Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Het is nu eenmaal redelijk eenvoudig vast te stellen dat eenmaal de mens de mogelijkheid ertoe krijgt, hij zijn omgeving zal gaan beïnvloeden en veranderen. Vaak met negatieve gevolgen. Dat begint zowat op het moment dat een clan of volk of wat dan ook begint met aan landbouw te doen.
Onslaught01
Berichten: 16
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:56 am

Re: Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Bericht door Onslaught01 »

Even terug naar de feiten beste leden;

http://www.nujij.nl/algemeen/paus-bened ... z1kBOmO3fy" onclick="window.open(this.href);return false;
http://arabnieuws.nl/nieuws/paus-benedi ... -de-wereld" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Bericht door Ariel »

Onslaught01 schreef:Even terug naar de feiten beste leden;

http://www.nujij.nl/algemeen/paus-bened ... z1kBOmO3fy" onclick="window.open(this.href);return false;
http://arabnieuws.nl/nieuws/paus-benedi ... -de-wereld" onclick="window.open(this.href);return false;

Goshie Onslaught :smile: Jij bent wel erg goedgelovig. Geloof jij nu ook al wat de heilige vader de Paus te vertellen heeft? :laugh1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Christendom wereldwijd snelst groeiend? Als dat zou kunnen!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het zou mooi zijn wanneer er flink de groei in het christendom zou zitten. Vanwege de oprukkende islam met zijn ongeremde hoogst verwerpelijke neukgedrag.

Het christendom is eindelijk in rustig vaarwater gekomen en weet van de natuur en het leven te genieten en daar de vruchten van te plukken. Met en bij christenen voelen wij ons thuis. Dankzij de allang uitgestorven fascistisch brutale theocratie waar democratie voor in de plaats is gekomen.

Ik heb zo de kanker aan de islam omdat die mijn rust heeft verstoord. Het christendom is steeds humaner, democratischer en acceptabel comfortabel voor allemaal geworden. Christenen laten een ieder in zijn waarde. Geloof je niet in God? Geen probleem, zolang ik maar in God geloof denkt de christen.

Er is maar één oplossing om islam in de hoek te plaatsen waar hij thuishoort: de kleinschaligheid van het denken. Door daarop constant te wijzen en hem met de neus op de feiten te drukken. Door islam de spiegel van zijn eigen belachelijke godsdiensthysterische dwaasheid en verwaandheid voor te houden.

Ik ben een pure liefhebbende atheïst en ik zal blij zijn wanneer het christendom de snelst groeiende godsdienst zou zijn. Een mens heeft leiding nodig. En mijn God, ik moet er toch niet van dromen dat dit door achterlijke weerzinwekkende middeleeuws barbaarse op de historische analfabete Arabische woestijn sadist geïnspireerde Mohammed geschiedt.

De leringen van Jezus zouden met uitleg in het Arabisch boven die van de islam gesteld moeten worden op basis van menswaardigheid en liefde voor onwetendheid.

Ik trof een flyer op de deurmat aan. Ik dacht, weet je wat, ik ga straks naar de film. Een Amerikaanse. Kijk maar naar de titel. De locatie ligt een minuut van mij verwijderd. Ik vind de evolutietheorie een volslagen domme, kromme en in de geest verwrongen gedachte. Dat wil niet zeggen dat ik in het voor mij enge onbetrouwbare onacceptabele mannetje Jaweh geloof. Ik geloof niks. Ik probeer uitsluitend te begrijpen. Behalve wat lekker is. Waarom zou ik zoiets moeten begrijpen?

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ieder zijn eigen geloof en ketterijen tegenover Jezus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De onaantastbare zekerheid die islam kent overschrijdt alle fantasie van de wetenschap en is verbluffend. Islam kent maar twee of drie stromingen vanuit zijn woestijn optiek en is uit hoofde van onnadenkend a-sociaal neukgedrag zonder meer koploper als snelst groeiende godsdienst.

Het christendom moet het meer hebben van haar ongebreidelde differentiatie cyclus in het almaar weer afwijken van de blijkbaar onduidelijke leer van Jezus Christus. Vermeldenswaard is natuurlijk het hoge kapitalistische gehalte dat het christendom altijd gekenmerkt heeft. Er valt met christelijke godsdienst veel geld te verdienen. HEEL VEEL zelfs. Ik had eigenlijk allang miljonair kunnen zijn in Amerika. Want als er een land in de wereld is met domme mensen dan is het wel Amerika.

Afbeelding
(artikel uit De Telegraaf van lang geleden)

O ja! Voor wat die Calvinistische verdeeldheid betreft is er in de wereld natuurlijk maar eentje die het allemaal het beste weet, namelijk de religieuze hoer Beatrix die zich keer op keer heeft laten gebruiken om zelfs op hoge leeftijd nog de religieuze hoer uit te hangen in Arabische landen die als geen ander kennis hebben van religieus terrorisme.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Ieder zijn eigen geloof in Lezus

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is de eerste officiële Vaticaanse medaille met de afbeelding van paus Franciscus. Te verkrijgen in goud, zilver en brons (net zoals Olympische medailles) .
Inmiddels ijlings uit de handel gehaald. De reeds verkochte exemplaren zullen wel een hoge waarde krijgen wegens zeldzaamheid en het spelfoutje.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Bericht door Pilgrim »

Onderzoek laat zien hoe het religieuze landschap er over 40 jaar zal uitzien

Gepubliceerd op 3 apr. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam niet te stuiten afvalproduct van het menselijke denken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Onderzoek laat zien hoe het religieuze landschap er over 40 jaar zal uitzien
Ik klop niet gauw op mijn borst van zelfgenoegzaamheid. Integendeel. Ik zou diep en diep gelovig ongerust moeten zijn als ik naar de grafiek kijk. Ik verkondig al jaaaaaren dat islam niet thuishoort in onze (kennis)beschaving. Dat moslims de kolere moeten krijgen in plaats van tolereren. Ik ben net zo negatief over de moslimmens als over alle mensen: de mens heeft geen vrije wil. Dat bevestigt eens des te meer dat we mensen met een gevaarlijke afwijking moeten vernietigen, want opsluiten leidt in het geval van moslims onherroepelijk tot bankroet van de staat. Fascistische ideeën? Hoezo, als ik onze beschaving de helpende hand wil toereiken en constant oplossing voor het wereldwijde probleem aandraag. Hadden we het kwaad van de nazi's direct vanaf het begin met wortel en tak bestreden, uitgeroeid, er zouden niet zoveel misverstanden zijn geweest. Misverstanden met onnoemelijk veel leed. Maar aangezien de mens geen vrije wil heeft, viel al al dat lijden nogal mee, het was voor niemendal en men heeft totaal niets geleerd van de geschiedenis.

Islam al 1400 jaar resistent tegen de vooruitgang
Als ik de wereld met kijk op de kennis van vroeger beschouw, dan ziet het uit alsof men weer dolgraag naar het nazitijdperk van Hitler terug verlangt, doordat moslims uit de zandbak van het verderf met het meest actuele gevaarlijke dodelijke virus islam een continu hartelijk welkom wordt geheten en niets in de weg wordt gelegd om met hun verderfelijke bacteriële islambesmetting de rest van de niet-moslimwereld te infecteren.

Mohammedaanse parasieten al 1400 jaar resistent tegen de rede
Valt het allemaal wel mee met moslims, gelet op de tolerante gedachte dat zij zich wel zullen conformeren aan de logica van de waarheid - het tegendeel is het geval. Een parasiet zoekt zijn te parasiteren organisme zelf op. De islamparasiet is ervan overtuigd dat zijn parasiteren op onze kennisbeschaving, waarvan hij slechts mocht dromen, de komende jaren tot ongekend succes en hoogte tot dicht bij Allah zal stijgen. Die overtuiging heeft 73% van de moslimpopulatie, zo toont ons de grafiek aan. Dat impliceert dat zij niet van plan zijn in de toekomst te veranderen en hun mening over de vieze smerige historische pedofiele misleidende psychopatische sadistische criminele Arabische oorlogsterrorist te herzien. Integendeel, zij scheppen er het volste behagen in, dat onherroepelijk tot hun ondergang zal leiden. Want wat uit islam is voortgekomen heeft nog nooit iets goeds voortgebracht door gebrek aan inventiviteit en vooruitgangswil. Ook al hadden de Arabieren als slavendrijvers, op een bepaald moment in de geschiedenis, een onnoemelijke macht.

Islam 1400 jaar resistent tegen onze kennisbeschaving
Ik klop niet op mijn borst van zelfgenoegzaamheid. Integendeel. Ik zou diep en diep gelovig ongerust moeten zijn als ik naar de grafiek kijk. Ik verkondig namelijk al jaaaaaren dat islam niet thuishoort in onze (kennis)beschaving. Dat moslims de kolere moeten krijgen in plaats van tolereren. Ik ben net zo negatief over de moslimmens als over alle mensen: de mens heeft geen vrije wil. Dat bevestigt eens des te meer dat we mensen met een gevaarlijke afwijking moeten vernietigen, want opsluiten leidt in het geval van moslims onherroepelijk tot bankroet van de staat. Fascistische ideeën? Hoezo, als ik onze beschaving de helpende hand wil toereiken en constant oplossing voor het wereldwijde probleem aandraag. Hadden we het kwaad van de nazi's direct vanaf het begin met wortel en tak bestreden, uitgeroeid, er zouden niet zoveel misverstanden zijn geweest. Misverstanden met onnoemelijk veel leed. Maar aangezien de mens geen vrije wil heeft, viel al al dat lijden nogal mee, het was voor niemendal en men heeft totaal niets geleerd van de geschiedenis.

Mohammedanen al 1400 jaar resistent tegen afschaffing slavernij
Als ik de wereld met kijk op de kennis van vroeger beschouw, dan ziet het uit alsof men weer dolgraag naar het nazitijdperk van Hitler terug verlangd, doordat moslims uit de zandbak van het verderf met het meest actuele gevaarlijke dodelijke virus islam een continu hartelijk welkom wordt geheten en niets in de weg wordt gelegd om met hun verderfelijke bacteriële islam besmetting de rest van de niet-moslimwereld te infecteren.

Islam 1400 jaar resistent tegen tolerantie
Valt het allemaal wel mee met moslims, gelet op de tolerante gedachte dat zij zich wel zullen conformeren aan de logica van de waarheid, het tegendeel is het geval. Een parasiet zoekt zijn te parasiteren organisme zelf op. De islamparasiet is ervan overtuigd dat zijn parasiteren op onze kennisbeschaving, waarvan hij slechts mocht dromen, de komende jaren tot ongekend succes en hoogte tot dicht bij Allah zal stijgen. Die overtuiging heeft 73% van de moslimpopulatie, zo toont ons de grafiek in de YouTube video aan. Dit impliceert dat zij niet van plan zijn in de toekomst te veranderen en hun mening over de vieze smerige historische pedofiele misleidende psychopatische sadistische criminele Arabische oorlogsterrorist te herzien. Integendeel, zij scheppen er het volste behagen in, dat onherroepelijk tot hun ondergang zal leiden. Want wat uit islam is voortgekomen heeft nog nooit iets goeds voortgebracht door gebrek aan inventiviteit en vooruitgangswil. Ook al beschikten de Arabieren als slavendrijvers in de geschiedenis enige tijd over een onnoemelijke macht.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst. Nee maar!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:De wereldvrede is beter gediend met Christenen, Hindoes, Boedisten dan met de islam, dus wat dat betreft is het goed nieuws, maar ik vraag me toch af of dit onderzoek van Missionary Research geen wishful thinking en preken voor eigen parochie is.
Voorlopig zie ik Islam steeds meer voet in Europeese aarde krijgen, en heb ik zo mijn bedenkingen.
Dit schreef Ariel vier jaar geleden. Zelf nadenken en je eigen hersenen gebruiken. Zo hoort het ook.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Bericht door Mahalingam »

Christenen gaan met de tijd mee. Altijd bereid tot een beetje innovatie.
Zie deze kerst mis ergens in de Philippijnen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Achterstallig onderhoud. Vooral in de rooms-katholieke kerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Christenen gaan met de tijd mee. Altijd bereid tot een beetje innovatie.
Zie deze kerst mis ergens in de Philippijnen.
Ik dacht het niet. Dit is oftewel pure luiigheid of gemakzucht. Geloofwaardiger is dat de priester zijn onderdanige sukkels wil laten geloven dat hij 'zweeft'. En dat klopt ook. Dit soort lieden zijn nogal erg zweverig in hun hoofd.

Volgend jaar op 27 maart maar weer even opletten hoe het nu werkelijk met hun innovatie is gesteld. Filipijnse christenen behoren tot de randverschijnselen van een gezond-van-verstand beschaving. Waar men in Nederland Pasen viert met het beschilderen van eieren, doen ze het op de Filipijnen net even anders. In de hoofdstad Manilla beginnen zeer vrome katholieken de Goede Week namelijk met zweepslagen.

Je blik richten op de Filipijnen rechtvaardigt het onmiddellijk uittreden uit de rooms-katholieke kerk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Christendom wereldwijd snelst groeiende godsdienst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat het christendom en het atheïsme in aantal snel groeit, mag een ieder weldenkend mens verheugen.

En wel om de volgende reden.
Ariel schreef:
100.000 agenten en militairen tegen kerstaanslagen in Frankrijk
Hoezo? Het gaat waarschijnlijk maar om een paar met een jeugdtrauma opgezadelde Marokkaanse kwajongens die in een moeilijk islamitisch parket verkeren en die hun leven willen offeren aan de waanzin van het resultaat van hun opvoeding. Het heeft zogenaamd niets met Islam te maken. Maar al diedoorgaans alcohol en drugs consumerende Marokkaanse criminelen zijn WEL DOOR MOSKEE-VADERS opgevoede moslims. Gelukkig valt de schade mee. Waarom doen we zo paniekerig ten aanzien van moslims met al dat theatrale gedoe? En niet met betrekking tot 629 doden in het verkeer in 2016 en 1000 doden in ziekenhuizen als gevolg van slechte zorg? Totaal 1629 dodelijke slachtoffers in 2016 in Nederland.
Bij vergelijking van aantallen verkeersdoden in verschillende groepen (zoals leeftijd, vervoerswijze, wegtype) moet worden bedacht dat het aantal verkeersslachtoffers afhangt van de hoeveelheid mobiliteit: hoe meer men reist, hoe vaker men een ongeval kan hebben.
Zodra moslims in de meerderheid zijn kan de hel losbreken. Maar hetzelfde geldt omgekeerd evenredig voor dezelfde soort kutreligie als de Islam: Het Hindoeïsme. Wat religies betreft kan alleen het christendom nog gerekend worden tot de religie van de vrede. Religies hebben alles te maken met een ernstige tumor van het verstand.
Knokploegen met knuppels en machetes werpen zich op als ‘beschermers’ van heilige koeien.

Twee jonge moslims werden anderhalve kilometer achterna gezeten door een groep woedende hindoes. De beide Indiase mannen waren ervan beschuldigd dat ze grazende koeien wilden stelen voor de slacht. De dorpelingen in de noordooste­lijke Indiase deelstaat Assam joegen hen op en sloegen hen met stokken. Op tv-beelden van de roerloze lichamen was later te zien dat de polsen van beide slachtoffers aan elkaar waren gebonden.

De politie arriveerde zondag te laat om de mannen te redden. “Toen ons eerste team op die plek aankwam, waren de twee al in kritieke toestand”, aldus een politiewoordvoerder. “Tegen de tijd dat we hen naar het ziekenhuis hadden gebracht, waren ze bezweken aan hun verwondingen.”

Het is volgens mensenrechten­activisten het zoveelste incident in een reeks aanvallen door radicale hindoes die zich opwerpen als beschermers van koeien, die voor hen als heilig gelden. Volgens Human Rights Watch zijn hierbij de laatste twee jaar zeker tien mensen omgekomen.

Het lot van de koe is sinds jaar en dag een splijtzwam in India. Want voor hindoes, die in het Zuid-Aziatische land de overgrote meerderheid van de bevolking vormen, is de koe de symbolische ‘moeder’ van de hindoe-natie. Het eten van rundvlees is voor de meesten van hen een groot taboe. Terwijl de meeste moslims, die een grote minderheid vormen, juist wel rundvlees eten.

BRON: Dagblad Trouw - 1 mei 2017
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie