Alleen de CHRISLAM kan ons nog redden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alleen de CHRISLAM kan ons nog redden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het wordt tijd dat de islam van de ondergang gered wordt
voor het nageslacht.


Dit kan uitsluitend plaatsvinden door middel van een fusie tussen het christendom en de islam teneinde de morele geloofwaardigheid in beide religies in stand te kunnen houden. Immers, een overname van islam door een kongsi van joden en christenen zal tot de nodige onrust leiden in alle islamitische landen, waardoor de aandelen op de Internationale Religiebeurs dramatisch zullen dalen.In islamitische landen hebben joodse en christelijke normen al jarenlang geen enkele waarde voor de moslim. Een fusie lijkt dan ook de enige voor de hand liggende oplossing om tot een cultureel religieuze revolutie te komen.

Een verslag vanuit de Religiebeurs in Wallstreet door De Positivo's.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alleen de CHRISLAM kan ons nog redden

Bericht door Ali Yas »

Ik snap jou wel, Hans. Jij bent vast ook een voorstander van de fusie van een slang en een duif.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

CHRISLAM maakt ongelovigen lam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Ik snap jou wel, Hans. Jij bent vast ook een voorstander van de fusie van een slang en een duif.
Waarom ook niet wanneer ik de beste slangenbezweerder uit het universum achter de hand heb: GOD!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alleen de CHRISLAM kan ons nog redden

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie