God van Liefde

droevie

Berichtdoor droevie » Di Apr 24, 2007 11:24 pm

ajax schreef:Een vrouw mag niet erven

Volgens de Bijbel wel :smile:
(misschien komt het niet zo goed uit als in de Koran, maar zeker is er erfrecht voor de vrouwen)

Anneke

Berichtdoor Anneke » Di Apr 24, 2007 11:41 pm

Ajax, en al zou de vrouw niet mogen erven van de Bijbel. Moet ik eens dingen opsommen die de man wel mag en de vrouw niet van de koran?
Zo triest, je pakt gewoon 1 ding waarvan jij vindt dat het niet vrouwvriendelijk is en blijft er maar op doorhameren. Blind voor datgene dat er in de koran staat :roll:

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Apr 25, 2007 9:08 am

Anneke schreef:Ajax, en al zou de vrouw niet mogen erven van de Bijbel. Moet ik eens dingen opsommen die de man wel mag en de vrouw niet van de koran?
Zo triest, je pakt gewoon 1 ding waarvan jij vindt dat het niet vrouwvriendelijk is en blijft er maar op doorhameren. Blind voor datgene dat er in de koran staat :roll:

Ik kan nog doorgaan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Apr 25, 2007 9:11 am

droevie schreef:
ajax schreef:Een vrouw mag niet erven

Volgens de Bijbel wel :smile:
(misschien komt het niet zo goed uit als in de Koran, maar zeker is er erfrecht voor de vrouwen)

Als ze geen broers heeft mag ze erfen maar ja.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Serdar

Berichtdoor Serdar » Zo Apr 29, 2007 9:47 pm

Ariel schreef:Oude testament schat.
Daar houd geen Christen zich meer aan. Christenen houden zich nu aan de wetten van Jezus.

Mattheüs 22

35 En een uit hen, zijnde een wetgeleerde, heeft gevraagd, Hem verzoekende, en zeggende:

36 Meester! welk is het grote gebod in de wet?

37 En Jezus zeide tot hem: Gij zult liefhebben den Heere, uw God, met geheel uw hart, en met geheel uw ziel, en met geheel uw verstand.

38 Dit is het eerste en het grote gebod.

39 En het tweede aan dit gelijk, is: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelven.

40 Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.

http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/22.html

Ik heb nu geen tijd om er op in te gaan.
Misschien later als ik zin heb.

En mag ik je er nog even op wijzen dat dit een Nederlands forum is.
Misschien wil je zo vriendelijk zijn om dit alles even in het Nederlands te vertalen.

Jezus leefde volgens het Oude Testament, niet volgens die stripboeken wat jullie naderhand na Jezus hebben verzonnen.

Serdar

Berichtdoor Serdar » Zo Apr 29, 2007 9:51 pm

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Ik denk niet dat veel mensen dat zal interesseren Chaimae.
Zoals ik al zei: Het is een site om die verderfelijke islam te ontmaskeren en niet het christendom.

Het Christendom is net zo erg als de Islam. :+)

Ben je nou zo dom of zijn wij nou zo slim?????

Wat is je IQ?

Doe niet zo quasi intelligent Chaimae.
We hebben al zo vaak aangetoond hier dat de islam een zeer verderfelijke doctrine is. De bewijzen liggen voor het oprapen.
Het zijn geen christenen die vliegtuigen parkeren in gebouwen.......
Het zijn geen christenen die metro's opblazen.....
Het zijn geen christenen die treinen vaporiseren.....
Het zijn geen christenen die bussen met argelozen opblazen...
Het zijn geen christenen die moslims afmaken in Irak......
Het zijn geen christenen die enz. enz.

En we hebben dat hier al ....tig keer uitgelegd.

Ben je nou zo dom of zijn wij nou zo slim?????

Christenen zijn de grooste rotzooi van deze wereld. Met kruistochten, nu nog steeds met die bastaardkind Bush, hebben ze alleen maar rotzooi gezaaid.

Voor elk Moslim dat onschuldig wordt gedood door Christenen, moet men dat vergelden. En terecht, Christenen zijn polytheïsten, en zijn ongelovigen.

Serdar

Berichtdoor Serdar » Zo Apr 29, 2007 9:56 pm

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Anneke schreef:Maar christenen niet Chaimae. Ajax wilt met zijn posts (knippen en plakken is trouwens geen kunst meer ajax :wink: ) de god der christenen onderuithalen, niet wetend dat het volgens zijn koran dezelfde god is als allah, maar goed dat terzijde.

Verder zie ik dat de meeste (bijna alle qoutes) uit het OT komen.. Niet leidend voor christenen :wink:

''Vrouwen, wees u man onderdanig, want dat is uw Christelijke plicht.''

Vers?

Vind het vreemd dat de Christenen zich niet aan het OT houden. De 10 geboden komen toch uit het OT?

Ik als voormalig christen heb geleerd dat ik me te allen tijde moet houden aan de 10 geboden. Waar die vandaan komen maakt mij niet uit.

En het mooie is dat ik als atheist mij nu nog aan die geboden houdt.
ONBEWUST. En dus blijken die geboden eigenlijk universeel te zijn.

En hebben gewoon niets te maken met het feit of je gelooft of niet.

Maar nogmaals: dit heeft toch niets met de islam te maken. Het is gewoon afleidingstactiek van ajax - en ook jij - om de focus vooral maar niet op de islam te laten rusten.

Je bent helemaal geen atheïst, je bent een Christen die de Islam haat.
Je noemt je atheïst om het Christendom of het Christen zijn niet in een zwarte daglicht te plaatsen. Omdat je op die manier volop andermans geloof kunt uitschelden en kunt beledigen.
Maar jij bent niet de enige die deze laffe weg kiest, zijn er zoveel.

Dat je nog toegeeft dat je je aan 10 geboden zou houden, is het bewijs dat jij een Christelijke polytheïstisch bastaardkind bent.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Apr 29, 2007 10:10 pm

een Christelijke polytheïstisch bastaardkind bent.

Volg je dit Fatwa:

'All Religions Other Than Islam Are Heresy': Saudi Religious Council

The Saudi fatwa reads as follows: "The Permanent Council for Scholarly Research and Religious Legal Judgment has studied the queries some individuals brought before the Chief Mufti… concerning the topic of the construction of houses of worship for unbelievers in the Arabian Peninsula, such as the construction of churches for Christians and houses of worship for Jews and for other unbelievers and [the question of] the owners of companies or organizations allotting a fixed place for their unbelieving workers to perform the rites of unbelief.

"After considering the queries the Council answered as follows:

"All religions other than Islam are heresy and error. Any place designated for worship other than [that of] Islam is a place of heresy and error, for it is forbidden to worship Allah in any way other than the way that Allah has prescribed in Islam. The law of Islam (shari'a) is the final and definitive religious law. It applies to all men and jinns and abrogates all that came before it. This is a matter about which there is consensus.

"Those who claim that there is truth in what the Jews say, or in what the Christians say - whether he is one of them or not - is denying the Koran and the Prophet Muhammad's sunna and the consensus of the Muslim nation… Allah said: 'The only reason I sent you was to bring good tidings and warnings to all [Koran 34:28]'; 'Oh people, I am Allah's Messenger to you all [Koran 7:158]'; 'Allah's religion is Islam [3:19]'; 'Whoever seeks a religion other than Islam, it shall not be accepted from him [3:85]'; 'The unbelievers from among the people of the Book [i.e. Jews and Christians] and the polytheists are in hellfire and will be [there] forever. They are the worst of all creation… [98:6].'

"Therefore, religion necessitates the prohibition of unbelief, and this requires the prohibition of worshiping Allah in any way other than that of the Islamic shari'a. Included in this is the prohibition against building houses of worship according to the abrogated religious laws, Jewish or Christian or anything else, since these houses of worship - whether they be churches or other houses of worship - are considered heretical houses of worship, because the worship that is practiced in them is in violation of the Islamic shari'a, which abrogates all religious law that came before it. Allah says about the unbelievers and their deeds: 'I will turn to every deed they have done and I will make them into dust in the wind [Koran 25:23]

Salafist.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Apr 29, 2007 10:22 pm

Serdar schreef:Christenen zijn de grooste rotzooi van deze wereld. Met kruistochten, nu nog steeds met die bastaardkind Bush, hebben ze alleen maar rotzooi gezaaid.

Voor elk Moslim dat onschuldig wordt gedood door Christenen, moet men dat vergelden. En terecht, Christenen zijn polytheïsten, en zijn ongelovigen.

De kruistochten waren een verdedigingsoorlog tegen de islamitische bezetters, zowel in Spanje als Jeruzalem.

Het zijn vooral moslims die onschuldige christenen vermoorden, zoals onlangs in Turkije (drie onthoofdingen met folteringen vooraf), In Irak, Indonesie (onthoofdingen van schoolmeisjes) en de Filipijnen (acht onthoofdingen). Moeten die ook vergolden worden? Nee, want het Christendom is geen domme, achterlijke wraakgodsdienst zoals de Islam! Christenen zijn ook geen polytheisten en ongelovigen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 29, 2007 10:36 pm

Serdar schreef:Christenen zijn de grooste rotzooi van deze wereld. Met kruistochten, nu nog steeds met die bastaardkind Bush, hebben ze alleen maar rotzooi gezaaid.

Het is goed als je al deze dingen vaak op dit forum schrijft Serdar.
Dan kunnen de bezoekers van deze site lezen wat er in het hart van een Moslim afspeelt.
Ken uw vijand zeg ik altijd maar weer.

In ieder geval, bedankt. Je bent zeer waardevol voor dit forum.

Vriendelijke groet.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Zo Apr 29, 2007 10:42 pm

Deze trol hoeft niet eens een Moslim te zijn. Serdar gaat geen inhoudelijke discussies over de Islam aan. Er zijn ook mensen die voor de lol dit soort haat op fora zetten. Het komt ook voor dat iemand dit soort dingen post in de hoop dat iemand reageert met haatdragende woorden over de groep waar de trol beweert toe te behoren.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 29, 2007 11:12 pm

:( Denk jij dar Serdar een Jood is die Islam in een slecht daglicht wil zetten Linda.
Het zou goed kunnen.
Het lukt hem ook nog.
Joden zijn een slim volk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Zo Apr 29, 2007 11:38 pm

Dat weet ik niet.

Ik weet alleen wel dat er mensen zijn die voor de lol discussies op forums verzieken. Er zijn zelfs mensen die zich voordoen als een aanhanger van een bepaalde ideologie waar ze het mee oneens zijn om die belachelijk te maken.

Serdar hoeft niet dit motief te hebben.

De meeste mensen op fora zijn regelijk eerlijk. De kans is dus groter dat hij is wat hij beweert te zijn.

Freya

Berichtdoor Freya » Ma Apr 30, 2007 10:00 am

Deze teksten van Serdar, die aangeven hoe verwerpelijk zijn gedachten zijn, is nogal opvallend te noemen, als hij in een andere topic met Chaimea in gesprek gaat over haar studiekeuze. Hij laat zich ontvallen, dat hij adviseert in studiekeuzes.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... udie#81529

Ik snap niet, als je klikt op Serdars teksten, hoe iemand met zo'n verwrongen geest, jongeren aan studiekeuzes helpt. Ik hoop niet dat het iemand is, die werkzaam is in het onderwijs of het jongerenwerk. Dat zou een ramp zijn.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Ma Apr 30, 2007 10:21 am

Serdar schreef:
Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Anneke schreef:Maar christenen niet Chaimae. Ajax wilt met zijn posts (knippen en plakken is trouwens geen kunst meer ajax :wink: ) de god der christenen onderuithalen, niet wetend dat het volgens zijn koran dezelfde god is als allah, maar goed dat terzijde.

Verder zie ik dat de meeste (bijna alle qoutes) uit het OT komen.. Niet leidend voor christenen :wink:

Vers?

Vind het vreemd dat de Christenen zich niet aan het OT houden. De 10 geboden komen toch uit het OT?

Ik als voormalig christen heb geleerd dat ik me te allen tijde moet houden aan de 10 geboden. Waar die vandaan komen maakt mij niet uit.

Maar nogmaals: dit heeft toch niets met de islam te maken. Het is gewoon afleidingstactiek van ajax - en ook jij - om de focus vooral maar niet op de islam te laten rusten.

Je noemt je atheïst om het Christendom of het Christen zijn niet in een zwarte daglicht te plaatsen. Omdat je op die manier volop andermans geloof kunt uitschelden en kunt beledigen.

Dat je nog toegeeft dat je je aan 10 geboden zou houden, is het bewijs dat jij een Christelijke polytheïstisch bastaardkind bent.

Nou, nou, nou. Ik weet zeker dat Thomas, net als ik, geen enkele afgod kent. Dat noemen jullie atheïst.

Ik hou me aan de tien geboden, vanaf gebod nummer 5, en Thomas ook, omdat dit nu niet bepaald goddelijke, maar gewoon diepmenselijke waarden zijn. Jawel, jawel, want religie is door de mens gemaakt, niet door één of ander opperwezen of opperwezens. En mensen delen waarden en hebben een geweten, ze zijn een zeer sociale diersoort. Vandaar dat ik humanist ben.

O ja, aan de vier eerste geboden houden we ons niet: zuiver bij gebrek aan onderwerp.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

nimda

Berichtdoor nimda » Ma Apr 30, 2007 1:10 pm

Ariel schreef::( Denk jij dar Serdar een Jood is die Islam in een slecht daglicht wil zetten Linda.
Het zou goed kunnen.
Het lukt hem ook nog.

The joooooos did it again!
Scientia vincere tenebras

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Ma Apr 30, 2007 1:16 pm

nimda schreef:
Ariel schreef::( Denk jij dar Serdar een Jood is die Islam in een slecht daglicht wil zetten Linda.
Het zou goed kunnen.
Het lukt hem ook nog.

Ariel was sarcastisch, Nimda.

Ik ben er ondertussen redelijk van overtuigd dat Serdar wel een Moslim is.

nimda

Berichtdoor nimda » Ma Apr 30, 2007 1:22 pm

Linda Danvers schreef:
nimda schreef:
Het zou goed kunnen.
Het lukt hem ook nog.

Ariel was sarcastisch, Nimda.

Ik ben er ondertussen redelijk van overtuigd dat Serdar wel een Moslim is.

Linda, dat was ook sarcaslme van mijnentwege. Trouwens op internationale fora kan je die uitdrukking regelmatig terugvinden.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Ma Apr 30, 2007 1:46 pm

Dat weet ik. Ik lees het internationale forum eens in de zoveel tijd.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Ma Apr 30, 2007 1:57 pm

Ketter schreef:
Serdar schreef:
Thomas schreef:
Chaimae schreef:

Vers?

Nou, nou, nou. Ik weet zeker dat Thomas, net als ik, geen enkele afgod kent. Dat noemen jullie atheïst.

Ik hou me aan de tien geboden, vanaf gebod nummer 5, en Thomas ook, omdat dit nu niet bepaald goddelijke, maar gewoon diepmenselijke waarden zijn. Jawel, jawel, want religie is door de mens gemaakt, niet door één of ander opperwezen of opperwezens. En mensen delen waarden en hebben een geweten, ze zijn een zeer sociale diersoort. Vandaar dat ik humanist ben.

O ja, aan de vier eerste geboden houden we ons niet: zuiver bij gebrek aan onderwerp.

mvg,
Ketter

Dank je wel Ketter.
Zo is het en niet anders.
Jij vertolkt op een perfecte manier mijn gevoelens.

Maar ja, dat had ik al een keer gezegd.

Tnx

Terug naar “Andere Godsdiensten”