Vaticaan bedankt moslims voor de terugkeer van God

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vaticaan bedankt moslims voor de terugkeer van God

Bericht door Dhana »

Ozes schreef:Eng dat vooral veel atheisten blij(-er) zijn met de huidige paus. Is dat omdat hij condooms toestaat?
Ik zie geen liefde voor God in zijn ogen, eerder het tegenovergestelde. Rare man, met zijn priemende zwarte oogjes.

Hij kan beter Christenen informeren dat Islam blasfemie is op zich, aangezien het stelt dat Christus het eens zou zijn met het levensgedrag van Muhammed en ook zelf op de laatste dag aan het moorden slaat.

Dat is de valkuil van de islam. Moslims stellen dat Jezus ook bij hen een profeet zou zijn en dat God zijn enige ware versie van wat dan ook aan Mohmmamed heeft doorgeven. Zie je het al voor je? Jezus zij aan zij Mohammed alle ongelovigen afslachten? Wat bezielt die paus? Heeft die Alzheimer XXL of zo?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vaticaan bedankt moslims voor de terugkeer van God

Bericht door Ozes »

Ik denk dat het gewoon een slechte man is. Hij trad eens op met een gekromt kruis als staf, wat traditioneel als duivels teken word beschouwt binnen het Christendom. Waarom hij dat deed kan ik niet zeggen, mischien uit verveling, maar als je 200 jaar lang in het vaticaan rondwaart dan weet je wel waar elk symbool voor staat. Echt een eng mannetje :rongue:

Ik zie liever dat kerken Christenen erop attent maken dat ze zich hier tegen moeten verzetten. Christenen hebben al lang het beledigen van Jezus/Christendom geaccepteerd, maar ik vind dat de manier waarop Islam Christus portreteert echt als blasfemie moet worden gezien. Grappen maken over Jesus is niet hetzelfde als met een strak gezicht zeggen dat Jezus het eens is met de rechten van vrouwen, christenen, joden, hindoes en apostaten onder Islam, en dat hij zelf ook nog gaat moorden. Als Christenen hier bewust van zouden zijn, zou dat een grote stap voor de kaffirs in het algemeen zijn, het zou iedereen hier ook goed doen om zijn eigen lokale kerk hiervan te overtuigen. Vooral als (open-minded)atheist/niet-kerkelijke Christen is dit niet moeilijk uit te voeren.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vaticaan bedankt moslims voor de terugkeer van God

Bericht door Dhana »

Beweren dat Jezus (ook) een islamitische profeet is, is al blasfemie op zich. Net zoals God met alah gelijk stellen, overigens
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie