Amerikaanse misdaden aller tijden!

Maroc_21

Amerikaanse misdaden aller tijden!

Berichtdoor Maroc_21 » Zo Jul 17, 2005 11:20 am

Driekwart overlevenden kernbom heeft flashbacks

TOKIO - Van de Japanners die de kernbommen op Hiroshima en Nagasaki hebben overleefd, heeft 76 procent nog altijd last van flashbacks. Uit een Japans onderzoek blijkt dat 23 procent van de overlevenden nog vaak ongewild terugdenkt aan de Amerikaanse bomaanvallen.
De Japanse stad Hiroshima herdenkt op 6 augustus dat het zestig jaar geleden is dat de stad werd getroffen door een atoombom. Naar schatting 140.000 mensen stierven onmiddellijk of in de maanden na de kernaanval door stralingsverwondingen of ernstige brandwonden.

Drie dagen na Hiroshima was in 1945 Nagasaki het doelwit, waardoor tienduizenden mensen omkwamen.

Volgens het Japanse ministerie voor Volksgezondheid zijn door de twee kernbommen officieel 266.600 mensen om het leven gekomen.

zondag 17 juli 2005

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Jul 17, 2005 11:59 am

Idd....in een oorlog zijn er geen winnaars.
Amorele atheistische nitwit

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Zo Jul 17, 2005 2:16 pm

Wat is de schuld van al die 140.000 onschuldige mensen die onmiddelijk stierven na de misdaad van Amerikanen? Wat is de schuld van al die slachtoffer tijdens en jaren later veel jaren later? Hoe durf je te zeggen dat in een oorlog alleen maar verliezers zijn. Was het niet beter om te zeggen: "Dit nooit meer"! De ongelovigen zijn bloeddorstig maar de hel zal goed genoeg branden om jullie te laten voelen wat jullie duizenden nee miljoenen mensen hebben aangedaan. Het recht zal ooit gezegevierd worden.

En zij, die de gelovige mannen en vrouwen vervolgen en dan geen berouw hebben, voor hen is de straf der hel, en hen wacht de straf van het brandenp. Voorzeker, de gelovigen die goede werken doen, zullen tuinen hebben waardoor rivieren stromen. Dat is de grote zegepraal. Waarlijk, de greep van uw Heer is hard. Hij is het Die schept en weder voortbrengt; En Hij is de Vergevende, de Liefderijke; (De Heilige koran: 85: 10-14)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

unholy

Berichtdoor unholy » Zo Jul 17, 2005 2:49 pm

Blij dat de hel zal branden hoor Maroc !

Plato :
Alleen de doden hebben de einde van de oorlog gezien

Je zeer toegenegen Unholy

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Jul 17, 2005 3:43 pm

Maroc_21 schreef:Wat is de schuld van al die 140.000 onschuldige mensen die onmiddelijk stierven na de misdaad van Amerikanen?

Wat is mijn schuld daaraan?

Wat is de schuld van al die slachtoffer tijdens en jaren later veel jaren later? Hoe durf je te zeggen dat in een oorlog alleen maar verliezers zijn.

Is dat niet zo dan?

Was het niet beter om te zeggen: "Dit nooit meer"!

Volgens mij is dat al mijoenen keren gezegd.

De ongelovigen zijn bloeddorstig maar de hel zal goed genoeg branden om jullie te laten voelen wat jullie duizenden nee miljoenen mensen hebben aangedaan.

Wat hebben ongelovigen hier nu wer mee te maken?
Was het een godsdienstoorlog?

Het recht zal ooit gezegevierd worden.

Oh..omdat er nu in Irak meer (kinder)slachtoffers vallen door zich opblazende moslims dan door welke "ongelovige" dan ook gaat de bom op Japan als excuus gelden voor terreurdaden?
Vergeet niet dat ergens in het stenen tijdperk er een stam was zonder vuur en die hebben toen dat vuur gestolen van een andere stam en meteen de hele zooi maar even uitgemoord.......nog een reden voor een aantal terreuraanlagen in b.v. een metro....misschien Parijs dit keer?

[color=blue]En zij, die de gelovige mannen en vrouwen vervolgen en dan geen berouw hebben,[b] voor hen is de straf der hel, en hen wacht de straf van het brandenp[/b].

Ok... je mag dus gelovigen vervolgen als je maar zegt "het spijt me". Da's makkelijk... :lol:
Amorele atheistische nitwit

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Zo Jul 17, 2005 5:47 pm

Maroc_21 schreef:Wat is de schuld van al die 140.000 onschuldige mensen die onmiddelijk stierven na de misdaad van Amerikanen? Wat is de schuld van al die slachtoffer tijdens en jaren later veel jaren later? Hoe durf je te zeggen dat in een oorlog alleen maar verliezers zijn. Was het niet beter om te zeggen: "Dit nooit meer"! De ongelovigen zijn bloeddorstig maar de hel zal goed genoeg branden om jullie te laten voelen wat jullie duizenden nee miljoenen mensen hebben aangedaan.

Daar zullen wij beslist de Moslims tegenkomen die miljoenen mensen hebben vermoord bij hun veroveringstochten.

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

weda

Berichtdoor weda » Ma Jul 18, 2005 3:04 pm

als normaal denkend mens, zul je alle geweld afkeuren. of dat door de pedofiele profeet mohammed is veroorzaakt of door de amerikanen. de amerikanen en europeanen hebben dit soort geweld afgekeurd en verdoezelen zij hun daden niet. het is algemeen bekend dat amerika de atoom bom heeft gegooid en ook erkend. Maar... neem nu een moslim land als Turkije. het heeft vele armeniers vermoord en wil het niet toegeven. of Maroc, wil je beweren dat amerika (als een zondige staat) zijn verschrikkelijke daad (atoombom gooien) niet erkend heeft en Turkije de genocide (als een betere moslim staat), zijn zonde, wel erkend heeft??

volgens mij is een zondige staat (amerika) beter, want het erkend zijn fouten. wat voor nut heeft het om gelovig te zijn en je gemaakte fouten niet erkenen. het is voor mij duidelijk wie in de hel als brandstof zal dienen. dat weet je nu ook wel, niet maroc. wat betreft "heilige koran", waarnaar je verwijst. ik kan het woord heilig voor alles gebruiken: heilige varken, heilige poep, heilige gif. maar dat maakt ze nog niet heilig.

groet,
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Terug naar “Andere Godsdiensten”