voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:
BFA schreef:Israël heeft vrouwen om fier op te zijn.
Het grootste gros van die 'vrouwen' op de foto's hebben geen borsten, dan wel een cup A.
Geen borsten? Dat kun je op de foto die Mahalingam geplaatst heeft niet goed zien (de uzi verspert het zicht), maar wel immers op deze site: :D

http://www.flickr.com/photos/fearweb/se ... 062802639/

Chaimae, ben je misschien jaloersss?????!! :P :wink:

Afbeelding
BFA

Bericht door BFA »

(de uzi verspert het zicht)
Het is een M16. Of een Joodse copie ervan.
Lang leve de islamitische (vrijheidstrijders) mannen, die dit voor de vrouwen doen
En hun vrouwen een bomgordel aandoen nadat ze van een Joodse prinses gedroomd hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ariel

Bericht door Ariel »

Deze mag er ook zijn.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Adinah

Bericht door Adinah »

Pilgrim schreef:Chaimae, ben je misschien jaloersss?????!!
Tuurlijk is ze dat! Israëlische meiden zijn volkomen vrij om zelf hun eigen bestemming in het leven te kiezen...die vrijheid zal zij helaas nooit hebben. En wat misschien nog wel het ergste is: dat heeft ze nog niet eens door ook.
Chaimae schreef:Mannen die vrouwen verplichten het leger te dienen, zijn geen echte mannen.
Lezen! Zoals ik al zei: als je echt niet wilt, dan hoef je niet. Er bestaat vervangende dienstplicht voor principiële dienstweigeraars, en ook als je in het buitenland studeert hoef je niet op te komen. Ook als je gaat trouwen hoef je niet.

De meesten kiezen daar echter niet voor. Mijn ex had afgekeurd kunnen worden op diverse lichamelijkheden, maar zoals hij het zelf verwoordde: "I didn't want that. It was important for me to serve."
Chaimae schreef:De vrouw kan heel wat, maar dat kan echt niet.
Er bestaat een complete gevechtseenheid in het leger, die enkel uit vrouwen bestaat...en die dames wil een kerel echt niet tegenover zich hebben, neem dat maar van mij aan. Geldt overigens voor meer van die dames...die doen qua kunstjes echt niet onder voor een man.
Chaimae schreef:De man heeft als plicht de vrouwen in zijn omgeving te beschermen.
Jaja...gelukkig hebben veel moslimkerels dat ook echt in hun oren geknoopt... Ik weet niet wat hun definitie van bescherming is, maar hij luidt zéker anders dan de mijne. Een vrouw beschermen is heel iets anders dan haar als je bezit beschouwen, haar geen spatje bewegingsvrijheid gunnen en elk stukje zelfvertrouwen er strategisch uit rammen zodat ze helemaal murw gewoon gehoorzaamt en doet wat haar man opdraagt.
Hij beschermt haar niet, hij beschermt slechts zijn eigen zielige ego. Als de andere mannen denken dat je je vrouw goed onder de duim hebt, is dat immers belangrijker dan de vraag of je vrouw gelukkig is of niet. Hoe braver je vrouw is, hoe meer je als vent in de algemene achting stijgt. En dat is dan 'bescherming'? Laat me toch niet lachen!
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Ruth

Bericht door Ruth »

Hai Adinah,

van harte welkom namens mij. :smile: En ik zie dat je al kennis heb gemaakt met onze zionisten-haatster Chaimae. Het woord "Israel" werkt als de spreekwoordelijke rooie lap bij haar.

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen, maar Chaimae is geen speciaal geval. Alle Mohammedanen die ik heb ontmoet schieten in een tirade als het woord "Israël" valt. En beginnen het dan te hebben over de genocide op de Palestijnen. Dat in werkelijkheid het aantal Palestijnen sinds de vestiging van de staat Israël meer dan verdrievoudigd is, doet er niet toe.
Idem in Gaza dat ook een populatie explosie kent ondanks het 'feit' dat er voortdurend hongersnood heerst, er geen medicijnen zijn, geen goed drinkwater en ze in de stront zitten (omdat de ijzeren rioolbuizen gebruikt worden om quassam-raketten van te maken).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Adinah

Bericht door Adinah »

Hongersnood? Nou, apart genoeg hebben ze zogenaamd niks te vreten, maar er is wél altijd geld genoeg voor raketten. Beetje vreemd, als je het mij vraagt. :roll:
Mahalingam schreef:Alle Mohammedanen die ik heb ontmoet schieten in een tirade als het woord "Israël" valt. En beginnen het dan te hebben over de genocide op de Palestijnen.
Klopt...dat maak ik hier echt vaak mee! Geloof me, je wilt af en toe niet weten wat ik naar mijn hoofd krijg van die gasten. Dan is 'zionist' nog de meest vriendelijke benaming (maar meestal heb ik er ook nog minstens één terminale ziekte bij).

Bizar genoeg moeten ze altijd tegen mij beginnen over Israël. Als ik een moslim ontmoet, ga ik toch ook niet gelijk tegen hem staan tieren over Ahmadinejad! :?
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Paul

Bericht door Paul »

Ik lees hier op het forum meer dan dat ik reageer.Dus volg ik de zaak wel aardig.
Maar ik merk in de reakties van Chaimae,dat ze erg aan het veranderen is.
Soms denk je dat de haat er af loopt, ze reageerd steeds feller.
Dat vind ik toch jammer,trek je er maar niets van aan hoor Chaimae het is zo mijn eigen gedachte.

Een likje van de hond en een kusje van mij..
Sla nooit naar de hand die u voed
Sla nooit naar de hand die voor uw uitkering werkt
Adinah

Bericht door Adinah »

Paul schreef:Maar ik merk in de reakties van Chaimae,dat ze erg aan het veranderen is.
Ja, die is echt helemaal gehersenspoeld. Maar misschien is het een reactie op haar situatie: als je er dan toch niet aan ontkomt (want zelfbeschikkingsrecht is haar nu eenmaal niet gegeven), kun je maar beter net doen alsof je er helemaal achter staat, en dat meteen tot in het absurde doortrekken ook. Op den duur ga je dan vanzelf geloven dat je leven zo rot nog niet is, en dat het allemaal wél ergens zin voor heeft.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Paul schreef:Ik lees hier op het forum meer dan dat ik reageer.Dus volg ik de zaak wel aardig.
Maar ik merk in de reakties van Chaimae,dat ze erg aan het veranderen is.
Dat vind ik toch jammer,trek je er maar niets van aan hoor Chaimae het is zo mijn eigen gedachte.

Een likje van de hond en een kusje van mij..
Een likje terug van mij en een dikke zoen aan je hond.

Pilgrim zei:
Chaimae, ben je misschien jaloersss?????!!

Marokkaanse dames staan bekend om hun vrouwelijke rondingen, en meer zeg ik niet.

NB

Op de foto groot? Die dame heeft haast niks, maximaal een cup B.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA

Bericht door BFA »

Marokkaanse dames staan bekend om hun vrouwelijke rondingen,
Op de plaats van het achterwerk, rondingen gevormd door het te veel eten van amandel/honing gebak. Enige remedie tegen de verveling van huisarrest.
Past lekker in het handje.
Verandert ook niet in een uitgezakte pannenkoek.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Hamid

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Marokkaanse dames staan bekend om hun vrouwelijke rondingen,
Op de plaats van het achterwerk, rondingen gevormd door het te veel eten van amandel/honing gebak. Enige remedie tegen de verveling van huisarrest.
Past lekker in het handje.
Verandert ook niet in een uitgezakte pannenkoek.
Foei, je bent echt een zwijn.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Hamid,

Als ik zijn denigrerende bericht lees, dan schiet het woordje zwijn ook bij me te binnen.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hamid

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Hamid,

Als ik zijn denigrerende bericht lees, dan schiet het woordje zwijn ook bij me te binnen.
Ja, ik had het ook niet anders verwacht van je. Dat is precies wat we kunnen zeggen tegen figuren als BFA.
BFA

Bericht door BFA »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BFA op vr okt 31, 2008 11:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Hamid,

Dan zijn we beide 'zwijnen.'

Ariel

Bericht door Ariel »

:shock: Nu schrik ik toch echt. Volgens mij flirt Chaimae nu ook met Hamid.

Ik heb een foto gevonden van Hamid. Hij heeft een baard dus dat ziet er goed uit.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Hamid

Bericht door Hamid »

Dan zijn we beide 'zwijnen.'
Chaimae,
ik begrijp je niet goed. We zijnn helemaal geen zwijnen, ook niet tussen aanhalingstekens. Hooguit zou ik mezelf als een schaap kunnen noemen. Die zijn tenminste reine dieren. of bedoel je iets anders?
Hamid

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:

:shock: Nu schrik ik toch echt. Volgens mij flirt Chaimae nu ook met Hamid.

Ik heb een foto gevonden van Hamid. Hij heeft een baard dus dat ziet er goed uit.

Afbeelding
je hebt het helemaal mis. Ik draag geen baard en ben ook veel blanker dan die man. Ik heb wel zwart haar, maar heel groene ogen. Als je mij zou zien, dan word je meteen verliefd op mij, alleen weet ik niet hoe oud je bent. Ik ben amper 30.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Dat klint goed, Hamid. Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.

Verklarende woordenlijst.

De lengte: vaak kopje kleiner gemaakt door papa.
Het gewicht: het wegeten van mijn frustraties
De bril: vele vuisten op beide ogen gevoeld.

Hamid

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Dat klint goed, Hamid. Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.
om ook hun spel te spelen, ik ben 1.75, weeg 75kg en draag ook een bril
BFA

Bericht door BFA »

Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.
Troost je,
Al wie lelijk is maken we af.
Hamid

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Troost je,
heb je dan wel ooit in de spiegel gekeken?
Chaimae

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Troost je,

Zal toch even iets moeten doen aan mijn obesitas, want schaam me er ontzettend voor.

Aldebaran

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Troost je,
Lijkt ook alweer op een verkapt huwelijksaanzoek. Grote vent, klein hartje
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Plaats reactie