De kruistochten: de feiten

Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Kruistochten: de feiten

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Jouw ideeën over mij als persoon blijken ook nu weer helemaal niets waard.
Oke..Vertel dan iets over jezelf. Jij bent als een gesloten oester, dus gokken we maar wat.
Wij kunnen zonder een zwamverhaal ook prima conclusies trekken hoor. Op fora ben je wat je bijdraagt.

Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen antwoord op mijn twee vragen onder "Israël en de VN". Het zou kunnen dat Teva daar nog geen tijd voor heeft gehad, maar ik acht het waarschijnlijker dat hij/zij meer respect heeft voor ideologie dan voor feiten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Kruistochten: de feiten

Bericht door Mahalingam »

In al die eeuwen na de kruistochten heeft men zich in Allahstan daar niet druk over gemaakt.
Het is pas de laatste decennia dat Mohammedanen roepen; "Die vreselijke kruistochten tegen ons."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Kruistochten: de feiten

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Teva Teff geen atheist is, maar een latente moslim, of anders is hij een extreem links irritant mannetje die op alles wat we hier plaatsen kritiek heeft.

Of hij is beide. Kan ook nog. Ik ga voor de allerlaatste optie.
Jouw ideeën over mij als persoon blijken ook nu weer helemaal niets waard.
Afbeelding
Culturele kruisbestuiving vanuit islam op betuttelfascisten.

Ze zouden hout kunnen snijden. Links en islam werken beide bewust of onbewust aan de ondermijning van Westerse maatschappijen. Pas als dat gelukt is zal vanuit islam een grote schoonmaak (dus ook op de multiculturele helpertjes) plaatsvinden. Er valt ook nu nog iets op te steken van het wedervaren in Iran in het jaar 1979 dat maakt het niet langer noodzakelijk om de historie nog eens te herhalen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kruistochten: de feiten

Bericht door Pilgrim »

In het kort: de waarheid over de Kruistochten

Geplaatst op 11 augustus 2017

Afbeelding

Op het moment dat de Kruistochten begonnen, hadden de moslims al twee derde deel van de christelijke wereld veroverd.

Na eeuwen van islamitische invasies, in brand steken van kerken, marteling, slaven maken en gedwongen bekeringen van christenen, begonnen de Kruistochten uiteindelijk in 1095.

457 jaar na de islamitische verovering van Jeruzalem
453 jaar na de islamitische overname van Egypte
443 jaar na de islamitische plundering van Italië
380 jaar na de islamitische bezetting van Spanje
363 jaar na de islamitische aanvallen op Frankrijk
249 jaar na de islamitische overval op Rome

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/11 ... istochten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat speelt bij mohammedanen is de deprimerende herinnering en gewaarwording vanuit het dagelijkse leven dat mohammedanen al decennia lang zich manifesteren als de mislukte mensensoort en echt helemaal niets voorstellen waar het aankomt op een wezenlijke bijdrage voor onze westerse beschaving.

Wat rest voor de mohammedaan is de parasiet uithangen op onze beschaving.

Wat bezielt de moslim dat hij daar trots op is? Om de doodeenvoudige reden dat dit zijn enige houvast in het leven is. Hij handhaaft zijn lamlendig functioneren vanuit zijn geloof dat na de dood hij niet langer hoeft te parasiteren op wat Allah eerder niet aan moslims heeft gegund.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Kruistochten: de feiten

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:In al die eeuwen na de kruistochten heeft men zich in Allahstan daar niet druk over gemaakt.
Het is pas de laatste decennia dat Mohammedanen roepen; "Die vreselijke kruistochten tegen ons."
Moeten ze nou ook compensatie hebben voor het verliezen van Constantinopel? Oh nee wacht... :thinking:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door King George »

Het wordt denk ik tijd dat de Europeanen eens een schadeclaim gaan indienen voor de Arabische/Islamitische veroverings- en plundertochten en de Europeanen die door Arabieren tot slaaf zijn gemaakt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Het wordt denk ik tijd dat de Europeanen eens een schadeclaim gaan indienen voor de Arabische/Islamitische veroverings- en plundertochten en de Europeanen die door Arabieren tot slaaf zijn gemaakt.
Het probleem is dat zoiets alleen werkt indien er inderdaad iemand is die het ene reet interesseert.
Gelijk aan het argument dat ik elders heb gegeven, alleen hier krijgen die straathonden dan geen voer,
maar gelach/gescheld, een schoen of een steen naar de kop gegooid.
Zie hier: viewtopic.php?p=432371#p432371

Dankzij de zieligheidscultuur die wij hier hebben, werkt dat hier.
Die zieligheidscultuur werkt daar niet, daar geldt het recht van de sterkste.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door Mahalingam »

De kruisridders: moderne versie

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door sjun »

Mooi nummer, jammer dat ze voor de beelden die geschiedvervalsende film Kingdom of Heaven uit 2005 hebben gebruikt.
Voor wie beter zicht op zaken wil hebbben:

Afbeelding
God’s Battalions: The Case for the Crusades, Rodney Stark,
Harper 2009, ISBN 9780061582615


Afbeelding
A Concise History of the Crusades, Thomas F. Madden,
Rowman & Littlefield Publishers, Inc. 2000, ISBN 0847694291


Afbeelding
The Crusades: The World's Debate, Hilaire Belloc
TAN Books & Publishers 1994, ISBN 0895554674
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door sjun »

Moderne kruistochten krijgen natuurlijk wat anders vorm. Ze beginnen bij bewustmaking:

AKTION: Tatjana, Ed und Freunde - Und täglich grüßt der Muezzin!

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De kruistochten: de feiten

Bericht door Pilgrim »

Historische waarheid

Afbeelding

Tegen de tijd dat de kruistochten begonnen, hadden moslims twee derde deel van de christelijke wereld veroverd. Na eeuwenlange mosliminvasies, kerkverbrandingen, marteling, slavernij en gedwongen bekeringen van christenen, begonnen eindelijk de kruistochten in het jaar 1096.

457 jaar na de islamitische verovering van Jeruzalem – 453 jaar na het overnemen van Egypte door moslims – 443 jaar na de islamitische plundering van Italië – 380 jaar na de islamitische bezetting van Spanje – 363 jaar na de islamitische aanvallen op Frankrijk – 249 jaar nadat de moslims Rome hadden bezet.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “EUSSR”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie