Student in florida van school getrapt

Ozes

Student in florida van school getrapt

Bericht door Ozes »

Omdat hij weigerde om op een papiertje te trappen waar "Jezus" opstond.
Florida Atlantic Univ. student claims he was suspended for not stomping on Jesus

A student at Florida Atlantic University has charged that his professor in intercultural communications class told the whole class to write the name JESUS in bold letters on a piece of paper, then drop the papers and stomp all over them.

The alleged incident happened three weeks ago on the Davie, Florida campus of FAU, according to WPEC-TV. (Scroll down for the video.)

Junior Ryan Rotela, a devout Mormon, is the student making the charge.

“Anytime you stomp on something it shows that you believe that something has no value,” he told the South Florida CBS affiliate. “So if you were to stomp on the word Jesus, it says that the word has no value.”

Some students stomped; others, including Rotela, didn’t. He said he told the instructor, Deandre Poole, that the assignment offended his religious convictions.

Two days later, the junior alleges, he went to an FAU school official to express his unease with the assignment.

The result? Rotela has been suspended from the class.

An FAU official defended the decision, telling WPEC that the Jesus-stomping was part of a classroom exercise from a textbook: “Intercultural Communication: A Contextual Approach, 5th Edition.”
http://news.yahoo.com/florida-atlantic- ... 06074.html
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Manon

Re: Student in florida van school getrapt

Bericht door Manon »

volgende keer moeten ze op een papier trappen waar Mohammed op staat..... :ohmy2:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Bericht door Ariel »

De volgende oefening uit het boekje is trappen op Mohammed en zijn islam. icon_thumbup.gif Nee wacht. Dat hadden ze bij deze oefening ook kunnen doen. Maar dat is niet politiek correct, dus nemen we Jezus.

Respect voor de student. Ik hoop dat hij zijn studie op een betere school kan voort zetten .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:De volgende oefening uit het boekje is trappen op Mohammed en zijn islam. icon_thumbup.gif Nee wacht. Dat hadden ze bij deze oefening ook kunnen doen. Maar dat is niet politiek correct, dus nemen we Jezus.

Respect voor de student. Ik hoop dat hij zijn studie op een betere school kan voort zetten .

Hebben ze daar geluk dat Christenen niet meteen in een jihadmodus springen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Hans v d Mortel sr

Student in florida van school getrapt. Klopt iets niet.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik geloof hier geen malle moer van. Als het echt waar zou zijn, wordt eerder de docent dan de mormoon van school getrapt. Neem dat maar van mij aan. Of niet natuurlijk. Ik denk nog altijd eerst even na voordat ik op zoiets belachelijks reageer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ozes

Re: Student in florida van school getrapt. Klopt iets niet.

Bericht door Ozes »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik geloof hier geen malle moer van. Als het echt waar zou zijn, wordt eerder de docent dan de mormoon van school getrapt. Neem dat maar van mij aan. Of niet natuurlijk. Ik denk nog altijd eerst even na voordat ik op zoiets belachelijks reageer.
Ik heb zelf ook tierende atheïsten als leraren meegemaakt, dus zo vreemd vind ik het niet. Ik neem dat zeker niet van jou aan, er zijn namelijk genoeg dergelijke incidenten. Heb je wel ver genoeg gelezen om te zien dat de school het incident erkent?
Er zit ook een video in de link, veel plezier.

Het is weer eens duidelijk dat atheisme er voor zorgt dat men neutraal en objectief kan oordelen :)
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

"He said he told the instructor, Deandre Poole, that the assignment offended his religious convictions."
Wie is Dr. Deandre J. Poole? Deze:
Afbeelding

En wat doet die nog meer behalve een “intercultural communications course,” geven?
Vice-voorzitter zijn van de Democratic Party in Palm Beach. Dit feit is nergens in de pers verder vermeld als ze het over het 'beweerde incident' hebben.
http://www.pbcdemocraticparty.org/index ... Itemid=676
Kijkend naar die foto denk ik: ben ik verbaasd? Naast de cursus intercultural communication geeft hij ook les in 'ethnicity'. Witmannen kunnen daar geen les in geven.
http://www.fau.edu/scms/poole.php
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Bericht door Dhana »

Niet dat het mij kan schelen wat iemand anders gelooft of niet, zolang ik er niet mee lastig wordt gevallen maar er is wel degelijk een groep onder atheïsten die er sadistisch plezier in scheppen, gelovigen te trappen waar ze maar kunnen. Dat zegt uiteraard meer over hen dan diegene die wel geloven. Ik kan me niet van de indruk ontttrekken dat dit heerschap onder die categorie valt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af of de goeie man de leerling ook verplicht op een papier had laten dansen waar "nigger" op stond.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Ik vraag me af of de goeie man de leerling ook verplicht op een papier had laten dansen waar "nigger" op stond.

Das een goeie, Ariel. Of met de naam van Malcolm X.

xplosive

Bericht door xplosive »

Afgezien van allerlei rotstreken die mensen er jegens elkaar op na kunnen houden (gelovigen tegen gelovigen, ongelovigen tegen gelovigen, gelovigen tegen ongelovigen, ongelovigen tegen ongelovigen) gaat het vooral om de vraag of het bijpassende godsbeeld dat mensen er bij een bepaalde godsdienst op na houden überhaupt ooit kan kloppen. Al het andere leidt slechts af van deze kern van de zaak waar het eigenlijk om draait.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Hans v d Mortel sr

Student in florida van school getrapt. Door atheïst of mosli

Mahalingam schreef: Wie is Dr. Deandre J. Poole?
Ik weet van de hele zaak niets af. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken - ik was verrast door dit plaatje van Mahalingam - dat dit een originele moslim is. Misschien dat dit later nog aan het licht komt. Ach, dat is waanzin. Dan zouden de rapen gaar zijn. Maar er gebeuren wel meer dingen in de wereld die ik ondenkbaar vind. Als dit voorval geen staartje heeft dan weet ik het ook niet meer. Vandaag zou heel Amerika op zijn kop moeten staan naar aanleiding van deze gebeurtenis. Moet je die smoel van die vent zien. Je mag het niet zeggen, maar je ziet dat hij niet deugt. Ik zou iedereen aanraden uit zijn buurt te blijven. Oei wat een griezel. Maar los daar van? Waar blijven de reacties uit Amerika van de christenen?

Mag ik ook nog even lachen? Patsy Obama (lieve man) deed de eed van trouw op twee bijbels. En dan gaat het natuurlijk in de eerste plaats om het Nieuwe Testament. En wie speelt daarin de hoofdrol? Jawel! Ene Jezus Christus. Het bestaat toch niet dat dit incident in Amerika straffeloos voorbij kan gaan? En dan te bedenken dat bijna alle black people enthousiaste volgelingen zijn van Jezus. Beter zo dan van ene Mohammed.

De volgende gospelsong is niet voor niets in het leven van de neger tot stand gekomen. Die is kennelijk bedoeld . . . juist ja, voor mister Poole. Dat er atheïstische negers bestaan kan ik mij nauwelijks voorstellen. Het gaat mijn grote voorstellingsvermogen te boven.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Mormoon vernederd en aangezet tot agressie

O ja! Bedenk wel dat de lobby van mormonen in de VS een zeer machtige is. Dus . . . Ik ben benieuwd.

silkyboxershortXL

Bericht door silkyboxershortXL »

xplosive schreef:gaat het vooral om de vraag of het bijpassende godsbeeld dat mensen er bij een bepaalde godsdienst op na houden überhaupt ooit kan kloppen.
Dat is het probleem van een ongelovige. Een betere houding is voordeel van twijfel geven wat vreemd genoeg soms een waar huzarenstukje is voor een ongelovige, dat wel. Omgekeerd zal, wat ik gemakshalve maar gelovige noem (Of zal ik volgeling zeggen), moeten accepteren dat anderen een wat
materialistischer werkelijkheid beleven. Uit bovenstaand aangehaalde blijkt dat er maar weinig begrip bestaat over het fenomeen geloof dat op zichzelf opgevat wordt als 'aanname' van het één of ander. Maar wat door gelovige zelf op z'n best als
'persoonlijk weten en ervaren' wordt beschreven. Op z'n best want al te vaak is het geloof niet meer dan het uit handen geven van eigen verantwoordelijkheid. Waar te nemen bij aanhangers van instituties en sektes gelijk, die daarop inspelen en die daarmee olie op het vuur van de atheïsten gooien. En punten scoren atheïsten daarmee wel, want de essentie van een 'geloof' dient te zijn het 'geesteswezen mens' te ontwikkelen om tot completer menszijn te komen terwijl geloof zonder eigen ondervinding van de geestelijke werkelijkheid inderdaad een aanname blijft en niet helemaal van deze tijd meer is. De islam is totaal wars van het concept "mens als geestelijk wezen" en voldoet daardoor niet aan de kwalificatie 'geloof' (dat doel heeft de mens te verheffen). Het onverdraagzame materialistisch denken veroorzaakt dat men door het ontbreken van spiritus in de islam het vervolgens moeiteloos omzet in C4 :explode:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

xplosive

Bericht door xplosive »

silkyboxershortXL schreef:Een betere houding is voordeel van twijfel geven wat vreemd genoeg soms een waar huzarenstukje is voor een ongelovige, dat wel.
Het gaat mij niet zozeer om het huzarenstukje als wel om de logische consistentie van het godsbeeld. Wat dat godsbeeld betreft loopt dat uiteen van eerste beginsel van de oerknal dat daarna zichzelf opheft tot aan een opperwezen dat tot in alle finesses allesbepalend is voor alles in alle eeuwigheid. Afgaande op getuigenissen in zogenaamde "heilige" boeken kom je dan meestal uit op een verward en inconsistent verhaal wat niet past bij wat wij in het dagelijks leven met onze eigen ogen kunnen waarnemen. Voor mij is het allemaal maar een verward rommeltje. God is voor mij een sterk uiteenlopend fantasiebeeld in een of ander mensenhoofd. Meer niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

Hans v d Mortel sr

Het kan toch niet waar zijn in Florida?

Geheel eigen tekst Silky? Chapeau man! Dat stukje had ik ook wel willen plaatsen. :applause:

Het voorval in Florida lijkt verdomd veel op taferelen die je in de sekte van de Scientology kerk tegenkomt. Waar ze geestelijk gehakt van je maken als je eenmaal toegeeft.

Ozes

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
silkyboxershortXL schreef:Een betere houding is voordeel van twijfel geven wat vreemd genoeg soms een waar huzarenstukje is voor een ongelovige, dat wel.
Het gaat mij niet zozeer om het huzarenstukje als wel om de logische consistentie van het godsbeeld. Wat dat godsbeeld betreft loopt dat uiteen van eerste beginsel van de oerknal dat daarna zichzelf opheft tot aan een opperwezen dat tot in alle finesses allesbepalend is voor alles in alle eeuwigheid. Afgaande op getuigenissen in zogenaamde "heilige" boeken kom je dan meestal uit op een verward en inconsistent verhaal wat niet past bij wat wij in het dagelijks leven met onze eigen ogen kunnen waarnemen. Voor mij is het allemaal maar een verward rommeltje. God is voor mij een sterk uiteenlopend fantasiebeeld in een of ander mensenhoofd. Meer niet.
Ondertussen trekt het linkse materialisme ons de afgrond in

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Incident heeft vast nog een staartje

Ozes schreef:
Tsja . . . dat valt niet te ontkennen. Ik heb zelf sterk de indruk dat die twee grootheden, links materialisme en rechts materialisme onder een hoedje spelen. Het hoedje van plezier. Maar wat nu? Het is de Tijgeest mijn waarde. En wie kan de Tijdgeest stoppen? God? Ik dacht het niet. Die is niet eens in staat om de tijd terug te draaien. Terwijl we hier toch te maken hebben met een uurwerk en de rol van de evolutie al lang is uitgespeeld. Want de evolutie kent namelijk geen doel. Dus Darwin staat God niet langer in de weg. Alleen God had een doel met de mensheid. (Bron: de bijbel) icon_thumbup.gif

xplosive

Re: Incident heeft vast nog een staartje

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ozes schreef:
Tsja . . . dat valt niet te ontkennen.
Leg eens uit, Hans. Waarom valt dat niet te ontkennen.

Met materialisme in de betekenis van "nergens op voorhand een hocus-pocus-verklaring achter zoeken" is niets mis, dunkt me. Op materialisme in de betekenis van ongebreidelde hebzucht kun je uiteraard wel iets aanmerken. Zo is het ene materialisme het andere niet (qua betekenis).

Ozes

Bericht door Ozes »

Ik heb het al vaker uitgelegd, maar alle ingrediënten die nodig zijn voor een cultureel, spiritueel, en fysiek verzet tegen de globalisering, tegen het opdringen van buitenlandse invloeden, en voor het behouden van de eigen cultuur worden van ons afgenomen door de strikt materialistische aanpak van het democratische process in het Westen.

De volgende zaken worden als relevant geacht in de materialistische politieke analyse:
-De economie> gehinderd door "irrationele"antimaterialistische factoren> oplossing is globalisering
-De welvaart van de Nederlander> oorzaak materialistische factoren
-De mindere welvaart van de immigrant> oorzaak materialistische factoren.

Alles wat ik persoonlijk belangrijk vind, word niet meegenomen in het denkproces van links noch van "rechts". Als ik protesteer tegen Islam dan verwijst links naar de crème de la crème van academische verklaring voor gedragspsychologie en die verklaringen dat mijn protesten gewoon voortkomen uit een irrationele angst voor het kwijtraken van mijn geprivilegieerde economische positie en een natuurlijke angst voor verandering. Uiteraard is dat geen voldoende reden om er een heel politiek process (globalisering) voor stop te zetten en men negeert het of probeert de "irrationele" protesten te stoppen.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Ik heb het al vaker uitgelegd, maar alle ingrediënten die nodig zijn voor een cultureel, spiritueel, en fysiek verzet tegen de globalisering, tegen het opdringen van buitenlandse invloeden, en voor het behouden van de eigen cultuur worden van ons afgenomen door de strikt materialistische aanpak van het democratische process in het Westen.
Leg dan eerst maar eens uit in welke betekenis je hier "materialisme" hanteert, want dat woord heeft minstens 6 verschillende betekenissen. Van vage en onduidelijke toespelingen worden we niets wijzer.
Ozes schreef:De volgende zaken worden als relevant geacht in de materialistische politieke analyse:
Materialistisch in de betekenis van de beschikking hebben over goederen?
Ozes schreef:-De economie> gehinderd door "irrationele"antimaterialistische factoren> oplossing is globalisering
In de islam is veel irrationeel. Het zou helpen als dat eens zou verdwijnen.
Ozes schreef:-De welvaart van de Nederlander> oorzaak materialistische factoren
Een andere verklaring is dat we de achterlijke irrationaliteit, die je bijvoorbeeld veelvuldig in de islam tegenkomt, hier al veel meer ontworsteld zijn.
Ozes schreef:-De mindere welvaart van de immigrant> oorzaak materialistische factoren.
In bijvoorbeeld Zuid-Korea of Japan heeft men de achterlijkheid van allerlei godsdienstwaanzinnige zaken, zoals die bijvoorbeeld veelvuldig in de islam voorkomen, al in ruime mate achter zich gelaten. Vandaar dat immigranten uit die landen geen mindere welvaart hebben.
Ozes schreef:Alles wat ik persoonlijk belangrijk vind, word niet meegenomen in het denkproces van links noch van "rechts". Als ik protesteer tegen Islam dan verwijst links naar de crème de la crème van academische verklaring voor gedragspsychologie en die verklaringen dat mijn protesten gewoon voortkomen uit een irrationele angst voor het kwijtraken van mijn geprivilegieerde economische positie en een natuurlijke angst voor verandering. Uiteraard is dat geen voldoende reden om er een heel politiek process (globalisering) voor stop te zetten en men negeert het of probeert de "irrationele" protesten te stoppen.
De mate waarin er afstand wordt genomen van allerlei godsdienstwaanzinnige zaken bepaalt mede de progressie in welvaart.

Ozes

Bericht door Ozes »

In bijvoorbeeld Zuid-Korea of Japan heeft men de achterlijkheid van allerlei godsdienstwaanzinnige zaken, zoals die bijvoorbeeld veelvuldig in de islam voorkomen, al in ruime mate achter zich gelaten. Vandaar dat immigranten uit die landen geen mindere welvaart hebben.
Denk je weleens na voordat je iets zegt?
Christelijk Amerika en Europa hebben dingen gedaan die NIEMAND OOIT voor mogelijk hielt. Alles wat Zuid Korea en Japan doen hebben ze compleet aan het Christelijke Westen te danken. Amerika op haar hoogtepunt was volledig Christelijk, nu cynische atheïsten de jongere generatie domineren verdwijnt Amerika in een zwart gat.
China is altijd atheistisch geweest en stelt allemaal wat voor dankzij haar slaafse en compleet gedomineerde bevolking, maar ook China heeft elke kleine ontwikkeling volledig aan het Christelijke Westen te danken. En jij trekt conclussies die compleet hier tegen in gaan?

Jij bent de man zonder ideologie :)

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Alles wat Zuid Korea en Japan doen hebben ze compleet aan het Christelijke Westen te danken.
Nee, dat hebben ze enkel te danken aan de subcultuur die zich in het Westen ontwikkelde en die nu goed gedijt binnen niet-christelijke landen. Daaruit kun je afleiden dat deze subcultuur niet wezenlijk iets met het christendom van doen heeft.
Laatst gewijzigd door xplosive op ma mar 25, 2013 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Welke subcultuur?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ozes

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Ozes schreef:Alles wat Zuid Korea en Japan doen hebben ze compleet aan het Christelijke Westen te danken.
Nee, dat hebben ze enkel te danken aan de subcultuur die zich in het Westen ontwikkelde en die nu goed gedijt binnen niet-christelijke landen. Daaruit kun je afleiden dat deze subcultuur niet wezenlijk iets met het christendom van doen heeft.
De Amerikaanse entrepeneurscultuur was niet Christelijk? :shock:
De man zonder ideologie blijkt weereens de man zonder verstikkend vooroordeel. Iets positiefs aan het Christendom erkennen zou het einde van jouw fictief opgebouwde en staats gesubsidieerde identiteit betekenen. Als je vraagt of het Christendom wel negatieve invloeden kan hebben, dan is xplosive er als de kippen bij. Daar zijn we allemaal zeker van. Kleingeestig, impotent en zwak is het marxistische atheisme.

~Winston Churchill.

Plaats reactie