratis uit overtuig. Nou, dan zal hij daar niet over schrijven , er ontbreekt dan een verwachtingsvol spanning element. :turban:

hans van de mortel

Re: Bidden. Wat is bidden?

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Okt 11, 2009 12:13 pm

bijwoner schreef:De Koranische Profeet was daarom niet echt achterlijk, dat hij in de Kaába de bestaande 364 afgodsbeeldjes -voor iedere dag een ander- van Mekka liet inmetselen. De aanwezigheid van die beeldjes, is nu de reden dat een niet-Moslim de doodstraf krijgt als deze die bedekte steen aanraakt.

Ik vind dit interessant. Ik wist dit niet. Ik ken alleen de door moslims verafgode steen die in een vagina-vormgegeven behuizing ligt. En moslims kussen die steen.

Terug naar “Andere Godsdiensten”