Gegroet allemaal!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Gegroet allemaal!

Bericht door migrantenjong »

Sommigen van jullie (circe) zullen mij wellicht kennen, ik ben het beruchte migrantenjong, een politiek dissident van Politics.be waar ik verbannen ben wegens het aanzetten tot zelfverdediging en pleiten voor meer bevoegdheid voor de politie.

Ik ben net afgestudeerd van het secundair onderwijs, en studeer nu voor Burgerlijk Ingenieur aan het UGent.
Ik ben van Russische afkomst, en woon reeds 7 jaar in Belgie. Ik ben geschokt door het feit dat terwijl dat ik mijn best heb gedaan om te integreren en de taal te leren, anderen eisen dat het onderwijs in hun taal zal gebeuren, en eisen dat de locale bevolking zich aan hun aanpast.

Ik zou niet eens durven denken aan het feit dat ik ooit zulke eisen zou stellen. Helaas denken sommige andere mensen daar anders over. Ze willen men tolerant moet zijn voor hun intolerantie, wat een contradictie is. Wij moeten tolerant zijn voor hun recht om ons uit te kaffiren, omdat het hun "cultuur" is.
Ik heb dan ook weinig respect voor barbarenculturen.

Hierbij gegroet aan alle forumleden!
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Welkom migrantenjong. Ja ook ik ken je van het politics.be forum. Er zijn hier nog meer leden van politics.be. :D
Wat de integratie betreft. Je hebt natuurlijk gelijk. De islam (koran)staat de integratie nu eenmaal in de weg van diegenen die in plaats van zich aan te passen aan onze samenleving eisen dat het de 'autochtoon' is die zich maar moet aanpassen aan hen (islamisering onder het mom van godsdienstvrijheid). De wereld op zijn kop dus met alle gevolgen (van integratie tot regelrechte bomaanslagen wereldwijd) vandien.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za nov 24, 2007 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

hallo migrantenjong! leuk je hier ook tegen te komen. What took you so long?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Van harte welkom migrantenjong,

Van iemand die ook regelmatig gebanned is door wat ze in Nederland "politiek correcte figuren" noemen...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom migrantenjong,
Ik wens je een fijne tijd toe op dit forum.
Toen ik je naam zag dacht ik dat we er een nieuwe Moslim vriend bij gekregen hadden, maar ik zie dat ik me vergist heb. :razz:

Vriendelijke groeten en ik kijk uit naar je bijdragen.

Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Welkom migrantenjong,

Altijd leuk om een nieuw lid te verwelkomen. En voor zover ik weet de eerste van Russische komaf :D

groet
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Van harte welkom, migrantenjong. Fijn je erbij te hebben. Ik denk dat je een aanwinst bent voor het forum.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Welkom migrantenjong.

Aangezien je uit rusland komt, kun je ons vertellen hoe men in Rusland tegen het Islam emmigratie probleem aankijkt? :D
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op ma nov 26, 2007 12:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Welkm migrantenjong,

Goed dat je erbij bent
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Hartelijk welkom, leuk om eens een geluid uit Oost-Europa te horen. Jouw beleving is kennelijk heel anders dan wat wij gewend zijn en is dan ook meer dan welkom.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hee jochie,

Ook van mij een hartelijk welkom en ik neem er een op je.....

Nasdarovje!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

circe schreef:hallo migrantenjong! leuk je hier ook tegen te komen. What took you so long?
Werd ik gemist?

Beter laat dan nooit :D
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Sebastiaan schreef:Welkom migrantenjong.

Aangezien je uit rusland komt, kun je ons vertellen hoe men in Rusland tegen het Islam emmigratie probleem aankijkt? :D
Het immigratieprobleem in Rusland?

Wel, ik zou daarvoor wat bronnen moeten raadplegen, bronnen die helaas nog thuis liggen terwijl ik op kot zit.

Sinds een tijdje geleden begon het probleem met Kaukasusmigranten in Rusland. Mensen uit de vroegere Sovjetrepublieken immigreerden massaal naar Rusland en gingen daar al dan niet zwart werken.

Zelf verneem ik het probleem enkel uit tijdschriften en nieuwsuitzendingen, ik ben al jaren niet in Rusland geweest.

Deze migranten houden zich vooral bezig met het verkopen op de plaatselijke markten. In Rusland zijn er vaste markten, zoals deze in Antwerpen of andere grootsteden, maar dan dagelijks open en beter georganiseerd.
Deze markten werden soms volledig overgenomen door migranten.
Klachten begonnen meteen binnen te stromen. Russische verkopers werden bedreigd of weggejaagd, er werden andere dingen verkocht dan hetgeen wat verkocht hoort te worden, prijzen werden kunstmatig verhoogd etc.
Ook buiten de markten kwamen de klachten. En deze verschillen zich niet van de klachten die men over de allahtonen heeft: stelen van autochtonen en hun auto's, gewelddadig zijn, bendes vormen, vrouwen bedreigen.
De Tsjetsjenen waren nog een dertigtal keer erger. Die doodden gewoon mensen indien men er iets tegen wou doen. Het werd alleen versterkt door de gebeurtenissen in Tsjetsjenie.

Onmiddellijk volgde de polarisatie. Mensen scheerden hun haar eraf even snel als paddestoelen wel groeien, en legers van skinheads ontstonden. Na de gebeurtenissen in Kondopoga enkele jaren geleden, wanneer de Russen een pogrom tegen de Tsjetsjenen hielden, schoot de regering in actie.

Nu moet ik extreem voorzichtig zijn bij het citeren, want het is laat en ik heb teveel geleerd over thermodynamica en kan mijn feiten niet goed bijhouden, maar het is wel zo dat:

De regering richte een actiecommite op tegen illegale immigratie, waarbij enkele vrijwillige semi-milities direct aan't werk schoten. Illegale immigranten werden opgepakt en overgeleverd aan de overheid (uiteraard gebeurde dit op z'n Russisch, met het bijhorend zwaar geweld).
Er kwam een wet die bewaking op de markten verplichtte, en die een quota van allochtone verkopers toeliet. Ook werden de eigenaars van de markten vaak verplicht autochtoon.
Verder kwamen er ook andere wetten, de ene strenger dan de andere, die ik voor jullie zal opzoeken het komend weekend.
Momenteel zijn de botsingen tussen auto en allo zeer talrijk, en veel jongeren moeten kiezen volgens huidskleur.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Van harte welkom migrantenjong!
Je komt over als een zeer wijze kerel, ik ben benieuwd naar je toekomstige bijdragen :)

Leef je lekker uit!
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Sebastiaan schreef:Welkom migrantenjong.

Aangezien je uit rusland komt, kun je ons vertellen hoe men in Rusland tegen het Islam emmigratie probleem aankijkt? :D
Ten eerste, welkom op het forum.

Ten tweede, what the f*ck! Probleem? Je bedoeld zeker "hoe men in Rusland tegen het feit aankijkt dat er steeds meer Moslims komen"
Laa ilaaha illallaah
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Vera schreef:
Sebastiaan schreef:Welkom migrantenjong.

Aangezien je uit rusland komt, kun je ons vertellen hoe men in Rusland tegen het Islam emmigratie probleem aankijkt? :D
Ten eerste, welkom op het forum.

Ten tweede, what the f*ck! Probleem? Je bedoeld zeker "hoe men in Rusland tegen het feit aankijkt dat er steeds meer Moslims komen"
moeilijk he..... lezen

er komen steeds meer moslims in Rusland door immigratie
Dus de oorzaak (het immigratieprobleem) heeft als gevolg, steeds meer moslims.
Nou das een probleem in mijn ogen !!!!
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ruth schreef:moeilijk he..... lezen

er komen steeds meer moslims in Rusland door immigratie
Dus de oorzaak (het immigratieprobleem) heeft als gevolg, steeds meer moslims.
Nou das een probleem in mijn ogen !!!!
Ik heb gelezen..

Ik vind niet dat je het een probleem mag/moet noemen. Veel rechtsextremisten maken er een probleem van.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Vera, doe nou niet zo naïef. Als er een paar moslims zijn, dan is er niet zo veel aan de hand. Maar zijn het er veel, dan komen de problemen. Ze willen hun waarden en normen aan ons opdringen en als ze het niet met ons eens zijn, dan gebeuren er vervelende dingen. Alle landen ter wereld, waar moslims in grote getalen naar toe zijn geëmigreerd, ondervinden daar nu de problemen van. Engeland, Noorwegen, Australië, Rusland etc. Die problemen zijn er niet of in mindere mate met emigranten die geen moslim zijn.

Extreem rechts is een ander verhaal, en met die mensen heb ik ook niet veel op. De skinheads etc. Maar, is wellicht een reactie, op wat de moslimmigratie teweeg heeft gebracht.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Freya schreef:Vera, doe nou niet zo naïef. Als er een paar moslims zijn, dan is er niet zo veel aan de hand. Maar zijn het er veel, dan komen de problemen. Ze willen hun waarden en normen aan ons opdringen en als ze het niet met ons eens zijn, dan gebeuren er vervelende dingen. Alle landen ter wereld, waar moslims in grote getalen naar toe zijn geëmigreerd, ondervinden daar nu de problemen van. Engeland, Noorwegen, Australië, Rusland etc. Die problemen zijn er niet of in mindere mate met emigranten die geen moslim zijn


Extreem rechts is een ander verhaal, en met die mensen heb ik ook niet veel op. De skinheads etc. Maar, is wellicht een reactie, op wat de moslimmigratie teweeg heeft gebracht.[/

En moord op afro Amerikanen door leden van de KKK is hun eigen schuld, dat is een logische reactie?
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Vera schreef:En moord op afro Amerikanen door leden van de KKK is hun eigen schuld, dat is een logische reactie?
Typisch Vera, even van onderwerp veranderen, door een onstrekt onlogische redenering. Je bent nog jong en in de war.

Jouw reactie ging over extreem rechts, die problemen hebben met moslims. Wat dit opeens te doen heeft met de Klan, is mij een raadsel.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Vera schreef:
Ruth schreef:moeilijk he..... lezen

er komen steeds meer moslims in Rusland door immigratie
Dus de oorzaak (het immigratieprobleem) heeft als gevolg, steeds meer moslims.
Nou das een probleem in mijn ogen !!!!
Ik heb gelezen..

Ik vind niet dat je het een probleem mag/moet noemen. Veel rechtsextremisten maken er een probleem van.
nee je leest niet !! En je geeft geen antwoord c.q. draait er omheen.

zie:
Deze migranten houden zich vooral bezig met het verkopen op de plaatselijke markten. In Rusland zijn er vaste markten, zoals deze in Antwerpen of andere grootsteden, maar dan dagelijks open en beter georganiseerd.
Deze markten werden soms volledig overgenomen door migranten.
Klachten begonnen meteen binnen te stromen. Russische verkopers werden bedreigd of weggejaagd, er werden andere dingen verkocht dan hetgeen wat verkocht hoort te worden, prijzen werden kunstmatig verhoogd etc.
Ook buiten de markten kwamen de klachten. En deze verschillen zich niet van de klachten die men over de allahtonen heeft: stelen van autochtonen en hun auto's, gewelddadig zijn, bendes vormen, vrouwen bedreigen.
De Tsjetsjenen waren nog een dertigtal keer erger. Die doodden gewoon mensen indien men er iets tegen wou doen. Het werd alleen versterkt door de gebeurtenissen in Tsjetsjenie.
Dat is een duidelijk omschreven probleem, ontstaan door explosieve toename van de immigratie (van moslims)
En ga niet wijzen naar anderen, extreem-rechts bijv.. De problemen die door extreem rechts worden veroorzaakt vallen totaal in het niet bij de problemen die door moslims worden veroorzaakt.
Met nadruk wijs ik er op dat ik daarmee niet alle moslims over een kam wil scheren.

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ruth schreef:
Vera schreef:
Ruth schreef:moeilijk he..... lezen

er komen steeds meer moslims in Rusland door immigratie
Dus de oorzaak (het immigratieprobleem) heeft als gevolg, steeds meer moslims.
Nou das een probleem in mijn ogen !!!!
Ik heb gelezen..

Ik vind niet dat je het een probleem mag/moet noemen. Veel rechtsextremisten maken er een probleem van.
nee je leest niet !! En je geeft geen antwoord c.q. draait er omheen.


Ruth
Antwoorden hoeft ook niet als er geen vraag is
Laa ilaaha illallaah
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

jawel hoor, maar door al jouw gedraai is die vraag ondergesneeuwd.

Heb geen zin meer om het nog te herhalen, lees maar even terug in bovenstaande posts.
Maar uiteraard doe je dat niet. Een discussie is namelijk niet mogelijk met jou.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

sorry migrantenjong,
we zijn je hele welkomstopic aan t verpesten.

:)

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Vera schreef:
Ruth schreef:moeilijk he..... lezen

er komen steeds meer moslims in Rusland door immigratie
Dus de oorzaak (het immigratieprobleem) heeft als gevolg, steeds meer moslims.
Nou das een probleem in mijn ogen !!!!
Ik heb gelezen..

Ik vind niet dat je het een probleem mag/moet noemen. Veel rechtsextremisten maken er een probleem van.
Er is een probleem.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie