Jehovah als KLOOTZAK

Mahalingam

Re: Jehovah als zondenbok

Berichtdoor Mahalingam » Do Jul 21, 2011 12:03 pm

Agressieve Jehovah’s getuige de cel in
DEN HAAG/NOORDWIJK - Een 45-jarige Jehovah’s getuige uit Noordwijk verliet gisteren de Haagse rechtbank door het zijdeurtje naar de cel. Omdat hij zijn ex-vrouw heeft bedreigd en mishandeld, legde de politierechter de man een gevangenisstraf op van vier maanden, waarvan de helft voorwaardelijk. Hij kon die straf meteen gaan uitzitten.

De politierechter was niet onder de indruk van het verhaal van de Jehovah’s getuige dat hij er door zijn geloof hoge morele standaarden op nahield. ,,Hoe is dat te rijmen met uw strafblad?’’ , vroeg de rechter. De getuige antwoordde dat hij in zijn jeugd recalcitrant was geworden en nog niet was gedoopt. ,,U bent volgens mij iemand, die zijn eigen gang gaat en de schuld vervolgens bij anderen legt’’, reageerde de rechter.
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/duinenbollen/article10363571.ece/Agressieve-Jehovah%E2%80%99s-getuige-de-cel-in-
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Monique

Re: Jehovah als zondenbok

Berichtdoor Monique » Do Jul 21, 2011 2:57 pm

Mahalingam schreef:
Agressieve Jehovah’s getuige de cel in
DEN HAAG/NOORDWIJK - Een 45-jarige Jehovah’s getuige uit Noordwijk verliet gisteren de Haagse rechtbank door het zijdeurtje naar de cel. Omdat hij zijn ex-vrouw heeft bedreigd en mishandeld,

Hij heeft duidelijk de verkeerde religie gekozen.
In die andereb religie mag je je (ex) vrouw gewoon afrossen.
Amorele atheistische nitwit

mercator

Re: Jehovah als KLOOTZAK

Berichtdoor mercator » Ma Jul 25, 2011 11:38 am

Ik heb al veel vreemde gedragingen van Getuigen van Jehovah kunnen registreren. Zo valt het me op dat de "zendelingen" hun activiteiten nooit uitoefenen in de wijk waar ze wonen. Waarom is dat ? Schamen ze zich, zijn ze bang voor Getuigen-bashers of Jehovahfoben ? Mss kan dhr Hans vd M hier even licht op laten schijnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Andere Godsdiensten”