SGP weg ermee!

Marieke

SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

Hallo iedereen,

Ik weet dat het best wel brutaal is wat ik hier plaats, maar ik moet dit gewoon effe kwijt. Namelijk een bericht over de radicalen van Nederland: de SGP! Laat ik vooral even benadrukken: ik ben zelf ook christen! Maar ik vind hun ideeën gewoon heel extreem, en daarom is die SGP (Staatskundig Gereformeerde Partij) maar een heel eng clubje! En tot overmaat van ramp, vind ik dan, zijn de stemmen die ze krijgen ook nog aan het toenemen!!! En het aantal leden bij hun ook. ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _leden.png )
Het is natuurlijk niet waarschijnlijk, maar stel je voor dat deze partij meer macht gaat krijgen...Waar moet het dan heen met Nederland?!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Schepsel

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Schepsel »

Hoe zou dat nou kunnen? Sinds ik me kan herinneren zitten ze met 2 of maximaal 3 zetels :victory:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
King George

Bericht door King George »

Op veel deelterreinen waar geloof geen rol speelt, stemt de gedegen SGP gewoon netjes mee met de PVV. En het is de enige Christelijke partij die het gevaar en de onwenselijkheid van de Islam onderkent.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke

Bericht door Marieke »

King George schreef:Op veel deelterreinen waar geloof geen rol speelt, stemt de gedegen SGP gewoon netjes mee met de PVV. En het is de enige Christelijke partij die het gevaar en de onwenselijkheid van de Islam onderkent.
Dat klopt, maar ze zijn sowieso tegen iedereen die er een andere mening op nahoudt dan hun: katholieken, atheïsten of andere andersgelovigen... Terwijl er nota bene in de Bijbel staat dat je niet mag oordelen, opdat je zelf niet veroordeelt wordt! En het is heel gemeen dat ik het zeg, maar als ze aan de macht zouden komen, zouden ze ook gevaarlijk worden! Niet zo gevaarlijk als de islam, maar toch... Als ik een paar voorbeelden mag geven: ze zouden keihard optreden tegen iedereen die zondag ook maar íets doet wat niet naar hun zin is, vrouwen zouden allemaal weer terug naar het aanrecht worden gestuurd, er zouden weer enorm grote gezinnen komen, dus nog meer overbevolking (ja, in de Bijbel staat weliswaar 'Ga heen en vermenigvuldig u.' Maar dat was volgens mij toen Adam en Eva nog maar met z'n tweeën waren! Dus dan snapt Onze Lieve Heer vast wel dat het een keer genoeg is)! Ze zouden alles verbieden wat een mens leuk vindt: ze kwamen al een keer met een verbod op popmuziek, ze kwamen protesteren bij een circus, etc. Ik heb ook verhalen gehoord van SGP-jongeren die andere mensen bespugen, omdat die niet bij hun horen! En van iemand van de SGP die een auto bekraste omdat die op zondag reed! En zowat zijn hele dorp gaf hem groot gelijk daarin!
(Ja, ik heb hier eerlijk gezegd geen bron van, maar had het ooit ergens gelezen. Ik kan het dus niet bewijzen, maar ik heb zoiets van: waar rook is, is vuur! Zij zijn er radicaal genoeg voor)!
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Ze zouden vast gevaarlijk worden... maar ze komen sowieso niet aan de macht :smile4:

Je kan je beter zorgen maken over wat er gebeurt als we 10.000 krokodillen loslaten in Nederland; dat zie ik sneller gebeuren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Marieke

Bericht door Marieke »

Schepsel schreef:Ze zouden vast gevaarlijk worden... maar ze komen sowieso niet aan de macht :smile4:

Je kan je beter zorgen maken over wat er gebeurt als we 10.000 krokodillen loslaten in Nederland; dat zie ik sneller gebeuren.
Ja, mij lijkt het ook onwaarschijnlijk. Maar de kans is er toch wel, aangezien de stemmen op hun wel toenemen? :unsure: :emm2: Of zeg ik nou iets heel stoms???
Ariel

Bericht door Ariel »

Nou, nou, nou, Marieke. Wat heftig. Kindje toch.
Mijn ouders hebben hun leven lang SGP gestemd, en degene die de baas in huis was, was mijn moeder, en die stond echt niet achter het aanrecht en ze is ook niet radicaal. De SGP is de enige partij die nog iets tegen Islam wil doen. Wie heeft jouw geest zo vergiftigd dat jij zo fel naar de SGP uit haalt . Meer dan 3 zetels zullen ze nooit krijgen, en jij hoeft zeker niet bang te zijn voor de SGP.

Ga maar rustig slapen, als het aan de SGP ligt kan jij tot je dood naar popmuziek luisteren en van het circus genieten. En als je niet met een SGP vriendje trouwt hoef je niet achter het aanrecht en 12 kinderen krijgen. Mooi toch?
Ik weet niet of ik die garantie ook kan geven als Islam aan de macht komt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Monique

Bericht door Monique »

Marieke schreef: Het is natuurlijk niet waarschijnlijk, maar stel je voor dat deze partij meer macht gaat krijgen...Waar moet het dan heen met Nederland?!
Haha, dan ga ik op de brandstapel.... :vhappy;

In islam word ik gestenigd en christendom zal wel iets anders hebben om ongehoorzame vrouwen af te straffen... :muslima:
Amorele atheistische nitwit
Ariel

Bericht door Ariel »

Monique schreef: In islam word ik gestenigd en christendom zal wel iets anders hebben om ongehoorzame vrouwen af te straffen... :muslima:
Ik zou niet weten wat. :nietverstaan:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Monique

Bericht door Monique »

Ariel schreef:
Monique schreef: In islam word ik gestenigd en christendom zal wel iets anders hebben om ongehoorzame vrouwen af te straffen... :muslima:
Ik ook niet...maar.... daar verzinnen ze vast wel iets op.
Heksen worden weer uitgevonden of zo.... :smartass:
Ariel

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Ariel schreef:
Ik ook niet...maar.... daar verzinnen ze vast wel iets op.
Heksen worden weer uitgevonden of zo.... :smartass:
Vast wel....
De enige straf voor een vrouw die ik kan verzinnen als de SGP aan de macht komt, is dat de ongelovige vrouw niet op zondag kan shoppen.
Ook zal zij geen abortus kunnen plegen als de vrucht 24 weken (5,5 maanden) oud is.
Hoe vreselijk en onverdragelijk.
24 weken.

Afbeelding

Het einde van het tweede trimester is in zicht. Je hebt bijna twee derde van je zwangerschap achter de rug, en je bent waarschijnlijk al aan het aftellen.

De baby is vanaf de buitenkant een stuk duidelijker te voelen, omdat hij al best groot en sterk is geworden. Voor de vader wordt het nu pas echt leuk, omdat hij een reactie kan krijgen op zijn stem of als hij zijn handen over je buik wrijft.

Je kindje is bedekt met heel fijne haartjes, lanugo. Zijn kwetsbare huid wordt beschermd door een waslaagje. Dit noemen we 'vernix'. Deze was kan tijdens de geboorte nog aanwezig zijn op het huidje van de baby, maar wordt al snel geabsorbeerd. Meestal is het alleen nog te zien bij kindjes die wat eerder geboren worden. Baby's die ruim na de 40e week worden geboren, zijn vaak al helemaal 'schoon'.

Het gehoor van de baby is volledig ontwikkeld. Je kindje kan reageren op bepaalde gebeurtenissen die in jouw omgeving gebeuren, zoals ruzies of harde geluiden. Het kindje hoeft niet te schrikken van invloeden van buitenaf, maar reageert wel op jouw reacties. Probeer situaties die stress kunnen veroorzaken te vermijden, omdat baby's hier erg onrustig van kunnen worden. Dit kan na de geboorte ook nog merkbaar zijn, omdat je baby dan bijvoorbeeld veel kan huilen.

De baby heeft nu ook een slaap- en waakritme. Dat betekent dat hij op bepaalde tijden slaapt en wakker is. Dit hoeft niet gelijk te zijn aan jouw eigen ritme. Vaak zul je zien dat het juist andersom is. Als jij druk bezig bent, wordt de baby als het ware in slaap gewiegd. Zit je net lekker rustig op de bank, of lig je in bed, dan zul je zien dat de baby juist tekeer gaat!

Het grootste gedeelte van de dag slaapt hij, zo'n 16 tot 20 uur. Dit heeft hij nodig om hard te kunnen groeien. De organen zijn goed ontwikkeld, alleen de longetjes zijn nog niet helemaal klaar. Door het in- en uitademen van vruchtwater zijn de longetjes over een paar weken rijp genoeg om de baby buiten de baarmoeder te kunnen laten overleven.

De ruggengraat van je kindje bestaat uit ongeveer 150 gewrichten en 1000 banden.

De foetus had tot nu toe nog weinig vet en was daarom erg mager. Vanaf deze week begint zich onderhuids vet te vormen. Dit vet heeft je kindje nodig om na de geboorte goed op temperatuur te blijven. Baby's die te vroeg geboren worden, zullen daarom vaak eerst een tijdje in de couveuse verblijven, tot ze een goed gewicht hebben (zo'n 2500 gram) om zelf hun temperatuur te kunnen regelen.
Monique

Bericht door Monique »

Ariel schreef:
Vast wel....
De enige straf voor een vrouw die ik kan verzinnen als de SGP aan de macht komt, is dat de ongelovige vrouw niet op zondag kan shoppen.
Ook zal zij geen abortus kunnen plegen als de vrucht 24 weken (5,5 maanden) oud is.
Shoppen doe ik al bijna niet.
Maar ze verzinnen vast wel iets anders om vrouwen achter de man en achter het aanrecht te krijgen.

Ik denk dat abortus dan helemaal niet meer mag.

Geeft allemaal nix, ze komen toch niet aan de macht. Dat zullen de islamieten zijn.
Ik heb dan liever de SGP als "baas".... :cry:
Ariel

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Maar ze verzinnen vast wel iets anders om vrouwen achter de man en achter het aanrecht te krijgen.
Troost je...De meeste SGP vrouwen hebben gewoon net zoals een normaal mens een baan , en ik vermoed dat jij als atheist ook wel eens achter het aanrecht staat. :thinking: Ik sta er regelmatig achter. Groente te snijden of andere dingen te doen.
Monique

Bericht door Monique »

Ariel schreef:
Monique schreef:
Troost je...De meeste SGP vrouwen hebben gewoon net zoals een normaal mens een baan , en ik vermoed dat jij als atheist ook wel eens achter het aanrecht staat. :thinking: Ik sta er regelmatig achter. Groente te snijden of andere dingen te doen.
Ik zo min mogelijk. prik-ping (magnetron) is de uitvinding van de eeuw icon_thumbup.gif
Ariel

Bericht door Ariel »

Monique schreef: Ik zo min mogelijk. prik-ping (magnetron) is de uitvinding van de eeuw icon_thumbup.gif
[icon_lol.gif] Nee Monique....Dat kan niet hoor....Er zijn zulke leuke recepten te vinden. Koken is fun.

:finger: Ik denk dat ik Herman de Blijker Afbeelding op je af ga sturen. Die weet vast wel raad met je.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Het is mij ooit zo uitgelegd over die SGP-ers:
ze geloven in de hemel en in de hel
ze geloven in God en de Duivel
En Mohammedanen zijn Duivel-aanbidders.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Ozes

Bericht door Ozes »

Monique schreef:
Ariel schreef:
Vast wel....
Shoppen doe ik al bijna niet.

Ik denk dat abortus dan helemaal niet meer mag.

Geeft allemaal nix, ze komen toch niet aan de macht. Dat zullen de islamieten zijn.
Ik heb dan liever de SGP als "baas".... :cry:
Onder het Christendom zijn de vrouwenrechten altijd zeer hoog geweest. Ik zie geen enkel tijdperk waar vrouwen stelselmatig behandeld werden zoals in de Islamitische wereld. Gewoon weer linkse mythes en haatpraat tegen het christendom heeft je deze onzin doen geloven.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Dit was in Europa mogelijk:
  • MARGARETHA hertogin van PARMA en PIACENZA, ook bekend als Margaretha van Oostenrijk (geb. Oudenaarde 5-7-1522 – gest. Ortona, Italië, 18-1-1586), landvoogdes van de Nederlanden. Buitenechtelijke dochter van Karel V (1500-1558), koning van Spanje en keizer van het Duitse Rijk, en Johanna van der Gheynst, dienstmeisje. Margaretha van Parma trouwde (1) in 1536 in Napels met Alexander de Medici hertog van Florence (gest. 1537); (2) op 4-11-1538 in Rome met Ottavio Farnese hertog van Parma (1524-1587). Uit huwelijk (2) werden 2 zoons geboren, van wie er 1 de volwassen leeftijd bereikte.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

En dan te bedenken dat er mensen zijn die beweren dat er geen Europese geschiedenis bestaat.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Marieke

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Nou, nou, nou, Marieke. Wat heftig. Kindje toch.
Mijn ouders hebben hun leven lang SGP gestemd, en degene die de baas in huis was, was mijn moeder, en die stond echt niet achter het aanrecht en ze is ook niet radicaal. De SGP is de enige partij die nog iets tegen Islam wil doen. Wie heeft jouw geest zo vergiftigd dat jij zo fel naar de SGP uit haalt . Meer dan 3 zetels zullen ze nooit krijgen, en jij hoeft zeker niet bang te zijn voor de SGP.

Ga maar rustig slapen, als het aan de SGP ligt kan jij tot je dood naar popmuziek luisteren en van het circus genieten. En als je niet met een SGP vriendje trouwt hoef je niet achter het aanrecht en 12 kinderen krijgen. Mooi toch?
Ik weet niet of ik die garantie ook kan geven als Islam aan de macht komt.
Ja, sorry, ik zeg dit ook absoluut niet om iemand te kwetsen ofzo. Maar ik moest het gewoon even kwijt, en het is gewoon wat ik vind.
Het is trouwens echt waar dat ze dingen als popmuziek wilden verbieden en dat ze willen dat vrouwen weer net zo gaan leven als vroeger. Ik vind hun ideeën nogal ouderwets, niet echt meer bij deze tijd passen. Ze willen trouwens ook dingen als de doodstraf herinvoeren. En u zei toch dat u daar net als ik tegen was, toch Ariël? Maar ik ben het met u eens dat ze wel één van de weinigen zijn die het islam-probleem inzien! icon_thumbup.gif
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Deze avond belde mijn bejaarde moeder me. Ze zei dat ze niet meer op het CDA zou stemmen en dat ze dat voortaan maar op de SGP zou doen. Wilders vind ze kennelijk ook niet goed genoeg en daarom is kennelijk de SGP het enige alternatief.
Ariel

Bericht door Ariel »

Verstandige vrouw. Ik weet trouwens ook niet op welke partij ik kan stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen 2014 .
De VVD valt af, en de PVV doet hier niet mee. Misschien ook SGP stemmen?
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Waarom valt de VVD af?
Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Waarom valt de VVD af?
Straf voor hun beleid?
Ik hoop dat veel mensen niet op de VVD stemmen , zodat ze merken dat we niet achter hun beleid staan. Maar het is wel zuchten. Ik heb vroeger altijd VVD gestemd, en met gemeenteraadsverkiezingen nog steeds.

Misschien kan ik beter niet gaan stemmen. Dat zal dan de eerste keer in mijn leven zijn.
xplosive

Bericht door xplosive »

In mijn gemeente doet de Partij voor de Dieren waarschijnlijk wéér niet mee. De PVV ook niet. Volgens de stemwijzer zou dan de volgende in het rijtje GroenLinks zijn. Die moet het dan maar worden.

Helemaal onderaan bungelt bij mij de VVD. De op één na onderste is het CDA. De op twee na onderste is bij mij de SGP. Dat ik de SGP hoger waardeer dan de VVD en het CDA heeft te maken met het duidelijke anti-islam-standpunt van de SGP.

Als ik zou moeten kiezen tussen de VVD en de SGP, dan zou het dus de SGP worden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie