Jehovah’s Getuigen (haatreligie zonder geweld)

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De beste gitarist van de wereld was een Jehovah’s Getuige

Prince is zijn naam.

“We allways looking forward.” Is het adagium van beide heren in de video. Je kan terug kijken naar het verleden om ervan te leren. Welnu, moslims zijn zo ontzettend stom dat ze nog nooit wat van het verleden geleerd hebben. Nou ja, wie eigenlijk wel?

Waarom kijken moslims nooit toekomstgericht, in plaats van altijd achterom naar de grootste roverhoofdman in de geschiedenis, Mohammed, die zij vanuit hun godsdienstwaanzinnige optiek als smaakmaker van Allah beschouwen? Om de simpele reden dat de op onze kennisbeschaving afgestemde godsdienstwaanzinnige parasieten geen toekomst hebben zonder onze kennisbeschaving. Daarom zijn moslims ook parasieten. Nou ja, als je het moslimse hoerenparadijs van de perverse historische Arabische ongeletterde oorlogscrimineel Mohammed als DE toekomst voor moslims beschouwt, dan weet een ieder dat iedere opgeruimde moslim in de wereld er een te weinig is.

O ja, moslims mogen geen muziek maken vanwege hun geloof. Jehovah’s Getuigen des te meer. En alcoholische versnaperingen zijn ook niet verboden. Echter niemand is volmaakt. Een bloedtransfusie blijft nog altijd verboden volgens de leermeesters van de Getuigen in Brooklyn te New York. Dat was voeger een ramp. Nu niet meer. Je bent een klojo als je dat toelaat. Want een bloedtransfusie is echt niet meer nodig in deze tijd.

Ik was ook 12 jaar lang een Jehovah's Getuige. Dat was best leerzaam en aangenaam, maar wel een ontdekking op een gigantisch dwaalspoor. Desalniettemin adviseer ik alle moslims, óf Jehovah's Getuige te worden - vanwege het tolerante vredelievende muzikale alcoholische karakter - óf - en dat is natuurlijk het allerbeste - atheïst. Ach, als je maar geen last van de ander hebt. Dus weg met alle moslims!

Jezus betekent: vrede en tolerantie. Mohammed betekent: intolerantie, racisme, discriminatie, list en bedrog, haat tegen andersdenkenden en bovenal propaganda voor sadisme en moord!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

Prince was volgens mijn contacten in het Getuigen universum helemaal GEEN Getuige. Ze hebben het gecheckt en hij kan dan wel bepaalde sympathieën gehad hebben maar is bijv. nooit gedoopt.
Het zou ook moeilijk te verklaren zijn door Prince's promoten van sexuele promiscuïteit en decadentie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Prince was volgens mijn contacten in het Getuigen universum helemaal GEEN Getuige. Ze hebben het gecheckt en hij kan dan wel bepaalde sympathieën gehad hebben maar is bijv. nooit gedoopt.
Het zou ook moeilijk te verklaren zijn door Prince's promoten van sexuele promiscuïteit en decadentie.
Ik had ook al zo mijn twijfel. Excuus dat ik niet van mijn twijfel gewag heb gemaakt. De waarheid. Hoe kom ik nu achter de waarheid terwijl hij in een vroeg stadium al de benen heeft genomen? Ik twijfel daarom nog steeds.

En hoe hebben de paar Belgische Getuigen hem gecheckt? Dat kan maar op één manier. Met een ophelderingsvraag aan het overkoepelende orgaan van de Getuigen van Jehovah in het hoofdkwartier Brooklyn te New York. Dus . . .

Als hij NIET gedoopt is, kon hij inderdaad naar zijn status van Gods persoonlijke dienaar fluiten. Of beter gezegd op zijn gitaar spelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Als hij NIET gedoopt is, kon hij inderdaad naar zijn status van Gods persoonlijke dienaar fluiten. Of beter gezegd op zijn gitaar spelen.
Ach, Prince was de zoveelste dienaar van het Frankfurt Marxisme die een slecht voorbeeld voor de jeugd neerzette en er grof geld mee verdiende. Nakomeling van door Arabieren geroofde en aan de Amerikanen verkochte slaven, is zijn vele geld uiteindelijk zijn dood geworden. Hij werd "onwel"( bedorven drugs?) en werd naar een ziekenhuis gebracht. Maar daar was geen luxe privé suite voor mr . Prince ter beschikking en hij voelde zich te goed om als een gewoon mens behandeld te worden. Dus maar zonder behandeling de privé jet terug in en zo is hij op dezelfde leeftijd als Mercator in zijn kitschpaleis in elkaar gezakt.

In dat filmpje zie ik de zoveelste omhooggevallen laagbegaafde pop-clown die zijn gillend publiek allerlei zgz. diepzinnige gemeenplaatsen opdist . Het dieptepunt is aan het begin waar hij de houding van Christus aan het kruis aanneemt. Walgelijk en lachwekkend maar het jonge volkje dat net 500 $ heeft uitgegeven om het Idool te zien smult ervan.
Ik heb dat negertje-die zijn kroezelhaar ontkrulde!- nergens horen zeggen dat hij gedoopt is door de Ouderlingen overigens.
Ik ga het nog s navragen bij Getuigen in Hilversum die rechtstreekse contacten hebben met het hoofdkantoor in Emmen. Tot nu toe heb ik logischerwijs gehoord, no way, iemand die zich zo aanstelt en publiek bluft met zijn enorme sexuele potentie en appetijt kan onmogelijk Getuige zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Tot nu toe heb ik logischerwijs gehoord, no way, iemand die zich zo aanstelt en publiek bluft met zijn enorme sexuele potentie en appetijt kan onmogelijk Getuige zijn.
In zo'n geval zou hij als een Getuige van Jehovah in de ban zijn gedaan. Geroyeerd. Uitgespuugd. Het zou best kunnen dat hij in den beginne tot een Getuige is gedoopt. Maar, naar ik meen gelezen te hebben, is hij pas in de loop van zijn succesjaren een Getuige geworden en dat lijkt mij inderdaad niet echt geloofwaardig. Nogmaals, zonder doop ben je niks. Sterker nog, je had ondergedoopt moeten worden. Koppie onder. Zoals ik. [icon_lol.gif]

Echter, je wordt niet zo gauw uit de Gemeenschap gestoten. En al helemaal niet wanneer je eenmaal gedoopt bent. Dat kan alleen op basis van overspel of anderszins seksuele uitspattingen. Ook voor het huwelijk pret in bed hebben is reden tot uitsluiting. Zelfs als je steelt gaat men hier nog heel omzichtig te werk. Zonder bewijs geen (tijdelijke) uitsluiting. Wie berouw heeft kan altijd op een gepaste tijd die door de Ouderlingen bepaald wordt terugkeren in de groep (Getuigen werken graag met de symboliek van het verloren schaap . . .). Men heeft immers liever meer dan minder aanhangers van T.C. Russell - overigens niet te verwarren met Jezus Christus.

We moeten dus aan de weet zien te komen of Prince gedoopt (ondergedompeld) is - ja of nee. Enne . . . Waarom zal iemend zich een Getuige van Jehovah noemen als hij dat niet is? Een heel interessante vraag dus van mij. Wie uitgesloten is kan zich best nog altijd wel een Getuige van Jehovah noemen, vanuit zijn overtuiging in het bestaan van de naam Jehovah. Ondertussen maakt hij geen deel meer uit van de eigenzinnige Organistie die claimt het patent op de naam van God te hebben en geleid wordt vanuit het duivelse hoofdkwartier in Brooklyn.

P.S.: Er doet een bekend verhaal de ronde onder de broeders en zusters; over een man die zijn hond Jehovah had genoemd. Tijdens een gevecht in het park met een andere hond - mogelijk van een Jehovah's Getuige - werd Jehovah dood gebeten. Informeer maar eens bij jouw connecties. Dit verhaal moet ongetwijfeld ooit eens in de Wachttoren hebben gestaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Sterker nog, je had ondergedoopt moeten worden. Koppie onder. Zoals ik. [icon_lol.gif]
...en dat ga ik dus proberen uit te zoeken. Want idd iedere gek kan gaan roepen dat hij Getuige of wat dan ook is.
Dat doen die pop- en filmclowns wel vaker. Dat begon al met de Beatles die "verlichting" gingen zoeken bij de Maharishi en dus hun haar nog wat langer lieten groeien. Madonna met de Kabbalah, Tom Cruise scientology, Richard Gere Boedhist...als ze hun zoveelste Oscar of Gouden Plaat krijgen blikken ze even naar Boven en bedanken hun Opperwezen [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ondertussen.
The Jehovah's Witness Church has released a statement following the untimely death of Prince, who officially converted to the religion in 2003.

"We are saddened to hear about the death of Prince Rogers Nelson, who was baptized as one of Jehovah’s Witnesses in 2003," a church spokesperson, David A. Semonian, said in a statement obtained by PEOPLE.

Semonian said that Prince "found fulfillment as a Witness and in sharing his faith with others."

The statement added: "We do not have any details regarding his medical condition or the cause of his death. Our thoughts are with his family and friends, particularly his fellow worshippers in the Saint Louis Park congregation of Jehovah’s Witnesses in Minnesota. We hope that all find comfort in the Bible’s promise of a future time when death, pain, and tears will be no more.—Revelation 21:3, 4."
Bron: http://www.people.com/article/prince-de ... -statement
Baptized in 2001, Prince was a devout Jehovah's Witness; he even went door-to-door. In October 2003, a woman in Eden Prairie, Minnesota opened her door to discover the famously shy artist and his bassist, former Sly and the Family Stone member Larry Graham, standing in front of her home. "My first thought is ‘Cool, cool, cool. He wants to use my house for a set. I’m glad! Demolish the whole thing! Start over!," the woman told The Star Tribune. "Then they start in on this Jehovah’s Witnesses stuff. I said, ‘You know what? You’ve walked into a Jewish household, and this is not something I’m interested in.’ He says, 'Can I just finish?' Then the other guy, Larry Graham, gets out his little Bible and starts reading scriptures about being Jewish and the land of Israel."
Dit is overigens een algemeen bekend verhaal over Prince als Getuige die godverdomme wel degelijk langs de deur ging. Dat zal overigens vast niet zo vaak geweest zijn. Maar laat ik dit vertellen. Ik ken verschillende Getuigen van Jehovah die NOOIT aan deurprediking doen. Sterker nog, die prediken überhaupt helemaal nooit. Denk daar maar eens over na! En laat Mercator daar gerust maar eens van gedachten over wisselen met zijn leuke spontane vast alles beter wetende Getuigen-vrienden.

Beide ouders van Prince waren Zevende-Dag-Adventisten. Nou dan weet je het wel. Herinneren wij ons nog ene T.C. Russell, de wegloper bij deze christelijke club van wereldverbeteraars? Hij begon voor zichzelf en richtte de groep Bijbelonderzoekers op als de zoveelste loot aan de stam van eigenzinnige christelijke religies. Later bedacht T.C.Russell de geniale exclusieve naam van Jehovah's Getuigen voor zijn nieuwe christelijke religie die zijn walging voor het menselijke bloed min of meer als kernwaarde van het geloof maakte en bepaald niet onder stoelen of banken stak en waarmee Jehovah werkelijk volslagen belachelijk werd gemaakt. Ik geloof dat de Japanse maffia hun geloof beleden door een halve vinger af te hakken. Jehovah's Getuigen dragen een kaartje bij zich waarop zij te kennen geven gevrijwaard te willen zijn van een bloedtransfusie.

Prince heeft ook een keer bloedtransfusie geweigerd. Mogelijk dat het weigeren van bloedtransfusie op termijn zijn doodsoorzaak in de hand heeft gewerkt. Enge mensen die Getuigen. Ergens zijn zij indirecte moordenaars. Ik had destijds ook zo'n kaartje gekregen. Ik weet bij God nog altijd niet waarom ik dat nooit heb ingevuld. Terwijl ik toch over een vrije wil beschikte. Tenminste, volgens de leermeesters van het exclusieve Genootschap. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: En laat Mercator daar gerust maar eens van gedachten over wisselen met zijn leuke spontane vast alles beter wetende Getuigen-vrienden.
Dat zal ik zeker s doen maar een prioriteit is het voor mij niet. k Kan mij moeilijk voorstellen dat de o zo zedige zusters en broeders opgezet zouden zijn met Prince zijn literaire hoogstandjes als I will jack you off sexy M.F. en I have a lion in my pocket and he s ready to roar . [icon_lol.gif]
Maar mss gaf Prince wel royale contributies aan het hoofdkantoor in Brooklyn en waren de Ouderlingen daarom wel bereid even de andere kant op te kijken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

'Hans van de Mortel' schreef:Maar laat ik dit vertellen. Ik ken verschillende Getuigen van Jehovah die NOOIT aan deurprediking doen. Sterker nog, die prediken überhaupt helemaal nooit. Denk daar maar eens over na!
Ik vergat hier nog bij te vertellen dat de Getuigen van Jehovah die ik bedoel, helemaal niets meer met hun broeders en zusters te maken wilden hebben. Zij gingen nooit van deur tot deur, maar bezochten ook NOOIT de Koninkrijkszaal. Niet helemaal waar wat ik zeg. Die huichelaars of slappe hap, hoe je ook noemen mag, die nergens meer om gaven, bezochten telkenmale één keer per jaar de avond van het Herdenkingsfeest van Jezus aan het kruis dat plaats vond op 14 Nissan (omstreeks Goede Vrijdag) tezamen met hun broeders en zusters.

En nu komt het. Dat deden zij niet uit vrije wil. Haha! De Ouderlingen gingen erop af en overhandigden hen de op papier afgedrukte uitnodiging. Tsjonge tsjonge tsjonge. Bij deze wetenschap zou Mercator toch tot inzicht moeten komen dat ondanks dat hij de muziek van Prince geen hoog aanzien waard vindt, hij uit grond van oprechtheid de voorkeur aan Prince geeft boven de laffe huichelachtige bombastische komische kermisattracties waartoe die zogenaamde 'stille' Getuigen behoren.

Dit is toch één grote kermisattractie, dat hele gedoe van de Getuigen?

Zet 'm op Mercator! Praat hierover en vraag hoe het zit. Een Getuige van Jehovah laat Jehovah nooit in de steek. Ik deed dat wel. Maar noemde mij dan ook geen Getuige meer. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

Het meest clowneske gebeuren in het Getuigen bestaan is tegelijkertijd het meest belangrijke, nl. de publieke bevochtiging in Jehovah's wastobbe.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Het meest clowneske gebeuren in het Getuigen bestaan is tegelijkertijd het meest belangrijke, nl. de publieke bevochtiging in Jehovah's wastobbe.
:roll: Klopt! Tot die conclusie moet men wel komen. Het is inderdaad helemaal waar. Ik heb het niet bedacht.
En dan te bedenken dat de Ouderlingen als bovenliggende Getuigen de onderliggende Getuigen leren dat Jehovah de harte-toestand van de mens ziet. Dus? Dus is voor Jehovah geen enkel ritueel of anderszins kermisattractie nodig om hem te doen beseffen dat je van hem houdt en bereid bent reclame voor hem te maken om zodoende meer aanhangers van hem te bewerkstelligen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Ook de Jehovah's passen vrolijk en in alle ernst rituelen toe in hun geloofsbelijdenis. Net zoals alle andere heidense god(en)-aanbidders. Zij zijn dus de facto heidenen zonder dit te beseffen. Het hoogte- en zwaartepunt bij de Jehovah's Getuigen spits zich jaarlijks toe op die ene dag: de Gedachtenisviering. Het God-zij-dank overlijden van Jezus aan de paal (Jehovah's Getuigen ontkennen dat Jezus aan het kruis is gestorven) en dat vertaald wordt in een ceremoniële bijenkomst van groot formaat. Er worden wat matses en een paar flessen wijn ingekocht en nee, het zal er niet zo aan toe gaan als op het bruilofstfeest van de zuster van Maria dat in een dronkenmansfeest ontaardde. Van de matses die op een bord ligt en rond gaat langs de bezoekers in de zaal, moet men afblijven. Zo ook van het glas wijn waarvan niet gedronken mag worden. Dat wordt van tevoren goed uitgelegd. Maar omdat ik nu eenmaal een lul-de-behanger ben, raapte ik destijds bij mijn eerste aanwezigheid, een paar matses van het bord die ik vervolgens in mijn mond stak. Smakeloos. Van de wijn bleef ik af, omdat mijn bijbellerares van Servische afkomst Seka van der Tuin, een schatje getrouwd met Aaldrik van der Tuin, die mij als eerste op het spoor was gekomen aan de deur, maar desondanks als niet volwaardig werd aangezien binnen de gemeente van Jehovah's Getuigen omdat hij ooit van de ladder was gevallen bij zijn werk als glazenwasser, mij nog eens extra verzocht dit niet te doen. Nou ja, in haar eigen woorden dan. De Heilige Geest moest zijn werk doen tijdens dat symbolenfestival. Anders gezegd: wie in trance raakte van de heilige Geest zou automatisch van de matses gebruik maken en een slok wijn nemen. Waarom het glas wijn niet helemaal opgedronken mocht worden is mij nooit duidelijk geworden. Ergens een onsmakelijke boel. Want stel dat de Heilige Geest door God op mij was losgelaten, en ik de goedkope wijn uit het glas had opgedronken en mijn buurman had dezelfde trek - zal ik maar zeggen - wat dan? Volgens mij houdt de leiding van de getuigenbijeenkomst de fles altijd zorgvuldig achter de hand. Voor het geval dat . . . Ik mocht het in ieder geval niet meemaken ooit iemand van de 'symbolen' gebruik te zien maken.

Wie van de symbolen neemt, komt een ereplaats naast God toe in de hemel. Ik wilde dat best wel. Maar doordat ik erover heb nagedacht, kwam ik tot de conclusie dat wanneer God mij boven in de hemel nodig had, hij wis en waarachtig wel duizend manieren kon bedenken om mij te doen doordringen van de ernst van de zaak.

Het liep anders af. Beide vrouwen van twee Ouderlingen begonen mij te irriteren door hun incorrecte eigenwijze domme gedrag. Niet alleen jegens mij, maar vooral door het gedrag dat indruiste - jawel! - tegen de leringen van hun eigen echtgenoot de Ouderling. En een van die Ouderlingen ging toen niet die teee irritante zusters de les lezen maar mij. Tsja, toen was ik er direct klaar mee. Het kwartje viel toen en alras was ik op een nette 'correcte' manier vertrokken uit de symbolenreligie van de Jehovah's Getuigen.

Ik blijf het herhalen. Ik heb het al die twaalf jaren uitstekend naar mijn zin gehad bij de Jehovah's Getuigen van de Gemeente Watergraafsmeer. Logisch! Ik was namelijk de beste. Hoe ik dat weet? De cijfers logen er niet om en ook mijn regelmatige flinke financiële bijdrage. Want God heeft altijd geld nodig. Ik had vier of vijf bijbelstudies op het einde van mijn loopbaan en honderden nabezoeken. Ik kon mijn lol niet op met Jehovah en Hij met mij. Want Jehovah wist dat ik als enige hem door had. En toen ik hem eenmaal door had was het tijd om weer wat anders te doen. En dat werd FFI. :thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door King George »

Jehova's vergelijken met haatpredikende Salafisten. Alleen een Moslima kan het en het AD levert de Islam het podium.
https://t.co/u5zTcdLXZ2
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door King George »

Ik heb nog nooit gehoord van schoolklasjes die bij een Koninkrijkszaal op bezoek gaan.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Jehova's vergelijken met haatpredikende Salafisten. Alleen een Moslima kan het en het AD levert de Islam het podium.
https://t.co/u5zTcdLXZ2
Ik vond de vergelijking nog zo slecht niet. Ik had er tenminste geen moeite mee.
Dit is mijn reactie op het artikel.

Het enorm GROTE verschil zit hem in het contrast tussen Jezus en Mohammed.
Hans van de Mortel: Wie Jezus volgt aan de hand van de bijbel zal geen vlieg kwaad doen. Wie echter moslim is behoort Mohammed te volgen aan de hand van de Koran en die staat vol met walgelijke misselijk makende uitingen van agressie, dood verwensingen en de meest gruwelijke folteringen voor wie niet de bevelen van Allah, de knecht van Mohammed, opvolgt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door King George »

Hebben ze reactie ook geplaatst? Of kon deze niet door de censuur heen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door sjun »

King George schreef:Jehova's vergelijken met haatpredikende Salafisten. Alleen een Moslima kan het en het AD levert de Islam het podium.
https://t.co/u5zTcdLXZ2
Afbeelding
Gezond verstand (voor zover aanwezig) strak ingesnoerd. De publieke ruimte moet immers voor islam geclaimd worden door de merktekens ervan waar mogelijk uit te venten.

De kop van Hanina Ajara wekt precies de verwachtingen die uitkomen bij het doornemen van het gezwatel. Sociale, historische en maatschappelijke verdomming heeft een gezicht gekregen. Uiteraard staan er ook weer de nodige PC reacties onder het stuk. Voor de vorm zijn er enkele directe reacties doorgelaten die dan weer geridiculiseerd kunnen worden aan de hand van 'criteria' als toonhoogte en verdraagzaamheid. Het AD zal geen slijpsteen van de geest worden. Maar wie vooral bevestiging, mooispraak, witwassen van islam en instemming zoekt, wordt niet teleurgesteld.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Hebben ze reactie ook geplaatst? Of kon deze niet door de censuur heen?
Zo te zien, na alle reacties nagelopen te hebben, niet.
Heb ik soms iets verkeerd gezegd? Tsja, met het huichelachtige respect voor privacy - mijn mening - is het slecht en steeds beroerder in Nederland gesteld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Ariel »

Mijn reacties komen ook zelden of nooit door. Ik heb het opgegeven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Mijn reacties komen ook zelden of nooit door. Ik heb het opgegeven.
Bij het minste geringste anti-islam geluid slaat het klamme zweet in de handen van de verantwoordelijke censuurredactie onverbiddelijk toe. Het neutraliteit uitstralende belang van de krant mag niet geschaad worden. Edoch, lees de andere commentaren. De Telegraaf spant overigens wel de kroon in het weigeren wanneer een negatieve reactie over de islam wordt afgekeurd. Ik wil daar toch eens beter naar kijken. Ik veroordeel namelijk niet alleen islam, maar vanzelfsprekend vooral moslims. Dat heb ik terecht van Mercator geleerd. Ik ga daar toch eens een onderzoekje aan wagen. Enne . . . o ja, onze geliefde BH (mister E voor moslims) is vandaag jarig. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nog niet eerder aan gedacht, maar ook hier weer een bewijs van wat voor stelletje onbenullige geestgestoorde dwazen de Jehovah's Getuigen zijn zonder ook maar enige vorm van zicht op verlichting van een rudimentair kritische geest lijkend verstand.

Wat is het geval met de fundamentalistische betweters in het auteursrecht van God? Zij claimen dat de naam van God Jehovah is. Dat klopt niet wat de uitspraak betreft, want die weet zelfs geen enkele rabbi zich te herinneren. Desondanks werd deze ongelukkig gekozen schrijfwijze bedacht in het hoofdkwartier van de beter dan de joden wetende betweters in het geloof van Mozes met als gevolg het volledig misslaan van de geloofsplank van JHWH.

De juiste schrijfwijze is dus: JHWH. Dat beamen zelfs de zwakke broeders en zusters onder de Getuigen. Het enige dat nog dient te gebeuren is waar nodig de ontbrekende klinkers in te vullen. Dat kan als volgt. JaHWeH. Maar ook: JeHoWaH. Maar natuurlijk nooit: Jehovah. Hoe arrogant eigenwijs dom kan een smakeloze Getuige zijn? Dat kan omdat hij verplicht wordt - net zoals moslims - niet verder na te denken, maar alles klakkeloos te slikken wat een stel oude geestelijk overjarige mannen in het kapitalistische op geld beluste rovershol van de Getuigen in Brooklyn New York bekokstoven. Last but not least, de meest waarschijnlijke naam van God is: Jêhoewáh. Hoe ik dit zo zeker weet? In een droom ontving ik met de meest waarschijnlijke hulp van de Heilige Geest een op mijn muur geschreven tekst namens baas God. 's Morgens was de tekst weg. Maar ik had hem wel lekker onthouden. Sommige dromen herinner je. Andere ontgaan je ten enenmale. Een ding maakt alles duidelijk. Zonder de hulp van God is een ieder in de aap van de evolutie gelogeerd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:een stel oude geestelijk overjarige mannen in het kapitalistische op geld beluste rovershol van de Getuigen in Brooklyn New York
En die gaan door met hun "hobby" zolang ze nog door voldoende "gekken" daarvoor rijkelijk beloond worden. Triest, maar waar. Kerken en geld, wat hebben die nou altijd met elkaar uitstaande gehad en waarom.

De geschiedenis bewijst dat er onder de mensen altijd velen zijn geweest die er een grote behoefte aan hadden om het slachtoffer te worden van oplichters (waaronder ook geestelijk gestoorden die zelf in hun eigen leugens geloofden en die daar wegens een gebrek aan vrije wil hoogstwaarschijnlijk niets aan konden doen).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Eliabe »

Had er net 4 aan de deur en 3 op straat. Kon net een duik nemen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: De juiste schrijfwijze is dus: JHWH. Dat beamen zelfs de zwakke broeders en zusters onder de Getuigen. Het enige dat nog dient te gebeuren is waar nodig de ontbrekende klinkers in te vullen. Dat kan als volgt. JaHWeH. Maar ook:
Dan zou het ook kunnen zijn JEHOWAHA, en waarom niet OJEHOWAHU . Maar mss klinkt dat gewoon te komisch voor een Opperwezen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: De juiste schrijfwijze is dus: JHWH. Dat beamen zelfs de zwakke broeders en zusters onder de Getuigen. Het enige dat nog dient te gebeuren is waar nodig de ontbrekende klinkers in te vullen. Dat kan als volgt. JaHWeH. Maar ook:
Dan zou het ook kunnen zijn JEHOWAHA, en waarom niet OJEHOWAHU . Maar mss klinkt dat gewoon te komisch voor een Opperwezen.
Inderdaad! God laat rustig met zich spotten. Daarover ontstond tussen Hem en ondergetekende nooit onenigheid over van welke soort van opwinding dan ook. Maar laten we vooral niet vergeten dat Mercator in staat is zijn verstand beter te gebruiken dan 95% van de wereldbevolking. Jammer dat ik Mercator's bijdrage niet voor eigen rekening heb genomen. Ik was zooo simpel van geest dat ik niet verder kwam dan de drie mogelijkheden die ik opsomde en vergat verder te denken dan mijn verstand mij toeliet. Maar daarom blijf ik ook altijd zo bescheiden, berekenend op mijn tekort schieten en te maken missers.

Ik ben immers géén peace of shit mohammedaan.
(bewonderaar van peace of shit profeet Mohammed)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie