voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
Oeps, Chaimae, dit had je niet mogen verklappen. Zij hebben ook hun eigen vergaderingen over ons.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Pilgrim zei:
Chaimae, ben je misschien jaloersss?????!!

Marokkaanse dames staan bekend om hun vrouwelijke rondingen, en meer zeg ik niet.

NB

Op de foto groot? Die dame heeft haast niks, maximaal een cup B.
Er bestaat onder vrouwen geloof ik een soort afgunst m.b.t. tot de omvang van hun hun tieten. Hoe groter de boezem des te meer status. :razz: :razz: :razz: :razz:

@Chaimae, je wilt mij toch niet wijs maken dat je tieten groter zijn dan die van die Israelische vrouwlijke soldaat op de door jouw genoemde foto??? :lol: :wink:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De borsten moet passen in verhouding tot het lichaam, anders staat het voor geen meter.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hamid schreef:
Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
Oeps, Chaimae, dit had je niet mogen verklappen. Zij hebben ook hun eigen vergaderingen over ons.
Wij ook weer de onze, dus we staan quitte.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
toch wel onder toezicht van een mahram he (je moet je maar vergeven als ik t verkeerd spel, in "goed" nederlands: chaperonne)
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:
Hamid schreef:
Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
Oeps, Chaimae, dit had je niet mogen verklappen. Zij hebben ook hun eigen vergaderingen over ons.
Wij ook weer de onze, dus we staan quitte.
Dat is ook zo, maar toch is het niet nodig om hun alles te vertellen. The need to know, principe moeten we hier hanteren, anders gaan ze ons tegen elkaar uitspelen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ruth schreef:
Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
toch wel onder toezicht van een mahram he (je moet je maar vergeven als ik t verkeerd spel, in "goed" nederlands: chaperonne)
Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Hier ga ik een verhaaltje over schrijven. Te lezen over ongeveer een week. Voel me toch al een tijd aan iets anders toe.
Bedankt voor de inspiratie Hamid, Ik laat je acteren als: 'de meester'.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Hier ga ik een verhaaltje over schrijven. Te lezen over ongeveer een week. Voel me toch al een tijd aan iets anders toe.
Bedankt voor de inspiratie Hamid, Ik laat je acteren als: 'de meester'.
Je hebt zeker niets te doen. Je gaat je gang maar hoor. Ik kan wel nu al ongeveer een voorstelling maken van wat je gaat schrijven, maar het zal geen indruk op ons maken. Ben benieuwd.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

maar het zal geen indruk op ons maken
Ik zal mijn best doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Hamid schreef:
Ruth schreef:
Chaimae schreef:Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
toch wel onder toezicht van een mahram he (je moet je maar vergeven als ik t verkeerd spel, in "goed" nederlands: chaperonne)
Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Beste Hamid,
Ten eerste lopen ontmoetingen tussen niet moslims over het algemeen niet uit op origeen. Dat weet jij ook heel goed. Ten tweede, Chaimae heeft al heel wat keren laten weten niet te daten of mannen te ontmoeten zonder mahram. Bovendien is dit vastgelegd in of de koran of een van de hadith. Dus als jij meen dat je zonder mahram een vrouw mag ontmoeten omdat jij er niet gelijk bovenop duik, dan ben je haram bezig. Heeft niks te maken met jouw karakter maar met het feit dat het van jouw geloof gewoon niet mag
Ik ben geen moslim dus hoef niet niet aan jullie regeltjes te houden. De kuisheidsgordel heb ik niet nodig, de mannen waar ik mee om ga hebben voldoende zelfbeheersing 8)
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Beste Ruth,

Voor Hamid heb ik de islamitische regel éénmalig aan mijn laars gelapt, wat achteraf gezien de moeite waard was!

@Hamid,

We moeten het nog een keer overdoen, alleen dan wat vroeger, zodat we meer tijd hebben.

Nu even serieus he, ik wil een keer alle moslims die op dit forum zitten of hebben gezeten bij elkaar hebben, waarna ik mijn vriendin meesleur en uitgebreid voor jullie ga koken. Lijkt dit je wat?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ruth schreef:
Hamid schreef:
Ruth schreef: toch wel onder toezicht van een mahram he (je moet je maar vergeven als ik t verkeerd spel, in "goed" nederlands: chaperonne)
Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Ruth schreef:Beste Hamid,
Ten eerste lopen ontmoetingen tussen niet moslims over het algemeen niet uit op origeen. Dat weet jij ook heel goed.
Ja, over het algemeen niet, maar ik heb wel andere verhalen gehoord.
Ruth schreef:Ten tweede, Chaimae heeft al heel wat keren laten weten niet te daten of mannen te ontmoeten zonder mahram.
Dat weet ik en had ik ook niet anders van Chaimae verwacht, dus je hebt hier niet iets nieuws verteld.
Ruth schreef:Bovendien is dit vastgelegd in of de koran of een van de hadith. Dus als jij meen dat je zonder mahram een vrouw mag ontmoeten omdat jij er niet gelijk bovenop duik, dan ben je haram bezig. Heeft niks te maken met jouw karakter maar met het feit dat het van jouw geloof gewoon niet mag
Wat gaat jou aan mocht ik Chaimae of andere vrouwen zonder mahram zou willen ontmoeten? Ik woon toch in een vrij land, of niet soms?
Ruth schreef: Ik ben geen moslim dus hoef niet niet aan jullie regeltjes te houden. De kuisheidsgordel heb ik niet nodig, de mannen waar ik mee om ga hebben voldoende zelfbeheersing 8)
Ja, jouw mannelijke landgenoten hebben heel erg veel zelfbeheersing en daarom wordt hier de hoereij gewoon gedoogd. Wie wil je wijs maken? er lopen genoeg vieze mannen in jullie maatschappij rond en de meerderheid daarvan is gewoon echte NEDERLANDERS. Of wist je dit niet?
Dus als ik jou was, zou ik mijn kuisheidsgordel nog niet weg doen
:evil:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Hamid schreef:Ja, jouw mannelijke landgenoten hebben heel erg veel zelfbeheersing en daarom wordt hier de hoereij gewoon gedoogd. Wie wil je wijs maken? er lopen genoeg vieze mannen in jullie maatschappij rond en de meerderheid daarvan is gewoon echte NEDERLANDERS. Of wist je dit niet?
Dus als ik jou was, zou ik mijn kuisheidsgordel nog niet weg doen
Newsflash: in islamitische landen wordt het ook 'gedoogd'...alleen dan onder het mom van een 'tijdelijk huwelijk'. (Iran) Dan is het ineens wel halal. Terwijl het als je het mij vraagt, gewoon Allah voor de gek houden is! Prostitutie is prostitutie, klaar.

Dat het hier gedoogd wordt, vind ik een goede zaak. Zo krijgen die vrouwen iig rechten en bescherming. Uitvagen kun je het toch niet: prostitutie is zo oud als de weg naar Rome en het zal er altijd zijn. Dan kun je maar beter zorgen dat je het zicht erop houdt. Onze hoeren hebben in ieder geval rechten.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

in islamitische landen wordt het ook 'gedoogd'...alleen dan onder het mom van een 'tijdelijk huwelijk'. (Iran) Dan is het ineens wel halal.
De Imam speelt pooier en strijkt zijn percenten op.
Islam is de grootste pooierorganisatie ter wereld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Nu even serieus he, ik wil een keer alle moslims die op dit forum zitten of hebben gezeten bij elkaar hebben, waarna ik mijn vriendin meesleur en uitgebreid voor jullie ga koken. Lijkt dit je wat?
Ik denk dat Islaminside dit een leuk idee vindt. Heb je hem al een uitnodiging gestuurd?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Nu even serieus he, ik wil een keer alle moslims die op dit forum zitten of hebben gezeten bij elkaar hebben, waarna ik mijn vriendin meesleur en uitgebreid voor jullie ga koken. Lijkt dit je wat?
Ik denk dat Islaminside dit een leuk idee vindt. Heb je hem al een uitnodiging gestuurd?
Arieltjeeeeeeeeeeeeeeee, als je ook wilt moet je het gewoon zeggen. Wil met plezier ook voor jou een dagje koken. :wink:

Overigens is Islaminside de enige moslim op dit forum waar ik geen contact mee heb, en die zal ik dus even op de hoogte moeten stellen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wil met plezier ook voor jou een dagje koken.
Voor alle Kafirs op het forum?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Hamid schreef:
Ruth schreef:
Hamid schreef: Ten eerste denken wij niet zo pervers en dus loopt onze ontmoetingen niet uit tot een westerse orgie. Ten 2e, we weten zelf hoe we onze norm en waarden in acht moeten nemen dus hebben we jou betweterige bemoeienis hierin helemaal niet nodig. Zorg zelf dat je de kuisheidsgordel meeneemt als je andere mensen gaat bezoeken.
Ruth schreef:Beste Hamid,
Ten eerste lopen ontmoetingen tussen niet moslims over het algemeen niet uit op origeen. Dat weet jij ook heel goed.
Ja, over het algemeen niet, maar ik heb wel andere verhalen gehoord (verhalen gehoord :? ik hoor ook zoveel verhalen over moslims, die zo vroooom zijn maar ondertussen vreemd gaan bij t leven.
Ruth schreef:Ten tweede, Chaimae heeft al heel wat keren laten weten niet te daten of mannen te ontmoeten zonder mahram.
Dat weet ik en had ik ook niet anders van Chaimae verwacht, dus je hebt hier niet iets nieuws verteld.
Ruth schreef:Bovendien is dit vastgelegd in of de koran of een van de hadith. Dus als jij meen dat je zonder mahram een vrouw mag ontmoeten omdat jij er niet gelijk bovenop duik, dan ben je haram bezig. Heeft niks te maken met jouw karakter maar met het feit dat het van jouw geloof gewoon niet mag
Wat gaat jou aan mocht ik Chaimae of andere vrouwen zonder mahram zou willen ontmoeten? Ik woon toch in een vrij land, of niet soms? Doet er niet toe of jij in een vrij land woon, je bent een slaaf van allah dus moet je je aan zijn regeltjes houden, of ben je een slechte moslim en ben je beinvloed door het westen?? Je gebruikt namelijke je verstand en volgt niet stomweg achterlijke/achterhaalde regels
Ruth schreef: Ik ben geen moslim dus hoef niet niet aan jullie regeltjes te houden. De kuisheidsgordel heb ik niet nodig, de mannen waar ik mee om ga hebben voldoende zelfbeheersing 8)
Ja, jouw mannelijke landgenoten hebben heel erg veel zelfbeheersing en daarom wordt hier de hoereij gewoon gedoogd. Wie wil je wijs maken? er lopen genoeg vieze mannen in jullie maatschappij rond en de meerderheid daarvan is gewoon echte NEDERLANDERS. Of wist je dit niet? Iemand met een dubbel paspoort is ook een echte nederlander dus wat is je puntDus als ik jou was, zou ik mijn kuisheidsgordel nog niet weg doen
:evil:Bedankt voor je zorg, hou jij je zus goed in de gaten?? Levensgevaarlijk hier voor maagden :twisted:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Beste Ruth,

Voor Hamid heb ik de islamitische regel éénmalig aan mijn laars gelapt, wat achteraf gezien de moeite waard was!

@Hamid,

We moeten het nog een keer overdoen, alleen dan wat vroeger, zodat we meer tijd hebben.

Nu even serieus he, ik wil een keer alle moslims die op dit forum zitten of hebben gezeten bij elkaar hebben, waarna ik mijn vriendin meesleur en uitgebreid voor jullie ga koken. Lijkt dit je wat?
Hoi Chaimae,
nogmaals wil ik je vragen om een beetje voorzichtig te zijn met wat je wel en niet kunt zeggen hier op FFI.
Ik wil je heel graag weer ontmoeten, met of zonder anderen. Als freelance vertaler/tolk heb ik het wel heel erg druk en kan op ieder moment opgeroepen worden. Daarom kan ik niets beloven. Maar je kan vast een afspraak maken met anderen en ik zal je via PM mijn email adres geven, zodat anderen niet van onze plannen op de hoogte komen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Adinah schreef:
Hamid schreef:Ja, jouw mannelijke landgenoten hebben heel erg veel zelfbeheersing en daarom wordt hier de hoereij gewoon gedoogd. Wie wil je wijs maken? er lopen genoeg vieze mannen in jullie maatschappij rond en de meerderheid daarvan is gewoon echte NEDERLANDERS. Of wist je dit niet?
Dus als ik jou was, zou ik mijn kuisheidsgordel nog niet weg doen
Newsflash: in islamitische landen wordt het ook 'gedoogd'...alleen dan onder het mom van een 'tijdelijk huwelijk'. (Iran) Dan is het ineens wel halal. Terwijl het als je het mij vraagt, gewoon Allah voor de gek houden is! Prostitutie is prostitutie, klaar.

Dat het hier gedoogd wordt, vind ik een goede zaak. Zo krijgen die vrouwen iig rechten en bescherming. Uitvagen kun je het toch niet: prostitutie is zo oud als de weg naar Rome en het zal er altijd zijn. Dan kun je maar beter zorgen dat je het zicht erop houdt. Onze hoeren hebben in ieder geval rechten.
Wat in Iran gebeurt, heeft niets te maken met Islam. Dat zie ik ook als wettig verklaren van hoererij. Het is echt absurd, want je kan daar voor de duur van enkele uur tot enkele jaren een extra vrouw hebben. Gelukkig dat wij sonieten ons niet bezig houden met zulke zieke praktijken en nergens in Koran lees ik dat zoiets goed bevonden wordt.

Als dat gedoog beleid van jullie goed is, dan waarom komt er nog verkrachingen voor in het land? je hoort toch regelmatig dat zulke vreselijke dingen gebeuren. Nee, van mij mogen alle hoeren opgesloten worden en die mannen die hun bezoeken ook. Ze moeten wel verplicht gestriliseerd worden, zodat er geen nakomelingen uit voort komen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Wil met plezier ook voor jou een dagje koken.
Voor alle Kafirs op het forum?
Wij mogen geen karbonaatjes klaar maken, dus als je lamsvlees lust, ben je van harte welkom, en anders mag het ons een worst wezen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hamid,
Nee, van mij mogen alle hoeren opgesloten worden en die mannen die hun bezoeken ook. Ze moeten wel verplicht gestriliseerd worden, zodat er geen nakomelingen uit voort komen.
Prostitutie is niet meer of minder dan een moderne vorm van slavernij en wordt door mannen in stand gehouden. Het zijn niet de prostituees die dienen opgepakt te worden, maar de bron van de ellende, de pooiers en loverboys. Deze mannen hebben vele meiden misbruikt. Ik heb respect voor alle vrouwen die in de prostitutie zitten. Het is een hard leven, zeker als je verplicht voor een baas of pooier moet werken.

En wat BFA betreft,

Persoonlijk heb ik een hekel aan het predikaat 'kufar', omdat het versluiert en stigmatiserend werkt, en een uiting is van dichotomie of splitsing. Waarom zou ik niet voor de 'kufaars' op dit forum koken?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Hamid,
Nee, van mij mogen alle hoeren opgesloten worden en die mannen die hun bezoeken ook. Ze moeten wel verplicht gestriliseerd worden, zodat er geen nakomelingen uit voort komen.
Prostitutie is niet meer of minder dan een moderne vorm van slavernij en wordt door mannen in stand gehouden. Het zijn niet de prostituees die dienen opgepakt te worden, maar de bron van de ellende, de pooiers en loverboys. Deze mannen hebben vele meiden misbruikt. Ik heb respect voor alle vrouwen die in de prostitutie zitten. Het is een hard leven, zeker als je verplicht voor een baas of pooier moet werken.

En wat BFA betreft,
Persoonlijk heb ik een hekel aan het predikaat 'kufar', omdat het versluiert en stigmatiserend werkt, en een uiting is van dichotomie of splitsing. Waarom zou ik niet voor de 'kufaars' op dit forum koken?
Hoi Chaimae,
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb even niet goed nagedacht toen ik reageerde op het bericht van Ruth, maar je hebt gelijk het is zeker een vorm van slavernij en de meest schuldige hierin zijn inderdaad de pooieres en ook de mannen die slaaf van hun lusten zijn. Moge Allah hun allemaal op het rechte pad leiden.
Wat betreft koken voor "kufars", ook hierin sta ik achter jouw mening. Ik wilde alleen BFA een beetje plagen. Ik kook zelf ook heel vaak voor mijn nederlandse vrienden.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ruth schreef: Doet er niet toe of jij in een vrij land woon, je bent een slaaf van allah dus moet je je aan zijn regeltjes houden, of ben je een slechte moslim en ben je beinvloed door het westen?? Je gebruikt namelijke je verstand en volgt niet stomweg achterlijke/achterhaalde regels
Als een goede moslim hoor je altijd te houden aan de norm en waarden van je geloof, dus dit verhaal van jou slaat nergens op.
Ruth schreef: Iemand met een dubbel paspoort is ook een echte nederlander dus wat is je punt?
Ik word dagelijks aangesproken als een buitenlander. Ik woon meer dan 15 jaar hier in nederland, en nog steeds vragen ze mij, waar kom je vandaan en wanneer ga je terug naar je land. Dus ik zie mijzelf niet als echte nederlanders. Echter nederlanders zijn de kaaskoppen. Punt uit.
Ruth schreef: Bedankt voor je zorg, hou jij je zus goed in de gaten?? Levensgevaarlijk hier voor maagden :twisted:
Ik heb geen zussen, maar als je Chaimae of andere moslima's bedoelt, dan mag je weten dat die zelf voor zichzelf kunnen zorgen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Plaats reactie