Paus: Red de mens van homoseksualiteit

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Paus: Red de mens van homoseksualiteit

Bericht door Ariel »

Wat een dwaas is deze paus.
Hoe durft hij het werk van zijn God te bekritiseren. :shock:
Paus: Red de mens van homoseksualiteit
maandag 22 december 2008

Het regenwoud moet worden gered van de ondergang, maar net zo belangrijk is dat de mensheid wordt gered van homo- en transseksueel gedrag.

Dat zei paus Benedictus XVI vandaag in een kersttoespraak.

Hij vindt dat de kerk mensen moet beschermen tegen de 'deconstructie' van zichzelf. 'De tropische regenwouden verdienen onze bescherming, maar de mens verdient niet minder.'

Verkeerd
Volgens de katholieke kerk is homoseksualiteit op zich niet 'verkeerd', maar homoseksueel gedrag is dat des te meer.

De paus vindt dat mensen moeten luisteren naar de 'taal van de creatie', om het belang van een relatie tussen een man en een vrouw te kunnen begrijpen.

Hij vergeleek homoseksueel gedrag als een 'afbreuk van Gods werk'.

Door Maartje Willems
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aiaiaia! nu vond ik Benny in het begin in feite niet slecht. Het maakte me niks uit dat ze eens een echte ouderwetse paap hadden verkozen.

Maar nu begeeft hij zich wèl op het randje van het wettige .... en net zoals moslims zich moeten onderwerpen aan de geldende wetten, moet de paap dat doen!

En als IK zou durven zeggen wat den Benny daar durft te opperen, dan krijg ik drie maanden cachot en 2000 euro boete wegens overtreding van de AD wetten.
Maar wie ben ik natuurlijik!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hmmm, waar in de geschriften van zijn God staat dan dat homoseksualiteit niet mag? (zijn eigen geschriften dan, niet het OT, nogal waardeloos boek in feite) Tja, als God zelf homo's heeft gemaakt, wie is de paus dan om het idee te bestrijden?

@circe: lichtpuntje van dit geval is dat de paus zegt deze mensen te 'helpen', en niet ze te vermoorden.. subtiel verschil met de islamitische toespraken.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ik dacht de RKK zich helemaal blauw had betaald de laatste jaren aan homoseksuele handelingen met kleine kinderen. Vooral priesters in Ierland en de USA schijnen het evangelie nogal lichamelijk uit te willen drukken.

Dat was eigenlijk de aanloop naar de kredietcrisis. Al die afkoopsommen en schadevergoedingen. :shock:

Hier heb je zo'n schijnheilig boontje:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Polleke, er is wel een reuzengroot verschil tussen pedofiele daden en homosexualiteit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Bericht door Eric de Blois »

Als de paus zich zo druk maakt over de vernietiging van het regenwoud, zou hij een verband moeten zien tussen enerzijds de bevolkingsgroei en anderzijds het vernietigen van het ecosysteem. Dat verband ziet hij niet want hij vindt bevolkingsgroei een enorme zegen. Ondanks de explosieve groei van de bevolking in landen als india en china maakt de paus zich juist grote zorgen om het bevolkingsgroei-remmende fenomeen homosexualiteit. Homosexualiteit is geen zonde, maar wel het als zodanig handelen. Waarom zegt deze paus niet ronduit dat de aarde plat is en wij allemaal gek zijn? Als het werkelijk aan de paus zou liggen zouden homo's vergast worden, netals bisexuelen en atheïsten. Facisme is geen zonde echter wel het als zodanig handelen... De paus is een facist en de katholieke kerk een criminele organisatie die tot doel heeft de macht in de wereld te heroveren. De katholieke kerk heeft in het verleden atheïsten opgeruimd zogenaamd omdat het ketters waren.
De paus is de belichaming van het kwaad.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

De paus geeft geen lor om het regenwoud. Alleen als hij het als opstapje kan gebruiken om zijn favoriete stokpaardje te berijden. Een er van is figuurlijk poten rammen. Hij had ook kunnen zeggen: de vernietiging van het regenwoud is gelijk de vernietiging van het ongeboren leven. Dat is een van z'n andere stokpaardjes. Of het relateren aan de grootste genocide van de laatste vijftig jaar, die hij willens en wetens maar wat graag ondersteunt: namelijk, het verbieden van condooms in Afrika.

Het viel natuulijk te verwachten. Vergeleken met JP2 is de Ku Klux Klan een links progressieve club activisten. JP2 heeft iedereen die links van hem stond consequent verwijderd, en er voor gezorgt dat zijn opvolger minstens zo'n conservatieve geriaat is als hij zelf was.

Waarom verkeerd de RK Kerk in grote nood? Omdat ze absoluut geen enkele binding hebben met hun gelovigen. Dit soort uitspraken zal de onkerkelijking alleen maar versnellen, en dat is iets waar we hem eigenlijk dankbaar voor mogen zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Of het relateren aan de grootste genocide van de laatste vijftig jaar, die hij willens en wetens maar wat graag ondersteunt: namelijk, het verbieden van condooms in Afrika.
Met de rest van je betoog ben ik het eens, maar met deze zin niet.

Rome zegt niet alleen dat er geen condoom mag gebruikt worden. Rome zegt eerst en vooral dat je niet mag wildneuken. Rome zegt dat je maagdelijk het huwelijk in moet en je dan voor de rest van je leven aan die éne partner moet houden, weliswaar zonder condoom.

Degenen die NIET naar Rome willen luisteren en het wildneuken toch gaan toepassen, hoeven dan evenmin te luisteren naar het verbod op condooms.... maar dat laatste vinden ze vast een "gemakkelijk verbod" zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Paus: Red de mens van homoseksualiteit

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Wat een dwaas is deze paus.
Hoe durft hij het werk van zijn God te bekritiseren. :shock:
Paus: Red de mens van homoseksualiteit
maandag 22 december 2008

Het regenwoud moet worden gered van de ondergang, maar net zo belangrijk is dat de mensheid wordt gered van homo- en transseksueel gedrag.

Dat zei paus Benedictus XVI vandaag in een kersttoespraak.
Ik zou zeggen begin met het ontslaan van al je kardinalen. Daarna zijn de bisschoppen aan de beurt. En tenslotte de pastoors met als laatste de kapelaans.
Ik denk, IK WEET HET WEL ZEKER dat daarmee de mensheid gered is van een overdosis aan goddelijke vunzigheid. :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie