Paus Franciscus

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:Als deze paus dood is wil ik Hans als paus.
We kunnen de huidige paus vergiftigen, zoals in de tijden van de Borgia en de Medici gebruikelijk was. Als Hans paus wordt, word ik "schaduwpaus", de kwade geest op de achtergrond die stilletjes de inquisitie voor Marxisten en moslims terug in ere herstelt.

Wat dat vergiftigen betreft: als Franciscus de Verzoener nog s de aandrang voelt om de voeten van criminele moslims af te likken valt er in die zin wel iets te realiseren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nieuwe paus uit de weg ruimen. Hoe?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Eliabe schreef:Als deze paus dood is wil ik Hans als paus.
We kunnen de huidige paus vergiftigen, zoals in de tijden van de Borgia en de Medici gebruikelijk was. Als Hans paus wordt, word ik "schaduwpaus", de kwade geest op de achtergrond die stilletjes de inquisitie voor Marxisten en moslims terug in ere herstelt.

Wat dat vergiftigen betreft: als Franciscus de Verzoener nog s de aandrang voelt om de voeten van criminele moslims af te likken valt er in die zin wel iets te realiseren.
Veel te gecompliceerd allemaal. Denk alleen maar eens aan de voorbereiding en de legio mogelijkheden van verraad. Denk aan Judas de apostel die Jezus verraadde, waardoor de wereld bevrijd werd van de zonde. En Jezus was nog wel een goed mens. Zonde dat hij zo vroeg gesneuveld is voor de goede zaak. Veel beter plan is om een huurmoordenaar in te schakelen. Dat moet best wel lukken in Roemenië. Ik kan natuurlijk ook een mohammedaan inhuren, maar die dwazen schieten meestal de verkeerden overhoop. Denk er nog maar eens over na. Ik hoor het wel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

We hadden het al eerder over voorspellingen over deze paus en volgens de profetie van Malachias zou dit de voorspelde paus Petrus moeten zijn, maar dat klopt volgens mij helemaal niet. Toch is het vreemd waarom Malachias deze paus niet genoemd heeft. Ik ben vrij goed bekend met voorspellingen en het lijkt er op dat Malachias één of zelfs twee pausen heeft overgeslagen. Ik heb bij Xander trouwens het gerucht gelezen dat deze paus misschien zelfs illegaal zou zijn. En dan is er ook nog een eeuwenoude voorspelling over de apocalyptische "Slag bij de berkeboom" (Derde Wereldoorlog) waarin letterlijk wordt gezegd: "Vóór de grote omwenteling en de totale vernieuwing van de kerk zal de zetel van de paus korte tijd onbezet zijn." Hoe het ook allemaal zij, de zieneres Anna Katharina Emmerich heeft deze paus Franciscus wél voorspeld! Het volgende fragment citeer ik uit boek ‘Voorspellingen’ van Jules Silver.
De Augustijner non Anna Katharina Emmerich zag in de 19de eeuw in haar visioenen over de periode van zware beproevingen het volgende:
"Ik zag zeer vele gruwelen in alle details, herkende Rome en zag de nood van de kerk en haar val van binnen en buiten.
Ik zag nu uit meerdere gebieden grote legerscharen op één punt samenstromen en iedereen vocht. Midden tussen hen in zag ik een grote zwarte vlek, die op een enorm gat leek, en de vechtenden er omheen werden steeds geringer, alsof ze er ongemerkt in vielen..."
Tijdens de strijd verdween een hele stad. Tegelijkertijd werden in verschillende landen twaalf nieuwe apostelen beroepen voor de geestelijke vernieuwing van de kerk.
"Ik zag boven de klein geworden kerk een prachtige vrouw in een wijd uitgespreide hemelsblauwe mantel met een sterrenkroon op het hoofd. Van haar straalde het licht uit en drong steeds verder de sombere duisternis in... Alles bloeide weer op.
Ik zag een nieuwe, strenge paus, en de zwarte afgrond werd steeds nauwer..." (Uit Visioenen, Paul-Pattloch-Verlag, Aschaffenburg).
Een voorspelling uit de tijd rond 1850 spreekt van de wereldomvattende vernieuwingsopgave van het 21ste concilie na het eind van de grote oorlog. (pag. 128)
Die grote oorlog waar ze over spreekt is de Derde Wereldoorlog.
De zieneres Anna Katharina Emmerich had in 1823 ook een visioen van een redder en vernieuwer der kerk: een "kleine man, die iets joods in zijn gezicht had", die het gehele, grotendeels gebroken schip van de kerk droeg.
De twaalf nieuwe apostelen kwamen daarop de nieuwe "Heilige Franciscus" te hulp, en redden tenslotte het schip van de kerk van de ondergang. Als dragers van de nieuwe geest zag Katharina Emmerich de nieuwe grondleggers van de kerk uit alle volken tezamen komen.
De kerk is dan echter, aldus deze zieneres, na de oorlogsramp zo'n kleine ruïne geworden, dat zij weer geheel opnieuw op de oude fundamenten zal moeten worden opgebouwd. (pag. 134)
Als dus de kerk in een tijd van grote crises op het punt staat om ten onder te gaan komen er opeens 12 nieuwe apostelen de nieuwe "Heilige Franciscus" te hulp. Er zijn legio voorspellingen over het geloofsafval dat aan de ondergang van onze wereld voorafgaat, maar ook over een nieuw herstel van het Christendom. Interessant is trouwens dat ook de ondergang van de Islam voorspeld wordt.
... een "kleine man, die iets joods in zijn gezicht had", die het gehele, grotendeels gebroken schip van de kerk droeg.
Ik kreeg opeens het gevoel dat ik dat was zal zijn... :smile4:
Laatst gewijzigd door Pilgrim op za nov 09, 2013 1:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
... een "kleine man, die iets joods in zijn gezicht had", die het gehele, grotendeels gebroken schip van de kerk droeg.
Ik kreeg opeens het gevoel dat ik dat was zal zijn... :smile4:
Nou dan staat je heel wat te wachten Pilgrim. Maar jij bent niet katholiek
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Maar jij bent niet katholiek
Dat hoeft ook niet. Volgens de voorspellingen zullen al die verschillende stromingen in het Christendom verdwijnen.

Ik zat bijvoorbeeld te denken om een stichting op te richten (bijvoorbeeld met de naam 'Interkerkelijk comité tegen islamisering') om die Islam uit de kerk te krijgen, maar het moet op een slimme manier gebeuren. Met een kerkscheiding ben je de gebouwen kwijt terwijl het aantal kerkleden dat met de Islam aanpapt maar een minderheid is. Het aantal voorgangers (priesters, predikanten) dat in de Islam een soort collega-godsdienst ziet is daarentegen wel een meerderheid volgens mij. Er zou daarom eigenlijk ook nog een andere stichting moeten komen die voor meer democratie in de kerk ijvert, waardoor de gewone kerkleden meer macht krijgen. Dus ook macht om foute voorgangers uit hun ambt te zetten. Beide stichtingen kunnen natuurlijk heimelijk contact met elkaar hebben.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op di nov 05, 2013 1:33 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef: Dus ook macht om foute voorgangers uit hun ambt te zetten. Beide stichtingen kunnen natuurlijk heimelijk contact met elkaar hebben.
Dat lukt je nooit Pilgrim. De "foute voorgangers" hebben teveel macht, en het zijn er te veel. En de voorgangers die nu opgeleid worden krijg je nooit achter je . Die worden van af dag 1 gebrainwashed.

Maar ik sta pal achter je, en ik zou willen dat het je lukt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

Ik denk dat er een heel effectief drukmiddel bestaat om die foute voorgangers weg te krijgen. Je betaalt gewoon geen contributie meer, maar je blijft wel lid. In plaats daarvan betaal je wel contributie aan de stichting ter bevordering van meer democratie in de kerk (of een andere stichting). Van déze contributie kunnen dan (al dan niet stiekem) de salarissen betaald worden van de voorgangers die wel uit het goede hout gesneden zijn, dus via een omweg. Op deze manier krijgen de leden de macht om foute voorgangers weg te krijgen. Ze krijgen immers geen salaris meer. [icon_lol.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

De voorspelde ondergang van de Islam

Hier een nog een andere voorspelling die voor ons heel interessant is.

Het zal de komende jaren nog veel erger worden met de islamisering en de EU, maar... dan, dan is het uit. Dan gebeurt het! Wat? Een Godswonder. Een reusachtige witte adelaar daalt neer op Europa. Zijn vleugels verduisteren de zon, een enorme slagschaduw glijdt over het land. Maar wie? Wie oh wie? :ohmy2: Het is de ‘Grote Monarch’, de witte ruiter in de Apocalyps, de man met de ijzeren scepter. De laatste machtige en grote Europese keizer die in het einde der tijden zal opstaan en die al eeuwen lang door talloze zieners voorspeld is en in onze tijd spoedig zou moeten verschijnen. Zijn bijnaam is de (witte) Adelaar. Hij zal onoverwinnelijk blijken te zijn en oorlog voeren in gerechtigheid. Hij zal al zijn vijanden verslaan met het Woord en het zwaard. Hij zal de Islam uit Europa verdrijven en daarna wereldwijd te gronde richten. Hij zal ook het weer opnieuw oplevende communisme verslaan en de overwinnaar van de Derde Wereldoorlog zijn. Ook zal Hij heersen over heel Europa en met behulp van een engelachtige paus zal hij ook het Christendom herstellen.
What is most important to our times, is that it is foretold that the great Monarch (also sometimes referred to as the "Eagle") will crush Islam and in the end will bring about Islam's conversion to the Catholic Church.

"The Great Monarch ... will conquer the (Middle) East." (Pareus, 17th Century)

"Cyprus, the Turks and Barbarians he will subdue." (Cataldus, 5th Century)

"The Eagle will also invade the Mohammedan countries." (St. Bridget, 14th Century)

"He shall destroy the Jewish and Mohammedan sects." (St. Bridget)

"He shall destroy the Mohammedan sect and the rest of the infidels." (St. Francis of Paola, 15th Century)

" ... away shall drive the strange race Arabic." (Nostradamus, 16th Century)

"... will pursue Libyan race from Hungary as far as Gibraltar." (Nostradamus)

"The Empire of the Mohammedans will be broken up (by him)." (Ven. Holzhauser, 17th Century)

"He shall subdue to his dominion the Mohammedan Empire" (Rudolph Gekner, 17th Century)

"He shall reign over the House of Agar, and shall possess Jerusalem." (Isidore of Seville, 7th Century)

"He shall wrestle the Kingdom of the Christians from Ishmael, and conquer it from the Saracens (Moslems). None of the Saracens shall be able to prevail". (Liber Mirabilis, 16th-Century)

http://catholicforum.fisheaters.com/ind ... 888.5;wap2
Hier wat uitgebreider:
Capuchin Friar (18th Century) - found in the library of the Capuchin Fathers in Genzano near Rome dated 1776.
Note - Caroligian refers to descendants of Charlamagne.
'A scion of the Carolingian race, by all considered extinct, will come to Rome and behold and admire the piety and clemency of this Pontiff, who will crown him, and declare him to be legitimate Emperor of the Romans. He shall destroy the Ottoman (Arab) Empire and all heresies. With the assistance of God and of the Pope, he will cooperate in the reformation of abuses; he will assume the direction of temporal governments; he will assign a decent pension to the Pope and also the bishops and clergy. And they all will live in peace and shall last till the End of Time.'

Saint Bridget of Sweden:
“The son of man, the parvenu of the sea [the great Catholic monarch], shall be most invincible in war and shall subdue all Germany. The great house shall almost be pulled down. At last the Eagle will come from the North to the West, and shall, together with her children, be surrounded by the towers of Spain and they will raise Germany up again. The Eagle will also invade Mahometan countries [the Muslim nations] and will carry the admirable sign in the Land of Promise [Israel]. Peace and abundance shall return to the world.”

“This most unhappy war shall end when an emperor of Spanish origin will be elected, who will, in a wonderful manner, be victorious through the sign of the Cross. He shall destroy the Jewish and the Mahometan sects: he will restore the church of Saint Sophia [in Istanbul, Turkey], and all the earth shall enjoy peace and prosperity; and new cities will be erected in many places.”
(Fr. Gerald Culleton, The Prophets and Our Times, p. 153-154.)

Saint Francis de Paul
“He [the great Catholic monarch] shall be a great captain and prince of holy men, who shall be called ‘the holy Cross Bearers of Jesus Christ,’ with whom he shall destroy the Mahometan sect and the rest of the infidels. He shall annihilate all the heresies and tyrannies of the world. He shall reform the Church of God by means of his followers, who shall be the best men upon earth in holiness, in arms, in science, and in every virtue, because such is the will of the Most High. They shall obtain the dominion of the whole world, both temporal and spiritual, and they shall support the Church of God until the end of time.”
(Fr. Gerald Culleton, The Prophets and Our Times, p. 157-158.)

Brother John of the Cleft Rock
“The White Eagle [the great Catholic monarch], by order of the Archangel Michael, will drive the crescent [the Muslim occupiers] from Europe where none but Christians will remain; he himself will rule from Constantinople [i.e. Istanbul]. An era of peace and prosperity will begin for the world.”
(Fr. Gerald Culleton, The Prophets and Our Times, p. 153.)

Abbot Werdin d’Otrante
“The Great Monarch and the Great Pope will precede Antichrist.”

“The nations will be in wars for four years and a great part of the world will be destroyed. All the sects will vanish. The capital of the world will fall. The Pope will go over the sea carrying the sign of redemption on his forehead, and after the victory of the Pope and the Great Monarch peace will reign on earth.”

“The Pope will cross the sea in a year when the Feast of St. George (April 23rd) falls on Good Friday, and St. Mark’s feast (April 25th) falls on Easter Sunday, and the feast of St. Anthony (June 13th) falls on Pentecost and the feast of St. John the Baptist (June 24th) falls on Corpus Christi.”
(Fr. Gerald Culleton, The Prophets and Our Times, p. 149-150.)
Het samenvallen van deze feesten vindt plaats in 2038 en niet eerder.
Saint Methodius
“A time will come when the enemies of Christ [Muslim extremists] will boast: ‘We have subjected the earth and all its inhabitants, and the Christians cannot escape our hands.’ Then a Roman Emperor [the great Catholic monarch] will arise in great fury against them... Drawing his sword, he will fall upon the foes of Christianity and crush them. Then peace and quiet will reign on earth, and priests will be relieved of all their anxieties.
(Fr. Gerald Culleton, The Prophets and Our Times, p. 110.)

http://ronconte.wordpress.com/2013/07/2 ... r-3-and-4/
Dus op het moment dat de moslims bluffen dat ze de hele wereld in hun macht hebben worden ze verpletterd door de Grote Monarch.
THE GREAT EAGLE WILL SOON TAKE TO FLIGHT

Posted on September 5, 2012 by Eric Gajewski

THE GREATEST CATHOLIC CRUSADER IS ON THE HORIZON. HE WILL SUBDUE MASONRY SECTS, ISLAM AND COMMUNISM. HE WILL RE ESTABLISH CATHOLIC MONARCHIES THROUGHOUT THE WORLD WITH BLESSING FROM PETER II (POPE).

http://defeatmodernism.com/great-monarch/
Laten we Hem allemaal bij zijn komst steunen in zijn strijd tegen de krachten van de duisternis zodat wij kunnen delen in Zijn roem en glorie en een grootse toekomst in het Gouden Tijdperk deelachtig worden. :victory:

PRAISE THE LORD! :hypocrite:
Laatst gewijzigd door Pilgrim op di jun 24, 2014 4:46 pm, 7 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat ik het niet meer mee zal maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Mahalingam »

Dat verhaal over THE GREAT EAGLE klinkt als een katholieke variatie op het eindtijd-idee. Een idee dat exclusief is voor geopenbaarde godsdiensten.

En die maya-kalender dan? hoor ik al vragen.
Nou die eindigde omdat er geen ruimte op de steen meer was om verder te gaan.
De maya's gingen uit van een cyclisch wereldbeeld.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

Mahalingam schreef:Dat verhaal over THE GREAT EAGLE klinkt als een katholieke variatie op het eindtijd-idee. Een idee dat exclusief is voor geopenbaarde godsdiensten.
Bijna alle Europese zieners in Europa van de afgelopen eeuwen waren katholiek. Toch gaat deze voorspelling over de Grote Monarch terug tot ver voor onze jaartelling. Hier een voorbeeld uit de Sibillijnse boeken:

Zo lezen we: 'En dan zal God een koning zenden uit de hemel en over ieder mens in bloed en vlammend vuur oordelen' (3, 286-287). En nogmaals: 'En dan zal God vanuit de zon een koning zenden, die aan alle verwoestende oorlogen op aarde een eind zal maken, waarbij hij sommigen doodt en met anderen een vaste afspraak maakt' (652-654).

Dit soort voorspellingen over een messiaanse keizer in het einde der tijden vinden we trouwens ook in andere culturen en ook daar komt de Verlosser vaak uit Europa. Een leuk voorbeeld is de Pahána van de Hopi-indianen, die ze hun Blanke Broeder noemen en op een dag van over de oceaan (vanuit Europa) naar hen terug zal keren en hun uit de verdrukking naar een nieuwe paradijselijke wereld zal leiden.

Hier nog een filmpje over de Grote Monarch. (Het tijdschemaatje in het filmpje is trouwens grotendeels fout. De Derde Wereldoorlog is niet aangegeven en ook die Driedaagse Duisternis komt na de ‘Rise of Antichrist’.)



De intro-muziek is van de ‘March of the Templars’. Echte kruisriddermuziek! Op een dag hebben we de kruisridders weer nodig denk ik. Ik zal die muziek hier nog eens plaatsen. Geweldig inspirerend!



Come, my brethren! Take courage and stand beneath our banner! The darkness closes in, and we are the only true defenders of the Light! March to victory and arise triumphant!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: De intro-muziek is van de ‘March of the Templars’. Echte kruisriddermuziek! Op een dag hebben we de kruisridders weer nodig denk ik. Ik zal die muziek hier nog eens plaatsen. Geweldig inspirerend!
Maar die kruisridders hebben zulke hoge stemmetjes ? Het lijkt wel een kinderkoortje. Dat is niet iets wat je verwacht bij stoere geharnaste ridders die moslims de kop inslaan. Het is ook veel te snel voor een echte mars. Als je zo ten strijde moet trekken ben je buiten adem nog voor je de vijand ziet.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

Maar die hoge stemmetjes zijn niet van de kruisridders, maar van begeleidende hoofse vrouwen, die de lof van de nieuwe kruisridders bezingen en zo hulde betuigen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Maar die hoge stemmetjes zijn niet van de kruisridders, maar van begeleidende hoofse vrouwen, die de lof van de nieuwe kruisridders bezingen en zo hulde betuigen.
k geloof er niets van, want die dames hebben het over " My brethern".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nieuwe domme apthische psychopaat en viezerik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Mahalingam schreef:Dat verhaal over THE GREAT EAGLE klinkt als een katholieke variatie op het eindtijd-idee. Een idee dat exclusief is voor geopenbaarde godsdiensten.
Bijna alle Europese zieners in Europa van de afgelopen eeuwen waren katholiek. Toch gaat deze voorspelling over de Grote Monarch terug tot ver voor onze jaartelling.
Ja nou en? Wat wil je hiermee beweren, Pilgrim? Wat behelst jouw gedrevenheid in deze? Dat terug bladeren van jou heeft geen enkele zin. Hoe meer je terug bladert in de tijd hoe groter de afstand tot onze kennisbeschaving en hoe meer onzin duidelijk wordt. Dat kan en mag toch niet de bedoeling van jou zijn, nietwaar?
Hoe Mahalingam reageerde was toch klip en klaar? Maar nee hoor, Pilgrim neemt daar geen genoegen mee en gaat er onmiddellijk omheen draaien. Alsof wij zo labiel zijn dat we jou niet in de smiezen hebben. [icon_lol.gif]

Laat je toch niet kennen man! Waar de mond vol van is vindt men in het hart. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Maar die hoge stemmetjes zijn niet van de kruisridders, maar van begeleidende hoofse vrouwen, die de lof van de nieuwe kruisridders bezingen en zo hulde betuigen.
k geloof er niets van, want die dames hebben het over " My brethern".
Kun je ze verstaan dan? Ik had die tekst gewoon gekopieerd van een reactie van You Tube.
'Hans van de Mortel' schreef:Hoe Mahalingam reageerde was toch klip en klaar? Maar nee hoor, Pilgrim neemt daar geen genoegen mee en gaat er onmiddellijk omheen draaien.
Dit soort voorspellingen zijn universeel en niet specifiek beperkt tot het katholieke geloof. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De pausen. Eeuwige viezeriken en huichelaars

Bericht door Hans v d Mortel sr »

En wat denk je? Ja hoor! De ouwe godsdienstwaanzinnige schizofrene intellectuele dwaas heeft weer eens van zich laten horen. Hij trapt een open deur in waarvan hijzelf de aanbeveling heeft gedaan om die vooral altijd wagenwijd open te laten staan.
BUENOS AIRES (ANP) - Paus Franciscus heeft zich woensdag kritisch uitgelaten over de enorme jeugdwerkloosheid in sommige Europese landen. De kerkvorst deed in een interview met de Argentijnse televisie zijn beklag over het lot van veel jonge én oude Europeanen.

Afbeelding
Moet je hem zien zitten. Hij lijkt wel op een Marokkaanse imam, paus Franciscus van Rome.

,,We leven vandaag in een oneerlijk internationaal systeem waar 'Koning Geld' een centrale rol heeft'', waarschuwde Franciscus, die bepaald niet bekend staat als een overtuigd aanhanger van het kapitalisme. De paus hekelde het feit dat sommige Europese landen een jeugdwerkloosheid hebben van 40 procent of hoger. ,,Een hele generatie jongeren kent de waardigheid niet die je krijgt door te werken.'' Bron
De rooms-katholieke kerk heeft er altijd alles aan gedaan om zich fanatiek religieus gedesoriënteerd sterk te maken voor het bewerkstelligen dat de wereld om kwam van ellende door een overbevolking aan mensen aan te moedigen. Neuk zoveel gij kunt vanuit getrouwde toestand, doe dit zonder remmingen, maar vooral zonder voorbehoedsmiddel, was het dagelijkse credo van een van de meest heidense religies ooit! Waarom sommige mensen zich tegen dit feit met hand en tand proberen te verzetten, heeft te maken met hun dubieuze karaktertrekken die nogal opvallend veel overeenkomen met die van mohammedanen. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Misschien moet de paus eens gaan graaien in de rijkdom van de Katholieke kerk, en daarmee de armoede gaan bestrijden. Het blijkt dat de kerk vele, vele miljarden bezit. Raar dat je daar de paus niet over hoort.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nieuwe zelfde paus als vanouds

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Misschien moet de paus eens gaan graaien in de rijkdom van de Katholieke kerk, en daarmee de armoede gaan bestrijden. Het blijkt dat de kerk vele, vele miljarden bezit. Raar dat je daar de paus niet over hoort.
Juist ja! Dat vergat ik nog. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ali Yas »

Paus Franciscus heeft in zijn nieuwjaarstoespraak mensen opgeroepen elkaars verschillen te accepteren en in te zien dat iedereen elkaars broeder of zuster is.
Tegen de menigte op het Sint Pietersplein zei de kerkvader:

We zijn allen kinderen van dezelfde hemelse vader, we maken deel uit van dezelfde menselijke familie en we delen een gezamenlijk lot.”
(Bron: NRC)

Volgens mij heeft deze Paus het Nieuwe Testament nooit gelezen, of heeft hij schijt aan wat Jezus zoal te zeggen had.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Volgens mij heeft deze Paus het Nieuwe Testament nooit gelezen, of heeft hij schijt aan wat Jezus zoal te zeggen had.
Zeker, deze paus is de Antichrist, degene die zelf de katholieke kerk wil vernietigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Paus Franciscus heeft in zijn nieuwjaarstoespraak mensen opgeroepen elkaars verschillen te accepteren en in te zien dat iedereen elkaars broeder of zuster is.
Tegen de menigte op het Sint Pietersplein zei de kerkvader:

Dus de moslims die in Irak en Afrika christenen afslachten moeten de christenen volgens deze seniele ouwe vent als "broeders" accepteren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
Ali Yas schreef:Paus Franciscus heeft in zijn nieuwjaarstoespraak mensen opgeroepen elkaars verschillen te accepteren en in te zien dat iedereen elkaars broeder of zuster is.
Tegen de menigte op het Sint Pietersplein zei de kerkvader:

Dus de moslims die in Irak en Afrika christenen afslachten moeten de christenen volgens deze seniele ouwe vent als "broeders" accepteren.

Ik snap dat ook echt he-le-maal-niet. Ik denk nu wel beter te begrijpen waarom de vorige Paus, die een stuk rechter in de leer was, ontslag heeft genomen. In het Vaticaan wordt achter de schermen geregeerd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Ik snap dat ook echt he-le-maal-niet. Ik denk nu wel beter te begrijpen waarom de vorige Paus, die een stuk rechter in de leer was, ontslag heeft genomen. In het Vaticaan wordt achter de schermen geregeerd.
De afbraak van het katholicisme van binnenuit is al veel langer bezig, is begonnen met het 2de Vaticaans concilie in 1960. De toenmalige paus Johannes 23 heeft het Marxisme in het Vaticaan geïntroduceerd. Sindsdien hebben enkele Pausen geprobeerd om die sabotage terug te schroeven-Paulus 6 en Johannes Paulus 2-maar nu hebben de katholieken met de communistische paus Franciscus de échte doodgraver van hun eigen organisatie binnengehaald.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie