Hallo allemaal -- (Links666)

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Jun 28, 2008 10:53 pm

PS. Je kennis omtrent de islam is nihil. Doe er wat aan..arm jochie! Arm aan kennis.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Jun 28, 2008 11:04 pm

Dutch schreef:Foei Chaimae, jij MAG je schaam- en ander streken helemaal nog niet scheren !!! Zolang je niet getrouwd bent moet je behaard blijven rondlopen hoor !
Scheren en epileren is slechts voor getrouwde dames, wist je dat dan niet ?
Trouwens, afgeschoren schaamhaar, eerst met de schaar getrimd of niet, groeit steeds opnieuw in en dan krijg je jeuk en puistjes... Waxen of op de traditionele wijze met suiker zoals in Noord-Afrika is de enige oplossing daarvoor.
Maar zoals gezegd mag jij dit nog niet doen, dat mag pas als je geconsummeerd gaat worden door je man ! Meisje toch !

Doe mij maar Braziliaans, zo'n landingsbaan is mooier.

Dat is cultuur. Je dient onderscheid te maken in cultuur en religie. En mijn religie zegt heel wat anders dan de cultuur.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jun 28, 2008 11:33 pm

Chaimae schreef:Zet je roze bril af, Links666. Was het niet, Ariel?

..

Ariel zegt: Chaimae heeft nu niet alleen haar roze bril op, maar heeft deze bril ook nog eens in een roze suikerlaagje verpakt. Je weet zelf ook wel dat wat jij nu schrijft niet waar is schat.
Maar Ariel heeft nu vakantie, en geen zin en tijd om je van een goed antwoord te voorzien. Ariel zet zo nu en dan tijdens haar vakantie, een artikel op het forum, zodat jij kan zien hoe andere mensen die geen roze bril op hebben over bepaalde zaken denken, maar straks na mijn vakantie zal ik je weer vertellen hoe het echt zit lieverd..
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Links666

Berichtdoor Links666 » Zo Jun 29, 2008 12:00 am

@ Ariel > geniet ervan!

@ Oh alles wetend Orakel :

Jammer dat je niet op je eigen blauwe items van de lijst reageert, ze zijn cool :)

De rest is onzin..

De rest negeer je. Met de kinderseks discussie ben je bijvoorbeeld gewoon gestopt met reageren. Heb je nog een antwoord klaar?

Links666 schreef:Ze gelooft in de hel, waar alle 5.300.000.000 niet-moslims van de wereld zullen worden gemarteld door een god die Ar-Rahman (de Barmhartige) heet

Je leest niet goed. Deze Vijf Miljard Driehonderdmiljoen mensen, zijn alle NIET-MOSLIMS op aarde, die volgens jouw lieve Allah brandwonden krijgen, en opnieuw en opnieuw -- en kokend water als ik het me goed herinner. Vind je dat normaal?

Doodstraf voor afvalligen

Ik ga hier niet uitgebreid op reageren, hiervoor verwijs ik naar mijn PM, die je besloot te negeren.

Een afvallige mag in leven blijven zolang het maar geen gevaar voor de samenleving vormt, dus anderen van zijn/haar nieuwe goddienst probeert te overtuigen.

Bij de gratie van de moslims, mogen andersdenkenden, please please, blijven leven.
Heb jij wel eens iemand proberen te overtuigen van de Islaam? Ja dus: vieze hypocriet.

Chaimae schreef:
Links666 schreef:Chaimae geeft alleen vrede's wens aan moslims

Goh. Hoe kan een moslim tegen een ongelovige zeggen, “moge Allah vrede en zegeningen aan u schenken”

Nee hoor, je zei: "Je mag een niet-moslim nooit met 'selaam aleykum' begroeten."
En selaam aleykum bevat het woord Allah niet. Maar hoe dan ook, zoals ze in de VS zeggen: what-ever

Het meest teleurgesteld ben ik over slavernij. Droom vanavond zacht over Safiyah, het was échte romantiek hè.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Jun 29, 2008 12:53 am

Links666 zei:
Nee hoor, je zei: "Je mag een niet-moslim nooit met 'selaam aleykum' begroeten.
En selaam aleykum bevat het woord Allah niet. Maar hoe dan ook, zoals ze in de VS zeggen: what-ever
'
Maar natuurlijk. De groet luidt 'selaam aleykum rahmatu'Allah wa barakatu.' Dat weet je natuurlijk niet als je het Arabisch niet kent. Geeft niet! Ik neem het je niet kwalijk. En waarom zou ik jou met dat zinnetje moeten begroeten? Immers, je gelooft niet in Allah. Het zou nogal paradoxaal zijn om je zo te begroeten..

Links666

Berichtdoor Links666 » Zo Jun 29, 2008 1:00 am

OK jij wint mbt. het bovenstaande punt, bedankt voor de uitleg. Weinig kennis dat geef ik toe, maar dat betekent niet ik ongelijk heb over jouw vreemde capriolen, de 14 overige rode items. Ik ga niet alles linken naar jouw posts, want het klopt wat ik hier opsom.

Je bent trots op de islam, dus als je ook trots bent op dit lijstje, zeg het dan maar gewoon.

- ze gelooft in de hel, waar alle 5.300.000.000 niet-moslims van de wereld zullen worden gemarteld door een god die Ar-Rahman (de Barmhartige) heet
- ze houdt intens veel van deze god.

- doodstraf voor afvalligen --> Correctie: Chaimae's Islam is duidelijk vóór het doodvonnis, maar qua uitvoering "mogen afvalligen blijven leven als ..."
- ze steunt steniging want ze spreekt zich er niet tegen uit
- ze steunt doodstraf voor homo's (passieve steun)
- ze noemt Mohammed die 9-jarige A'isha penetreert een 'prachtig huwelijk', terwijl ze alle andere pedofilie wel walgelijk vindt
- ze steunt slavernij omdat de Koran het niet afkeurt: het is oké zolang ze maar goed worden behandeld. Slaven die trouwen met meesters getuigt ook van "vrijwilligheid".
- doodstraf en/of gigantisch taboe voor afvalligen: ze steunt Godsdienstvrijheid in NL Grondwet niet, terwijl ze er zélf gebruik van maakt
- ze vindt moslims per definitie betere vrienden dan niet-moslims
- ze vindt het normaal dat zij 0 mooie jongens krijgt in de hemel, terwijl mannen 72 maagden krijgen, want zij krijgt parels en een gouden kammetje.
- ze bezoekt het toilet met Mohammed-ritueel
- ze slaapt in Mohammed-houding
- ze houdt van Arabische cultuur maar in plaats van modern-Arabische cultuur kiest ze 7e-eeuws Mohammedanisme
- ze houdt van hoge hakken en zomerse kleding maar dan wel met hijab, veroordeelt alle mannen alvast als potentiële verkrachter

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Jun 29, 2008 12:33 pm

Je speelt op mijn gevoelens in. En dat weet je dondersgoed! Een kort, maar krachtig antwoord op jouw vraag; jaa, ik ben trots op de islam als mijn religie.

Links666

Berichtdoor Links666 » Zo Jun 29, 2008 1:33 pm

Hallo egocentristje, jouw gevoelens zei je?

• Die straffen (3 stuks) zijn echte straffen in sommige moslimlanden waar jouw religie regeert.
  • Echte gewelds-bedreigingen van islamcritici hier in NL hangen samen met beledigend gedrag dat vlg. de Islam niet te tolereren is van afvalligen/kafirs. Die bedreigingen vinden hun basis in de godsdienst die jij steunt. Wilders heeft die lijfwachten niet omdat hij tegen couscous is.
  • Het echte taboe en dreigementen vanwege afvalligheid hier in NL ken jij ook, door jouw Islam leidt het tot gebrek aan godsdienst-keuzevrijheid voor mensen die eerlijk hun geweten volgen. Zij moeten hun hun nieuwe 'geloof' geheim houden.
  • Je gelooft in de Islamitische versie van God: Allah en dus dat Hij 5 Miljard niet-moslims echt laat branden in de hel. Dwz. 4 van iedere 5 mensen op aarde. Je hebt ons niet verteld of je dat normaal vindt.

Ja ik speel op je gevoel. Gevoel is namelijk een kompas van menselijkheid en ethiek. Mijn gevoel en ethiek zegt dat de Islam niet rechtvaardig genoeg is, en daarom niet goed genoeg is om aan te hangen. Nav. de rode items vragen wij ons wel eens af waar jouw menselijke gevoel gebleven is.

Ik weet dat je gelooft dat de Islaam de waarheid is en voor jou positief is, maar ...
Je wilt toch ook geen medeplichtigheid aan Israel's oorlogsdaden?
Ik heb er bewondering voor dat daar je zo consequent mee bent.
Nu de Islaam nog, die OOK lelijke kanten heeft.
De bovenstaande ellende en rode items, ben je bereid daar verantwoordelijkheid voor te dragen?
Laatst gewijzigd door Links666 op Zo Jun 29, 2008 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Jun 29, 2008 1:38 pm

Nee, hij wijst je simpelweg op de feiten. Meer niet.

Vraagje, die allah alias de superrechter. Wanneer gaat die persoonlijk ingrijpen in de onmenselijk barbaarse daden van je geloofsbroeders in het zuiden van Thailand?
a) Als Wat Phrea Keaw met sneeuw bedekt is
b) Als Thailand een republiek geworden is
c) Als 't 'm uitkomt
d) als Pasen en Suikerfeest op 1 dag vallen, samen met Pinksteren en Macha Buscha dag

Je bent nog al overtuigd dat allah de beste rechter is. Motiveer dat eens.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Jun 29, 2008 2:58 pm

Links666 zei:
- ze gelooft in de hel, waar alle 5.300.000.000 niet-moslims van de wereld zullen worden gemarteld door een god die Ar-Rahman (de Barmhartige) heet

Niemand die weet of de niet-moslims in de Hel zullen worden gegooid. Iedere niet-moslim leidt een eigen leven. Zij die de waarheid kennen en tegenwerken. Zij die waarheid nooit hebben gekend. Jij en ik kunnen niet zeggen of een individu in de Hel zal worden gegooid.

Het is voor iedereen zielig die de Hel betreedt. En dat kunnen ook hypocrieten zijn, die op het eerste oog moslims lijken. Daarom dient men dit leven goed te benutten en zich niet van de domme te houden.

En de tweede groep; zij die waarheid nooit hebben gekend. Zij zullen genieten van de schoonheid van het Paradijs.
Hoe kan je namelijk ongelovig zijn als je niet weet wat je moet geloven? Ik doel dan op de mensen die van de 'bewoonde' wereld wonen. Zij zien alleen bomen en dieren. Dan ontken je de waarheid niet? Jouw waarheid is dan op dat moment: goed zijn voor je kinderen, je vrouw, et cetera. En in mate van die bewustzijn worden oordelen door God geveld.

Wat betekent kuffaar? Het komt van het woord kaffara, in het Arabisch betekent dat: bedekken. Oftewel: bedekken/negeren van de waarheid. En als jij de waarheid nooit gezien en gehoord hebt.. Hoe kan je die dan ontkennen? Het woordje ongelovigen moet je eigen analyseren alvorens je zegt wie wel of niet gestraft worden.

Wees voorzichtig in het oordelen!

Links666 zei:
- ze houdt intens veel van deze god.

Correct.

Links666 zei:
- doodstraf voor afvalligen --> Correctie:[/color][color=red] Chaimae's Islam is duidelijk vóór het doodvonnis, maar qua uitvoering "mogen afvalligen blijven leven als ..."

Nogmaals: je bent geen geleerde op het gebied van islamitisch strafrecht en gaf toe dat je kennis beperkt is.
..
De doodstraf is lastig om over te oordelen, omdat Allah de enige is die het recht heeft om het leven van iemand te ontnemen. Het is zo dat in elk Islamitisch land andere regels gelden, omdat zij de Islam anders interpreteren. Het wil dan niet zeggen dat het bij de Islam hoort. De Koran is duidelijk over diegene die de Islam veralten, die gaan namelijk naar de Hel. Het islamitisch recht schrijft voor dat een afvallige van de islam de kans moet krijgen zijn afval van de Islam te herroepen. Normaal gezien moet dat binnen 2 weken gebeuren, maar een afvalligen moet in principe volgens de Islam zijn hele leven de kans te krijgen weer terug te keren tot de Islam. Een afvallige mag in leven blijven zolang het maar geen gevaar voor de samenleving vormt, dus anderen van zijn/haar nieuwe goddienst probeert te overtuigen.
In praktijk ligt het dus een stuk ingewikkelder. Veel geleerden vinden dat je niet iemands hart kunt beoordelen en dat je dus alleen maar kunt afgaan op wat iemand zelf verklaart. Dit betekent dat er een redelijk breed verzet is tegen het beschuldigen van iemand van afval van de islam als die persoon.De sharia bepaalt de doodstraf voor afvalligheid, vaak gebaseerd op een combinatie van afvalligheid met landverraad of actieve propaganda voor als anti-islamitisch beschouwde ideeën of andere religies.

Links666 zei:
- ze steunt steniging want ze spreekt zich er niet tegen uit

Dit heb ik je ook al eens eerder uitgelegd.

Allereest is het vinden van vier mannelijke getuigen nog zo simpel niet. Het is ondenkbaar. De mannen die moeten getuigen, getuigen tegelijkertijd ook tegen de man met wie de vrouw overspel gepleegd heeft. Zie eens vier mannen te vinden die dit willen.
De rechter moet zeer streng en consequent zijn in het doen van een uitspraak.

De vier getuigen moeten aan een reeks eisen voldoen.
Een aantal van de vele eisen opgesomd: Volwassen, oprecht. Geen leugenaar, bedrieger en roddelaar. Rechtvaardig in de maatschappij, geen materialist, et cetera. Al met al een volledig wit attest van goed gedrag en zeden.

De vier getuigen moeten zeer duidelijk getuigen zonder aarzeling en tegenstrijdigheden. Maar wat moeten ze getuigen? Ze moeten duidelijk zeggen dat ze die ontucht duidelijk hebben gezien. Wat verstaat de islam onder duidelijk? De getuigen moeten duidelijk hebben gezien dat het mannelijke geslacht de vrouw penetreerde.

Verder moeten zowel de overspellige man en vrouw het hebben toegegeven.

Ontbreekt er maar één element, zullen er geen straffen volgen.

Ik vind het eigenlijk best lachwekkend. Je veronderstelt dat je kennis groot is.

Links666 zei:
- ze steunt doodstraf voor homo's (passieve steun)

Je bent toch geen geleerde op islamitisch recht? Jongen, als je alleen een inleiding van islamitisch strafrecht wilt lezen, dan zal je er 100 jaar voor uit moeten trekken. Jij denkt het beter te weten.

Links666 zei:
- ze noemt Mohammed die 9-jarige A'isha penetreert een 'prachtig huwelijk', terwijl ze alle andere pedofilie wel walgelijk vindt

Heb ik je al eerder uitgelegd. Blijf niet aan de gang.

Links666 zei:
ze steunt slavernij omdat de Koran het niet afkeurt: het is oké zolang ze maar goed worden behandeld. Slaven die trouwen met meesters getuigt ook van "vrijwilligheid".

Bewijs?

Links666 zei:
- doodstraf en/of gigantisch taboe voor afvalligen: ze steunt Godsdienstvrijheid in NL Grondwet niet, terwijl ze er zélf gebruik van maakt

Zie boven.

Links666 zei:
- ze vindt moslims per definitie betere vrienden dan niet-moslims

Je legt woorden in mijn mond. De oom en tevens vriend van Mohammed; Abu Talib was een ongelovige.

Je mag best vrienden nemen die niet geloven in één God! Maar als je moet kiezen tussen twee mensen (atheist en moslim) die je ter vriend kan nemen, dan kies je voor de moslim. We gaan ervan uit dat ze beide een soortgelijk innerlijk hebben en niet veel van elkaar verschillen, op religie na.

''O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven?" [QS 3:144]
*Als moslimzijnde prefereer je niet een ongelovige boven een gelovige.

Allah zegt:
Maar Allah verbiedt u vriendschap te betonen aan degenen, die tegen u gevochten hebben om de godsdienst, en die u uit uw huizen hebben verdreven of geholpen hebben u te verdrijven. En wie hun ook vriendschap aanbiedt, dezen zijn de boosdoeners.

MAAR..
Allah zegt ook:
En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen . Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet.

Links666 zei:
- ze vindt het normaal dat zij 0 mooie jongens krijgt in de hemel, terwijl mannen 72 maagden krijgen, want zij krijgt parels en een gouden kammetje.

De vrouwen krijgen meer..

Je krijgt de 72 maagden wanneer je als martelaar sterft. En wanneer is dat? Dat is wanneer een vrouw overlijdt terwijl de embryo in haar buik zit of tijdens de bevalling, dan behoort zij tot de martelaren. Zij die sterven in de naam van Allah. Degene die sterven door de pest, een persoon die verdrinkt in het water is een martelaar. Zij die sterven door een buikziekte behoren tot de martelaren. En de vrouw in de bevalling die naar het paradijs getrokken wordt door de navelstreng van haar kind (de vrouw door bevalling gestorven is).

De gelovige vrouwen zullen de bazen zijn van de 72 maagden! De hur el ayn zullen onze slavinnen zijn. Concurrentie is er niet, de vrouwen die op aarde geleefd hebben zullen namelijk mooier zijn.

Mohammed zei hierover:
Zoals de bovenkleding beter is dan de onderkleding, zo zijn de aardse vrouwen hoger in rang dan de hur al- 'ayn.
Waarop Umm Salam vroeg hoe dat nou kan?

Door hun gebeden, vasten en andere vormen aanbidding tot Allah. Allah zal hun gezichten verlichten met Zijn licht en Hij zal hen kleden met zijde. En als ze het Paradijs binnentreedt is ze als een prinses verheven boven de hur al- 'ayn. De aardse vrouwen zullen in het Paradijs prachtige sieraden dragen. Hun halskettingen zullen van parels zijn en hun kam zal van goud zijn.

Links666 zei:
- ze bezoekt het toilet met Mohammed-ritueel
- ze slaapt in Mohammed-houding
- ze houdt van Arabische cultuur maar in plaats van modern-Arabische cultuur kiest ze 7e-eeuws Mohammedanisme
- ze houdt van hoge hakken en zomerse kleding maar dan wel met hijab, veroordeelt alle mannen alvast als potentiële verkrachter

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Het toilet-slaapritueel zijn trouwens niet verplicht, maar aanbevolen (soenah).
Laatst gewijzigd door Chaimae op Zo Jun 29, 2008 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Links666

Berichtdoor Links666 » Zo Jun 29, 2008 3:23 pm

holy shit

Bedankt voor de uitgebreide reactie iig. 'k zal later reageren.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Jun 29, 2008 4:39 pm

Chaimae schreef:Je bent toch geen geleerde op islamitisch recht? Jongen, als je alleen een inleiding van islamitisch strafrecht wilt lezen, dan zal je er 100 jaar voor uit moeten trekken. Jij denkt het beter te weten.

Honderd jaar? Welnee, zeker duizend jaar. Gelet op al die onzekerheden en twijfel en wirwar van ontspoorde elkaar tegensprekende islamgeleerden. Logisch. Zo gaat dat in een achterlijke wereld van constant water naar de zee dragen. Want de ene leugen wordt met de andere leugen bedekt. Wij begrijpen dat. Omdat je een primitief achterlijk geschreven woestijnboek van 1400 jaar geleden in niet één fatsoenlijke beschaving anno 2008 nog kunt handhaven.

Islamitische analfabeten en onderdrukten binnen het islamitisch terreurfascisme kunnen niet anders dan hun hoofd omhoog houden van ongepaste onwetende trots. Beter zou zijn met het hoofd naar beneden te lopen. Maar ja, dan kun je gemakkelijk links en rechts overal tegenaan lopen. Alsof god niet over voldoende engelen beschikt om je te helpen. Het vertrouwen in allah bij de moslim is gebaseerd op het geloof van de blinde die meent in staat te zijn het draadje garen door het oog van de naald te krijgen.Vandaar dat die achterlijke islam toestaat dat al die levende en wandelende gebruiksvoorwerpen voorzien van een spleet ter bevrediging van ongedefinieerde zaadlozing van de wildeman niet van top tot teen bedekt zijn. Nee, die achterlijke fascistische islam laat de ogen onbedekt. En dat is nu juist het grote gevaar. Waar anders gaat de verleidelijkheid van de vrouw uit dan van haar ogen? Niet voor niets kun je bijna alle Marokkaanse meisjes dan ook voor hoeren aanzien, gelet op hun opvallende make-up. Ze dragen een of ander goedkoop schaarhaardoekje op hun kop, maar accentueren gelijktijdig hun ogen. HOEREN ZIJN HET DIE MET EEN VIEZE SMERIGE SCHAAMHAARDOEK OVER HUN HOOFD LOPEN. Alsof zij zich nooit wassen.

Wat dat betreft is alleen de Taliban consequent. Die vrouwen hebben nog een gaas als waas voor hun ogen. Gek is alleen gek als het niet gekker kan. Die Marokkaanse hoerenpoppenkast is niets anders dan hun eigen intense hoerigheid verbloemen door het dragen van een achterlijk stuk schaamhaar vod. :mad:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Jun 30, 2008 4:05 am

Chaimae schreef:Niemand die weet of de niet-moslims in de Hel zullen worden gegooid.

Dan zou je toch de koran eens moeten lezen... die is er behoorlijk duidelijk over.

Iedere niet-moslim leidt een eigen leven. Zij die de waarheid kennen en tegenwerken. Zij die waarheid nooit hebben gekend. Jij en ik kunnen niet zeggen of een individu in de Hel zal worden gegooid.

Daar hebben jullie allah toch voor?

Het is voor iedereen zielig die de Hel betreedt.

Weet wat ik echt zielig vind? Imbecielen die in zo'n hel geloven. Net zo goed als een plaats waar nooit eindigend genoegen onmogelijk kan bestaan, zo goed kan een plaats met nooit eindigende martelingen niet bestaan.

Denk eens even logisch na. Je moeder, van wie je heel veel houdt, heeft 'iets' verkeerd gedaan. Wat laten we in het midden. Allah trekt het luik open, en ze gaat zwemmen in kokend water. Voor eeuwig. Kan jij, die wel in de hemel terecht gekomen bent dan genieten? Terwijl je weet dat je moeder eeuwigdurend gemarteld wordt? Of andersom?

En dat kunnen ook hypocrieten zijn, die op het eerste oog moslims lijken. Daarom dient men dit leven goed te benutten en zich niet van de domme te houden.

Als je het noodzakelijk vind om je geloof openlijk te belijden, en daar privileges voor vraagt ben je een hypocriet. Ongeacht welk geloof.

Ik ga niet lijn voor lijn beantwoorden. Maar vind je het zelf niet opvallend dat zo veel vrouwen (vrijwel nooit mannen!) gestenigd worden voor overspel, als het zo ontzettend moeilijk is om het te bewijzen?

Is dat jouw bijzonder roze brilletje dat in de weg zit?
dan dooft het licht….
Anoniem

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Jun 30, 2008 8:44 am

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Niemand die weet of de niet-moslims in de Hel zullen worden gegooid.

Dan zou je toch de koran eens moeten lezen... die is er behoorlijk duidelijk over.

Iedere niet-moslim leidt een eigen leven. Zij die de waarheid kennen en tegenwerken. Zij die waarheid nooit hebben gekend. Jij en ik kunnen niet zeggen of een individu in de Hel zal worden gegooid.

Daar hebben jullie allah toch voor?

Het is voor iedereen zielig die de Hel betreedt.

Weet wat ik echt zielig vind? Imbecielen die in zo'n hel geloven. Net zo goed als een plaats waar nooit eindigend genoegen onmogelijk kan bestaan, zo goed kan een plaats met nooit eindigende martelingen niet bestaan.

Denk eens even logisch na. Je moeder, van wie je heel veel houdt, heeft 'iets' verkeerd gedaan. Wat laten we in het midden. Allah trekt het luik open, en ze gaat zwemmen in kokend water. Voor eeuwig. Kan jij, die wel in de hemel terecht gekomen bent dan genieten? Terwijl je weet dat je moeder eeuwigdurend gemarteld wordt? Of andersom?

En dat kunnen ook hypocrieten zijn, die op het eerste oog moslims lijken. Daarom dient men dit leven goed te benutten en zich niet van de domme te houden.

Als je het noodzakelijk vind om je geloof openlijk te belijden, en daar privileges voor vraagt ben je een hypocriet. Ongeacht welk geloof.

Ik ga niet lijn voor lijn beantwoorden. Maar vind je het zelf niet opvallend dat zo veel vrouwen (vrijwel nooit mannen!) gestenigd worden voor overspel, als het zo ontzettend moeilijk is om het te bewijzen?

Is dat jouw bijzonder roze brilletje dat in de weg zit?

De praktiserende moslim zit zichzelf in de weg. Al vanaf zijn geboorte! Hij heeft nooit zelfstandig leren nadenken.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Jun 30, 2008 9:28 am

We worden allemaal als atheist geboren. Iedereen, zonder uitzondering. Ook zelfs mohammed begon als atheist...

Chaimea???? :rock:
dan dooft het licht….
Anoniem

Links666

Berichtdoor Links666 » Ma Jun 30, 2008 10:05 am

@ Chaimae: Bedankt voor de correcties en de antwoorden; hier zijn mijn antwoorden:

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze gelooft in de hel, waar alle 5.300.000.000 niet-moslims van de wereld zullen worden gemarteld

Samengevat: Jij en ik kunnen niet zeggen wie er in de Hel beland. Zij ie waarheid nooit hebben gekend komen in de Hemel. Maar: Kuffaar (bedekkers), hypocrieten en tegenwerkers komen wél in de hel.

Op wereldschaal zullen de mensen in de Hel in de miljoenen lopen
750.000 mensen = Amsterdam ... of ...
6.000.000 mensen = ± Holocaust ... of ...
16.000.000 mensen = Nederland ... of ...
100.000.000 mensen

Allah's Hel is een wereld van brandwonden martelingen voor kuffaar zoals Dutch, Nadia en Steffi. Kies jij maar:
(a) Allah de brandwonden gever is een liefhebbende God
(b) Allah de brandwonden gever is een duivel
(c) shit ................... dit moet toch een verzonnen verhaal zijn???

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze houdt intens veel van deze god.

Correct.

Miljoenen "kuffaar" zoals Dutch, Nadia en Steffi worden verbrand in de Hel door deze Allah en jij houdt intens van Hem? Oh Allah wat hou ik van U! Kies je voor het verbranden van miljoenen Dutch's, Nadia's en Steffi's? Of kies je voor een andere monotheïstische God dan 'Allah' ?

Je medemensen kozen om de ene God te zien als:
Wij ketenen je niet vast maar houden van keuzevrijheid :)

Chaimae schreef:
Links666 schreef:Chaimae's Islam is duidelijk vóór het doodvonnis, maar qua uitvoering "mogen afvalligen blijven leven als ..."

Chaimae <zelfde antwoord als voorheen> ... Het is zo dat in elk Islamitisch land andere regels gelden ...
Een afvallige mag in leven blijven zolang het maar geen gevaar voor de samenleving vormt, dus anderen van zijn/haar nieuwe goddienst probeert te overtuigen.

Als jij jouw antwoord herhaalt, herhaal ik de mijne:
Dus: Bij de gratie van de moslims, mogen andersdenkenden, please please, blijven leven.
Heb jij wel eens iemand proberen te overtuigen van de Islaam? Ja dus: vieze hypocriet.

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze steunt steniging want ze spreekt zich er niet tegen uit

Allereerst is het vinden van vier mannelijke getuigen nog zo simpel niet. En een flinke reeks met andere voorwaarden ...
Ik vind het eigenlijk best lachwekkend.

Ik vind het eigenlijk niet zo lachwekkend dat iemand van jouw leeftijd een ZÉÉR brute straf goed-klets door "zeer strikte voorwaarden" als argument te gebruiken. Stel de CIA of AIVD wil een moslim verhoren die van terrorisme wordt verdacht om zo een massamoord te voorkomen, en dit "verhoren" bestaat uit marteling. De CIA en AIVD hebben een lange checklist met voorwaarden, want marteling doe je niet zomaar, maar aan de checklist van 30 items, waaronder superbetrouwbare getuigen, daar wordt helemaal aan voldaan. Mijn vraag aan jou: mag de CIA dan de moslim martelen dmv. stenen op zijn hoofd te gooien totdat hij bijna dood is?

Maar wat de islam 'ontucht' noemt heeft niks te maken met het voorkomen van een massamoord, het gaat alleen om iemand die zijn partner bedriegt en een beetje seks heeft. Is stenen keihard op iemands hoofd gooien OOIT rechtvaardig? Geef het maar toe aan jezelf: Islam heeft het fout, deze straf is een onmenselijke straf uit een ander tijdperk.

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze steunt doodstraf voor homo's (passieve steun)

Je bent toch geen geleerde op islamitisch recht?

Je ontwijkt de stelling door mij aan te vallen. Twee volwassenen die met wederzijdse instemming seks hebben verdienen de doodstraf niet. Jij wilt de doodstraf voor homo's niet sowieso afkeuren, dat komt omdat je blind de islam volgt maar ook omdat je geen homo's kent.

De oorlog in Afghanistan is voor mij een ver van mijn bed show. Daarom kan ik me het permitteren dat ik er geen nauwkeurige mening over heb of dat de NAVO er een goede of slechte uitwerking heeft voor de Afghaanse mensen zelf. Dit is zwak en afkeurenswaardig van mij: Soldaten uit eigen land zijn bezig met leven en dood en ik haal mijn schouders op en eet nog een koekje. Walgelijk eigenlijk.

Doodstraf voor homo's is een ver van mijn bed show voor jou. Je kan het permitteren om die doodstraf makkelijk goed te kletsen, omdat je geen homo's kent. Dit is zwak en afkeurenswaardig van jou: Moslims van jouw eigen religie zijn bezig met de doodstraf voor homo's in bijv. Iran. en jij haalt je schouders op en eet nog een koekje. Walgelijk eigenlijk.

Links666 schreef:
Links666 schreef:ze noemt Mohammed die 9-jarige A'isha penetreert een 'prachtig huwelijk', terwijl ze alle andere pedofilie wel walgelijk vindt

Heb ik je al eerder uitgelegd. Blijf niet aan de gang.

Met de kinderseks discussie ben je gestopt met reageren. Heb je nog een antwoord klaar?

Chaimae schreef:Zij die sterven door een buikziekte behoren tot de martelaren.

De islam meent ook overal een antwoord op te hebben hè? Dus als iemand overlijdt aan Explosieve Diarree dan is hij een martelaar?

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze vindt het normaal dat zij 0 mooie jongens krijgt in de hemel, terwijl mannen 72 maagden krijgen

(a) De vrouwen krijgen meer, Hij zal hen kleden met zijde, parelkettingen en een kammetje van goud.
(b) De gelovige vrouwen zullen de bazen zijn van de 72 maagden! De vrouwen die op aarde geleefd hebben zullen namelijk mooier zijn (dan de hoertjies)
(c) Een die vrouw overlijdt terwijl de embryo in haar buik zit of tijdens de bevalling, dan behoort zij tot de martelaren

(a) Een typisch geval van "wat levert het op voor mij?". Zoals je in mijn post over morele ontwikkelingsstadia kunt lezen is dit het één na laagste niveau van redeneren.
(b) Jij bent de aller aller aller mooiste, prinsesje, je zult dit krijgen en dat en dat. Geslijm van een manipulatieve player.
(c) Traditionele rolverdeling van man en vrouw (hup baren!), die overal in de Islam aanwezig is duidt op de 7e eeuwse aard van de Islam.

Chaimae schreef:Het toilet-slaapritueel zijn trouwens niet verplicht, maar aanbevolen (soenah).

Slaap-houding: Vind je het niet vreemd dat je hele leven wordt voorgeschreven? Van babybesnijdenis tot je slaap (1/3 v je leven) tot je oude dag tot regels voor in het graf. Toilet ritueel: Ben je genoeg overtuigd van het nut hiervan, dat je als journaliste een column zou schrijven in een Nederlandse krant, om de moslims hier op te wijzen?

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze vindt moslims per definitie betere vrienden dan niet-moslims

Je mag best vrienden nemen die niet geloven in één God! Maar als je moet kiezen tussen twee mensen (atheïst en moslim) die je ter vriend kan nemen, dan kies je voor de moslim. We gaan ervan uit dat ze beide een soortgelijk innerlijk hebben en niet veel van elkaar verschillen, op religie na.
''O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven?" [QS 3:144]
*Als moslimzijnde prefereer je niet een ongelovige boven een gelovige.

(1) Het moeten kiezen tussen identieke vrienden komt in praktijk nauwelijks voor, met die context lijkt het vers vrij nutteloos te zijn. Zeg het maar: "Allah adviseert bij vriendschap discriminatie op basis van religie." Je hebt zelf 'daliel' van deze discriminatie gegeven. De Koran zorgt voor zoveel broederschap tussen de mensen hè!

(2) Dit vers is heel logisch: De "ongelovigen" wat Mohammed hier zogenaamd namens Allah onthult, waren immers de mensen waar Mohammed continue (militaire) conflicten mee had. Mohammed was ook een wereldse machthebber, de basis van zijn wereldse macht waren de moslims, ongelovigen moesten dus weggehouden worden. Dit Koran-vers is wel erg nuttig, voor een wereldse machthebber vind je niet?

Chaimae schreef:
Links666 schreef:ze steunt slavernij omdat de Koran het niet afkeurt: het is oké zolang ze maar goed worden behandeld. Slaven die trouwen met meesters getuigt ook van "vrijwilligheid".

Bewijs?

Hier is mijn bewijs: Chaimae zegt op 12 juni: " In de Koranvoorschriften staat er dat je jouw slaven goed dient te behandelen en het zeer aanbevolen is om met ze te trouwen. "
Als antwoord
- vraagt Links666 of slaafje Chaimae graag met een Zionistische meester zou trouwen.
- zegt SDX dat slavernij per definitie verwerpelijk is -- 'Allah' en Mohammed misten de kans om het voor altijd te verbieden
- toont Ketter met Koranverzen dat slavinnen geneukt konden worden
- vraagt Ketter 'waarom wel tirade tegen alcohol niet tegen slavernij' ?

Jij bent stil. Antwoorden op deze vier vragen mag je hier posten.

Ik wens je veel plezier tijdens je vakantie is het prachtige Marokko en hoop dat je de school met de achterstandsleer kunt vermijden en adviseer je in plaats daarvan een wandelingetje door de natuur te maken en antwoorden te vinden op de bovenstaande vragen :)
Laatst gewijzigd door Links666 op Zo Jul 20, 2008 11:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 30, 2008 11:05 am

H.Numan schreef:We worden allemaal als atheist geboren. Iedereen, zonder uitzondering. Ook zelfs mohammed begon als atheist...

Alle mensen zijn gemaakt door Allah en bij geboorte dus moslim.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Jun 30, 2008 11:16 am

Chaimae schreef:
H.Numan schreef:We worden allemaal als atheist geboren. Iedereen, zonder uitzondering. Ook zelfs mohammed begon als atheist...

Chaimea????

Bravo meid, je kwebbelt het boekje perfect na! worthy:

1- Bewijs dat allah bestaat. Anders kunnen christenen met exact evenveel motivatie zeggen dat jij katholiek bent.
2- Bij geboorte is niemand godsdienstig. Geloof is net als roken, chocola eten of bier drinken een aangeleerde gewoonte.
Er is maar 1 reden waarom jij mohammedaanse bent: je ouders zijn het ook. Als je ouders (echte) Nederlanders waren, was je vermoedelijk niet gelovig of een christen. Als je ouders Hindu waren, zou je hier de clown uithangen met uitspraken van Krishna en Ganesh.

Van iemand die probeert journaliste te worden wordt beslist iets meer verwacht. Maar ik neem aan dat de komende vakantie meer aandacht vraagt.
dan dooft het licht….
Anoniem

weda

Berichtdoor weda » Ma Jun 30, 2008 12:42 pm

Chaimae schreef:

ik dacht dat een moslim besneden moest zijn. is het kind bij geboorte al besneden?? chaimae komt steeds ongeloofwaardig over, maar dat zijn de meeste moslims.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Jun 30, 2008 2:01 pm

Ik snap zo’n Chaimae niet. Ze blijft maar ageren. Ze heeft geen enkel steekhoudend argument dan alleen maar haar islamitische papegaaietaal.
Het bekrompen zijn van Chaimae en islam, is, dat zij denken dat mensen met verstand per definitie dom zijn. Iemand zou eens de moeite moeten nemen om al die uitgekraamde onzin van Chaimae eens te bundelen en uit te geven. Misschien ga ik datwel doen. Het zal het ultieme bewijs worden van de stelling dat allahtone islamaanhangers per definitie achterlijk zijn. Ik cursiveer! Moet alleen nog even een titel bedenken. Misschien heeft iemand een idee?

weda

Berichtdoor weda » Ma Jun 30, 2008 2:49 pm

hans, iets in die zin....

"geloof in allah maakt je dom"
--- een verzamelstuk van domme uitspraken door echte moslims---

groet,
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Jun 30, 2008 5:24 pm

weda schreef:hans, iets in die zin....

"geloof in allah maakt je dom"
--- een verzamelstuk van domme uitspraken door echte moslims---

groet,

Dank je wel Weda. Ik kreeg liggende in de tuinstoel waar het veel te warm was in de zon plotseling een goede inval toen ik dacht aan al dat wegslibbende pietlutterige taalgebruik van Chaimae. Wat is er toch aan de hand met dit meiske, dat ze niet één normale dialoog kan aangaan? Ik heb haar slechts een enkele keer kunnen betrappen op een goede uitspraak, o.a., over de hartentoestand van de mens die bepalend is. Voor de rest is zij volkomen in de war en geïmponeerd geïndoctrineerd van voren naar achteren. Nog los van al haar impulsiviteit en kontdraaierig gedrag. Ik denk daarom dat ik als titel neem:

CHAIMAE

en niks anders. Chaimae is een aparte intrigerende naam die moet aanspreken en vragen doet oproepen. Ik hou je op de hoogte.

Groet,

Je deelgenoot Hans

Links666

Berichtdoor Links666 » Ma Jun 30, 2008 9:09 pm

Wat dacht je van:

" Er is geen keuken dan de keuken van de Schimmelkaas, en Smeerpoets doet de Boodschappen "

Sorry hoor 'k kan niet helpen, ik was even onder invloed van de duivel :P
Laatst gewijzigd door Links666 op Di Jul 01, 2008 2:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Lasteraar

Berichtdoor Lasteraar » Ma Jun 30, 2008 9:39 pm

Alle mensen zijn gemaakt door Allah? Dus ook doodgeboren kindjes en kindjes met aangeboren afwijkingen en kindjes met aangeboren HIV? en Siamese tweelingen en mongooltjes en inteeltkinderen? Nog even en je gaat beweren dat Allah Geert Wilders gemaakt heeft. Waarom moet dan de schepping van Allah dood volgens veel moslims, ook volgens Chaimae waarschijnlijk?

Hoe was het ook al weer? In elke mens schuilt een moslim .... en in de inwendige moslim schuilt een Christen.... en in die Christen schuilt eem Jood.... en in die Jood schuilt een atheïst.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Di Jul 01, 2008 1:11 am

Links666 schreef:Wat dacht je van:

" Er is geen keuken dan de keuken van de Schimmelkaas, en Smeerpoets doet de Boodschappen "

Sorry hoor 'k kan niet helpen, ik was even onder invloed van de duivel :P

Lijkt te veel op titel voor islamitisch kinderboek. Het gaat mij om de innerlijk gewraakte mens. Het voortreffelijke geheugen van Chaimae gepaard aan haar kennis van de koran, haddiths en duizenden contexten, gaat hand in hand met haar zwakke oordeelskracht. Zo gaat dat met papagaaiende allahtonen. Inplaats van vertikale verankering vindt bij haar vluchtige horizontale oriëntatie plaats. Dat komt omdat bij moslims het dwerg-denken diep geworteld ligt. Als er één religie ernstig aan inflatie lijdt dan is het wel de islam in Nederland. Dat komt omdat Nederland meer varkens dan inwoners heeft. Vandaar dat Marokkaanse allahtone Chaimae zich hier als een vis in het water voelt met al haar contradictorische op islam geïnspireerde uitspraken. Die wil ik graag bundelen om als eye-opener te dienen bij elk toekomstig moslim-debat in Nederland.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”